Mam nadzieję, że nie dopytujesz się o wąż podciśnieniowy z vacu-pompy. ;) Serwo jest rodzajem wzmacniacza, które do pracy WYMAGA tego węża z podciśnieniem. Często taki wąż gdzieś się zapada, pompa vacu nie działa, lub jest jakaś nieszczelność.
Jaki silnik ?, jak na monowtrysku to do sprawdzenia wąż podciśnieniowy do serwa
popsikaj plakiem do okoła kolektora ssącego na łączeniu z głowicą (od góry i od dołu) na pracującym silniku, jeśli będzie się poprawiać lub zmieniać praca silnika to uszczelka kolektora ssącego do wymiany, miałem tak w jednej z moich Asterek jak nie to to jeszcze możesz zatkać wąż podciśnieniowy do serwa, też potrafi nim ciągnąć lewe powietrze
silnik X18XE1 jeśli przed 2000r (przedlift) albo Z18XE jeśli po 2000 (polift) sprawdź wąż podciśnieniowy co idzie do elektrozaworu par paliwa koło filtra powietrza co jest, idzie rurka do przepustnicy i tam jest kolanko które parcieje. można to zaślepić bo to niepotrzebne jest jeśli jest EGR (przedlift) to oczywiście do zaślepienia narazie więcej pomysłów...
przyczyn jest kilka, albo nieszczelny wąż do serwa, ale jak słusznie zauwazył trans-serwis podniosły by się obroty, może też być dziurawa membrama albo nie przepuszcza zawór zwrotny na króćcu przewodu podciśnieniowego. Bardzo często wąż serwa był zawalony olejem lub zarastała rdzawym nalotem rurka wychodząca z kolektora.
Sorry że dopiero teraz odpisuje ale znalazłem problem (chyba) jeden wąż podciśnieniowy był przerwany wymieniłem i chodzi jak narazie ;d Stanley KE jetronic ;] bynajmniej tak mi sie wydaje...
Silnik krokowy swoją drogą ale sprawdz czy masz szczelny wąż podciśnieniowy od wspomagania hamulca bo przez to możesz mieć kiepski hamulec i mogą głupieć obroty.
Problem rozwiązany... uszkodzony był wąż podciśnieniowy (plastikowy) idący od elektrozaworu do egr. Na szybko podmieniłem go wężykiem paliwowym i cięgno od gruchy chodzi jak należy, nie ma żadnych spadków podciśnienia, auto przestało szarpać. Dzięki za pomoc.
Naciśnij hamulec z podłączonym wakuometrem do cienkiego króćca na wężu podciśnieniowym, zobacz o ile spada i jak szybko pompa "robi" z powrotem podciśnienie
Tam 9 na 10 pada pompa vac i słabe podciśnienie idzie na zawory wykonawcze. Jeśli oczywiście membrany egr i siłownika kolektora tudzież węże podciśnieniowe są ok. To pierwsza kolejność sprawdzenia/naprawy.
Witam ,nie raz kupowałem te zaciski TRW za 250 zł i nie miałem żadnego problemu z ich pracą .Może masz szczęście i akurat natrafiłeś na wadliwego który zszedł z taśmy. Wymień ten zacisk na nowy i sprawdź jak będzie tak samo to zdejmij wąż podciśnieniowy z serva i sprawdź czy koło łatwo się obraca. Miałem parę lat temu taki sam przypadek w skodzie octavi...
Czy pompka zaproponowana przez (at)krzysztofkamienski jest pompką 3bar do montażu na zewnątrz ? Nie potrzebuję chłodzenia paliwem ? Miałbym ją zastosować zamiast mojej przerabianej ? Czy jako dodatkowa wspomagająca moją obecną. Teraz wygląda to tak : Zbiornik, wąż, filterek, wąż, pompka mechaniczna podciśnieniowa, wąż, zaworek zwrotny, wąż , pompka...
psikaj plakiem na kolektor ssący na pracującym silniku i słuchaj czy się coś zmienia - często w tych silnikach puszczają uszczelki pod kolektorem ssącym i ciągnie lewe powietrze i wtedy nie pali na któryś gar. Na który cylinder nie pali? odłączaj kable od świec na pracującym silniku (tylko kombinerkami bo kopnie!) i sprawdzaj na którym to cylindrze....
Instalacja holenderska Co to konkretnie oznacza? III generacja? Zaglądałeś w ogóle pod maskę, bo pewnie coś przy tym wystrzale spadło/pękło? Skoro auto na benzynie też nie jedzie, to mógł spaść wąż podciśnieniowy od MAP sensora, ew. przewód ssący za przepływomierzem, bo nie wiem, co to auto ma (pewnie MAPa).
