excel godzin

Znaleziono około 2988 wyników dla: excel godzin
  • Excel podział godzin pracy na zmiany

    Po wpisaniu godzin znowu mam 16-stki Sorry, rzeczywiście formuły w tablicy (od A do O) są "przeciągnięte" tylko do wiersza 19 :oops: - musisz je przeciągnąć do końca tabeli :idea: zaokrąglenie godzin do 30min to wystarczy zmienić w kolumnie G i H ? Tak wystarczy w tych kolumnach - chodzi jednak o to żebyś nie próbował dwukrotnie zaokrąglać - raz w...

    Obsługa oprogramowania   14 Gru 2021 09:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1884
  • excel - excel - zamiana godzin na liczbe

    A jak wpiszesz =F3*24 i dasz format liczbowy komórki to nie działa?

    Software serwis   28 Sty 2014 21:45 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 27138
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (1min)...
  • Excel obliczanie godzin roboczych przy dwóch założeniach

    Mam do policzenia czas trwania procesu, jeżeli zaczął się on 2018-02-12 16:59 a zakończył się 2018-02-13 07:45. Czas pracy jest liczony tylko od godziny 7:00 do 16:00 i tylko w dni robocze. Jeśli to tylko takie specyficzne przypadki jak w Twoim przykładzie (w każdym tylko 2 dni robocze :D ) to poprzez kilka kolumn pomocniczych można uzyskać pożądany...

    Obsługa oprogramowania   18 Lut 2019 11:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2643
  • REKLAMA
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Wcześniejsze słowo klucz to "Lunch" po tym funkcja poznaje że to przerwa. Powrót do domu ma poznawać po całym zapisie "Droga do domu"? bo dla excela czym innym będzie powyższy zapis od zapisu: "Powrót do domu". Czy może zawsze ostatnia "linia" (wiersz) będzie powrotem? Poniżej rozwiązanie dla słowa "Powrót". Powinno grać ale sprawdź wszelkie warianty.

    Software serwis   05 Lut 2016 11:16 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4347
  • Excel – naliczanie godzin po 20:00 przy rozpoczęciu pracy po tej godzinie

    Sorki za niedopatrzenie. Już poprawiłem sytuację gdy nie pracujesz. Nie zauważam różnicy między poniedziałkiem i środą? Wpisałeś, że zacząłeś pracę o północy a skończyłeś minutę przed. Dla arkusza oznacza to, że przepracowałeś dobę bez minuty.

    Software serwis   31 Mar 2014 14:34 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3336
  • MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

    Możesz skorzystać z funkcji "lewy" i "prawy", później wszystko zamień na minuty(chociaż zliczając tylko godziny nie musisz)...dalej już chyba dasz sobie rade ;-) Ściślej w jednej komórce można taką funkcją: =JEŻELI(D5<>"";PRAWY(D5;2)-LEWY(D5... Oczywiście tyczy się komórki D5. Pozdro

    Software serwis   03 Maj 2011 19:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 28370
  • REKLAMA
  • Excel - Excel. Obliczanie godzin pracy i zapłata za prace

    Polecam nauczyć się -> czasem bardzo ułatwia "życie" :) A pod spodem poprawiony plik:

    Software serwis   10 Gru 2012 08:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3642
  • Excel - podliczanie ilości godzin z ilościa osób

    No i robiłeś błąd w obliczeniach. W załączniku masz po poprawkach. Podejrzyj formułki, formatowanie i wyciągnij wnioski. :D Jak będziesz miał problem pytaj.

    Obsługa oprogramowania   31 Gru 2021 11:19 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2374
  • Excel - Obliczanie godzin pracy zespołu z uwzględnieniem godzin i weekendów

    Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...

    Programowanie Początkujący   08 Lip 2014 12:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1497
  • Excel - Jak zliczyć godziny pracy przez północ?

    Rozpoczęcie pracy 20:00 koniec pracy 3:00 następnego dnia. Jak zrobić sumę komórek aby dało wynik 7:00 godzin pracy? =JEŻELI(A1>B1;1+B1-A1;B1-A1) lub jeśli format ogólny/liczbowy =JEŻELI(A1>B1;1+B1-A1;B1-A1)*... Edit: O, spóźniłem się :)

    Software serwis   01 Kwi 2011 13:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3334
  • Excel - jak wyliczyć godziny pracy na stawkę wynagrodzenia

    Doba w Excelu to 1 (słownie: jeden), nie 24 ;) =JEŻELI(LUB(A7="";A6=&...

    Software serwis   27 Sie 2013 15:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2904
  • REKLAMA
  • Excel: Jak zliczyć godziny pracy i weekendy dla pracowników?

    Czy tak to miało wyglądać?

    Software serwis   28 Kwi 2014 13:37 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1560
  • Excel - Jak usunąć godzinę z daty i pozostawić tylko datę?

    Najlepiej poprzez zaokrąglenie daty do liczby całkowitej w dół, wyszukaj odpowiednią funkcję bo nazwy funkcji nie pamiętam. Następnie otrzymaną wartość sformatuj jako datę. Może to być tak ale pewności nie mam. =Zaokr.w.dol(A2,0) Na przyszłość zapamiętaj, że Excel zapisuje datę i godzinę jako liczbę rzeczywistą ( z przecinkiem). Część całkowita to data...

