Wymień kranik podciśnieniowy.
Dzięki, wymienię cały gaźnik i kranik.
a może ci zalewa jak postoi ??? Dodano po 1 to może być : gaźnik , pływak dziurawy. a masz kranik ???
Uszkodzony kranik podciśnieniowy.
Wymieniłem kranik pod ciśnieniowy.
To był kranik,dzięki.
Sprawdź czy nie masz kranika zapchanego.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Brak paliwa . Odłącz węzyk gaźnika z paliwem od kranika. Zasil gaźnik paliwem z lejka, strzykawki. Odpal skuter na tym paliwie i zobacz czy z kranika podciśnieniowego leci paliwo. Wszystko sie wyjaśni
Do podciśnieniowego dochodzą dwa wężyki, może być uszkodzona membrana w kraniku.
Kranik i zaworek w gaźniku sprawne?
A jak mogę sprawdzić kranik podciśnieniowy ?
witam.kolego ja na twoim miejscu to bym najpierw go rozebrał a potem porządnie wyczyścił wykręcając dysze. jak wyczyścisz gaźnik to wyczyść porządnie bak oraz kranik.
Skuter Btm grand retro 4t a kranik wkręcany z 2kruccami Dodano po 5 https://obrazki.elektroda.pl/9820778900_...
Podpowiedz jak to zrobić ? Chodzi ci o to czy tym wężykiem co idzie z krućca do kranika czy nie leci paliwo ? I czy kranik podciśnieniowy nie przepuszcza drugą mańką
W gaźniku należy udrożnić każdą dyszę i usunąć nieczystości z dna gaźnika. Ponadto sprawdź stan uszczelki i kolanko gaźnikowe, gdyż wykonane jest z marnej gumy, która lubi popękać. Jeśli kolanko i uszczelka będą sprawne, to zważ jeszcze na sposób dokręcenia gaźnika do silnika - powinien być dokręcony równomiernie i z czuciem. Jeśli masz w tym pojeździe...
Zapchana odma była przyczyną wydmuchiwania oleju a paliwo w oleju to przez to że długo stał a kranik od zbiornika paliwa nie domknięty.
Zawory były ustawiane przy pomocy szczelinomierza. A jak można sprawdzić czy ssanie działa poprawnie? Kranik sprawdzałem i wydaje się sprawny.
Po pierwsze to tam nie ma żadnego EGRa, więc to co zaślepiłeś z pewnością EGRem nie było. To jest zawór napowietrzania spalin (czyli całkiem "w drugą stronę" niż EGR), niezbędny do działania katalizatora. Skontroluj działanie podciśnieniowego "kranika" paliwa - zdejmij wężyk podciśnieniowy z "kranika" i paliwowy z gaźnika. W tym stanie paliwo nie powinno...
A kranik ? Przewód paliwowy drożny ? Może filtr paliwa zatkany ?
A masz pewność że to problem z podciśnieniem? Zważ że podciśnienia zapewne nie bedzie jęsli w silniku wydmuchało którąś z uszczelek skrzyni korbowej. Ale to jest czterosuw. Nie pamiętam, czy tam nie ma osobnego kranika podciśnieniowego.
to wina gaźnika, a nie kranika
Dodam jeszcze że jak zapalam na drugi dzień skuter to filtr paliwa jest cały zapełniony benzyną(gdy wcześniej było mniej niż pół ) to dobrze że benzyna przez noc nachodzi do filterka ? Gdy odpiołem wężyk podciśnieniowy od krućca ssącego to wyleciało kilka kropel benzyny. Czy to może być wina kranika ?
Witam miałem podobnie też przekopałem wszystko a winny był kranik który przepuszczał paliwo wężykiem podciśnienia
Kolego, czy masz w skuterze przezroczysty filtr paliwa, bo jeśli tak, to przed uruchomieniem sprawdź, czy jest w nim paliwo. Opisane przez Ciebie objawy usterki wskazują (przed uruchomieniem silnika) na brak paliwa w gaźniku. Nie podajesz, czy podczas nieudanego uruchamiania świeca jest mokra, czy sucha, więc trudno jest zdiagnozować usterkę. Silniki...
Sprawdź świecę czy jest mokra, jak nie to paliwo nie dochodzi do gaźnika. Może uszkodził się kranik w zbiorniku, w skuterach są membranowe sterowane podciśnieniem, jak sprawdzić czy działa znajdziesz w sieci.