Rechot jest stąd, że nie działa wtedy regulacja wyprzedzenia wtrysku. A zrób tak: wypnij węże podciśnieniowe z EGR i klapy gaszącej, zatkaj je śrubami czy czymś, włóż bezpiecznik i odpal. Z tymi pinami to miałem myśl, że może coś w sterowniku szwankuje, ale to głupie, bo przecież sąsiadujące piny nie oznaczają zaraz że na płytce sąsiadują układy.
To co pisze ociz to prawda a że nie będzie chodził w gazie to mity trzeba przerobić parownik przyłączyć wąż podciśnieniowy i odpowiedni mikser a co do generacje lpg pierwsza będzie ok dwa przyciski jeden czerwony drugi czarny z możliwością punktu 0 czyli 1,0,2 pamiętaj aby wąż zaworu ssania podpiąć do miksera a nie do gumy łączącej filtr z kolektorem...
nie koniecznie musi to buć wina silniczka silniczek jakotaki jest nienaprawialny proponuje ci sprawdzić czy węże podciśnieniowe są całe i na miejscu i często się zdarza że uszkodzona jest uszczelka pod korpusem przepustnicy podciąga lewe powietrze i z tąd wysokie obroty.
Witajcie po wymianie pompy wody, bez rozbierania rozrządu nastąpił brak mocy coś jakby nie załączała się turbina, a na 5tym biegu czuć wyraźnie takie zamulanie co chwile coś w stylu przerywania. Przepływka po odłączeniu bez zmian, możliwe że jakiś wąż podciśnieniowy spadł? lecz nic takiego nie zauważyłem, przydało by się podłączyć pod VAGa bo tak to...
Jak na razie nie będe nic wyrzucał, zostawie jak jest bo doszedłem co było nie tak. Przy przepustnicy węże od podciśnienia ze starości popękały i ciągnął lewe powietrze na 2 wężykach i to całkiem sporo, do tego wąż podciśnieniowy od wspomagania hamulcy był pęknięty i tam też łapał. Powymieniałem to i różnica jest kolosalna, nareszcie da sie jeździć...
Gdzie Pan kupuje takie wężyki? Muszą być jakieś specjalne odporne na temperaturę? Na Allegro, wystarczy wpisać "wąż silikonowy". Jest bardzo duży wybór pod względem średnicy, grubości ścianki, na metry, podciśnieniowe, zwykłe, zbrojone, itp. Są nawet kolanka i inne kształtki specjalnie do samochodów. Silikon jest odporny na temperaturę i różne chemikalia,...
Gruszka szczelna, a geometria nie zacięta. Podciśnienie na gruszce 0,6
Ten czy ten to wsio ryba. Wąż do przełącznika podciśnieniowego podpięty?
Zatkany lub uszkodzony czujnik podciśnienia / wężyk podciśnieniowy. Chyba że wąż ssący jest zatkany , ale wątpię wyczułbyś spadek ciągu i silnik głośniej by pracował.
witam jezeli dalej poszukujesz tych wezy to ja kupilem nowe w sklepach w miejscowosci Namyslow woj.opolskie w sklepie autocenter tel.774100415 lub skle art-pol tel. 774101305 jedna odma okolo 90zl bo ona jest z dwuch kawalkow zadzwon podaj numer z orginalu to napewno dostaniesz gdyz w serwisie jak pytalem to jedna czesc 250zl art-pol wysyla towar do...
Witam mam passata b4 1996r 110km ostatnio pojawił mi się po raz drugi problem z prędkością od momentu kiedy zakupiłem czyli listopad 2007rok mianowicie auto podczas jazdy straciło moc przestało jechać na V biegu max 120km/h i na niższych biegach odpowiednio mniej kiedy już dojechałem do miejsca i go wyłączyłem to po ponownym odpaleniu było już wszystko...
Do egr dochodzi przewód gumowy. Gdzie on jest podłączony? Czy my na pewno mówimy o tym samym silniku?Żaden wąż tam nie idzie.Jedyne węże to węże od płynu chłodniczego, zawór jest elektryczny.Chyba że jest podciśnieniowy no to idzie do zaworu sterującego.
