0351Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 1 + 4 za niskie napięcie......... chyba. O ile nie pomyliłem. Napisz dlaczego myślisz że ECU ok ? - bo tam najczęściej jest problem. Problem pojawia się od razu po odpaleniu czy dopiero po przejechaniu jakiegoś kawałka ?
1) Czy ω jest stała? Jeśli tak, jakiego jest rzędu? Jeśli nie, w jakim się będzie zmieniać zakresie? 2) Jakich danych potrzebuje ten generator, czyli jakie wyjścia ma mieć nasz układ? Masz tu jakiś pomysł? 3) Czy to ma być układ specjalizowany, czy na mikrokontrolerze? 4) Czy układ jest tylko czysto teoretyczny, czy może ma być uruchomiony i działać?...
Tak w ogóle to który rocznik motocykla? Spojrzałem do serwisówki z 2008 roku i tam przedstawiono charakterystykę kąta wyprzedzenia zapłonu. Według takiej charakterystyki należałoby się bazować w regulacji i dopasowywaniu zapłonu. Fakt, że fabryka przedstawia regulację kąta wyprzedzenia na ileś mm przed GMP i niewielki statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu,...
W grupie 04 nie zmieniasz dawki tylko kąt wyprzedzenia zapłonu, jeśli masz tam co innego niż to co napisałem to znaczy ze ktoś mieszał w adaptacjach. Kąt statyczny to kąt który ustawiasz przestawiając pompę, i jest on potrzebny do odpalenia silnika i ma wynosić w BS dla tego silnika od 52-58. Kąt dynamiczny to kąt regulowany zaworem wyprzedzenia kąta...
o ile dobrze pamiętam jest tam odśrodkowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu sprawdź go czy sie rusza bez oporów ( pod aparatem zapłonowym takie 2 pólksięzyce metalowe ) ustaw przerwę na kowadełku na około 1-1.5 mm przeczyść styki przerywacza papierem ściernym zapłon ma być 3 mm przed GMP
Dawniej miałem stroboskop błyskowy SB-05. Zwyczajny stroboskop, ale w odróżnieniu od zwykłego, to błyskał nie z częstotliwością do 10Hz, tylko do ok. 100Hz, miał też wyprowadzenie umożliwiające wysterowanie z zewnątrz impulsami. Najważniejszy element, to nie była lampa ksenonowa, ani LED, tylko lampa neonowa. Co ciekawe, o ile pamiętam, elektronika...
Pewną wskazówkę odnalazłem na forum tunerów. Ujemny kąt wyprzedzenia zapłonu jest skutkiem niepoprawnie działającej regulacji biegu jałowego, wynikającego głównie z zasysania lewego powietrza, źle pracującej przepustnicy (elektrycznej), lub sygnałów z czujników. No tak, z informacji producentów ECU wynika, że w celu uzyskania płynnego biegu jałowego...
Paliwo mam nowe, bo normalnie odpala, tylko po długim kręceniu i nie wiem, czym może być przyczyna tego długiego odpalania. Świeca, jak wykręcałem, była czarna dookoła gaźnika. Nie sprawdzałem filtra, jest czysty. Ta rura, gdzie zasysa powietrze, występują krople paliwa. I zapomniałem dopisać, silnik na wolnych obrotach strzela z wydechu, nawet jak...
Po wprowadzeniu nowego paliwa E10, niektórzy kierowcy także odczuli drobne różnice w pracy silnika, które znikały po zatankowaniu E5 98 oktanów. Między innymi drobne szarpnięcia, nierównomierność pracy silnika, elastyczność silnika, różnicę w zużyciu paliwa. Ja nie zauważyłem żadnej różnicy po wprowadzeniu E10. Silnik konstrukcyjnie przystosowany do...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Poziom merytoryczny dno. Pół godziny stracone na słuchanie o tym, jak regulacja składu mieszanki biegu jałowego ma ogromne znacznie, bo inaczej silnik nie będzie pracował poprawnie i się zatrze. No i kwintesencja, ustawianie statycznego kąta wyprzedzenia zapłonu „na słuch”. Po pierwsze rozwiązań układowych gaźników są setki, a możliwości...
Mogę tylko potwierdzić - w samochodach z rozdzielaczowym układem zapłonowym, przed przystąpieniem do regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu, trzeba wyłączyć regulację kąta wyprzedzenia zapłonu na wolnych obrotach. W starszych autach grupy VAG trzeba było odłączyć podciśnienie od rozdzielacza, w nowszych wejść w tryb nastawów podstawowych. Podstawą oczywiście...
Witam.Byłaby możliwość regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu korzystając z tego układu?
