Najpierw sprawdź czy wentylator się lekko kreci (może być zatarty - częsta usterka), jeśli nie zatarty to na uruchomionym silniku wypnij wtyczkę z czujnika temperatury - jak wszystko sprawne to wentylator powinien zastartować po kilku sekundach. Bezpiecznik od wentylatora masz za akumlatorem, przekaźnik po lewej stronie w komorze silnika - miłej zabawy.
nie wprowadzajcie ludzi w błąd, były cienkie z temperaurą a nie seicento. w seju jest tylko lampka informująca o gotującej się wodzie święta prawda
Jeżeli wydmucha uszczelkę między kanałem wodnym i spalinowym to ubywa płynu,nie przybywa oleju i moc jest w miarę ok, a temperatura spalin powoduje szybki wzrost temperatury cieczy do zagotowania włącznie.Nie pisałem,że to jest przyczyna u autora ale podałem ją jako jedną z możliwych.Nie ma znaczenia czy układ jest ciśnieniowy czy nie płyn wcześniej...
padł czujnik temperatury przy termostacie. Przekazywał ciągle sterownikowi że silnik jest zimny, co powodowało zalewanie świec i nie chciał odpalać
Witam serdecznie FIAT SEICENTO YOUNG rok 2001 pojemność 900 1) Awaria - padł wentylator. Na małych codziennych odcinkach 6 km nie zauważyłem tego. Autko kiepsko odpalało na ciepłym silniku bo był rozgrzany. Na zimnym bez kłopotu. Stawiałem na akumulator. Na odcinku 18 km zgasiłem auto, kupiłem znicz, wsiadłem i był kłopot z obróceniem wału przez rozrusznik....
Witam wszystkich. Posiadam seicento z 1999 roku 0.9 z gazem. Od dłuższego czasu nęka mnie problem palącej się kontrolki przegrzania cieczy chłodzącej, a mianowicie pierwsze takie zjawisko miało miesiąc temu, może trochę później. Podczas jazdy lekko się świeciła lampka temperatury (nie tak wyraźnie jak ręcznego) podczas dalszej jazy świeciła ona jaśniej,...
Witam! Jestem tu nowy. Przeszukałem forum i wszystkie posty dotyczyły problemów z włączaniem a ja mam odwrotny :) Jakiś czas temu zapalała mi się lampka check engine. Po odczytaniu błędów wyskoczyło że czujni temperatury cieczy podaje czasami błędne odczyty w postaci -40st. Ostatnio wymieniłem czujnik ale kontrolka już od tygodnia świeciła ciągle nie...
Witam mam nastepujący problem po nagrzaniu silnika zapala się kontrolka cieczy chłodzącej, wentylator działa przwidłowo, włącza się jak zwykle co jakiś czas ale lampka kontrolna wysokiej temperatury ciągle sie pali. Po zgaszeniu silnika o odczekaniu kilku minut włączam silnik i wszystko jest OK Czy to uszkodzony czujnik, czy termostat...
Wspomniałem że był wymieniany czujnik temperatury cieczy bo na samym początku po podpieciu go pod Ecu pokazywał taki błąd ale problem jest nadal po wymianie i nagrzaniu pokazuje prawidłowe temperatury czyli wlancza wentylator przy 97stopniach dodam że przy tym sprawdzeniu jak ostyg nie chciał odpalić jak odpalił zaswiecila się pomaranczowa lampka silnika...
Witam.Mam problem. siadl mi silniczek chlodnicy zakupilem nowy zagotowalem mu wode lampka temperatury sie zapalila a wiatrk chlodnicy nie wlaczyl sie.sprawdzilem bezpiecznik dobry 2 bezpiecznik za akumulatorem dobry na krotko dziala wiatrak wczoraj tez jechalem zapalila sie kontrolka temperatury a on sie nie wlaczyl.Sprawdzilem czujnik na krotko w termostacie...
to masz problem z glowy, bo test lampki jest tylko w liczniku elektronicznym
w 900 czujnik od lampki masz na glowicy od gory . po stronie alternatora
Kontakt spray - przeczyść złącza. Życie zna takie przypadki, że spowodowane to było minusową temperaturą otoczenia, ale teraz raczej ta przyczyna odpada.
Są dwa rodzaje czujników bo w niektórych seicento były lampki kontrolne a w niektórych wskaźniki. Żadne seicento nie wychodziło fabrycznie ze wskaźnikiem temperatury silnika. Tylko kontrolka przegrzania więc jeśli kumaty sprzedawca to powinien sprzedać czujnik na kontrolkę Ale to ma jedną wsówkę a mi w sklepie wcisakali za dwoma i i nie wiem czy to...
