Nieoryginalne, niczym nie ustępujące jakością 20zł Dalej nieszczelność na dolocie.
A dolot też sprawdzony czy nie ma nieszczelności i podciśnienia?
W Renault Laguna 3 1.5 dCi 2007 pojawiają się drgania silnika na wolnych obrotach. Czy winne są wtryskiwacze, EGR, dwumasa czy poduszki silnika? Jakie są typowe przyczyny?
Sprawdz dolot i odkręc wydech od turbo , gdzies bedzie mokro. I szybko bo jak zassie z dolotu to.......... :)
Dziś podmieniałem zawór sterowania turbo i map sensor. Bez zmian. Turbosprężarka była robiona z rok temu. Dziwne jest to, że jak puszcze gaz i znów wcisnę to auto jedzie. To by chyba wykluczało turbo i dolot?
Sprawdź dolot powietrza.
Silnik oczywiście kolizyjny zawsze co najmniej 1 zawór troszkę odgięty. Wystarczy ustawić tłoki wszystkie równo , kręcąc wałkiem rozrządu ustawiać suw kompresji i dmuchać przez świece kompresorem. Jak leci dolotem bądź wydechem to wiadomo.
Czego może dotyczyć problem? Diagnoza komputerowa. Co trzeba wymienić, naprawić? Najprawdopodobniej Tak. Czy uda mi się to naprawić samemu? Zależy czym się zajmujesz na co dzień? Jeżeli ktoś chciałby więcej informacji, proszę pytać. Czym się zajmujesz na co dzień i jakie błędy wyszły. Błędy najprawdopodobniej DF056 ,DF199,DF002 a laguna 1,9 dci. Najprawdopodobniej...
Auto po wymianie EGR rok temu i jak mocy niema tak niema w dolnym zakresie no i olej w dolocie:) i gwizd :)
Witam. Co na to podłączenie do kompa? Sprawdzenie wszystkich wężyków podciśnienia i dolotu do silnika.
Sprawdź przewód podciśnienia czy czasem gaz nie idzie w dolot.
Sztanga byla nie dotykana, auto gasnie po zatkaniu reka dolotu przy samej klapie, jutro sprawdze jeszcze szczelnosc calego dolotu.
Podłącz pod jakiegoś kompa zobacz na turbo egr przepływke temperaturę bo bez tego to bieda może być nieszczelność w dolocie
Chyba że w Renault jest inaczej niż w innych autach ale skoro na postoju jest blisko 5V, po odpaleniu w okolicach 1V to wygląda na to że ma wzrastać tak jak napisałem. To auto w ogóle jeździ? Nie masz zapchanego dolotu?
Przepraszam za błędy i dziękuję za pomoc jutro będę płukał cały dolot .
Spręża?
Nieszczelny dolot(uszczelka kolektora).
Podmieniłem przepływomierz i wyniki są identyczne. W wolnym czasie sprawdze szczelność dolotu dymem z papieroska i pompeczką :)
Po prostu posprawdzaj wszystkie opaski mocujące rury z tworzywa w dolocie,nie dymi pod maską?
Osprzęt nie pasuje a konkretnie kolektory, jest zupełnie inny dolot.
Podłączenie komputera pokazuje wszystkie możliwe błędy dolotu, nawet przepływkę, którą wymieniłem na nową. Sam już nie wiem, co to może być.
Sprawdź czy regulator ciśnienia na listwie wtryskowej nie przepuszcza ci paliwa w dolot. Miałem tak w lagunie. Sterownik nie radził sobie z wyregulowaniem dawki i odcinał wtrysk na sekundę.
poprawilem temat na zgodny z regulaminem :-)
wyczyściłeś dobrze palnik? piec niema przedmuchów? dolot drożny? dmuchawa dobrze złożona? pompka paliwa odpowiednia?
Obudowa filtra jest ok bo sprawdzono, jak również dolot nie ma luzów.
Wszystko wskazuje na to, że ten mapsensor co masz zamontowany to niekoniecznie od tego samochodu jest.. Przekłamuje pomiar podcisnienia i ECU źle zapłonem steruje. Ale przed awarią jakoś nie przeklamywał. dzis odpiolem wtyczke od mapa , sterownik wszedł w tryb awaryjny. ale teraz obroty na luzie są równiusieńkie i mniej szarpie przy rozpedzaniu i mniej...
