Można na tym jednym zaworze przejść na ręczną regulację. Sprawdzić czy konik będzie pasował od malucha lub BISA, laska i szklanka to już nie problem dopasować.
Może źle się wyraziłem, albo... ale napisze coś jeszcze, popychacze raczej będą całe elementem pracującym z wałkiem jest szklanka popychacza i oczywiście że wałek mógł się zetrzeć albo owa szklanka albo obie te rzeczy, jednak nie stwierdzisz tego bez zajrzenia w silnik. A rzekomy centymetrowy luz - buhahaha już przy kilku milimetrowym laska popychacza...
Witam W trakcie jazdy spadła krzywka od zaworu ssącego, włożyłem krzywkę i cały czas zawór jest otwarty no i nie można odpalić. Silnik kręci ale popychacz w ogóle się nie rusza, nieumożliwiając odpalenie. Co może być przyczyną i jak to naprawić.
Witam. Przyszły mi nowe popychacze. https://obrazki.elektroda.pl/8780748700_... Jak widać na zdjęciu popychacze trochę się różnią. Są to oryginały dobierane po nr Vin. Długości są takie same, ale różnią się główkami. Laska wylotowa jest w dodatku o 2 mam grubsza. Sprawdzałem to te główki niby pasują do szklanek i dźwigni zaworowych....
Kochani czy wy oczu nie macie,już na pierwszym filmie widać ,że ssący zawór jest za mało otwierany (mały skok dźwigienki) - przyczyna to:pogięta laska popychacza ,wydarta szklanka na styku z wałkiem rozrządu,bądź zdarta krzywka wałka.
Jeżeli wypada ci jak to napisałeś konik z popychacza to dlatego że zaciera się i powstaje tak duży luz że popychacz wyskakuje . Trzeba zdjąć pokrywę zaworów , odkręcić dwie nakrętki M8 , podnieść klawiaturę , zdjąć pierścień segera z końca osi i zsunąć poszczególne elementy . Wyczyścić otwory przedmuchać i poskładać , zamontować do silnika , wyregulować...
Auto paliło na trzy cylindry a w silniku był taki metaliczny dżwięk jakby ktoś małym młotkiem intensywnie stukał,więc pierwsze co zrobiłem to odkręciłem pokrywę klawiatury bo z początku myślałem że się zawór urwał.Ale patrzę a tu laska popychacza lużno leży obok konika zaworu wydechowego więc już wiadomo było że wałeczek rozrządu kaput.A powodem klepania...
Olej w skrzyni jest wymieniony na nowy, bo była wymieniana laska popychacza sprzęgła, która wchodzi w skrzynię oraz sama dźwigienka. Laska popychacza i dźwigienka były wymienione, bo auto szarpało przy ruszaniu, gdy postało dłużej. Jak już był rozgrzany to przypadłość ta nie występowała.
Szklanki współpracują z laskami popychaczy, dlatego wskazane jest aby do konkretnej szklanki była przyporządkowana konkretna laska popychacza, jeśli się zamieni tragedii nie będzie. A co do otworów to pewnie laska popychacza już go wybiłą i trzeba nawą szklankę a i popychacz nowy też nie zaszkodzi.
Nie wiem czy to podobny silnik B&S do tego z mojego przypadku. Najpierw silnik osłabł, a po chwili stracił moc, praktycznie dał się uruchomić sporadycznie i chodził tylko chwilowo na niskich obrotach. Przyczyną była zgięta laska popychacza, podobno typowe dla tego silnika. Silnik chyba Intek o mocy jak w temacie ( później sprawdzę)
Zdarza się że wyskakuje laska popychacza i słychać takie efekty..
Moje teorie: 1. brak iskry na świecy; 2. problem z paliwem; 3. zbyt mały luz na popychaczu zaworów, po rozgrzaniu laska popychacza się wydłuża i zawory zostają nie domknięte co powoduje brak sprężania.
Z tej sprężarki silnik wyciąga się łatwo i prosto. To jest silnik F3M1011F jeśli nie będzie potrzeby to nie będę go wyciągał wymontowałem tylko chłodnicę olejową . Po zdjęciu plastykowych osłon okazało się że jest urwany pasek :( http://obrazki.elektroda.pl/7289703500_1... Ze wstępnego rozpoznania jedna laska popychacza zaworów zgięta...
Silnik o pojemności 500cc i mocy 15,5km. W tym silniku jedna laska popychacza jest stalowa a druga aluminiowa. Czy kojarzy ktoś która ma być na ssącym a która na wydechowym oraz jakie luzy powinienem ustawić?