    Software serwis   16 Paź 2014 19:23 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2328
  • Excel - Jak zsumować godziny pracy z literami i cyframi w pionie?

    znając życie okaże sie że rozwiązanie będzie proste

    Obsługa oprogramowania   27 Lis 2019 12:56 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1320
  • MS EXCEL - Jak zliczyć godziny robocze między datami w godzinach 9-17?

    Z pewnością był, ale mi też się nie chce szukać ;) Spróbuj: http://obrazki.elektroda.pl/1075726600_1... To wersja najprostsza, bez niedziel i świąt. Jeśli potrzebujesz rozbudować bardziej, szukaj na forum w postach kolegi marek003...

    Software serwis   03 Lis 2012 10:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2454
  • Excel - Jak zliczyć godziny z zakresu miesiąca za pomocą formuły?

    Przyznam że jak spróbowałem to się okazało że wybierz() nie koniecznie trzeba stosować. To co zrobiłeś w paru komórkach wrzuć w jedną np.: =LICZ.JEŻELI( zakres ;1)*12+LICZ.JEŻELI( zakres ;2)*12+LICZ.JEŻELI( zakres ;3)*24+LICZ.JEŻELI( zakres ;4)*14+LICZ.JEŻELI( zakres ;5)*17+LICZ.JEŻELI( zakres ;7)*8 Choć wykorzystanie funkcji tablicowych (przykład kolegi...

    Software serwis   27 Cze 2014 06:25 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1737
  • Automatyczne wysyłanie pliku excel na maila co godzinę

    Harmonogram zadań?

    Software serwis   27 Mar 2013 21:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2832
  • Excel - jak obliczyć godziny dzienne i nocne przy zmianach dobowych?

    Trochę z ograniczeniami przykład na szybko, ale myślę że nikt 2 dni w pracy siedział nie będzie. Wersja Excela nie gra roli ;)

    Software serwis   15 Maj 2012 06:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2807
  • Excel - Jak dodać godziny pracy z minutami w nieregularnych przedziałach?

    Tu masz częściowo policzone na więcej nie mam czasu (praca).

    Software serwis   11 Sty 2011 21:21 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6727
  • Excel Makro Data i Godzina - Blokada przed zmianami

    Co zrobić, aby po po zmianie wartości w kolumnach 5,6,7,8; Data i godzina w kolumnach B i C pozostała niezmieniona. Odpowiadając tak na "sucho" ... trzeba do kodu dodać coś takiego: Wariant I If Target.Column = 5 Or Target.Column = 6 Or Target.Column = 7 Or Target.Column = 8 Then " można skrócić do " If Target.Column >= 5 And Target.Column <=...

    Obsługa oprogramowania   10 Mar 2019 13:57 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3129
  • Excel- formuła zwracająca ilość godzin oraz datę i godzinę.

    Wydaje mi się, że to wszystko jest jednym wielkim nieporozumieniem. Ja rozumiałem, że te punkty O, A, B i C, to są punkty na płaszczyźnie wykresu (tak jak to pokazano na rysunku), tymczasem Pani interpretuje to jako punkty na osi czasu, czyli osi poziomej (czyli rzuty tych punktów z wykresu na oś czasu). Wykonanie obliczeń według pokazanego wzoru przy...

    Obsługa oprogramowania   03 Wrz 2018 11:05 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 813
  • EXCEL 2010 - Zliczanie godzin pracy, system 3 zmianowy

    Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....

    Software serwis   07 Cze 2013 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3687
  • Excel - jak obliczyć godziny nocne i czas pracy bez dodatkowych tabel?

    A jak zamiast do kodu VBA Arkusza1 wstawisz moduł i tam umieścisz kod?

    Software serwis   18 Sty 2012 10:25 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4361
  • Excel - Excel Obliczanie czasu pracy , godziny nocne, przerwy ...

    Witaj, nie bardzo rozumiem co masz na mysli z tym 00:30 w godzinach nocnych i w jakim celu odejmujesz to od wyniku. Wynik jest ujemny dlatego sa krzyzyki. Chodzi Tobie o dodatkowa premie nocna? EDIT: poprostu objasnij co ta formula ma obliczac zebym w ogole mogl sie w niej odnalezc

    Programowanie Początkujący   13 Mar 2019 22:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1125
  • Excel 2007 - Wstawianie godzin z minutami w drugim arkuszu na podstawie wartości z pierwszego

    Musisz się zdecydować albo wpisujesz godziny jako tekst (wtedy w cudzysłowiu) albo jako liczby. Jeżeli chcesz to dalej np. sumować to proponuję konsekwentnie jako liczby. Z tym że trzeba pamiętać, że wpisane 8:00 to liczba równa 0,333.. a tylko prezentowana w formacie godzinowym. Czyli np. 12:00 to 0,5 (część doby), 6:00 to (0,25 część) doby. Do obliczeń...

    Obsługa oprogramowania   18 Lut 2023 18:10 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 336
  • Excel bez VBA - Liczba godzin od finiszu pracy do startu najbliższej godziny

    Jeśli chodzi o te dwa minusy, to służą one do zamiany wartości pseudotekstowej czasu "6:0" na liczbę (w tym przypadku 0,25). Natomiast co do funkcji MAKS.WARUNKÓW byłem przekonany, że ona już była dostępna w Excelu 2016, ale widzę, że jest dopiero w w wersji 2019. To trzeba poszukać jakiegoś rozwiązania zastępczego. Zamiast MAKS.WARUNKÓW możesz użyć:...

