Zdejmij wężyki tak aby zostały przy "kraniku" i zassij lekko ten od podciśnienia i poczekaj jeśli poleci benzyna to kranik sprawny masz słabe podciśnienie. Problemem może być również szczelny zbiornik (brak odpowietrzenia) spróbuj bez korka od baku jeszcze.
Kruciec powinien być zaślepiony przez niego może nie palić i nie pracować odpowiednio może tez być do niego podłączony kranik podciśnieniowy lub zawór dopalania spalin nie może byc ten króciec otwarty
Jaki kolor świecy? Iskra dobra? Jaki kolor iskry? Świece można wymienić, nie jest droga, a mi kilka razy zdarzyło się, że nowa świeca padła po 100km. Zacząłbym od wyczyszczenia i przedmuchania gaźnika, ew. regulacja. Pomiar kompresji, mógłby dużo pomóc. Króciec masz gumowy? Jak jest popękany - wymiana - łapie lewe powietrze. Zawór membranowy jest ok?...
Do gaźnika po dłuższym czasie nie użytkowania i syfie który wpadł do niego wszystko zablokował , przeczyscilem dokładnie kazda dysze , kanał i działa u mnie problemem był jeszcze popękany wężyk od podciśnienia .
A jak zaciągniesz paliwo z wężyka od podciśnienia to leci paliwo?
Silnik na wtrysku czy gaźniku? Jeśli na gaźniku to masz kranik mechaniczny czy podciśnieniowy? Jeśli podciśnieniowy to muszą być wyższe obroty by wytworzyć podciśnienie i kranik mógł się otworzyć. Taki akumulator ma bardzo niską sprawność na mrozie i generalnie ten sprzęt nie jest jest przystosowany do niskich temperatur. Po dłuższym postoju możesz...
1- kranik ( jeżeli podciśnieniowy to Srawdź sterowanie i czy jak Podasz sterowanie czy puszcza paliwo). 2- iglica czy nie spadło zabezpieczenie i iglica nie opadła na dół. 3- luzy zaworowe, po wymianie cylindra na pewno trzeba je wyregulować (przy niewłaściwych luzach zaworów może nie odpalać).
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
okej dzięki
Wiadomo że z olejem skoro dozownik usunięty 😉 gaźnik już drugi nowy oczywiście od 2t. Tłumik szczelny. Napewno nie łapie lewego powietrza przez obudowę filtra ani przez rurkę gumowa od filtra do gaznika. I od gaźnika do cylindra też jest szczelnie. Zmieniłem dziś Kranik podciśnieniowy lecz też to nic nie dało..
Problem z odpalaniem chińskiego skutera na zimnym Siema, mam problem ze swoim skuterem przerobionym na 70 cm³. Od jakiegoś czasu skuter ciężko odpala na zimno. Odpala dopiero, jak: - odepnę filtr powietrza od gaźnika, - podepnę dodatkowo akumulator z auta, - kilka razy zakręcę i popompuję paliwo. Gaźnik czyszczony, dysze przelotne, iglica sprawdzona....
Możliwe że tak. Spróbuj jeszcze odpalić skuter na tzw. dawkę czyli odkręć filtr powietrza wlej trochę benzyny i napisz co się dzieje. I przede wszystkim sprawdź iskrę
Jeśli masz kranik podciśnieniowy to mogła pęknąć w nim membrana i paliwo leje się wężykiem od podciśnienia (sterującym) do dolotu...
Podpowiedz jak to zrobić ? Chodzi ci o to czy tym wężykiem co idzie z krućca do kranika czy nie leci paliwo ? I czy kranik podciśnieniowy nie przepuszcza drugą mańką
Witam, skuter Peugeot Vivacity 2T 70cm³ z 2005 r., kupiłem z zatartym silnikiem (brak podciśnienia) bo zmianie na nowy zestaw nadal jest brak podciśnienia, zawór membranowy zmieniany 3x razy, kranik podciśnieniowy nowy, gaźnik nowy (poprzedni właściciel ponoć wymieniał). Co może być powodem braku podciśnienia? Już skończyły mi się pomysły.