Jaki masz kod silnika? Bo nie wiadomo czy turbo ze zminną geometrią czy nie. Przyczyn może być kilka. Np. uszkodzony N75, zapieczone kierownice (jeśli zmienna geometria), uszkodzona gruszka. popieram. sprawdź suwak w gruszce powinien się przesuwać o ok 1,5 - 2 cm gdy dodajesz gazu. Powstawiaj mu troszkę i obserwuj suwak, jeśli chodzi mniej spróbuj...
Witam wszystkich Sprawdź raczej węże podciśnieniowe głównie od hamulca nożnego i samego serwa czy nie jest przypadkiem popsute,najłatwiej ściśnij wąż kluczem francuskim
Ksiazka -gazniki rozne,opis funkcji,obsluga.Jezyk rosijski
Mimo wszystko są w Polsce ludzie którzy przerabiają kosiarki na gaz. Pomimo braku gotowych zestawów można bez problemu skompletować części do zagazowania każdej kosiarki z silnikiem 4T. Potrzebne będą następujące części: -butla lpg np turystyczna 1, 2 lub 3kg -nakrętka na butlę z kroćcem do węża(trzeba przerobić by pasowała do rurki faro) - 1m rurki...
Steruje zaworem podciśnieniowym . Przy hamowaniu silnikiem do układu wydechowego jest podawane świeże powietrze . Obniżenie emisji spalin . Ekologia Zrób zdjęcie drugiej strony , bo jak może być jakiś wąż podłaczony do wału kardana , może myślisz o przekładni ? to w takim razie jest jej odpowietrzenie i na pewno nie powinien być tu podłączony .
Witam. Mam pewien problem wyciągałem silnik z mojej laguny 2.2dci ponieważ jak to z lagunami obróciła się panewka. Trwało to bardzo długo ponieważ na codzien pracuje i teraz przy wkładaniu nie pamiętam jak podłączyć wszystkie cienkie przewody podciśnieniowe. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć co do czego lub zrobić zdjęcie tak jak to powinno być? Z góry dziękuje.
Elektrozawór i śruba regulacyjna na środku reduktora służą do podawania gazu niezależnie od pracy membran. Ze środka reduktora wyprowadzona jest taka cienka plastikowa rurka która wchodzi bezpośrednio do węża podciśnieniowego, kiedyś miałem ją zapchaną i były problemy.
Witam [quote="passat21"] nie moge ustawic wolnych obrotów ,inne na zimnym inne na ciepłym silniku.pozatym silnik zaczal jakos dziwnie piszczeć.quote] Ten dźwięk wygląda na głos zasysanego powietrza między przepustnicą a głowicą. Sprawdź, jeżeli są, węże podciśnieniowe dochodzące do kolektora ssącego np wąż do serwa, może być uszczelka między kolektorem...
Na początku polecam sprawdzić węże podciśnieniowe. Może jakiś spadł, co się bardzo często zdarza. Jak miałem CC700 to zawsze w zapasie woziłem 1m wężyka :)
Problem rozwiązany tym razem doszedłem co było przyczyną. Objezdzilem kilku elektryków każdy stawiał na cewkę zapłonową ale zamiast wymieniać podstawiłem drugą sprawną lecz problem nie ustąpił. Zabrałem się za rozkrecanie całego dolotu oraz zaplonu. Jak wyjmowalem wąż podcisnieniowy z przepustnicy rozlecial mi się w ręce a na pierwszy rzut oka nie było...
Wyglada mi to na lewe powietrze. Wypadałoby przejrzeć scieżkę zasilania silnika tzn węże podciśnieniowe, uszczelki itp.
Nigdy w przeszłości na czystych benzynach takich problemów nie było. To nie pozostałości oleju zatykają dysze, a biododatki, to z nich osadzają się nierozpuszczalne osady. Upewnij się, czy nie ma tam śruby od dołu gaźnika do spuszczania paliwa. Jak nie ma, to pozostaje zamontować prosty kranik. A może da się awaryjnie ściągnąć wąż paliwa, albo wężyk...
poczekamy i zobaczymy mam dziką nadzieję że autor tematu się wkrótce odezwie BTW sam szukałem przyczyny w owym kwadracie (nie było to moje auto) przyjechał do mnie klient z prośbą o sprawdzenie zapłonu i jeśli się da to zajżeć do ham bo wymienił cały układ (zaciski, pompa, przewody, tarcze, klocki) a ham jak ostro brały tak biorą dalej a nawet jeszcze...
Dziękuję bardzo za profesjonalną odpowiedź. Nie będę ukrywał, że jestem laikiem, a motoryzacja kręci mnie. Szukam w internecie i wszędzie i nie ma tej wiedzy ogólnie, chyba że na YouTube jest. Dobrym pomysłem będzie pozbycie się instalacji gazowej, bo podobno te silniki nie lubią bardzo gazu. Jakiś geniusz z Marsa zrobił taki makaron w elektryce i w...
