Teraz to palnałes. Cisnienie zmienia sie o 0,5 bar. To co to za wzbogacanie? Palnąć to ja dopiero mogę... A jeśli około 20% wzrost ciśnienia nie jest wzbogaceniem mieszanki to może trochę lektury. Twoje następne pytanie, jasno sygnalizuje, że nie bardzo wiesz jak funkcjonują poszczególne elementy układów wtryskowych. Pojawienie się układów bez powrotu,...
Regulator podciśnieniowy wyprzedzenia zapłonu.
zapłon na 18° Przed GMP regulator podciśnieniowy podłączony, przy okazji sprawdzić czy ów regulator działa
Tzw. Gruszka podciśnienia turbiny. Podciśnieniowy regulator turbiny.
Jeżeli chodzi o automat rozruchowy, to myślę, że naprawa nie pomoże, bo on się w środku wyciera i zacina się, nie dociskając styków. Jeżeli chodzi o gaśnięcie, to miałem taki przypadek, że urwany był przewód w aparacie zapłonowym, który podłączony jest do ruchomej płytki przy regulatorze podciśnieniowym, i jak się dodawało lub ujmowało gazu, to przerywał....
Witam. Dawno nie miałem kontaktu z tym modelem, ale z tego co pamiętam w moim polonezie (ponad 15 lat temu) przyczyną takiego zachowania był zbyt niski poziom paliwa w gaźniku. Proponuję jeszcze raz sprawdzić gaźnik, czy nie jest zatkany układ przejściowy lub zamienione dysze między gardzielami gaźnika. Należałoby też sprawdzić jak się zachowuje silnik...
Sprawdź czy w przewodzie podciśnieniowym z regulatora paliwa nie masz benzyny.
Podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu padł, a konkretnie jego membrana.
Kolego gimak, masz w swojej Corolce podciśnieniowy regulator ciśnienia PB ? Sprawdziłem nic takiego w mojej corolli nie znalazłem.
Odłącz przewód podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa i zobacz czy paliwo nie kapie po włączeniu zapłonu.
No to powrót jest gdzieś zatkany i dlatego masz takie ciśnienie Na wolnych obrotach z założonym wężykiem podciśnieniowym do regulatora 2,5 bar, ze zdjętym 3
Przewody są do halla. Chodzi o regulator podciśnieniowy czyli powinien iść wężyk z podciśnieniem ale jak już pisałem wcześniej to auto może już nie mieć regulatora podciśnieniowego bo z nich zrezygnowali.
W tym aparacie jest czujnik halla, w polonezie cewka (czujnik indukcyjny), teoretycznie można by założyć moduł tsz z golfa mk II, ale twój aparat zapłonowy nie posiada ani odśrodkowego, ani podciśnieniowego regulatora kwz, więc efekt będzie mizerny
Ten czarny siłownik to jest podciśnieniowy regulator wolnych obrotów , gdy nie działa podciśnienie to obroty są powyżej 1000,gdy sie silnik nagrzeje to zawór przy termostacie (wspólny z EGR ) otwiera sie i obroty spadają . Na siłowniku powinien być nr.katologowy BOSCHA
Pytanie za sto punktów, mierzyłeś ciśnienie paliwa i sprawdziłeś czy nie leci paliwo wężykiem podciśnieniowym z regulatora ?
Do sprawdzenia sonda lambda i regulator podciśnieniowy wyprzedzenia zapłonu.
Dobra Witku, nie ma się o co spierać. Autor twierdzi, że ma paliwo w przewodzie podciśnieniowym. Należy wymienić regulator, zgodzisz się?
Przesyłam zdjęcie komory silnika. Mam zaznaczony urwany króciec przy którym nie ma żadnego elektrozaworu oprócz czujnika ciśnienie w kolektorze, więc zapewne był podłączony tylko nie wiem do czego. Widać jeszcze jakąś dorobioną zaślepkę na kolektorze. Nie wiem czy coś tam miało (było) podłączone czy nie. Przypomnę że samochód jest przez kogoś pogrzebany....
Maluch nie miał pompki zrywu, ani regulatora podciśnieniowego. Więc regulacją zapłonu i gaźnika. Masz już moduł zapłonowy nanoplex?
Regulator podciśnieniowy w aparacie zapłonowym miałeś odłączony w czasie pomiaru?