    Obsługa oprogramowania   26 Sty 2023 20:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 435
  • Excel: Jak zaokrąglić przepracowane godziny do najbliższych 0,5 godziny?

    i jeśli w ten sposób? =WARTOŚĆ(TEKST(D2;"hh"))+JEŻELI(WARTOŚĆ(... Dodano po 7 lub =GODZINA(D2)+JEŻELI(MINUTA(D2)>=30;0,5;0...

    Software serwis   17 Paź 2016 16:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2568
  • Excel - jak obliczyć godziny dla założeń R, D, N, P, d, n?

    Musisz pododawać kolejne sumy po podstawieniu i wymnożeniu (formuła tablicowa, gdzie zakres to wiersz grafiku) [syntax=text]SUMA(JEŻELI(zakres="D";1;0)... trochę założenia, bo dla WYSZUKAJ.PIONOWO "D" oraz "d" to to samo...

    Programowanie Początkujący   15 Sty 2015 07:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 816
  • Excel - Jak obliczyć różnicę między godzinami pracy w jednym dniu?

    Można i bez TP, samymi formułami, patrz załącznik.

    Obsługa oprogramowania   20 Mar 2018 15:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 810
  • Excel - Jak podzielić sumę godzin przez utarg dzienny?

    Ech, niedowiarki :) http://obrazki.elektroda.pl/6478381200_1...

    Software serwis   09 Wrz 2011 09:06 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1156
  • Excel: Formuła do liczenia warunków dla dat z godzinami i bez

    Żeby wykonywać jakiekolwiek obliczenia trzeba najpierw upewnić się, czy to co masz to są faktycznie daty i czas rozpoznawane przez Excela, czy też są to teksty z wyglądu przypominające daty. W tym drugim przypadku należy dokonać przekształcenia. To czy są same daty, czy daty z godziną to nie ma zasadniczego znaczenia. Data bez godziny będzie interpretowana...

    Obsługa oprogramowania   31 Sie 2023 14:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 192
  • Excel - Błąd w sumowaniu godzin po przekroczeniu doby

    Suma jest prawidłowa tylko trzebaby było "odsłonić" dni. Jeżeli mają być tylko godziny zmień format komórki na niestandardowy: [g]:mm

    Software serwis   08 Lis 2012 13:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2040
  • Excel - ewidencja czasu - 35 godzin i naruszenie doby

    W załączeniu "przetranponowanie" tabel by nie było ukrytych kolumn i czerwone ostrzeżenie jezeli dwa rozpoczęcia będa wcześniej niż 24 godziny od siebie (tylko w marcu jeden przypadek - ale nie wiem czy sam go nie zrobiłem) Nie wiem czy ostrzeżenie o 24 godzinach dobrze działa kiedy będa kody "literowe". Sprawdź. Co do tych 7 dni i 36 godzin - cały...

    Software serwis   11 Lut 2014 17:58 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 29514
  • Excel - jak zautomatyzować liczenie godzin pracy i dni wolnych?

    mrx nie bądź takim czarnowidzem :) da się zrobić obliczenia i na tym co autor przedstawił. Ale formuła jest trochę zawiła. Kłopot polega jednak na systematyczności danych i kolejnych warunkach o których autor nie wspomniał. Oprócz "off" i "f" jest jeszcze "offf", "inv", "dos" itd. a dla excela musi być jasne jak to policzyć (czy to 0 czy 8 czy dzień...

    Software serwis   12 Lis 2012 21:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 11835
  • EXCEL - jak szybko przeliczyć minuty na godziny

    A o dzieleniu całkowitym i reszcie z dzielenia w szkole nie było? można np tak: =ZŁĄCZ.TEKSTY(ZAOKR.DO.CAŁK(A7/6... gdzie komórka A7 zawiera wpisane minuty

    Software serwis   21 Kwi 2018 08:59 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 42906
  • Excel - Jak poprawnie zliczać godziny nocne (22:00-6:00) w arkuszu?

    Nie zadziała w przypadku pracy powyżej 16 godz.

    Software serwis   12 Mar 2017 13:38 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4506
  • EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp.

    Zapewne problem tkwi w (partokrotnym) "sztywnym" odwołaniu do komórki $O$23 w formule. Skopiuj formułę do pierwszego wiersza. Zaznacz tą komórkę i bylejaką inną obok wciśnij CTRL+H i zamień $O$23 na komórkę gdzie masz "stałą" 24:00 np O2 ale pamiętaj o dolarach czyli $O$2. Następnie skopiuj tą komórkę z poprawioną formułą w dół. Myśle że jasno - jak...

    Software serwis   13 Sie 2011 21:44 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 36139
  • Excel - Jak sprawdzić, czy godziny pracy mieszczą się w określonych przedziałach?

    Tak powinno być?

    Programowanie Początkujący   12 Sty 2014 22:38 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1050
  • [Excel] Nieprawidłowe wyniki sumowania godzin w grafiku pracy

    https://obrazki.elektroda.pl/5493259300_... :D - suma czasu jest większa niż 24h - stąd błąd :D Nie ma za co :D

    Obsługa oprogramowania   29 Kwi 2018 20:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1164
  • Excel - formuła do obliczania godziny końca zadania z uwzględnieniem dni tygodnia

    Pewien forumowicz zadał mi na PW następujące pytanie: A jesli zaczyna sie i konczy w tym samym dniu, to co zrobic??" Jakoś mi umknęło... Można (w załączonym wyżej arkuszu) wkleić w B6 i przeciągnąć w prawo Np =JEŻELI(ORAZ(DZIEŃ.TYG($A3&#...