Zawory były regulowane? Silnik łapie samozapłon może być od zaworów, nagaru może być od aparatu zapłonowego- źle ustawiony kąt wyprzedzenia zapłonu (podciśnienie do regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu sprawne?)
Chcę dokonać regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu, jednak ze względu na brak obrotomierza w moim Amazonie chciałem sprawdzić obroty za pomocą multimetru. Niestety po ustawieniu go w pozycję pomiaru obrotów silnika 4 cylindrowego, wyniki mam na poziomie 1900-2000 rpm. Jest to zdecydowanie za dużo, i słychać że silnik nie pracuje na tak wysokich obrotach....
Chiński moduł zapłonowy, a pokrętło-regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu.
Musiałbyś mieć stroboskop do regulacji zapłonu aby zobaczyć co się dzieje z zapłonem, że silnik odcina. Czy to traci iskrę, czy następuje przesunięcie kąta wyprzedzenia zapłonu. Nie jest wykluczone, że te zamienniki nie nadają się do tej pilarki, albo ktoś dopuścił się oszustwa i to są moduły przeznaczone do nożyc do żywopłotu (ogranicznik obrotów)....
To jest najzwyklejsza cewka przystosowana do zapłonu TCI, bzdury Ci ta firma pisze Oczywiście pozostaje kwestia regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu, ale skoro o niej nie wspominasz, to jakos rozwiązałeś ten problem
Witam mam pytanie jeżdżiłem na benzynie i włożyłem gaz i chodzi mi o zapłon czy dać troszke wcześniejszy czy pużniejszy do gazu?
problem rozwiązał się właściwie sam, po zmniejszeniu przerw na świecach, wysprajowaniu sprajem do niwelowania wilgoci na granicach złączek, i wymianie jednej świecy z lekko ukruszoną ceramiką jest o niebo lepiej. Teraz pozostaje jeszcze kwestia regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu ale to już zupełnie inny temat. Dzięki za pomoc!
Tak jak napisał robokop ustaw najpierw przerwę na 0,8mm, a potem przesuwając podstawką przerywacza ustaw początek rozwierania styków (sprawdź to multimetrem lub żarówką) na 3mm przed GMP. To samo dla drugiego cylindra. Jedyna niedogodność w Jawie jest taka, że przy regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu lubi się zmienić przerwa, i trzeba ją sprawdzić,...
jak sprawdza i ustawia sie kat wyprzedzania zapłony czy elektronicznych układach zapłonowych prosze o opis i instruktarz serdeczne dzieki Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
witam ponownie byłem dziś u kolejnego specjalisty i powiedział że nie jest potzrebny vag do ustawienie zapłonu Sciągnij sobie załącznik.'Procedura regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu w ALM. Pan mechanik robi Skody S100 i Seaty Malaga,
0351 Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 1 + 4 za niskie napięcie, P0252 - nie ma takiego błędu, pewnie chodzi o P0352 Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie. Grzeb koło cewkomodułu - coś źle podłączone przy przekłądce ( brak zasilania), ewentualnie uwalony...
W jaki sposób najprościej mierzyć kąt wyprzedzenia zapłonu bez użycia stroboskopu? I gdzie jest podłączony sygnał z komputera do zmiany kąta wyprzedzania w zależności od warunków pracy silnika?
Pokazało takie coś 10 3 5 2 Domyślając się to kod 4 cyfrowy 0352Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie Usuwa się ten błąd kompem czy może kable WN do wymiany? A może coś innego...
chciał bym się dowiedzieć czy po ustawieniu przerwy na przerywaczu w silniku iskrowym trzeba następnie ustawić zaplon czy można tak zostawić i nic się nie zmieni.
Czy kąt wyrzedzania zapłony jest w czasie jazdy zawsze taki sam czy zależy od innych czynników np.obciążenia, temp ...
W pewnym sensie ALDL pracuje dwukierunkowo, jeżeli transmisja jest wymuszana opornością 10 koom, pracuje jednokierunkowo, jeżeli 4,7k ( tryb limp mode) sterownik wykona z góry założone przez programistę zadanie, np wyłączy się funkcję regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu :)
Kupię przyrząd diagnostyczny do regulacji i pomiaru kąta wyprzedzenia zapłonu FOS SUS-9, taki jak na zdjęciu. Kontakt przez PW :) https://obrazki.elektroda.pl/7116457900_...
silnik nie odpala, podaje błąd 351, 352 - usterka elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu cylindrów (1-4 i 2-3) za niskie napięcie, również błąd 230 i 120. Mam pytanie czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem i co to może oznaczać. Auto zholowałem i jeszcze nie sprawdzałem niczego, proszę o pomoc.
byłem u znajomego elektromechanika i odczytał błędy podaje je 31 - Sygnał obrotomierza lub jego obwód (brak sygnału) 1405 - Uszkodzenie zaworu EGR 0400 - Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR 0352- Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie nie bardzo rozumiem kodu 0352
Jak w temacie mam taki problem z vento mianowicie po włączeniu zapłonu i odpaleniu autka i zgaszeniu zaworek N75 jak i zawór regulacji kata wyprzedzenia zapłonu wciąż pracuje cały czas jest napięcie na kostce n75 przewód czarno/żółty i ta zaworku kąta też przewód czarno /żółty co to może być po odłączeniu kostki stacyjki taki stan się utrzymuje Może...