Podłącz diagnoskop a się dowiesz. Obstawiam padający przepływomierz lub nieszczelność dolotu. Kopci jak nie ma mocy ?
Może .Ale to byś musiał zepsuć pompę paliwa albo co. Pali to auto w ogóle, jest moc? Na P0300 ma wpływ wiele rzeczy. Od ciśnienia paliwa po dziurę w dolocie itp.
Sam miałem z tym autem przypadek, że po regeneracji nie było w VNT pierścienia poruszajacego płetwami. Jakie masz ciśnienie w dolocie jak juz idzie dobrze?
A może hamownik wprowadził mnie w błąd? Przypomniałem sobie że kilka razy przy mocniejszym potraktowaniu oraz obładowanym samochodzie pojawił mi się komunikat "skontroluj układ wtrysku paliwa" błąd P2263 i komputer ograniczył moc jednak po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wróciło do normy. Dodatkowo podczas jazdy na wyższych biegach słychać jakby...
Nie rozumiem o co pytacie? MAP ma siedzieć albo w dolocie albo ma być podłączony wężykiem do dolotu. Koniec kropka. A po tych zdjęciach to widać tyle co nie napiszę gdzie.
Jesli chodzi o sterownik to czesto w tym modelu pada sterowanie zaplonem 1i 4 cylinder. Sprawdz dolot i filtr powietrza
a jaka to wysokość turbiny? :) nieszczelność w dolocie/rolki/pompa wody/oleju.
no i o takie informacje mi chodzilo. ale czy wtedy na gazie nie bedzie chodzil?. gaz 2 generacji z mikserem na dolocie.
Dymiarkę w dolot na szczelność to raz, dwa sprawdzić czy EGR się domyka i ten MAF czyli przepływomierz wymieniono?
Okazało się że pęknięta jest rura od dolotu na zgięciu kupiłem zestaw naprawczy wymieniłem skasowałem błąd i wszystko wróciło do normy samochód ma moc i jeździ bez zarzutów .
Dzięki za tą podpowiedź u mnie okazało się to samo , zleciała zaślepka z jednego z króćców, a dwa są zaślepione.Przy okazji wyczyszczona przepustnica i sprawdzony dolot powietrza i gazu.
Laguna po długiej walce zrobiona dała mi popalić. Uszkodzony był EGR mechanicznie odpadła jedna z płytek zatykających co się okazuje są dwa kanały z wylotem spalin a jeden z dolotem z kolektora wydechowego. Dziękuję koledzy za pomoc i poświęcony czas na podpowiedzi
Błyskawiczna reakcja bystrego klienta i zagaszone. Straty niewielkie. Obudowa ,opornica i brud w aucie. Bo sobie Twój klient powinien zastosować taką klemę jaką dosłownie przed chwilą zobaczyłem w Lagunie :D
Jeśli nie turbo, co i tak wydaje się wątpliwe, to może przez odme. Jest to możliwe, jeśli filtr powietrza jest zapchany lub dolot powietrza do filtra jest utrudniony
Podlej dolot benzyną i zobacz czy zapali. Jest iskra ?
A czy gaśnie Ci też gdy np wrzucisz na luz przy większej prędkości? Gdyby tak było to kwestia ustawienia dolotu powietrza, najczęściej gazownicy ustawiają dolot tak, aby powietrze nie było wtłaczane pod ciśnieniem w czasie jazdy ale pobierane gdzieś z komory silnika. Co do tego przełączania na gaz, to tutaj nie jestem pewien ale może to być kwestia...
(at)ddd12345 Jak kolega powyżej napisał, najpierw CLIP, ale warto też sprawdzić dolot powietrza. Cały, poczynając od filtru powietrza, poprzez turbinę. Żadna rura nie spadła, nie poluzowała się?
Panowie, nie wróżymy. Równie dobrze może być dziura w dolocie. Dane z diagnostyki są potrzebne.
W dolocie, kostka biała dwu pinowa
odłącz klapę do gaszenia na dolocie kolektora ssącego a podciśnienie zatkaj czymś na próbę
To koniec ale silnika
Blos to coś takiego co wpina się w dolot a mikser się wywala. Zwężenie średnicy jest inimalne:
Dzięki diablo. Tylko te moje wałki coś mi nie pasują heh. Bo dolotowy mam ustawiony rowkami ponizej w lini prostej i jest napewno dobrze bo krzywki są w góre 45 stopni ustawione, a wylotowy ma krzywki w dół o 45 stopni, niby dobrze ale rowki są w lini i są wyżej inaczej niż na obrazkach że do dołu. A jak ustawie tak jak na obrazkach to jednoczesnie...