    Obsługa oprogramowania   31 Gru 2021 11:24 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2839
  • EXCEL - Grafik, zliczanie ilości godzin w miesiącu, przerwy

    Dodanie sum cząstkowych z każdego dnia.

    Software serwis   16 Gru 2015 17:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1848
  • Excel: Makro do sumowania godzin dla unikalnych numerów klientów

    Za wybieranie rekordów odpowiada zapytanie SQL, w tym kodzie to fragment: Sql = "SELECT [ID klienta], SUM([Godzin]) FROM [Dane$] GROUP BY [ID klienta] ORDER BY [ID klienta]" Jeżeli chcesz dodać kolumnę o nazwie SIGN i grupować najpierw po ID klienta, a później po niej, napisz: Sql = "SELECT...

    Programowanie Początkujący   02 Lis 2009 16:24 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 14780
  • Excel - Duplikat arkusza o danej godzinie i zapis o danej godzinie

    zmodyfikowany tylko 4 cyfry nie po to, aby zmienić kolejność arkuszy, nowe dodajemy na końcu

    Software serwis   06 Kwi 2014 15:04 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1503
  • Excel – jak zsumować godziny pracy wpisane w formacie 9:00-16:00 dla pracowników?

    Ale nie ma nic niemożliwego. Pan Maciej Gonet prawdopodobnie można utworzył by formułę. Lub można użyć makra. W każdym przypadku powinniśmy myśleć. Ale wtedy będzie trudny do planowania w przyszłości

    Software serwis   02 Kwi 2015 10:45 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 930
  • Odejmowanie godzin w VBA Excel nie działa - jak naprawić?

    Teraz po drobnych poprawkach powinien działać. Tylko obliczanie różnicy musisz uruchamiać ręcznie. I pamiętaj, żeby czas był zarówno w kol. B jak i D, bo procedura nie ma obsługi błędu.

    Obsługa oprogramowania   26 Lip 2018 14:01 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1062
  • Excel VBA automatyczne wstawianie daty (dzień + godzina)

    Podałeś taki niestandardowy format z łącznikami między elementami czasu, zamiast dwukropków, więc zrozumiałem, że to jest istotne. Jeśli jednak chcesz mieć "prawdziwą" datę, to uzupełnij swój kod tak: [syntax=vbscript]Private Sub Worksheet_BeforeDoubleClick(ByVal Target As Range, Cancel As Boolean) If Not Intersect(Target, Range("B1:C10")) Is Nothing...

    Obsługa oprogramowania   13 Lut 2021 16:02 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3447
  • Excel-Automatyczne zapisywanie arkusza o danej godzinie jako nowy plik

    Przykład w załączniku. Utwórz folder 'raporty' tam, gdzie znajduje się ten plik.

    Obsługa oprogramowania   29 Sie 2021 13:25 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 1818
  • Excel 2007: Jak obliczyć czas pracy z godzinami nocnymi?

    Nie zauważyłem wcześniej tego sumowania. Czyli wracamy do liczb. Poprawiłem formuły, wpisałem zera w formacie tekstowym zrozumiałego dla CZAS.WARTOŚĆ. Pamiętaj, że formuła CZAS.WARTOŚĆ(PRAWY("1:00-5:00";5)) zwróci błąd. Czas płynie tylko w jednym kierunku i nie może być minusowy, nawet w Excelu... Zerknij do załącznika, nie sprawdzałem poprawności sumy....

    Software serwis   29 Gru 2011 21:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10106
  • Excel - jak połączyć tekst i godzinę, by zachować format czasu?

    Spróbuj: =A1&TEKST(A2;"g:mm"...

    Software serwis   30 Cze 2012 19:47 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2221
  • Excel: godzina/czas - wprowadzanie danych i formatowanie komórek

    A może przykładowy arkusz? Bo cóś nie kumam zależności.

    Software serwis   27 Lut 2012 14:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5015
  • Excel - makro - tworzenie nieaktualizujacej sie daty i godziny

    Dołącz plik tutaj

    Software serwis   03 Lut 2016 14:03 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3333
  • MS EXCEL 2010 PL - Zliczanie godzin i minut z kolumn dat i godzin

    1. W celu uzyskania daty, zamień "." na "-" w kolumnach D i K -zaznacz kolumnę -Ctrl+h Nie wykonuj, jeśli u Ciebie wyświetla prawidłową datę (Czesi mają kropkę, zdaje się). 2. Odejmowanie+format niestandardowy

    Programowanie Początkujący   15 Mar 2014 11:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2205
  • Jak dodać wybór godziny do kalendarza w Excel VBA?

    Jest tam wykorzystana kontrolka 'dtPicker' Potwierdzając problem z cytowanego przez autora wątku i dyskusję o problemach z tą kontrolką - oto zachowanie tego pliku na moim komputerze :) http://obrazki.elektroda.pl/5826995400_1... Czyli tak jak mówiliśmy - dateTimePicker = samo zło :D Plik kalendarza rozbudowany o textbox do wyboru godziny...