Przy takich ustawieniach nie będziesz miał pełnej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu np na zimnym silniku czy zależnie od obciążenia silnika. Lepiej dołożyć czujnik podciśnienia tzw MAP i już coś tam sobie poreguluje. Inne pytanie napisałeś że ten silnik ma przy rozrządzie to koło foniczne. W CC znajduje się przy wale korbowym co z natury oznacza ze...
viper555, dzięki wilekie za zainteresowanie. Fakt, że to stary gruchot, natomiast chciałem go używać do regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu w silnikach takich jak np. ABS lub AEX w vw, wiem też, że można obejrzeć przebieg napiecia alternatora, co czasem też się przydaje. Dostałem sprzęcior za darmo, wygląda jak nówka i szkoda mi go wywalić na złom,...
na benzynie też szarpie wiec postanowiłem sczytać błędy z komputera, były tego typu 1021010 ale nie znalazłem takich wiec wywnioskowałem ze 10 jest zamiast 0 wiec: 0200-Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza 0352-Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie 1405-Uszkodzenie zaworu EGR poradzi ktoś co...
Jakiś trop? Dodano po 14 Mam bledy ktore u mnie wystepuja, 1231 Uszkodzenie w obwodach przekaźnika pompy paliwa / przekaźnika zasilania sterownika 1405 Uszkodzenie zaworu EGR 0400 Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR 0352 Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie 1410 Przekaźnik dmuchawy powietrza dodatkowego...
Witam, opisów podobnych problemów znalazłem wiele, jednak każdy jest inny i proponowane tam rozwiązania nie przyniosły efektu, dlatego zdecydowałem się założyć nowy temat. Postaram się solidnie opisać problem. Codziennie jeżdżę do pracy 40 km a więc 80 km dziennie, trasa wąska, kręta więc auto raczej męczone na tej trasie. Autko na LPG od około 40 tys...
Wertuję serwis i żadnego dostatecznie prostego układu nie znalazłem. Chodzi o coś a'la lampę stroboskopową do regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu w silnikach spalinowych, ALE nie opierającą się na diodach zenera, transformatorach itp ambitnych elementach. Kilku kolegów pisało (dość dawno niestety), że mają schematy takich lampek opartych na diodach...
Załóż zapłon bezstykowy (elektroniczny), już będzie wyczuwalna różnica. Idą c dalej w kierunku modyfikacji układu zapłonowego, w archiwalnych numerach "Radioelektronika", a także w nieco świeższych "Elektroniki dla wszystkich" były artykuły pana Stefana Roguskiego odnośnie samodzielnego wykonywania układów zapłonowych z możliwością regulacji kąta wyprzedzenia...
Chodziło mi o kąt wyprzedzenia zapłonu jeżeli niema możliwości regulacji kąta to występuje czujnik stukowy i on może być uszkodzony
Autko jw po wymianie uszczelki pod głowicą, wałka rozrządu, popychaczy,pasków. Autko zapala (na zimnym) i przyśpiesza normalnie, trzyma wolne obroty Dwa problemy: 1.Przy gwałtownym przyśpieszeniu (pod obciążeniem), w zakresie średnich obrotów słychać spalanie detonacyjne/"granie zaworów" - zanikające przy wysokich obrotach, na biegu jałowym i przy delikatnej...
Przejrzyj ten link co załączyłem, masz tam schemat przetwornicy etc. Wszystko z łatwo dostępnych elementów. Ten układ z rozdzielaczem może generować dwie iskry na na cykl do 9000rpm (dla silnika 4 cylindrowego). Odnośnie Twojego projektu to zamiast hallotronów magnesów itd, można by z tego zrezygnować i zbudować w pełni elektroniczny rozdzielacz. To...
Według mojej wiedzy to leciwe konstrukcje lamp stroboskopowych stosowane do regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu w samochodach z silnikami spalinowymi benzynowymi.Podam koledze ogólną wiedze , ponieważ schemat da się odtworzyć z samego urządzenia - bo to proste konstrukcje. Zasada działania;konstrukcje oparto na lampie błyskowej wyładowczej(stosowane...