Najpierw sprawdź luzy a jeśli nie będą właściwe to trzeba wymienić płytki na cieńsze. Dodano po 12 dolot 0,2mm ,wydech 0,4mm
Ja zatkałem czesciowo dolot powietrza i na gazie jest duza poprawa ale z bezyna to juz inna bajka
Parametry obejrzeć ,nie błędy czytać,sprawdz też chłodnice powietrza i dolot .Jak np. podczas dodawania gazu słychać syczenie z przodu.
sprawdz cały dolot powietrza, przepustnice, moze dlatego gasnie
Najważniejsze ustalić ciśnienie oleju, sprężania, i skąd bierze olej. Czy przez dolot czy przez silnik
Jeżeli dolot/wydech szczelny to wtryski do sprawdzenia Traktor to jest do jazdy po polu
Witaj W tym konkretnym silniku cały układ sterowania silnikiem to jedna wielka tragedia. Pierwsze co musisz sprawdzić to czy czasem Niie masz nieszczelnosci w układzie dolotu jak i samego sterowania turbiną. Kiedyś miałem przez chwilę taką lagunę. To był czas o którym wolę nie wspominnac
Zdejmij kabelek z boku silnika pod rurą dolotu powietrza i zobacz co będzie. Wtyczka chyba niebiesk a 3 kabelki.
oczywiscie ze to jest zabezieczenie przed nadmiernym wzrostem temperatory przy rezystorze ale mnie sie wydaje ze temperatora owodujaca jego zadzialanie powstanie jedynie w przypadku praku przeplywu powietrza tzn . zatkany calkowicie dolocie co sie raczej nie zdarza
" sterownik zasterowuje opuszczenie geometrii turbo" - tak ma w mapie i tak steruje ."po wklepaniu na 3 biegu na maxa i duszeniu jej tak przez dłuższą chwilę zgłasza standardowo nieszczelność dolotu a więc nic odkrywczego" , obracam się trochę w lagunach ale o tym nie słyszałem .Walczyłem nie dawno z czymś podobnym i winna była regulacja turbosprężarki...
Termostat działa prawidłowo? Jak tak to nieszczelność w układzie dolotowym (między turbiną a kolektorem ssącym). Jak czyściłeś EGR to należy wyczyścić cały dolot. Sprawdź czy nie ma przedmuchów pod wtryskiwaczami lub świecami żarowymi. Pozdrawiam.
Tu nie ma za bardzo co radzić. Trzeba zmierzyć ciśnienie na przewodach wtryskowych. Są dwie możliwości albo nastawnik (brudny/uszkodzony) albo pompa. Możesz też dolewać do paliwa do 20% rzepaku. To może pomóc na jakiś czas. Czy w tym silniku w dolocie jest klapa do gaszenia silnika?
Zawory w prowadnicach się zacierają, trzeba remontować Też nad tym myślałem ale.. W takim wypadku kichał by w dolot, zwłaszcza na LPG a tu autor nic o tym nie wspomina.
Ten wezyk to jest od wast gate'a i prawidlowo ze sie nic nie zmienia ale nie radze go odpinac :) A tak pozatym to skad wiesz ze turbina nie dziala? Mierzyles cisnienie doladowania ? A moze poluzowaly sie jakies przewody na drodze turbina-intercooler-dolot? Pozatym to moze tez byc wina elektroniki.
trzeba sprawdzić czujniki np. TPS czyli czujnik położenia przepustnicy, szczelność dolotu -fałszywe powietrze, sygnał obrotomierza, sugeruje sprawdzić masę i połączenia pod maską, obluzowane styki itp.
Witam A diagnostykę OBD zrobił, można nawet spróbować samemu przy pomocy interfejsu ELM327 coś pokaże. To wygląda jak: - nieprawidłowa mieszanka - słabe dopalanie - nieszczelności w dolocie Świece dokręcone odpowiedni na moment? Masz lpg w tym aucie?
Więc sprawa jest następująca silnik krokowy jest nowy lecz pokryty jakąś lepką substancją (nie wiem czy tak ma być), dolot szczelny,silnik krokowy wyczyszczony,kolektor bez dziur lala gaśnie jak gasła nadal???
