Teraz to palnałes. Cisnienie zmienia sie o 0,5 bar. To co to za wzbogacanie? Palnąć to ja dopiero mogę... A jeśli około 20% wzrost ciśnienia nie jest wzbogaceniem mieszanki to może trochę lektury. Twoje następne pytanie, jasno sygnalizuje, że nie bardzo wiesz jak funkcjonują poszczególne elementy układów wtryskowych. Pojawienie się układów bez powrotu,...
Zobacz wężyk podciśnieniowy łączący regulator ciśnienia paliwa z kolektorem dolotowym, ma w nim nie być paliwa !
Regulator podciśnieniowy wyprzedzenia zapłonu.
zapłon na 18° Przed GMP regulator podciśnieniowy podłączony, przy okazji sprawdzić czy ów regulator działa
Tzw. Gruszka podciśnienia turbiny. Podciśnieniowy regulator turbiny.
czy do auta WDB9066351S438783 pasuje regulator nr A 007 153 14 28 Pasuje. Aktualnie jest dostępny zamiennik 009 153 31 28 Sprawdź wakuometrem, czy wszystkie odbiorniki podłączone do "puszki podciśnieniowej" są szczelne. Zdarzają się upływności i to wpływa na cały podciśnieniowy układ regulacyjny. Drugą popularną usterką w systemie doładowania silnika...
Kolego gimak, masz w swojej Corolce podciśnieniowy regulator ciśnienia PB ? Sprawdziłem nic takiego w mojej corolli nie znalazłem.
Podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu padł, a konkretnie jego membrana.
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Ten czarny siłownik to jest podciśnieniowy regulator wolnych obrotów , gdy nie działa podciśnienie to obroty są powyżej 1000,gdy sie silnik nagrzeje to zawór przy termostacie (wspólny z EGR ) otwiera sie i obroty spadają . Na siłowniku powinien być nr.katologowy BOSCHA
W aparacie zapłonowym masz odśrodkowy i podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu, jak zrobisz zęby na kole wału i podłączysz moduł z poloneza, to będziesz miał stały, niezależny od obrotów punkt zapłonu. Można by spróbować odwzorować koło foniczne z malucha/ cinuecento (3 zęby) i podłączyć nanoplexa, który ma w sobie mapę wyprzedzenia zapłonu
Przesyłam zdjęcie komory silnika. Mam zaznaczony urwany króciec przy którym nie ma żadnego elektrozaworu oprócz czujnika ciśnienie w kolektorze, więc zapewne był podłączony tylko nie wiem do czego. Widać jeszcze jakąś dorobioną zaślepkę na kolektorze. Nie wiem czy coś tam miało (było) podłączone czy nie. Przypomnę że samochód jest przez kogoś pogrzebany....
Wiesz ty, co to jest ustawienie zapłonu? Przecież aparatu nie można wyciągnąć i go sobie potem ot tak włożyć! Aparat ma być ustawiony na znaki i z poprawnym wyprzedzeniem zapłonu. To "urządzenie", to podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu. Po pierwsze należy sprawdzić jego szczelność. Po drugie ma być zamontowany tak, by był zaczepiony i...
Jak działa regulator ciśnienia ?, najkrócej jest to membrana z umieszczonym centralnie zaworkiem iglicowym dociskana do niego sprężyną. Jego zadaniem jest utrzymywanie na listwie wtryskowej stałego ciśnienia (przeważnie 3bar przy wielopunkcie). Wężyk podciśnieniowy łączący go z kolektorem ssącym ma za zadanie zmniejszenie ciśnienia w momencie małego...
Być może podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa wpięty w kolektor przy 4 cylindrze czasem popuszcza, przecieka, i najbliżej te paliwo ma do tego 4 gara. Silnik zasysając powietrze zalewa tylko 4 świecę. U mnie też jest na tej wysokości, na końcu kolektora, a cieknące regulatory to nie jest jakaś rzadkość. Taki podobny ten kolektor jak tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33...
ten zielony kabelek, który idzie do aparatu Rozumiem że masz tam ten elektroniczny moduł zapłonowy. Swego czasu o tym kabelku był program ,,Usterka '' Pękała miedż w środku a igielit wizualnie cały . Palił jak chciał , jechał skokami w zależności jak zadziałał regulator podciśnieniowy . Wymontować i omomierzem sprawdzić naciągając kabelki.
