nie rozrząd bo go nie rozbierałeś,tylko żle ustawiłeś kąt zapłonu
przyczyn może być kilka, na początek sprawdz zapłon i aparat zapłonowy, może nie przyspieszać kąta zaplonu
No tak, fejs jest a lampy nie ma. Powinno być na odwrót. Nie ustawisz nic statycznie tak jak ma być, zresztą zobacz co ci z tego wyjdzie-ustaw silnik w znaki na kole zamachowym i aparat ustaw tak, żeby palec połową szerokości styku celował w rysę na obrzeżu aparatu, a potem zobacz co na lampie wyjdzie. To pierwsze co podałem to procedura montażu aparatu,...
Dokładnie takiej z elektroniczną regulacją kąta.
Gol 3 94-96r, przemiennik mag. Nie ustawia się.
Zle ustawiona pompa , zapłon przestawiony ( kąt wtrysku)
pewne VAG potrzebny
witam. A czy ktoś może mi powiedzieć jak wygląda kwestia ustawiania zapłonu w T4 2,5 benzyna? Czy można go ustawić ręcznie czy jest zapłon automatyczny sterowany przez komputer?
Tak, trzeba trzeba wprowadzić sterownik w tryb nastaw, pokręć sobie aparatem na uruchomionym silniku to zobaczysz jak się kąt zmienia bez tego.
Zapłon sprawdź, pewnie nie ma synchro
Witam Jak tam "fedol" twoje zmagania z wariatorem. Ja też zastanawiam się czy założyć taki wariator do Mazdy 626 1.8. Mam instalację Elpigaz Stella z wtryskami I-Plus. Autko muli na obrotach rzędu 1500-3000 i ten wariator powinien w tym trochę pomóc. Interesuje mnie zasada działania, czy ten wariator przyspiesza zapłon na zasadzie: kąt wyprzedzenia...
Jeśli szyba ma duży opór, to się cofa, np żeby nie zmiażdżyć komuś palców. :) Kolega dobrze napisał. Przy zamykaniu auta nie ma kontroli prądu silnika ,więc jak mechanizm linek jest przycięty sterownik "targa" do oporu. Jeżeli kluczyk jest w stacyjce (zapłon) ,to przy najmniejszym oporze szyba jest "cofana" i nie dojdzie do końca (początku). Sprawdź...
ku mojemu zaskoczeniu i pewnie waszemu odkryłem co było powodem takiego zachowania się ślinika i był to czujnik spalania stukowego , który najprawdopodobniej źle wpływał na kąt zapłonu .
Cześć Albo nie doczytałem albo nic nie piszesz czy jest sprawdzone poprawne ustawienie kąta zapłonu?
Trzeba najpierw sprawdzić a potem skorygować wartość kąta wtrysku a do tego potrzebne jest podpięcie auta pod interfejs diagnostyczny na rozgrzanym silniku. Wszystko wskazuje, że u Ciebie kąt wtrysku jest mocno opóźniony. Gdyby przyczyną była wina przekaźnika to z pewnością zauważyłbyś, że przy nieudanej próbie uruchomienia silnika nawet nie mignęłaby...
Przede wszystkim zawory w takiej sytuacji nie klekotają, to tylko potoczne błędne mniemanie. Czy świece masz ok?
Sprawdzane byly juz luzy zaworowe i co wyszło z tego sprawdzenia (popychacze hydrauliczne)? to było pytanie retoryczne można nie odpowiadać. Co było robione w tym aucie, bo domyślam się że aparat nie został zdjęty dla zabawy? jaki jest w tej chwili kąt wyprzedzenia zapłonu?
Potwierdzam kąt 6 stopni, przewód podciśnienia wypięty i zaślepiony
Wiesz że czasem takie szukanie w elektronice może byc bez sensu w tym silniku . Bardzo czesta przyczyna takich zachowań to nieszczelnośc ukłau dolotowego - czyli słynna guma pomiedzy kolektorem ssącym a monowtryskiem ale spotkałem sie też z żle ustawionym kątem zapłonu.
