Kolor sondy jest prawidłowy. Odłącz klemę minusową na chwile i pośmigaj tylko na benzynie ,żeby się ECU na nowo przyuczyło i zobacz czy wtedy kontrolka się nie będzie zapalać. Moim zdaniem masz problem z instalacją gazową . Zła regulacja albo źle dobrane wtryskiwacze i w pewnych zakresach prędkości obrotowej silnika mieszanka jest zbyt uboga albo zbyt...
Witam Mam problem z instalacją gazową, której nie dało się wyregulować. Odkąd kupiłem samochód z instalacją to były wysokie wolne obroty na gazie ok. 1200 i duże spalanie LPG - ok 15L + 5 benzyny na rozruch. W ogóle na samej benzynie pali dobre 30 litrów, a powinien 8. Ostatnio samochód nagle zgasł na LPG. Myślałem, że brakło paliwa. Zatankowałem gazu...
Witajcie! Potrzebuję pomocy w regulacji instalacji II gen. w Lanosie 1.4. Instalacja to Stag-50, Lovato 92 i mikser 34mm. Miałem problem ze zbyt ubogą mieszanką na wysokich obrotach, zrobiłem trochę ładu w sterowniku bo gazownicy straszne bzdury tam powpisywali. Musiałem trochę odkręcić większą śrubę na parowniku. Print screen z programu: http://obrazki.elektroda.pl/6323668000_1...
Witam! Posiadam w samochodzie daewoo lanos instalacje II generacji z komputerem autronic al-700. W instalacji tej napewno nie ma śruby regulacyjnej między parownikien a mikserem - jest silnik krokowy. Wykorzystując progarm AMON próbowałem wyregulować instalacje, Na wolnych obrotach mieszanke mam bogatą na 0,8-0,9 a lambda tez oscyluje na 0,8-1,00, natomiast...
brak mozliwości wyregulowania softem składu mieszankiPrzyczyną problemu okazał się attuator (regulator z silniczkiem krokowym). W fabryce przy montazu zapomniano o uszczelce-oringu pomiędzy korpusem a silniczkiem.Problem dotyczył kilku pojazdów.
jak najlepiej ustawic instalacje LPG II generacji? jak wyregulowac mieszanke? czy przy dobrze wyregulowanej mieszance powinna lambda na biegu jalowym oscylowac w zakresie okolo 0,25 do 0,75(u mnie tak pracuje)..przy jezdzie rownomiernej sonda pracuje podobnie...podczas przyspieszania mam mieszanke bogata. czy w parowniku Voltran ta duza plastykowa sroba...
Mam taki problem. Poprzednik zamontował blosa między przepływomierzem klapkowym a przepustnicą. Teoretycznie poprawnie, ale nie można było wyregulować go, skręcony na maksa i mieszanka za bogata. Przełożyłem przep przepływomierz i blos zrobił się pięknie regulowany. Ustawiałem go na stale podpiętym mierniku pod sondę. Reagował idealnie na kręcenie śrubkami,...
wymienilem parownik na Lovato Elektronik. centralka to Autronic AL-700. w jaki sposob prawidlowo wyregulowac sklad mieszanki za pomoca duzego, plastikowego pokretla na reduktorze?? podczas autokalibracji programem A-Mon jest tylko moment podczas ktorego nalezy wyregulowac obroty na biegu jalowym za pomoca malej srubki a o regulacji napiecia membramy...
czytam o parowniku LPG i czytam.. i wszedzie mowia o czułosci.. ale nigdzie nie pisza: Czy jak sie wkręca srube od czułości to rosnie wypływ gazu czy jak sie ją wykręca to rośnie wypływ gazu ???? ps. parownik LOVATO prosze o krótka odpowiedz heheh.. a nie jakies litanie... (??) – ozdobnik ? -- > REGULAMIN pkt 11.1 i 11.2. Popraw błędy i interpunkcję....