Węże podciśnieniowe przy przepustnicy czy nie są uszkodzone, średnicy około 4 milimetry, oglądnij dokładnie.
Coś mi to pachnie przeładowaniem turbiny i komp wchodzi w tryb awaryjny. Jak zgasisz i odpalisz na nowo to jest dobrze aż znowu przy 3000 obr. słabnie- zgadza się? W 90% przyczną są zapieczone kierownice w turbinie, w pozostałych przypadkach zawór N75 albo węże podciśnieniowe.
Zacznij od sprawdzenia gumowego kolanka węża podciśnieniowego do serwa hamulców
Szukaj po stronie regulacji biegu jałowego. Krokowy.. węże podciśnieniowe...
Jeżeli masz olej w servo, to uszkodzony jest zaworek na wężu podciśnieniowym między vacuum pompą a servem.
Wąż się zapadnie przez co zamknie się jego światło i nie wyciągniesz skutecznie całego powietrza.
Posprawdzaj jeszcze węże podciśnieniowe od kolektora ssącego może któryś sparciał/przetarł się i ciągnie lewe powietrze..
Witam. Przepraszam, że tak długo nic nie odpisywałem. Udało mi się uporać z problemem. Winny był potencjometr przepustnicy sterowanej elektrycznie. Rozwiązanie problemu: 1) Demontujemy przepustnicę. W tym celu należy odpiąć od niej węże z płynem chłodniczym (zaślepić jakąś śrubką węże, żeby płyn nie wyciekał). Zdjąć gumowy wąż podciśnieniowy. Odpiąć...
A pozostałe podzespoły instalacji LPG - są? Najbardziej ciekawią mnie reduktor i węże podciśnieniowe do niego...?
Witam, wiem że tych tematów jest już sporo lecz, zobaczyłem każdy i nadal nie znalazłem odpowiedzi. A więc samochód od pewnego czasu miał strasznego muła, powyżej 80 km nie chciał wejść. Włożyłem sterownik z chippem i jest lepiej aczkolwiek nie tak jak powinno. Samochód ładnie się kręci powyżej 2000 obrotów, poniżej jest lipa. Sprawdzona turbina, czujnik...
dodam ze zostala zmieniona turbina Może coś jest pomieszane w wężach podciśnieniowych sterujących turbiną? Czy turbo jest wymienione na identyczne?
Zasysa też wąż jak płyn ostygnie. Jak to rozumieć - wąż robi się płaski? Jeżeli tak, to wskazywałoby na to, że w układzie chłodzenia jest pęcherz powietrza, tyle że on tam może celowo się znajdować (przewidziany przez producenta samochodu i wtedy to żaden feler), a wąż robi się płaski dlatego, że zaworek podciśnieniowy w korku nie działa. Teraz już...
raczej jest jasne nie pracuje turbo,sprawdz węże podciśnieniowe,te w oplocie,wtyczki do egr,n75,i proponuje na diagnozę vagiem napewno rozświetli sytuacje n75 zawór upustowy turbiny sterownik nim rządzi.kopci ?
Podobne objawy występują również gdy jest pęknięty lub żle dokręcony któryś z węży podciśnieniowych tzw. odma. Dy silnika dostaje się lewe powietrze i wolne obroty szaleją, po dodaniu gazu jest ok.
Czy silnik ma turbinę? Może coś z podciśnieniem jest nie wporządku, czujnik ciśnienia ładowania węże podciśnieniowe? Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Nie rozwiązują problemu użytkownika.
że ciągnie lewe powietrze to słyczhać wydaje mi się że wypadł jeden z wtrysków bo wsadzane są one tylko na oring ciasno a jeśli chodzi o węże podciśnieniowe to zabardzo nie wiem o co chodzi bo wszystko tam jest ok. a pozatym to wychodzą tam tylko dwa przewody od gazu bo jest to lpg na parowniku
Koledzy dziękuję bardzo za pomoc - mieliście racje - z miejsca wlewu płynu chłodzącego (zbiornik wyrównawczy czy jak to się tam nazywa) idzie wąż na którym jest chyba zawór podciśnieniowy (nie wiem co on tam steruje) od tego zaworka jest taki mały wężyk i on był przetarty (była dziura) to tam właśnie "uciekało" powietrze. Wężyk założyłem nowy i wszystko...