    Programowanie Początkujący   24 Sty 2016 14:25 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3558
  • EXCEL - Jak zamienić daty i godziny na minuty od rozpoczęcia badań?

    Nie mam pojęcia jak wyliczyłeś "swoje" minuty. Jaką godzinę przyjąłeś za pierwsza że ci wyszło to co wyszło. Obok załączyłem wyliczenia minut, przyjmując że badanie rozpoczęło sie 8 marca o godzinie 00:00 i każda data i godzina to kolejna wartość zwiększająca czas "eksperymentu" o daną ilośc minut

    Software serwis   13 Wrz 2010 08:48 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5034
  • Excel VBA – błędne zliczanie godzin tygodniowo przy określonych warunkach w makrze

    W Twojem przykladze Dim pn As Integer wtedy 2+0,5=2 (0,5 jest Single)

    Programowanie Początkujący   13 Lip 2015 19:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 849
  • Excel - Jak dodać określoną liczbę godzin i minut do wybranej daty?

    Można tak na przykład - bardzo sobie utrudniasz życie wprowadzając to rozbite w komórkach, datę i czas rozpoczęcia a także wynik zakończenia można uzyskać w pojedynczej komórce sformatowany jako RRRR-MM-DD HH:MM na przykład.

    Obsługa oprogramowania   07 Sty 2022 01:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 639
  • EXCEL VBA - funkcja do zliczania godzin wyjazdu i powrotu

    https://support.office.com/pl-pl/article...

    Programowanie   02 Lut 2017 12:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 741
  • Jak załadować sformatowane godziny do ComboBox w VBA Excel?

    :) ... sformatować ... bowiem to co widzisz jako format godzinowy w arkuszu, to tylko zwykła excelowa ściema. W komórce jest właśnie to, co ci się wyświetla w liście kombinowanej ... :) Np.: [syntax=vbscript]Option Explicit Private Sub UserForm_Initialize() Dim tbl(), indeks With Arkusz5 'tbl = .Range(Cells(10, 4), Cells(10, 15)).Value 'lub tbl = .Range("d10:o10").Value...

    Programowanie Początkujący   07 Sty 2019 20:32 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 684
  • Excel 2013 - Jak przypisać godziny pracy do literki D w różnych dniach tygodnia?

    Nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem. Chodzi o to, o czym pisałem wcześniej? Na lewo godziny, na prawo W, D, () a po środku suma+suma?

    Software serwis   19 Wrz 2014 18:30 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2484
  • Excel: Jak stworzyć kalendarz z dniami roku i godzinami pracy w kolumnach?

    W pierwszej komórce wpisujesz 2006-01-01, "łapiesz" lewym przyciskiem myszy czarny krzyżyk w prawej dolnej części komórki i ciągniesz w dół do uzyskania daty 2006-12-31. Potem zmieniasz format daty w całej kolumnie na taki jaki potrzebujesz (menu Format->Komórki...->Liczby->Data )

    Software serwis   05 Wrz 2006 09:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 27845
  • Jak w Excel 2007 liczyć nadgodziny i sumować godziny miesięczne?

    Witaj. Ekspertem z Excela co prawda nie jestem, ale zobacz załącznik. Generalnie pozmieniałem właściwie tylko format danych w komórce (zastosowałem format, który jest interpretowany nie jako godzina taka jak na zegarku, która będzie zawsze dodatnia i w zakresie 0:00-23:59, a format godziny:minuty, który umożliwia wyświetlanie wyników dodatnich/ujemnych...

    Obsługa oprogramowania   13 Lis 2018 13:03 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 768
  • Excel: Jak zamienić 1:28 (godzina i 28 minut) na 1,47?

    Gdy tak zrobię wychodzi 11:12 Musisz sformatować komórki na odpowiedni typ danych. Po za tym w załączniku do poprzedniej wiadomości masz plik z przykładem.

    Software serwis   27 Cze 2015 15:12 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3786
  • Excel - jak wstawić aktualną datę i godzinę skrótem klawiszowym?

    Cytat z microsoftu dot. skrótów klawiszowych: [syntax=vb]Bieżąca data Zaznacz komórkę i naciśnij klawisze CTRL+; Bieżąca godzina Zaznacz komórkę i naciśnij klawisze CTRL+SHIFT+; Bieżąca data i godzina Zaznacz komórkę i naciśnij klawisze CTRL+; oraz naciśnij klawisz SPACE, a następnie klawisze CTRL+SHIFT+;[/syntax] Albo robisz to więc w sposób nr 3,...

    Programowanie   04 Wrz 2014 19:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1569
  • Excel - Tworzenie wykresu liniowego dla godzin pracy murarza i pomocnika

    Wybierz rodzaj słupkowy lub połączony X,Y

    Programowanie   10 Sty 2016 14:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1281
  • Excel 2003: Formuła dodająca 4 godziny pracy z uwzględnieniem weekendów

    Na poprzednim forum miałeś kłopot z liczeniem formuł jeżeli nie ma daty. Jeżeli nie chcesz by ci wyliczało kiedy nie ma daty, formuły liczące z danej komórki zamknij w funkcji "jeżeli" np. (jeżeli w A1 jest data). =Jeżeli(A1="";""; i tu cała wcześniejsza formuła - bez równa się)

    Software serwis   20 Lut 2009 14:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3965
  • Excel - alternatywa dla SUMA.JEŻELI() w kontrolce godzin pracy

    Spróbuj w ten sposób. W C2 wklej =SUMA.JEŻELI(ADR.POŚR("' "&C$1&"'!B$3:B$181"&#... "&C$1&"'!AH$3:AH$181"... i możesz kopiować we wszystkie strony. Jest jeden kłopot. Nazwy arkuszy rozpoczynają się od spacji, w nagłówkach jest różnie. W formule przyjąłem, że spacja jest...