Tyle że ten błąd oznacza że sterownik silnika nie widzi czujnika. Uszkodzony czujnik bądź wiązka. Można podłączyć komputer i zobaczyć w blokach pomiarowych czy kąt nie przestawia się podczas pracy na biegu jałowymi i czy jest cały czas taki sam. Ogólnie jeżeli sterownik wykryje spalanie stukowe to zmienia kąt zapłonu.
Zobacz jak się zmienia kąt wyprzedzenia zapłonu.
Dobrze zrozumiałeś. Ustaw zapłon a czujnik zegarowy, zobacz potem czy nie zmienia się wartość - oczywiście lampy strobo do diesla pewnie nie masz. Twarda, dzwoniąca praca silnika to zbyt wczesny wtrysk. Mało realne, ale zawsze jest że komory wirowe się obluzowały.
Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu
To nie takie proste jak piszecie. Ustawienie pompy robisz w trybie nastawy podstawowe. W org Vag-comie masz zakładkę która generuje wykres określający zakres ustawienia kąta wtrysku. Możesz spróbowac w blokach wartości mierzonych - blok 4. Masz tam poz. 2-wartośc wyliczona, 3 wartośc mierzona, 4- % wypełnienia zaworu Staraj się ustawic to tak aby pola...
Z tym silnikiem, warto również sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu.
Na wejściu jest impuls "masy" wygenerowany w halotronie znajdującym się w aparacie zapłonowym i skorygowany przez ecu w celu uzyskania odpowiedniego kąta wyprzedzenia zapłonu.
Junak jak i większość starych motocykli miał stały kąt wyprzedzenia zapłonu. Nanoplex jak najbardziej na miejscu. szczególnie że czujnik położenia wału jest niewielki i nie będzie bardzo szpecił. Do tego cewka zapłonowa jest malutka. Na uwagę zasługuje również zapłon halotronowy pochodzący z VW (czujnik hala + "cewkomodół" ). Uważam , że dla siebie...
Silnik dostaje samozapłonu.jak wciśniesz gaz to do dusisz i gaśnie.Sprawdzić trzeba kąt ustawienia zapłonu.
Jak już Kolego to EGR a nie AGR, a poza tym o zapłon masz na myśli kąt wtrysku tak? silniki te są pancerne o ile się o nie dba:-)
Obroty silnika są utrzymywane na stałym poziomie, ale przecież obciążenie stałe nie jest i musi być jakiś mechanizm odpowiedzialny za utrzymywanie stałych obrotów niezależnie od obciążenia. Podobne rozwiązanie jak proponujesz masz w silnikach z zapłonem Digiplex, tyle, że to układ rozdzielaczowy. W swoim poprzednim poście dodałem schemat podłączenia...
Masz mocno opóźniony zapłon, albo wtryskiwacz sterujący nie działa, albo coś zrobiłeś źle. 000 robisz w Basic Settings, 004 nie. http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/2... W linku jest podany sposób diagnozy, samo ustawienie kąta u ciebie odbywa się inaczej.
Poczytaj trochę o programie VAG COM, jest tam funkcja TDI -TIMING, oczywiście dostępna w pełnej wersji programu. Na początek wersja 3.11 będzie akurat.Polecam też www.diagtronik.pl forum , można tam dużo znaleźć na temat sprawdzenia i regulacji statycznego kąta wtrysku w TDI.(oczywiście w autach z grupy VW)
Kolego tak jak piszą inni jeszcze raz od podstaw rozrząd i kąt wyprzedzenia zapłonu. Pozdrawiam
Nic nie zmienisz i nic nie przerobisz - wymagało by to przeróbki na sterownik np. simos, bądź multec z Opla - poczytaj o obydwu. Kwestia pokazania sterownikowi na którym cylindrze aktualnie powinien wystąpić zapłon, w praktyce realizowana kołem zębatym (fonicznym) z czujnikiem indukcyjnym generującym sygnał pierwszego i kolejnych cylindrów dla potrzeb...