Zgadzam się z przedmówcą.Też tak miałem w sharanie vr6.Pił jak smok,nie wkręcał się gładko,strzelał w wydech.Po wymianie Halla i sondy jak ręką odjął.Przeglądną trzeba jeszcze wszystkir węże podciśnieniowe-dużo nie kosztują ,a od nich też sporo zależy.
Sprawdź bezpiecznik od centralki Aisan. Jak będzie przepalony to będą takie objawy choć nie koniecznie. Znajduje się on pod plastikową pokrywką trochę nad zbiorniczkiem płynu hamulcowego. Sprawdź też działanie przekaźnika(znajduje się obok). Dokładnie obejrzyj węże podciśnieniowe niektóre radzę wymienić bo nawet minimalna nieszczelność w tym ustrojstwie...
Ty masz tam pompę vacuum, która jest nieszczelna i dostaje się przez nią do serwa olej. Nawet gdyby była nieszczelna, jakim prawem działa odwrotnie? Coś czuje ze pod maską masz niezły bajzel ! sprawdź dokładnie podłączenie węży ciśnieniowych i podciśnieniowych.
Zacytuję siebie z innego forum. Z tego co opisałeś wnioskuję że silnik przechodzi Ci w tryb awaryjny ,,notlauf,,. Z reguły dzieje się tak w dwóch przypadkach (za duże lub za małe ciśnienie doładowania turbiny). Występują 4 przypadki takiego zachowania: - defekt, niepoprawna praca zaworu N75 - uszkodzenie (pękniecie, przetarcie) węży podciśnieniowych...
Wszystkie węże podciśnieniowe w BKC idą w jedno miejsce - do bloku zaworów elektromagnetycznych, który odpowiada za sterowanie podciśnieniami. Na rysunku jest wszystko. http://obrazki.elektroda.pl/6143850600_1...
Popieram docenta silnik zasysa " lewe powietrze"sprawdż wszystkie wężyki podciśnieniowe wychodzące z kolektora ssącego wąż podciśniowy serwa,uszczelkę pod zespołem wtryskowym itp.Kod nr. 35 nie oznacza tylko uszkodzenia silnika krokowego ale również nieszczelności w układzie dolotowym silnika.
Witam mam problem. Moja calibra 94r c20xe 150km. Zamieniłem ja za bmw e36. Po wymianie zauważyłem że zjada olej i odrazu nie chodziła poprawnie. Na benzynie jak zimna trzeba było gazowa aż sam się przełączyć na gaz. (sekwencja). Jak Przesłanie na gaz już lepiej. Do sedna. Zrobiłem kapitalnyy remony, głowica, pierścienie,zmieniłem krokowy. Znalazłem...
Audi 80 rocznik 88 model 89. Czujnik sprawdzał mechanik...ale do końca nie jestem pewien czy silnik podczas tej kontroli był całkowicie zimny. Dzisiaj sprawdziłem szczelność połączeń węży podciśnieniowych podłączonych do układu zasilania...jednego musiałem doszczelnić. Po podłączniu akumulatora (ładowanego) od wczoraj zapalił od "kopa" Zobaczę jutro,...
Nie jest to "normalne" ani w tym ani w żadnym innym silniku... Syczy... W sensie że pobiera powietrze. Czy to syczenie jest powiązane ze wzrostem prędkości obrotowej silnika ? tzn chodzi mi o to czy np trzymając silnik na np 3 tyś obrotów syk ten jest jednostajny i słychać go dopóki gazu nie ujmiesz ? Bo na filmiku to jedynie chwilowo "gazujesz" więc...
Witam. Jak w temacie. Krótko: rozpięte połączenie "pedał" hamulca, 4 śruby mocujące serwo, odkręcona pompa hamulcowa, węże podciśnieniowe itp. Serwo wisi luźno, a za diabła nie mogę go wyjąć. Między kolektorem ssącym a nadkolem mam luz -1cm. (minus 1cm). Nie mogę go wyjąć. Jeśli trzeba to dam foty. Pytanie: czy muszę zdjąć kolektor ssący? Może jakiś...
....gaźnik jest jak nówka, aparat zapłonowy padł...wymieniłem go a na dodatek wymieniłem wszystkie węże /gumowe/ podciśnieniowe które włażą do gaźnika i ....na razie jest OK. Pozdrawiam
Zawór EGR, posiada potencjometr położenia grzybka. Z tąd ECU zna położenie EGR-u. A błędy czasem pojawiają si ępo zaślepieniu EGR-a. Chyba Ci się auta pomyliły. W tym aucie DITD ma zwykły mechaniczny podciśnieniowy egr bez pomiaru jego położenia.