Regulator podciśnieniowy zapłonu .
albo uszkodzony regulator podciśnieniowy wyprzedzenia zapłonu
Jeżeli wstawisz aparat bez regulatora podciśnieniowego to możesz mieć problemy przy gwałtownym wciśnięciu gazu lub gdy auto jest obładowane. W mk3 nie było podciśnieniowego regulatora ale wydaje mi się że może nie pasować - inne wycięcie w wałku rozrządu. Regulator podciśnieniowy można zdemontować i wymienić bez konieczności wymiany całego aparatu zapłonowego-...
W aparacie zapłonowym masz odśrodkowy i podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu, jak zrobisz zęby na kole wału i podłączysz moduł z poloneza, to będziesz miał stały, niezależny od obrotów punkt zapłonu. Można by spróbować odwzorować koło foniczne z malucha/ cinuecento (3 zęby) i podłączyć nanoplexa, który ma w sobie mapę wyprzedzenia zapłonu
Sprawdź jeszcze wężyk od regulatora podciśnieniowego, czy jest szczelny i czy nie jest zapchany (o ile występuje coś takiego w tym silniku)
6±1° przegd GMP, przewód od regulatora podciśnieniowego założony
Cewka do zapłonu z przerywaczem to 4220. Przewód w aparacie zapłonowy przełamywał się od pracy regulatora podciśnieniowego, to trzeba sprawdzić. Przewód WN z cewki zapłonowej przybliż do masy, silnik ustaw tak aby styki przerywacza były zwarte. Włącz zapłon i ręcznie podnoś dźwignię przerywacza, w momencie rozwarcia styków powinna przeskoczyć iskra....
ABD to chyba na jedno punkcie i tam regulatora podciśnieniowego nie ma
Jeżeli dobrze pamiętam to te silniki mają jeszcze aparat z regulatorem podciśnieniowym - może tu jest problem... Rozrząd sprawdzałeś ?
Wiesz ty, co to jest ustawienie zapłonu? Przecież aparatu nie można wyciągnąć i go sobie potem ot tak włożyć! Aparat ma być ustawiony na znaki i z poprawnym wyprzedzeniem zapłonu. To "urządzenie", to podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu. Po pierwsze należy sprawdzić jego szczelność. Po drugie ma być zamontowany tak, by był zaczepiony i...
Motronic ma rację, często łamie się biały przewód w aparacie zapłonowym z powodu ruchu regulatora podciśnieniowego wyprzedzenia zapłonu
... W gaźnikach otwór sterujący regulatorem podciśnieniowym jest nad przepustnicą, w takim miejscu że największe podciśnienie występuje w nim przy ok połowie wciśnięcia gazu. Do autora: jedyny sens sterowania elektronicznego wyprzedzenia zapłonu byłby przy zastosowaniu czujnika spalania stukowego. To bardzo cenna uwaga bo oznacza że źle mam wzięty...
Witam Wymieniony regulator podciśnieniowy, odpala teraz bez problemu, jednak potrafi się jeszcze zadusić gdy zimny, ale to sporadyczne przypadki . Niestety nadmierne spalanie pozostało Pozdrawiam
Pompa wtryskowa jest z regulatorem odśrodkowym, starsze miały regulator podciśnieniowy więc nie ma co daleko szukać. http://mb-teilekatalog.info/?lang=G&mode...
Witam, mam problem z Kia Cee'd 1.6 crdi 2008. Gaśnie na zimnym silniku, z dwa obroty dłużej kręci. Wymienione wtryski, regulatory zaworów, podciśnieniowy zawór na pompie. Błędów brak, wczytałem parametry, niby ok. Ma coś wspólnego z tym czujnikiem położenia wału?
Grubsza sprężyna miała luz. Pewnie ceweczki żeś nie sprawdził. Obie mają luz;) jeszcze niczego nie sprawdzałem, narazie chce zakupić co niezbędne i czekam na lepsza pogodę. Orientujecie się jak wygląda sprawa z regulatorem podciśnieniowym. Jak go ewentualnie sprawdzić, czy jest wadliwy?
Sprawdź do którego cylindra jest podłączony wężyk podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa. Jak do czwartego to trzeba sprawdzić czy nie przedostaje się nim paliwo. Po wykręceniu świec sprawdź jakiego koloru są denka tłoków. Jak jest podłączona odma w tym silniku do kolektora ssącego i przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego ? Porcelanę mogło...
Maintenance-nie ma tam żadnego regulatora podciśnieniowego. Sprawdzić dwie rzeczy-czy przepustnica się otwiera w całym zakresie (regulacjia linki). -czy otwierają się obie. -czy nie jest zatkany katalizator.