Witam.Mam problem z wolnymi obrotami.Przy uruchomieniu auta obroty są dosyć wysokie jeśli nacisnę hamulec obroty silnika spadają .W czasie jazdy obroty też,ale nie zawsze są nie równomierne.Mechanik powiedział,że to jakiś regulator obrotów.Co może być przyczyną takiego nie równomiernej pracy silnika?Zaznaczę jeszcze,że jak auto zostało kilka dni temu...
Witam Identyczna Hansa ogrzewa u mnie budynek mieszkalny ponad 200m². Świetna konstrukcja do przeróbki. Zaleta płaski zawirowywacz, zawsze czyściutki :D Pracuje w piecu jako podciśnieniowy na Delawanie. Dla mnie to już przeszłość. Następna konstrukcja to tylko palnik ciśnieniowy z całą prostotą, czystością i finezją pracy :idea: (at) Bronx widzę...
parat z golfa 2 1,6 gaźnik posiada w sobie czujnik hala czy platynki sterowane pod ciśnieniowo Aparat posiada czujnik halla, jest on zamontowany na ruchomej tarczy, którą przestawia siłownik podciśnieniowy (zmiana KWZ w zależności od obciążenia silnika - podciśnienia w kolektorze ssącym), dodatkowo jest w tym aparacie regulator odśrodkowy - ciężarki,...
Do sprawdzenia sonda lambda i regulator podciśnieniowy wyprzedzenia zapłonu.
Przewody są do halla. Chodzi o regulator podciśnieniowy czyli powinien iść wężyk z podciśnieniem ale jak już pisałem wcześniej to auto może już nie mieć regulatora podciśnieniowego bo z nich zrezygnowali.
Regulator podciśnieniowy w aparacie zapłonowym miałeś odłączony w czasie pomiaru?
Temat ma już kilka lat ale jeśli chodzi o silniki 20V (ADR,ARG, APT) to wyjaśnienie przyczyn różnych usterek nie jest czasami takie łatwe jak mogłoby się wydawać. Samochody z tymi silnikami (bez turbosprężarki) mają podane na wklejce w bagażniku zużycie paliwa w cyklu miejskim na poziomie 11,7-12,3l/100km a więc dość dużo. W trasie zużycie to około...
Witam. Kwestia obrotów rozwiązana. Częstotliwość i napięcie w agregatach tego typu jest zależna od obrotów. Silniki tych typów jak Ripper mają regulator odśrodkowy, tylko że regulator działa poprawnie powyżej 2000 obr/min. A nas interesują obroty około 1500. Jak ustawić obroty : 1 - rozłączamy łącznik przepustnicy z dźwignią regulatora 2 - ustawiamy...
Regulator podciśnieniowy zapłonu .
albo uszkodzony regulator podciśnieniowy wyprzedzenia zapłonu
Jeżeli wstawisz aparat bez regulatora podciśnieniowego to możesz mieć problemy przy gwałtownym wciśnięciu gazu lub gdy auto jest obładowane. W mk3 nie było podciśnieniowego regulatora ale wydaje mi się że może nie pasować - inne wycięcie w wałku rozrządu. Regulator podciśnieniowy można zdemontować i wymienić bez konieczności wymiany całego aparatu zapłonowego-...
Witam kolegów oraz proszę o pomoc. Clio 1,4 rok 1999, nierówna praca silnika na wolnych obrotach, jak dotąd wymieniłem podciśnieniowy regulator paliwa - na listwie wtryskowej, pompę paliwowa. Powodem wymiany było podejrzenie straty ciśnienia paliwa - po zaciśnięciu wężyka powrotu paliwa praca silnika wraca do normy oraz przepustnica zmienia położenie...
Jeśli faktycznie piszesz o przewodzie powrotnym to znaczy że brat ma zapchany pochłaniacz oparów. Skoro już podejrzewasz regulator ciśnienia to jego uszkodzenie przeważnie polega na tym że tam gdzie idzie wężyk podciśnieniowy przecieka benzyna.
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Pompa wtryskowa jest z regulatorem odśrodkowym, starsze miały regulator podciśnieniowy więc nie ma co daleko szukać. http://mb-teilekatalog.info/?lang=G&mode...
