Ten drugi, to podciśnienie. Jak chodzi tłok, to wytwarza podciśnienie i otwiera paliwo. To tak w skrócie...
Witam, jaki kranik paliwowy będzie pasował do silnika ES 320 (18)? Stary kranik się rozleciał na pół, a nigdzie nie mogę znaleźć zamiennika. Może ktoś coś wie lub ma swoje pomysły w swojej maszynie, pozdrawiam. AI: Jaka jest marka lub producent silnika ES 320 (18)? Silniki w Andrychowie ESIOK ES320 (18) AI: Czy w silniku były wprowadzone jakieś modyfikacje,...
Witam, Przyczyn może być kilka, zacznij może od sprawdzenia; zakręć kranik, rozłacz przewòd paliwowy od gaźnika, umieść przewòd w jakimś pojemniku odkręć kranik i zobacz czy paliwo swobodnie sobie płynie, jak będzie tylko kapać to wyczyść filtrek siatkowy w zbiorniku oraz przewòd i kranik. Napisz jeszcze czy przy wymianie gaźnika wszystkie uszczelki...
okazało się, że winien był kranik dopływu paliwa z baku, skorodowany wraz z siteczkiem, które uległo całkowitej degradacji tak, że trzeba było cały kranik z siteczkiem wymienić bo nie podawał on paliwa w wystarczającej ilości a cała procedura odpowietrzania była psu na budę i niepotrzebnie Wiesz też pomyślałem o kraniku lecz nawet o tym nie wspomniałem...
nawet musisz spr kranik i zbiornik . i oczywiście cały układ paliwowy . kiedy ostatnio wymieniałeś filtry i czyściłeś ostojnik przy pompce>?
To zrob ostatni 'test przeplywu' benzyny : odkrec komore plywakowa gaznika, podloz jakas puszke pod niego i sprawdz - czy benzyna rownie szybko plynie przez 'krociec' dolotowy gaznika - do puszki pod gaznikiem, czy przypadkiem w samym tym 'kroccu', na ktory naklada sie wezyk paliwowy nie ma jakichs 'paprochow' - tuz nad iglica / zamykajaca doplyw benzyny...
Ten gaźnik to K34B, taki jak w moim KO, faktycznie raczej nie od tego silnika - komora pływaka pod kątem, to raczej nie bardzo :| Zastanawiam się, czy nie przełożyć baku na bagażnik. Teraz zbiornik zasłania mi trochę głowicę silnika i ta grzeje się dość mocno. Nurtuje mnie tylko jedno, czy długi wężyk paliwowy nie spowoduje problemów z odpalaniem? Na...
Witam, wyglada - ze to sam 'krociec' na komorze plywakowej, na ktory naklada sie wezyk paliwowy jest zatkany, niedrozny - trzeba zdjac wezyk z krocca, odkrecic kranik i sprawdzic - czy w ogole leci benzyna z kranika i przez wezyk paliwowy...? Odkrecic pokrywke komory plywakowej i sprawdzic - czy benzyna przeplywa wlasnie przez 'krociec' z nalozonym...
Guziczek przy gaźniku należy trzymać cały czas wciśnięty a nie pompować nim. To nie pompka jak w Ursusie, wciskając jedynie zatapiasz pływak, a paliwo spływa pod własnym ciężarem. Przewody paliwowe mam gumowe nieprzezroczyste więc nawet nie wiem ile w nich jest paliwa, w dodatkowym filterku paliwa nigdy nie ma więcej jak ok 50% jego objętości i chodzi...
Dekompensator, zatarcie silnika. Nie zakręcony kranik paliwowy i przelany silnik. Wykręć świece i sprawdź jak się kręci. Przy okazji cylinder wydmuchasz.
słabe zdjęcia ale , króciec numer 3 to przelew paliwa (bez powrotny) . króciec numer 2 to podciśnienie , może ono otwierać podciśnieniowy kranik albo przepustnice.