Zdejmij króciec od serva hamulców przy samym kolektorze i sprawdź efekty. Jak dalej będzie falować, to sprawdź prze mapsensorze. Jak dalej nic, to psikaj plakiem po dolocie. W miejscu w którym wzrosna obroty ciągnie lewe powietrze.
Skoro sam piszesz ze zachowuje się jakby nie dostawał paliwa lub powietrza to sprawdź czy je dostaje czy nie, zdejmij rurę od chłodnicy powietrza przy klapie gaszacej, zobacz czy podczas rozruchy klapa jest otwarta czy zamknięta, jeśli tam jest wszystko dobrze to rozlacz rurę od egr łącząca wydech z dolotem bo może egr został w pozycji otwartej i dlawi...
Co do terminu - wtrysk - chodzilo mi ze silnik benzynowy jest na wtrysku. A instalacja jest II gen. z mikserem :) Dolot powietrza zmieniony, jednak problem jest tez wtedy gry autko stoi, brak wolnych obrotow.
jest możliwość dołożenia suszarki ale biorąc pod uwagę co do tego potrzebujesz (turbo, kolektory, dolot, fmic bądź smic, komputer, sensory, itd..) to zdecydowanie bardziej sensownym rozwiązaniem jest swap silnika :)
Kolego jaboja nie rób hłamu bo zaraz zacznie sypać błędami od zmiennych faz i dolotu.
Powitać.Temat już był na elektrodzie ale bez odzewu.Jest problem z mocą silnika.Podstawy sprawdzone,przyżąd dignostyczny nie wykazuje żadnego błędu lecz dziwi mnie jeden paramert.Wydatek powietrza zasysanego wg noty serwisowej na wolnych obrotach powinien wynosić 60 kg/h a jest 51.Co może na to wpływać (przepływomierz zmieniony,filtr powietrz też,rury...
Witam.Mam lagunę I 94 rok 1.8 w gazie.Problem jest tego typu ze coś jest nie halo z 2 wężykami podciśnienia otóż:w układzie dolotowym powietrza między filtrem a silnikiem są dwa wyjścia na cienkie wężyki podciśnienia. Nie wiem czemu,tak jest ale na pewno powinno być inaczej a mianowicie te wyjścia połączone są ze sobą wężykiem a gdzieś zza silnika wychodzi...
Witam, od dawna zmagam się z problemem obrotów w swojej lagunie. Obd pokazuje wypadanie zapłonów, cewki i świece wymieniane, przepustnica też, dolot uszczelniony. Problem duszenia się i chwilowych braków mocy nadal wystepuje, dodatkowo zauważyłem że obrotomierz pokazuje zawyżone obroty, około 1000 obrotów więcej niż jest naprawdę (komputer podłączony...
Po pierwsze po zassaniu oleju przez turbinę powinieneś wymyć cały dolot (rury intercoler itp) np benzyną estrakcyjną Co do Twojej usterki to stawiałbym na uszkodzoną świecę żarową .
Przepustnica zawirowywania mieszanki - montowana w tych silnikach tylko przy osnówkach ( Laguna. Espace, VelSatis ). Dla mastera nie występowało . Albo masz kolektor ssący z osobówki albo cały silnik
Wałkowałem temat bo II gen waliła w dolot. Od założenia sekwencji autko działało bezproblemowo przez jakiś czas. Teraz znów kolejny problem. Ok, sprawdzę tą kompresję i dam znać.
To by mu musiało bezpośrednio w turbo zawinąć. :D Przy przytkanym dolocie by kręcił jak bez kompresji. Ale my nawet nie wiemy czy w ogóle kręci i jakie dźwięki wydaje.Widzę że autorowi zależy na problemie.
Witam Mam takie pytanie Posiadam lagunę z 1998r tj 1 po lifcie z silnikiem 1.9 dti i chciałbym się dowiedzieć po czym można rozróżnić najłatwiej jaką autko posiada moc Tzn w wersjach z tym silnikiem były moce 98KM i 120KM Pytałem już w serwisie i nie umieli mi odpowiedzieć ponieważ oni takich informacji nie mają Ja mam wbite w dowód 120koni ale na mój...
Witam jestem nowy nie wiem czy dobrze umieszczam temat mianowicie pacjent laguna dci 130 km autko wpada w tryb awaryjny i ogranicza obroty do 4000 . Samochód nie pokazuje błędów na desce ani po podpięciu na komputerze wymienione przepływomierz wyczyszczony egr przepustnica wymieniona map sensor czujnik scv w pompie oraz na listwie cr dolot sprawdzony...