Witam. Posiadam skuter SOLANA. Gdy chcę dodać gazu do oporu, to skuter gaśnie. Jednak gdy podtrzymuję go na obrotach, to nie gaśnie. Silnik 2T. Czynności wykonane: Wymieniony kranik paliwa podciśnieniowy Gaźnik wyczyszczony Bak wyczyszczony Filtr powietrza sprawdzony (czysty) Nowy olej wlany Nowy akumulator swieca daje dobrą iskrę Skuter jest nowy,...
Skuter stał bardzo długo +/- 8 lat wymieniałem kranik podciśnieniowy i akusa, czyściłem gaźnik i sprawdzałem iskrę. Gdy do dolotu psiknę plakiem odpala ale od razu gaśnie.
Kranik podciśnieniowy sprawdzałeś ?
Jest to kranik paliwa podciśnieniowy.
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Dysza główna i dysza średnich obrotów są w pełni drożne i czyste. Gaźnik rozbierałem 3 razy, wszystkie kanały są drożne i czyste. Filtr i kranik podciśnieniowy wyeliminowałem zasilając gaźnik grawitacyjnie z butelki.
Może łatwiej będzie dostać się do wężyka podciśnieniowego i go odłączyć lub zacisnąć, żeby kranik podciśnieniowy nie puszczał paliwa. I wtedy wypalić resztę.
słabe zdjęcia ale , króciec numer 3 to przelew paliwa (bez powrotny) . króciec numer 2 to podciśnienie , może ono otwierać podciśnieniowy kranik albo przepustnice.
Nie ma w tych traktorach kraników, sąsiad tez ma podobny model i też nie ma kranika. A jak działa taki kranik podciśnieniowy ? Tzn chodzi mi o jego montaż bo widzę ze maja one rurkę I co z tą rurką się robi gdzie do ją podłącza ? I jaka jest pewność takiego podcisnieniowego kranika ze nie przepuści ? 😜
Skuter Zipp toxic 50 4t W skuterze wymieniany był zestaw cylinder tłok pierścienie i po zamontowaniu silnik nie odpalał. Po wykręceniu świecy i zobaczeniu że jest sucha stwierdziłem że gaźnik nie podaje paliwa. Przeczyściłem gaźnik i nadal nic.powtorzylem czyszczenie jeszcze parę razy i nadal nic się nie działo więc kupiłem nowy i na nowym nadal nie...
Sprawdź-przeczyść gaźnik (dysze muszą być drożne) oraz zbadaj kranik podciśnieniowy i ssanie elektryczne. Tematyka ta była już opisana.
Witam, mam problem z podłączeniem pompy paliwa w honda vf750f ponieważ zmieniłem silnik na hondy cb 500 w której powinien być kranik podciśnieniowy (którego nie mam ) Może wie ktoś pod co ta pompa jest podłączona? Z góry dziękuje za jakiekolwiek informacje lub widoczny schemat na którym jest pokazane podłączenie tej pompy .
Kranik podciśnieniowy sprawdzałeś?
Za duży pobór paliwa- za wolno uzupełnia się gaznik. Przeczyść gaznik, jak nie pomoże to sprawdz kranik podciśnieniowy przy zbiorniku czy ma należyty przepływ paliwa... Albo problem polega na zbyt dużej dawce paliwa, za wysoko iglica ??
Witam Tak jak kolega powiedział kranik podciśnieniowy puszcza paliwo czy silnik pracuje czy nie ., Z mojej strony dopowiedział bym jeszcze że zawór iglicowy w komorze pływakowej nie trzyma czyli dokładne i profesjonalne czyszczenie gaźnika jak i wymiana kranika na zbiorniku i po problemie Pozdrawiam
Zatrzeć raczej nie to 4t łatwo się go nie uszkodzi. Papierek zapewne już w wydechu. Sprawdź: 1. czy paliwo leci ze zbiornika, kranik podciśnieniowy zapewne. 2.Sprawdź odpowietrzenie zbiornika Raczej zapchany gaźnik do rozbiórki i czyszczenia.
Jeśli twierdzisz, że gaźnik jest sprawny (inny silnik rzekomo poprawnie pracował), to albo źle wyregulowałeś zawory, bądź przestawiłeś przy okazji rozrząd. Czy sprawdzałeś jakie ciśnienie ma silnik w cylindrze (może jest "przytarty"), czy podmieniałeś świecę i czy masz możliwość podmienić moduł i cewkę WN. Sprawdź, czy kranik podciśnieniowy działa prawidłowo...