Byc moze masz 'zbyt szczelny' korek w zbiorniku / bez otworka odpowietrzajacego [ lub ma calkiem zatkany kurzem, rdza, itp. ] - przez co benzyna 'ledwo kapie' z kranika i tak samo 'ledwo doplywa' do gaznika : silnik spala benzyne szybciej - niz doplywa ona do gaznika...Dlatego spala szybko tych 'kilka kropli', ktore wplynely do komory plywakowej, a...
Cześć, Lecimy od początku kulka w smoku, krzywy smok, pęknięty smok, uszkodzone przewody od góry smoka do filtra/ separu - czytaj nieszczelność po zimie może pęknąć po długości na przewodzie lub np. spadający lód z naczepy go uszkodzic. Brudny filtr pod pompka, kto go wymienia,😭. Pęknięte szkoło pojemnika separu. Wymieniony jeden z dwóch filtrów paliwowych....
Witam, to sa wrecz 'ksiazkowe' objawy zatkanego kranika / osadami ze zbiornika lub zatkanego krocca na gazniku, na ktory sie naklada wezyk paliwowy lub tez - zatkany otworek odpowietrzenia w korku na zbiorniku... W tych sytuacjach benzyna ze zbiornika bardzo powoli 'przesacza' sie przez to zatkanie i jak sie napelni komora plywakowa gaznika - to motocykl...
Świece też wymieniłem. Odpalam bez ssania.zawsze paliłem beż ssania i działało teraz też bez ssania zapali ale tylko na chwilkę Dodano po 49 A czasami jest tak że muszę naprawdę chwilę kręcić żeby zapalił Ssanie jest po to by go używać. Przy rozruchu kiedy silnik jest zimny, na ssaniu silnik dostaje więcej mieszanki. Inaczej łatwiej jest mu się uruchomić...
Witam, wszystko wskazuje na zbyt slaby, zbyt powolny doplyw paliwa do gaznika, cos jest troche zatkane 'paprochami / rdza, itp.' : kranik paliwa, odstojnik, filtr paliwa lub nawet korek od baku - moze byc zbyt 'szczelny', brak odpowietrzenia - zatkany brudem lub rdza korek / otwor odpowietrzenia w korku... Tak samo brudy ze zbiornika mogly sie dostac...
Witam, bardziej objawy wskazuja - na zatkany kranik [ benzyna ledwo sie saczy przez niego ] - wystarczy zdjac wezyk paliwowy i sprawdzic, powinna 'plynac strumyczkiem' lub zatkany otworek odpowietrzenia w korku zbiornika paliwa..? Moze tez byc tak - ze krociec, na ktory sie wciska wezyk paliwowy na gazniku - ma w srodku osad ze zbiornika [ rdze, paprochy...
Ok wszystko wyjasnione , dziś sie zabrałem za niego i doszedłem , że kranik paliwowy jest popsuty :) poprostu raz podaje raz nie Dziekuje za odpwoiedzi temat /close
Dziękuję wszystkim za pomoc jest już iskra!!:) Mam jeszcze jedno pytanko. Mam w tym opryskiwaczu taki nieszczelny kranik paliwowy (na zdjęciu), pewnie już nie do kupienia. Czy wie ktoś może gdzie taki coś szukać? fi gwintu wewnętrznego 22 mm.
Witam, poniewaz silnik roznie reaguje na temperature / rozgrzanie - to warto sprawdzic, czy jego niedomagania - nie biora sie ze zbyt malego przeplywu paliwa przez kranik lub przez zaworek doplywowy do gaznika ? Wystarczy, ze masz np. 'zbyt szczelny korek' od baku [ otworek odpowietrzenia korka - jest zabrudzony / przytkany rdza, kurzem, itp. ] i paliwo...
A kranik ? Przewód paliwowy drożny ? Może filtr paliwa zatkany ?
