Spróbuj zaślepić zawór EGR żeby spaliny z powrotem nie cofały się do kolektora ssącego.
Mam krótkie pytanko. Jaki jest koszt przypuszczalny wymiany uszczelki pod głowica w Lanosie ? Pisze bo nigdzie nie mogę się dodzwonić.
Moze nie pasować olej nie scieka blokuje wytwarzajac cisnienie podpiera zawory i niema ciśnienia albo jakis brud przy składaniu szlifowanu przylgni bloku głowicy
Koszt samej uszczelki to 60zł. Problem w tym, że sama wymiana uszczelki nie załatwia sprawy.
Witam, po raz drugi w tym roku wymieniam uszczelke pod głowicą, po oczyszczeniu bloku z fragmentów starej uszczelki i wstępnym szlifie papierem ścierny zauważyłem jedno miejsce nie oczyszczone. Dokładnie w tym miejscu była uszkodzona uszczelka, zastanawiam się czy można z tym coś zrobić poza planowaniem bloku. Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/4009689900_...
Przy tych objawach co opisujesz, to zacząłbym od testu na obecność spalin w płynie chłodzącym, bo niestety znając problemy Lanosów z LPG, stawiam na uszczelkę pod głowicą (a jeśli tak, to wątpię, by opłacało się go naprawiać, oczywiście samą uszczelkę można wymienić za kilkaset zł, ale to żadna naprawa). Po drugie - czym prędzej zrób porządek z wentylatorem...
Wycieku nie sprawdza się po ilości kropel na glebie, tylko oglądając dokładnie silnik. Mogą być solidne wycieki, a na ziemi nie będzie nic. Wymiana uszczelki pod głowicą to od 500zł w górę, razem z częściami.
Druga uszczelka a głowicę planowałeś? Czemu wymieniałeś uszczelki?
Witam. Mam problem ze swoim lanosem. Tydzień temu została w nim wymieniona uszczelka pod głowicą, uszczelniacze zaworów. Samochód na benzynie jeździ jak nowy, lecz LPG nie ma mocy, jak chcę przyśpieszyć to robi więcej hałasu niż jedzie. Myślę, że może dostawać za mało LPG, a może to filtr? Co zrobić?
Sprawdź kompresję może być przepalona uszczelka pod głowicą pomiędzy cylindrami.
Moim zdaniem uszczelka pod głowicą,częsta awaria zagazowanych autek
Witam. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem samochodu Daewoo Lanos 1.6 16v. Zaraz po kupnie samochodu padła mi uszczelka pod głowicą, uszczelka została wymieniona,głowica splanowana i zostały wymienione uszczelniacze zaworowe. Jak się okazało lanos bierze olej w ilości około 1 litr na 1000 km, ale w ostatnim czasie okazało się że po przejechaniu kolejnego...
Po 1.5 roku to mogła znowu paść uszczelka ale jak nie ubywa Ci dużo płynu/oleju bo pewnie nie zauważyłeś to jeździć. Znam lanosy co dziadoska uszczelka potrafi paść po 3 miesiącach.
Cos ten wałek na krzywce 4 cylindra porysowany, jest luz na czwartym cylindrze na popychaczach Wygląda zupełnie normalnie, porysowanego wałka chyba nie widziałeś. Nie chodzą od strony cewki pierwszy i drugi tłok po zdjęcie przewodów ze swiec tak samo chodzi Głowica do zrzucenia - brak ciśnienia, albo popękane pierścienie, albo przepalona uszczelka....
może być uszkodzony termostat lub uszczelka pod głowicą
W aucie grzebałem przy silniku wymieniłem : -uszczelki pod głowicą -pierścieni -uszczelki -rozrząd A przed tymi zabiegami było dobrze?
Moim zdaniem silnik do remontu - kopci na biało plus "masło" widoczne na nakrętce oleju, to wg mnie uszczelka głowicy do wymiany plus planowanie głowicy. Przed ewentualną wymianą uszczelki należy dokładnie zbadać głowicę na szczelność, bo może być pęknięta (lub tuleja cylindra). Np. w aucie syna (Lanos 16-zaworowy), w krótkim czasie zakładano 2 razy...