Pozdrowienia dla wszystkich bystrych. A na marginesie nie czytałem wszystkich postów, bo straszna nuda!! Jeżeli chcecie się dowiedzieć jaki jest problem z waszymi szmelcwagenami to wam powiem, bo robię tego masę. Zanim cokolwiek zrobisz podepnij choćby vaga i odczytaj błędy, a dopiero później zacznij naprawiać. Jeśli się nie znasz oddaj do serwisu lub...
Zaczne od tego ze nie widzialem tego konkretnego silnika na oczy, zadam kilka pytan ktore moga pomóc w ustaleniu przyczyny. Rozumiem,że przed wymianą przepustnicy nie było powyższych problemów, auto paliło tak jak powinno ? Co bylo powodem zmiany przepustnicy ? Przepustnica napewno pracuje poprawnie (otwiera sie, czujnik położenia przepustnicy/potencjometr...
Witam . Mam problem z przyśpieszeniem w golfie II 86r 1.6 benzyna/ gaz . Na mniejszych obrotach (do ok 3000 , nie wiem dokładnie bo obrotomierza nie mam) mogę wciskać gaz do dechy a on sie zbiera jak malacz ,a w mw pewnym momencie(ok 3000 obr.) dostaje kopa i tak na każdym biegu oprócz 5ki bo na piątce to tylko zwalnia od 130km/h do 90km/h . Powymieniałem...
Napisz więcej i precyzyjniej. Jeżeli masz zaworki to to nie jest TD tylko TDI. I bynajmniej nie są to zawory upustowe !! Jeżeli to TDI to jaki silnik 1Z czy AFN (90 czy 110 KM seria). Bo sterowanie było inne. W 1Z masz dwa różne zawory od turbiny i EGR. W AFN masz dwa prawie identyczne. Jeżeli masz 1Z to musi być tak: http://obrazki.elektroda.net/80_12541749...
może ja w takim razie nie widziałem dobrze działającego RGE92 ale mi one zawsze bardzo pływały temperaturowo, a tomasetto idzie ustawić że i opala na gazie i po rozgrzaniu też w miarę poprawnie pracuje, ogólnie to najlepiej wspominam parowniki Zavoli, ale są mało popularne ja nie jestem pewien czy w najbidniejszym liczniku bez obrotomierza w ogóle jest...
A jak wyglada świeca po nieudanym odpaleniu - jest sucha czy mokra? Można zacząć od sprawdzenia iskry na zimnym silniku (zwłaszcza podczas kręcenia rozrusznikiem). To byłaby przydatna wskazówka. Jeśli iskra jest bez zarzutu i ciężko pali zwłaszcza na zimnym silniku należałoby przyjrzeć się układowi zasilania - może być zbyt uboga mieszanka - może brać...
Sprawdź podciśnienia w układzie sterowania turbiną. Po zdjęciu któregokolwiek wężyka powinieneś usłyszeć syknięcie - zassanie powietrza do układu. Jeśli tak będzie to jest OK i trzeba szukać dalej. Jeśli tak nie będzie to mogła się któraś z końcówek węży podciśnieniowych zużyć/złamać albo któryś wężyk przetrzeć. Jeśli nie ma podciśnienia nie będzie...
Ten problem jest typowy dla tych silników, należy zwrócić szczególną uwagę na szczelność kolektora ssącego i dolotowego (za przepływomierzem) oraz jego czystość. Proponuję rozebrać cały dolot powietrza do przepustnicy, dokładnie wyczyścić i sprawdzić szczelność, nawet węże podciśnieniowe i odpowietrzania skrzyni korbowej, przeczyść również zawór ERG...
http://obrazki.elektroda.net/59_12835395... Zapewne każdy elektronik miał czasem chęć rzucić odsysacz do kosza. A to powyrywane ścieżki, a to denerwujący odrzut, ciągłe naciąganie. Więc, czemu by nie zrobić elektrycznego odsysacza? Na forum znalazłem tylko dwie podobne konstrukcje. Jedną kolegi serwis, którego rozwiązanie opiera się na pompie...
Sprawdż szczelność tych węży podciśnieniowych . Może w czasie wymiany pasków nastąpiło jakieś rozszczelnienie? . Jakość podłączeń , zacisków. TUTAJ TO CHYBA NIE MA SENSU :oops: https://www.stock3-en.top/products.aspx?... strona do cześci zamiennych .Wskaż który to pasek? Ale w czesciach zamiennych nie ma żadnego sterownika...
