Jest możliwość ustawienie kąta synchronizacji PD. Sprawdzamy Vag iem patrząc na wskazania ostatniego bloku w grupie 004 przedział jest od -3 do +3 wymagany jednak 0. Jest to synchronizacja wałka z wałem.
Dobrze ustawiłeś.
Już raz wrzucałem ten załącznik na forum ale na pewno Ci się przyda pozdrawiam.
Spróbuj na początek podmienić wtrysk z czujnikiem wzniosu iglicy bo to na jego podstawie jest czytany kąt wyprzedzenia wtrysku.
piszesz dwa posty w temacie tego samego auta? czy chodzi o inne? Nie występuje pojęcie adaptacji kąta wyprzedzenia wtrysku ani dawki Kąt wtrysku poprostu się reguluje.
Zrób log 004 ale w trybie BS - loguj przez około 40 sekund bo coś mi się wydaje, że zawór N108 się zacina a statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku jest bardzo dobry.
Masz kolego za wczesny zapłon . Paliwo powinno zaczynać się podnosić w momęcie pokazania sie pierwszych znaków na kole , ponieważ te drugie oznaczają GMP czyli tłok w górnym martwym punkcie .
01375 to błąd poduszki silnika z prawej strony 01376 to błąd sygnału obrotów pompy wtryskowej 00550 to błąd regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku Problemu szukaj w pompie niestety...
Ja tu nic nie słyszę nietypowego. Z kolei opis objawów pasuje do hydropopychaczy - przepuszczają mocno rozgrzany olej. Nie wiem co jeszcze może być - nie może złapać odpowiedniego kąta wyprzedzenia wtrysku na mocno rozgrzanym? Może ktoś bardziej obeznany będzie miał inny pomysł.
Witam!!! Chłopie mercedes wypuścił kilkadziesiąt silników typu V zarówno 6-cio, 8-mio i 10-cio cylindrowe. Jeżeli chcesz wiedzieć na ile stopni ustawić zapłon to podaj typ silnika z tabliczki znamionowej. Bez tego ani rusz!!!!!!
Dzięki za odpowiedź, szukałem w autodacie dla tego modelu nie jest to podane dla BMW318tds jest np. 0,60mm. Nie mogę nigdzie jednak znaleźć danych do Rovera. Autodata podaje dla Freelandera że potrzebny jest przyżąd serwisowy- jekiś kołek blokujący tylko nie wiem gdzie go wsadzić W załączniku rysunek z Autodaty dotyczący Ustawienia pompy wtryskowej...
Maksymalną dawkę wtryskiwanego paliwa dobiera się tak by wykorzystać cały tlen znajdujący się w komorze spalania- bez doładowania nie masz wpływu na masę powietrza (a w związku z tym ilość tlenu) które możesz wykorzystać do spalenia dawki paliwa. Kąt wyprzedzenia wtrysku producent silnika dobiera tak by uzyskać maksymalną moc w danych warunkach(obroty,...
Czy któreś koło zębate da się założyć odwrotnie? Bo na sam regulator kąta wtrysku to za dużo - chyba że tam jest błąd.
Tak sobie myślę, że wtłaczane paliwo szybciej napełnia sekcję, przez co szybciej osiąga ciśnienie wtrysku i tym samym wpływa na przyśpieszenie kąta początku wtrysku. Czy to logiczne i prawdziwe zjawisko? Wiadomo, że paliwo w sekcji niskiego cisnienia jest czynnikiem hydraulicznym (wykonawczym) dla nastawnika kąta wyprzedzenia wtrysku. Więc musi mieć...
Witam, Pacjent to opel combo 1,7 DI silnik isuzu z 2001r. Podpinam komputer i widzę w wartościach że kąt wyprzedzenia wtrysku VV wynosi 22. Czy to jest prawidłowa wartość? Dawka paliwa 5mg na skok. Ogólnie to autko odpala dobrze, ma moc, mało pali ale pod obciążeniem silnik wydaje lekko dziwny dźwięk. Poza tym, nic szczególnego nie zwróciło moją uwagę.