Witam Tak jak kolega powiedział kranik podciśnieniowy puszcza paliwo czy silnik pracuje czy nie ., Z mojej strony dopowiedział bym jeszcze że zawór iglicowy w komorze pływakowej nie trzyma czyli dokładne i profesjonalne czyszczenie gaźnika jak i wymiana kranika na zbiorniku i po problemie Pozdrawiam
jak rolki standard do 50ccm to radze wymienić na 6,5gram,kranik po wykręceniu można wyczyścić
Witam radze wyregulować zawory luzem 0,05 mm i sprawdzić wężyk podciśnieniowy przy kraniku paliwa u mnie pomogły zawory.
Dzięki, temat do zamknięcia(Jeszcze problem był w kraniku podciśnieniowym który był popsuty i jak skuter postał kilka godzin to po odpaleniu skutera nie można było dawać od razu gazu ponieważ by zgasł, trzeba było poczekać kilkanaście sekund aż przepali nadmiar paliwa, które wlało się do gaźnika przez popsuty kranik który nie trzymał ciśnienia)
Jeśli masz kranik podciśnieniowy to mogła pęknąć w nim membrana i paliwo leje się wężykiem od podciśnienia (sterującym) do dolotu...
Sprawdź gaźnik, szczególnie, czy zaworek nie zacina się. Może kranik paliwa (podciśnieniowy) jest niesprawny i przepuszcza paliwo. Czy filtr powietrza jest czysty.
Do sprawdzenia/regulacji: 1. Luzy zaworowe. 2. Jakość iskry gdy zgaśnie. 3. Działanie ssania. Podejrzewam automatyczne. 4. Kranik podciśnieniowy. 5. Odpowietrzenie baku.
Nie domyka się zaworek iglicowy, topi pływak, po prostu puszcza paliwo w czasie postoju a jeśli na dodatek nie zamyka się kranik podciśnieniowy to za jednym zamachem potrafi nalecieć pełen silnik.
Widzę że kolega lubi robić doświadczenia. Co zrobił jeszcze do tego co opisał? Na normalne użytkowanie to nie wygląda bo nie ma się tyle klamotów do silnika. Pokręcić śrubkami i będzie chodzić?. Było sprawdzane czy jest zamarznięta woda w zbiorniku, kraniku (i śmiecie na sitku), gaźniku bo od tego trzeba zacząć.
Witam mam problem z odpaleniem chińskiego 4t. Dokonałem już kilku rzeczy: - wymieniłem regulator napięcia - nowy moduł - nowa cewka - regulacja zaworów - zmieniony czujnik położenia wału - wyczyszczony gaźnik - sprawdzony filtr paliwa - przeczyszczone masy na ramie i silniku - sprawdzenie kranika podciśnienia. i teraz problem skuter mino tych drobnych...
Tak to silnik 4t. Jutro jeszcze raz zdemontuje gaznik, przedmucham co sie da kompresorem i zobaczymy. Paliwo na 100% jest dobrej jakosci, przewody oraz kranik z podcisniem tez ok. Idzie jakos na sucho sprawdzic elektroniczne ssanie ? Dodano po 19 Tak to silnik 4t. Jutro jeszcze raz zdemontuje gaznik, przedmucham co sie da kompresorem i zobaczymy. Paliwo...
Polos113 zrobiłeś dobry rysunek tylko to nie pompka, a kranik. A ja go uzupełniłem pod spodem. Kraników to widziałem już ze 4 rodzaje, ale w każdym zasada działania jest taka sama....
"Z kranika wychodzą jakieś przewody" to będzie kontrolka rezerwa." Czujnik temperatury" w gaźniku to grzałka
Jeśli gaźnik jest po przeglądzie i ssanie działa poprawnie, to przed uruchomieniem silnika (np. rano) sprawdź, czy filtr paliwa jest zapełniony paliwem oraz działanie kranika podciśnieniowego. Ponadto sprawdź wężyk podciśnieniowy zasilający kranik. Dla pewności sprawdź ciśnienie w cylindrze i luzy zaworowe.