Prawdopodobnie winien jest siłownik podciśnieniowy urządzenia rozruchowego (SPUR) jak na rys.on odpowiada za prawidłową prace silnika na wolnych obrotach na ssaniu . Jest to okrągła,czarna, plastikowa puszka . Wychodzą z niej dwa wężyki podciśnieniowe. Jeden połączony jest z dolną częścią gaźnika, a drugi połączony jest z zielonym pojemnikiem w kształcie...
Kranik niczego nie daje, tym bardziej powietrza. Górny króciec to podciśnieniowy regulator kranu, z niego musisz zassać powietrze a otworzy się dolny króciec, z którego paliwo popłynie. Inaczej dolny króciec nie puści paliwa.
rzeczywiście regulator podciśnieniowy padł, a ja szukałem kwadratowych jaj :) Teraz chodzi zupełnie inaczej. Nie jest to co prawda wzorzec kultury pracy silnika, ale dużo lepiej niż było. Między 2 i 3 tys. obrotów troszeczkę jakby gubił iskrę - pewnie ten regulator odśrdkowy szarpie, bo powyżej 3tys. już równo pracuje.
zgadza się, wtyk aparatu na 3 przewody. regulator podciśnieniowy obecny. w aparacie na wierzchu widać przerywacz, styków wyzwalających nie widzę. bardzo dziękuję za podpowiedź literatury - nic wcześniej nie znalazłem na temat D-jetronica.
Witam ponownie znów mam kolejny problem z moim unem a mianowicie na zimnym silniku obroty są bardzo niskie aż trzęsie silnikiem jak dodam lekko gazu to jest dobrze podejrzewam że mógł paść silnik krokowy lub podciśnieniowy regulator obrotów (to ufo na aparacie zapłonowym) Bardzo proszę o porady jak można silnik krokowy oraz ten regulator sprawdzić?
na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach przy wyłączonym AC jaki parametr z MAF? czy ECT wskazywana poprawnie czy szczelny regulator ciśnienia paliwa na listwie (chodzi mi o przewód podciśnieniowy do regulatora czasami lubi tamtędy podawać lewe paliwo do kolektora)?
a co drodzy koledzy powiecie na uskodzony Podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu (UFO). czy w moim aucie jest wogóle cos takiego. bo od kiedy stoi nie mialem czasu sprawdzic
A może mi kolega zdradzić jeszcze tajemnice zasilania w paliwo tego autka? tj. co tam kolega ma ,może głupio pytam ale nie znam tego "cudu". Pozdrawiam Regulator podciśnieniowy KWZ, wyklucza jakikolwiek rodzaj wtrysku - czyli mamy gaźnik, ale to nie ma nic do rzeczy.
Typowe objawy zużycia/zanieczyszczenia/rozkalibrowania wtryskiwaczy , a ponieważ swoje już przebiegły więc najprościej wymienić na nowe hmm, z tego co szukałem w google na temat moich wtryskiwaczy to praktycznie nic nie znalazłem. Kolego może zaproponujesz jakąś listwę wtryskową w rozsądnych pieniądzach co by bez większych przeróbek i kombinacji współgrała...
...widać nikt nie umie mi pomóc :/ ale chyba coś zadziałałem :) wkręciłem spowrotem dyszę paliwa [wcześniej pomyliłem że powietrza] i patrzyłem co sie bedzie działo. Mianowicie, obroty zaczeły natychmiast skakać. Patrzę na ten nieszczęsny gaźnik i stwierdziłem, że ten regulator podciśnieniowy wsuwa i wysuwa sie dotykając dźwignię sterowania przepustnicą....
Jeszcze tak dopisze odnośnie odśrodkowego przyspieszacza zapłonu. Parę lat temu zepsuł się takowy regulator,ale z powodu że musiałem jeździć samochodem cały czas to zaspawałem ten regulator na stałe. I jeździłem tak prawie dwa miesiące,silnik cały czas działał normalnie,nie miał wyczuwalnego spadku mocy,ani zwiększonego spalania.Dodam jeszcze że regulator...
Witam no nie chcę aż tak bardzo kombinować, wydaje mi się że uzależnienie kąta od obrotów będzie na pewno lepsze niż zapłon ustawiony na "sztywno" ale dzięki za sugestie u siebie w samochodzie mam regulator podciśnieniowy dwukomorowy reaguje na podciśnienie przed i za przepustnicą też ciekawy patent.
