Jak ty ową masę tam sprawdziłeś? To nie jest zwykła masa. Żarówka 2W między te przewody lub oscyloskop bo normalnym miernikiem raczej nic tam nie sprawdzisz. Jedna z sond to pin 63 a druga 65. Co znaczy jak się wszystko porządnie nagrzeje? Katalizator nie zaczyna swojej pracy zaraz po odpaleniu auta. On też się musi nagrzać a ta sonda nie jest tak blisko...
Z tego co się orientuję to jest szerokopasmówka LSU 4.9, czyli taka jak się stosuje głównie w dieslach i tylko najnowszych benzyniakach.
Tak dla pewności to czy błąd pojawił się po złożeniu rozrządu czy rozrząd był między innymi sprawdzany ponieważ auto nie chodzi prawidłowo ? Mam to samo auto i już mnie różnymi rzeczami zaskakiwało (w tej chwili rozłożone na części). Podłączałeś pod analizator ? Możesz podejrzeć wsp. lambda na urządzeniu diagnostycznym ? Druga sonda nie pokazuje za...
używając tego samego programu diagnostycznego zresetuj sonde lambda
Problem w tym, że w tym modelu jest tylko jedna lambda diagnostyczna i jest ona między wstępnym katalizatorem, a głównym więc tak naprawdę wpinając się tam nie za wiele się dowiem. Wydech i tak pewnie ściągnę dla pewności ale czy faktycznie może tak być, że przez to nie rozkręca się turbina nawet przy mniejszych obrotach ? Edit. Problem rozwiązany....
Współczuje ,że jesteś bez pracy , dlatego masz bardzo wąskie pole manewru! Próbuj sam , jeżeli potrafisz. Wcześniej dowiedź się jak sprawdzić sondę pierwszą i drugą. Wpisz w nasza wyszukiwarkę "sonda lambda" i drugie hasło "sonda diagnostyczna". Zapoznaj się z ich zasadami działania , następnie pomierz ich pracę i jak będziesz miał wątpliwości zadaj...
Ok 15 min.
A sonda lambda ? Przy wtrysku mechanicznym to wątpię że będzie .
trzeba sprawdzić sonde czy pracuje, jesli nei to do wymiany
Potrzebuje pomocy, bo mechanicy rozkładają ręce. Wyskoczył mi check. Po podpięciu do kompa p0420 - mała sprawność katalizatora. Zdecydowałem się na wymianę i kupiłem polski zamiennik JMJ (firma ma dobre opinie). Do tego wymieniłem dwie sondy lambda (diagnostyczną i kontrolną Boscha). Po wymianie dalej pojawia się błąd p0420. Po skasowaniu i przejechani...
Witam, tak uszkodzona sonda ma wpływ na spalanie. Pierwsza (przed katalizatorem) . Próbowałeś wejść w tryb diagnostyczny komputera aby sprawdzić błędy?
Sprawdzasz nie tą sondę. To sonda diagnostyczna katalizatora.
Sondy uniwersalna jak najbardziej mają zastosowanie, ale jako sondy REGULACYJNE. Z diagnostycznymi już tak łatwo nie jest. Czołowy producent sond lambda czyli NGK-NTK do Twojego auta sondy nie robi, więc wnioskuję że siedzi tam najprawdopodobniej DENSO. Moim zdaniem, w tym wypadku zostaje Ci ASO :(
Dzień dobry Od jakiegoś czasu zmagam się z komunikatem "CHECK ENGINE" i "CHECK EMISSIONS". Znajomy serwisant sprawdził temat i stwierdził, że jest to błąd od grzałki sondy lambda diagnostycznej. Sprawdził sondę oraz wiązkę pomiędzy sondą i komputerem i mówi, że tutaj wszystko w porządku. Sugeruje ostrożnie, że może to być błąd komputera. Dodam kilka...
MAP przy wyłączonym silniku ma podawać ciśnienie atmosferyczne, na zagrzanym silniku i wolnych obrotach, poniżej 400 (350-370hPa). Pętla zamknięta sygnalizuje czy ECU uwzględnia sygnał z sondy lambda. Korekta sondy lambda to korekta (mnożnik) czasu wtrysku ustalony w oparciu o odczyt sondy lambda, powinien być możliwie bliski wartości 1 i pokrywać się...