    Software serwis   04 Lip 2012 18:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3152
  • Excel - jak skopiować dane o określonej godzinie i zapisać w nowym polu?

    Makro najlepiej jest zarejestrować. W tej chwili na kompie nie mam excela więc nie mogę Ci go podesłać. najlepiej w załączniku zamieść to co masz zrobione to popatrzę na to. Ps Zamiast przesyłania punktów lepiej kliknij "pomógł" :D

    Software serwis   25 Lip 2008 10:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1022
  • Excel 2013 - Jak uzyskać sumę godzin w formacie liczbowym bez dwukropka?

    Należy zastosować odpowiedni format niestandardowy - w tym przypadku zamiast formatu [g]:mm lub [gg]:mm należy zastosować format [g]" godziny". Formatowanie: prawy klawisz myszy/Formatuj komórki/Liczby.

    Software serwis   09 Wrz 2013 19:22 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2199
  • Excel: Obliczanie dziennego wynagrodzenia na podstawie godzin pracy

    Sprawdź taki arkusz czy jest to o co Tobie chodziło.

    Software serwis   22 Kwi 2007 00:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2550
  • Excell_Zliczanie dni roboczych bazując na godzinach produkcyjnych

    CZeść Probuję zbydować formułę która pozwoli mi na wyliczenia wymaganych dni roboczych dl a cyklu produkcyjnego Poniżej kolmna z operacjami, które trwają ileś godz. Doba produkcyjna po odliczeniu rezerwy na serwis przerwy śniadaniowe itp wynosi 20 h Zadanie jest takie: Jak zbudować formułę, któr wpisze w kolumnie obok wartości z (h) wartość [1] czyli...

    Programowanie   07 Lut 2024 21:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 180
  • Excel - Tworzenie wykresu z ilością wystąpień zdarzeń w godzinach 5:00-21:00

    Chyba o to Ci chodzi (załącznik). Klikasz na dowolną godzinę w tabeli przestawnej prawym myszy i wybierasz "Field settings" https://obrazki.elektroda.pl/3326323900_... Potem zakładka "Layout & Print" i zaznaczasz "Show items with no data" https://obrazki.elektroda.pl/9317582800_... Potem w filtrze wykresu odznaczasz...

    Obsługa oprogramowania   09 Lis 2022 15:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 402
  • Excel: Formuła do obliczania daty i godziny rozpoczęcia zadania w dni robocze

    To znaczy, że interesuję Cię np czas pomiędzy piątkiem godziną 21:00, a poniedziałkiem 8:30? W wyniku działania powinieneś otrzymać 3 godz i 30 minut?

    Software serwis   09 Lip 2012 08:34 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2637
  • Excel 2013 - Jak wyciągnąć najwcześniejszą i najpóźniejszą godzinę dla dat?

    [syntax=vbscript]Sub Oblicz() y = 1 Set a1 = Sheets("Arkusz1") ow = a1.Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).Row Sheets("Wynik").Cells(y, 1) = a1.Cells(1, 1) Sheets("Wynik").Cells(y, 2) = a1.Cells(1, 2) For x = 1 To ow If a1.Cells(x, 1) <> a1.Cells(x + 1, 1) Then y = y + 1 Sheets("Wynik").Cells(y, 1) = a1.Cells(x, 1) Sheets("Wynik").Cells(y, 2) = a1.Cells(x,...

    Software serwis   23 Lis 2015 22:04 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 738
  • Excel – jak dodać ujemne i dodatnie godziny, by uzyskać poprawny wynik czasu?

    Zakładając, że w CA3 jest normalna liczba (czas dodatni), a tylko w CA2 tekst, możesz dać w CA4: [syntax=text]=CA3+JEŻELI(LEWY(CA2)="-";-... propozycja, żeby jak najmniej zmieniać w arkuszach. Ale na przyszłość lepiej planować obliczenia bez ujemnych czasów.

    Obsługa oprogramowania   04 Lut 2020 04:39 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1236
  • Excel - Jak stworzyć formułę do liczenia godzin i zmian w grafiku pracy?

    Możesz połączyć funkcje z tekstem i zrobić np. wyświetlanie ilości wg przykładu, możesz zsumować razem 12 i 8 ... Opcji jest mnóstwo, tylko od Twojej inwencji zależy co i jak zrobisz :) I korzystaj z odwołań względnych, mieszanych i bezwzględnych, można wtedy łatwo przeciągać i kopiować formuły :)

    Obsługa oprogramowania   24 Kwi 2020 00:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2766
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Czy ja mógłbym odświeżyć lekko temat i zapytać czy jest szansa żeby ktoś edytował ostatni plik który wstawił (at)marek003 bo interesuje mnie tylko jeden wiersz tej całej funkcji a mianowicie wiersz numer 3, gdzie mam godziny pracy, a widzę że w komórce E3 jest funkcja takiej długości że mi ręce opadły jak ty to w ogóle ogarnąłeś :D SZANUJE Chciałbym...