Dźwigienka zaworowa jest zużyta od strony trzonka zaworu. Jesli ktoś nieumiejętnie ustawiał luz przy użyciu szczelinomierza to mógl byc ustawiony zz duży luz i laska popychacza mogła wypaść samoistnie.
wyreguluj luz i zobacz jak dziala krzywka przy kreceniu walem. Moze sie okazac ze wyrobiony jest walek rozrzadu/ skrzywiona laska popychacza /zuzyty sam popychacz/wypalony zawor wydechowy
to sprawdz co zuzyte co wiecej można podpowiedziec bez weryfikacji Zrób fotkę, bo nie znam tego silnika. Możliwe, że są wytarte dźwigienki, coś krzywe(np laska popychacza o ile coś takiego występuje)
ok. dzięki wam. Ostatnio miałem przypadek, że laska popychacza " się skróciła". po prostu się wytarła tam gdzie siedzi w gnieździe rolki, nie mam pojęcia czemu tak się stało... Może coś ze smarowaniem? Był to 2 gar , wydech
kolego jest jeszcze możliwość że nie wstrzeliłeś się s laską popychacza i jest ona na stopce która się ślizga po wałku rozrządu a nie w niej. przez co laska popychacza głębiej popycha zawór. opisz dokładniej co było robione w silniku? Bo nie wiem czy taka możliwość jaką opisałem jest w twoim przypadku możliwa. Czy można ustawić luz zaworowy? w sumie...
Podpowiem tylko że cykl pracy silnika D21 to 1-2-0-0. Czyli polowa silnika 4-cylindrowego o cyklu 1-2-4-3. Jesli 1 "w mijance" (4, nieistniejacy, w GMP koniec sprzezania) na 2 mozna dobrze wyregulowac zawor ssacy, ale nie wydechowy, ktory juz sie otwiera. Konsekwencja - zawor wydechowy ma zbyt duzy luz i laska popychacza moze oposcic zaglebienie w...
Witam W czołgu Ojczulka stanął jeden zawór (właściwie to drugi też już trochę przycinał). Wymieniliśmy obie głowice i niestety po odpaleniu na jakieś 5 min. jedna głowica jest sucha. Ciśnienie oleju 3 MPa. Pytanie, którędy olej jest dostarczany na klawiaturę, środkiem laski popychacza (jest tam niby jakiś mały kanał ale we wszystkich jest niedrożny),...
Co to jest karter nie musisz mi wyjaśniać gdyż, wiem co to jest doskonale. Życzę Ci powodzenia jak Ci się uda uruchomić tę maszynę i się nie rozleci poskręcana na opaski przy okazji nie raniąc nikogo z pobliskiego otoczenia. Tak zwane "chłodzenie" w Twoim przypadku to niepotrzebny dodatek który zajmuje dodatkowo czas i obróbkę nic nie wnosząc do konstrukcji....
Jeśli wypadnięta laska popychacza była prosta, to przyczyną awarii może być zacierająca się dźwigienka zaworowa (brak smarowania) lub zacierający się się zawór w prowadnicy, ewentualnie osłabiona lub pęknięta sprężyna zaworowa - cudów nie ma. Coś można by wnioskować na podstawie wyników pomiaru ciśnienia sprężania. Bez znalezienia przyczyny awarii sytuacja...
Witam, proszę o poradę w rozwiązaniu problemu jak w temacie. W 280 dxi wypięła się laska popychacza zaworów ssących 5 cylindra. Po wpięciu jej na miejsce, okazało się, że luzy zaworów są zdecydowanie za duże na wszystkich cylindrach (około 0,6 mm przy normie 0,15 ) a na 5 cylindrze prawie 1 mm Co może być przyczyną? Zaniedbanie w regulacji zaworów-...
Po zdjęciu pokrywy zaworów okazało się że blaszka w której poruszają się laski popychaczy jest rozerwana i jedna łaska przesunęła się blokując popychacz .Nie wiem jak nazywa się ten element profesjonalnie żebym mógł go kupić.
zawory również były regulowane musiałem przyszlifować dzwigienki bo były wyklepane oraz jedną od góry bo dzwigenka opierała się o ośkę nad nią. I tego nie rozumiem, czyżby na tej dzwigience szlifowanej z góry nie jest skrzywiona laska popychacza?Układ paliwowy może odpowietrzyć się sam podczas pracy silnika ale jeśli jest kłopot z rozruchem to czy...
A co z łańcuchem kiedy wymieniałeś . Idzie to sprawdzić testerem . Jak jest wyciągniętyto będziesz miał problem.Z awarią turbiny się w ciągu 2 lat nie spodkałem. Co do klawiatury to luzy na dzwigienkach zaworowych dokręć na 29 N kluczem dynamometrycznym . Nie ręką bo szpilki wyjadą.Jak masz wybite dzwigienki to może wyskoczyć laska popychacza . Zakłada...
