A po co to mierzyć? Jak pogięło to kręci jak bez kompresji. Kręci tak?
Pewnie cieczka jest na pompie ale taka niewielka że zdąży odparować i tylko jak sie kręci, kompresja pewnie też po za limitem i z stad problem z mocą i odpalaniem czuje że remoncik silnika Cię czeka
Silnik kręci bez kompresji bo "napompowały się " hydropopychacze po zdjęciu wałków.
Jeżeli jest objaw podobny do braku kompresji to sprawdził bym, czy nie jest zablokowana klapa gaszenia.
Rozrusznik kręci bez obciążenia - brak kompresji.
Przy ciągnięciu rozruchu masz czuć te skoki i jeżeli jeszcze czujesz różnicę oporów ze świecą i bez świecy to szczelność powinna być OK. Natomiast pierścień powinien być luźny więc wystarczy wyczyszczenie i jak w poscie powyżej. pozdrawiam Sławek
Jaka pojemność moc silnika model? Wykręć świecę i zatkaj palcem i kręć szarpakiem lub nożem czy będzie kompresja.
Zmierz kompresję jeśli za lekko kręci. Może łańcuch naciągnięty i przeskoczył. Jak kompresja jest to spradź czy dochodzi paliwo do wtryskiwaczy i czy jest iskra jak kręcisz. Brak paliwa ub iskry-bezpieczniki, pompa, przewody paliwowe, czujnik położenia wału korbowego. Jak te wszystkie warunki są spełnione (jest kompresja, paliwo i iskra) to sprawdź...
Kręci jakby miał kompresję ale sprawdzę, rozrząd był sprawdzany na blokady i jest ok poza tym 2 lata temu był wymieniany.
No coś w tym jest. Mój weteran za diabła nie chce zejść ze spalaniem poniżej 18l/100. I to po założeniu sprzęgieł na przednie piasty, żeby mostem bez potrzeby nie kręcił. Kompresja w porządku, hamulce się nie grzeją, zbieżność z przodu jak trzeba. Ale przynajmniej emisja CO2 i HC jest w normie.
zobacz przepusnicę powietrza bo lubi się zacinać koledze chodziło o zawór zamykający dolot powietrza przy gaszeniu silnika, wtedy rozrusznik kręci jak by silnik nie miał kompresji.
Którędy spuściłeś ropę? Co znaczy ,,nie odpala,, kręci ale nie odpala, kompresja jest podczas kręcenia?
Czas zmierzyć kompresję.
Silnik 167fmm , uruchomiłem dziś to sobie pyrka ,tylko chyba coś z gaźnikiem nie tak bo świeca czarna i nie wkręca się na obroty ,zawory ustawione jak były zamknięte tłok gmp ssący 0.10 wydech 0.15,ale dalej ciężko kręci kompresja ogromna ,a głowicy nie ściągałem bo nie mogę starej uszczelki znaleźć a tak a propos,czy cewki w tym silniku są chłodzone...
Uchylona przepustnica - mam na myśli czy śrubka oporowa jest oryginalnie zabezpieczona (nie kręcona) Kompresja, równa i wysoka 15,7 - to nie jest tak że czym wyższa tym lepiej , jest za wysoka i ustal dlaczego .
Witam. Bez kompresji,silnik do roboty Grzebałem w takim przypadku - nie powiem - poległem. Wpadł lepszy odemnie. Farelka pod silnik żeby zagrzać olej Dużo kręcenia - ożył. Powód - stary niezmieniany olej - w tym przypadku był ponad 3 lata czyli około 45 tyś km na pewno a może i więcej. Jak olej się zagrzał to nawet ciężej kręcił - wróciła kompresja...
pasek jest caly i rozrzad jest dobrze ustawiny. pierwszy tlok jest w GMP a oba zawory sa zamkniete i nie ma kompresji.
Dzień potrzebuje pomocy skuter mi nie odpala jest nowy tłok cylinder głowica jest iskra dochodzi paliwo jest kompresja kręci i nie chcę odpalić mechanik mówił po zrobieniu skutera że po jakimś czasie może moduł się zepsuć. Proszę o pomoc
Nie zajrzałem do przepustnicy, ale samochód normalnie przyjechał. Jak kręci słychać kompresję, jest zdrowy mechanicznie na słuch. Na zamkniętej przepustnicy szybciej kręci, a tu jest w normie. Pompka się odzywa.