Mało prawdopodobne, że to sonda, z zrób test analizatorem spalin na stacji diagnostycznej, a wszystkiego się dowiesz.
Proponuję podłączyć komputer diagnostyczny i sprawdzić parametry pracy sondy lambda. Po rozgrzaniu silnika komputer wylicza dawkę paliwa na podstawie parametrów z sondy lambda. Bardzo możliwe, że sonda zawiesiła się w pozycji mieszanki ubogiej i nie można uruchomić silnika ponieważ silnik otrzymuje za mało paliwa.
Ten błąd jest zbyt ogólny, jaki błąd podaje komputer diagnostyczny?
Twoje objawy wskazują na ubogą mieszankę. Możliwe powody: - niskie ciśnienie paliwa, - zanieczyszczone "zapieczone" wtryskiwacze. - uszkodzona sonda lambda. Procedury diagnostyczne: sprawdzić ciśnienie paliwa. Przeprowadzić analizę spalin z jednoczesną kontrolą sondy lambda.
Po podłączeniu pod komputer wyskoczył tylko błąd sondy lambda. Jaki to model interface diagnostycznego?
Program diagnostyczny podaje błąd lambdy jaki i na staraj tak i na nowej jednak nie podając przyczyny. Nie ma takich programów diagnostycznych
Sonda pierwsza - regulacyjna - 036906262J Sonda druga - diagnostyczna - 036906262F
czym powinienem się kierować aby zmienić na starą lub zostawić tą co jest? ...chyba zostało to już napisane - należy się kierować zgodnością wskazań obecnej sondy (nie sądy), czytanymi ze sterownika silnika przez interfejs/komputer diagnostyczny, ze wskazaniami analizatora spalin.
Bez programu diagnostycznego nie da rady.....a i z programem trzeba mieć doświadczenie chyba że błąd ewidentny...
Sonda szerokopasmowa, jest tak zwana pompa tlenu i tam w zaleznosci od składu mieszanki zmienia sie prad. Ale w praktyce sprawdza sie sonde dedykowanym sprzetem diagnostycznym, który moze podawac wartosci np w procentach.
2 stanowa pod kabel sygnałowy zawsze podpiete pod auto. szerokopasmowa tylko dedykowanym sprzetem diagnostycznym
Sprawdzić komputerem diagnostycznym jak pracuje sonda lambda. Jest LPG w aucie? Bo jeśli tak to może tu leży problem.
Nie jest to właściwa praca sondy lambda - nie ta oscylacja. Znajdź szukajką , jak powinna pracować sonda lambda ale nie diagnostyczna!
Trafiony zatopiony samochód ma w granicach 100 tyś, jednakże samochód był kiedyś objęty wymianą łańcucha przez to że wyszły felery z fabryki. To jest jego drugi łańcuszek. Chciałbym przedstawić zdjęcia (z komputera Expert 3000) który albo nie szczytuje wszystkiego z komputera albo pokazał wartości wysokie (np kąt wyprzedzenia) http://obrazki.elektroda.pl/9143180000_1...
Moja rada - zmień mechanika jeżeli uważa na "swoje oko" że coś działa lub nie. W Vag'u masz wszystko co będzie Ci potrzebne aby określić poprawność działania sondy lambda regulacyjnej lub diagnostycznej(zależy ile ich masz czyli jaki silnik bo nie napisałeś). Sonda regulacyjna odpowiada za informację do sterownika silnika o składzie mieszanki(uboga...
Czyli ty masz złącze diagnostyczne 30-pinowe. Linia K to w wtyczce diagnostycznej pin C1 Linia L to w wtyczce diagnostycznej pin C2 Mozesz to podłaczyć na piny tak jak Ci napisałm lub poszukac kogos kto ma stara wtyczke diagnostyczną.
Sonda regulacyjna pracuje w zakresie 0-1v lub nieraz 0-5v i napięcie oscyluje w tych granicach a diagnostyczna w zakresie przeważnie ok 0.5 volta i jej wahania napięciowe są niewielkie. Tyle mi wiadomo. Posprawdzaj przewody przy tej sondzie - obwód podgrzewacza . Możliwe że gdzieś robi zwarcie.