Dalej jest problem z mocą która jest ale powyżej 3tys obrotów występuje błąd korekcji wtrysków silnik na ciepłym trochę ciężko odpala - trzeba dłużej pokręcić korekcja wtrysku wynosi 255 na wolnych obrotach przy temperaturze paliwa 110st wg tabeli nie mieści się w skali w programie diagnostycznym mam taką tabele i opis że po wymianie rozrządu tak ustawić...
Juz odpowiadam . Loginy i kody znalezione min na elektrodzie . WSC same zera i tam nic nie zmieniałem . Wchodziłem w logowanie potem kodowanie . Próbowałem vcds i odis ale bez skutecznie . Widzę że popełniłem błąd bo po kodowaniu wyłączałem zapłon bez kalibracji g85. Dziś sprawdzę jeszcze całą procedurę łącznie z kalibracją g85 . Dodam,że są 2 błędy,...
Tak po za tym odczytywałeś błędy np VCDSem lub innym programem diagnostycznym? A Ty już kiedyś sprawdzałeś błędy w takim silniku w T4 VCDS-em? Jeżeli tak to opisz jak to zrobiłeś. Dodano po 4 ustawiałem zapłon i kat wynosi 15.2 Czym zmierzyłeś taki kąt 15,2
W przypadku ścierającego się klina odpięcie czujnika temperatury pomaga. W sumie tam nie ma klina tylko podcięcie na wale, ale się wyklepuje i efekt jest jak przy klinie. Biały dym w dieslu to późny zapłon, nie grzejące świece, brak kompresji albo płyn chłodniczy.
Może źle ustawiony kąt zimnego zapłonu (czy jak tam mówią kąt początku wtrysku paliwa)...
Sprawdz świece i ustaw kąt wtrysku, kopci to znaczy, że dostaje paliwo tylko nie nastepuje zapłon. Jak silnik ma duzy przebieg może już nie mieć kompresji a wtedy pomoże tylko wymiana pierścieni/remont.
Witam, Volkswagen T4 2.5 TDI 1998 r. kilka lat temu przestał palić, ale ktoś postanowił go ożywić. Niestety, napinacz paska na pompie się rozpadł, a pasek przeskoczył. Po zamontowaniu nowego zestawu i ustawieniu na znaki, nadal cisza i nie odpala, ale na placku odpala. Definitywnie problem z paliwem. W sterowniku nie ma błędów, wykluczam immo. Z tego,...
Sprawdź czy nie przycina się podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu.
Witam wszystkich, problem jak wyżej auto działa 15 min i zaczyna się wyłączanie zapłonu kilka razy i po paru razach wyłączy się całkiem na kolejne 10 min. i załączy się sam , podmieniłem stacyjkę i nic nie pomogło podmieniłem moduł bsi i też nic. blokada kierownicy działa normalnie i była sprawdzona pod kątem mikro styków ,jak zapłon się wyłączy to...
Sprawdz w nastawach podstawowych dynamiczny kąt wyprzedzenia zapłonu
W vag 1551 (lub vag-com) nic ciekawego nie odczytasz odnośnie kąta wyprzedzenia zapłonu. Jest inny przyrząd do tego vag17cośtam (mamy taki zabytek w pracy). Sam program ustawia silnik w pewien tryb pracy w którym odczytuje się lampą stroboskopową znaki na silniku. I tak ustawiasz zapłon kręcąc odpowiednio rozdzielaczem. dokładną instrukcje w którą stronę...
Sprawdzić pod kątem wypadania zapłonów, czyli diagnostyka się kłania.
Witam.Panowie problem jest problem. Czy czytaliście wypowiedz kolegi Kazo79 ? tam jest wszystko napisane co potrzeba.Widze ze jest wkoło wałkowana sprawa co moze być.Sami w garażu przy pomocy Vag'a czy innych ustrojstw nienaprawicie silnika.Do tego jest potrzebna WIEDZA,NARZĘDZIA,MASZYNY.Krótko mówiąc samochód musi trafić na warsztat jesli chcesz tym...