Nie jestem ekspertem od maluchów, ale tam, gdzie jest elektroniczny zapłon, nie ma regulator odśrodkowego, bo korekta KWZ po obrotach może być robiona programowo. W "normalnych samochodach", ale bez elektroniki, były i ciężarki i regulator podciśnieniowy. Korekta po obciążeniu jest zawsze na podstawie podciśnienia. Nanoplex istotnie ma ją tylko 2-punktową....
zgadza się, wtyk aparatu na 3 przewody. regulator podciśnieniowy obecny. w aparacie na wierzchu widać przerywacz, styków wyzwalających nie widzę. bardzo dziękuję za podpowiedź literatury - nic wcześniej nie znalazłem na temat D-jetronica.
Witam. Dalej nie mogę sobie z nm dać rady, wymieniłem regulator podciśnieniowy, przewody WN, jak zimny to pali na tyk jak się nagrzeje to musi postać aż ostygnie. Czy można przerobić go na gażnik podobno można. pomocy!!!
Szukam schematów ideowych dla klasycznego układu zapłonowego, nie chodzi mi o bardzo szczegółowy i dokładny tylko poglądowy następujących układów: 1. układ zapłonowy wyposażony w mechanicznie sterowany przerywacz i rozdzielacz (z regulatorem odśrodkowym i regulatorem podciśnieniowym) 2. tranzystorowy układ zapłonowy sterowany mechanicznie 3. elektroniczny...
A może mi kolega zdradzić jeszcze tajemnice zasilania w paliwo tego autka? tj. co tam kolega ma ,może głupio pytam ale nie znam tego "cudu". Pozdrawiam Regulator podciśnieniowy KWZ, wyklucza jakikolwiek rodzaj wtrysku - czyli mamy gaźnik, ale to nie ma nic do rzeczy.
rzeczywiście regulator podciśnieniowy padł, a ja szukałem kwadratowych jaj :) Teraz chodzi zupełnie inaczej. Nie jest to co prawda wzorzec kultury pracy silnika, ale dużo lepiej niż było. Między 2 i 3 tys. obrotów troszeczkę jakby gubił iskrę - pewnie ten regulator odśrdkowy szarpie, bo powyżej 3tys. już równo pracuje.
Bez sensowny wysiłek . Lepiej kup nowe platynki ,cewkę przewody ,kopułke palec i świece irydowe oraz ustaw zapłon ,sprawdź też gruszkę regulatora podciśnieniowego. Auto 20 lat śmiga na aparacie i dalej polata następne 10.
Mała uwaga!Silniki RP w Passacie nie mają regulatora podciśnieniowego wyprzedzenia kąta zapłonu.A zapłon ustawia się na 6 stopni +-1 stopien,ale po zablokowaniu komputera sterującego(np.Vagiem)
Przewód aparat-cewka całkiem możliwe, aby się o tym przekonac wystarczy zdjąć wężyk z regulatora podciśnieniowego. Jeżeli nie przewód to uszkodził się moduł, lub zamontował ktoś złą cewkę-pod układ przerywaczowy. Cewka ma miec oznaczenie 4226
Wszyscy mechanicy do bani. Nawet serwis fiata nic nie zdziałał. Zatkany był filtr(chyba filtr, w serwisie też nie wiedzieli jak to nazwać) na wężu między monowtryskiem, a regulatorem podciśnieniowym "UFO". Podłączyłem bez filtra i wszystko działa. Ale chyba trzeba go założyć bo może przestać działać UFO.
Witam no nie chcę aż tak bardzo kombinować, wydaje mi się że uzależnienie kąta od obrotów będzie na pewno lepsze niż zapłon ustawiony na "sztywno" ale dzięki za sugestie u siebie w samochodzie mam regulator podciśnieniowy dwukomorowy reaguje na podciśnienie przed i za przepustnicą też ciekawy patent.
więc jeśli ilość dostarczonego gazu zależy od podciśnienia, to może by tak podłączyć jakiś przetwornik ciśnienia na napięcie (lub coś podobnego) np. do wężyka który łączy gaźnik z regulatorem podciśnieniowym aparatu zapłonowego. Dać jakiś rozgałęźnik i podpiąć to do czujnika. W razie potrzeby zamienić napięcie na częstotliwość. Tylko czy istnieją odpowiednie...