Sonda lambda na diagnostycznym przyrządzie pomiarowym wskazuje na benzynie 0,016 (prawie 0) i brak zmian, na gazie reguluje prawidłowo do chyba 0,8. Sonda Bosch wymieniana ok.2 lat temu. Jedyne objawy to duże spalanie benzyny, czasami zgaśnie na LPG przy zdjęciu nogi z gazu jak zimny przy dojeżdzaniu do skrzyżowania, co może być przyczyną - proszę o...
Błędne wskazania programu diagnostycznego. Błędy dotyczyły dolnej sondy lambda oraz domykania szyb. Sonda wymieniona, przejechałem ponad 1000km i na razie jest ok.
Jaka jest różnica spalania trasa(prędkość) - miasto. Masz emulator sondy lambda i podłączenie diagnostyczne do programowania sterownika gazu?
Fiaty jak napisał przedmówca miały 3pinowe a to wygląda jak wtyczka do sondy lambda tudzież złącze diagnostyczne do instalacji lpg STAG i innych
Emulator typu tulejka jest do drugiej, diagnostycznej sondy lambda. To pierwszej, regulacyjnej wmulatora tulejki się nie stosuje. Genetalnie pierwszej się nie emuluje z wyjątkiem instalacji LPG pierwszej i drugiej generacji.
Za takie zachowanie często odpowiada uszkodzona/zużyta sonda lambda. Podjedź do kogoś, kto potrafi interpretować wskazania VAGComa. Można też na stacji diagnostycznej uzupełnić rozkminkę o odczyty z analizatora spalin (choć przekroczenie wartości może mieć i inne przyczyny. Ale czyste spaliny to sprawna sonda). Od tego bym zaczął.
Witam. Moim zdaniem masz problem z instalacją gazową. Albo jest uszkodzony reduktor-parownik, albo potrzebna jest regulacja gazu. Uszkodzenie parownika wyklucza poprawne wyregulowanie gazu. Zrób 100 km na samej benzynie, jeżeli nie będziesz miał problemów z odpalaniem to winny jest gaz. Auto jadąc na źle wyregulowanym gazie może błędnie adoptować sterownik...
Tu śrubokrętem i młotkiem nić nie naprawi. Masz dwie sondy lambda , przed i diagnostyczna za katalizatorem'. Żadne wypadanie zapłonów , w tym też cewki , tylko za bogata mieszanka. Diagnostyka - bez niej , to tak jak Brandy napisał.
bład jeden sonda lambda . Taka informacja nic nie mówi, trzeba konkretnie przeczytać co wyświetla komputer diagnostyczny (np. sonda lambda mieszanka zbyt bogata/uboga, obwód grzałki zwarcie/przerwa etc.) Dymienie na biało to nie tylko uszczelka pod głowicą i spalanie płynu, skład mieszanki też może robić swoje, niedrożna, zatkana odma również
Zacząłby od sprawdzenia sondy lambda.
Ponownie proszę kolegów o pomoc. Przy sprawdzaniu sondy lambda programem diagnostycznym wyskoczył mi błąd "czujnik spalania stukowego" oraz "awarie ogólne wejścia/wyjścia" Myślę, że dobrze przetłumaczyłem. 807002 Błąd usunąłem. Silnik popracował trochę bez jeżdżenia- błędu nie było. Teraz pojeździłem trochę autem i błąd powrócił. Błąd jest widoczny...
A co z zachowaniem się pierwszej sondy ? Czy nie daje ona zbyt ubogiej mieszanki ? I diagnostyczna to wyłapuje i wyrzuca błąd ? Diagnostyczna czuwa nad katalizatorem, a nie nad regulacją składu mieszanki.
>Tester pokazywał na 3 linijkach diodowych obroty silnika, sygnał z lambdy i pozycję aktuatorka. Wystarczy zwykly woltomierz, sygnaly na zlaczu DIN5 sa od 0 do 5V odpowiednio wyskalowane: 1) sygnal z attuatora 0V zamkniety ok. 5V 100 % otwarty 2) sygnal lambda 0V uboga ok. 5V bogata mieszanka 3)chyba masa 4)+12V 5) obroty 1V to ok. 1000rpm Ale to zalezy...
Okrągłe gniazdo służy do podłączenia diagnoskopu: obroty silnika, kąt wyprzedzenia zapłonu, ew. napięcie na sondzie lambda. Tak więc nie rób sobie nadziei. Sterownik silnika podpięty jest czasem do prostokątnego gniazda diagnostycznego pod maską. Tu też nie rób sobie nadziei: to bardzo prymitywny system diagnostyczny oparty na przebiegu prostokątnym...
