excel godzin

Znaleziono około 3945 wyników dla: excel godzin
  • Excel podział godzin pracy na zmiany

    Po wpisaniu godzin znowu mam 16-stki Sorry, rzeczywiście formuły w tablicy (od A do O) są "przeciągnięte" tylko do wiersza 19 :oops: - musisz je przeciągnąć do końca tabeli :idea: zaokrąglenie godzin do 30min to wystarczy zmienić w kolumnie G i H ? Tak wystarczy w tych kolumnach - chodzi jednak o to żebyś nie próbował dwukrotnie zaokrąglać - raz w...

    Obsługa oprogramowania   14 Gru 2021 09:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2010
  • REKLAMA
  • excel - excel - zamiana godzin na liczbe

    A jak wpiszesz =F3*24 i dasz format liczbowy komórki to nie działa?

    Software serwis   28 Sty 2014 21:45 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 27585
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (2min)...
  • Excel - podliczanie ilości godzin z ilościa osób

    No i robiłeś błąd w obliczeniach. W załączniku masz po poprawkach. Podejrzyj formułki, formatowanie i wyciągnij wnioski. :D Jak będziesz miał problem pytaj.

    Obsługa oprogramowania   31 Gru 2021 11:19 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2416
  • Excel obliczanie godzin roboczych przy dwóch założeniach

    Rozbij daty na datę i godzinę w 2 komórkach, Do obliczenia ilości dni roboczych między datami możesz wykorzystać funkcję : DNI.ROBOCZE.NIESTAND . W kolejnym kroku porównaj czy godzina rozpoczęcia procesu, jest późniejsza niż 16, jeśli nie to czy jest wcześniejsza niż 7, jeśli też nie to oblicz ilość godzin między nimi i zsumuj z iloczynem dni roboczych...

    Obsługa oprogramowania   18 Lut 2019 11:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2670
  • Excel bez VBA - Liczba godzin od finiszu pracy do startu najbliższej godziny

    Jeśli chodzi o te dwa minusy, to służą one do zamiany wartości pseudotekstowej czasu "6:0" na liczbę (w tym przypadku 0,25). Natomiast co do funkcji MAKS.WARUNKÓW byłem przekonany, że ona już była dostępna w Excelu 2016, ale widzę, że jest dopiero w w wersji 2019. To trzeba poszukać jakiegoś rozwiązania zastępczego. Zamiast MAKS.WARUNKÓW możesz użyć:...

    Obsługa oprogramowania   26 Sty 2023 20:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 450
  • REKLAMA
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Ty się dziwisz że nielogiczne ??? No to popatrz teraz jak to wytłumaczyłeś wcześniej z "kropką" w postaci: Mam nadzieje ze kwestie czasu mamy wyjasnione ;) 1/4 przerwy na lunch Praca w biurze 08:00 - 12:00 Rate0: 4:00 Rate1: 0:00 lunch _______12:00 - 12:15 Rate0: 0:45 Rate1: 0:00 kolejna praca 12:15 - 18:30 Rate0: 3:15 Rate1: 2:15 A jak to tłumaczysz...

    Software serwis   05 Lut 2016 11:16 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4410
  • Excel 2007 - Wstawianie godzin z minutami w drugim arkuszu na podstawie wartości z pierwszego

    Od tego trzeba zacząć że nie możesz przyrównać do 8 (liczba osiem) 8:00 (godzina ósma), bo ta druga jest liczbą 0,333.... Druga sprawa wpisany w cudzysłowiu "7:35" jest ciągiem znaków (4 znaki) a w zastosowane w Twojej formule z funkcją Jeżeli "" oznacza ciąg znaków pusty (nie jest tożsamy z zerem)

    Obsługa oprogramowania   18 Lut 2023 18:10 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 360
  • Excel – naliczanie godzin po 20:00 przy rozpoczęciu pracy po tej godzinie

    Dzięki za uwagi. Jeżeli chodzi o środę i pozostałe dni od pon do pt to poprawiłem. Co do soboty błędu nie znalazłem bo go nie ma? Nie wiem skąd wziąłeś taki wynik w sobotę bo w stawce x1 nie ma nawet formuły :P sprawdziłem pobierając plik zamieszczony przeze mnie wyżej i jak na moje oko sobotę liczy poprawnie. Co do spójności faktycznie między komórkami...

