https://obrazki.elektroda.pl/7410289600_...
O to chodziło może? https://obrazki.elektroda.pl/9852810900_... https://obrazki.elektroda.pl/2045715500_... https://obrazki.elektroda.pl/3640619300_... https://obrazki.elektroda.pl/3089059200_...
Kąt wyprzedzenia to 2°
Przeczytałem ze dwa artykuły w Więc nie czytaj już więcej takich artykułów, bo to bzdury. Zainwestuj w dobre książki.
W prawo się opóźnia, a w lewo przyśpiesza.
Witam Taki moduł był opisany w Elektronik Nowy 10/1993
Na podstawie pomiaru prędkości obrotowej silnika(szybkości zmian tej prędkości) oraz obciążenia z potencjometru przepustnicy. Tak jak pisałeś dla pewnego położenia kątowego rozdzielacza zapłonu sterownik nie jest w stanie skorygować KWZ i następuje spalanie detonacyjne.
Jak wał byłby skręcony tyle to olej lałbyś wiaderkiem. Przestawić też się nie może bo kuty. Stawiam na magnes. A jak będzie to to koledze (tego od wymiany wału) nie dawaj nic do roboty.
Gol 3 94-96r, przemiennik mag. Nie ustawia się.
Zdemontuj kopułkę, wrzuć np. 3 bieg. Popatrz na palec rozdzielacza i pociągnij autko do przodu - zobaczysz, w którą stronę kręci się palec. Jeżeli będziesz kręcić kopułką zgodnie z ruchem palca to opóźnisz zapłon. Jeżeli w przeciwnym kierunku to oczywiście zapłon będzie wcześniejszy /kąt wyprzedzania zapłonu przed OT ulegnie zwiększeniu/. Do prawidłowego...
Witam W tym silniku ustawia się na 2 stopnie za GMP (TDC, OT) Najlepiej pompę lekko dokrecić do silnika, luźne śruby na zębatce (widoczne) dokrecić i wyjąć Pompę zakręcić śruby i zamontować z powrotem.
8° Przed
Silnik ACE ma 6±1/800 dane z katalogu.
http://obrazki.elektroda.net/90_12812767... http://obrazki.elektroda.net/90_12812767...
Wyprzedzenie zapłonu wynosi tu 18 stopni. Sprawdza się w "wzierniku" w obudowie skrzyni biegów "nad sprzęgłem" (trzeba wyjąć plastykową zaślepkę i używając lampy stroboskopowej zsynchronizować znacznik na kole zamachowym lub przy lampie z ustawianym kątem wyprzedzenia można "świecić" na koło pasowe na wale głownym i "zgrać" znacznik). pozdrawiam.
Porada. Nie rozwlekaj się tak, bo nikt nie bedzie tegoczytał. Edytuj.
Jeśli robił to profesjonalny serwis to zareklamuj usługę przyczyną takiego zachowania może być uszkodzona pompa wtryskowa. Przyczynę trzeba sprawdzić odczytując błędy jeśli jest to na EDC 5 będziesz a pompa była by elektryczna chyba że pompę masz na linkę. Znalazłem w innym informatorze jeszcze takie dane.
granicach 10stopni przed. Bardzo dobrze i podchwytliwie to ująłeś! Otóż nigdy nie wiesz, czy kąt jest oki, czy nie! To ustala sterownik i sugeruje się, kiedy otrzyma wszelakiego rodzaju dane... Możesz mieć 100 identycznych modeli, prosto z fabryki i w każdym z nich kąt wyprzedzenia będzie inny! Nieznacznie, mniej, czy więcej, ale będzie inny! I odpowiedź...
Roli zagladnij tutaj http://www.fiat-furious.pl i walnij tez tutaj post http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvf&f...
Masz na kole zamachowym nacięcie.Obróc wałem na biegu zaznacz białym markerem i ustaw na wolnych obrotach znak z odpiętym podciśnieniem z aparatu na strzałkę/blaszkę tak z 1cm w kierunku kabiny. Przy okazji sprawdź wężykiem i ustami czy membrana w siłowniku nie umarła bo to bolączka uno/tipo. http://www.fiatforum.com/panda-classic/2...
Wydaje mi się że najrozsądniejsze w tej sytuacji będzie zastosowanie mikrokontrolera który w zależności od obrotów będzie opóźniał iskrę. Program do tego raczej nie będzie szczególnie skomplikowany. Zobacz np na stronę http://www.transmic.net/gb89c2051.htm lub spróbuj złapać kontakt z autorem tematu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12...