Błąd pierwszej sondy nieraz się pojawią ale to może wina LPG chociaż byłem na regulacji gaz założony od roku a samochód mam od 3 i zawsze tak było. Zastanawiam się tylko czy też wężyk od EGR powinien żalu czas ssać powietrze i jakie powinno być otwarcie przepustnicy na biegu jałowym. Check nie zaświecił się jak wszystkie przewody pozaslepialem.
Poczciwy nanoplex z fiata 126/CC ma 7 pinów i zmianę kąta w zależności od podciśnienia w kolektorze ssącym. Co prawda tylko dwie charakterystyki mapy zapłonu ale zawsze to o jedną więcej. Steruje cewką dwubiegunową więc do boksera pewnie by podeszło. Tylko sterowanie nie hallotronem a indukcją Tak wiem. Koło foniczne inne. To już było robione :D chce...
Nawet przy niewłaściwie ustawionym kącie wyprzedzenia zapłonu (±5 mm na obwodzie koła magnesowego = ±5° kąta wyprzedzenia zapłonu) silnik powinien odpalać i pracować normalnie. Problem pewnie tkwi w regulacji gaźnika lub źle złożonym silniku. Ze strony zapłonu należałoby sprawdzić energię iskry przy zimnym silniku i ewentualnie sprawdzić pracę...
To dlaczego nie przyspieszycie mu tego kąta wtrysku na fasolkach koła pompy,czy to takie trudne,piasta koła pompy siadła troszkę inaczej na wałku pompy przy składaniu i stąd ten opóżniony kąt Wszystko jest ustawione według blokad, a na fasolkach też nie da się przestawić bo blokada nie puszcza. Jedynie jeśli ma się taki zamiar można przesunąć kąt nie...
brak emu spowodowało takie zuzycie gazu Tez tak mysle, ECU nie dostaje sygnalu z sondy lambda (napisales, ze jest zmasowany) i przechodzi w tryb awaryjny przyjmujac parametry domyslne. Czasami lepiej jest dolozyc prosty emulator sondy lambda(samemu mozna zrobic za 10zł) i ECU bedzie dostawalo prawidlowy sygnal sondy od emulatora. Poza tym nie musisz...
Takie pytanie jak w temacie jak to zrobić, za pomocą jakiego programu? oczywiście miałeś chyba na myśli kąt wyprzedzenia tłoczenia lub kąt synchronizacji a nie zapłonu bo to nie benzyna tylko diesel, to że masz TDI to jeszcze nie wszystko nam mówi - wszystko zależy jaki silnik tj. na pompie wtryskowej czy na pompowtryskach więc albo ustawia się kąt...
Czas podsumować i kończyć temat - dziękuję wszystkim za pomoc . Nim rozpoczniecie regulacje najpierw naprawcie auto. Jak widać na moim przykładzie odczytanie błędów i logów vcds nic nie dało co do przyczyn problemu z uruchamianiem auta. Prosty test z podłączona butelka paliwa wszystko ujawnił . ( cofające sie pęcherze powietrza do butelki ) oraz zawartość...
Witam Posiadam VW Polo z silnikiem 1.6 8V Kod AEE, 75KM pełen wtrysk i instalację sekwencyjną elpigazu Stella. Jezdziłem z taką konfiguracją dłuższy czas aż wyczytałem, że gaz więcej oktanów niż paliwo. drążąc temat doszedłem do wniosku, że trzeba zamówić wariator (Puma) który zmienia kąt wyprzedzenia zapłonu. Na benzynie ów kąt to 8 stopni natomiast...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Pojazd: Peugeot 405 GRI (kombi) rocznik 90 Silnik: 1.9 DDZ 8V wtrysk jednopunktowy Fenix 1B firmy Solex Bendix Siemens (jak kto woli) Instalacja LPG: Bingo M Objawy: szarpie przy przyśpieszaniu i strzela w gaźnik, poprzednio tylko do 2000 RPM, teraz w pełnym zakresie obrotów. Na wolnych obrotach trochę nierówno pracuje (jakby wypadające zapłony). Nie...
Natomiast czytając dalej: "Wobec braku istotnych różnic wyników badań oleju silnikowego stosowanego w obu badanych przypadkach zdecydowano się na przeprowadzenie badań procesu spalania. Zaobserwowano występowanie spalania stukowego w silniku dwupaliwowym. Zaproponowano zmianę regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku na późniejszą w silniku dwupaliwowym w...
kąta wyprzedzenia zapłonu wyprzedzenia zapłonu regulator kąta wyprzedzenia
awaria ekspresu philips oporność głośnik antena kierunkowa telewizji
Diode Color Code Guide: Decoding 1N4148, 1N34A, Zener, JAN, and Vintage Models DV3287B Kentone – gdzie kupić układ scalony do T-CON LG, Vestel, AUO, Samsung?