Jak ma podciśnieniowy regulator przy silniku, na listwie wtryskowej, a chyba ma, to może być dziurawy regulator.
Bo taki podzespół powinien być zamontowany nieruchomo, a w tym aparacie cały czas rusza nim podciśnieniowy regulator KWZ, co powoduje notoryczne łamanie się kabli łączących pickup coil z modułem oraz pękanie drutu nawojowego przy wyprowadzeniach (konektorach) cewki.
W 8L 1.6 8V regulator jest na listwie i ma przewód podciśnieniowy do dolotu https://obrazki.elektroda.pl/8889552500_... Ty tego nie masz
Zastanawiam sie czy po prostu uniaki tak nie maja, bo jest jakas fabryczna wada. Jeździłem parę lat takim Uno 1.4 i nic takiego nie miało miejsca. Usterki upatrywałbym w układzie zapłonowym - miałem coś takiego w Pandzie i winowajcą była cewka. Nie wiem czy w tym silniku jest regulator podciśnieniowy - czy prawidłowo przyspiesza zapłon w momencie zmiany...
regulator dobry, styk biegu jałowego chodzi bez zarzutu i jest dobrze wyregulowany. Kąt zapłony na wolnych stoi na 6°, odłączałem regulator podciśnieniowy w aparacie też bez zmian w pracy silnika, chyba faktycznie tak musi zostać bo już i od strony mechanicznej sprawdzony i cały układ zapłonowy jak i wtryskowy. Jedyne czego nie jestem w tej chwili w...
A podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu dobry? (często siadają)
Możesz,.... ale musisz unieruchomić regulator odśrodkowy i podciśnieniowy
A jeśli wymienię podciśnieniowy regulator ciżnienia paliwa , ten na powrocie to...
Problem z głowy uszkodzony jest podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa
Jeśli masz tam podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu, to pamiętaj żeby go odłączyć przed ustawianiem zapłonu.
Nie przechodzi przez podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa. Oba ani kropli nie puszczają.
Witam. Mam problem z laguną 2.0 v8 rok 97, silnik nie wkręca się na obroty do poziomu 2 400 obrotów. Po przekroczeniu tej granicy jest wszystko dobrze. Zjawisko to występuje na benzynie jak i na gazie. Jest to podobne zjawisko jak by nie przepalał jeden cylinder. Sprawdzałem ciśnienie na wszystkich cylindrach i jest równe. Regulator podciśnieniowy też...
Witam Podobne objawy miałem w swoim uniaku. Winą był podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłony. Sprawdź czy u ciebie nie jest podobnie.
Możesz jeszcze sprawdzić podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu.
Tam jest regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej ?, jeśli tak, to zobacz czy nie leje się paliwo przez wężyk podciśnieniowy do kolektora ssącego
właśnie w tych zakresach miedzy innymi działa podciśnieniowy regulator zapłonu. sprawdż dodatkowo weżyki sterujące podciśnieniem
Sprawdź czy nie przycina się podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu.
Prawdopodobnie to czujnik różnicy ciśnień, lub podciśnieniowy regulator zapłonu - nie opisałeś gdzie idzie ten wężyk. Pozdro GM
A moze by tak spprawdzić ustawienie zapłonu, i jeszcze podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu?
sprawdź 'UFO' - podciśnieniowy regulator konta wyprzedzenia zapłonu, na bank będzie nieszczelny. druga rzecz to Tzw. moduł zapłonowy, też warto mu sie przyjrzeć
To nie to samo, to jest podciśnieniowy regulator a u Ciebie to tak jakby "zapas ciśnienia" zbiornik z membraną która się poddaje przy napełnieniu paliwem. pozdr
Sprawdziłeś podciśnieniowy regulator wyprzedzenia? Pisałeś, co wymieniłeś, a jak ustawiłeś zapłon? Jesteś pewien, że poziom paliwa ustawiony poprawnie? Sprawdziłeś stan zużycia aparatu zapłonowego?