Chodzi o samochód vw passat 91r. Silnik RP monowtrysk. Na benzynie chodzi wszystko ok, instalacja pół roku temu przeszła gruntowną naprawe, więc też jest ok (nowy parownik itd). Jest to instalacja 2generacji ale założony jest register (sruba między mikserem a reduktorem), czyli w takim układzie instalacje ta trzeba traktować jako instalacje pierwszej...
Ponawiam pytanie co do regulacji LPG II giej generacji LOWATO.Chodzi o wkręcenie czy wykręcenie sruby przy parowniku.Nesia pali teraz ok.9,5LPG w cyklu mieszanym.Silnik 1,5 8mio zaworowy. Ponawiam pytanie co do regulacji LPG LOVATO IIgiej generacji. Chodzi o wkręcenie czy wykręcenie śruby przy parowniku.Nesia pali teraz ok.9,5l LPG w cyklu mieszanym.
Wymieniałem membrany przy mieszalniku lovato i go czysciłem rozpuszczalnikiem nitro wszystkie srubki musiałem wykrecić i też tą mosiężną teraz nie wiem ile musze ją wkrecic zeby było dobże .Mysle ze to przez to tak dużo mi pali bo wcześniej tyle mi nie palił.
zrobilem na nowym parowniku(lovato) już przeszło 1000km więc czas go ostatecznie wyregulować. mam spalanie większe ok. 1 litra w porównaniu ze starym parownikiem i do tego okopconą końcówkę tłumika suchą sadzą czyli za bogata mieszanka. jak osiągnąć mniejsze spalanie?? kiedy wkręcam pokrętło od membran to mieszanka ubożeje ale po autokalibracji centralki(AL700)...
silnik ma zbyt niskie wolne obroty na LPG , jak wyregulować wolne obroty ( instalacja Lovato ) ?
Witam , nie mam wolnych obrotów :( więc mam pytanie do znawców tematu LPG . zamontowałem dyfuzor w rurze dolotowej zaraz przed przepustnicą ale za otworem zaworu by-pass-u - czy jest to ok ? jak dokonać nastaw podstawowych reduktora ? ( był rozbierany i czyszczony - membrany ok) mam instalację starego typu i wtryskiwacze zostały odcięte za pomocą przekaźnika...
Wiec zamontowalem instalacje i dziala tylko nie wiem czy do końca dobrze. A więc Po podłączeniu interfejsu praca attuatora oscyluje miedzy 100 a 115 kroków. W zakresie obrotów 2200- 5500 z mieszanką jest wszystko ok. Natomiat obroty 1000- 2000 jest cały czas ubogo. Dodatkowo na wolnych moge ustawic ubogo albo bogato, nigdy nie jest optymalnie. Założyłem...
Ostatnio chciałem wyregulować instalację LPG 2. gen (bez krokowca, z registrem). Zablokowałem kanał biegu jałowego poprzez ustawienie silnika krokowego ECU w pozycji maksymalnie wysuniętej i odłączyłem od niego wtyczkę. Chciałem żeby gaz szedł przez gardziel przepustnicy bez udziału kanału jałowych obrotów. Przy 3k obrotów silnika regulacja membraną...
Powie mi ktos jak mozna ustawic rezerwe w LPG ? Wielozawór LOVATO. Szukalem i nie moglem nigdzie tutaj znalezc ;// Chcialbym zeby Kontrolka sie zapalala przy jakis 10l w butli, a zapala sie juz gdy jest ponad polowa butli. Butla 45 L. Dodaje zdjeicie http://obrazki.elektroda.pl/3272828300_1...
Mam instalacje LPG w Passacie B3 1991 1.8. Chce wiedziec jak najlepiej wyregulowac ja. Instalacja to LUVATO ale ma wymieniona regulecje komputerowa na reczna,tak wiec mam az 2 pokretla do dyspozycji. Jedno przy parowniku i drugie na rurze wychodzacej z parownika. Dodam iz przy obecnym ustawieniu i spalaniu 19 l. LPG na 100km nie jestem zbyt zadowolony......