Tzoku, ja bazuje na seicento. Były dwie wersje, uboższa bez termometru (za to z lampka kontrolną przegrzania) i bogatsza (z termometrem). Ta uboga miała czujnik czerwony, i to był styk zwierny.
Witam, dzisiaj po powrocie do domu zauważyłem, ze nie włączył się wentylator chłodnicy. Zacząłem od sprawdzenia bezpieczników, spalony bezpiecznik 30A. Po jego wymianie wentylator ożył. Niestety znowu spaliło bezpiecznik. Zamówiłem sobie nowy wentylator i założę go jutro. Mam do was kilka pytań 1. Czy do wymiany wentylatora potrzebny jest kanał, czy...
Załączenie wentylatora i zapalenie lampki świadczy o braku odczytu temperatury przez komputer . Aby się przekonać że to obwód czujnika odłącz go na włączonym zapłonie ,powinien zachować się podobnie czyli włączyć wentylator i lampkę awarii . W takim przypadku problemu z odczytem temperatury dla bezpieczeństwa jest włączony wentylator a termostat odpowiada...
Najpierw musisz się zdecydować na konkretny wskanik, najlepiej z zakresem do 120-130 stopni, musisz znaleźć miejsce gdzie go zamontujesz. Razem ze wskaźnikiem kupujesz czujnik temperatury -musi stanowić parę do wskaźnika, ich charakterystyki muszą być zgodne. Czujnik ma mierzyć temperaturę oleju wiuęc znowu problem mechaniczny: zespolonego z ciśnieniem...
Witam. Mam pytanie inne niż wszystkie.. Co zrobić aby zapisać jakiś błąd w sterowniku SPI seicento IAW 16F? Musze przetestować urządzenie diagnostyczne i nie wiem jak wywołać jakiś pewny błąd. Odłączałem czujnik położenia wału i 3 razy próbowałem włączyć (oczywiście silnik nie ruszył) a kontrolka dalej nie świeci. Włączałem też silnik na kilka sekund...
Witam wszystkich, nazywam się Łukasz i jest to mój pierwszy post. Postanowiłem się podzielić wiedzą, której sam nie tak dawno potrzebowałem... Sprawa dotyczy dość "popularnej" usterki w seicento 1.1Mpi. Na początek kilka słów o "pacjencie", jest to seicento 1,1mpi rok 2003, przebieg 75000, gazu nie widział :). A więc tak jak w temacie, problem pojawił...
Witam. Mój problem to SC 1.1MPI 2003 benzyna 90kkm. Przebieg zdarzeń: - Problemy zaczęły się w końcu stycznia, nie kręcił przy temp. poniżej -10C. Akumulator wymieniłem - niewiele pomogło. - Jak zapalił, zdarzało się, że pracował jak traktor. Wymieniono świece i kable WN - też nie pomogło :( - Na początku lutego odstawiam do elektryka. Ponieważ ciepły...
116 stopni to zdecydowanie zbyt dużo dla silnika i w wielu przypadkach zwyczajnie jest już za późno i uszczelka pod głowicą zostaje uszkodzona. Może i masz rację, a ja myślę że silnik jest do tego przystosowany, skoro ma tak "urządzone" chłodzenie (ciśnieniowy układ). Gdy zaświeci kontrolka i widząc to zaprzestaniemy jazdy moim zdaniem nic się nie...
Ponieważ po zdaniu prawa jazdy długo jeździłem głównie samochodem rodziców (Yaris 1 fl) nauczyłem się bardzo lekkiego oporu i hydrauliczne mi przeszkadza, do tej pory, mimo że od 3 lat jeżdżę głównie starym e46. Ogólne wrażenia? Yaris 1 - elektryczne - niemal palcami można kręcić podczas manewrowania. Mnie się to podoba, dla niektórych za lekko. Światła...
4. pułapki z pojemniczków jajek z niespodzianką gdzie do jednej połówki wsypywałem sodę i zabezpieczałem watką a na dole woda z kwaskiem cytrynowym. Takie coś się stawiało i jak ktoś przez przypadek przewrócił, to "wybuchało" Robiło się i "granaty" w ten sposób. Plastikowy pojemnik, taki co ma 2 połówki. Do środka wlewało się ocet, do tego nakrętka...
seicento lampka seicento temperatury lampka temperatury
kabel orbitrek synteza tdd1742 radio meridian
niedziałające klawisze klawiatury niedziałające klawisze klawiatury
Lokalizacja przekaźnika startera w Mercedes Sprinter 311 CDI Instalacja Windows XP na dysku SSD - Kompatybilność i Wydajność