Przepraszam za przejęzyczenie. Ja nie pisałem że planowanie głowicy albo wymiana uszczelki po głowicą chociaż i jedno i drugie należy zrobić jednocześnie wpływa na luzy zaworowe. Pisałem że nie czeka się po wymianie samoregulatorów bo cóż da czekanie tylko trzeba odpalić auto aby owe samoregulatory dostały ciśnienie oleju i jak sama nazwa wskazuje wyregulowały...
. Moja teoria jest taka, że podczas wymiany poprzedniej uszczelki założono źle nową i auto brało olej głowicą. :| Bzdura. Jeśli kopci po przegazowaniu, to masz silnik do remontu - zbyt duży luz tłok/pierścienie/cylinder. Nie wmawiaj sobie że się tanio wykpisz.
Daj znać jak wyglądają krzywki. Jest jeszcze jedna mozliwość-jesli dałeś(czy ktoś dał) zbyt dużo silikonu na styku obudowa wałka-głowica to mógł się przytkać otworek którym płynie olej smarujący czopy wałka i krzywki. Tylko wtedy raczej "świerszczy" i długo byś nie pojeździł. Czy dobrze jest podawany olej można zaobserwować przy pomocy latarki. Odkręcić...
Ciśnienie paliwa, świece, sonda, uszczelka pod głowicą, kody błędów - to bym ja sprawdzał w pierwszej kolejności. Katalizator również sprawdzić. Pozdrawiam.
Też miałem ten problem ,ale w innym samochodzie .To zależy z jakiego materiału jest zrobiona uszczelka [jakość materiału].Jeśli nic nie pomaga to odtłuścić wszystkie powierzchnie [uszczelka ,dekiel ,głowica]posmarować cieniutko silikonem [odporność pow.100 stopni] i zmontować.Odczekać aż wyschnie silikon i po problemie.
Witam Czytałem gdzieś posta, w którym było napisane, że w silnikach 16V szybko się przepala uszczelka pod głowicą, ponieważ ścianki między cylindrami są bardzo cienkie. Czy ktoś może się orientuje, czy to stwierdzenie jest poprawne?
Oring na aparacie, lub ktoś zbyt dużą nasadką dokręcał głowicę i pęknięta obudowa wałka rozrządu. Przenoszę do mechaniki!
Olej wymieniony na Elf 10w40. wymieniłem również czujnik temperatury, bo był problem z rozruchem na zimnym-problem ustąpił. Ale ciągle mnie męczy to ze jak jest rozgrzany to potrafi zgasnąć, Sprawdziłem testerem szczelność uszczelki pod głowicą kolor nie zmienił się czyli ok
Uwalony emulator wtrysków, na przykład Uszczelkę pod kolektorem możesz sprawdzić psikając plakiem w miejsce styku ww z głowicą
Silnik w złom. Na 1 cylindrze ciśnienie powiedzmy że może być - powyżej granicznego. Reszta martwa. Silnik do wymiany - sama pełna obróbka głowicy to koszt koło 350zł.
jakby coś się dostało do nagrzewnicy i blokowało przepływ to by był tylko jeden przewód ciepły. dodam że chyba jest wydmuchana uszczelka pod głowica bo silnik jest zalany olejem i go ubywa
Jest możliwe że zamarzł parownik od gazu gdyż nie było obiegu płynu chłodniczego i dlatego silnik zgasł.Raczej wykluczam uszkodzoną uszczelkę pod głowicą bo w takim przypadku auto już by nie odpaliło.
Witam u mnie w Lanosie 1,6 kat jak serwis fabryczny wymienił uszczelkę pod głowicę to na benz. nie palił na 1 cyl na gazie było OK chcieli wymieniać jeszcze wtryski, sam znalazłem przyczynę i ją usunełem bo żle był wetknięty wtyk na wtryskiwacz konektorki wewnątrz niego nie dochodziły do płaskich bolcy wtryskiwacza, jak ruszałem za kabelki od tego wtyku...
Kolego też tak miałem i tracił płyn przez uszczelkę pod głowicą. Jeżeli zobaczysz, że uszczelka pod głowicą ewidentnie się poci od strony kanału olejowego w okolicy kolektora wydechowego to zainwestuj w nową uszczelkę, O dziwo płyn nie dostaje się do oleju. Po wymianie uszczelki problem zniknął. Niestety trzeba będzie bulnąć ok 350 zł z robocizną. Nie...