Nikt niema pomysłu a może kąt wyprzedzania do ustawienia po zm. czujnika i aparatu zapłonowego ?? Może być przyczyną żle ustawiony zapłon ?? Dziś szukałem mechanika który by mi ustawił ale w 100 tys mieście nikt nie potrafi nie mają sprzętu ehh co Za czasy :/ Może jest tu ktoś kto by w okolicach Katowic, Mysłowic potrafił to zrobić
Sprawdź podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu w aparacie zapłonowym. Możliwe jest złe ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu. Jak odpala na zimnym silniku?
Kolego najpierw pod komputer i należy sprawdzić kąt zapłonu. Przyczyn takiej sytuacji może wyć wiele.
Każdy układ zapłonowy ma moduł wyprzedzenia zapłonu (zmiana kąta zależnie od obrotów) , stosowane są ; mechaniczne, pneumatyczne i elektroniczne. Musisz zastosować taki sam jaki był w quadzie. Jeżeli był mechaniczny a ty zastosujesz elektroniczny to silnik nie będzie pracował poprawnie.
Przy normalnym silniku, uzależnienie kąta wyprzedzenia, tylko od szybkości obrotowej, to spore uproszczenie(tak miał PF 126P), jeżeli chcesz żeby zapłon był maksymalnie wczesny, ale bez stuków, to powinieneś wziąć od uwagę dodatkowo obciążenie silnika (stopień otwarcia przepustnicy lub wartość podciśnienia za przepustnicą), normalne silniki gaźnikowe...
zgodnie z danymi ze strony http://www.jetta.org.pl/jetta_2_dane.htm kąt wyprzedzenia zapłonu powinien wynosić 5 stopni ale ja bym proponował ustawić o stopień więcej, i zobaczyć jaki da efekt ja u siebie przestawiłem zapłon na czuja i już nie mam żadnego problemu z odpaleniem. Dodano po 15 według danych z innej strony (http://mk2.vwgolf.pl/sil_nz.html)...
Jeśli ustawisz prawidłowo kąt wyprzedzenia na wolnych obrotach, wysokie będą kiepskie, za późny zapłon, przyspieszysz na wolnych problem z rozruchem, poza tym nierówne rozwijanie mocy, przegrzewanie się silnika, niestety nie masz płaszcza wodnego i kontroli temp silnika. A tak z boku, to nie jest aparat od garbusa :D , tylko od kdf i różnych innych...
Witam, do mojego VW silnik 2.0 16v o oznaczeniu 9a zaadoptowałem gaźniki keihin z yamahy o gardzieli 4x38mm. Aktualnie silnik pracuje na zapłonie podciśnieniowym (i odśrodkowym). Nie jestem zadowolony z działania tego układu, wiem że przy dobrym zapłonie zyskam sporo na mocy i zadbam o kondycje silnika. Wymyśliłem kilka opcji : 1. EDIS 4 + ECC IV +...
Jak ta rurka idzie z pompy do kolektora - to jest to do turbo , a mechanik przed redulacja ustawienia kąta wtrysku to powinien odpowiednio napiąc pasek.
Z tego, co przeczytałem wynika, że masz zapłon starego typu, znaczy z przerywaczem mechanicznym. Jeżeli wymieniałeś aparat zapł., to mogłeś w ogóle nie trafić z ustawieniem zapłonu. Jeżeli przewody wysokiego napięcia są nie pozamieniane w kopułce, to zostaje standardowa regulacja zapłonu starą metodą. Tzn. trzeba ustawić tłok pierwszego cylindra w suwie...
Kółko na wale sprawdzone, już wcześniej kto inny też wszystko sprawdzał ale nie ufam do końca w jego fachowość i sam też posprawdzałem. Czujnika zegarowego nie posiadam niestety, ale to by chyba nic nie zmieniło skoro brakuje aż regulacji na pompie żeby ustawić tak żeby normalnie pracował, po mojemu słychać że zapłon jest za późny. W VAG-u blok 000...