Więc tak : wymontowujesz rurę powietrza doładowanego od intercoolera do kolektora ssącego, następnie zdejmujesz 3 lub 4 (nie pamiętam dokładnie) zaczepy sprężyste górnej plastikowej osłony paska rozrządu i zdejmujesz tę górną osłonę, luzujesz 2 z 3 śrub zewnętrznych koła pasowego pompy wtryskowej, zakładasz klucz (najlepiej oczkowy) na środkową śrubę...
Witam ja proponuje sprawdzić sobie koła zębate na rozrządzie, czy czasami nie ''zacięło'' klina któregoś czasem tak bywa, że ustawiony na znaki ale naderwany klin i całkiem nie tak pracuje silnik.
Poczytaj o problemach użytkowników Mistubishi 3.2DID z pompą Zexel.
znalazłem gdzieś, że do 2,5 tdi kąt początku wtrysku wynosi 65 - 70 i czy w sdi jest taki sam?
Nie pasuje plug&play, trzeba rzeźbić jeśli chcesz przełożyć, ta z ASV ma 10 pinów, poza tym kąt wyprzedzenia wtrysku jest regulowany w ASV na kole pasowym pompy a nie ustawieniem pompy jak w AFN. Przepuść sobie ten link przez translatora i będziesz miał gotowca : http://www.myturbodiesel.com/1000q/a3b4/... Uprzedzając...
Dzięki za zainteresowanie. Jeżeli nie będzie innego wyjścia to też tak będę musiał zrobić ale samo sprawdzenie kąta przy pomocy lampy jest prostsze i po to mi te dane.
silnik zmienia ton gdyż DMCI ECU moduluje nieustannie kąt wyprzedzenia wtrysku oraz położenie zaworu EGR i BPV a to w zależnosci od poziomu NOX i sadzy w filtrze DPF.
11 Nadmierna prędkość obrotowa 12 Czujnik obrotów silnika 1 13 Czujnik obrotów silnika 2 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego 15 Czujnik temperatury powietrza doładowującego 16 Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego 18 Czujnik ciśnienia oleju 19 Czujnik temperatury paliwa 23 Istnieją kody usterek w koordynatorze 24 Przełączniki pedału hamulca...
To raz, a dwa mierz siły na zamiary. Nie można dac wszystkich suwaczkow na raz do góry, wieksza dawka w dielsu to wieksze egt, egt to ryzyko splyniecia tłokow... Podobnie z kątem wyprzedzenia wtrysku. Ja U siebie robie bardzo niewielkie zmiany, kazda zmiane sprawdzam i loguje.
Poszło na pw.
Jak dla mnie to albo kąt wyprzedzenia wtrysku lub mam wrażenie jakby paliwo się cofało po zgaszeniu
W grupie 04 nie zmieniasz dawki tylko kąt wyprzedzenia zapłonu, jeśli masz tam co innego niż to co napisałem to znaczy ze ktoś mieszał w adaptacjach. Kąt statyczny to kąt który ustawiasz przestawiając pompę, i jest on potrzebny do odpalenia silnika i ma wynosić w BS dla tego silnika od 52-58. Kąt dynamiczny to kąt regulowany zaworem wyprzedzenia kąta...
Jak w temacie , Panowie ile powinień wskazywać opcom kąt wyprzedzenia wtrysku na wolnych obrotach? Wskazuje minus 8 na ciepłym. Pozdrawiam. Dodano po 32 Nikt nie wie, objawy to zapalenie po drugim razie, przez chwilę telepie silnikiem, przelewy okey. Pozdrawiam
Podejrzewam że musisz mieć możliwość w parametrach sprawdzenia kąta wyprz zapłonu. Powiem Ci że te padaki są bardzo czułe na ten kąt, ale można trafić na piechotę. Powodzenia
Na razie to jest nieistotne. Zmierz ciśnienie sprężania i sprawdź kąt wyprzedzenia wtrysku.