Po oględzinach odkryłem że dymi mi na czarno jak przyspieszam. Raz dymi jak przyśpieszam powoli,raz jak szybko. czasami dymu całkiem brak, czasami dymi cały czas. Do tego świszczy mi tak jak by sprężarka. Podpowiadają koledzy że się albo kończy turbo, albo nieszczelne doloty collera... Tak sie chciałem fachowców dopytać czy to miało by wpływ na spalanie...
U mnie nie ma przepływomierza tylko dolot który wymieniłem, obudowę filtra i filtr tez zmieniałem nie dało to efektu, w zaworach hydraulicznych jest regulacja bo to w sumie mogą być zawory, jak i ten klin.
To może masz nieszczelność na przewodach piowietrznych. Rura gdzieś pękła i na wolnych ssie lewe powietrze, a na wyższych ciśnienie z turbiny ucieka. Dodano po 3 To może masz nieszczelność na przewodach powietrza. Rura gdzieś pękła i na wolnych ssie lewe powietrze, a na wyższych ciśnienie z turbiny ucieka. Czarny dym na jałowym biegu to tak jakby przytkany...
Przyczyną czarnego dymienia w połączeniu z hałasem "niby turbiny"(świst), może być nieszczelność w dolocie sprężonego powietrza: węże, oringi chłodnica powietrza. Miejsca zapaćkane czarnym olejem, zdradzają nieszczelność.
Przestawiony rozrząd, dziury w dolocie, brak pracy któregoś cylindra itp. Skoro kolega sam "remontował" silnik, to pytanie co najmniej nie na miejscu.
Witam mam problem z nie paleniem na jeden gar na wolnych obrotach i nie wiem jaka to przyczyna cisnienie ma dobre auto jest zagazowane i chcialem wymienic reduktor bo myslalem ze jest uwalony na nowym auto wogole nie chcialo jechac gosc od gazu mowi ze jest walnieta uszczelka pod kolektorem bo zatykal mu calkiem dolot a auto dalej chodzi ale mam pytanie...
Zrób próbę przelewową. To szybka, prosta i tania metoda analizy kondycji wtryskiwaczy. Z tego co wiem to sprawdzenie przelewu moze ustalic tylko spadki cisnienia na wtryskiwaczach a nie kondycje rozpylaczy wiec w tym przypadku raczej to nic nie da. Podgladnij parametry przeplywu powietrza tak jak jest i z zaslepionym egr w tych zakresach obrotow co...
Na odpalonym zadane ciśnienie doładowania idzie w górę zależnie od obrotów silnika a ciśnienie występujące (w danej chwili) stoi jak byk w miejscu. Jesli sztanga po odpaleniu zaciąga to sterownie działa dobrze i turbo powinno dmuchać . Nie została jakas szmata w dolotach :?: Zrzucić rurę na dolocie powietrz do turbiny i sprawdzić czy wirnik luźno sie...
Witam mam problem z laguna 1.9dci 2002r mianowicie auto czasami ma odejście czasami go nie ma, jakby turbo sie włączyło na chwile i wyłączyło. Nie mam pojęcia co jest nie tak. Dolot szczelny, wężyki podcisnien szczelne. Dodam jeszcze jak dluzej jadę na mulacym to włącza sie na desce błąd wtrysku i auto zaczyna kopcić jakby na szaro. Zawór egr wyczyszczony,...
Auto jak w temacie fenix 5 Po odpaleniu trzyma 1500 obr/min po chwili IACV zaczyna burczeć jak rozklekotane trafo i obroty lecą do 2500 a nawet 3000 obr/min. Ponoć stało się po strzale gazu Przepustnica, TPS, czujnik temp. MAP, szczelność dolotu OK Ma trochę luzu na osi przepustnicy ale to szczegół czego się czepiać?