Wydaje mi się że może to być zły kąt ustawienia zapłonu, czyli należałoby wyregulować zapłon jeśli jest taka możliwość. Ale należałoby takża sprawdzić jeszcze zawartość CO w spalinach i wrazie czego wyregulować mieszanke. Może to też być wina także zaworów i złego ich ustawienia chyba ze zawory są samoregulujące. Nie wiem za bardzo jak skonstruowany...
Po wprowadzeniu nowego paliwa E10, niektórzy kierowcy także odczuli drobne różnice w pracy silnika, które znikały po zatankowaniu E5 98 oktanów. Między innymi drobne szarpnięcia, nierównomierność pracy silnika, elastyczność silnika, różnicę w zużyciu paliwa. Ja nie zauważyłem żadnej różnicy po wprowadzeniu E10. Silnik konstrukcyjnie przystosowany do...
Innymi przyczynami grzania sie silnika i barku mocy mogą być: niewłaściwie ustawione fazy rozrządu. Nieodpowiedni kąt wyprzedzenia zapłonu. Zbyt uboga mieszanka. Zatkany wydech.
Witam. Mam problem z golfem jak w tytule - 1.9 TDi AHU z 94`. Dałem do uszczelniania pompę, bo ciekła. Skasowalijak za zboże, ale jest sucho. Następnie wybrałem się w podróż 1000km w jedną stronę. Niestety w drodze powrotnej zaczęły się problemu. Z rana nie chciał odpalić, dopiero po dłuższym kręceniu załapał. Całą drogę powrotną miał problem jakby...
Witam. Chcąc zmienić zapłon w silniku VW Passata 1,8 ADZ (Mono Motronic MA 1.7), trzeba wejść VAG-iem w nastawy początkowe i wtedy kręcić aparatem. Inaczej kręcenie aparatem nic nie daje, bo sterownik na bieżąco robi korekty zmienionego kąta wyprzedzenia zapłonu, aby utrzymać taki kąt wyprzedzenia, jaki jest wgrany w mapę zapłonu. W przypadku, kiedy...
Nie obrażaj się, nie chodzi o to że Cię olewam, mam tylko wątpliwości, więc opisuję swoje eksperymenty byśmy dobrze sie zrozumieli, Byś rozwiał moje wątpliwości lub je zrozumiał.Też posiadam doświadczenie - mam zakład diagnostyki silników benzynowych (dlatego mam warunki i oprogramowanie), ale nigdy nie robiłem tego w dieselach. Nie zgodzę się, że to...
Witam. Mam pytanko, otóż w jaki sposób można regulować kąt wtrysku na zapalonym silniku tzn. jakiego można użyć programu aby np. z laptopa zmieniać parametry zapłonu.
WITAM VW LT35 2,5TDI MOT.AHD Problem polega na braku mocy, nie czuć go pod nogą na 5 biegu przy 70kM/h bez ładunku zamiast przyspieszać ma tendencje spadkową. Recyrkulacja zaślepiona, przepływomierz nowy z oryginału, przewody podciśnieniowe wymienione, zawór gaszenia w pompie nowy, zapłon OK. Diagnozowałem VAGIEM poza ilością powietrza inne parametry...
Świece zaczną grzać gdzieś w październiku a trudny rozruch zimnego silnika to: zły kąt wtrysku, słaby akumulator, zużyty rozrusznik itd. W moim TDI Swiece się grzeją nawet jak jest temperatura otoczenia 30 w sierpniu zawsze tak jest gdy go pierwszy raz odpalam :D najpierw sprawdz czy prąd dochodzi do świec żarowych za pomocą zwykłej żarówki i z kabelkiem...
Stawiam na niedomagania układu paliwowego bo prawdopodobnie się zapowietrza , często winowajcą jest ten zaworek na filtrze paliwa oraz jego oring , jak nie to to do sprawdzenia kąt wtrysku VAG-giem , oraz dawka startowa ,ją da się podnieść vag-giem . Wsumie był wymieniany na inny bo tamten był już wysłużony, a sprzedali mi nie ciekawy, wsumie za grosze,...