Witam, motocykl ponoć zgasł podczas jazdy po torowisku, iskry brak, pompka nie pracuje, rozrusznik kręci, kompresja jest. Po włączeniu zapłonu pojawia się kontrolka FI a po ok 3s gaśnie, następnie po kilku sekundach zaczyna mrugać. Ktoś ma jakiś pomysł, można jakoś usterki wymigać w tym skuterku?
Do paliwa manometr (0-10 bar)i miernik do sprawdzania kompresji w cylindrach .
On kręci bez kompresji, albo klapa gasząca, albo przeskoczył rozrząd
Objaw jak dla zawieszającej się przepustnicy, jeżeli będziesz odpalał a ona będzie w pozycji zamkniętej będzie kręcił bez kompresji. do przeglądnięcia jeszcze zmienne fazy rozrządu według mnie jeżeli przepustnice wykluczysz.
Jak próbowałem zapalić silnik to kręcił jakby na wysokich obrotach Kręcił jakby nie miał kompresji ? A na drugi dzień próbowałeś odpalić ?
nawet 2 razy zagadał jak podlałem pod świece troche benzyny Jak tej benzyny było za dużo to może być niewesoło. zawory regulowałem wczoraj Może czegoś nie dokręciłeś? Do regulowania luzów musiałeś kręcić wałem, to widziałeś czy zawory się otwierają. W "Chińczykach" potrafią pękać mocowania "koników", ale nawet nie piszesz czy to silnik OHV czy OHC.
Skoro kręci bez kompresji, to chyba jasne, że masz poważną awarię w układzie rozrządu.
Witam. Przez świece samochód by Ci nie zgasł w czasie jazdy. Jeśli podczas jazdy nie świeciła się żadna kontrolka usterki silnika to sprawdź sobie czy się nie urwał pasek rozrządu. Jaki samochód ma przebieg? Czy jak kręcisz rozrusznikiem praca silnika nie jest taka jakby samochód nie miał kompresji? Przy kręceniu rozrusznikiem sprawdź czy się kręci...
Sprawdź kompresję
Informacja jaką dostałem od mechanika jest taka że, poleciały pierścienie (auto brało olej) brak kompresji i już nie kręci :> Przy braku kompresji będzie kręcił "lepiej" więc coś mechanik źle sprawdził chyba.
Tak, czasem też pada pompka wstępnego ciśnienia, albo zawór przelewowy, albo czujnik ciśnienia, może też być problem z filtrem paliwa, ale to pierwsze pewnie co zostało wymienione, może być też problem z napięciem na wtryski powinno być około 75V. Podłączany był do SD? jeśli tak to czy wszystkie wartości podczas kręcenia są dobre? Jaka jest kompresja?...
Auto to Mercedes B W245 180 CDI 109 koni 2008 r. Rano (zimny silnik) auto normalnie zapaliło, po czym po kilkunastu sekundach zgasło tak jakby ktoś przekręcił kluczyk. Podczas kręcenia rozrusznikiem było słychać inną pracę niż typowo, jakby brak kompresji. Kręciłem dalej, było słychać jakby kompresja stopniowo wracała i nagle auto zapaliło i chodzi...
Zrób fotkę jak wygląda świeca, druga sprawa przy kręceniu kopniakiem w jednym momencie będzie opór kompresji czy taki efekt występuje. luz zaworowy 0.05 jest chory, nawet samochód ma większe i jest chłodzony cieczą. Ogólnie skutery chińskie to jest taki szmelc że tam wszystko może być nie tak
przetestuj bez pompy hydraulicznej. Jak ona jest napędzana? Paskiem? Co do rozrusznika to jest nowy założony, kręci bardzo dobrze. Jaka kompresja powinna być w tym silniku?