Zawory ustawiony jest ssący: 0,05, wydechowy 0,07, rozrząd poprawnie ustawiony. Skuter odmówił posłuszeństwa i tak zaczął się zachowywać po wyczyszczeniu gaźnika i regulacji. Po regulacji ładnie działał przez 20 km a za kilka dni jak odpaliłem to zaczęło lać spod filtra. Paliwo kapie tylko po próbie odpalenia, normalnie nie wycieka jak skuter stoi więc...
Silnik jest nowy ... więc wszystko ok zalałem olej tylko mianowicie jest nowy lecz stał 2 lata wcześniejszy został zatarty nek kupiony okazyjnie ze sklepu zamontowany lecz bez tych rzeczy co wypisałem w temacie zamontowałem je lecz właśnie zero reakcji tak jak by nie było w gaźniku paliwa próbowałem tez bezpośrednio z baku podłączyć paliwo do gaźnika...
Siemka mam problem ze skuterem Romet retro 6 wówczas po dodaniu gazu gaśnie Wymienione zostało: świeca zaplon CDI gaźnik dysza główna filtr powietrza kranik Wężyki całe i lewego powietrza nie łapie a ten dalej gaśnie Z góry dziękuję za pomoc 😁 (Jak coś to jest 4t)
Zatrzeć raczej nie to 4t łatwo się go nie uszkodzi. Papierek zapewne już w wydechu. Sprawdź: 1. czy paliwo leci ze zbiornika, kranik podciśnieniowy zapewne. 2.Sprawdź odpowietrzenie zbiornika Raczej zapchany gaźnik do rozbiórki i czyszczenia.
Sprawdź czy paliwo dochodzi do gaźnika jezeli nie to weź zdejmnij wężyk od podciśnienia jeżeli masz kranik na podciśnienie jak ściągniesz to weź pociagnij przez niego kilka razy powietrze tak aby kranik puścił paliwo i powinno pomusz a jak miał ciężko odpalić a jest to 4t to wyreguluj sobie zapłon i zawory też powinno pomusz jeżeli silnik nie jest wyjechany.
A może by tak najpierw sprawdzić czy paliwo dopływa, kranik podciśnieniowy. Skoro wróciłeś skuterem a potem zaczęły się dziać cuda, to przyczyna dla mnie to problem z zasilaniem paliwa, gaźnik lub nawet brudne paliwo w zbiorniku. Nie piszesz czy skuter był cały czas użytkowany. Po tak srogiej zimnie w nieużytkowanym skuterze który stał dłuższy czas...
Uszkodziłem kranik,kupie nowy ale teraz mam jeszcze problem czy to jest silnik 2 czy 4t? Wlewa pod siedzeniem się tylko paliwo zbiornik oleju jest u dołu pod silnikiem była właścicielka nie wie jaki olej się wlewa.Oleju juz praktycznie nie ma tak jak płynu hamulcowego.
Wężyk podciśnienia do kranika paliwa sprawdziłem i nie ma w nim ani śladu paliwa. Tak więc zalewanie się, przez podciśnienie, można wykluczyć.
W silniku 4T ważne są właściwe luzy zaworowe i poprawne ustawienie rozrządu, które po pewnym czasie potrafią się rozregulowywać (wiadomy producent). Ponadto należy sprawdzić drożność dysz i ustawienia gaźnika, czystość filtra powietrza i paliwa oraz kranik paliwa. Myślę, że stosujesz świeże paliwo, fachowcy twierdzą, że do silników 4T paliwo może mieć...
Tam nie ma żadnego zaworu "pseudo EGR", to jest zawór powietrza wtórnego - wprowadza świeże powietrze do układu wydechowego celem poprawy sprawności działania katalizatora. Podciśnienie ma iść na ten zawór i na kranik (jeśli jest automatyczny). Brane jest z przed gaźnika (między cylindrem i gaźnikiem).
Witam, posiadam skuter Zipp Quantum 50cm3 4t 2016 r. Problem polega na tym, że skuter nie odpala. Ma iskrę, tylko nie dostaje paliwa. Wymieniłem filtr paliwa, kranik i podczas wymiany zauważyłem, że przewody "wychodzące"z gaźnika są przerwane. Przestał działać ostatnio też przycisk odpalania i gaszenia. Ma ktoś może schemat jak to powinno być połączone?