Przeróbka na auto sportowe to chyba inne forum, ale może się mylę.
VAG pokazuje takie wyprzedzenia jakie ma być, a nie jakie jest.
"darko b" chyba masz racje(odnośnie ogrzewania), ten typ tak ma, bo jest dokładnie tak jak mówisz natomiast odnośnie odpalania to w zasadzie moe być różnie, słyszałem o konieczności regulacji kąta zapłonu, jak i ,ze jakiś czujnik nawalił
witam wszystkich, mam niewielki problem z moim VW Golf 1,9 TDI 110km z 98r silnik AHL, zle ustawiony kąt zapłonu?? i czy na diagnosie komutera mozna sprawdzic czy jest prawidlowy?? Można sprawdzic.
Witam Poszukuję instrukcji dotyczącej wymiany rozrządu w vw caddy z silnikiem diesla 1,6. Na kole zamachowym i kole od pompy wtryskowej są cechy natomiast nie widzę żadnej cechy na kole od wałka rozrządu na głowicy. Czy przy tym silniku ustawia się jakiś kąt wyprzedzenia zapłonu ( na kole zamachowym) czy ustawia się dokładnie na punkt. Pozdrawiam dareks_ss
Kasuje crash ale nie we wszystkich sterownikach VW tylko 3,5,8. Ostatnio tak mi usunął crasha że sterownik umarł (vw5) zobacz dokładnie elektrit nie ma kodowania 2 czyli nie zalogujesz się do sterowników ate żeby głupi czujnik kąta skrętu skalibrować sprawdzałem sam mam vaga i vasa. Jak już pisałem nie można sprawdzić oraz ustawić pomp VP44 bo niby...
Próbuje ustawić zapłon lecz mam trochę pytań, bo u mnie na kole jest jedno nacięcie a w książce "Jeżewskiego" aż 3, Sprawdzałem też w instrukcji silnika przemysłowego, lecz tam nic o ustawianiu zapłonu nie znalazłem. Przeglądałem również YouTube i tam również 3 nacięcia na kole. Może ktoś miał styczność z jednym nacięciem i upewni mnie w tym co robię....
Dzięki za propozycje :) Tym co mam mogę to zrobić, tak myślę. Znalazłem wiele informacji i różnych postów w których pisali o tym jak robili to właśnie VAG COMem właśnie w tej wersji co mam, jednak mało kto opisał w jaki sposób dokładnie. Otóż umiem już logować się oraz wprowadzać te wszyskie kody. Jednak zawsze jest coś nie tak. Szukam wyjścia z sytuacji...
ociz pewnie masz rację a ja wysnułem tyko wnioski z fotki która jest do d... a faktyczne ustawienie cz. pokrywa się z kształtem korpusu - tyle że ja to robiłem inaczej, najpierw ustawiałem zapłon (po uprzednim sprawdzeniu czujników) a potem pasowałem czujnikiem przepustnicy obroty wg danych kat. i inaczej nie wychodziło ale chyba nigdy nie mierzyłem...
Witam, VW Polo IV 1.4 16v BKY 2005 Zmierzyłem wczoraj kompresje na ciepłym silniku i zrobiłem próbę olejową (8ml), wyniki jak interpretować ten wynik i różnice po 3 latach: - 1,2,4 cylinder przyjąć, że mają teraz zbliżone parametry, po próbie olejowej też, czy jednak 4 vs 1&2 to już duża różnica :?: - Najmniej to 12 Mój plan: - Xado Antykoks Anticarbon...
Cześć Od czasu do czasu występuje problem taki, że gdy silnik jest zimny odpalam go , odpala na strzał, jest odpowiednie ssanie, obroty odpowiednie, silnik chodzi 15-45 sekund , następnie zaczyna nim telepać, obroty spadają aż gaśnie. Po ponownym odpaleniu jest już dobrze lub sytuacja się powtarza. Kolejne odpalenie jest już ok. Ale bywa czasem , że...