Kąt wyprzedzenia wtrysku ma być taki jak zaleca fabryka, czyli 30° przed GMP i tak należy ustawić. Fazy rozrządu: otwarcie ssącego - 10° przed GMP, zamknięcie ssącego 46° po DMP, otwarcie wydechowego 46° po DMP, zamknięcie wydechowego 10° po GMP. Jeśli nie rozumiesz co tu napisałem, to zatrudnij kumatego mechanika i ustawi Ci kąt wyprzedzenia wtrysku.
Witam.Ustaw sobie Kolego prawidłowo kąt wyprzedzenia wtrysku na pompie i będzie po problemie.Mam na myśli ustawienie pompy na czujnik zegarowy a nie na punkty na pompie i obudowie bloku.Takie ustawienie to jest wstępny zabieg do ustawienia zegarowego które prawidłowo pozwoli ustawić kąt wyprzedzenia wtrysku .
Ustawiłem też kąt na znak i jest to samo. Więc teraz muszę przekręcić kółkiem o 360 stopni?
sprawdź ustawienie rozrządu, w tych silnikach zdaża się że przeskoczy o ząb lub dwa.Objawy są wtedy identyczne jak przy uszkodzonym elektrozaworze kąta wyprzedzenia wtrysku.
Witam.Koledzy może ktoś opisać krok po kroku jak ustawia się kąt wyprzedzenia wtrysku czujnikiem zegarowym w astrze 17 dtl 95r.Jeszcze nie ustawialem katu na czujnik i nie chciał by czegoś skopać w moim asterixe.Z góry dziękuje.
jesteś w błędzie ponieważ kod to: 00550-Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, Kontrola startu wtrysku. nie tu szukasz przyczyny
Witam- Jeżeli mógłbym trochę uporządkować czynności kontrolne po twojej naprawie to wyglądało by to tak : -ustawienie wtrysków (regulacja ciśnienia otwarcia wtrysków jak również kontrola jakości strugi czyli rozpylania) -regulacja pompy wtryskowej (sprawdzenie wydajności , ciśnienia,i różnicy dawek paliwa na poszczególnych sekcjach) -sprawdzenie ciśnienia...
W silnikach dieslowskich początek wtrysku paliwa jest zazwyczaj wcześniejszy zanim tłok osiągnie GMP. Wyprzedzenie uzależnione jest od konstrukcji silnika i określane jest przeważnie jako kąt wyprzedzenia wtrysku. W silniku zetora, ten kąt wynosi 18 stopni. Początek wtrysku ustawia się na kapilarę na pierwszej sekcji pompy wtryskowej i na znaki na kole...
Nie ma znaczenia na które będziesz ustawiał, byle byś zamontował tak samo jak zamontowałeś. Ustaw kołek w drugi otwór i zobacz jak wyglądają znaki. A po montażu pompy obowiązkowo korekta kąta wyprzedzenia wtrysku.
Urządzenie przedstawione na zdjęciu odpowiada za początek tłoczenia.Jest to mechaniczny odśrodkowy regulator wyprzedzenia kąta wtrysku. Jeżeli on jest uszkodzony, nie ma tych sprężyn, powoduje zbyt wczesny początek tłoczenia. Te urządzenie napewno jest przyczyną Twojego problemu z białym dymem. Miałem to już wcześniej zasugerować.
Za małe ciśnienie wtrysku oraz nieodpowiedni kąt wyprzedzenia wtrysku często podwyższa temperature pracy silnika.
kolego (at)wls91, w zależności jaki masz silnik - jeśli na pompie wtryskowej to sprawdź Vagiem kąt wyprzedzenia tłoczenia (kąt wtrysku) a jeśli silnik z pompowtryskiwaczami to wartość kąta synchronizacji - jeśli zaczął źle palić po wymianie paska rozrządu to właśnie tę wartość trzeba sprawdzić.