Tak jakby była mała kompresja i kręci ale nie zapala i to się stało jak zaczęliśmy wymieniać pompę wspomagania wymieniliśmy i już nie zapalił
Witam, pierwsze co bym sprawdzil - to stycznik / przekaznik, ktory uruchamia rozrusznik - bo na ogol to styki w takich elementach ulegaja nadpaleniu, przegrzaniu, itp. Zmniejsza sie znacznie powierzchnia wypalonych stykow i przepuszczaja coraz mniejszy prad do rozrusznika - dlatego nie ma on sily 'pokonac kompresji' silnika... Pozdrawiam.
Po przekręceniu kluczyka nie załącza się przekaźnik od rozrusznika. Na krótko rozrusznik kręci. To jest ten problem. Iskra, kompresja i paliwo to wtórne problemy, do ewentualnego zbadania, jak bestia zacznie kręcić rozrusznikiem. Michał
A kompresja sprawdzona?
Doprowadź rozrząd do kultury i ustal czy pompa oleju w ogóle daje jakieś ciśnienie. Silnik jak ma kompresję to zawsze przy kręceniu będzie opór. Generalnie ręcznie łapiąc za koło pasowe ciężko go będzie pokręcić, chyba że robisz to kluczem, ale wtedy to wszystko pachnie przytartym silnikiem. Nie ma opiłków jakichś w oleju?
To by mu musiało bezpośrednio w turbo zawinąć. :D Przy przytkanym dolocie by kręcił jak bez kompresji. Ale my nawet nie wiemy czy w ogóle kręci i jakie dźwięki wydaje.Widzę że autorowi zależy na problemie.
w trakcie pracy podpinam tylko alternator to gaśnie, napięcie ładowania w normie, zamawiam używany alternator zobaczymy co będzie To samo. Silnik NIE DOSTAJE PALIWA dlatego delikatne obciążenie powoduje że nie ma siły się kręcić. Dokonaj pomiaru kompresji. Czy auto dymi jak uda się odpalić?
sprawdził kompresję na cylindrze 1 i 4, podczas kręcenia na sucho kompresja jest (okolice 12 barów) natomiast na odpalonym silniku nie chodzi ten 1 cylinder i kompresja raz jest, a raz jej nie ma (okolice 3–4 bary) A jak do tego doszedłeś ?Bo albo czarami i wróżbami albo tym WPS500X ?? Jakaś ta diagnoza niewiarygodna. ale może warto coś jeszcze sprawdzić?...
Jeszcze lepiej. Co je napompowało? Pompka do roweru. Nie żadna teoria tylko fakt, którego byłem świadkiem. Po złożeniu kręcił bez kompresji, po wyciśnieciu popychaczy miodzio.
poprostu jedeno stajny dzwięk kręconego silnika Ucho mechanika potrafi wyłapać czy kręci z kompresją czy bez. Oj, zawory raczej nie przeżyły.
Czy przeprowadzono diagnostykę komputerem? Czy podczas kręcenia rozrusznikiem silnik z łatwością szybko się obraca czy ciężej kręci z wyczuwalna oporem kompresji silnika?
Kręci jak szalony. Nie ma kompresji. Przeskoczył rozrząd.
Przewody paliwowe odłączałeś? Jest kompresja przy kręceniu rozrusznikiem?
A jak nie chce odpalić jak zachowuje się obrotomierz podczas kręcenia?Kręci z kompresją czy lekko?Pompa paliwa w zbiorniku pompuje jak nie chce odpalić?
z pół godz temu sprawdzaliśmy iskrę więc świece są wkręcone:) W takim razie coś skopane, bo ten silnik kręci bez kompresji, tak jak koledzy pisali. To słychać. Świece mokre po kręceniu, czuć benzynę?
Może sprawdź ciśnienie sprężania bo to wygląda na niską kompresję. Na pych wa£ ma wyższe obroty.
Tak jak wyżej albo oberwało coś od przestawionego rozrządu albo coś dalej jest nie tak z rozrządem. Przy kręceniu wałem np kluczem ma być wyczuwalny opór kompresji z racji że diesel to nawet więcej niż wyczuwalny. Powinien prawie uniemożliwiać szybsze kręceniem wałem z klucza.