Witam! Mam taki pomysł, żeby gaźnik regulował się sam w zależności od pogody na postawie danych o spalinach, pozyskanych przy pomocy sondy lambda. Na początku sprawdziłbym zawartość tlenu w spalinach przy idealnym ustawieniu gaźnika. Mikrokontroler sterowałby silnikiem, który w zależności od danych z sondy wykręcałby śrubkę od składu mieszanki albo...
Witam. Po samodzielnej regeneracji parownika byłem u gaziarza dwukrotnie i ciągle jest problem z wolnymi obrotami, tzn. gdy rozgrzany po wciśnięciu sprzęgła często się dławi, nie gaśnie, ale obroty spadają i rosną z powrotem. Na postoju obroty lekko falują. Na benzynie jest ok. Kilka dni temu byłem na przeglądzie i diagnosta powiedział, że jest delikatnie...
czas opóźnienia sądy lambda 20 sek (nawet do60) cut - off na 1500 - 2000 obr bo bedzie strzelał w gaznik zubozenie - pobaw sie 20 do 40 % tak aby nie szarpał emulacja H L - H-nieco wiecej od L ale bez przesady bezwladniśc TPS ok 0,2 V przelaczenienie na gaz 2000 do 2500 narastajaco temp przelaczenia LPG 10-20 + opornik 100 ohm zwierany recznie przez...
Moim zdaniem masz zbyt ubogą mieszankę. Regulacja instalacji powinna pomóc.
Z reduktora wypuść zanieczyszczenia po LPG , filtr LPG (jak nie wymieniałeś zleć to warsztatowi można się poparzyć gazem) regulacja składu mieszanki LPG.
A jak silnik zachowuje się na benzynie? Czy poprawnie pracuje O2S? Jak wygląda SFT, LFT i TFT? Czyściłeś przepustnice? To takie podstawy, jeśli jesteś pewien ze w powyższych kwestiach wszystko jest OK, wtedy profesjonalna kalibracja instalacji gazowej i będzie OK. Na benzynie silnik jeździ równo. co do reszty przepraszam ale poproszę po polsku :) jestem...
Dziwna sprawa na benzynie wszystko ok a na gazie mieszanka raz bogata raz uboga... To zmienia postać rzeczy czy w takim razie wiecie co to może być? Tego nikt nie wie bez sprawdzenia, pierwszy podejrzany to reduktor jeśli masz instalację 4 generacji, jeśli 1/2 to może zwyczajnie wymagać regulacji, ale tak naprawdę mogą być jeszcze inne przyczyny.
Fajnie, tylko mnie bardziej chodziło jaki typ instalacji gazowej itp. Skoro na benzynie pracuje ok to krokowca zostaw w spokoju. Skontroluj skład mieszanki na gazie to już będzie coś wiadomo.
MAM Daewoo Lanosa 1,6. A regulację robiłem na "oko", kręcąc delikatnie trymerem z lewej strony. Czy on służy do emulacji Lambdy?
Znany jest kłopot strzelania w Lanosie. Standardowo wina prawdopodobnie leży w zacieraniu się silniczka krokowego LPG (attuatora) i zbyt wolnej korekcji składu mieszanki, lub złym ustawieniu sterownika pod kątem wzbogacania mieszanki. Lanos jest bardzo czuły na tym punkcie. Jeżeli nawalił Ci katalizator, oznacza to, że do układu wydechowego dostaje...
Zadaniem zaworu EVAP jest dodawanie oparów paliwa zebranych w pochłaniaczu do powietrza zasysanego przez silnik... zawór jest otwierany podciśnieniowo przez elektrozawór. Wybuch gazu mógł uszkodzić zawór lub pochłaniacz, co skutkowałoby zasysaniem "lewego" powietrza przez silnik, ale samego układu podciśneiniowego nie powinien był uszkodzić... choć...