Dokładnie. Podłączenie służy tylko do celów diagnostycznych.
To znaczy , diagnostycznej , za katalizatorem!!!
tak jak kolega napisał Sonda za katalizatorem to sonda diagnostyczna sonda przed to sonda regulacyjna. Znam przypadki że np Honda acord nie chce działać na zamienniku bosch natomiast na NGK jest ok
Pierwsza stoi na bogatej dawce , druga / za katalizatorem/ diagnostyczna wskazuje - katalizator w normie! Czym to było diagnozowane , jaka temp. silnika , na gazie czy na benzynie?
W rozdzielaczu sprawdż czy trzpień otwierający paliwo się nie zacina,jedyna możliwa usterka,na regulatorze ciś. sprawdzamy prąd nie nap.regulator sterowany jest prądowo.Ten system ma dostępny też integrator sondy lambda w gniazdku diagnostycznym.24V miały wałek ssący przestawiany,może coś się zacina,blokuje.
Tak jak wszystkie elementy sonda z czasem się zużywa, a dokładnie zanieczyszcza się osadem z węgla. Jeżeli zauważyłeś wzrost spalania lub jeżeli masz instalację gazową - nieprawidłowe działanie. Warto zastanowić się nad wymianą. Oczywiście jeżeli masz możliwość warto sprawdzić układ wtryskowy programem diagnostycznym.
No niestety nie widać wykresów sondy lambda, a czy wykres sondy drugiej ( diagnostycznej) jest całkowicie stały? jak wygląda?
Jeśli masz dwie sondy to ta przed katalizatorem ma pływać, robić taką sinusoide, a druga (za katalizatorem, diagnostyczna ) ma trzymać napięcie :>
TDCI i sonda lambda ciekawe rozwiązanie.
To błąd niskiej sprawności kata, nie drugiej sondy. Nie wiem czy to do mnie ta uwaga. Nie wiem też, czy to katalizator, czy druga sonda lambda. Silnik od wymiany do wymiany oleju, nie wymaga żadnych dolewek, rura wydechowa czysta. Gdy zaczął pojawiać się check, pojechałem więc najpierw na stację diagnostyczną sprawdzić spaliny. Ponieważ nie było żadnych...
Objawy wskazują na sonde lambda ale to tylko gdybanie, koniecznie podepnij komputer diagnostyczny
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
Usprawnić system recyrkulacji spalin, jeśli po tym zabiegu błędy kata będą sie powtarzać to trzeba sprawdzić skład spalin Sprawność katalizatora poza zakresem, do sprawdzenia skład spalin, czy jest w normie(stacja diagnostyczna). Jeśli spaliny ok, prawdopodobnie uszkodzona druga sonda, lub jej złącze.
sprawć sądę lambda często padają i podają złe dane
Po prawidłowo podłączonych klemach i przekręceniu zapłonu nie gasną kontrolki ciśnienia oleju sondy lambda i absu, po podłączeniu urządzenia diagnostycznego w układzie silnika brak błędów, w układzie hamulcowym widzi błąd nie do usunięcia, dlatego w pierwszej kolejności chciałem sprawdzić przekaznik, jeśli nie on to albo sterownik główny albo pompa.
Skoro kontrolka wtrysku informuje o błędzie to najprościej odczytać pamięć diagnostyczną. Sonda lambda chyba nie ma dużo w tym udziału. Na zimnym silniku i tak nie ma sprzężenia z komputerem wtrysku. Możesz ją odpiąć dla sprawdzenia czy to nie ona miesza. Podejrzewam albo MAP (jego przewód podciśnieniowy także) albo potencjometr przepustnicy ale to...
Czy przepustnice które zakładałeś były czyste :?: Czy świeciły się jak księżyc w pełni :?: Jeśli nie to wyczyść . Następnie poszukaj w twoim przyrządzie diagnostyczny komendy kasowania przyuczeń , auto adaptacji czy czegokolwiek w tym stylu . Na włączonym zapłonie ( silnik nie pracuje) zastosuj komendę , wyłącz zapłon . Odczekaj kilka minut do momentu...