Kręci jakby nie było kompresji
Klapki ssania się domykają? Dodano po 1 A mierzyłeś kompresje tak z czystej ciekawości
Witam. Mam problem z silnikiem 2.0 20v alt. Auto przyjechało z Holandii z problemem takim że ciężko wkręcali się w obroty i grzechotki przy miejscu napinacza. Po demontażu okazało się że plastikowy ślizg się rozpadł. No to zamówiłem nowy założyłem ustawiłem na znaki rozrząd i auto kręci bez kompresji. Hydropopychacze rozpompowane. Brakuje mi już pomysłów....
co myślicie o wirniku rozrusznika może jakieś przebicie? No, ale przecież kręci :idea: tylko, że jak: Gdy wykręce świece kręci bardzo dobrze Właśnie. Gdy wykręcę świecę, czyli bez kompresji kręci bardzo dobrze. Czyli rozrusznik sprawny :idea: A co go może tak wstrzymywać, blokować. No oczywiście, tylko duża kompresja przy rozruchu A tak w ogóle nie...
Mam taką metodę: jak silnik po naprawie nie chce zassać oleju, to dmucham delikatnie kompresorem przez rurkę bagnetu. Oczywiście pierwsze kręcenie bez kompresji (wykręcone świece), warto odkręcić korek wlewu oleju i obserwować (nie w każdym silniku się da) czy olej pojawił się na wałku rozrządu
problemy ze smarowaniem (...) napinacz puścił i przeskoczył Jest to bardzo możliwy scenariusz. Poziom oleju na bagnecie, był praktycznie na poziomie "dolnej kreski". Podczas kręcenia rozrusznikiem, nie słychać żadnego "oporu" związanego z kompresją w cylindrach. Obecnie, rozrusznik kręci silnikiem, tak jak gdyby były wykręcone świece ... a przy sprawnym...
Astra kręci teraz, jak by nie miała kompresji. Jak nie blokuje przepustnica to rozrzad powiedział papa. Sprawdź czy kręcą sie wałki . Albo nagraj dźwięk tego kręcenia.
Bez przesady z tymi kompresjami... To pomaga w wielu przypadkach, ale to nie recepta na wszystko. Jakaś nowomoda, realizatorzy bez kompresorów przestają umieć "kręcić". Nie w kompresji jest problem, a w poziomach i ogólnym brzmieniu.
U mnie po prostu przestał odpalać i kręcił jak bez kompresji(uszkodzony był zwór w pompie upustowy)Zero błędów.Ale to tylko gdybanie inny silnik.
W końcu uruchomiłem golfa. Jednak rozrząd był ok. Okazało się że był błąd z immobilizera do tego paliwa brak w wężykach do pompy wtryskowej. Po użyciu plaka z początku silnik kręcił jakby bez kompresji ale w końcu zagadał. Dziękuje wszystkim za podpowiedzi i pomoc.
Jak jest problem to rozrusznik nie ma siły przełamać kompresji (rusza kawałek i zatrzymuję się bo nie siły przeskoczyć bo kompresja nie pozawala). Jak kręci i nie odpala to inny problem.
Jeśli nie pali na plaku, to niestety coś innego niż za niskie o 1.2V napięcie na świecach. Ten silnik, jeśli jest sprawny, zapali bez świec, 5s kręcenia i z wielką chmurą dymu, ale zapali. Pompa, wtryski, kompresja do weryfikacji. Ewentualnie gówniane paliwo...
A czy to normalne że po wyjęciu i włożeniu wałka na początku kręci tak jakby nie miał kompresji?
Sprawdż kompresje! Rozrusznik kręci dobrze?
Pierwsze wykręcić świece łatwiej kręcić wałem gdy nie ma kompresji dwa bezpieczniej. Nóż i piastę zdjąłeś więc ten etap można pominąć teraz wypadało zamocować coś do obudowy by w miarę blisko 1-2 mm przechodziło obok końcówki wału (np ścisk stolarski zamocowany na obudowie). Wtedy wystarczy zakręcić wałem i obserwować czy przestrzeń miedzy ściskiem...
dodam jeszcze że nie można go ruszyć ręką To jest zatarty, 330 łapiąc za śmigło spokojnie kręcisz wałem aż do kompresji, jak odbijesz odprężnik to spokojnie kręcisz w kółko. Więc szukaj gdzie ebło.