Przyszła pora na zamkniecie tematu. Wszystko wskazywało na awarie cewki a okazało sie to uszczelka pod głowicą. Auto ma przejechane 92kkm Silnik nigdy nie był przegrzany i rozsądnie eksploatowany. Razem z wymianą rozrzadu ok 600zł. Trochę zabolało. Dzieki wszystkim za zainteresowanie. Pozdrawiam
W lanosie 1.5 8V mam drobny wyciek oleju pomiędzy blokiem a głowicą. Nie chcę inwestować pieniędzy w wymianę uszczelki bo jego dni się kończą a jedynie doraźnie usunąć kapanie spod auta (kwestia dolania oleju co jakiś czas nie przeszkadza) Czy jest jakaś chemia która pozwoliłaby usunąc taki podciek – jedyne co przychodzi mi na myśl to silikon...
Witam forumowiczów. Przepraszam, że odgrzewam kotleta ale mimo tego, że temat nie raz się pojawiał to nie pomogło mi to rozwiązać problemu. Pacjent jak w tytule Daewoo Lanos 1,4 lub jak ktoś woli 1,3 8V rocznik 2000. W aucie wymieniona została uszczelka pod głowicą. Po złożeniu wszystkiego auto nie zapala. I o ile porażka była wkalkulowana w domową...
EGR bierze podciśnienie sprzed przepustnicy - jak nie wierzysz, to mogę zrobić zdjęcie. Zresztą pomyśl - EGR nigdy nie powinien załączać się na biegu jałowym, zasysanie oparów paliwa pełnym podciśnieniem na biegu jałowym też nie wchodzi w grę, a te otworki są obok siebie. Srednica jednego to ok. 1,2mm drugiego 1,5mm. Ten większy jest od EGR. A porpos...
W cali 2.0 16v głowicę w 2 godz na spokojnie zakładam. Rozrząd: najlepiej nowy, znaki masz u góry na obudowie przy kółkach rozrzadu 2 wciecia i na kółkach 2 znaki (po 1 na każde wcięcie). Na kole paska rozrządu jest znak i na silniku (mniej wiecej na godz. 2 patrzac od przodu). Silnikiem krecisz tylko w przód. Momenty dokrecania to 25nm 65st 65st 65...
Witam!!w odpowiedzi na twoje pytanie ,olej 5w-50 mobil ,klient sobie zarzyczył gdyz cały czas na takim jezdził,popychacze załozone zostały firmy Ruvile,uszczelka pod głowice była zawsze nowa dawana,brak jakichkolwiek inych płynów w zbiorniczku i oleju.Jutro kopie dalej.
Daewoo Lanos 1,6 16v Tak jak w temacie ostatnio wracałem w trasie i zauważyłem iż temperatura się dziwnie zachowuje, po zjechaniu na parking i sprawdzeniu płynu chłodzącego zauważyłem iż zebrało mi się powietrze. W ciągu 100 km musiałem odpowietrzyć układ 3 razy aby nie zagrzać silnika. Tak wiem iż podobne tematy były na forum, ale wszędzie zawsze pada...
Rozrząd jest ok? I jak to się stało, od kiedy tak jest (nie zapala)? Podczas holowania spróbowałem zapalić samochód i o dziwo zapalił dodawałem gazu i nawet dostawał wysokie obroty silnik-ale zaraz gasł.Stwierdziłem ,że to jakaś uszczelka gdzieś w silniku.Samochód odstawiłem do warsztatu a tam okazało się ,że to uszczelka pod głowicą + 8 zaworów w...
chłodnice mam zasłonieta. jezdze tak ok 20km do pracy(ale nawet jak jezdze na wiksze drasy to temp sie nie podnosi) zazwyczaj wentylator właczam na 2.ubytku płynu nie zauwazyłem (uszczelka pod głowica wymieniana ok 7mies temu"przejechane na niej ok 10tys") jak go kupiłem czyli w lutym temtego roku to grzał sie dobrze. a reszte sprawdze
Witam mam taki problem w lanosie mam bardzo dużo wody w wydechu raczej w tlumiku odpala chodzi normalnie trochę go się pogazuje na ciepłym silniku i gaśnie jak udało mi się go odpalić to praktycznie cały czas trzymałem na obrotach żeby nie zgasl było okej zgasilem włożyłem szmate w wydech odpaliłem z gazem i przytrzymalem z 3 sekundy do 5k obrotów i...