Im wyższe obroty tym zapłon powinien być przyspieszony do pewnej granicy, gdyż dalsze zwiększanie KWZ spowoduje pogorszenie pracy silnika. W nowszych konstrukcjach stosuje się to ze względu na lepsze spalanie m.p.p. i łatwiejszy rozruch silnika. Skutki działania są takie same jak w regulatorach (podciśnieniowym, odśrodkowym) KWZ w samochodach. W "tuningowych"...
Jak wciśniesz gaz to podciśnienie pod przepustnicą maleje Nie do końca - działanie regulatora podciśnieniowego to takie "bujnięcie", ma za zadanie chwilowe przyspieszenie zapłonu w momencie wtryśnięcia dodatkowej dawki paliwa przez pompkę przyspieszenia. Czyli jak wyżej - nijak się nie ma do prędkości obrotowej.
Czy to jest regulator sterowany podciśnieniowo? Zapewne membrama przepuszcza i auto jest zalewane paliwem. Sprawdź to.
Jeszcze tak dopisze odnośnie odśrodkowego przyspieszacza zapłonu. Parę lat temu zepsuł się takowy regulator,ale z powodu że musiałem jeździć samochodem cały czas to zaspawałem ten regulator na stałe. I jeździłem tak prawie dwa miesiące,silnik cały czas działał normalnie,nie miał wyczuwalnego spadku mocy,ani zwiększonego spalania.Dodam jeszcze że regulator...
Regulacja przepustnicy nic nie daje w moim przypadku... Mam w takim razie pytanie, czy wężyk regulatora podciśnieniowego powinien być połączony z kolektorem dolotowym czy gdzieś do gaźnika? Stare wężyki zetlały i się pourywały i nie wiem czy dobrze podłączyłem nowe. Wężyk od odmy założyłem do gaźnika, bo nie wydawało mi się żeby miał dostarczać powietrze...
Temat ten poruszany był na forum ,jest to gaźnik Pierburg 2E. Skorzystaj z wyszukiwarki forum wpisz Pierburg 2E i zobaczysz. 75KM to nie 2EE tylko 2E2:p Co do spalania: przy obecnej temperaturze można wnioskować, ze nie wyłącza ci się do końca ssanie, inne możliwe przyczyny to nieszczelności w gaźniku, źle ustawiony zapłon/niesprawny aparat (dosć często...
Demontujesz i myjesz. Jeśli regulator ciśnienia paliwa jest podciśnieniowy, to zdjęcie wężyka podciśnieniowego, podnosi ciśnienie o około 300-500 mbar.
To SPI, a nawet jeśli byłoby MPI to i tak "full-group"... nie ma czego sprawdzać. Jedyny znany mi przypadek zalewania paliwem jednego cylindra (4) w tym silniku to uszkodzona membrana podciśnieniowego regulatora ciśnienia paliwa - benzyna sączyła się wężykiem podciśnieniowym z regulatora do 4-go cylindra.
regulator dobry, styk biegu jałowego chodzi bez zarzutu i jest dobrze wyregulowany. Kąt zapłony na wolnych stoi na 6°, odłączałem regulator podciśnieniowy w aparacie też bez zmian w pracy silnika, chyba faktycznie tak musi zostać bo już i od strony mechanicznej sprawdzony i cały układ zapłonowy jak i wtryskowy. Jedyne czego nie jestem w tej chwili w...
Zastanawiam sie czy po prostu uniaki tak nie maja, bo jest jakas fabryczna wada. Jeździłem parę lat takim Uno 1.4 i nic takiego nie miało miejsca. Usterki upatrywałbym w układzie zapłonowym - miałem coś takiego w Pandzie i winowajcą była cewka. Nie wiem czy w tym silniku jest regulator podciśnieniowy - czy prawidłowo przyspiesza zapłon w momencie zmiany...
Witam. Mam problem z laguną 2.0 v8 rok 97, silnik nie wkręca się na obroty do poziomu 2 400 obrotów. Po przekroczeniu tej granicy jest wszystko dobrze. Zjawisko to występuje na benzynie jak i na gazie. Jest to podobne zjawisko jak by nie przepalał jeden cylinder. Sprawdzałem ciśnienie na wszystkich cylindrach i jest równe. Regulator podciśnieniowy też...
Zobacz czy silnik nie dostaje paliwa przez wężyk podciśnieniowy regulatora ciśnienia
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Możesz,.... ale musisz unieruchomić regulator odśrodkowy i podciśnieniowy
Problem jest głębszy, bo jeśli w momencie kiedy pracuje na gazie wypniesz np. wtykę w baku od pompy paliwowej i auto nie pracuje na gazie, to znaczyłoby, że ktoś "ustawił" dawkę gazu już razem z paliwem, co jest praktycznie nie możliwe......coś robisz nie tak z tą diagnostyką Możesz też przełączyć na gaz i wtedy odłącz konektor od zaworu gazu na parowniku...