    Software serwis   31 Mar 2014 14:34 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3399
  • REKLAMA
  • Excel - Excel. Obliczanie godzin pracy i zapłata za prace

    Polecam nauczyć się -> czasem bardzo ułatwia "życie" :) A pod spodem poprawiony plik:

    Software serwis   10 Gru 2012 08:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3660
  • Excel - jak zautomatyzować liczenie godzin pracy i dni wolnych?

    mrx nie bądź takim czarnowidzem :) da się zrobić obliczenia i na tym co autor przedstawił. Ale formuła jest trochę zawiła. Kłopot polega jednak na systematyczności danych i kolejnych warunkach o których autor nie wspomniał. Oprócz "off" i "f" jest jeszcze "offf", "inv", "dos" itd. a dla excela musi być jasne jak to policzyć (czy to 0 czy 8 czy dzień...

    Software serwis   12 Lis 2012 21:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 11862
  • REKLAMA
  • Excel - Obliczanie godzin pracy zespołu z uwzględnieniem godzin i weekendów

    Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...

    Programowanie Początkujący   08 Lip 2014 12:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1554
  • Excel - funkcja JEŻELI w grafiku pracowniczym z różną normą godzin pracy

    czy istnieje taka funkcja, w której cyfry 1 i 2 będą liczone jako 12, a pozostałe, np. 4, 8, 12 jako 4, 8, 12 Tak tego typu jak na zrzucie: 896170

    Obsługa oprogramowania   07 Kwi 2021 16:19 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 18816
  • Excel - Jak dodać określoną liczbę godzin i minut do wybranej daty?

    Można tak na przykład - bardzo sobie utrudniasz życie wprowadzając to rozbite w komórkach, datę i czas rozpoczęcia a także wynik zakończenia można uzyskać w pojedynczej komórce sformatowany jako RRRR-MM-DD HH:MM na przykład.

    Obsługa oprogramowania   07 Sty 2022 01:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 708
  • EXCEL 2010 - Zliczanie godzin pracy, system 3 zmianowy

    Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....

    Software serwis   07 Cze 2013 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3717
  • Excel - ewidencja czasu - 35 godzin i naruszenie doby

    Ja z reguły kolorami w arkuszach pomocniczych zaznaczam że formuły w danych komórkach są inne/"niestandardowe" więc trzeba zwrócić uwagę na ich kopiowanie (co nie znaczy że bez kolorów są zawsze takie same (w tym przypadku każdy miesiąc ma inną formułę) Dlatego najlepiej by było gdybyś zrozumiał jak jest stworzony arkusz test35. (tabela start i stop...

    Software serwis   11 Lut 2014 17:58 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 29718
  • Excel - Jak stworzyć formułę do liczenia godzin i zmian w grafiku pracy?

    Możesz połączyć funkcje z tekstem i zrobić np. wyświetlanie ilości wg przykładu, możesz zsumować razem 12 i 8 ... Opcji jest mnóstwo, tylko od Twojej inwencji zależy co i jak zrobisz :) I korzystaj z odwołań względnych, mieszanych i bezwzględnych, można wtedy łatwo przeciągać i kopiować formuły :)

    Obsługa oprogramowania   24 Kwi 2020 00:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2904
  • Excel - Jak podzielić sumę godzin przez utarg dzienny?

    Ech, niedowiarki :) http://obrazki.elektroda.pl/6478381200_1...