Witam. Mam problem ze swoim golfem 3 1.9 tdi 90 km 1z 96r. Problem polega na nierównej pracy silnika (słychać jak by jeden cylinder raz pracował a raz nie). Problem powstaje wtedy kiedy rozgrzeje silnik i przekręcę każdy bieg do końca obrotomierza po czym zatrzymam się wrzucę bieg neutralny i w tym momencie słychać nierówną prace silnika na biegu jałowym,...
Hmmm A czyjnik wału korbowego jest na 100% dobry. Bo jak piszesz ze skaczą obroty na ciepłym i nie sypie błędami to może być oże być coś z czujnikiem ze ma gorszy odczyt. Daje wtedy inne korekty, i trzęsie silnikiem jakby nie odpalał i lub chodzi silnik z przestawionym zapłonem. Z twojego opisu.... BTW... warto by zrobić "skanowanko" większość interfejsów...
Testerem VAG-iem podejrzeć parametry po włączeniu zapłonu kąt otwarcia przepustnicy, po uruchomienie silnika, czas wtrysku. Będzie wiadomo czego brakuje.
Nie pomieszałem. Na moim kole Zamachowym jest tylko jeden znak - Gmp. W golfach trzeciej generacji nie ma znaku do ustawienia zapłonu. trzeba mieć lampę z regulacją kąta. Ja taką mam ustawiłem na 9°
Podejrzewam że musisz mieć możliwość w parametrach sprawdzenia kąta wyprz zapłonu. Powiem Ci że te padaki są bardzo czułe na ten kąt, ale można trafić na piechotę. Powodzenia
Jeśli nie chce ci się lutować i próbować samemu, to ten MZPK jak najbardziej. A jeśli chcesz robić coś samemu, to faktycznie układy z odcięciem jak najbardziej polecane (odłączenie cewki jeśli brak impulsów z przerywacza). Znajdziesz też trochę bardziej skomplikowane układy z możliwością dodatkowej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu. To jest dopiero...
Jeżeli dysza wolnych obrotów ma elektrozawór to go sprawdź, może się zawiesił. On właśnie służy do tego celu aby silnik nie dostawał samozapłonu. Iglica powinna pracować lekko i bez zacięć a po podłączeniu napięcia elektromagnes ma ją wciągać. Zdarza się, że elektrozawór przestaje się otwierać i wtedy obcina się iglicę aby były wolne obroty. Być może...
Tak taka była praca tego silnika , kąt zapłonu ma tu duże znaczenie . Dla pewności sprawdziłbym wtryski jeżeli są w porządku to tak musi pozostać .
w tych silnikach zdażały się usterki sond tak przed jak za katalizatorem. Sprawdź na początek pracę sond, później sprawdź mapę wtrysku lpg, złe ustawienie mogło spowodować przekroczenie dopuszczalnej wartości adaptacji mapy wtrysku w sterowniku silnika i błędy dotyczące sond i korektorów paliwowych. Czujnik położenia wałka rozrządu znajduje się za kołem...
Do tego silnika, nie potrzeba praktycznie żadnych blokad, tylko zwykłe wiertło lub śruba do zblokowania pompy, i płaskownik do (chyba 4mm grubości) do zblokowania wałka rozrządu. Są tacy co potrafią zrobić to za pomocą korektora, ale kto da Ci gwarancję że Ci się nie przestawi? Jeżeli pompa była do tej pory dobrze ustawiona to nie powinno być potrzeby...
mam jeszcze jedno pytanie, jak rozpoznać lejący wtryskiwacz bez wyjmowania go z silnika. silnik nie dymi, ładnie pali, na wolnych obrotach cicho pracuję ale w czasie jazdy słychać jakieś buczenie ? kolejne pytanie czy na kole rozrządu jest wycięcie na klin bo spotkałem się kilka razy że nie było tego wycięcia, maże coś z fazami rozrządu. silnik vw 1.9...