Podaje to co pisze w ksiazce: wynosi 5 stopni, tolerancja plus-minus 2 stopnie.Ale to sie dotyczy starszych silnikow gaznikowych typuC, jak wnioskuje po pojemnosci posiadasz silnik F3N740 a one posiadaja bezstykowy uklad zaplonowy
Właściwy kąt to 6 stopni przed ZZ.
pewne VAG potrzebny
Dynamicznie na lampę strob. 1°przd GMP na ciepłym silniku.
wyprzedzenie 16 +-2 dolot 0,08-0.12] wydech 0.16-0,20
W erze układów wtryskowych, w których zapłon jest kontrolowany w całości przez ECU, nikt nie sprawdza kąta wyprzedzenia zapłonu. Silnik turbo benzyna, takie mapy zapłonu są zupełnie naturalne. Przy niskim obciążeniu maksymalny kąt wyprzedzenia zapłonu (40 stopni), przy pełnym obciążeniu i doładowaniu jest opóźniany co daje kilkanaście stopni wyprzedzenia....
Nie ma sensu takie kombinowanie. Powyżej 4000 RPM masz maksymalny kąt wyprzedzenia zapłonu, którego nie możesz już regulować (chyba że przerobienie mocowania impulsatora). Zmniejszanie kąta wyprzedzenia zapłonu nie poprawi Ci osiągów. Poniżej 4000 RPM takie skutery rzadko jeżdżą.
Tak w ogóle to który rocznik motocykla? Spojrzałem do serwisówki z 2008 roku i tam przedstawiono charakterystykę kąta wyprzedzenia zapłonu. Według takiej charakterystyki należałoby się bazować w regulacji i dopasowywaniu zapłonu. Fakt, że fabryka przedstawia regulację kąta wyprzedzenia na ileś mm przed GMP i niewielki statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu,...
W takim razie można próbować podpasować moduł zapłonowy od innych moto 4T ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Trzeba tylko zorientować się co do kształtu tzw. "mapy zapłonu", a dokładnie przy jakich obrotach jest pełny kąt wyprzedzenia zapłonu o raz upewnić się, czy początek i koniec znacznika wypada na minimalnym i maksymalnym kącie wyprzedzenia...
Kąt wyprzedzenia zapłonu 15 - 1.
Chiński moduł zapłonowy, a pokrętło-regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu.
Przełącznik podciśnieniowy wyboru kąta wyprzedzenia zapłonu jak i przewody podciśnieniowe sprawne?
sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu
W skuterach nie ma możliwości ustawienia kąta wyprzedzenia zapłonu. Z resztą nie wiem nawet ile ma być stopni, bo takich informacji od chińskich producentów uzyskać się nie da.
Jeśli ecu ma mocne wyjście to podłącz dodatkową cewkę na zwykły przewód pod 1 cylinder . Na tej dodatkowej cewce możesz zapiąć stroboskop.
masz zły kąt wyprzedzenia zapłonu elektroda powinna być kolory ceglastego.
Tak, dzieje się tak. Optymalnym kątem wyprzedzenia zapłonu jest taki kąt, przy którym jeszcze nie dochodzi do spalania stukowego. Wtedy ciśnienie w cylindrze ma nawiekszą wartośc.
Wg moich danych kąt wyprzedzenia zapłonu ma wynosić 10 stopni przy 850 obr/min
WItam Sprawdź poziom oleju i kąt wyprzedzenia zapłonu (spalanie stukowe) Pozdrawiam
Strzelanie w tłumik lub gaźnik to typowy objaw niedomagania zapłonu.Sprawdź na żarówkę jak kąt wyprzedzenia zapłonu jest.Wiesz jak to zrobić?
Kąt wyprzedzenia zapłonu w silniku 1.4i wynosi 10 stopni.
MED213A ma kąt wyprzedzenia zapłonu 10st. MED210 i 211 ma kąt 4st. Dodatkowo mają inne mapy zapłonu, ale pinowo są zamienne.
Na początek analiza prędkości obrotowej silnika na jednym kanale w ruchu i przy różnych obciążeniach. Potem skojażyłbym to z kątem wyprzedzenia zapłonu. Ja stawiam na uklad zapłonowy.
kąt wyprzedzenia zapłonu będzie prowadzony z mapy awaryjnej, silnik może dzwonić w pewnym zakresie obciążeń.
