Do egr dochodzi przewód gumowy. Gdzie on jest podłączony? Czy my na pewno mówimy o tym samym silniku?Żaden wąż tam nie idzie.Jedyne węże to węże od płynu chłodniczego, zawór jest elektryczny.Chyba że jest podciśnieniowy no to idzie do zaworu sterującego.
Mam nadzieję, że nie dopytujesz się o wąż podciśnieniowy z vacu-pompy. ;) Serwo jest rodzajem wzmacniacza, które do pracy WYMAGA tego węża z podciśnieniem. Często taki wąż gdzieś się zapada, pompa vacu nie działa, lub jest jakaś nieszczelność.
popsikaj plakiem do okoła kolektora ssącego na łączeniu z głowicą (od góry i od dołu) na pracującym silniku, jeśli będzie się poprawiać lub zmieniać praca silnika to uszczelka kolektora ssącego do wymiany, miałem tak w jednej z moich Asterek jak nie to to jeszcze możesz zatkać wąż podciśnieniowy do serwa, też potrafi nim ciągnąć lewe powietrze
silnik X18XE1 jeśli przed 2000r (przedlift) albo Z18XE jeśli po 2000 (polift) sprawdź wąż podciśnieniowy co idzie do elektrozaworu par paliwa koło filtra powietrza co jest, idzie rurka do przepustnicy i tam jest kolanko które parcieje. można to zaślepić bo to niepotrzebne jest jeśli jest EGR (przedlift) to oczywiście do zaślepienia narazie więcej pomysłów...
Witam ,nie raz kupowałem te zaciski TRW za 250 zł i nie miałem żadnego problemu z ich pracą .Może masz szczęście i akurat natrafiłeś na wadliwego który zszedł z taśmy. Wymień ten zacisk na nowy i sprawdź jak będzie tak samo to zdejmij wąż podciśnieniowy z serva i sprawdź czy koło łatwo się obraca. Miałem parę lat temu taki sam przypadek w skodzie octavi...
Jaki silnik ?, jak na monowtrysku to do sprawdzenia wąż podciśnieniowy do serwa
psikaj plakiem na kolektor ssący na pracującym silniku i słuchaj czy się coś zmienia - często w tych silnikach puszczają uszczelki pod kolektorem ssącym i ciągnie lewe powietrze i wtedy nie pali na któryś gar. Na który cylinder nie pali? odłączaj kable od świec na pracującym silniku (tylko kombinerkami bo kopnie!) i sprawdzaj na którym to cylindrze....
Sorry że dopiero teraz odpisuje ale znalazłem problem (chyba) jeden wąż podciśnieniowy był przerwany wymieniłem i chodzi jak narazie ;d Stanley KE jetronic ;] bynajmniej tak mi sie wydaje...
Problem rozwiązany... uszkodzony był wąż podciśnieniowy (plastikowy) idący od elektrozaworu do egr. Na szybko podmieniłem go wężykiem paliwowym i cięgno od gruchy chodzi jak należy, nie ma żadnych spadków podciśnienia, auto przestało szarpać. Dzięki za pomoc.
Silnik krokowy swoją drogą ale sprawdz czy masz szczelny wąż podciśnieniowy od wspomagania hamulca bo przez to możesz mieć kiepski hamulec i mogą głupieć obroty.
Witam mam passata b4 1996r 110km ostatnio pojawił mi się po raz drugi problem z prędkością od momentu kiedy zakupiłem czyli listopad 2007rok mianowicie auto podczas jazdy straciło moc przestało jechać na V biegu max 120km/h i na niższych biegach odpowiednio mniej kiedy już dojechałem do miejsca i go wyłączyłem to po ponownym odpaleniu było już wszystko...
Mimo wszystko są w Polsce ludzie którzy przerabiają kosiarki na gaz. Pomimo braku gotowych zestawów można bez problemu skompletować części do zagazowania każdej kosiarki z silnikiem 4T. Potrzebne będą następujące części: -butla lpg np turystyczna 1, 2 lub 3kg -nakrętka na butlę z kroćcem do węża(trzeba przerobić by pasowała do rurki faro) - 1m rurki...
może ja w takim razie nie widziałem dobrze działającego RGE92 ale mi one zawsze bardzo pływały temperaturowo, a tomasetto idzie ustawić że i opala na gazie i po rozgrzaniu też w miarę poprawnie pracuje, ogólnie to najlepiej wspominam parowniki Zavoli, ale są mało popularne ja nie jestem pewien czy w najbidniejszym liczniku bez obrotomierza w ogóle jest...