Dlatego wyreguluj gaz, bo gazownik chyba się nie postarał - popatrzyłem w googlach - macie tam jakikolwiek sygnalizator świetlny w tym "mieście" ? To co piszesz jest mało realne w moim miasteczku :( Z oringiem to wymień sam, lub jedź do prawdziwego mechanika, trochę są za drogie by je sobie tak przyszczypywać. Możesz mieć jeszcze uszkodzoną uszczelkę...
Witam Oddałem ostatnio swojego Lanosa (2001r, 1.5, 16V, DOHC, 100kM, gaz, przebieg 170tys.) do mechanika. Miał wymienić uszczelkę pod głowicą bo wyciekał olej. Jednak okazało się, że w jednym z toków tuleja nam dwie dość znaczne rysy. Mechanik stwierdził, że remont silnika z uwagi na tuleje nie opłaca się (koszt ok 2-3 tys zł) i ekonomiczniej byłoby...
Miałem wyciek oleju spod uszczelki głowicy ok 0.5 l/1000 km. Wymieniono uszczelkę -brak wycieków-olej ''znika'' ok 1,5 l /1000km. Brak wizualnych przyczyn tak wielkiego ubywania. Mechanik '' pan Zenek w garażu'' mówi że teraz trzeba wymienić uszczelniacze zaworów, bo tamtędy ''znika'' olej. Proszę o opinie czy to coś da.
uszczelka firmy Hart Hart jest jedną z najpopularniejszych firm handlującą częściami moto. Uszczelki robi nawet niezłe (sam kupowałem pod pokrywę korkowe i pod głowicę silnika-ale już nie korkowe), ale siłowników do klapy bagażnika i pod maskę nie polecam. Zaczepy bardzo łatwo się wyłamują. Dodano po 7 (at)kapustaPL jak założysz uszczelkę i przejedziesz...
Zwykle takie problemy to wina silniczka krokowego,sprawdz czy silnik nie łapie lewego powietrza np. uszczelka przepustnica kolektor lub kolektor głowica wtedy efekty będą podobne,ewentualnie ktoś mógł się bawić w rozkręcenie i rozpołowienie kolektora ssącego tu też może być wina falujących obrotów (uszczelka lub coś pomieszane z klapką włączającą długi...
Lanos 1.5 8v +gaz albo 1.5 16v +gaz ew. 1.6 16v+gaz. Mam lanosa 1.5 bez gazu (w mieście nawet 9l spali benzyny) przejechane 150kkm do tej pory nie wiem czy dużo czy mało wymieniane było; łożysko lewe i prawe z tyłu, kilka razy klocki i chyba tarcze, wahacz z przodu, półoś napędowa, końcówki drążków kierowniczych, 2 razy pasek rozrządu z pompą wody,...
Witam, składałem wczoraj w nocy radośnie głowicę w swoim lanosie i popełniłem błąd :). Otóż nakładając na głowicę (górna część) pastę uszczelniającą pod obudowę wałka rozrządu (zielona pasta, Opel) nałożyłem ją w prawym górnym rogu po obwodzie (nie zwróciłem uwagi, że obudowa wałka jest lekko wycięta. Innymi słowy nie ma pasty pod tym jednym narożnikiem...
Użytkuję Lanosa od 6 lat. Przez ten czas wymieniłem tylko tłumik końcowy. Auto ma w tej chwili 10 lat i zero rdzy na karoserii. Minimalne naloty zrobiły się na belce tylnej no i kołach (wiadomo - to nie było cynkowane) Mam wersję SX 1,5 16V. Silnik jest suchy bez wycieków. Mam założony gaz i zero z nim problemów. Jak sprawdzam ceny części to są bardzo...
kolego musial bys sprawdzic kompresje w cylindrach. czy bierze ci olej?? czy dzieje sie cos z plynem chlodzacym ?? mozliwe usterki to albo pierscienie poszly albo (optymistycznie) uszczelka pod glowica.
:idea:ł co prawda to nie jest bo: 1. Zużywał dość sporo oleju, 2. Korozja progów (spora!) i na tylnej klapie także z tym ocynkiem coś chyba nie tak. Jak zużywa olej to znaczy, że silnik jest zajechany albo siada uszczelka pod głowicą. Zdrowe, zadbane punto nie bierze praktycznie wcale oleju. Rdza jest tylko i wyłącznie winą użytkownika a nie auta....