To normalne w tym modelu. Kąt wyprzedzenia zapłonu znajduje się w okolicach 30°. Trzeba wiedzieć jak odpalać, żeby szarpaka nie uszkodzić. Mogą być podkręcone za wysoko obroty biegu jałowego (śrubą T) i wtedy odbijanie na ciepłym jest jeszcze bardziej dokuczliwe. W swoim Harderze wyjąłem wpust (uwaga, ma nietypowy rozmiar więc trzeba go zachować by...
Najpierw sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu (może poluzował sie aparat) a potem szukaj wadliwej cześci. Ale w obrębie zapłonu.
Czasami, ale dość rzadko pojawiają się na Allegro moduły DC-CDI, zazwyczaj ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu.
Chińskie silniki "biegowe" 4T 50-110 cm³ mają zazwyczaj układy zapłonowe ze stałym kątem wyprzedzenia zapłonu, czyli zwykłe moduły zapłonowe stosowane także w silnikach dwusuwowych. Silniki skuterów 4T GY6 mają układy zapłonowe ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Zakładając taki zwykły moduł do skutera spowodujesz że zapłon będzie występował...
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
A w jakim położeniu modułu względem magnesów zazwyczaj w tego typu zapłonach dochodzi do wyzwolenia iskry? Bo tutaj występował kawałek za (ok. 5 mm) za miejscem gdzie oba magnesy były naprzeciw obu nabiegunników cewkomodułu.
Pewnie także dość opornie zapala na rozrusznik i "odbija" przy uruchamianiu z dodaniem gazu? Kąt wyprzedzenia zapłonu zbyt wczesny, z racji konstrukcji obwiniałbym jedynie zastosowanie niewłaściwego modułu zapłonowego lub koła magnesowego.
Ruch wskazówki obrotomierza - bardzo regularny co może wykluczyć wypadanie zapłonu - byłoby bardziej losowo. Zmiana odgłosu pracy silnika (dziwny jakiś klekot słychać) pewnie związana z dostosowaniem się silnika do zmienionych warunków pracy - tylko których, albo wymuszona przez ecu - na jakiejś podstawie. Może ta regularna zmiana da się wychwycić obserwując...
Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu. Powinen być 5 stopni przy ok. 900 obr./min. Może też zasysać lewe powietrze na jednym cylindrze (uszczelka kolektora ssącego, serwo).
Witam. Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu, jak będziesz miał za późny, lub za wczesny to może ci się tak robić. Jeżeli okaże się że zapłon jest ok, to spróbuj mu wyregulować skład mieszanki. Powodzenia.
Planowanie oczywiście że zwiększy moc ale niestety też zmniejszy żywotność. Podejrzewam że przy zmianie pojemności trzeba też zmienić kąt wyprzedzenia zapłonu bo z tego co zrozumiałem pojemność się zmieniła.
To powinien być numer katalogowy 21171-2256. Na stronie internetowej podana ta sama cena, tyle że dostępność brak. Drogo, ale na obecną chwilę nie ma innej możliwości. Chyba że chcesz się dalej bawić z chińskimi zamiennikami. Po wszystkim warto byłoby wiedzieć, czy kąt wyprzedzenia zapłonu w tym silniku i na tym module jest stały, czy regulowany cyfrowo...
proponuje pomiar ciśnienia paliwa , a następnie pomiar kąta wyprzedzenia zapłonu , kontrola jest dynamiczna i przy bodajże zdjętej kostce czujnika temperatury (to ten z niebieską głowicą i dwoma pinami) jutro sprawdze procedure i moge ci ją przesłać
Czujnik MAP jest odpowiedzialny za dobór kąta wyprzedzenia zapłonu oraz czasu wtrysku (nie ma tam przepływomierza), więc poprawność jego działania i szczelność układu dolotowego jest bardzo ważna. Nie rozumiem natomiast stwierdzenia "odpali tylko wtedy gdy w komputerze obok MAP sensora coś przeskoczy?".
dziękuję za pomoc jutro
sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu Jak Ci się uda to sprawdzić, napisz. Po drugie wymiana nie jest naprawą, jak będziesz wiedział co sprawne, też napisz.
Masz ustawić 5+-1 stopień przed gmp. przy 750-850 rpm. aparatem, uważaj palec kręci się w lewo. Regulacje za pomocą lampy stroboskopowej a nie Vaga.