Posiadam Vag mini czy może ktoś podać listę bloków pomiarowych silnika Golf V Trend; K1.10 (TYLKO DLA TEJ WERSJI); 20006 1,9TDI silnik BKC na zasadzie: 004 -kąt wyprzedzenia wtrysków wartość jaka powinna być zakres tej wartości. np: 004-kąt wyprzedzenia wtrysków 100-300 przy obrotach 1000 Pewno istnieje wykaz serwisowy dla tego silnika i modelu tylko...
Kąt wyprzedzenia zapłonu 15 - 1.
Kluczowa kwestia to dobór turbosprężarki. [url=http://www.czas.cz/?PageId=201&Rada... pasuje idealnie. Samochodowe tez można wykorzystać ale trzeba budować hybrydę najczęściej. W kwestii pompy wtryskowej można zwiększyć dawkę paliwa (ale i bez będzie czuć że silnik ożył) i należy opóźnić kąt wyprzedzenia wtrysku. Zużycie paliwa naturalnie zmniejszy...
A kąt wyprzedzenia wtrysku musisz go przyspieszyć nie wiem dokładnie.
P0149-Obwód nastawnika kąta wyprzedzenia wtrysku P1564-Moduł kontroli pompy wtryskowej (Żądanie redukcji paliwa)
Dla D0826LF13 191 kW 1000Nm EURO2: od 0 do 1 stopnia przed OT
Statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku to 16° przed GMP.
Witam Czy ktoś z Was posiada jakąkolwiek dokumentację / dane do silników Stara 1142: T359 M lub S 359 Turbo ? Potrzebne mi dane na temat luzów zaworowych, ciśnienia wtrysku, kąt wyprzedzenia wtrysku. Może ktoś wie ile one wynoszą (jak je ustawić) i mógłby się tym podzielić? Pozdrawiam
jutro zamówię drogą. Nowa wystarczy ustawić na blokadach i po krzyku czy trzeba będzie trochę przestawić kąt? Ustawiasz oczywiście statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku - ale to jest myk-myk. Koło pasowe pompy jest przykręcone czterema śrubami do kołnierza wałka pompy i ma fasolkowe otwory. Kołek pompy (dwuśrednicowy) nie wchodzi w koło pasowe, ale w...
Czujnik MAP jest odpowiedzialny za dobór kąta wyprzedzenia zapłonu oraz czasu wtrysku (nie ma tam przepływomierza), więc poprawność jego działania i szczelność układu dolotowego jest bardzo ważna. Nie rozumiem natomiast stwierdzenia "odpali tylko wtedy gdy w komputerze obok MAP sensora coś przeskoczy?".
przypuszczam, że rozrząd ustawiłeś poprawnie ale znaczącym dopełnieniem wszystkiego w TDI VP jest ustawienie kąta wyprzedzenia początku tłoczenia (kąta wtrysku), w silniku AGR nie ustawia się tego poprzez ruszanie od i w stronę silnika pompą wtryskową tylko jej kołem pasowym gdzie luzuje się 3 śruby i ustawia się koło pasowe pompy na tzw. fasolkach...
Masz zły kąt wyprzedzenia wtrysku, albo coś z knocksensorami
Sprawdzamy: kąt wyprzedzenia wtrysku, wtryskiwacze, ciśnienie sprężania, pompę wtryskową, i oczywiście myślę że paliwo jest zalane normalne. Owocnej pracy:)
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
Przy ustawianiu rozrządu wychodzi staryczny kąt wyprzedzenia wtrysku z geometrycznego ustawienia na przyrządach. Ale ja się tym interesowałem już wcześniej , a zwłaszcza możliwością korekcji początku wtrysku. Wg moich odczytów z parametrów vaga to kąt wyprzedzenia wtrysku na biegu jałowym wychodzi coś koło 4 stopni. Oczywiście jeśli można to uznać za...
Co do pierwszego błędu to prawdopodobnie zawór dawki paliwa lub kąta dla cylindrów 4-6 jest zacięty. Pytanie czy scania dymi? bo następny błąd wskazuje na elektrozawór kąta wyprzedzenia wtrysku dla tych samych cylindrów. Co do napraw i regeneracji tych zaworów to znajdziesz na forum, jest tego sporo.