Problem polega na tym iż, gdy podłączyłem go do programu diagnostycznego AB-COM mieszanka paliwowa skacze raz bogata, raz uboga a napięcie na sondzie lambda (O2 sensor o ile sie nie myle) skacze raz 200, 400 albo i 1000mV. Witam serdecznie. Sam mam corsę z silnikiem 1.0 oznaczenie X10XE i u mnie mieszanka też skacze z ubogiej na bogatą i odwrotnie...
Grzałka jest uruchamiana gdy układ wydechowy jest zimny i silnik uruchomiony - wtedy trzeba sprawdzać. Chyba że możesz z testera diagnostycznego wysterować funkcję grzania sondy.
Witam. Co to moze byc ze ta kontrolka od kompa świeci. Byłem u goscia na diagnostyce i sprawdzał mi ten błąd i wyszło ze to niby sonda lambda, sprawdził sąde przez komputer diagnostyczny i mówił ze sonda działa bez zarzutów. Wykasował błąd i po chwili auto dalej łapie błeda. Czy to napewno moze byc coś z sondą. Juz jedną wymieniłem i robi to samo. :-(
Witam. Mam problem z Renault Laguna 2 3.0 benzyna V6. Kilka dni temu wymieniłem sondę lambda, bo tak mi pokazywał interfejs diagnostyczny. Po wymianie zaczął mi mrugać check, później zgasł. Po podłączeniu do podręcznego interfejsu (ELM) pokazało błąd P0300. Z tego co wyczytałem jest to wypadanie zapłonu. Czy ktoś może mi napisać czy to może być spowodowane...
Dziękuję za podpowiedzi. Po podłączeniu auta pod komputer diagnostyczny nie wykazuje żadnych błędów.
Witam. Podam ci procedure usuniecia bledow. W złączu diagnostycznym masz wtyki z nr od 1-7, przycisk i kontrolkę. I tak : Podłączyć złącze (kabel) do wtyku 7. Włączyć zapłon. Wcisnąć przycisk 4 razy. UWAGA: Każde wciśnięcie powinno trwać około 1 sekundy. Wcisnąć przycisk. Poczekać aż lampka zacznie migać. Wcisnąć przycisk. Poczekać aż lampka zacznie...
Witam! Tu masz wykres z 4 sond lambda pracujących na wolnych obrotach silnika zamontowanych w Fordzie. W Sonacie powinien wyglądać podobnie. Dwa pierwsze wskazania (czerwony i zielony) są z sond przed podwójnym katalizatorem (sondy regulacyjne czyli bank 1, sonda 1 i bank 2, sonda 1) a trzecie i czwarte wskazanie (niebieski i różowy) z sond za katalizatorami...
Bo tester diagnostyczny to tylko pomóc w szukaniu usterki a nie urządzenie które pokazuje ci dokładnie co jest zepsute. Należy sprawdzić okablowanie oraz czy sterownik realizuje podgrzewanie sondy.
Post może nie najświeższy ale postanowiłem coś od siebie dopisać, ponieważ ostatnio również szukałem opisu wyprowadzeń komputera systemu MULTEC w C14NZ. Uzupełniając to co na swoim schemacie uzupełnił kolega narasta: Y10 - kopułka aparatu zapłonowego i czujnik Halla Y32 - wtryskiwacz K58 - przekaźnik pompy paliwa M21 - pompa paliwa X15 - selektor oktanowy...
Zapal silnik i trzy razy otwórz i zamknij drzwi naciskając przy tym pedał hamulca. Następnie dodaj pięc razy gazu tak pod 4 tyś obr i naciśnij trzykrotnie klakson . Spowoduje to uruchomienie procedury diagnostycznej sondy lambda-jak masz to pole z diodkami co informuje o terminie wymiany oleju diody zaczą pulsować od prawej do lewej w rytm zmian napięcia...
mi nie chodziło o rezystencję sondy. tylko o współczynnik lambda w trakcie pracy silnika - to testerem diagnostycznym musisz mierzyć. jeśli współczynnik lambda jest znacznie poniżej 1 to mieszanka jest za bogata, jeśli znacznie powyżej 1 to jest za uboga. w sumie to powinien ci wyskoczyć kod pod tytułem sonda lambda - mieszanka za uboga albo za niska....