Naciśnij hamulec z podłączonym wakuometrem do cienkiego króćca na wężu podciśnieniowym, zobacz o ile spada i jak szybko pompa "robi" z powrotem podciśnienie
To co pisze ociz to prawda a że nie będzie chodził w gazie to mity trzeba przerobić parownik przyłączyć wąż podciśnieniowy i odpowiedni mikser a co do generacje lpg pierwsza będzie ok dwa przyciski jeden czerwony drugi czarny z możliwością punktu 0 czyli 1,0,2 pamiętaj aby wąż zaworu ssania podpiąć do miksera a nie do gumy łączącej filtr z kolektorem...
Tam 9 na 10 pada pompa vac i słabe podciśnienie idzie na zawory wykonawcze. Jeśli oczywiście membrany egr i siłownika kolektora tudzież węże podciśnieniowe są ok. To pierwsza kolejność sprawdzenia/naprawy.
Instalacja holenderska Co to konkretnie oznacza? III generacja? Zaglądałeś w ogóle pod maskę, bo pewnie coś przy tym wystrzale spadło/pękło? Skoro auto na benzynie też nie jedzie, to mógł spaść wąż podciśnieniowy od MAP sensora, ew. przewód ssący za przepływomierzem, bo nie wiem, co to auto ma (pewnie MAPa).
Koledzy dziękuję bardzo za pomoc - mieliście racje - z miejsca wlewu płynu chłodzącego (zbiornik wyrównawczy czy jak to się tam nazywa) idzie wąż na którym jest chyba zawór podciśnieniowy (nie wiem co on tam steruje) od tego zaworka jest taki mały wężyk i on był przetarty (była dziura) to tam właśnie "uciekało" powietrze. Wężyk założyłem nowy i wszystko...
Zasysa też wąż jak płyn ostygnie. Jak to rozumieć - wąż robi się płaski? Jeżeli tak, to wskazywałoby na to, że w układzie chłodzenia jest pęcherz powietrza, tyle że on tam może celowo się znajdować (przewidziany przez producenta samochodu i wtedy to żaden feler), a wąż robi się płaski dlatego, że zaworek podciśnieniowy w korku nie działa. Teraz już...
Witajcie po wymianie pompy wody, bez rozbierania rozrządu nastąpił brak mocy coś jakby nie załączała się turbina, a na 5tym biegu czuć wyraźnie takie zamulanie co chwile coś w stylu przerywania. Przepływka po odłączeniu bez zmian, możliwe że jakiś wąż podciśnieniowy spadł? lecz nic takiego nie zauważyłem, przydało by się podłączyć pod VAGa bo tak to...
Panowie ja mam to dziadostwo od dawna i wymieniłem przepływke 800zł, pompe wspomagania 700zł, pompe paliwa 400zł, czujniki , sondy idt, a auto nadal szwankuje.Dobrze ze mamy dwa samochody bo na tego dziada liczyć nie można .Pakować w nie więcej pieniedzy sie nie opłaci bo jego wartośc jest juz niewielka więc postanowiłem ze przerobię lpg z sekwencyjnej...
Jak na razie nie będe nic wyrzucał, zostawie jak jest bo doszedłem co było nie tak. Przy przepustnicy węże od podciśnienia ze starości popękały i ciągnął lewe powietrze na 2 wężykach i to całkiem sporo, do tego wąż podciśnieniowy od wspomagania hamulcy był pęknięty i tam też łapał. Powymieniałem to i różnica jest kolosalna, nareszcie da sie jeździć...
Jaki masz kod silnika? Bo nie wiadomo czy turbo ze zminną geometrią czy nie. Przyczyn może być kilka. Np. uszkodzony N75, zapieczone kierownice (jeśli zmienna geometria), uszkodzona gruszka. popieram. sprawdź suwak w gruszce powinien się przesuwać o ok 1,5 - 2 cm gdy dodajesz gazu. Powstawiaj mu troszkę i obserwuj suwak, jeśli chodzi mniej spróbuj...