    Obsługa oprogramowania   28 Maj 2020 07:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 759
  • EXCEL - Operacje arytmetyczne w funkcji czas przy przejściu przez północ

    Najprościej zastosować funkcję MOD. Wszystko rozgrywa się w ciągu sąsiadujących dób, więc wyniki powinny być zawsze poprawne. Chyba, że ktoś śpi ponad 24 godziny.

    Obsługa oprogramowania   25 Kwi 2018 14:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1413
  • [Excel] Dane z pomiarów i obliczanie średniej co godzinę

    Wtrącę swój kod VBA: [syntax=vb]Sub Srednie() Dim ow As Long, x As Long, d As String, g As Integer, ds As Double, l As Integer Dim gs As Double, lg As Integer ow = Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).Row lg = 1 For x = 2 To ow d = Cells(x, 1) g = Val(Left(Cells(x, 2), 2)) ds = ds + Cells(x, 3) ld = ld + 1 If Cells(x + 1, 1) = d Then If Val(Left(Cells(x...

    Programowanie Początkujący   23 Lip 2014 08:05 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4542
  • Excel: Zachowanie formatowania przy wpisywaniu godzin w dni wolne i zliczanie nadgodzin

    A to chciałeś uzyskać takie kolorowanie?

    Software serwis   26 Mar 2012 22:14 Odpowiedzi: 53    Wyświetleń: 11146
  • Excel - jak sformatować komórki do przeliczania godzin na stawkę w euro?

    Chodzi o to żeby godziny z komórki G36 mnożył przez stawkę G37 i wyświetlał prawidłowy wynkik w G38. Biorę na przykład to co jest wpisane. Stawka 7,5€ / godzina Liczba godzin 71:20 czyli 71godzin i 20 minut 71*7,5= 532,5€ za pełne godziny. 20 minut to 1/3 godziny a więc 7,5€/3=2,5€ 532,5+2,5=535€ i taki wynik wychodzi...

    Software serwis   09 Wrz 2012 13:43 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1974
  • [EXCEL] - Makro zmieniające kolor czcionki w zależności od godziny

    No właśnie podstawa to zrozumienie :-). Chodzi Ci o to że jak jest godzina w danym przedziale to mają być odpowiednio kolorowane dane. Nie że dane zawierają informacje o godzinie :-). Jednak jak byś dał przykładowy plik to już by było dawno rozwiązane. Fakt rozwiązanie jest banalne. To jest rozwiązanie (koloruje tekst, jak chcesz wypełniać komórki kolorem...

    Programowanie Początkujący   30 Sty 2017 09:48 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 2082
  • EXCEL: Jak utworzyć regułę dla przerw między zmianami w grafiku?

    Do tego co napisałeś, to tylko takie coś można ulepić. Czy w Twoim grafiku nie liczy się "doba pracownicza"? Zakładanie, że zmiana zawsze trwa 8 godzin (bez wpisywania godziny końca), może być błędem. A jak ktoś będzie pracował np. 10 godzin, to...?

    Obsługa oprogramowania   03 Sty 2024 09:39 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 291
  • Excel - jak poprawnie sformatować tabelkę do liczenia godzin pracy?

    To ma być coś takiego? :

    Software serwis   04 Sty 2011 16:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 15293
  • Excel: Jak poprawnie podzielić godziny etatu na 58% i 38% z ułamkami?

    Jak podzielić pełny etat na 5/8 i 3/8 excel Wykonałem prosty formularz który "prawie działa", dzielący etatowe godziny pracy na 3/8 i 5/8. Wszystko działa dobrze, jeśli pracuje na pełnych godzinach pracy bez tzw. 8:30; 9:30 itd. Jeśli wprowadzam "połowki" lub "piętnaski" i dzienny czas pracy nie wynosi 8h, wtedy na sumarycznej wartości arkusz zlicza...

    Obsługa oprogramowania   20 Lut 2025 16:20 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 138
  • Excel - ewidencja czasu pracy - niestandardowe formatowanie godzin, błędy w formułach

    Należy zauważyć, że w programie Excel w formacie 'data-czas' dzień jest równa jednostce i nie 24. Tzn. 12:00 na ekranie liczba rzeczywiście 0,5. =JEŻELI(R20="W";"W";JEŻELI(R20="U";"08:0... 24 -R20)+S20);S20-R20)))

    Software serwis   27 Gru 2016 11:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1209
  • Excel - jak stworzyć uniwersalny skrypt do obliczania godzin pracy?

    :arrow: marek003 Jeżeli potrzebujesz używać nazwy to ostatni = Workbooks.Count plik1 = Workbooks(ostatni).Name MsgBox plik1 Jeżeli masz więcej otwartych (Workbooks.count >1) można posługiwać się odwołaniem: ostatni - 1 itd. p.s. Wesołych Świąt! Dla wszystkich tu zaglądających również...

    Software serwis   12 Kwi 2009 15:14 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 14461
  • Excel - wpisywanie i sumowanie minut i sekund (bez godzin)

    Dobry wieczór, Nie da się chyba tego zrobić w sposób oczywisty, ale jakoś można, stosując pewne "sztuczki". Przede wszystkim w komórkach, w których mamy wprowadzać dane i wykonywać obliczenia muszą być odpowiednio sformatowane (niestandardowo). Podam 3 sposoby (żaden nie jest idealny, ale jest z czego wybrać). Sposób 1 - najbardziej naturalny Format...