Witam mam problem niestety jestem na obczyźnie (Belgia) i kolega ma Lanosa. Jechaliśmy parę dni temu i nagle zgasł,lecz najpierw coś jak by zabrzęczało i cisza. Samochód kreci lecz w bardzo specyficzny sposób- jednakowym dźwiękiem jak by w ogóle wał się nie obracał. Iskra jest, paliwo tez bo na wykręconej świecy było je czuć. Przed przyjazdem do Belgi...
Witam,to mój pierwszy post, A wiec tak sprawa dotyczy Lanosa 1.5 16v, mojego brata, silnik brał olej i kopcił na niebiesko(jak ropniak) , padło na uszczelniacze i pierścienie, dodam że mechanika to nasze hobby, a więc rozbieramy silnik , po otwarciu maski ujrzałem jakiś inny silnik ( ja też mam lanosa z takim samym silnikiem) w tym lanosie jakieś inna...
Na początek dzięki za pomoc i podpowiedzi. 1. To teraz sprawdź ile wynosi suma wskazywanego ciśnienia i podciśnienia w różnych obciążeniach , nie tylko na biegu jałowym. 2. Pisałeś że robiłeś uszczelkę pod głowicą , to pewnie silnik się zagotował - nie myśłałeś że może i reduktor szlag trafił ? 3. A co z podwojonymi czasami ? Może zapisac konfigurację...
Witam, Historia wygląda następująco: - 1,5 miesiąca temu zrobiona uszczelka pod głowicą - Po odebraniu z warsztatu, auto zaczęło więcej palić (Pb) - Pojawiło się delikatne szarpanie po nagrzaniu (niestety, niepamietam czy przed wymianą termostatu czy po...) - Najpierw wymieniłem termostat (mechanik nie zrobił tego przy okazji głowicy, a temperatura...
swiece okopcone, wymieniłem , przewody równiez, czójnika wału jeszcze nie, a na komputerze nic nie pokazuje, niby wszystko gra, a moze katalizator sie zapchał?? duzo jezdrze an wolnych obrotach mozliwe to czy bardziej czójnik wału??;> na gazie mam tom sama sytuacje co na benzynie, jak wchodzi na obroty to az cały silnik skacze, p Dodano po 18 a i na...
Dzień Dobry mam problemy z lanosem ogólnie uszczelniacze i uszczelka pod glowica (prawdopodobnie) bierze olej itp itd. Ogolnie auto zadbane brak rys praktycznie nowe progi nowy uklad wydechowy wtryskowy oraz parownik jak i rozrząd (rozrzad 2 letni 20k km) , przewody hamulcowe jak i hamulce nowe (1 rok maja) + regulator cisnienia nowy wiec mozna powiedziec...
Myślę, że instalacja jest jak każda inna. Problem polega chyba w umiejętnościach mechaników. Mam instalację ze sterownikiem DT gas system basic. Spalanie w porywach dochodziło do 16 l w mieście, w trasie nie schodziłem poniżej 10 l. Wizyty u mechaników nie dały pozytywnych efektów, ale nie byłem u autoryzowanych serwisantów. Różne były propozycje. Łącznie...
Jeździliśmy przez sobotę i niedzielę. Oglądaliśmy Almery, Punto, Astry, Polo bo takie akurat trafiały się na olx i otomoto do 5000. Szukaliśmy też Lanosa 100 koni w dieslu lub jakiegoś w gazie. niestety nic sensownego nie było w pobliżu warszawy, dopiero daleko za nią. W Grodzisku Mazowieckim stoi fajowa Laguna II - 2003 rok, 1,9 diesel, świetna blacha....
dziękuję bardzo kolego za odp ! obejżałem jeszcze raz reduktor pisze na nim "Genius" tak wtryski mam takie wlaśnie "niebieskie" - cykają równomiernie nie wydaje mi sie zeby im coś dolegało.... dziekuje za info o sterowaniu! teraz rozumiem jak to działa niewiedziałem ze lpg kozysta z wtrysków BP coś z mieszanką ? -może emulacją? jak jade stałą predkością...
matiz uszczelka głowicą daewoo uszczelka głowicą uszczelka głowicą fabia
minolta czujnik papieru odblokować karte pioneer impedancja
projekt mojej bramy garażowej parowar philips
Połączenia przewodów czujnika ABS w Toyocie Auris Meteor ME301 - instrukcja obsługi