Sprawdź układ paliwowy kranik jeśli występuje, filtr paliwa lub przeczyść gaźnik.
Witam , Kupilem wczoraj motor Kawasaki ZR 750f z 2003 roku od pierwszego wlasciciela z ksiazka obslug i pisemna gwarancja na zwrot pieniedzy jezeli silnik ,skrzynia biegow sa niesprawne ,aktualny przebieg 23300 km, motor przestal dwa lata w garazu u niego i od ostatniego przegladu zrobil 150 km. Po niemoznosci odpalenia u klienta na paliwie ktore mial...
Odłączyłem wczoraj wąż na wylocie z tandem-pompy a następnie "pociągnąłem" pompką żeby zobaczyć czy coś z niej wypłynie. Wyraźnie było widać, że jest tam tylko POWIETRZE (po 14h przestoju). Zapiąłem więc z powrotem wąż i odpaliłem auto na 30-40sek. Ponownie zdjąłem wąż i "pociągnąłem". Z pompy tym razem wypłynęło PALIWO a nie powietrze... Wniosek jest...
aha, no to lukne jeszcze i ja. Ja tą śrubkę wykręciłem o ok pół obrotu. w instrukcji piszą niby aby wykręcic o półtorej i tak się z tym bawiłem. Zobaczymy jak będzie chodziła po Twojemu. A kranik na max otwierałem. Co do zbiorniczka to napisz do nich. Ja już dostałem. Sporo lepszy. W nowym nie ma tej uszczelki tylko jest na stałe plastikowy króciec....
Nie pamiętam czy to była Stara R ka czy właśnie G. Ale było to samo w mojej były małe kraniki na przewodzie z lewej i prawej, oczywiście odkrecone zakręcone podanie powietrza i to samo, Wypompowalem paliwo zostało coś tam na dnie dmuchanie z lewej na prawa i odwrotnie widac ze normalnie przechodzi - ogolnie to wypompowane paliwo bylo aby sprawdzić przewód...
Jak będziesz miał przytkany kranik bądź korek wlewu to przewód paliwowy będzie nawet pełny ale czy to oznacza że płynie nim paliwo? Nie , nie oznacza. Podłącz jakaś butelka z paliwem tylko dorob do niej odpowietrznik i sprawdź jeszcze raz.
Bak,kranik,przewód do pompki(odstojnika) i złączka z drążoną śrubą do czyszczenia i mycia a filtry do wymiany.Dopiero potem rozkładaj go na czynniki pierwsze.Hmm doraźnie zdejmij wężyk paliwowy ze złączki na pompce i przedmuchaj wężyk kranik aż powietrze będzie w baku bulgotać:D
Witam, kupiłem quada 150cc pojedździłem ok 1 tydz bez żadnych problemów, odpalal juz po ok 3 obrotach rozrusznikiem nawet na zimno. Od niedawna quad gaśnie (dusi się) gdy pracuje na wysokich obrotach, nawet na biegu jalowym, poczym nie chce odpalić przez około 10 minut. Po ok 10 min odpala i znowu gaśnie za jakiś czas. Przeczyscilem kranik i wąż paliwowy...
Kolego niezbyt precyzyjnie opisałeś usterkę. Zauważam, że bimbasz sobie z cieknącym paliwem (benzyną). W ruchu drogowym stwarzasz niebezpieczeństwo dla siebie i innych użytkowników, bo w razie pożaru pojazdu, w panice wjedziesz w kogoś. Nie wierzę, że nie możesz usunąć usterki, sprawdź rzetelnie skąd i dlaczego cieknie paliwo. Jaki typ kranika masz...
paliwo dostawało zę przez tą gumową dużą rurkę z gaźnika a wieć problem leży w gaźniku Ja tu widzę dwa problemy (zakłądając, że wszystkie połączenia i wężyki są szczelne).. idąc od zbiornika paliwa po kolei: 1. Powszechne tego typu skutery wyposażone są w zawór-kranik paliwa, ale nie taki zamykany i otwierany ręcznie (znany z motorowerów "dawnego"...