filtr powietrza bez nasycania olejem , czy masz podciśnieniowy regulator obrotów ? jeśli by nie sprawiło to kłopotu poproszę o zdjęcie wszystkich "cięgien"
Ssanie prawidłowo działa?, proponuję sprawdzić podciśnieniowy regulator zapłonu na aparacie zapłonowym, na 90% jest dziurawy lub pęknięty jest wężyk.
trochę może skomplikowałem sprawę... Od poldka mam moduł elektroniczny na generator impulsów, a jeździłem na przerywaczu z innym modułem (jakaś samoróba - specjalnie pod przerywacz). Wracając do Uno to wczoraj po południu odpalił, można powiedzieć, że nawet nie zdążyłem dotknąć kluczyka :) Regulator podciśnieniowy jest dobry (po zdjęciu węzyka spadają...
Morze to być podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu tzw. "UFO" miałem coś podobnego w swoim uniaku ale wównie dobrze może to być coś innego ale rade sprawdzić to ufo Pozdrawiam
witam. Jeśli jest przekażnik to na pewno nie ma emulatora wtrysku bo się stosuje to lub to. sprawdz czy przypadkiem nie ciągnie benzyny przez podciśnieniowy regulator ciśnienia.
Kto mi powie jakie ma zadanie coś podobne jak regulator ciśnienia paliwa podciśnieniowy na listwie wtryskowej w tych silnikach, rozumiał bym gdyby byl powrót ale nie ma:/ jest tylko wejście paliwa do listwy a to coś znajduje się na środku miedzy 2 a 3 cylinderm. https://obrazki.elektroda.pl/6044185200_...
Dziekuję za szybką reakcję na mój problem, u rozdzielacza zapłonu nie działał podciśnieniowy regulator wyprzedzania zapłonu. Wielkie dzięki za zainteresowanie.
Silnik uruchamia się z trudem. Zalewa go paliwem równomiernie na wszystkich cylindrach (katalizator czerwienieje). Regulator podciśnieniowy sprawny.Ciśnienie paliwa w normie. Czas wtrysku na wolnych obrotach 8-14 ms czyli duużo. Tps napięcie od 0,8v do 3,1v w pełnym zakresie pracy. System sygnalizuje usterkę przepływomierza (otwarty obwód, brak możliwości...
W Wartburgu 1.3 (silnik z Golfa/Polo) był tego typu układ zapłonowy - całość mieściła się w aparacie zapłonowym, napędzanym z wałka rozrządu. Był tam czujnik Halla, odśrodkowy i podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu oraz rozdzielacz zapłonu. Całość była wielkości puszki Coli. Do tego był tranzystorowy moduł zapłonowy, rezystor przeciwzakłóceniowy...
Kolejne testy i wykryłem, że jest uszkodzony podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu. Zastanawiam sie tylko, czy ustawienie zapłonu może mieć aż takie znaczenie przy spalaniu i mocy, bo tej też mu brakuje....
Napięcie podawane do wtrysku jest zawsze takie same, a rezystancja się zmienia nieznacznie w zależności od cewki bądź materiału piezoelektrycznego w tym przypadku cewki. Kolego domex32 wtryski paliwa mają regulowane ciśnie identycznie, zawsze pracują w ścisłej synchronizacji komputer nie może regulować ciśnienia inaczej dla danego wtrysku i wtrysk...
Podciśnieniowy przełącznik działa zerojedynkowo i wybiera w zależności od podciśnienia w kolektorze ssącym jedną z aż dwóch charakterystyk wyprzedzenia zapłonu. To już chyba lepszy był ten odśrodkowy mechaniczny regulator na wałku przerywacza - miał więcej udziału w regulacji zapłonu w zależności od obrotów Przełącznika nie regulujesz śrubką - jest...
Ta "gruszka" to regulator ciśnienia paliwa. Wskazany przewód podciśnieniowy reguluje ciśnienie paliwa w zależności od podciśnienia w kolektorze dolotowym.
Witam Miałem podobny problem i wiele prób naprawy sonda wskazywała zbyt bogatą mieszankę, a w konsekwencji podciśnieniowy regulator ciśnienia benzyny na listwie wtrysków miał pękniętą membranę i paliwo powolutku dostawało się do kolektora. Zimny palił na dotyk natomiast gorący wiadomo. Pozdrawiam Arek
Co do pływających obrotów na zimnym silniku to uszkodzony podciśnieniowy regulator zapłonu, lub rurka prowadząca do niego. Sposób na sprawdzenie - włączyć zimny silnik, po chwili pracy zdjąć rurkę z regulatora. Jeżeli nie nastąpi wyraźna zmiana w obrotach silnika, to regulator uszkodzony na 95%. Własnie sprawdziłem, odłączyłem gumowy przewód od regulatora...