Prawidłowy kąt wyprzedzenia zapłonu to podstawa do prawidłowego funkcjonowania silnika !!! Sprawdź go-przy okazji zwróć uwagę na stan regulatora podciśnieniowego ,regulatora odśrodkowego. Zespolonego z aparatem zapłonowym ( one decydują czy silnik ładnie wchodzi na obroty i ma " kopa"). Przy okazji sprawdź stan palca rozdzielacza zapłonu i i styki wewnątrz...
Czy tam masz aparat z regulatorem odśrodkowym i podciśnieniowym?
Witam tak jak obiecałem podzielić się informacjami z naprawy tak więc to czynie. Badanie komputerowe wykazało błędy wskazania przez centralke siłowika bjegu jałowego, czujnika temperatury wody w obwodzie otwartym i czujnika temperatury w obwodzie zamkniętym do tego był padniety regulator podciśnieniowy. Wymieniłem jak narazie czujnik i regulator, siłownik...
Witam Kto wie gdzie przyczyna ? - proszę pisać. Artykuł dotyczy problemu ze sprinterem 906 - model 313 cdi - rok 2010 Brak wcześniejszej historii auta co się z nim działo Naprawiam sprintera w którym jest uaktywniony tryb awaryjny po podłączeniu kompa błąd - nieciągły p2263 (regulacja ciśnienia doładowania, nieprawidłowy przepływ) po wykasowaniu błędu...
A podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu dobry? (często siadają)
A jeśli wymienię podciśnieniowy regulator ciżnienia paliwa , ten na powrocie to...
Jak ma podciśnieniowy regulator przy silniku, na listwie wtryskowej, a chyba ma, to może być dziurawy regulator.
Jeśli masz tam podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu, to pamiętaj żeby go odłączyć przed ustawianiem zapłonu.
Możesz jeszcze sprawdzić podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu.
...widać nikt nie umie mi pomóc :/ ale chyba coś zadziałałem :) wkręciłem spowrotem dyszę paliwa [wcześniej pomyliłem że powietrza] i patrzyłem co sie bedzie działo. Mianowicie, obroty zaczeły natychmiast skakać. Patrzę na ten nieszczęsny gaźnik i stwierdziłem, że ten regulator podciśnieniowy wsuwa i wysuwa sie dotykając dźwignię sterowania przepustnicą....
Nie przechodzi przez podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa. Oba ani kropli nie puszczają.
A co z podciśnieniowym regulatorem przepływu powietrza w kolektorze ssącym? Lubią się psuć.
trochę może skomplikowałem sprawę... Od poldka mam moduł elektroniczny na generator impulsów, a jeździłem na przerywaczu z innym modułem (jakaś samoróba - specjalnie pod przerywacz). Wracając do Uno to wczoraj po południu odpalił, można powiedzieć, że nawet nie zdążyłem dotknąć kluczyka :) Regulator podciśnieniowy jest dobry (po zdjęciu węzyka spadają...
Problem z głowy uszkodzony jest podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa
Problem może polegać również na podciśnieniowym regulatorze obrotów (jego uszkodzenie). Dobiera on właściwe wyprzedzenie zapłonu do obciążenia.
witam!jestem młodym mechanikiem posiadam posiadam stacje diagnostyczną GUTMAN na mojim komputerku prawie w każdym mondeo (1.6-1.8) wyskakuje usterka (327)- "Elektroniczny przetwornik ciśnienia lub czujnik ciśnienia róznicowego regulacji spalin. Elektroniczny regulator podciśnieniowy" Pisze tam coś o zaworze AGR. na zawoże sterującym EGR http://obrazki.elektroda.net/46_11679094...
właśnie w tych zakresach miedzy innymi działa podciśnieniowy regulator zapłonu. sprawdż dodatkowo weżyki sterujące podciśnieniem
W Wartburgu 1.3 (silnik z Golfa/Polo) był tego typu układ zapłonowy - całość mieściła się w aparacie zapłonowym, napędzanym z wałka rozrządu. Był tam czujnik Halla, odśrodkowy i podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu oraz rozdzielacz zapłonu. Całość była wielkości puszki Coli. Do tego był tranzystorowy moduł zapłonowy, rezystor przeciwzakłóceniowy...