Może być wiele czynników takiej usterki. Czy rozrząd masz dobrze ustawiony oraz właściwe luzy zaworowe. Głowica winna być z większymi zaworami, bo zmieniłeś pojemność cylindra. Gaźnik - dysze - udrożnione, właściwie dokręcony, wężyki szczelnie założone do sterowania kranikiem podciśnieniowym. Ssanie elektryczne do sprawdzenia. Świeca tylko dedykowana...
Trochę dziwne, że niby wszystko jest Ok, a nie pali? Napraw układ rozrusznika nożnego. Może sprężyna powrotna? Od tego trzeba zacząć. Jak sprawdzałeś iskrę? Jak wygląda świeca po próbie normalnego odpalenia - bez dolewania paliwa do gaźnika. A w ogóle jak Ci się to udało zrobić? Jaki masz kranik? Mechaniczny czy podciśnieniowy? Jakie ssanie? Czy jest...
Sprawdź czystość filtra paliwa i jeśli trzeba zmień go na nowy. Miałem takie przypadki w "chińczykach", w których "znikało" paliwo z gaźnika i zanim kranik podciśnieniowy napełnił paliwem gaźnik, to trzeba było trochę pokopać lub kręcić rozrusznikiem. Jak mi się spieszyło lub miałem "słaby: akumulator, to ściągałem wężyk "podciśnieniowy" z gaźnika i...
Trochę mało napisałeś, dopisz chociaż czy to dwusuw czy czterosuw. Skoro masz suchą świecę, to brak paliwa. 1- kranik, 2- sterowanie kranika, 3- szczelność układu dolotowego, 4- uszczelniacze wału, 5- ssanie itd. Ale to zależy właśnie czy silnik to 2T czy 4T.
Dzień dobry jestem tu nowy map problem z moim skuterem Romet 777 4t.Wymieniłem w nim tłok pierścienie cylinder i głowice z 50 na 80 .Pali za pierwszym rozpedza sie ale gdy jade 70kh i gwałtownie puszczę gaz i znów dodam gazu to skuter się zalewa i strzela. Wymieniłem gaznik na nowy przewody paliwa i podciśnienia kranik i wyregulowałem zawory i nic....
Nie napisałeś czy silnik to 2T czy 4T? Jak 2T to podejrzenie pada na tzw. fałszywe powietrze: simmering na wale, połączenie gaźnika z cylindrem/karterem wężyk kranika podciśnieniowego. Czy przy muleniu pomaga lekkie przytkanie wlotu powietrza do filtra?
Wszystkie rurki są ok, nie są zatkane. Dodano po 14 gdy odpinam tą rurke która idzie od kranika do króca ssącego i zasysam ustami ta paliwo leci do tego zbiorniczka co pózniej leci do gaznika
Skuter chodzil normalnie, nagle zaczął sie dlawic i szarpać, na 1/3 manetce nie dlawi sie tak ponad 10km /h Po gwaltowym przekreczeniu manetki zaczyna parskac i szarpie mocno. Ogolnie to nie ma mocy. Gaźnik czyszczony, nowy kranik podciśnienia, moduł zmieniany, cewka i swieca tez, po zakryciu dop. powietrza gasnie, czyli lewego nie lapie. Wie ktos co...
Fajnie by było zamieścić co to za skuter, 2T czy 4T (obstawiam ze 2t :) ), jaka pojemność czy na starym było ok, czy przy okazji nie wymieniłeś czegoś jeszcze,? takie tam podstawy.... -Sprawdź dopływ paliwa, wężyki od kranika ( chyba powinieneś mieć podciśnieniowy).
Witam, mam problem ze skuterem Zumico 4t, polega na tym, że nie wkręca się na obroty, przerywa, gaśnie. Wymieniłem już w nim: - Nowy gaźnik - Nowy filtr paliwa + węże + kranik paliwa - Nowy kompletny wariator - Nowa świeca irydowa + kabel WN + fajka - Podkładka pod króciec - Simmering na wale od strony wariatora - Olej On dalej robi ze mnie bałwana...
Witam. Posiadam skuter 4t 80cc i strasznie falują mi obroty. Chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną. Gaźnik był czyszczony. filtr paliwa niedawno wymieniany. Kranik podciśnieniowy niedawno wymieniony Na wężykach od paliwa nie widać żadnych dziur ani plam paliwa co znaczy że wężyki są dobre. Na króćcu który łączy gaźnik ze silnikiem są widoczne...