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Odłącz wężyk podciśnieniowy i sprawdź czy nie leci tamtędy paliwo(nie powinno). Później sprawdź czy po zagnieceniu powrotu czy coś się poprawi
Na zdjęciu zaznaczony jest regulator ciśnienia który dostosowuje ciśnienie paliwa do podciśnienia w kolektorze ssącym. Jeśli regulator, bądź przewód podciśnieniowy jest uszkodzony może dojść do sytuacji którą opisałeś listwa się nie napełni paliwem do odpowiedniego ciśnienia i nie dasz rady odpalić samochodu.
Bardzo częstą awarią w Fiatach objawiającą sie taką pracą silnika jest pęknięta membranka w reduktorze ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.Sciągnij wężyk podciśnieniowy łączący kolektor ssący z regulatorem i sprawdż czy czasem nie leci z tamtąd paliwo / oczywiście silnik na chodzie/ jeśli tak to masz regulator do wymiany i twoje problemy zginą jeśli...
Zmierz ciśnienie paliwa, oprócz tego obstawiam: wtryskiwacz, sterownik. Sprawdź także podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa, ciśnienie może być za wysokie - też będą hece. Jeśli potrafisz to napisz czy silnik jest zalewany paliwem czy też mu go brakuje. No i na koniec mojej podpowiedzi sprawdź czy działa (jest szczelny) zawór gazu. Pzdr.
Witam. Po uruchomieniu zimnego silnika auto wchodzi na wysokie obroty ok. 2500. Czy może to powodować awaria jednego z czujników ( są 3 w różnych kolorach ) ?Jeśli tak , to któy czujnik należy wymienić? Jaki masz regulator obrotów biegu jałowego - podciśnieniowy czy silnik krokowy? Może prościej - silnik ma gaźnik czy wtrysk jednopunktowy? Prawdopodobnie...
Najpierw zobacz czy przepustnica ze ssania chodzi prawidłowo - zdejmij obudowe z filtra powietrza. Przespustnica ze ssania jest widoczna od góry.Przepustnicą tą steruje siłownik podciśnieniowy i regulator termiczny. Zaraz po zapaleniu na zimnym silniku ten siłownik zamyka częsciowo tą przepustnice - jak ją poruszasz to powinien być wyczuwalny opór -...
Jeżeli jest emulator wtryskiwaczy to trzeba sprawdzić czy jego centralka jest zasilana w trakcie przełączenia na gaz. Jeżeli chodzi o regulator ciśnienia paliwa to zdejmij wężyk podciśnieniowy i sprawdź czy nie pluje paliwem - usterka regulatora. W tym modelu jest możliwość odłączenia wtryskiwaczy jednym przekażnikiem - sprawdź go.
Na listwie wtryskowej powinien być regulator ciśnienia. Zdejm z niego wężyk podciśnieniowy jak pęka membrama to nim zasysa paliwo do kolektora.
Co do tych obrotów - jeżeli problem nasila się zimą lub na zimnym silniku winny może być olej. Miałem coś podobnego w fiacie Uno. Niby głupota, ale poprostu silnik dostawał "obciążenia" i zwalniał a nawet gasł. Tylko na zimnym silniku. Winny może terz być np. podciśnieniowy regulator konta wyprzedzenia zapłonu - jeśli taki masz. Od razu mówię, że nigdy...
w zasadzie od zabytkowych do epoki fiat 125 został dodany 1.odśrodkowy regulator kąta zapłonu 2. podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu (zapłon stykowy oczywiście) potem to już czujniki indukcyjne i Halla i elektroniczne moduły końcowe a jeszcze potem to komputerowe sterowniki wtrysku zintegrowane ze sterownikami zapłonu (jedno urządzenie) ale to już...