Aaa, tam jest wałek w głowicy. To w takim razie luzy się nie zmieniają. Skoro kręcił się do 4 tys i teraz nie chce to trzeba sprawdzić przyczynę braku kompresji. Wnioskuje, że fazy rozrządu zostały zachowane.
Dlaczego?Bawiłem sie w takie rzeczy.Głowica splanowana tak ze rozrusznik ledwo to kręcił (kompresja)-silnik nie robił dużego przebiegu-urywało wał na czopie od strony koła zamachowego.(wał w 120 jest lany -żeliwny,nie kuty jak np w polonezie)Dalej-wyrywało sruby głowicy.Tak że splanowanie głowycy odpada.Zwiększenie pojemności-wymiana tulei-w 120 nie...
Nie trza było ustawiać rozrządu bo na zamkniętych zworach są przedmuchy ze świecy w dolot. Na każdym 0 bar sprężania. Zresztą silnik kręcił tak jakby bez kompresji już na początku.
Jak nie ma dużych przedmuchów to silnika powinien mieć kompresję. Po kręceniu rozrusznikiem i zatrzymywaniu się zgaszonego silnika mozna poznać czy silnik ma dużą kompresję. Silnik diesla jak się dławi brakiem paliwa to dymi na jasno niebiesko.
Nie jestem dobrze zorientowany więc odpowiem pytaniem, czy w tym silniku nie ma przypadkiem klapy gaszącej? Z zamkniętą będzie kręcił jakby nie miał kompresji.
Jeszcze zostają sygnały wał/wałek,spadek napięcia podczas kręcenia,czy otwiera wtryski ,zmierzyć kompresję,czy odpala na plaka itd Także jak widzisz sporo do sprawdzenia. Bardzo wątpię że nie odpala dlatego "że mu zimno".
To takie przy egr, to klapa gasząca, służy do łagodnego zatrzymania diesla (bez powietrza, kompresji nie szarpie jak staje) Jak się zatnie, co się zdarza, to samochód zachowuje się jak przy braku autoryzacji klucza, tj odpala na sekundę i gaśnie, z tym, że później kręci bez kompresji O jeździe w takim przypadku nie ma mowy
Witam Panowie, Posiadam traktorek kosiarkę rally 11 HP Briggs and Stratton. Wczoraj kosiła bez problemu, w pewnej chwili zgasła i już nie chce zapalić. Bagnet od oleju jest pełen i czuć benzynę. Kręci ok czuć kompresję. Przy dłuższym kręceni leci paliwo chyba wydechem. Bardzo proszę o wasze opinnie.
Zastosowałem prostownik rozruchowy, przy odpaleniu na krótko rozrusznik wstawał, było kilka obrotów silnika i zatrzymywał się, jak na załączonym filmie. Następnie odkręciłem rozrusznik i na sucho kręcił jak szalony, zamontowałem go z powrotem. Później odkręciłem świecę i bez kompresji silnik zaczął kręcić w trybie ciągłym, ostatni krok to montaż świecy...
Podłaczyć komputer i będzie wiadomo jak ciśnienie na listwie i czy nie błędu wałka. Jak tam będzie ok to trzeba by sprawdzić kompresję. Nawet kręcąc wałem czy jest opór kompresji na wszystkich cylindrach równy lub nawet nie słychać jak syczy.
Sygnał ze stacyjki jest na rozrusznik ale z faktu kręcenia rozrusznikiem nie wynika fakt odpalenia auta. Co do zapłonu to stacyjka go podaje ciągle w odpowiedniej pozycji nie zależnie od tego czy silnik jest uruchomiony czy jeszcze nie. A jak koniecznie chcecie czarować to można w tłumik czujkę dymu wsadzić ;) A co do kręcenia silnikiem to nawet przy...
Szybko kręci bo prawdopodobnie kompresja niska. Małe ciśnienie sprężania to niska temperatura powietrza po sprężeniu i kłopot z odpaleniem. Głowica jeśli to cieknąca prowadnica cała do regeneracji, nowe zawory, gniazda, prowadnice. Co jeszcze zużyte ciężko powiedzieć.