Witam. Na początek proponował bym wyczyścić i wyregulować gażnik, oraz sprawdzić kranik podciśnieniowy czy nie przepuszcza paliwa na wężyku podciśnieniowym.
A co tam trudnego? Pewnie kranik podciśnieniowy i podłączasz króciec z gaźnika do niego.
Moim zdaniem może to być kranik podciśnieniowy (paliwo się cofa i nie chce odpalić) sprawdź czy paliwo leci na nieodpalonym silniku jak tak to popsuty jest kranik
Wymień kranik podciśnieniowy.
A więc tak: wymieniłem kranik podciśnieniowy na nowy, zlałem starą mieszaninę i zalałem nowy olej. Za kilka dni napiszę, jakie efekty.
sprawdź kranik podciśnieniowy
Rozumiem że czyściłeś filtr powietrza. Jeśli masz założony to sprawdź filtr paliwa. Jeśli masz montowany w bak kranik podciśnieniowy to może być sito przypchane w kraniku.
Witam, jeden wężyk, ten bez filtra, to wężyk podciśnienia, który otwiera kranik a drugi to paliwowy. Jeżeli nie dochodzi paliwo to być może jest coś nie tak właśnie z wężykiem podciśnieniowym, może jest przy gaźniku gdzieś zapchany. Piszesz, że w tym drugim jest paliwo, więc będzie kranik podciśnieniowy do wymiany, membrana będzie pęknięta.
Problem polega na tym , że nie mogę uruchomić Quada 150 . Iskara jest , w quadzie był założony kranik podciśnieniowy jednak nie wiem czy jego podłączenie było prawidłowe bo nie dochodziło " tak mi się wydaje" paliwo do gaznika , więc podłączyłem zwykły kranik bezpośrednio z baku do gażnika i quad dalej nie pali. Proszę o pomoc, co może być zgrane.
Kranik podciśnieniowy do sprawdzenia.
Nie domyka się zaworek iglicowy, topi pływak, po prostu puszcza paliwo w czasie postoju a jeśli na dodatek nie zamyka się kranik podciśnieniowy to za jednym zamachem potrafi nalecieć pełen silnik.
A jak mogę sprawdzić kranik podciśnieniowy ?
Panowie mam problem. Quad Access 300. Ewidentnie gaźnik nie podaje mieszanki. Na plaku pali. Kranik podciśnieniowy działa, podczas kręcenia otwiera i podaje paliwo do gaźnika ale nie ma podawanej mieszanki do cylindra. Może ktoś zna ten gaźnik i zna jego typową usterkę? Nie moja branża i nie chce uczyć się jego zasady działania i rozbierać na części...
Kranik podciśnieniowy działa normalnie?
Uszkodzony kranik podciśnieniowy.
Cześć u mnie przyczyną wyciekania paliwa był nie działający kranik podciśnieniowy i zbyt niski poziom pływaka w gaźniku. Kranik nie odcinał paliwa po zgaszeniu, a podczas jazdy go zalewało przez zły poziom pływaka. To na początek do sprawdzenia. Pozdrawiam.
Kranik pewnie jest podciśnieniowy a ssanie automatyczne. Autor nie podał typu, więc nie wiadomo czy to prawda. Mimo kranika podciśnieniowego zwykły kranik i tak większościowo występuje i producent zaleca jego zamykanie.
Witajcie, Skuter to Romet 747, 4T, silnik 139QMB. Wymieniłem cylinder kit 50 ccm oraz głowicę do 50 ccm z uwagi na wcześniejsze spalanie oleju silnikowego. Obecnie założony budżetowy zestaw od Moretti. W czasie remontu - tłok założony prawidłowo, luz na zamkach pierścieni tłokowych sprawdzany. Nowa głowica rozbierana, zawory były docierane. Rozrząd...
kranik podciśnieniowy skuter regulator podciśnieniowy wąż podciśnieniowy
niebieski matryca blaupunkt spalać scania zasilanie cewki kondensatora
elektrodrążarka domowa smartfon ranking
Mercedes W245 B200 – brak prawego światła mijania, żarówka H7, moduł SAM, bezpiecznik F6 Położenie pinów i zamienniki BD7920KS