czyli 01, 11 , (pin XXXXX), 06 17, 11, ( pin nowy ) 10; kanał 50. Dodano po 3 skoro pin ze starego licznika nie dziala to chyba jest niepoprawny i wtym problem pozdrawiam odczytaj poprawnie piny oczywiście immo w sterowniku musi być aktywne
wchodzisz w LICZNIK- DOPASOWANIE- kanał 02 i Wpisujesz 0 i ZAPISZ Można jak wyżej przez prowadzone funkcje
Dwa numery VIN to normalne po zmianie PINu. Teraz musisz się zalogować starym PINem (bo się zmienił - jak nie wchodzi sprawdź czasu blokad - bloki pomiarowe licznika kanał 24) i zakodować/przyuczyć klucze.
Stare transpondery będą pasować. Nie są jednokrotnego kodowania. Zakładasz tylko inny licznik. Trzeba jeszcze zrobić synchronizację licznika z ECU. Czyli w liczniku wejść w adaptacje, kanał 00, testuj, zapisz, ok.
Przecież to nie wina licznika, kluczy, kodowania czy immo. Nawet bez licznika silnik powinien zapalić na chwilę i zgasnąć. Patrz czego mu brakuje - paliwa czy iskry? W sterowniku silnika widać obroty podczas próby odpalania? W blokach pomiarowych 22 i 23 w liczniku nasz pokazane czy jest wszystko w porządku czy nie ale to nie wina immo skoro nic nie...
Błędy nie mają nic wspólnego z pracą nawiewu-ściągnij schowek pasażera i sprawdź co się dzieje...
Witam .Mam mały problem .Próbuję zakodować Bose które sam sobie podłączyłem i właśnie próbuję go podłączyć do CAN .Tylko niestety VCDS przy wybieraniu adaptacja i wybieram kanał 62 wyskakuję że błąd. Jak sobie z tym poradzić .Licznik Siemens VDO pełny fis.
Po co usuwać klucze. Spróbuj to zrobić tak vag lub vcds 17 ( licznik) ,potem dopasowanie 10 kanał 00 i ok. Sterownik dopasowany.Jeśli nie pójdzie przez licznik 17 to 25 immo i dalej tak samo
Tak, da się. Licznik musi być taktowany z event system, którego kanał podłączasz pod pin, a sam licznik musi pracować w trybie capture, tak, że drugi event powoduje przepisanie licznika i w efekcie zatrzaśnięcie jego wartości.
Jeszcze raz zobaczyłem na ten wsad i sprawdź 09181 Zobacz też co ci pokazuje w liczniku w blokach pomiarowych kanał 24.
Witam, męczę się już któryś dzień i mam następujący problem. Po wymianie licznika z Jaeger 8D0920930P IMMO 2 na VDO 8D0920980K auto nie odpala na nowym liczniku chociaż adaptacja przebiega prawidłowo, kluczyki dopisują się bez problemu, po dopisaniu lampka od immo znika jednak auto dalej nie odpala. Sterownik silnika to: 8D0 907 558 DA, po próbie odpalenia...
Hmm zajmuję się tym co ty :D Za tą kasę polecałbym Ci Behringer'a DX 626, 3 kanały licznik BPM, podsłuch na każdy kanał, wyjścia master i booth, złącze na lamkpę. Kupisz go za ok. 400zł na alledrogo, sam gdybym miał kasę kupiłbym go, powinien Ci wystarczyć. Pozdrawiam
Skoro masz Vag Com wejdź w silnik- kanał 1 i licznik-kanał 17 i sprawdź dane z czujników temperatury cieczy....są to dwa oddzielne czujniki w jednej obudowie-rozbieżności nie powinny być większe niż 3-4 stopnie
Kolego logujesz się do nowych zegarów ich pinem czyli nowym , wchodzisz w adaptacje kanał 50 i tam wpisujesz pin starych zegarów oczywiście poprzedzony 0. Następnie test , save i wyłączasz zapłon na ok. 1 min. potem dopiero kodujesz klucze tak jak to zrobiłeś wcześniej. Możesz też zaadaptować ECU do licznika taką samą procedurą tylko zamiast w licznik...