Witam Problem Rozwiązał Się sam poprzez wizyte u mojego Kolegi Który wyregulował kąt wyprzedzenia wtrysku. był on Za późny. temat uważam za rozwiązany Dziekuję za szybką odpowiedź pozdrawiam.
Bo u dołu pompy jest jeszcze zawór wyprzedzenia kąta wtrysku. Szło to obejść w tej pompie Lucasa. Zobacz jeszcze na czujnik położenia wału, z przodu, koło rozrusznika. Z pamięci- albo leciał sam czujnik (rozwarty) albo ropa sącząca się po wiązce rozpuszczała izolację przewodów, tak, że ta kruszała io robiła zwarcie; z tego co pamiętam- na tym odcinku...
Błąd 00550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, Kontrola startu wtrysku - wystarczy drobna regulacja w serwisie - pozdrawiam
Pewnie zaciera się tłoczek od kąta wyprzedzenia wtrysku... ale napisz jakie wyszły błędy.
Sprwdź dokładnie kąt wyprzedzenia wtrysku ( ustawienie pompy wtryskowej ).
Najpierw trzeba wyeliminować błędy(usunąć usterki) a potem cokolwiek ustawiać. Temperatura paliwa ma znaczny wpływ na kąt wyprzedzenia wtrysku.
Masz przeładowanie turbo i w efekcie tryb awaryjny przy 3570 obrotów. W logu 003 Basic Settings widać, że EGR nie działa - albo zaślepiony albo uszkodzony N18. W 000 BS kąt wyprzedzenia wtrysku jest ciut opóźniony. Sztanga wraz z dźwignią kierownic spalin zmiennej geometrii chodzi w zbyt małym zakresie (nie odbija do góry bardziej niż powinna) i konieczne...
Witam ! Z tego co wyczytałem masz problem z silnikiem wysokoprężnym. Więc jest tak - nie chcę cię straszyć ale może być coś z pierścionkami ale żeby się upewnić trzeba zrobić pomiar ciśnienia w cylindrach, a pomiar taki robi się po długim postoju, najlepiej po nocy - silnik musi być całkowicie zimny i powiedzmy uspokojony. Nawet stojąc w miejscu mocno...
To co sugerujesz? Diagnostyka podstawowych parametrów zrobiona, poduchy wymienione... jest lepiej, ale dalej to samo. Jakby się gubił. Ktoś wie, jak sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu i kąt wtrysku oraz jaki powinien być w tym aucie? Mam VCDSa, ale nie łączy, dostęp do Autela i mojego Delphi.
Pompa wtryskowa sprawdzona i ustawiona? Kąt wyprzedzenia wtrysku prawidłowy?
Witam prosiłbym o podanie kąta wyprzedzenia wtrysku Silnik Man D0826 LFL 10 Man l2000 10 224 Pompa Rotacyjna na linke Bosch 0 460 426 273
kiepa88 na dzień dobry sprawdź parametry nastawnika kąta wyprzedzenia wtrysku.
Late z ang późno tak jak pisał kolega wczesniej A wtrysk strujący w tym silniku nie jest potrzebny do prawidłowej pracy jest tylko do informacji o wyprzedzeniu (ustawienia początku wtrysku)
http://img85.imageshack.us/img85/5024/lu... 1. pompa łopatkowa niskiego ciśnienia 2. Pompa wysokiego ciśnienia 3. Dystrybutor główny 4. elektrozawór regulujący zmiany konta wtrysku 5. siłownik przestawiający kont wtrysku 6. Pierścień Krzywki 7. czujnik położenia dźwigni 8. elektrozawór stop Pompa napędzana jest od wału rozrządu silnika( lub...
wg AutoDATA 2004 kąt wyprzedzenia wtrysku to 0 stopni
Myślę że jeżeli świece wymieniłeś to NIE jest ich wina, sprawdź jeszcze przekaźnik świec żarowych ponieważ to może być przyczyna że świece będą dobre a nie będą grzały, i sprawdź jeszcze kąt wyprzedzenia wtrysku.