Kolego mam nadzieję, że zmieniając pojemność silnika z 50 na 80 cm 3 zmieniłeś komplet tj. cylinder z głowicą (z większymi zaworami). Ponadto, czy jesteś pewien poprawnego ustawienia rozrządu i luzów zaworowych. Gaźnik do czyszczenia, dysze do udrożnienia i ewentualnej wymiany na większe. Czy skuter ma iskrę, ewentualnie moduł do podmiany (na właściwy)....
Witam Posiadam maszynę leśna forwarder timberjack 810b Jest tam silnik Perkins 1004 4t AB Silnik po remoncie tuleje pierścienie tłoki głowica wał pierwszy szlif Problem występuje z ciśnieniem oleju w silniku a mianowicie wygląda to tak po wkręceniu manometru obojętnie czy silnik nagrzany czy zimny bieg jałowy 1 bar po dodaniu gazu kompletnie nie reaguje...
Regulacja jest tylko mieszanki i niskich obrotów Dodano po 16 Problem chyba znaleziony. Delikatne pęknięcie na króćcu przy dyszy podciśnienia do kranika. Jak przyloze tam palec i zatykam nim dziurkę to skuter odpala więc na 99% to by było to. Za chwilę jadę po nowy króciec i dam znać czy objawy ustąpią.
Dzięki, łaczę się w takim razie we wspólnym bólu :) Jednak dziwi mnie to bo mojego Transalpa 600-tkę, też z kranikiem podciśnieniowym odpalam po góra trzecim zakręceniu rozrusznikiem po dowolnie długim okresie bezczynnosci, na przykład po 6 miesiącach zimowania. Niewiele gorszy w tym jest zaprzyjaźniony Kingway Fonero czyli zwykły chińczyk 4T. Tak bardzo...
śrubka przepustnicy jest wkręcona na tyle że silnik nie ma wybiegu czyli szybko wkręca się na wysokie obroty i po puszczeniu manetki natychmiast spada z nich w dół do tego samego poziomu z którego startował. Jak podkręcę obroty na śrubce przepustnicy wówczas silnik ma duży wybieg, bardzo wolno spada na obroty jałowe ale wtedy jakoś obroty jałowe jeszcze...
Musisz gaźnik rozebrać i dokładnie "przeczyścić" wszystkie dysze i kanaliki, najlepiej cienkim stalowym drucikiem (ja korzystam z drucików ze szczotki drucianki), tj. tak abyś przepychając go przez dysze widział jego koniec. Sprawdź też filtr paliwa, czy nie ma w nim wody lub jakiegoś syfu (filtry bywają też w kranikach tj. w zależności od typu)). Ponadto...
Witam, jesli zaczal 'nagle' odmawiac odpalania - to albo : brak iskry na swiecy, czyli elektrody swiecy zaklejone nagarem, ewentualnie brak paliwa - czyli zatkany kranik / osadami ze zbiornika : resztkami lakieru z wewnatrz zbiornika, rdza, woda - mogla sie dostac do gaznika i kropelki wody znalazly sie pod dysza glowna paliwa, przez co blokuja doplyw...
Witam. Niedawno zakupiłem motocykl Yamaha XT 125. Motocykl z uszkodzonym modułem zapłonowym. Stan silnika był nieznany więc na próbę wstawiłem moduł od Kymco Agility 4T (poniżej schemat). Motocykl był po dłuższym postoju więc: -wymieniłem olej -wymieniłem kranik + płukanie zbiornika -czyszczenie gaźnika Motocykl odpala idealnie, nie kopci. Pracuje równo...
Dzień dobry. Jestem tu nowy i mam pytanie bo mechanik mówi że podobno nie wie. Ale chyba mi się wydaje że mu się nie chciało robić. To sam próbuję ale nie mogę znaleźć przyczyny, więc pytam może tu dowiem się co może być. Skuter czasami odpala bez problemu, czasami muszę kręcić długo aby odpalił ale odpalił i zgaśnie zaraz, odpalił i zgaśnie i tak parę...
Cześć. Cały bak 4,5 l potrafi mi spalić na długości 70 km. Nie wiem w czym jest problem, wymieniałem ostano kranik i gaźnik, nic paliwa już teraz nie wycieka (był problem z kranikiem), olej jest wymieniony, filtry czyste, iglica na najniższym poziomie zresztą próbowałem różnych ustawień, chyba zmienię z powrotem na środkowe położenie iglicy bo wtedy...