Jeżeli kupisz ten sam licznik to wystarczy wgrać stary eeprom. Commandera sobie odpuść. Z tego co pamiętam to Jaeger ma białą obudowę z tyłu. Podaj nr licznika. Kanał 19 nie jest potrzebny. Przy tym roczniku powinno być immo2 wiec potrzebny będzie PIN starego i nowego licznika. Co do kodowania to możesz spróbować odpiąć akumulator na chwilę przed zmianą...
teraz masz licznik nie crypto. Jedynie w licznikach crypto kanał 19 jest aktywny. Zegarek Ci się nie aktualizuje ponieważ twój licznik nie posiada zapewne modułu DCF77. podaj meila, wyślę Ci przerobiony wsad na EU
Kolego jeśli masz wymieniony zegar i ecu to stare piny na nic się nie przydadzą. Musisz mieć aktualne piny z ecu i licznika. Najpierw robisz imo on potem logujesz się do ecu jego pinem następnie adaptacja kanał 50 i wpisujesz pin z licznika klikasz test save i ecu z licznikiem powinno być zgrane. Wyłączasz zapłon na ok minuty , następnie wchodzisz w...
A więc tak,Szara wtyczka pin 5 can high+ pin 6 can low- Adaptacja licznika kanał 62 wpisz 5 i zobaczymy.
Komunikacja z licznikiem jest ? Komunikacja z immo przez kanał 25?
Ja akurat na AB pracowałem z licznikiem 1794-IP4 gdzie każdy kanał miał możliwość niezależnego resetowania poprzez wewnętrzną zmienną w strukturze xxxxxxx : 0 : O .Ch0CounterReset. Co do obliczania prędkości to najprościej chyba mierzyć czas pomiędzy poszczególnymi impulsami i znając odległość liniową jaką pokonuje taśma pomiędzy impulsami wyliczać...
W VW i Audi to coś około 2001-2002r. W Seacie i Skodzie może być trochę później bo np w Golfie 4 było juz immo2 od 98 a w Skodzie przy 2000 można było jeszcze spotkać immo1. Zależy to też od silnika. W immo2 i 1 kanał 50 w liczniku jest niedostępny.
Zlecę wykonanie 4 szt. układów z wyświetlaniem w czasie rzeczywistym liczby subskrypcji kanału YouTube na tablicy LEDowej. Założenia projektu: 1 - mikroprocesor/mikrokomputer; 2 - tablica LED o rozmiarze 64x32 diód; 3 - dostęp do edycji wyświetlanych treści na tablicy; 4 - automatyczne załączanie systemu; 5 - dostęp do WiFi dostarczony od zleceniodawcy;...
Nie bój się, 20 razy go tam zakodujesz. Potrzebny Ci pin. Jest zapisany w pamięci licznika lub był na przywieszce do klucza pod zdrapką. Potrzebny VAG, licznik, adaptacje, kanał 21, ilość kluczy, ok, wkładasz kolejny klucz do stacyjki i włączasz zaplon na 5sek.
Nie ma testu, bo w zwykłym liczniku kontrolka jest włączana przez czujnik bimetalowy wkręcony w kanał wodny w głowicy silnika, a nie przez ECU.
Ło matko jak mi głupio. Ale dziękuję. Zawsze czegoś się człowiek nowego nauczy. Pytanie, po co Jura wymusza takie akrobacje z odczytem licznika? A ten kanał na YT to piękny kurs budowania legend dookoła określonej marki.