Olej z kanału olejowego jest tłoczony poprzez szklanki popychaczy i laski popychaczy do śrub regulacyjnych /tych od ustawiania luzu zaworowego/ otworem w śrubie jest podawany do dwóch otworów wywierconych w poprzek śruby w połowie wysokości i powinien być tam rowek /przewężenie / następnie poprzez otwór w dźwigni zaworowej i otwór w tulejce smaruje...
Silnik 903cc OHV - Fiat Panda 45, pierwszej generacji z 1982r. Kupiłem jakiś czas temu celem renowacji bo to już rodzyn a jest w db stanie blacharskim więc warto ją przywrócić do pełnej sprawności. Pierwsze próby odpalania spełzły na pracy na 2 cylindrach. Zdjąłem pokrywkę klawiatury 0 na kilku zaworach wypadły popychacze. Odkręciłem klawiaturę, pozakładałem...
Zastanawia mnie tylko jedna sprawa, w moim przypadku nie mogłem ustawić tych zaworów bo regulatory były na maxa napełnione, i dla tego regulatory nie miały możliwości normalnej pracy. Powiedz mi czy jest inny sposób na sprawdzenie tych regulatorów w jakim stanie są napełnione. Hmnnn Zasada jest taka pusty hydropopychacz (np. w sytuacji gdy zakładamy...
Tak.Miejsca gdzie opierają się tuleje też były obniżane o odpowiednią wartość.Hmm? Dziwna sprawa z tymi laskami popychaczy co kolega pisze bo tak się stało na drugim skrzywilo dwie laski.Ale po założeniu nowych na drugim na razie jest ok tylko na 3 urwało te śruby.
Ja kiedyś kupiłem który miał przejechane ponad 450.000km ale wypadały laski popychaczy. Poprzedni właściciel przestraszył się że już silnik do wymiany i sprzedał tanio ale problemem było zalanie silnika kiepskim olejem. Po kilkakrotnym wypadnięciu dolali jeszcze moto doktora bo myśleli że jak będzie jeszcze gęsty olej to nie wypadną a efekt był odwrotny...
Witam, posiadam Chryslera Voyager 2.5 TD 2000r. przebieg 190000 km. Po odpaleniu silnika słychać stuki. Zdjąłem gumę z kolektora ssącego. Według mnie zawór ssący się nie domyka i powietrze jest pchane w stronę kolektora ssącego - co powoduje charakterystyczne membranowe stuki. Na laskach popychaczy są widoczne ślady zużycia. Co możecie mi doradzić w...
to nic, że są śrubki, one zostały ze starej konstrukcji, a pod laskami popychaczy są hydrauliczne popychacze. Walczyłem z takim polonezem, jak padły regulatory i zaczęły "klepać" zawory, to podciągnąłem luzy na prawie "0". Na krótko pomogło, potem zaczęły pukać następne, a te które były regulowane podparły sie. Tak więc zabawa nie warta straconego czasu...wymienić...
No tylko że tak przed wymianą głowicy nie było tego tematu , więc obstawiam że coś żle złożyłem no ale obejrzałem poprzednią klawiaturę no i niby każda podkładka jest na swoim miejscu , za pierwszym razem pozostawiłem poprzednie ustawiania klawiatury bez zmian ,auto chodziło jakiś czas nagle zaczęło dość intensywnie terkotać , więc zwaliłem znowu dekiel...
Mój nadal działa, chociaż zaczyna przepuszczać, nie wiem czy to wina lasek czy może ten element, co popycha się zużył. Jak jest nowa laska to pcha dobrze ( bez skojarzeń proszę) ale pod koniec nie chce wypychać, muszę wtedy kciukiem pomagać. Chyba czas na nowy zakup.
Witam. Posiadam w samochodzie radio marki JVC, dokładniej model KD-R621 i od zakupu auta radio nie posiada przycisków od zmiany stacji co jest dosyć nie wygodne. Próbowałem to naprawić bo sam przycisk mam, lecz okazało się, że w środku jakimś cudem nie ma tzw. gumki tych małych popychaczy przez co nawet dobrze zamontowany przycisk i tak nie działa....
laska popychacz laska popychacza laska czujnikiem
tablet obracanie ekranu dacia schemat schemat pompa wtryskowa citroen
Obroty chińskiego wiatraka 5 kW przy wietrze 5 m/s Instrukcja obsługi Ford Puma 2000 1.4 - Gdzie znaleźć?