Takie ustawianie jest niedoładne,Te trzy sruby sa po to żeby można było ustawić pasek(naprężenie) przy zakołkowanej pompie (to jest ustawienie zapłonu).Piastka jest ustawiana przy regulacji pompy na stole probierczym.
Sonda lambda wymieniona na nową i problem dalej występuje. Regulacja z sondy lambda wynosi ok -15. Podciśnienie w kolektorze ssącym 420 mBar. Kąt wyprzedzenia zapłonu waha się od -2 do +2. Czujnik temperatury płynu chłodzącego jest sprawny. Na co jeszcze zwrócić uwagę ?
przekręcając aparat zmieniasz tylką kąt wyprzedzenia zapłonu więc nie powinno mieć to znaczenia jeżeli ustawisz z powrotem tak jak było,
Witam Mogę się mylić, ale w moim autku, które także ma silnik ze stajni VW jest tak, że komputer wytrysków gubi swoje nastawy kiedy akumulator odpięty jest na czas dłuższy niż kilka minut . Kąt zapłonu i skład mieszanki ustawia się wtedy na standardowe wartości fabryczne, które nie mają nic wspólnego z najbardziej ekonomiczną pracą silnika. Są one jednak...
Widzieliście kąt wyprzedzania zapłonu? Nie dziwi to was? Ktoś mieszał w adaptacjach, do tego liche wtryski i Przepływka i mamy efekt jaki mamy.
Choć silniki spalinowe odchodzą już w zapomnienie i pozostanie po nich jedynie nostalgia, cofniemy się dziś w przeszłość i zbadamy tę legendarną konstrukcję zainstalowaną w samochodzie Citroën 2CV. Pokażemy, dlaczego warto studiować ją na wydziale inżynieryjnym i jakie cechy uczyniły całość przykładem myśli projektowej. Porównamy też dany silnik z niemieckim...
Witam mam problem golfem przed świętami postawiony na parkingu w stanie wzorowym a po świetach nie odpala. Problem jest w tym że iskra jest, paliwo jest , a na vcds brak błędów oprócz czujnikiem temperatury zwarcie do masy. Dziwne jest to że wcześniej chodził na tym. Na vcds nie pokazuje wartości kąta wyprzedzenia zapłonu , sa kreski . Proszę o sugestie...
dobra opisze po kolei co robię. wszystko robię według procedury podanej na stronie vag-com.pl Aby prawidłowo przeprowadzić procedurę adaptacji przepustnicy, muszą zostać spełnione następujące warunki: ► Brak błędów a pamięci sterownika silnika. Błędów brak więc nie ma czego kasować. ► Napięcie akumulatora przynajmniej 11.5 V Napięcie jest...
viper555, dzięki wilekie za zainteresowanie. Fakt, że to stary gruchot, natomiast chciałem go używać do regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu w silnikach takich jak np. ABS lub AEX w vw, wiem też, że można obejrzeć przebieg napiecia alternatora, co czasem też się przydaje. Dostałem sprzęcior za darmo, wygląda jak nówka i szkoda mi go wywalić na złom,...
Wtryskiwacz rozruchowy jest zasilany za pośrednictwem wyłącznika termiczno czasowego , który koryguje czas jego pracy w zależności od temperatury silnika. Za dużo się nie dowiedziałem :( W tej chwili odpala już dużo lepiej bo wymieniłem uszkodzony czujnik halla w aparacie, i tu przy okazji kolejne pytanie: - jaki powinien być kąt wyprzedzenia zapłonu?...
zapłon punkt zapłon lampa ustawiać zapłon zapłon punkt zapłon punkt zapłon
połączenia kostki stacyjki mruga pomarańczowa kontrolka skaner brother
arduino akwarium marantz serwis
Odblokowanie nawigacji MEDION GoPal PNA205 bez WinXP Wzmacniacz Sony TA-E690 ES - 120V na wyjściu głośnikowym