    Software serwis   09 Wrz 2011 09:06 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1180
  • Excel - Błąd w sumowaniu godzin po przekroczeniu doby

    Suma jest prawidłowa tylko trzebaby było "odsłonić" dni. Jeżeli mają być tylko godziny zmień format komórki na niestandardowy: [g]:mm

    Software serwis   08 Lis 2012 13:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2070
  • EXCEL - Grafik, zliczanie ilości godzin w miesiącu, przerwy

    Dodanie sum cząstkowych z każdego dnia.

    Software serwis   16 Gru 2015 17:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1881
  • Odejmowanie godzin w VBA Excel nie działa - jak naprawić?

    Teraz po drobnych poprawkach powinien działać. Tylko obliczanie różnicy musisz uruchamiać ręcznie. I pamiętaj, żeby czas był zarówno w kol. B jak i D, bo procedura nie ma obsługi błędu.

    Obsługa oprogramowania   26 Lip 2018 14:01 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1146
  • EXCEL VBA - funkcja do zliczania godzin wyjazdu i powrotu

    https://support.office.com/pl-pl/article...

    Programowanie   02 Lut 2017 12:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 750
  • Excel VBA – błędne zliczanie godzin tygodniowo przy określonych warunkach w makrze

    W Twojem przykladze Dim pn As Integer wtedy 2+0,5=2 (0,5 jest Single)

    Programowanie Początkujący   13 Lip 2015 19:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 900
  • Excel - Tworzenie wykresu liniowego dla godzin pracy murarza i pomocnika

    Wybierz rodzaj słupkowy lub połączony X,Y

    Programowanie   10 Sty 2016 14:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1308
  • MS EXCEL 2010 PL - Zliczanie godzin i minut z kolumn dat i godzin

    1. W celu uzyskania daty, zamień "." na "-" w kolumnach D i K -zaznacz kolumnę -Ctrl+h Nie wykonuj, jeśli u Ciebie wyświetla prawidłową datę (Czesi mają kropkę, zdaje się). 2. Odejmowanie+format niestandardowy

    Programowanie Początkujący   15 Mar 2014 11:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2226
  • Excel 2010 - Jak pobrać pełną wartość godzin z formatu [g]:mm?

    Dla godziny w komórce A1 =(A1-MOD(A1;1))*24+GODZI... i ogólne formatowanie liczb w komórce.

    Software serwis   11 Lip 2013 13:19 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2634
  • Excel - alternatywa dla SUMA.JEŻELI() w kontrolce godzin pracy

    Spróbuj w ten sposób. W C2 wklej =SUMA.JEŻELI(ADR.POŚR("' "&C$1&"'!B$3:B$181"&#... "&C$1&"'!AH$3:AH$181"... i możesz kopiować we wszystkie strony. Jest jeden kłopot. Nazwy arkuszy rozpoczynają się od spacji, w nagłówkach jest różnie. W formule przyjąłem, że spacja jest...

    Software serwis   04 Lip 2012 18:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3200
  • Excel - jak poprawnie sformatować tabelkę do liczenia godzin pracy?

    To ma być coś takiego? :

    Software serwis   04 Sty 2011 16:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 15347
  • Excel 2013 - Jak uzyskać sumę godzin w formacie liczbowym bez dwukropka?

    Problem wydaje mi się trochę udziwniony, bo jeżeli minuty są potrzebne, to dlaczego nie ma być zer gdy są tylko pełne godziny? Dwukropek oczywiście można zastąpić przecinkiem, tylko czy to jest lepsze? Wszak minuty nie są setnymi częściami godziny. Natomiast format czasu nie jest tak elastyczny, żeby można było pominąć minuty gdy są równe 0, a wyświetlać...

    Software serwis   09 Wrz 2013 19:22 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2268
  • Excel – jak obliczyć czas pracy bez przerw, odejmowanie przerw od godzin pracy

    Zmień wobec tego formułę na (podaje dla mojego przykładu wpis dla H2): =24*(C2-B2-((E2-D2)+(G2-F2))) Format zmień z czasu na liczbowy.