Witam, jesli paliwo leci z kranika - to jeszcze nie znaczy, ze wplywa do komory plywakowej w gazniku, bo wystarczy - ze w kroccu na gazniku, na ktory naklada sie wezyk paliwowy - jest 'paproch' lub ubity osad ze zbiornika albo woda z paliwa i benzyna nie bedzie wplywac w ogole do gaznika, bo zawor iglicowy w kroccu jest zablokowany brudem/ rdza / woda...
Jeśli zawory są w porządku i przejeżdża około kilometra to wygląda podobnie jak by był zakręcony kranik od paliwa -wypala zawartość komory pływakowej i nie ma czym jechać. Zdejmij wężyk paliwowy z gaźnika, podstaw jakiś słoik i sprawdź jak jeci paliwo. Jeśli dobrze to pozostaje przycinanie się zaworka w komorze pływakowej gaźnika. Można to sprawdzić...
Witam mam problem z moim gaźnikiem w skuterze 2t mianowicie ciągle z niego cieknie i nie wiem jak sobie poradzić a borykam się z tym długo, mianowicie coś się z tym gaźnikiem działo i przelewał sie z tych kraników swoich to załozyłem rurki specialne jakie sa w nowych gaźnikach to przestało a zaczeło zalewać od dołu, zmieniłem uszczelke i to samo to...
Jest to 4T. Ja nie dmuchałem w rurkę podciśnieniową tylko w wężyk paliwowy który wchodzi do gaźnika. (Najpierw zassałem żeby do gaźnika doszło paliwo a jak już było w gaźniku to wtedy dmuchałem) Ale dzisiaj spróbuje zasysać podciśnienie. Kranik podciśnieniowy chyba działa w porządku. Jak go rozkręciłem to w jednym miejscu jak by było przetarcie ale...
Kolego sprawdź działanie tzw. kranika podciśnieniowego i czy nakrętka zbiornika paliwa ma drożny otwór. Ja w takim przypadku zdejmuję wężyk paliwowy z króćca gaźnika, którym dostarczane jest paliwo ze zbiornika poprzez kranik i ustami kilka razy staram się wdmuchiwać powietrze i zasysać paliwo. Po kilku takich próbach kranik winien puścić paliwo do...
Witaj, sprawdź kranik przy zbiorniku paliwa.Po przejechaniu 500-700 m wypalasz paliwo z gaźnika i silnik gaśnie.Układ paliwowy tu jest przyczyna.
nie pompuje paliwa Ściągnij przy gaźniku wężyk paliwowy idący od zbiornika paliwa i zobacz czy podczas kręcenia rozrusznikiem leci swobodnie paliwo z tego wężyka? Działa to tak, że podczas kręcenia robi się podciśnienie w króćcu dolotowym i przekazane za pomocą drugiego wężyka na kranik paliwa powinno otworzyć dopływ paliwa ze zbiornika do gaźnika....
będę jutro przekładał inny gaźnik z działającego 4 suwa (ten sam model) i będzie wiadomo czy to jego wina:) zauważyłem ze na ssaniu można mu gazować a jak się nagrzeje to obroty lekko falują myślałem ze podcisnieniowy kranik zepsuty ale kopiłem przezroczysty przewód paliwowy i widać ze leci a poziom paliwa w pływaku nie zmieniałem, króciec nie pęknięty...
Chyba dalej zbyt nie jasno to opisałem ;/ Myślę, że najlepiej przedstawi to rysunek, na początek legenda: -Czarny prostokąt: Bak paliwa(można powiedzieć, że w przekroju lecz nie jest to idealne odwzorowanie baku, ma on nieregularny kształt) - Kolor żółty: Paliwo w baku - Kolor szary: Odpływy z baku - Kolor zielony: Właśnie ten czujnik który poszukuję("x"...