Co prawda nie sprawdzałem ciśnienia paliwa, zrobię to w najbliższych dniach, ale przy odkrecaniu przewodu zasilającego listwę, widzę że ciśnienie jest i to nie małe. Auto jest wyposażone w czasowy wyłącznik pompy paliwa, jak wyłączy pompę to silnik gaśnie. Na listwie jest podciśnieniowy regulator ciśnienia, jest na nim napis 3,0 bar. Rozumiem że jest...
Witam jestem szczęśliwym posiadaczem fiacika UNO z silnikiem 1.1 z 1992 roku z instalacja gazową. Autko rano odpala bez zarzutów, po czym jak się zagrzeje to gaśnie, strzela z gaźnika, skacze, odpalę go wejdzie na obroty potem jedzie i za jakiś czas znowu to samo i dzieje się tak jaki na benzynie tak i na gazie. Wymieniłem już świece kopułkę, podciśnieniowy...
[quote="sokol251"]jest na aparacie zapłonowym regulator podciśnienia. taka mała puszeczka z membrana w srodku. jak czytam takie banialuki to zastanawiam się jak w tym kraju ma być lepiej... to kolego jest podciśnieniowy przyśpieszacz zapłonu.do gażnika niech zajrzy ktoś co ma o nich pojęcie.może ssanie nie otwiera do końca?
Bo i dobrze Cię uczyli - odcina faktycznie, tylko moim zdaniem głupotą jest żeby przy jeździe na LPG bez potrzeby chodził obieg benzyny. Ponieważ: odpalając tylko na LPG w pierwszej fazie jest puszczana dawka paliwa, stojąca pompa statystycznie wcześniej się zepsuje niż pracująca, suche przewody paliwowe parcieją i pękają to samo podciśnieniowy regulator...
Nie możliwe, sprawdz czy nie ma wycieku paliwa. Zatankuj pod korek pb i sprawdź czy wskaznik nie oszukuje przy kokejnym dolaniu pod korek. Spalać dwóch paliw raczej nie może, bedzie się dusil i nie miał mocy. Sprawdź o ile jest podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa, moze nim ucieka pb do kolektora. Ewentualnie mogą lac wtryski przy emulacji. Dodano...
Tu nie ma cudow. Jesli rozrzad jest dobry, wyprzedzenie statyczne OK, to oproznij zbiornik i wlej porzadnego paliwa. Jeździłem na paliwie z różnych stacji- bez zmian, na 98 nie będę jeździł - koszta... Dodano po 7 Możliwe fałszywe powietrze, + błędna regulacja. Zmieniałem uszczelkę pod gaźnikiem bo rzeczywiście była licha -rozpadła się. Ciekawi mnie...
Możliwe usterki: leje wtryskiwacz rozruchowy leje regulator ciśnienia paliwa i zasila silnik paliwem przez wężyk podciśnieniowy zacięta klapa w przepływomierzu
Jeżeli chodzi o automat rozruchowy, to myślę, że naprawa nie pomoże, bo on się w środku wyciera i zacina się, nie dociskając styków. Jeżeli chodzi o gaśnięcie, to miałem taki przypadek, że urwany był przewód w aparacie zapłonowym, który podłączony jest do ruchomej płytki przy regulatorze podciśnieniowym, i jak się dodawało lub ujmowało gazu, to przerywał....
Z tego opisu wnioskuję, że w kolektorze dolotowym panuje różne podciśnienie (w zależności od położenia przepustnicy). Czyli przewód podciśnieniowy ma wpływ przy jakim ciśnieniu zawór ma zrzucić nadwyżkę paliwa?
Spróbuj na odpalonym silniku poruszać kluczykiem w stacyjce na boki jak stacyjka nie łączy w sposób o którym pisałem to zacznie Ci przerywać silnik.Drugi pomysł to podciśnieniowy regulator zapłonu-jeśli to auto z gaźnikiem.Taka płaska kostka z ok 10 kabelkami i wężykiem koło zbiorniczka płynu spryskiwaczy.Nie wiem jak to cudo jest zasilone ale mniemam,że...
podciśnieniowy regulator podciśnieniowy regulator ciśnienia podciśnieniowy regulator ciśnienie
router połączyć światłowód yaris bezpiecznik pompy tonera ricoh
zmywark electrolux esl65070r sterownik rolet
Zmywarka pobiera wodę, wypompowuje i wyłącza się - przyczyny Wymiana głowicy i ustawienie rozrządu w VW LT 2.5 TDI