    Software serwis   16 Mar 2013 18:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10221
  • Excel - jak stworzyć uniwersalny skrypt do obliczania godzin pracy?

    Dot. ostatnie pytanie kol. marek003 Wydłubane (i ciut przerobione) gdzieś z Elektrody (może się przydać) Sub otwórz() Dim fdiag As FileDialog Dim plik As Variant Set fdiag = Application.FileDialog(msoFileDialog... With fdiag .Filters.Clear .Filters.Add "Pliki Excel", "*.xl*; *.xls*" If .Show = -1 Then For...

    Software serwis   12 Kwi 2009 15:14 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 14485
  • Excel - Filtrowanie danych w funkcji daty i przedzialu godzin

    W załączeniu z kolumna pomocniczą (po przemyśleniu jednak najprościej będzie z kolumną nawet dla suma.warunków()). Datę poszukiwaną wpisujesz wg formatu daty excela (w polskim rok-miesiąc-dzień) Ponieważ nie było pliku a miałem wolną chwilę to recognitą "przeleciałem" twoje zdjęcie. :) ale na przyszłość załączaj pliki z przykładami a nie fotki.

    Software serwis   22 Gru 2014 20:51 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4650
  • Excel - jak sformatować komórki do przeliczania godzin na stawkę w euro?

    Chodzi o to żeby godziny z komórki G36 mnożył przez stawkę G37 i wyświetlał prawidłowy wynkik w G38. Biorę na przykład to co jest wpisane. Stawka 7,5€ / godzina Liczba godzin 71:20 czyli 71godzin i 20 minut 71*7,5= 532,5€ za pełne godziny. 20 minut to 1/3 godziny a więc 7,5€/3=2,5€ 532,5+2,5=535€ i taki wynik wychodzi...

    Software serwis   09 Wrz 2012 13:43 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1992
  • Excel - Jak zliczyć godziny pracy przez północ?

    Rozpoczęcie pracy 20:00 koniec pracy 3:00 następnego dnia. Jak zrobić sumę komórek aby dało wynik 7:00 godzin pracy? =JEŻELI(A1>B1;1+B1-A1;B1-A1) lub jeśli format ogólny/liczbowy =JEŻELI(A1>B1;1+B1-A1;B1-A1)*... Edit: O, spóźniłem się :)

    Software serwis   01 Kwi 2011 13:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3397
  • Excel- formuła zwracająca ilość godzin oraz datę i godzinę.

    Excel potrafi obliczyć wszystko, co mu się dokładnie opisze. Podstawą jest załącznik z danymi numerycznymi, a nie obrazek. Należy wyjaśnić dokładnie jak zostały obliczone współrzędne punktów O, A i B oraz w jaki sposób ma być określone położenie punktu C. Z obrazka to zupełnie nie wynika, te linie zostały poprowadzone dość dowolnie, tak to przynajmniej...

    Obsługa oprogramowania   03 Wrz 2018 11:05 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 849
  • Excel: Makro do sumowania godzin dla unikalnych numerów klientów

    Pewnie można, ale to już dłuższa historia... :) Najprościej - jeżeli plik-źródło jest w tej samej lokacji - wstawić kwerendę wybierającą dane (Dane->Importuj dane zewnętrzne->Nowa kwerenda bazy danych, wybrać Excel Files * i OK, wskazać plik-źródło (można zaznaczyć "Tylko do odczytu"), a dalej z kreatora" wybrać zakładkę, rozwinąć ją krzyżykiem, wybrać...

    Programowanie Początkujący   02 Lis 2009 16:24 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 14813
  • Excel - Jak poprawnie zliczać godziny nocne (22:00-6:00) w arkuszu?