I co poradziłeś sobie? Do tego typu motocykli dobrze jest miec serwisówkę. Jeżeli nie masz to: 1) sprawdź napięcie jakim jest zasilane ssanie 2) wykręc ssanie i podłącz podobne napięcie 3) sprawdź czy wysuwa lub chowa się iglica. Dodano po 4 Jak sugeruje goldwinger sprawdź kranik: 1) odłącz przewód podciśnienia od kolektora ssącego (przeważnie) lub...
Po pierwsze włącznik elektromagnetyczny(starter) nie jest przystosowany do długiej pracy, dlatego ci się pali, nie był przypadkiem ciepły. Rozrusznik także nie powinien długo pracować i powinny być przerwy miedzy takimi odpaleniami. Po tak meczącym zapalaniu to nie myśl że prądnica naładuje ci akumulator, musisz ładować go prostownikiem. A skoro teraz...
Sprawdź też drożność kranika i przewodu paliwowego i czy korek baku ma odpowietrzenie.
Witam mam problem ze skuterem Ventus Modo II był on na przeglądzie i został w nim wymieniony gaźnik i filt powietrza. Od tego czasu kiedy przychodzę rano aby gdzies wyjechac musze go trzymać na rozruszniku aby odpalił kiedy chodzi ledwo na obrotach prubuje dodać gazu a sam gaśnie i znowu musze go trzymać aby chycił ale jak już sie rozpędzi to wiadomo...
Witam, czyli cala 'awaria' jest dosc prosta : zaciety - zabrudzony osadem ze zbiornika gaznik / szczegolnie doplyw paliwa do gaznika - krociec, na ktory sie naklada wezyk paliwowy z kranika / zbiornika. Plywak w gazniku nie daje rady szczelnie zamknac doplywu paliwa - bo jakis 'paproch' zablokowal iglice plywaka w tym 'kroccu' doplywowym, stad benzyna...
Coś z kranikiem
Witam, ja bym stawial - na wypalajace sie paliwo z komory plywakowej, a swieze 'nie nadaza' doplywac - bo przytkany jest doplyw benzyny, do wyboru : benzyna 'ledwo cieknie' z kranika [ np. zatkany otworek / odpowietrzenie zbiornika - w korku paliwa ], lub rozne 'paprochy' utkwily w kraniku lub w kroccu doplywowym benzyny na gazniku [ tym, na ktory jest...
Leje z tego miejsca bo ewidentnie nie domyka ci zaworek. O ile dobrze pamiętam to w tym gazniku pływak jest bez iglicy (tak jak w polskim silniku Komarka), sam pływak naciska na zaworek, który jest oddzielnym elementem. Czy tak jest?? Dobrze pamiętam?? W celu sprawdzenia zaworka odłącz przewód paliwowy od kranika w baku. Odkręć pokrywe komory pływaka...
Jemu brakuje paliwa, robi buuuuu. Zwiększ poziom w komorze pływakowej, sprawdź stan przepustowości filtrów paliwowych, bo pewnie i w kraniku jest śmieszne sitko, i ustaw iglice na 2 rowek od góry. Powinien śmigać aż miło. To że jedzie czasami nawet 45 km/h to objaw zubażania się składu mieszanki czyli, brakuje paliwa.
Dolny wężyk kranika to podciśnienie podłączyć do gaźnika lub gumowego króćca, górny to paliwo podłączyć do wejścia paliwowego gaźnika
smv50e10eu kranik spv50e00eu kranik układ paliwowy uklad paliwowy
jednostka przetwarzania samsung lodówka mrozi polar dekoder wyłączać
naprawa lampy solarnej plamka kamera
Audi A1 2014 1.6 TDI – gdzie kupić felgę OEM i opony Hankook 205/40 R17 po przytarciu Połamany pilot Samsung, LG, Sony – brak reakcji, naprawa, zamienniki, aplikacje IR/BLE