Najważniejszy jest wężyk podciśnieniowy do mapsensora - to ta czarna puszeczka ciut większa niż pudełko zapałek, z zieloną wtyczką, on musi być koniecznie szczelny, oraz grubszy wąż do serwa hamulcowego, reszta nie jest potrzebna, oczywiście nie mogą "syczeć" ale można je zatkać (ja mam zatkane, bo to np pochłaniacz par paliwa, sterowanie klapką powietrza...
ja bym zaczął od sterowania geometrią turbosprężarki. Przejrzyj sobie kolego również układ zasilania powietrzem tj.: - zajrzyj do filtra, wymontuj go sobie, wytrzep piach; - wyszoruj wąż doprowadzający powietrze do sprężarki turbiny; - przejrzyj wszystkie wężyki podciśnieniowe od sterowania turbiną (te od n75, gruchy i resztę, ja zmieniłem na nowe,...
Witam, mam kłopot z Volvo XC 60 2,0t T5 245km rok 2015. Auto zaczęło się przegrzewać i brak ogrzewania. Po diagnozach mechaników (bez podłączenia do vidy) wymieniłem pompę wody i termostat, kłopot nie ustał. Dzisiaj podłączyłem pod vidę i okazuje się, że pompa czasami nie załącza się (jest nowa) i wtedy ogrzewanie ginie, a temperatura rośnie. Czy to...
Dzięki za pomoc. Dzięki tobie i twojemu linkowi udało mi się zidentyfikować, gdzie idzie ten przewód podciśnieniowy. Według zalinkowanego przez ciebie tematu zobaczyłem, że jest on podłączony do zbiornika próżniowego nr. 3. I znalazłem go. A wcześniej go nie widziałem, bo jest on schowany za tunelem kablowym (zasilanie wtryskiwaczy). Wymieniłem już...
Witam , Witam, mam kłopot z rozwiązaniem problemu, odczuwałem słabą dynamikę auta więc wykonałem logi dynamiczne Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/sznurek_51816.htm... Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/sznurek_51817.htm... Wynika z nich że problem dynamiki jest tnący przepływomierz jak i późny start turbiny. Zakupiłem nowy oryginalny przepływomierz,...
Zmieniałem silnik na większej pojemności niestety były właściciel w moim nowym silniczku trochę namieszał: Gaźnik to Weber DSTA 32/150 bardzo rzadki gaźnik, mam znajomych którzy mają taki ale bez funkcji Cut-Off a mój najwyraźniej taką funkcję powinien posiadać jednakże nie wiem co na taki zestaw powinno się składać :( Na pewno elektrozawór, który mam...
Panowie ja mam to dziadostwo od dawna i wymieniłem przepływke 800zł, pompe wspomagania 700zł, pompe paliwa 400zł, czujniki , sondy idt, a auto nadal szwankuje.Dobrze ze mamy dwa samochody bo na tego dziada liczyć nie można .Pakować w nie więcej pieniedzy sie nie opłaci bo jego wartośc jest juz niewielka więc postanowiłem ze przerobię lpg z sekwencyjnej...
Bardziej myślalem o tym że może być uszkodzone serwo hamulca. Może być wina nieszczelnosci samego serwa lub węża na podciśnieniu który do niego dochodzi. Ogólnie takie gaśnięcie auta przy wciśniętym hamulcu może właśnie świadczyć o problemach w układach sterowanych podciśnieniowy (sparciałe węże, nieszczelności itd).
Wczoraj zauwazyłem, ze moja Kia 1,5 CRDI wyraźnie straciła na mocy. Przestraszyłem się, że padła turbina, ale okazało się , że znikneło kilka cm gumowego węża podciśnieniowego idącego do turbiny. Na pozostałych odcinkach były slady zębów, najpradwopodobniej myszy. Po wymianie wężyka samochód odzyskał moc :D Jednak chcę się ustrzec przed nastepnymi tego...
A sprawdź wszystkie wężyki od podciśnienia np ( wyciągnij wężyk zatkaj palcem otwór albo wsadź w wąż śrubkę) i patrz co z obrotami . W większości aut nierówne obroty to wina mechanizmów odpowiedzialnych za podciśnieniową regulacje wyprzedzenia zapłonu ( przewiduje że masz moduł zapłonowy od razu z czujnikiem.