Rechot jest stąd, że nie działa wtedy regulacja wyprzedzenia wtrysku. A zrób tak: wypnij węże podciśnieniowe z EGR i klapy gaszącej, zatkaj je śrubami czy czymś, włóż bezpiecznik i odpal. Z tymi pinami to miałem myśl, że może coś w sterowniku szwankuje, ale to głupie, bo przecież sąsiadujące piny nie oznaczają zaraz że na płytce sąsiadują układy.
Najważniejszy jest wężyk podciśnieniowy do mapsensora - to ta czarna puszeczka ciut większa niż pudełko zapałek, z zieloną wtyczką, on musi być koniecznie szczelny, oraz grubszy wąż do serwa hamulcowego, reszta nie jest potrzebna, oczywiście nie mogą "syczeć" ale można je zatkać (ja mam zatkane, bo to np pochłaniacz par paliwa, sterowanie klapką powietrza...
nie koniecznie musi to buć wina silniczka silniczek jakotaki jest nienaprawialny proponuje ci sprawdzić czy węże podciśnieniowe są całe i na miejscu i często się zdarza że uszkodzona jest uszczelka pod korpusem przepustnicy podciąga lewe powietrze i z tąd wysokie obroty.
Zawór EGR, posiada potencjometr położenia grzybka. Z tąd ECU zna położenie EGR-u. A błędy czasem pojawiają si ępo zaślepieniu EGR-a. Chyba Ci się auta pomyliły. W tym aucie DITD ma zwykły mechaniczny podciśnieniowy egr bez pomiaru jego położenia.
https://obrazki.elektroda.pl/5238802800_... Termostat woskowy THM - niesłusznie opisany jako TS-8 Dobra jakość wykonania oraz niska cena (16 zł). Polecam. Ze względu na stalową obudowę nie używać na wodzie! https://obrazki.elektroda.pl/9755769300_... https://obrazki.elektroda.pl/4055165300_... Wyłącznik...
Z tyłu na kolektorze dolotowym jest jakiś magiczny zaworek podciśnieniowy (w środku element uszczelniający ruchomy na sprężynie). Z jednej strony podpięty do niego wąż prowadzi do pokrywy zaworów a on sam przykręcony jest dwiema śrubami do kolektora. https://obrazki.elektroda.pl/7453648500_... I właśnie tych dwóch srób nie było. Po...
poczekamy i zobaczymy mam dziką nadzieję że autor tematu się wkrótce odezwie BTW sam szukałem przyczyny w owym kwadracie (nie było to moje auto) przyjechał do mnie klient z prośbą o sprawdzenie zapłonu i jeśli się da to zajżeć do ham bo wymienił cały układ (zaciski, pompa, przewody, tarcze, klocki) a ham jak ostro brały tak biorą dalej a nawet jeszcze...
Witam ponownie dzisiaj uporałem się z pracą silnika na gazie. Przyczyną falowania i braku mocy była za duża dawka powietrza. Przytkałem gardziel filtra powietrza szmatą i wyregulowałem ponownie gaz w sumie zmniejszyłem jej sporą dawkę autko teraz zwija asfalt i pali na dotyk. Jeśli bd robili taki patent zapchajcie szmatą obudowę filtra od strony wewnętrznej...
O pytaniu numer jeden zapomniałem. Na pytanie numer dwa odpowiem tak. Prawdopodebnie masz uszkodzoną membranę w siłowniku. Tapicerki nie zdejmiesz (bez zniszczeń) bez otworzenia drzwi. Wejdz do auta. Zdemontuj osłonę słupka w nogach kierowcy z lewej strony lub osłonę progu. Odszukaj przewód podciśnieniowy centralnego zamka. Przetnij go i podaj sprężone...
Gruszka szczelna, a geometria nie zacięta. Podciśnienie na gruszce 0,6
Witam Wszystkich. Postanowiłem kupić Żonie Passata, żeby było bezpiecznie i bez zawracania głowy, że coś nie tak. W okolicy stał taki fajny B5 przed FL z 1.8t ANB 150km. Rzekomo 198tys., Tiptronic, ale fajnie działa, obejrzany, niewielkie pieniądze, no to "biere". Do domu około 80km, to na spokojnie posprawdzałem wszystko, po prostu lalka. Nic nie stuka,...