Od momentu zakupu są problemy. Wymieniłem przepustnicę, KFZ, rozrząd, świece, czujnik położenia wału, wyczyściłem czujnik jak dobrze pamiętam położenia wałków, sprawdziłem szczelność dolotu. Od samego początku co jakiś czas nie odpala za 1 razem, jak temperatura na zewnątrz spadnie w okolice 0 stopni obroty szaleją w zakresie 3-4 tyś do momentu rozgrzania...
zdajmij rure ukladu dolotowego miedzy turbo a kolektorem w najnizszym punkcie i sprawdz czy nie bd tam pol litra oleju :D Sprawdz tez czy nie rzuca bardzo olejem z odmy, jak tu i tu bd tylko sladowe ilosci oleju, to albo cieknie z motoru, albo wypija olej na deser przez pierscienie
Lista zrobionych rzeczy w mojej opini jest... właśnie taka. że dużo pali (nie jestem w stanie powiedzieć ile bo prawdopodobnie przy ABS nie działa nic, z tego co mi powiedziano), Działa pomiar spalania. ABS go nie blokuje. Pod komputer gdy został podłączony jest mega dużo błędów, zostały pousuwane i jutro zobaczę jakie jeszcze wyszły. To jest podstawa...
Weź zmień gnojopęda na wóz zasilany gazem kuchenkowym a odczujesz pozytywną różnice. Są magicy co do gnojopęda dodają w dolot troszkę gazu kuchenkowowego i wychodzi super silnik ala'kubica ;-)
Po zdjęciu kolektora dolotowego i próbie odpalenia, samochód pięknie ział ogniem z dolotu. Rozrząd był przestawiony o 45 stopni, kompresja zerowa, a na kole wału korbowego były wkręcone resztki paska osprzętu. Prawdopodobnie grzybki zaworów pogięte, powierzchnie wałków mają 4-8mm wżery, wałki chodziły na sucho. Zamiast uszczelek, silikon. O ile panewki...
Mam podobny problem w 1,9 ASV , po odpaleniu silnika regulator kata wychylenia lopatek "gruszka" wciaga sztange maksymalnie ustawiajac max cisnienie w dolocie, po przygazowce turbo glosno gwizda tak jak by w dolocie byla nieszczelnosc a zaworek n75 jest w tym czasie pod napieciem. Sprawdzilem caly dolot pod katem szczelnosci, dodatkowo zaslepilem zawor...
Zdecydowanie jest to problem temperatury powietrza na dolocie. Zrób postój i sprawdź temperaturę układu dolotowego. Wewnątrz masz oblodzenie i i silnikowi brakuje powietrza. Po postoju 5 min pójdzie jak pszczółka ale tylko 100km do ponownego oblodzenia. Przyczyną jest niesprawny układ dogrzewania powietrza. Oblodzenie? Pierwsze słyszę... 3.1.11. Nie...
Kolego jedna uwaga, propan-butan w normalnych warunkach jak przejdzie w stan lotny, to sam nie przejdzie w stan ciekły (no poza butanem przy temperaturze grubo poniżej zera. Spostrzeżenie, a właściwie wniosek, że się zalewa jest w pewnym sensie słuszny, jeżeli masz na myśli mieszankę powietrzno-gazową tak bogatą, że aż niezapalną. A wracając do problemu,...
witam kolego wszystkie doloty powietrza do turbiny powiny byc szczelne moze bycz przyczyna tej peknietej rury a ten zawor mozesz przemy zwyklym wd. A jak lapie lewe powietrze to turbina bedzie gwizdac. A ile masz jeszcze przejechane czy to moze laguna 2. Bo w lagunach sa wadliwe sprezarki kolo 140000 tys sie rozpadajo
po tym zgaś silnik i zobacz czy rura od egr jest zimna ,jak jest ciepła to egr do wymiany,albo zaślepić. Nie wiesz o czym mówisz, rurka ta doprowadza spaliny z kolektora wydechowego, do zaworu w kolektorze ssącym. Zawsze będzie gorąca, bo ma bezpośredni kontakt ze spalinami. ps odpiecie wtyczki nic nie da Odpięcie wtyczki zamknie całkowicie zawór,...
Sprawa wygląda tak. Auto do tej pory działało prawidłowo więc nie wiem czy mieszalnik mógłby być problemem. Jest założony za przepustnicą. Na wtrysku nie jest bo jest to wielopunkt. Parownik nowy. Tomasetto 100HP Stożek założyłem, dołożyłem także na rurę z dolotu klapę antywybuchową która średnicą lekko zwęża dolot więc myślę że dolot ma dobre podciśnienie...
dolot citroen peugeot dolot zasysać dolot
ustawić antenę eutelsat samsung connect stihl wyjąć silnik
corolla verso schemat corolla verso schemat
Uruchomienie Scania bez kluczyka - porady i ryzyka Niezawodność siłownika Mobilus M35 ERS 10/14 SENSO