Oscylacje napięcia sody wynikają właśnie z regulacji składu mieszanki przez ECU, bezwładność regulacji instalacji LPG II generacji jest dużo większa i zazwyczaj jedynie "symboliczna", żeby się nazywało że jest i auto mogło jakoś przejść badanie na analizatorze spalin. W przypadku tego silnika, zw względu na układ zmiennej długości kanałów dolotowych...
najpierw trzeba wszystko wyregulować, tak aby mieszanka w całym zakresie obrotów była OK potem świece i przewody WN nie ma standardowych ustawień parametry pracy dla każdego auta trzeba ustawić podczas regulacji ( nie mam na myśli emulacji, rodzaju sondy itp. )
Regulacja na rozgrzanym silniku. Następnie Sprawdzenie gdy Wystygnie. Jeżeli Wtedy zaczyna się problem z gasnieciem to reduktor. Rozgrzewasz silnik i kontrolujesz co się dzieje ze składem mieszanki. Za pewne będzie bardzo pływać i tu będzie problem. Stabilność redauktora. Mam Nadzieję że wiesz jak powinna wyglądać sprawna membrana.
...a plastikowa śrubka odpowiadająca za wolne obroty została przezemnie wkręcona z tą samą ilościa obrotów z jaką była wykręcana i tyle regulacji... Z tego co wiem to plastikowa śruba wcale nie jest od wolnych obrotów. Powiedziało mi o tym już kilku gazowników. Jak ją wkręcisz za bardzo to obroty zaczną spadać a silnik zacznie się dusić co może mylić...
1.Jaki parownik masz założony? 2.Jaki mikser? (średnica zwężki/dolotu). 3. Czy w ślepym pędzie za oszczędnością nie poszedłeś w kierunku bezmyślnego zubażania mieszanki?, instalacja potrafi zachowywać się złośliwie, im bardziej ją "przykręcasz" tym więcej pali:D Sprawa podstawowa: w całym zakresie obrotów i obciążeń sonda musi "skakać" bogata/uboga.
II generacja jest ok do Lanosa ale z silnikiem 1.4 lub 1.5 8V. Czy 8 czy 16 zaworów, różnica leży praktycznie tylko w szybkości zużywania się kompletu zawór/gniazdo - 16 zaworów, małe grzybki, mała powierzchnia wymiany ciepła. , tylko jak wcześniej pisałem w tym silniku jej dobre ustawienie jest trudne. Bo jej się nie da dobrze ustawić dla wszystkich...
No właśnie że sonda ma sporo wspólnego z obrotami biegu jałowego. Niemożliwe? Podepnij emulator sondy do auta i ustaw go na bogatą mieszankę. Jak tylko silnik sie nagrzeje i wejdzie w tryb pracy ze sprzężeniem (regulacja sondą lambda) to po jakiejś chwili zacznie nierówno pracować a obroty zaczna sie coraz bardziej podnosić (zmniejszona ilosć paliwa)...
Parownik ma teoretycznie niewielki przebieg, był wymieniany (podobno na nowy, pewności nie mam) ale Panowie od razu spaprali montaż gdyż uszkodzili gwint w parowniku i cały czas było czuć gaz (doraźnie użyli taśmy teflonowej aby uszczelnić połączenie) dalej, po tym jak byłem na regulacji u fachowców z problemem dużego spalania, tak mi ustawili że autem...
Witam Mam lanosa 16V z instalacją Landi Les98 i na regulacji facet nawet nie podłączył jej do kompa. Całość ustawiał na analizatorze spalin . Myślałem że po ustawieniu mniej będzie palił ale ze zużyciem w sumie bez zmian ok. 12/100 a w trasie bez gwałtownych przyśpieszeń z prędkością 120- 130 pali ok. 10/100. Jedyne co zaobserwowałem to że po regulacji...
Zawsze ale to zawsze najpierw należy doprowadzić samochód do pełnej sprawności na oryginalnym paliwie, bez tego nie ma się co zabierać za regulację LPG (ani tym bardziej za montaż). Czyli na chwilę obecną - zakręcasz zawór przy butli i całkowicie odłączasz instalację elektryczną LPG, dobrze byłoby wymontować mikser, reszta instalacji może zostać na...