Witam. Chcę uruchomić licznik po wykryciu spadku napięcia na komparatorze analogowym. Nie wiem czy dobrze kombinuję :) Łączę z kanałem systemu zdarzeń komparator analogowy. EVSYS_CH0MUX=EVSYS_CHMUX_ACA_CH0_gc; I tutaj nie rozumiem troszkę. W generowaniu przerwań można określić które zbocze wyjścia komparatora ma generować przerwanie. Jak to jest z systemem...
Tak jak pisałem, mapę masz 012bt - seat leon, tam jest klapa, której ty nie masz, w liczniku zmień kodowanie na 00040, w adaptacji kanał 50 usuń skrzynię, abs poinformuj o braku skrzyni kodowanie zmień z 00012 na 00010
Oprócz dodania kluczy to trzeba jeszcze dopisać licznik do ECU. Przy immo3 jest to kanał 50 w adaptacjach. Cos około bloku pomiarowego 125 w liczniku widać czy jest komunikacja ze sterownikami podłączonymi do licznika. Pokaż screen z polaczenia z licznikiem przez VAGa to będzie widać jaki typ immo masz, pokaż dla starego licznika i nowego. Chodzi o...
Dokładnie, licznik 39 kanał w adaptacjach z 1->0. Dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
Udało się dopisać ten sterownik bez PINu Imo drugiej generacji wystarczy wejść w licznik - adaptacja - kanał 00 i już, testujemy zapisujemy i kontrolka imo gaśnie a autko zapala.
Wchodzisz w licznik - logowanie - wpisujesz 0xxxx (xxxx-pin) - ok - adaptacja - kanał 21 - wpisujesz liczbę kodowanych kluczy - test - zapisz - ok - wkładasz następny kluczyk do stacyjki - włączasz zapłon - następny klucz - itd. Łączysz się z licznikiem, wchodzi adaptacje - kanał 00 - test - zapisz - ok. Przydało by się podać nr licznika by się nie...
W liczniku (jesli tu immo) albo w immo(jeśli poza licznikiem), adaptacja i kanał 00 i zapisz. Wyłącz i włącz zapłon - powinno być ok.
Zostało Ci dopisanie sterownika silnika do licznika, czyli adaptacja, kanał 00 w liczniku bądź przy immo3 w liczniku zalogowanie się PINem z nowego licznika a w adaptacjach w kanale 50 podać PIN ze starego licznika. Jeżeli nie widzisz nr VIN w liczniku to masz immo2, przy immo3 widać nr VIN.
Według mnie to posypało się kodowanie licznika,popatrz w kanałach 060.061.062 :D
Jeżeli w adaptacjach w liczniku masz dostępny kanał 60 to od wartości która tam jest odejmij 1. Powinno tam być 1025 czyli zrób 1024. Jak ten kanał jest niedostępny to raczej nic nie zrobisz.
Wolę nie zarobić, gdyby to był samochód klienta od roku, a on jest od paru dni. Nie chcę spotkać się z prorokiem (taki pan w czarnej todze z czerwoną obwódką) i "wiecie , rozumiecie" albo "ja pana rozumiem, ale prawo nie". Wiadomo że nic ci nie zrobią, ale po co te nerwy. Teraz dotykając licznik trzeba troszeczkę uważać aby się nie wpuścić w kanał.
Jeżeli to licznik z immo2 to kanał 50 nie będzie dostępny ale też nie będzie dostępny przy immo3 póki nie zalogujesz się do niego PINem tego licznika. Daj wsad z tego nowego licznika.
Kolego w obu licznikach masz immo 3. Musisz wpisać w 11 pin nowego licznika, wchodzisz w adaptacje kanał 50 i wpisujesz stary pin. Dodano po 7 Kolego w obu licznikach masz immo 3. Musisz wpisać w 11 pin nowego licznika, wchodzisz w adaptacje kanał 50 i wpisujesz stary pin.
Trzeba dociągnąć piny z licznika 19 i 20 w stronę radia, zacznie działać usypianie po wyjęciu kluczyka, oświetlenie itp. do tego musisz przyuczyć zegary, że mają zapięte radio, wtedy nauczą się kodu i nie będziesz musiał wpisywać po odpieciu akumualtora. dodatkowo zacznie dzialać RDS na wyświetaczu. KODOWANIE w liczniku 17 ----> adaptacja 10 ---->...