Sprawdź, czy paliwo zasila gaźnik przy otwartym zbiorniku paliwa, jeśli będzie ok., to szukaj rurki odpowietrzającej i sprawdź ją. Przypuszczam, że w tym pojeździe masz kranik podciśnieniowy sterowany podciśnieniem (wężyk gumowy) z króćca gaźnika i jeśli odłączył się od króćca, to kranik nie poda paliwa (drugim wężykiem) do gaźnika. Zdarza się, że taki...
Kolego zmień filtr paliwa na większy. Wężyk od podciśnienia musi być ciasno nasunięty na króciec w kolanku gaźnika jak też na króciec w kraniku podciśnieniowym. Zdarza się, że "szwankuje" ten kranik, szczególnie pod długiej przerwie w użytkowaniu pojazdu i nie "puszcza" on paliwa, pomimo właściwego podciśnienia. W takim przypadku zdejmowałem wężyk z...
Witam mam problem podczas proby odpalania starterem lub kopka wyplywa mi duza ilosc paliwa rurka po lewej stronie gaznika przy samej prawie gorze i czesc paliwa cieknie filtrem powietrza wymienilem krociec ssacy na nowy,swiece nawet gaznik z filtrem powietrza stozkowym kupilem i jeszcze nowy kranik podcisnieniowy i nic nie dalo caly czas ten sam problem...
Witajcie, Skuter to Romet 747, 4T, silnik 139QMB. Wymieniłem cylinder kit 50 ccm oraz głowicę do 50 ccm z uwagi na wcześniejsze spalanie oleju silnikowego. Obecnie założony budżetowy zestaw od Moretti. W czasie remontu - tłok założony prawidłowo, luz na zamkach pierścieni tłokowych sprawdzany. Nowa głowica rozbierana, zawory były docierane. Rozrząd...
Pisz w temacie rodzaj silnika! 2T czy 4T? Podstawowe pytanie. Czy silnik wchodzi na obroty bez obciążenia? Jak długą szczelinę powietrzną przebija iskra między kablem WN a masą? Wg. mnie nie jest to problem zapłonu ale dopływu paliwa. Gaźnik do czyszczenia i regulacji. Kranik podciśnieniowy i odpowietrzenie baku.
Jest to 4T. Ja nie dmuchałem w rurkę podciśnieniową tylko w wężyk paliwowy który wchodzi do gaźnika. (Najpierw zassałem żeby do gaźnika doszło paliwo a jak już było w gaźniku to wtedy dmuchałem) Ale dzisiaj spróbuje zasysać podciśnienie. Kranik podciśnieniowy chyba działa w porządku. Jak go rozkręciłem to w jednym miejscu jak by było przetarcie ale...
Do kranika masz dwa wężyki: jeden podciśnieniowy i drugi zasilający gaźnik w paliwo. W momencie uruchomienia silnika w kolektorze dolotowym wytwarza się podciśnienie które poprzez wężyk powoduje między innymi otwarcie kranika i tak dalej. Pisałeś że jak zasysasz powietrze przez ten wężyk to paliwo leci do gaźnika czyli ok. Jeśli ci skuter nie chce odpalic...
Witam, a więc od początku, kupiłem apkę sr na nowym airsalu 70cc, niby nie miała iskry, ale okazał się wypięty przewód WN i i spuszczone chłodziwo, okazało się, że tak na prawdę dziurawa chłodnica, chłodnica już wymieniona, wszystko cacy, przyszło do uruchamiania silnika. Dodam jeszcze, że skuter został przez poprzedniego właściciela przerobiony z ditecha...
Tak zrobię (co bez jako takiego normalnego kranika będzie trudne ale się spróbuje), ale ja nie mogę w ogóle jeździć a co już mówić o kilku minutach przez tą oponę. W środę idę do serwisu zrobić awanturę, że spieprzyli łatanie - oddana w zeszłą środę, nie dość, że czekałem długo i zapłaciłem sporo to dzisiaj już opona na flaku i chyba na rancie nie siedzi,...