    Cześć. Problem nie jest skomplikowany, tylko jest mimo swojej prostoty trochę żmudny w oprogramowaniu. W przypadku takiego problemu może wystąpić aż 9 różnych sytuacji, z której każda sytuacja ma inne rozwiązanie: - godzina startu to może być przedział 6..22 albo 22..6 - godzina końca to może być przedział 6..22 albo 22..6 - w każdym przypadku godzina...

    Software serwis   12 Mar 2017 13:38 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4716
  • Excel – jak dodać ujemne i dodatnie godziny, by uzyskać poprawny wynik czasu?

    TEKST(MODUŁ.LICZBY(Z4-AP4);"-gg:mm:ss") Z pomocy Excela: Funkcja TEKST przekonwertuje liczby na tekst, co może utrudniać odwoływanie się do nich w dalszych obliczeniach . Co potwierdza moje wcześniejsze spostrzeżenie :D Moim zdaniem warto zmienić jednak i formuły i opisy (bez absurdalnych ujemnych godzin nadliczbowych :?: :cry: ) i wówczas nie trzeba...

    Obsługa oprogramowania   04 Lut 2020 04:39 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1497
  • Formuła Excel do sumowania godzin pracy z uwzględnieniem urlopów i chorobowego

    Tak to excel 2010 ale nie chodzi o zwykłe sumowanie a o to by formuła mając zapisane godziny pracy dla każdego dnia w formie od do na końcu wyliczała sumę godzin przepracowanych w danym miesiącu, czyli wyliczała że np.1 maja ktoś pracował 8 godzin, drugiego 12 itp. ale by też uwzględniała uw i ch( czyli nie traktowała ich jako błąd tylko pomijała).

    Software serwis   01 Cze 2013 09:23 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10899
  • Monitorowanie zmian w Excelu: formatowanie godzin pracy w VBA po godzinie 00:00

    Ktoś ma jakiś pomysł Trudno zrozumieć na czym ma polegać Twoje "monitorowanie" czasu pracy :roll: Mając jednak pewne doświadczenie w tworzeniu różnorodnych grafików - nasuwa mi się myśl :idea: , że niepotrzebnie komplikujesz sobie formuły w tym arkuszu i napotykasz wówczas różne problemy - głównie ze względu na niezrozumienie różnicy pomiędzy tym co...

    Obsługa oprogramowania   09 Wrz 2021 12:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 486
  • Excel - wpisywanie i sumowanie minut i sekund (bez godzin)

    Dobry wieczór, Nie da się chyba tego zrobić w sposób oczywisty, ale jakoś można, stosując pewne "sztuczki". Przede wszystkim w komórkach, w których mamy wprowadzać dane i wykonywać obliczenia muszą być odpowiednio sformatowane (niestandardowo). Podam 3 sposoby (żaden nie jest idealny, ale jest z czego wybrać). Sposób 1 - najbardziej naturalny Format...

    Software serwis   14 Wrz 2015 20:43 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5430
  • MS Excel - Jak zsumować czas pracy powyżej 24 godzin?

    A B C D E F Rozpocz Zakończ Czas dzienny 1 09:00:0023:00:00 14:00:00 2 08:15:0023:14:00 14:59:00 3 07:12:0011:09:00 03:57:00 4 5 6 7 8 9 10 32,93333333 3256 Komórki Rozpoczęcia i zakończenia w formacie hh:mm:ss Czas pracy dzienny w formacie hh:mm:ss komórka D1 =B1-A1 komórka D2...

    Programowanie   26 Cze 2007 18:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4904
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    tylko ta wpisana funkcja w tamtym pliku Masz alternatywę :D : albo zbudujesz tabelę dokładnie taką jak w "tamtym pliku" (z podaniem przerw na "Lunch" itd :D ) i wykorzystasz "tamtą formułę" ; albo dla swojej prostej tabeli :!: wykorzystasz przedstawione prostsze formuły :cunning:

    Obsługa oprogramowania   28 Maj 2020 07:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 822
  • Excel / OpenOffice - Mnożenie godzin z minutami przez stawkę

    145 godzin + (35min/60) = 145.58333.. (35 minut to 0.583 godziny inaczej 58.3% godziny). Można i sekundy - poprzedni wynik + (17sekund/3600) wychodzi, że 17 sekund to 0.0047 godziny. Masz sposób liczenia a formułę wymyśl sam :).