Licznika specjalnie nie mogę dodać, ale jeśli byłby już change handler, to mógłbyś po prostu w momencie takiego zdarzenia zwiększać wybrany kanał o 1 (czyli samodzielnie oskryptować sobie licznik)
Nr vin jest jak i w sterowniku tak i w liczniku---ale co to ma do immo.Jak masz pin wkładasz licznik 17 licznik logowanie ,adaptacje kanał 21 dopasuj ,adaptacje kanał 00 dopasuj i po problemie-----o co chodzi??
Temat rozwiązany jest to odpowiedź na moje pytanie. Podłączamy vaga. Licznik, adaptacja, kanał 10. Pokazuje ile km przejechał po wymianie oleju u mnie jeszcze 2600 km. Zajęło mi to trochę czasu,ale to wszystko. Pozdrawiam.
kolega szchogun ma racje ,w nowszych audi inspekcje sie ustawia w liczniku adaptacja kanał 2 ustawiasz 0 ,w starszych było inaczej józ nie pamietam , ale chyba w trzech kanałach trzeba było ustawiać musisz poszukać instrukcji
Cześć. Generalnie do obsługi licznika wygodnie jest używać bloków FC1, FC2 lub FC3, z nimi wiąże się bloki danych. W programie PLC mogą być wpisane rzeczone dane adresowe wprost, dane, których potrzebujesz. Jeśli posiadasz blok DB, który obsługuje licznik to adres modułu to DBx.DBW6, adres kanału licznika to DBx.DBW8. Mam nadzieję, że pomogłem. Jeśli...
musisz sie podpiac pod vag'a i tam gmerasz:) - Podłącz VAGa i włącz zapłon - Wybierz guzik: Select Module - Kliknij na guzik - Instruments w module 17tym - Kliknij na moduł adaptacji - Kliknij na kanał 4 - Wybierz język angielski to podobno nr 2
https://obrazki.elektroda.pl/4166334400_... Po kilku testach mogę zgłosić kolejne działające funkcje. Przełącznik (kanał 3) resetuje wszystkie liczniki energii Całkowita energia (kanał 4) i "Całkowita energia przedpłacona" (kanał 11) Wartość energii przedpłaconej "Całkowita energia przedpłacona" (kanał 11) można ustawić i jest ona...
Łączymy sie z licznikiem [17] i wybieramy adaptacja [10] wpisujemy nr kanału 00, natępnie [read], [save], [done go back], [close controller]. wyłaczamy zapłon i włączamy za ok pół minuty, nie uruchamiamy silnika. Łączymy się ponownie z licznikiem, logujemy się za pomocą pinu licznika w formie 0XXXX. Wybieramy adaptację [10[, kanał 21, wpisujemy 0 i...
Witam. Mam problem z moim Audi tak jak w temacie na zimnym silniku ciężko pali a po odpaleniu ma nie równe obroty przez około 2min, temperatura silnika waha się od 70 do 75 stopni czasem tylko w dużych korkach dojdzie do 90 lecz po niedługim czasie spada znów do 75 C. Po podpięciu auta pod vaga 01 engine 007 na zimnym przy zewnętrznej temperaturze 1C...
Odczytać pin z ECU i zrobić dopasowanie, logujesz się pinem z licznika dalej kanał 50 wpisujesz pin z ECU, kanał 21 douczasz immo i lata Dodano po 2 Próbowałeś tym swoim commanderem czytać ECU???
Użycie DEBOUNCE do tego celu jest złym rozwiązaniem a czym zastąpić... przede wszystkim co to są za impulsy, jaka maksymalna częstotliwość, jak szybkie itp? Dodano po 5 Jeśli jednak są to "wolne" impulsy to może spróbuj pokombinować ustawiając opóźnienie dla DEBOUNCE: Składnia: CONFIG DEBOUNCE = czas gdzie: czasopóźnienie w milisekundach, pomiędzy...