A ja pobawiłbym się inaczej - mam takie próby za sobą w L-jettronicu mojej byłej mazdy - szykowana była pod nitro - stąd modyfikacje, ok już do rzeczy. Jak napisane zostało wcześniej - moc zależy od pojemności - ale nie bezpośrednio - dwa czynniki - powierzchnia denka tłoka, tej nie zmienimy, założeniem jest że zostanie silnik 1,4. Drugim czynnikiem...
http://obrazki.elektroda.net/27_12705045... Witam chciałbym pochwalić się moją kosiarką do trawy. Projekt przerobienia kosiarki spalinowej na kosiarkę zdalnie sterowaną już od dawna chodził mi po głowie. Chcąc podnieść poziom i unikalność maszyny postawiłem sobie niezależne założenia. Pierwsze założenie to takie, że kosiarka po przeróbce powinna...
Proszę o pomoc 2 lata temu założyłem instalacje BRC Just junior i mam z nią same problemy. 1) Początkowo gasł przy dojeżdżaniu do świateł, obecnie temat załatwiony 2) Bardzo dużo pali 13l i więcej ( jeżdżenie na gazie z ekonomicznego punktu widzenia staje sie mało opłacalne ). W tych samych warunkach na benzynie pali 9-9,5l 3) Nie ma mocy w całym zakresie...
Witam wszystkich. Podłączam się pod temat, gdyż mam podobny problem. Mój samochód to Lanos 1,5 16V 99rocznik, przebieg 98tys. km. Mam go od niecałych 2 tygodni. Generalnie niestety zdarza mu się strzelić na gazie, ale o tym mówił mi już poprzedni wlaściciel. Przwody wysokiego napięcia jeszcze fabryczne, właściciel zmieniał regularnie tylko świece. Instalacja...
Zrób ten test na spaliny, lub poważniej zastanów się nad parownikiem, chłodnice same nie wybuchają, albo to ciśnienie związane z UPG, albo gaz idzie w obieg chłodzenia silnika, co już będzie zależeć od konstrukcji parownika/reduktora gazu. Są parowniki, które są narażone na takie awarie, trzeba by sobie sprawdzić swój model. Ile może mieć najechane?...
A to wiem, że mam teraz na sztywno, ale regulowałem na podstawie napięcia z sody. Starałem się ustawić 0,4V na jałowych i 0,75V na gazowaniu. Zresztą to jeden czort, bo sonda 1V pracuje właściwie zero-jedynkowo. Nie wywaliłem korkowca, tylko mam centralkę w trybie strojenia parownika - mostek pomiędzy białym i czerwonym przewodem na złączu diagnostycznym....
Ten opis błędów nie do konca jest poprawny. Pierw auto pokazuje 12 jako rozpoczęcie testu. Potem kod błędu. I znów 12 jako zakończenie testu. Nr błędów: 01, Potencjometr zaworu dlawiacego Napiecie za niskie 02, Potencjometr zaworu dlawiacego Napiecie za wysokie 03, Wentylator 2 Napiecie za niskie 04, Wentylator 2 Napiecie za wysokie 05, Wentylator 1...
te kody ze zdjec to sa wszystkie kody jakie mozna sczytac za pomoca checka? u mnie w opelku mam takie kody: czy to samo jest w matizie? UKŁAD WTRYSKOWY I ZAPŁONOWY zwarcie pinów A i B w złączu diagnostycznym 10 - Kody błędów nie zaprogramowane 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 13 - Sonda lambda - brak sygnału 14 - Czujnik...
lanos mieszanka regulacja mieszanka lanos regulacja
kasowanie błędów iveco zgrzewanie matrycy koszulki olejowe
bateria milwaukee piekarnik samsung
Jak wypolerować zarysowaną obudowę kina domowego? Jak przywrócić otwieranie okien dwoma kliknięciami?