Witam ponownie. Ponieważ większość z was po pierwszym wpisie stwierdziła pewnie, że jestem typowym leszczem, któremu nie chce się poszukać w internecie odpowiedzi na 100 razy zadawane pytanie rozwinę temat. Szczególnie, że cały dzień spędziłem w garażu. Oto co zostało zrobione. 1. Sprawdziłem manometrem wartość globalną podciśnienia (-600 mbar) dla...
Z tyłu na kolektorze dolotowym jest jakiś magiczny zaworek podciśnieniowy (w środku element uszczelniający ruchomy na sprężynie). Z jednej strony podpięty do niego wąż prowadzi do pokrywy zaworów a on sam przykręcony jest dwiema śrubami do kolektora. https://obrazki.elektroda.pl/7453648500_... I właśnie tych dwóch srób nie było. Po...
Okey Panowie, Zygaqra, czyli te świece, które mi już nie działają, po wyczyszczeniu powinny znowu działać? Ogólnie wczoraj wywaliłem z apki pompkę oleju, linkę gazu do niej idącą, dałem na oko więcej powietrza, przejrzałem całe okablowanie, muszę jeszcze na nowo podłączyć wąż od baku do paliwa, bo na łączeniu z kranikiem podciśnieniowym mi kapało. Mam...
Z tych logów widać że turbo słabo wstaje. Jak odepniesz wąż doładowania przed EGR to też masz ponad 1200 mbar na czujniku ciśnienia? Dodano po 4 Jakieś przewody podciśnieniowe rozłączane były? Wszystko na swoim miejscu? nie pozamieniane? Odłącz sterowanie podciśnieniowe EGR i sprawdź czy coś się zmienia. Skontroluj dolot, czy np gdzieś w przewodach...
Sprawdź drożność przewodu podciśnieniowego od węża do sterownika silnika. Często się przeciera.
Witam, mam problem z prawidłową diagnostyką samochodu. Przypadek teoretycznie banalny, ale nie do końca. Objawy typowe tzn. po przekroczeniu większej prędkości czyli okolic 100 km/h samochód tracił moc i wchodził w tryb awaryjny. Objawy pracy jakby zupełnie bez turbiny, ciężko się rozpędza nie uzyskuje większych prędkości. Na desce CE. Odczyt błędów...
Nieszczelność na wężach, może przewód podciśnieniowy jest uszkodzony, sprawdzenie N75 w ostatecznym przypadku turbo do przeczyszczenia-zapieczone kierownice. Jeżeli masz kabelek do diagnostyki to zczytaj błędy, możesz prawdzić czy sztanga turbiny działa, wykonać LOGI do analizy. Bardzo popularny problem :)
Chyba że jednak pod dużym obciążeniem pojawia się ciśnienie z cylindrów... Czyli przedmuch z uszczelki pod głowicą? Wg mnie raczej mało prawdopodobne, bo wg mnie, gdyby tak było faktycznie, to przy odkręconym korku, na zimnym silniku (zamknięty termostat), po uruchomieniu silnika, poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym jechałby zaraz do góry. Przy otwartym...
Przy opuszczonym pływaku dmucham przez kanał paliwowy i jest prawidłowo zamknięty bo nie dopuszcza powietrza, przy otwartym - sytuacja odwrotna. Czym ? Może ustami? Jest pompka z manometrem. Posiadam sam taką w domowym warsztacie, nie jest to rarytas (trochę ciężko pompuje się :) ) ale wszystko co trzeba sprawdzę, szczelność zaworu, szczelność silnika....
Panowie to urządzenie już działa . Problem polega na tym że zassanie wody ze studni głębinowej następuje po około 5 min pracy na pełnych obrotach . Żeby ograniczyć czas zasysania i niszczenia się pompy na "sucho" montuje się ręczne pompki wysysające powietrze z węża ssawnego . Ja tą pompkę chciałem zastąpić pompą elektryczną . Problem polega na tym...
Witam , mam wielki problem z moim escortem mianowicie dane : silnik 1,6 16 V zetec 90 KM Problem polega na tym , iż falują obroty zaraz po odpaleniu spadają do 200 i zaraz gaśnie można go odpalać aż do śmierci i będzie gasł cały czas zaraz po odpaleniu . Wymienione zostały na nowe : przewody WN , świece , zawór bocznikowy regulacji biegu jałowego ,...
regulator podciśnieniowy podciśnieniowy zamek rurka podciśnieniowy
bosch sterownik silnika czujnik poziom oleju miska magneto naprawa
Indesit WIS 105 - migająca dioda kluczyka, brak reakcji Bresser Biolux AL - brak oświetlenia, możliwe przyczyny