    Software serwis   11 Cze 2012 23:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5253
  • Excell - Odejmowanie dużych wartości godzin i minut: błąd #ARG!

    Na początek dwie uwagi: 1. Nie należy manipulować formatowaniem "dosuń do prawej" i "dosuń do lewej" w trakcie opracowywania danych, bo to skutecznie utrudnia orientację, z czym mamy do czynienia w komórce. Excel domyślnie dosuwa liczby do prawej krawędzi komórki, a teksty do lewej. To jest ważna informacja, bo czasem jakiś zapis przypomina datę/czas,...

    Obsługa oprogramowania   08 Lis 2021 08:02 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 783
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy przy zmianie doby?

    Panowie mam taki problem excel nie chce mi dodawać godzin pracy a dokładnie mówiąc to nie chce dodawać minut. Chodzi mi o to że jak np. pracuje jednego dnia 11godz30minut a następnego tylko 11godz to excel podlicza mi 22godz a nie 22godz30minut proszę o pomoc bo już próbowałem różnych sposobów i nic nie działa. Dodano po 39 tu jest załącznik z moją...

    Software serwis   31 Sie 2011 09:13 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 84601
  • Excel - formuła kopiująca wartośc z komórki do zanaczonej

    To samo jesli zmieniac recznie? Dodano po 2 Kilka godzin nie będzie być na komputerze, a następnie spróbujem Twoj program wraz z Excel.

    Programowanie   09 Sty 2017 19:32 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1509
  • Excel - Liczenie przepracowanych godzin świątecznych

    i może trwać dowolnie długo Proszę o wyjaśnienie tej długości i sposobu liczenia godzin np rozpoczęcie pracy: 30-04-18 10:15 (niedz) i zakończenie: 04-05-18 8:10 (czw) - wg opisu autora - czy to ma być czas "świąteczny" = 68:45:00 :?: :D Normy pracy dobowej i tygodniowej tu nie obowiązują :?: :cry:

    Obsługa oprogramowania   06 Lis 2018 14:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1212
  • Excel - dodawanie godzin do dat z uwzględnieniem zakresów czasowych

    Jeśli godziny w kolumnie A wypadają w godzinach pracy, to powinna wystarczyć taka formuła: [syntax=text]=MOD(A2;1)-MOD(A1;1)+(DNI.R...

    Obsługa oprogramowania   07 Sty 2019 19:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 759
  • Excel - wyświetlanie czasu określonych miast w różnych komórkach - jak zrobić?

    Wystarczy w module wpisać Sub cyk() Calculate Application.OnTime Now + TimeValue("00:00:01&quo... "cyk" End Sub w jakiejkolwiek komórce arkusza wpisać =teraz() (sformatować żeby było widać sekundy) i uruchomić makro cyk a zacznie pokazywać "na bieżąco" bieżący czas A czas w różnych miastach: Dodaj/odejmij do komórki...

    Software serwis   26 Maj 2012 14:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1533
  • MS Excel - automatyczne sumowanie godzin pracy według symboli budów

    Samo zsumowanie to nie problem gorzej z wydzieleniem kont które istnieją w górnej tabeli wpisaniem ich do dolnej tabeli. Tu potrzebne jest już makro z pętlą do 31 a w pętli ustawianiem listy kont. Ale najprostszym rozwiązaniem jest nagranie makra w postaci : posortuj tabelę wg konta ... potem ... sumy pośrednie ... przypisz do przycisku i ... już jest...

    Software serwis   17 Lip 2007 10:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 13620