Najpierw sprawdź kąt wyprzedzenia wtrysku. Jeżeli będzie nieprawidłowy to zwiększenie dawki nic nie da, a nawet pogorszy sprawę.
Jaki sterownik wtrysków?!? Przecież to jest wtrysk mechaniczny (pompa LUCAS FT09). Czujnik jest i służy do korekty kąta wyprzedzenia wtrysku.
Czekałem, czekałem i się nie doczekałem żadnej podpowiedzi podobnie jak autor postu. linka od sterowania kątem wtrysku na pompie. , Nigdy nie było czegoś takiego, nie można sterować kątem wyprzedzenia wtrysku przy pomocy linki ( ja tego nie widziałem). To o co pytasz to z pewnością sterowanie dawką paliwa bez względu na to jak mocno w podłogę masz wciśnięty...
jak juz go podepniesz to sprawdz kąt wyprzedzenia wtrysku, moze sie rozjechal
00550-Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku. Czy ktoś grzebał Ci przy pompie? Czy wymieniałeś pasek rozrządu? Jeżeli nie to problem leży w pompie, lub w jej ustawieniu. Wejdź w bloki i obserwuj kąt wtrysku. Jeżeli jest zbyt późny kąt wtrysku to samochód będzie tak ciężko palił.
kolego Trawik co ty za bzdury wypisujesz!!! kod : 00550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, Kontrola startu wtrysku
Witam wszystkich na forum mam pytanie czy da się sprawdzić kąt wyprzedzenia wtrysku w silniku 1Z 1,9 TDI za pomocą prostego programu do diagnozy VW TOOL jeśli tak to w jaki sposób ?
Witam. Kod błedu 550 to regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku a kod 575 to ciśnienie w kolektorze dolotowym. Polecam sprawdzenie turbiny. Pozdrawiam.
Zapewniam Cię, że Twój przypadek nie jest inny a jeśli nawet to istota problemu z utrudnionym rozruchem zimnego silnika TDI w niskich temperaturach otoczenia (kiedy to nie było z tym problemu kiedy te temperatury otoczenia były wyższe) była w prawie każdym takim temacie poruszana i nierozerwalnie wiązała się z koniecznością sprawdzenia wartości kąta...
17660 - Commencement of Injection Valve (N108): Open or Short to Ground P1252 - 35-10 - - - Intermittent To nie jest błąd zaworu ssącego.To jest błąd zaworu regulującego kąt wtrysku.
Pewnie mechanicy odkręcili pompę, przestawili ją trochę, zmieniając kąt wyprzedzenia wtrysku i wszycho. I taka imprezka 400zł :)
Jeżeli tak, to przypuszczam, że dawka paliwa jest prawidłowa. Sprawdź kąt wyprzedzenia wtrysku, oraz tak jak już wcześniej koledzy pisali, ciśnienie sprężania.
a tam jest totalne zero można go wciskać tak samo na zgaszonym jak i odpalonym. Jak ty chcesz aby turbosprężarka pompowała na wolnych obrotach?... Na wolnych obrotach energia spalin jest bardzo niska i turbinka ma góra 10 -12 tys obrotów - to jest nic, skoro maksymalnie pod obciążeniem osiąga 150 tys. obrotów. W dwie osoby sprawdź, czy węże twardnieją...