Widze że niektórzy nie czytają uważnie wiec wytłumacze pare rzeczy . Więc tak stanowisko ma zawierać : -4 wtryskiwacze -menzurki pomiarowe z zaworami na dole -pompa paliwa z regulatorem ciśnienia (2-4 bar) -regulator podciśnieniowy na listwie -UKŁAD STEROWANIA Pieszę poraz kolejny że chce to zrobić z zestawu startowego z mikrokontrolerem z wyświetlaczem...
Sprawdź czy nie przycina się podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu.
Jak działa regulator ciśnienia ?, najkrócej jest to membrana z umieszczonym centralnie zaworkiem iglicowym dociskana do niego sprężyną. Jego zadaniem jest utrzymywanie na listwie wtryskowej stałego ciśnienia (przeważnie 3bar przy wielopunkcie). Wężyk podciśnieniowy łączący go z kolektorem ssącym ma za zadanie zmniejszenie ciśnienia w momencie małego...
Witam Podobne objawy miałem w swoim uniaku. Winą był podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłony. Sprawdź czy u ciebie nie jest podobnie.
Prawdopodobnie to czujnik różnicy ciśnień, lub podciśnieniowy regulator zapłonu - nie opisałeś gdzie idzie ten wężyk. Pozdro GM
A moze by tak spprawdzić ustawienie zapłonu, i jeszcze podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu?
a co drodzy koledzy powiecie na uskodzony Podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu (UFO). czy w moim aucie jest wogóle cos takiego. bo od kiedy stoi nie mialem czasu sprawdzic
a i ekonomicznijszy będzie jak naprawisz "podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu".Odpowiednia charakterystyka wyprzedzenia zapłonu to bardzo wazna sprawa.
Kranik niczego nie daje, tym bardziej powietrza. Górny króciec to podciśnieniowy regulator kranu, z niego musisz zassać powietrze a otworzy się dolny króciec, z którego paliwo popłynie. Inaczej dolny króciec nie puści paliwa.
Być może podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa wpięty w kolektor przy 4 cylindrze czasem popuszcza, przecieka, i najbliżej te paliwo ma do tego 4 gara. Silnik zasysając powietrze zalewa tylko 4 świecę. U mnie też jest na tej wysokości, na końcu kolektora, a cieknące regulatory to nie jest jakaś rzadkość. Taki podobny ten kolektor jak tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33...
W wężyku podciśnieniowym do regulatora ciśnienia paliwa nie pojawia się benzyna???
sprawdź 'UFO' - podciśnieniowy regulator konta wyprzedzenia zapłonu, na bank będzie nieszczelny. druga rzecz to Tzw. moduł zapłonowy, też warto mu sie przyjrzeć
na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach przy wyłączonym AC jaki parametr z MAF? czy ECT wskazywana poprawnie czy szczelny regulator ciśnienia paliwa na listwie (chodzi mi o przewód podciśnieniowy do regulatora czasami lubi tamtędy podawać lewe paliwo do kolektora)?
A jak znaleźć ten podciśnieniowy regulator? I jakie jest kryterium jego sprawności? TPS - dokładnie ; to może by c przyczyna? Podobno benzyna się "przelewa". Pzdr radi
filtr powietrza bez nasycania olejem , czy masz podciśnieniowy regulator obrotów ? jeśli by nie sprawiło to kłopotu poproszę o zdjęcie wszystkich "cięgien"
To nie to samo, to jest podciśnieniowy regulator a u Ciebie to tak jakby "zapas ciśnienia" zbiornik z membraną która się poddaje przy napełnieniu paliwem. pozdr
Witam. Kwestia obrotów rozwiązana. Częstotliwość i napięcie w agregatach tego typu jest zależna od obrotów. Silniki tych typów jak Ripper mają regulator odśrodkowy, tylko że regulator działa poprawnie powyżej 2000 obr/min. A nas interesują obroty około 1500. Jak ustawić obroty : 1 - rozłączamy łącznik przepustnicy z dźwignią regulatora 2 - ustawiamy...
podciśnieniowy regulator podciśnieniowy regulator ciśnienia podciśnieniowy regulator ciśnienie
bezawaryjna pralka wymienne łożyska wymuszenie sinusoidalne perkins ciśnienie wtryskach
Rolka w podajniku papieru Xerox 6605 - budowa i konserwacja Brama otwiera się, ale nie zamyka - diagnostyka i rozwiązania