Jak mniemam pytasz o sondę diagnostyczną (za katalizatorem). Znalazłem takie numerki: NGK OZA659-EE5, BOSCH 0 258 006 172, DELPHI HES20315-12B1. Znalazłem również BOSCH 0 258 986 615 uniwersalna, którą zaznaczono jako regulacyjną i diagnostyczną, więc wynika z tego że pewnie są jednakowe ale 100% pewny nie jestem :) Oczywiście jest różnica w długości...
Więc tak, auto na zimnym się nie dławi. Podłączyłem się skanerem diagnostycznym i sonda lambda przy rozgrzanym silniku na wolnych obrotach stoi na 0.45v, okopcone swiece na czarno. Auto przy nagłym dodawaniu dławi się jakby brakowało paliwa lub powietrza . Swiece nowe.
Problem prawdopodobnie jest w innym miejscu. Okazało się, że mam wgrany soft od 1.6 8V 83KM. Odłączenie sondy lambda w celach diagnostycznych (chciałem sprawdzić co bruździ lpg czy PB) rozwaliło adaptacje. Obecnie wywaliłem wszystkie adaptacje zgrałem FW (w celu porównania) i wrzuciłem z X14XEL ale było gorzej. Wgrałem ponownie mój wsad X16SE i jakoś...
Tylko teraz pytanie czy ta pierwsza za kolektorem odpiwiedzialna za sklad mieszanki, czy ta druga diagnostyczna.
wolałbym nie majstrować w sofcie-emulator sondy diagnostycznej wystarczy.
Można , poszukaj na forum - sonda diagnostyczna.
o kurcze, ale to jutro, bo mam do garażu 15 km. Zapytam, jak mocowane są koła zębate do wałków? klin? Edit: może uzupełnię jeszcze informacje. Sprawdziłem jak się ma katalizator... Nie ma go, ktoś wcześniej go wydłubał. Wkręciłem w diagnostyczną sondę lambda redukcje która wyciąga ją ze strumienia spalin. ogólnie jej napięcie to 0,3V. ( z tego co wiem...
Witam! W sterowniku o którym piszesz, do poprawnej pracy instalacji gazowej nie jest wymagane podłączenie sondy lambda. Sygnał ten jest tylko podłączany w celach diagnostycznych. Pozdr.
Tester diagnostyczny ST 6000. Na bank gada z 8 zaworówką.
Witam, mam pytanie czysto teoretyczne, mianowicie przeprowadzam sobie badania dotyczące zaworu EGR. Moje pytanie brzmi dlaczego po wypięciu zaworu EGR w parametrach rzeczywistych odczytanych poprzez tester diagnostyczny katalizator oraz sonda lambda nie jest gotowa do pracy ??? Z czego to wynika ???
dawidek, pomyśl skoro przetniesz sygnał sondy lambda,i wepniesz się tam emulatorem,który potem chcesz wyłączać ręcznie z kabiny,to jak ecu ma widzieć sygnał??? kabel rozcięty,emulator nie pracuje bo odciąłeś zasilanie.wiesz co się stanie? ecu przełączy ci się w tryb tzw.awaryjny i autko zacznie ci dopiero palić....jak smok:) a o przeglądzie diagnostycznym...
A może znacie jakiś inny, lepszy program współpracujący z moim interfejsem? Oczywiście FiatECUScan bardzo dobry do fiatów pod ELM, pokaże przebieg pracy sondy. Przyznam że sam czasem robię fiata tym programem i uważam że ma większe możliwości od niektórych profesjonalnych uniwersalnych testerów diagnostycznych.
Nie wiem ile ten samochód ma czujników tlenu , ale może być to także objawem zepsutego katalizatora . Jeżeli ma instalację gazową to może być uszkodzony emulator sondy lambda - jego też można podłączyć pod tester diagnostyczny .
Nie no ja cały czas myślę o wymianie sterownika. Już 2 razy wymieniałem główną sondę ta na 5 przewodów. Ale sądzę , że sonda ta diagnostyczna też może być uszkodzona, ponieważ jak założyłem nową sondę 5 przewodową na zepsuty sterownik to po roku czas zepsuła sie i ona. Zareklamowałem i dostałem nową. Chcę wymienić już wszystko sterownik plus 2 sondy...