Witam, Jeśli instalacja prądowa jest w złym stanie, to moim zdaniem rozrusznik z przekładnią na niewiele się zda. Zastanawia mnie to co piszesz na temat odprężnika. Z doświadczenia wiem, że rozrusznik nawet w najgorszym stanie, nawet przy słabych akumulatorach będzie kręcił płynnie wałem. Owszem - zbyt wolno, nie przełamie kompresji i w efekcie silnik...
Z tego co wiem to te silniki mają problem z hydrauliką. Po dłuższym postoju mają problem z odpaleniem i trzeba długo kręcić zanim silnik odpali. Silnik kręci jakby nie miał kompresji. Natomiast jak już odpali to po zgaszeniu pali od strzała. Nie analizowałem budowy tego silnika ale wszystko wskazuje na to że ma popychacze hydrauliczne które nie trzymają...
Sprawdzona płomieniówka działa poprawnie, ale chyba brak dobrej kompresji. Dlaczego ? Dlatego że jak sprawdzałem ustawienie rozrządu i pompy, musiałem pokręcić wałem i cosik,,,, za bardzo przy kręceniu nie wyczuwałem kompresji, więc diagnoza pierścienie i głowica (chyba).
Teoretycznie skoro slaba kompresja to powinien lekko kręcić. Czyli po naprawie jeszcze sie pogorszy i nie zakreci w ogóle. Problem rozrusznika nie został rozwiazany. Obstawiam.za mała moc rozruchowa akumulatorów, przytarte tuleje rozrusznika, zniszczony komutator i szczotki.
Weź żarówkę taką od postoju, wyprostuj jej "wąsy" i wetknij w kostkę od cewki zapłonowej. Druga osoba kręci rozrusznikiem, a Ty patrz czy żarówka miga. Migać będzie bardzo słabo, ale powinna migać. Kompresję auto ma?
W takim razie jak nawet na zmywaczu (skrajnie latwopalnym ) nawet nie podbije obrotów, to musi nie mieć kompresji. A jak kręci rozrusznikem, to czy jest jakiś opór? Przecież to słychać jak kręci, czy jest w ogóle sprężanie. Może sadze z olejem podkleiły zawory? Próba szczelności cylindrów lub pomiar ciśnienia sprężania, albo to i to.
Kompresję ma jak kręcisz rozrusznikiem? Tam lubiło rozlatywać się koło wału i przestawiało rozrząd.
Witam panowie w Es320 silnik Andoria problem taki, że nie odpala, podejrzewam brak kompresji. Czy może to mieć wpływ? Coś stuka przy kręceniu korbą, paliwo wlane, nawet dymka nie puszcza. Stał 10 lat, nieużywany.
Panowie, silnik kręciłem rozrusznikiem, tylko bez wtrysków (czyli bez kompresji). Kręcić się kręcił - słychać było tłoki. Waszym zdaniem to za mało żeby stwierdzić czy nie jest zatarty? Możecie mi krok po kroku powiedzieć jak to sprawdzić żarówką? Czytałem temat, gdzie kolega odpisał, że nie będzie tego sprawdzał, bo to 220V trzeba i nie chce nic uszkodzić....
Ostatnio miałem tak z lanosem i astrą f, chińskie wałki nie pozwalały opróżniać się popychaczom i auto po chwili gasło i kręciło bez kompresji, jak chwilę postało i olej wyciekł z popychaczy, to dało się ponownie uruchomić. Dlatego wałki kupuję albo regeneruję u Świątka w Bydgoszczy, przynajmniej mam pewność, że będzie ok
(at)marekmerc Zwróć faktycznie uwagę na biegunowość podłączenia rozrusznika, bo brak obracania sie wału korbowego bez kompresji (wykręciłeś swiece, skoro tam drut wstawileś), wskazywało by na całkowite zniszczenie sprzegiełka lub przekładni.
Osobiście miałem podobny przypadek, pompa VP37 padła i też kręcił jakby bez kompresji, jednak co jakiś czas załapywał i śmigał w miarę normalnie. Moim zdaniem sekcje na pompie się zawieszają.