CO-regulacja śrubą na przepływomierzu ( imbus 5), MAF to przepływomierz, KWZ to kąt wyprzedzenia zapłonu, czyli regulacja aparatu, zaś przycisk "pomógł" w czyichs postach służy do tego, aby go naciskać.
W grupie 04 nie zmieniasz dawki tylko kąt wyprzedzenia zapłonu, jeśli masz tam co innego niż to co napisałem to znaczy ze ktoś mieszał w adaptacjach. Kąt statyczny to kąt który ustawiasz przestawiając pompę, i jest on potrzebny do odpalenia silnika i ma wynosić w BS dla tego silnika od 52-58. Kąt dynamiczny to kąt regulowany zaworem wyprzedzenia kąta...
Czujnik spalania stukowego informuje urządzenie sterujące o złym spalani stukowym (detonacyjnym), wówczas sterownik rozpoznając sygnał z czujnika uruchamia funkcję opóźnienia kąta wyprzedzenia zapłonu, aż do wyeliminowania spalania stukowego. Po ustąpieniu spalania stukowego sterownik przywraca wartość pierwotną kąta wyprzedzenia zapłonu. - Tak działa...
przecież DW8 1.9D z Lucasem na linkę nie potrzebuje wcale komputera do poprawnej pracy, ustaw pompę na słuch żeby dobrze pracował i olej, ten komputer jest tylko do egru, można go całkiem wywalić
Urządzenie diagnostyczne, lampa stroboskopowa, pierwsze to bym sprawdził. pozdrawiam. Dodano po 1 Sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu. podaj rok i kod silnika.
Trzeba by przeanalizować jak tu jest zmieniany kąt wyprzedzenia zapłonu i czy ten kąt nie jest wykorzystywany przez sterownik do stabilizacji wolnych obrotów. Moduł zapłonowy z opla kadeta miał dwie funkcje zmiany kata zapłonu, wykonywał polecenia ze sterownika a w razie ich braku sam go zmieniał. Sterownik silnika od razu przejdzie w tryb awaryjny...
0351Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 1 + 4 za niskie napięcie......... chyba. O ile nie pomyliłem. Napisz dlaczego myślisz że ECU ok ? - bo tam najczęściej jest problem. Problem pojawia się od razu po odpaleniu czy dopiero po przejechaniu jakiegoś kawałka ?
Świecę zapłonową podstawiałeś sprawną? Sprawdź co się dzieje z zapłonem i kątem wyprzedzenia w świetle lampy stroboskopowej. Możesz zmierzyć jakie wychodzi statyczne wyprzedzenie zapłonu. Kiedyś robiłem pilarkę Partner, tam był problem ze zbyt dużym kątem wyprzedzenia zapłonu (silnik odbijał przy zapalaniu). Później miałem skrajnie zniszczoną ale na...
Sprawdzenie zapłonu Temperatura powyżej 80 st. Wszystkie odbiorniki wyłączone Wentylator wył. Brak błędów 01 - 04 nastawy podstawowe kanał 001 na 4 pozycji wszystkie cyfry "0" lampą stoboskopową sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu powinno być 6 +/- 1 st.
Żaden z tych modułów nie będzie pasował. Czytaj uważnie to co Carrot napisał Ci kilka razy. Potrzebujesz oryginalnego modułu zapłonowego oraz modułu do sterowania zaworu wydechowego. Lepiej daruj sobie kombinowanie w szukanie chińskiego modułu DC-CDI. Poza tym moduł RS125 posiada zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu. Przerabianie na stały kąt grozi zatarciem...
Witam Można się domyślać,że sluży do ustawiania kąta wyprzedzenia zapłonu w silnikach benzynowych.Mierzy też obroty silnika i jakość styku przerywacza.Czerwone lampki to z lewej bieg jałowy 1700 obr/min,a z prawej max.obroty na danym biegu.Mierzy też nap.akumulatora. Pozdrawiam
Wiesz ty, co to jest ustawienie zapłonu? Przecież aparatu nie można wyciągnąć i go sobie potem ot tak włożyć! Aparat ma być ustawiony na znaki i z poprawnym wyprzedzeniem zapłonu. To "urządzenie", to podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu. Po pierwsze należy sprawdzić jego szczelność. Po drugie ma być zamontowany tak, by był zaczepiony i...