    Software serwis   14 Wrz 2015 20:43 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5352
  • excel/vba - Przenoszenie danych w zależności od godzin dla III zmian

    Ma kolega szczęście, że się akurat nudziłem... Ale jakieś drobne modyfikacje proszę już sobie samemu wykonać.

    Programowanie Początkujący   31 Mar 2016 17:12 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1035
  • Excel - Jak ustawić powiadomienie o zakończonym terminie płatności z godziną?

    wklej sobie poniższą formułę do komórki obok jak chciałeś i połącz formułę z komórką w której chcesz sprawdzić termin: =JEŻELI( TU_KOMÓRKA_SPRAWDZANA <TERAZ();"Koniec terminu";"Termin nie zakończony") ...i tak samo zrób dla wszystkich komórek w których chcesz sprawdzić termin

    Software serwis   25 Lis 2012 21:34 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2940
  • Excel 2010 - Jak pobrać pełną wartość godzin z formatu [g]:mm?

    Dla godziny w komórce A1 =(A1-MOD(A1;1))*24+GODZI... i ogólne formatowanie liczb w komórce.

    Software serwis   11 Lip 2013 13:19 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2601
  • Microsoft Excel - Liczenie czasu pracy prosze o pomoc z formułami.

    W kolumnie F masz formuły: E7 - B7, czyli 33 godz - 2 godz = 1 dzień i 7 godz. Excel pokazuje Ci tylko 7 godz a w domyśle masz 31 godz. Dlatego pokazuje Ci taką sumę godzin. Popraw projekt od początku.

    Software serwis   03 Sie 2015 06:29 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1059
  • Excel - Filtrowanie danych w funkcji daty i przedzialu godzin

    W załączeniu z kolumna pomocniczą (po przemyśleniu jednak najprościej będzie z kolumną nawet dla suma.warunków()). Datę poszukiwaną wpisujesz wg formatu daty excela (w polskim rok-miesiąc-dzień) Ponieważ nie było pliku a miałem wolną chwilę to recognitą "przeleciałem" twoje zdjęcie. :) ale na przyszłość załączaj pliki z przykładami a nie fotki.

    Software serwis   22 Gru 2014 20:51 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4557
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy na zmianach w sekundach?

    Cześć. Ile maksymalnie godzin może pracować pracownik?

    Obsługa oprogramowania   01 Lut 2020 18:51 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1566
  • MS Excel - Jak zsumować czas pracy powyżej 24 godzin?

    A B C D E F Rozpocz Zakończ Czas dzienny 1 09:00:0023:00:00 14:00:00 2 08:15:0023:14:00 14:59:00 3 07:12:0011:09:00 03:57:00 4 5 6 7 8 9 10 32,93333333 3256 Komórki Rozpoczęcia i zakończenia w formacie hh:mm:ss Czas pracy dzienny w formacie hh:mm:ss komórka D1 =B1-A1 komórka D2...

    Programowanie   26 Cze 2007 18:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4880
  • Excel: Jak przeliczyć godziny nadliczbowe na dni przy 8-godzinnym trybie pracy?

    Zapisz to w formacie zwykłych liczb i wtedy sobie podziel.

    Software serwis   04 Maj 2012 17:08 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 18562
  • Excel - dodawanie godzin do dat z uwzględnieniem zakresów czasowych

    Jeśli godziny w kolumnie A wypadają w godzinach pracy, to powinna wystarczyć taka formuła: [syntax=text]=MOD(A2;1)-MOD(A1;1)+(DNI.R...

    Obsługa oprogramowania   07 Sty 2019 19:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 717
  • Excel - funkcja JEŻELI w grafiku pracowniczym z różną normą godzin pracy

    czy istnieje taka funkcja, w której cyfry 1 i 2 będą liczone jako 12, a pozostałe, np. 4, 8, 12 jako 4, 8, 12 Tak tego typu jak na zrzucie: 896170

    Obsługa oprogramowania   07 Kwi 2021 16:19 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 18474
  • Excel - Liczenie przepracowanych godzin świątecznych

    Witam Potrzebuję formułę, która obliczy mi przepracowane godziny świąteczne. Problem polega na tym, że praca może się zacząć o każdej porze dnia i nocy i może trwać dowolnie długo. Praca będzie od poniedziałku do niedzieli. Dodatkowo dni świąteczne liczone są w godzinach od 7:00 w niedzielę (lub święto) do 7:00 w poniedziałek (lub następnego dnia) ....

    Obsługa oprogramowania   06 Lis 2018 14:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1188
  • Excel / OpenOffice - Mnożenie godzin z minutami przez stawkę

    tutaj to jest dosc ciekawie i wyczerpujaco wytlumaczone : http://www.accountingweb.co.uk/anyanswer... pozdrawiam.

    Software serwis   11 Cze 2012 23:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5154
  • Excel UserForm - Wprowadzanie godziny z listy wybieralnej w VBA

    Trzeba odpowiednio sformatować wynik. Załącz przykładowy plik, a nie obrazki.

    Obsługa oprogramowania   08 Paź 2021 23:20 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 189