Witam. Posiadam Vectre 99r. 2.0 16v + gaz BRC roczny. Borykam się z następującym problemem. Na początku auto zaczęło gasnąć podczas jazdy na biegu jałowym np: po zmianie biegu na luz dojeżdżając do sygnalizacji świetlnej lub falowały obroty ale tylko z tendencją spadkową. Silnik gasł sporadycznie jednakże w niektórych sytuacjach gaśniecie auta nie jest...
witam jezeli dalej poszukujesz tych wezy to ja kupilem nowe w sklepach w miejscowosci Namyslow woj.opolskie w sklepie autocenter tel.774100415 lub skle art-pol tel. 774101305 jedna odma okolo 90zl bo ona jest z dwuch kawalkow zadzwon podaj numer z orginalu to napewno dostaniesz gdyz w serwisie jak pytalem to jedna czesc 250zl art-pol wysyla towar do...
Ksiazka -gazniki rozne,opis funkcji,obsluga.Jezyk rosijski
Elektrozawór i śruba regulacyjna na środku reduktora służą do podawania gazu niezależnie od pracy membran. Ze środka reduktora wyprowadzona jest taka cienka plastikowa rurka która wchodzi bezpośrednio do węża podciśnieniowego, kiedyś miałem ją zapchaną i były problemy.
Witam. Mam pewien problem wyciągałem silnik z mojej laguny 2.2dci ponieważ jak to z lagunami obróciła się panewka. Trwało to bardzo długo ponieważ na codzien pracuje i teraz przy wkładaniu nie pamiętam jak podłączyć wszystkie cienkie przewody podciśnieniowe. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć co do czego lub zrobić zdjęcie tak jak to powinno być? Z góry dziękuje.
Na początku polecam sprawdzić węże podciśnieniowe. Może jakiś spadł, co się bardzo często zdarza. Jak miałem CC700 to zawsze w zapasie woziłem 1m wężyka :)
przyczyn jest kilka, albo nieszczelny wąż do serwa, ale jak słusznie zauwazył trans-serwis podniosły by się obroty, może też być dziurawa membrama albo nie przepuszcza zawór zwrotny na króćcu przewodu podciśnieniowego. Bardzo często wąż serwa był zawalony olejem lub zarastała rdzawym nalotem rurka wychodząca z kolektora.
Wyglada mi to na lewe powietrze. Wypadałoby przejrzeć scieżkę zasilania silnika tzn węże podciśnieniowe, uszczelki itp.
Problem rozwiązany tym razem doszedłem co było przyczyną. Objezdzilem kilku elektryków każdy stawiał na cewkę zapłonową ale zamiast wymieniać podstawiłem drugą sprawną lecz problem nie ustąpił. Zabrałem się za rozkrecanie całego dolotu oraz zaplonu. Jak wyjmowalem wąż podcisnieniowy z przepustnicy rozlecial mi się w ręce a na pierwszy rzut oka nie było...
Węże podciśnieniowe przy przepustnicy czy nie są uszkodzone, średnicy około 4 milimetry, oglądnij dokładnie.
Coś mi to pachnie przeładowaniem turbiny i komp wchodzi w tryb awaryjny. Jak zgasisz i odpalisz na nowo to jest dobrze aż znowu przy 3000 obr. słabnie- zgadza się? W 90% przyczną są zapieczone kierownice w turbinie, w pozostałych przypadkach zawór N75 albo węże podciśnieniowe.
Zacznij od sprawdzenia gumowego kolanka węża podciśnieniowego do serwa hamulców
Szukaj po stronie regulacji biegu jałowego. Krokowy.. węże podciśnieniowe...
Witam wszystkich Sprawdź raczej węże podciśnieniowe głównie od hamulca nożnego i samego serwa czy nie jest przypadkiem popsute,najłatwiej ściśnij wąż kluczem francuskim
Jeżeli masz olej w servo, to uszkodzony jest zaworek na wężu podciśnieniowym między vacuum pompą a servem.
Posprawdzaj jeszcze węże podciśnieniowe od kolektora ssącego może któryś sparciał/przetarł się i ciągnie lewe powietrze..
regulator podciśnieniowy podciśnieniowy zamek rurka podciśnieniowy
kernel security check regulator obrotów szczotkowy tempomat fabia
kabel brake radio bateria niteo
Dopasowanie stacyjki do kluczyka Ford Transit 1991 Toyota Yaris 1.0 2000 - Brak mocy na wyższych obrotach