Zgodnie ze serwisówką powinieneś mieć znak jednej kreski "|" oznaczający GMP oraz znak dwóch kresek "||" oznaczający kąt wyprzedzenia zapłonu. Czyli jak to narysowałeś znak H oraz | są oryginalne i tak jak przypuszczasz rozrząd powinien być ustawiony na znak zarysowany w kółeczku. Dla potwierdzenia tego sprawdź fizycznie czy w tym punkcie występuje...
Z założonym i ze zdjętym ma być tak samo. Jeśli się zmienia kąt jak założysz wężyk to znaczy że przepustnica jest za bardzo uchylona.
Zasadniczo jest tak: częśc pojazdów ma znacznik punktu zapłonu lub inna podziałkę stopniową; na obudowie rozrządu lub kole zamachowym, zaś część ma tylko znacznik GMP. Jeżeli mamy podziałkę, więc lampe ustawiamy na błyski synchroniczne z iskrą i zapłon ustawiamy do podziałki. Jeżeli jest tylko znacznik GMP to na lampie ustawiamy takie opóźnienie błysku,...
o ile dobrze pamiętam jest tam odśrodkowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu sprawdź go czy sie rusza bez oporów ( pod aparatem zapłonowym takie 2 pólksięzyce metalowe ) ustaw przerwę na kowadełku na około 1-1.5 mm przeczyść styki przerywacza papierem ściernym zapłon ma być 3 mm przed GMP
:> Widze ze do sprawdzenia rozrzad ponownie.
Jeśli swiatła przygasają na jałowych obrotach to akumulator może być nie pierwszej młodości. Miałem tak u siebie i po wymianie akumulatora jest ok. Ja bym podmienił sterownik . Pisałeś o czujniku MAP że jak go odepniesz to jest w miarę dobrze a ten czujnik ma wpływ na ustalenie kąta wyprzedzenia zapłonu obliczonego przez sterownik. Masz jakieś logi...
potrafią mierzyć... obroty silnika i kąt wyprzedzenia zapłonu! teraz takie ktoś robi? :D Nie kąt wyprzedzenia zapłonu tylko kąt rozwarcia styków przerywacza (pośrednio przerwy przerywacza) Teraz takich nikt nie robi bo też nikt nie robi samochodów z przerywaczem. A do tych starych co są wystarczą te stare mierniki co są :)
Opisywałem już w kilku miejscach w internecie mój sposób polegający na zastosowaniu gotowego modułu DC-CDI i wymianie impulsatora. Powinno też działać bez problemu na silniku 100 cm3 przy stałym kącie wyprzedzenia równym 17° OWK. Niestety nigdy nie miałem styczności z silnikami 100/125/150, nie wiem jak wygląda kwestia zmiennego kąta wyprzedzenia zapłonu....
Nie da się ręcznie przestawić zapłonu. Kąt wyprzedzenia można sprawdzić stroboskopem do zapłonu, czy zapłon występuje na minimalnym kącie wyprzedzenia zapłonu.
Czym to ustawiasz lampą czy mechanicznie?
Z komentarza wynika że musi być zachowany luz osiowy wału rzędu 0,2-0,3mm, oraz możliwość ruchu osiowego suwaków obrotowych (zołotnki) przy każdym osiowym położeniu wału. Wodę musisz podawać na dole płaszcza wodnego, a odprowadzać na górze, odbiór mocy nie może napierać osiowo na czop wału korbowego. Kąt wyprzedzenia zapłonu przy obrotach mocy maksymalnej...
pomiar kąta jest w stopniach obrotu wału od ZZ - nie ma innej możliwości jak bezpośrednio ( lub pośrednio ) mierzyć fizyczne połorzenie wału.
no tak tylko w czym????????????????????????????????????...
W jaki sposób najprościej mierzyć kąt wyprzedzenia zapłonu bez użycia stroboskopu? I gdzie jest podłączony sygnał z komputera do zmiany kąta wyprzedzania w zależności od warunków pracy silnika?
Kąt wyprzedzenia zapłonu w silnikach M53 to 1.5 mm przed GMP a nie 1.8 mm (w silnikach M541). Według tych danych jest inaczej http://simson-s50.prv.pl/dane.html Dodano po 2 Ale nie spierajmy się o 0.3 mm. Tak czy owak powinien odpalić czy to na 1.5 czy na 1.8.
Witam a co z przewodami ws ? Świece zapłonowe Marka i typ: Mirelli 7 LCR. Odstęp między elektrodami: 0,7 do 0,8mm. A cewka zapłonowa sprawdzona? Marka i typ: MAgneti-Marelli BAE 506 D. Rezystancja w temperaturze 20C: - pierwotna: 0,666 - 0,814 - wtórna: 2970 do 3630 Układ zapłonowy jest elektroniczny (zasada działania wykorzystuje efekt Halla) i ma...