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
róznice wynikaja z korekcji jaką wprowadza ECU w celu utrzymania rownomierności pracy silnika na biegu jałowym. proponuję sprawdzenie kąta wyprzedzenia wtrysku (czy faktyczny nie odbiega od zadanego) ps. regulacja na kole wałka rozrządu
Być może turbo pompuje za dużo powietrza robi się wysoka temperatura i wysadza uszczelkę ciśnienie w komorze jest za wysokie Ważne sprawdź układ wtryskowy i kąt wyprzedzenia wtrysku. I tak jak wyżej wspomniano sprawdź kanały wodne chociaż że mało prawdopodobne bo głowica by pękła ale sprawdzić można
Jestem posiadaczem Peugeota 206 1,9 d z 2001 według numeru VIN powinien w nim się znajdować silnik DW8 B (WJY) jak wygląd i cały osprzęt na to wskazuje. Ktoś jednak namieszał w tym aucie bo z symbolu na słupku wynika że jest z (WJZ). Problem polega na tym że nie mogę ustawić kąta wprzędzenia wtrysku, wymagany jest około 4 ° a zaczytywany od 18÷25° nie...
To, że były latem wymieniane o niczym nie świadczy. Na uszkodzenie świec ma wpływ parę czynników. 1. producent, 2. kąt wyprzedzenia wtrysku, 3. niewłaściwa praca układu podgrzewania. Wystarczy, że padnie jedna ze świec i już pojawiają się problemy. A jak padną dwie przy czterech możliwych, no to już żarty się kończą.
Kolega ma problem z dojściem do okienka koła zamachowego a nie brakiem znaków. Jeśli chodzi o sam ruch tłoka w GMP i jego pomiar wiarygodny (bo wtryskiwacz jest pod katem) To wystarczy dać pierwszy tłok w GMP, zdjąć zamek i sprężyny zaworowe jednego z zaworów na tym cylindrze, oprzeć go o tłok i jego skokiem się sugerować bo on porusza się pionowo do...
No blokujesz wał w otworze po wyjęciu rozrusznika i pozostałe koła jak na zdjęciu. Nie, nie, w Epicu wyjmuje się z otworu blokady obok rozrusznika czujnik położenia wału (na załączonym niżej rys. poz. 4), rozrusznika nie ruszasz. Przy pompie Boscha nie ma czujnika położenia, jest prościej - nie trzeba go demontować. Ten pierwszy rysunek załączony przez...
Rozumiem, że sterownik silnika mierzy "odstęp" pomiędzy sygnałem z czujnika położenia wału korbowego i czujnikiem otwarcia wtryskiwacza nr 4 ? W jakim zakresie powinien się wahać kąt wyprzedzenia wtrysku na biegu jałowym i pod obciążeniem?
Witam. Sprawdz kąt wyprzedzenia wtrysku. Czesto przestawia sie mechanizm do reg kata, znajdujacy sie w kole napedowym pompy wtryskowej. Dodam ze najlepiej sprawdzic to czujnikiem zegarowym wkrecanym w pompe wtryskowa. pozdrawiam Dodano po 41 Reg-czyli regulacji, kat- chodzilo mi o kąt wyprzedzenia wtrysku. W serwisie kasuja troche wiecej za wzytsko,...
jest to czujnik uniesienia igły wtryskiwacza, daje informacje o kącie wyprzedzenia wtrysku. a te plastikowe pudelko do któwego jest podłaczona to tor kablowy.
Jak by puszczało olej na stronę ssącą to silnik samoczynnie by właził na wysokie obroty. Jak mu kopci na niebiesko to ma problem z kątem wyprzedzenia wtrysku
0216-Uszkodzenie w układzie wyznaczania kąta wyprzedzenia wtrysku Dodano po 8 proponowal bym wymiane czujnika położenia wału
Raczej tylko koło pompy jest tak przykręcone - właśnie na fasolkach ustawia się kąt wyprzedzenia wtrysku... Własnie w tym silniku jest na kole do ustawienia kąta wtrysku. A co najlepiej tanim kosztem zrobić żeby jeszcze trochę posłużył?
regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku czujnik wyprzedzenia kąta wtrysku wyprzedzenia wtrysku
renault laguna przycisk aktualizacja modemu schemat zamek fabia
filtr piaskowy szuflada kuchenna
Jak usunąć telefon z konta Google - krok po kroku Wtórnik prądowy: zasada działania i zastosowania