Gaźnik umyty dysze czyste ale pytanie bo mam wrażenie że ten zawór ze zdjęcia jest zepsuty jak go sprawdzić? Jak robię podciśnienie pulsacyjne wężykiem od kranika to paliwem sika. https://obrazki.elektroda.pl/6417414900_... Dodano po 38 Jednak sprawdzałem na sucho i z baku leci paliwo, ale z gaźnika do komory spalania chyba już nie....
Ja nawet miałem temat.elce.o skuterze 4t. Też się troszkę zamotałem przy tej zapalniczce. Ale usiadłem przestudiowałem chociaż to za mocne słowo w przypadku tej zapalniczki) i po godzinie miałem rozpracowany układ zapłonowy i całe bebechy. Proste to jak drut tylko trzena poznać. Napiecie z cewek ptzy.magnecie 2 albo jednej zależy od wersji 40 V i więcej...
Tak tak , lepiej przepalać w zimie, lepiej niech naciąganie wilgoci, niech się rozrusznik zagrzeje z akumulatorem bo wiadomo silnik letnim olejem zalany. Same plusy, uwierz mi moje motocykle są zadbane, nie ważne gdzie jadę czy to 100 czy 2000 km to siadam i wracam bez przygód. Jak jest zimno i wilgotno w garażu to pokrowiec nie pomoże itd. Nalanie...
Jeśli gwarantujesz za sprawność instalacji elektrycznej, w tym również zapłonowej, to wypada jeszcze raz, ale szczegółowo sprawdzić układ paliwowy. Miałem taki przypadek, że mocując w skuterze siedzenie wraz ze schowkiem do ramy skutera, przez nieuwagę zagniotłem przewód paliwowy od kranika podciśnieniowego do gaźnika i objaw usterki był podobny. Nie...
Witam, przełożyłem sobie dziś od innego motoru głowice i cylinder, motor ładnie odpalał, lepiej się zbierał niż na starym komplecie, tylko na wysokich obrotach (na 2,3,4,5 biegu) przerywał jakby brakło mu paliwa.. Chciałem sprawdzić czy także na luzie tak przerywa, odpaliłem, dodałem gazu, wysokie obroty, lekko przerwało, wkręcił się znów, przerwał,...
Witam posiadam skuter 4t typowy chińczyk i nie chce on odpalić. Opiszę ten problem od początku. Wszytko zaczeło się gdy wczoraj po umyciu pojeżdżdziłem nim a następnie odstawiłem na ok. 30 min po tym czasie przyszedłem i chciałem odpalić miał spory problem ale odpalił. Potem znowu pojeżdziłem odstawiłem na ok. 3 godziny i po tym czasie już nie daje...
paliwo dostawało zę przez tą gumową dużą rurkę z gaźnika a wieć problem leży w gaźniku Ja tu widzę dwa problemy (zakłądając, że wszystkie połączenia i wężyki są szczelne).. idąc od zbiornika paliwa po kolei: 1. Powszechne tego typu skutery wyposażone są w zawór-kranik paliwa, ale nie taki zamykany i otwierany ręcznie (znany z motorowerów "dawnego"...
Informacje wcześniejsze należy wziąć pod uwagę. Od siebie dodam, abyś spróbował zalać ok. 2 cm 3 paliwa wprost na tłok i uruchomić silnik. Jeśli silnik "zaskoczy", to skupiłbym się na sprawdzeniu działania ssania elektrycznego, drożności dysz w gaźniku oraz prawidłowym działaniu kranika podciśnieniowego (czy założone są prawidłowo wężyki). W zależności...
Kolego, czy po wykręceniu świecy jest ona "mokra", czy "sucha". Jeśli będzie sucha, to wlej nieco benzyny do cylindra i spróbuj uruchomić silnik. Gdy silnik "zaskoczy", to będzie znaczyć, iż nie dochodzi paliwo. W sytuacji, gdy paliwo jest w zbiorniku, a filtr paliwa pusty - można zdjąć wężyk z kolanka gaźnika tj. ten sterujący kranikiem podciśnieniowym...
Czy mógłbyś podesłać więcej zdjęć z połączenia cięgien i linek gaźnika z zespołem sterującym z twojego traktorka? Tu masz kilka tematów i filmików które udało mi sie znaleźć o połączeniach cięgien i regulacji. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Oczywiście. Sonda lambda mierzy zawartość tlenu w spalinach, a dokładniej różnicę między tlenem atmosferycznym a tlenem zawartym w spalinach. Współczynnik wypełnienia sygnału prostokątnego zwykłej sondy można przełożyć na współczynnik Lambda, ale w niewielkiej granicy i to w wąskim zakresie optymalnego działania katalizatora. Żeby obliczyć AFR trzeba...