Kilkanaście lat temu skonstruowałem moduł sterowania kątem wyprzedzenia zapłonu do motorowerów. Projekt umarł śmiercią naturalną wraz z wprowadzeniem przepisów o zakazie modyfikowania układów zapłonowych w pojazdach spalinowych. Sercem układu był prosty procesor PIC16F505. Zegar 4 MHz. Kod - assembler. Procesor "strzelał" impulsem zapłonowym wyliczonym...
Nie ma możliwości,no chyba że przesuniesz kątowo czujnik położenia wału.
Witam, Proszę o pomoc, potrzebuję wyregulować zapłon w silniku Man D2876 LE 103 - 480 KM Jaki powinien być kąt wyprzedzenia zapłonu pompy wtryskowej do tego modelu? Pompa Bosch ( na linkę ) Silnik pracuje w kombajnie buraczanym Holmer Dodaję zdjęcie tabliczki znamionowej z silnika: https://obrazki.elektroda.pl/2120013700_...
o spalanie stukowe to sie nie martwie bo jest w moim aucie jakis czujnik w glowicy, ktory zapobiega takiemu spalaniu .
A miałeś może sprawdzany i regulowany kąt wyprzedzenia zapłonu? Czy zmienia się tak jak powinien? Już dawno nie bawiłem się w gaźniki, ale w leciwych egzemplarzach te dźwigienki, ślimaki itd. dawały w kość. Najczęściej do wymiany była całość razem z rozdzielaczem, bo przy LPG iska musiała być we właściwym momencie. Przewody i świece pewnie już nie raz...
1) Czy ω jest stała? Jeśli tak, jakiego jest rzędu? Jeśli nie, w jakim się będzie zmieniać zakresie? 2) Jakich danych potrzebuje ten generator, czyli jakie wyjścia ma mieć nasz układ? Masz tu jakiś pomysł? 3) Czy to ma być układ specjalizowany, czy na mikrokontrolerze? 4) Czy układ jest tylko czysto teoretyczny, czy może ma być uruchomiony i działać?...
Obydwa silniki mają zapłon elektryczny czyli posiadają czujnik Halla. Gdzie tam widziałeś czujnik Halla? Tam jest zwykły impulsator magnetoindukcyjny. Do tego silnika przychodzi moduł typu Digital DC-CDI z wbudowanym immobilizerem. Nie dopasujesz innego, szczególnie z tak progresywną charakterystyką kąta wyprzedzenia zapłonu. Prościej kupić całego...
I tak poleci na tą wartość bo jak nie ma spalania to nie ma sygnału z czujnika spalania stukowego i zapłon jest nadmiernie przyspieszany. Podobnie było w starym oplowskim 1.6 8v przy pracy na LPG tyle że wtedy ECU nie dostawało sygnału spalania stukowego i dochodziło do granicznej wartości kąta wyprzedzenia zapłonu. Uznawało ten stan za nienormalny...
Może to koliduje z prawami ucznia ale sugeruję, że nauczyciel ma rację. Nie pojmuję dlaczego tobie nie przeszkadza takie stwierdzenie jak wyprzedzenie 90•. O ile wiem wyprzedzenie 30 • jest rekordowe i raczej niestosowane. A poza tym cóż to takiego zagadnienie kąta wyprzedzenia zapłonu? A więc trzeba będzie sięgnąć do lektury oraz wykonać...
Witam, to raczej w miare nowoczesny motocykl, to nie nastepuje tu 'rozdzwiek / LO dzisiejszego paliwa - do zaplonu', jak przy 'zabytkowych', o niskim stopniu sprezania 5 - 7 : 1 [ ktore byly skonstruowane na 68 - 72 Oktany ]. To najprosciej ustawic tak, jak jest w instrukcji podane, no chyba - ze sie chce 'dostrajac silnik / zaplon' bardzo precyzyjnie...
regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu regulator kąta wyprzedzenia kąta wyprzedzenia wtrysku
miernik uszkodzony pomiar rezystancji bascom input bajty spawarka normy
prasa krawędziowa miernik naładowania akumulatorów
Mercedes W210 2.0 benzyna gaśnie po odpaleniu - przyczyny i diagnostyka Lokalizacja PTCU w Mercedes W213 200d