Witam. Najlepiej podczas przeglądu (lub nawet teraz) podjechać na stację obsługi, by podłączyli autko do komputera diagnostycznego. Wyświetli się powód takiego działania autka - kod serwisowy. Przy instalacji gazowej czasami zdaża się, że zapala się ta lmpka (powodem jest przekroczenie na sondzie lambda). Reset - kolega mówił, że wystarczy odłączyć...
Witam. Nie jestem pewien czy wybrałem odpowiedni dział i kategorię,jeśli nie to przepraszam. Mam pytanie do fachowców którzy mieli już do czynienia z wymianą sondy lambda w Skodzie Octavi kombi I (1U5) benzyna 1.6 rok produkcji 2006 Moje pytanie:Jaka powinna znajdować się sonda lambda(chodzi mi o typ,numer,oznaczenia) w układzie wydechowym,sonda lambda...
Sama wymiana silnika krokowego może być niewystarczająca. Trzeba by podpiąć pod program diagnostyczny instalację LPG i ustalić zakres pracy tego układu . Silnik krokowy działa w zakresie 0-240 kroków na podstawie sygnału sondy lambda. W tej chwili jak siłowo to było rozwiązane może nie działać poprawnie. Ja używam do tego by wysunąć lub wcisnąć trzpień...
Sprawdź odczyt z sondy lambda, czy dział prawidłowo, oczywiście za pomocą komputera diagnostycznego, przepływomierz też sprawdź podczas jazdy.
Nie widzę problemu. Wystarczy ,że odezwie się do mnie forumowicz. Mogę mu podać nawet numer oryginału po jego vinie jak sam nie potrafi poszukać na stronie mazdaepc.com/parts/ ewentualnie z mojego samochodu bo widać oznaczenie oryginału. Nie wiem jakie miał objawy przed awarią? Niekoniecznie błąd w Ecu musi oznaczać uszkodzenie elementu. Wystarczy ,że...
Jak przedmówca trafnie zauważył że nie musi się zapalać kontrolka awarii wtrysku by były błędy na komputerze wtrysku. Sam miałem po kilka różnych błędów na raz a nie wyświetliło mi się żadne ostrzeżenie. Należy również pamiętać że część błędów zapisuje się "na stałe" i tylko na komputerze diagnostycznym można je usunąć (odłączanie aku nie pomaga). Dotyczy...
A może by tak podłączyć pod komputer diagnostyczny, skoro wyskakiwał check engine?
Witam Czy Audi a3 8p sportback 1.6 102km rok 2006 - ma tylko dwie sondy lambda: pierwsza przed katalizatorem ( Bank1 sensor1) oraz druga diagnostyczna za katalizatorem (Bank 1 sensor2 ) ? Czy w tym aucie jest przepływomierz powietrza - gdzie go szukać, koło filtra powietrza ( nie potrafię zlokalizować) ? pozdr
Moze to glupie pytanie ale co to sa Techy lub KTS ? Ja potrzebuje podgladnac tylko prace sondy lambda i temperature rejestrowana przez czujnik
Nie musisz odłączać, bo i tak nie pracuje ta sonda! Brak masz w zasilaniu (lub uszkodzona sonda) i właśnie tak silnik pracuje. Do sprawdzenia zasilanie sondy manualnie, reszta tylko testerem diagnostycznym! P.S.: A i następnym razem zapoznaj się z tematyką zagadnienia o jakie pytasz, bo to forum techniczne i takie posty jak ten, lądują już z reguły...
W jakich warunkach wykonywałeś diagnostykę? Auto rozgrzane do temperatury roboczej? Druga sonda tylko diagnostyczna badająca sprawność katalizatora. Masz jakieś błędy?
Dwa problemy: 1. Po uruchomieniu auta w mroźne dni czasem zdarza się, że silnik sam wykręca się na wysokie obroty (do odcięcia). Jest też tak, że dzieje sie to w trakcie jazdy (gdy silnik jest już zagrzany), bez specjalnego powodu. Zazwyczaj po paru minutach wszystko wraca do normy. Sonda Lambda była wymieniana, jednak program diagnostyczny pokazuje...
diagnostyczny lambda sonda lambda diagnostyczny sonda lambda sonda diagnostyczny
laser wyrzynarka przesyłanie muzyki bluetooth podmiana kanały
harman kardon reset dream machines
Objawy uszkodzonego zaworu N75 w VW Passat B5 1.9 TDI AVB Instrukcja obsługi miernika pH C-600 - skąd pobrać?