Kolego nie wiem, czy dobrze się rozumiemy. Chodzi mi o to, czy silnik poprawnie pracuje tj. wkręca się na obroty a nie ma jazdy, czy też silnik "kuleje" i też nie ma jazdy. Są to 2 różne sprawy. W pierwszym przypadku winę za to może ponosić sprzęgło, wariator (ciężarki) oraz pasek napędowy (nietypowy, zużyty lub zaolejony), natomiast w drugim tylko...
Jeśli chodzi o ssanie to iglica czujnika przy zimnym silniku jest schowana. Jak motorek pochodzi (po wykręceniu czujnika) jest wysunięta z tego wnioskuję ze jest ok tym bardziej że jest nowa. Jeśli chodzi o podciśnienie, to chodziło mi o kranik i dopływ paliwa do gaźnika, działa poprawnie. Motorek jest praktycznie nowy, 1200km przebiegu. Jeżeli się...
Witam tak jak w temacie. Dostałem od znajomego agregat prądotwórczy. O taki(sądzę, że niemiecki). http://obrazki.elektroda.pl/7949355800_1... Do wymiany jest ponoć tylko kranik oraz sznurek rozruchowy i świecę. Więc muszę go uruchomić. Ale w czasie transportu goście nie zwrócili uwagi na to, że góra pudła była oznaczona i całą trasę...
Witam speców i mam prośbę. Jestem posiadaczem skutera marki romet 727 eko 4T. Czas gwarancji sie skończył .Co sie dzieje? Pewnego dnia jadę do racy i nagle spada z obrotów ,kręcę manetką chwyta ale nie daje redy załapie i znowu gaśnie w końcu zgasł. Rozruch chodzi ale po chwili jak manetka podkręcę znowu zgasną jakby chciał ale nie daje rady. Czytałem...
Chodziło mi o moduł wysterowania tych tyrystorów. Widzę, że temat się rozgałęził. Natomiast użycie tyrystorów w tej sytuacji uważam za bezsensowne. Podobnie jak budowanie tego urządzenia rozruchowego, bo: 1. Trzeba zadbać o silnik i osprzęt po sezonie. Nie zostawiać paliwa w gaźniku. Akumulator wyjąć i doładowywać co dwa, trzy miesiące lub zapiąć go...
Witam Jestem nowy oraz mało się znam na skuterach dlatego proszę o wyrozumiałość. Przejrzałem wiele forów ale raczej nie znalazlem tego co mnie interesuje. Mój problem ma się tak: po 2 miesiącach nie jeżdżenia na moim skuterze postanowiłem go odpalić, odpalił za pierwszym razem bez większych problemów lecz praca silnika nie była taka jaka powinna być....
Jak ci silnik 4T dymi na niebiesko to nie jest dobrze - pali olej. Więc albo masz gdzieś na uszczelkach nieszczelność, albo pierścienie są wylatane na amen razem z cylindrem, ewentualnie (najmniej prawdodpodobne) puszcza ci olej uszczelniaczami na zaworach. Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia...
Sprawdziłem następujące rzeczy: 1. zawory: ssący jest na 0.05 mm, wydechowy 0.07mm, przypominam że regulowałem miesiąc temu 0.05 i 0.06 osobiście 2. 2 cewki - obie sprawne stara i tą którą nową kupiłem 3. 2 swiece NGK cr7hsa - obie sprawne, jedna z mniejszym odstępem, druga z większym. Ta poprzednia ma większy odstęp i iskrę ma fioletowo-niebieską,...
kranik podciśnieniowy zmywarka kranik kranik paliwo
oświetlenie kurnika skrzynia automatyczna dodge naprawa monitorów warszawa
odbiornik pcf801 moduł komfort termet
STPS10L40 zamiennik – STPS10L45CT, 10TQ040, VBT1040C-M3, SBRT10U40SP, MBR1040CT – porównanie diod Schottky 40V/10A TIA Portal Siemens – sterowanie bramą jednym przyciskiem, automat stanów, drabinka LAD