Dopiero dzisiaj zauważyłem krople paliwa... Uszczelki gaźnika wyglądają na dobre...
śruba na wprost przepustnicy to regulacja wolnych obrotów. Druga to skład miesznki(paliwo ,powietrze) wkręcasz to więcej paliwa. Fabrycznie z reguły skład ustawia się na 1,5 ~2 obroty.(wręcasz śrubę do końca i wykręcasz o 1,5~2). Przy docieraniu silnika świeca ma być jak kawa z mlekiem
Po założeniu go i odpowiedniej regulacji gaźnika - powinno być wszystko dobrze.
Kupiłem nowy Cylinder a gaźnik oddam do regulacji.
tłok mooze byc nie dotarty jeszcze i lejesz wiecej oleju ? Gaźnik oczywiscie do regulacji
Linka musi mieć luz. Gdy ściągniesz filtr powietrza zobacz, czy przepustnica całkowicie zamyka się (opada na dół) przy wykręcaniu śruby regulacji obrotów. Wyczyść gaźnik. Ze śrubami w Hondach i jego licencjach (Peugeot, Kymco, Sym) że są to śruby wygniatające gwint o przekroju trójkątnym, po ich ponownym dokręcaniu następuje zrywanie gwintów i już nie...
Jak najbardziej to może być przyczyną. Do końca nie wiem co ci chodzi z tym luzem. Do tego gaźnik. Dostał dobrego podciśnienia i potrzebuje czyszczenia i regulacji od nowa.
Jeśli iskra daje na 1 cm z samego przewodu WN to nie jest słaba. Wymieniałeś świecę zapłonową, fajkę świecy? Takie cudowne efekty pracy silnika przy odsuniętym przewodzie WN od świecy dają zaburzenia składu mieszanki, wywołane przez niesprawny gaźnik (regulacja), lewe powietrze, nieszczelność komory korbowej, mostkowanie świecy, zapchanie układu wydechowego.
Masz chiński silnik z chińskim gaźnikiem, taki sam jak w innych czoperkach i czajnabajkach. Sprawdza się tu jedno powiedzenie: "Ten typ tak ma". Można pobawić się regulacją gaźnika, ale i tak będzie się dławić po szybkim otwarciu gazu..
Wygląda jak brak dopływu paliwa do gaźnika. Jednakże w tym momencie może się zamykać ssanie, a gaźnik nie chce pracować w trybie normalnym — przytkane dysze biegu jałowego lub zła regulacja. Wydaje mi się że dość ubogo pracuje na tym ssaniu, co może wskazywać na dostawanie się lewego powietrza do kolektora ssącego, lub nieszczelność komory korbowej...
Witam,wyjąłem wałek rozrządu i zmierzyłem krzywki ,opisze ssący ale analogicznie jest z wydechowym. W specyfikacji serwisowej podają wymiar 34,287, pod hasłem service limit podane jest 34,15 , a ja na suwmiarce cyfrowej odczytuje 35,20, i nie rozumiem czy źle mierze (ale jak źle zmierzyć krzywkę) czy to jakieś czary. Postanowiłem poskładać go do kupy,...
Witam, panowie. Chciałbym prosić o pomoc w znalezieniu oryginalnego, oczywiście to będzie trudne, gaźnika do KYMCO Hipster 125, a jeśli się nie da, to jakiś podobny, bo nie mogę sobie poradzić za diabła z regulacją tego, który przy nim był wcześniej... lub może ktoś ma jakiś zamiennik i próbował coś z dyszami, bo kolesie z Kymco Polska to są jakieś...
Hmm, po wymianie standardowo regulacja luzów zaworowych, gaźnika. Skutki? Zbiera się lepiej, vmax troche lepszy. Ale nie licz na to że z gazu będzie szedł na koło. Lepiej dać 110cm3, tam już jest wał o dłuższym skoku, i niby mocniejszych łożyskach. Ogólnie na 72cm3 będziesz zbierał się lepiej niż 50tki oczywiście, ale gorzej od 50cm3 2T
No właśnie. Podstawą będzie odpowiednia dysza np Kymco daje zestaw odblokowujący czyli tuleję wariatora i dodatkową dyszę. Jeśli stosujesz stożek to bez ingerencji w bebechy gaxnika się nie obędzie. Kłania się regulacja pływaka i iglicy. Z opinii unnych userów wiem że ci którzy zakładali stożki do standardów, szybko je demontowali. Chodzi o to że gaźniki...
Gaźnik jest nowy, na starym robi to samo. Dodano po 1 Co nie zmienia faktu, że wymaga regulacji. Jak zalewa to za dużo paliwa, źle ustawiony pływak, lub listki membrany nie przylegają.
Witam, mam problem, skuter kymco agility 50, po wymianie cylindra i ustawieniu zaworów odpalił na chwilę zgasł. Po kilku nieudanych próbach odpalenia (elektrycznie/na kopa/wymiana świec na nowe pomimo że iskra była) poddałem się. Po pół roku wróciłem do zagadnienia. Próby odpalenia elektrycznie nie dawały sukcesu, po kilkunastu kopach się udało. Skuterek...
Trochę minęło od ostatniego posta/ostatniej mojej odpowiedzi, więc opiszę co zrobiłem, w czwartek kupiłem szczelinomierz, dzisiaj doszedł, zawory ustawiłem na 0,05 mm i 0,07 mm, wcześniej(po zdjęciu pokrywy) było tak, że zawór ssący nie miał w ogóle luzu, nie szło wsadzić najcieńszego listka szczelinomierza, za to zawór wydechowy miał aż za duży luz,...
Witam. Razem z moim kolegą mechanikiem zrobiliśmy swapa z kymco new dink 4t 2008 rok 50cmm na kymco super 8 2008 rok 4t 50cmm. Niestety powodem było pęknięcie wału który uderzył w silnik i uszkodził komore silnikowa. Tak więc przechodzę do meritum. Po wymianie silnika z cylindrem 50cmm skuterek jechał 40/h. Niestety kymco new dink są bardzo masywne...
Witam, Przeszukałem całe fora internetowe i brak jakichkolwiek wzmianek o ZIPP'ie QUANTUM z rocznika 2005, a dokładniej o instrukcji - poradniku obsługi i naprawy dla tego modelu, a najwłaściwiej rzecz biorąc dla tej firmy, co jest??? Na Allegro znalazłem kilka egzemplarzy i oto opis: Skutery chińskie, tajwańskie i koreańskie. Silniki 50, 100, 125,...
kymco gaźnik regulacja gaźnik regulacja regulacja gaźnik
tablet reset biosu logowanie przez telnet instrukcja obsługa rejestrator
pompa ciepła vestel dioda mruga
Jedno skrzydło bramy otwiera się do połowy - diagnostyka i rozwiązania Brak zasilania w 10-letnim Fiacie Panda mimo nowego akumulatora