Cześć, mam pytanie, ogólnie to zrobiłem mały remoncik piły NAC, cylinder tłok. I jest problem bo zauważyłem, że po złożeniu nie ma kompresji, tzn. kręcę magnetem to jakiś tam opór jest, ale nie wiem czy jest Oki, ta kompresja wróci jak silnik się dotrze? Zawsze jak składałem poprzedni silnik NAC-a to kompresja była, czy jest taka możliwość że pierścienie...
Przywieźli mi kiedyś na lawecie Audi A3 diesel, po zgaszeniu już nie zapalił, rozrusznik kręcił jak szalony, bez kompresji w silniku, więc pierwsze podejrzenie padło na rozrząd. zacząłem rozbierać dolot od intercollera do kolektora żeby dostać się do rozrządu, patrzę a tu zablokowana w pozycji zamkniętej klapa gasząca. Wyczyszczenie dolotu i samochód...
Witam mam problem z fordem i problem polega na tym że nie ma iskry błędów brak sterownik czysty. A dokładnie zaczęło się od tego, że autko stanęło pierwsza myśl kręci nie odpala ale coś za szybko kręci słaba kompresja wahała się między 8 a 9, no to rozbieramy okazało się ze zawory pogięte dokładnie 4 ssące i 2 wydechy ale rozrząd był dobrze ustawiony...
Nie była nowa :) Samochód dostałem na wymianę paska KLINOWEGO bo pękł ! Widać było, ze ktoś go zakładał jakimś śrubokrętem lub czymś podobnym. Zmieniłem sam pasek na nowy naciągając go alternatorem - NIE DOTYKAŁEM nawet tej śruby koła prasowego ! Odpaliłem po wymianie i po kilku minutach zgasiłem :) przy próbie kolejnego odpalenia już kręcił bez kompresji...
Wracam z powrotem, dalej jest to samo. Wymiana reduktora LPG nic nie zmieniła, silnik kompresję ma dobrą.
Na początku jednak wyczyść kolanko i tlumik z nagaru. A silnik słabnie, czy kręci się żwawo, tylko motorek nie chce jechać? Moze to sprzęgło sie skończyło? Sprawdzałeś odstęp na przerywaczu? Wymieniałeś świecę? Jak sprawdzałeś kompresję?
Iskra jest paliwem śmierdzi, Jeśli tak jest, to albo za słaba iskra i zalewa, albo za dużo paliwa i też zalewa I czy kręci z "kompresją", czy może tak "lekko" I co robisz, że w końcu odpali Czy rzeczywiście świece zalane, pokręć i jak nie odpali to sprawdź czy świece zalane Czy byłeś na pewno u normalnych porządnych mechaników...wątpię
Ciężko tak wróżyć. Skoro sprawdzony układ paliwowo powietrzny, to winy można szukać w samym gaźniku i jego regulacjach. Może podwiesił się pływak lub wpał paproch w zawór i zalewa silnik. Jeśli chodzi przez te 15 sekund to razcej nie łożysko. Bo wtedy nie ruszyłby wcale. Daje się normalnie kręcić? Ma kompresję. Sprawdź kolor świecy. Powinna być brunatna....
Powód wymiany był taki ze kompresja była bardzo słaba. Po wymianie cylindra i tłoka kompresja jest ok. Kręci ładnie jednak nie chce załapać. Wcześniej jeździł normalnie ale nagle stanął i juz nie odpalił między ścianami cylindra a pierścieniem był duży prześwit dlatego postanowiłem wymienić
Sprężarka zakupiona, ważyła 400kg w tym chłodnice = 600zł, ogólnie kompletna, wał ładnie się kręci, czuć że kompresja jest. Brakuje filtrów powietrza, i jednego kolektora, ale tym się nie martwię. Przekładnia od spycharki DT75 też ma przełożenie 1:3 w tym możliwość włączenia na "luz". https://obrazki.elektroda.pl/3996936200_...
sprinter kompresja renault kompresja kompresja wtrysk
weber kolektor spawanie uziomu kierownica krzywy
spawarka invera traktorek kosiarka
Czy przetwornica DC Step down rozładowuje akumulatory? Pralka wiruje, ale woda pozostaje w bębnie - przyczyny i rozwiązania