Zacytuje kolege. Wyciągamy pin z licznika jak niebędę pisał logojemy sie tym pinemi potem adaptacia kanał 50 wpisujemy kod sterownika i po problemie pompa synchronizuje się ze sterownikiem silnika i esp:D
Nie wgrywać innych wsadów. Kodowanie to 5 cyfr. Przykład: xxxXx Zmień dużego X na 0, jeżeli nie pomoże to montaż emulatora G266. Pisałem o kodowaniu a nie o adaptacjach więc żaden kanał 19. Nic nie napisałeś czy na początku było ok ze wskazówką - po tym bylo by wiadomo czy licznik od początku był uszkodzony czy to wgrywanie wsadów z sieci go uwaliło.
Bascom jeszcze nie obsługuje PWM w Timer0 z poziomu CONFIG. Trzeba skonfigurować "ręcznie" przez bezpośrednią modyfikację rejestrów sterujących licznika. :(
Okrągłe złącze? Jeszcze nie widziałem okrągłego złącza w Crafter. Hehe miałem to samo przeczytaj http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Tak jak kolega napisał crafter ma osobną zakładkę w VCDS, moduły są na innych kanałach.
https://obrazki.elektroda.pl/7456543000_... Action sprzedaje je w Niemczech, istnieje kilka wersji, zaczęli od wtyczek opartych na ESP826x i w pewnym momencie przeszli na chipy Beken. Wczesne miały śruby do otwierania, obudowy późniejszych, takich jak ta tutaj, są po prostu klikane razem. Tutaj znajduje się szczegółowy teardown i przewodnik...
Licznik 17 potem 10 dopasowanie kanał 02 wpisujesz 0 OK
Licznik z CANem ma inne tarczki i to widać na jednym z filmów. Działa Ci w końcu ta temperatura czy nie? Bo już zgłupiałem. Ja w Octavii mam tylko temperaturę na klimatroniku, w liczniku brak, choć widać, że przy teście jednostka C wyskakuje. Kodowaniem nic nie zmienisz, wyłączenie kontrolki pasów nic nie zmieni, zmiana języka też nie. Jeżeli wyskakuje...
Zalogować się PINem w liczniku, wybrać adaptacje, kanał 21, wpisać ile ma być kluczy, zastosuj, ok, wyjąć klucz ze stacyjki. Włożyć kolejny klucz do stacyjki, włączyć zapłon na 5sek.
Na wstępie zaznaczam że czytałem już kilkanaście postów na ten temat i nadal szukam usterki . Co do tej pory zrobione : sprawdzone błędy w silniku - brak , pompo wtryski sprawne ( blok 13 , 18 , 23) , kąt synchronizacji zmieniony z -2,2 na idealne 0 , sprawdzony czujnik temperatury ( w silniku kanał 7 , liczniku kanał 3 ) , przepływomierz i egr również...
Ako padło, mruga immo, odpala i gaśnie a więc standard. błąd--nieprawidłowy sterownik silnika. Synchro się rozjechało. Jak to było panowie bo chyba z rok temu robiłem coś takiego w A4 98r 1.8 Ale nie pamiętam juz dokładnie. Wiem że licznik, adaptacja,kanał 0 i wpisać 0 tak?? Czy w Ecu tak się robiło, czy w liczniku, bo nie pamiętam??
Pokaż Kolego jak podłączyłeś enkoder co masz w konfiguracji licznika Enkoder jest podłączony odpowiednio pod wejścia 5,6 (zasilanie)/ 16,17 (kanał A i B). W konfiguracji licznika - zależy o jaki parametr pytasz. Jest ustawione tak że ma zliczyć do 9,98 a następnie ma się załączyć wyjście przekaźnikowe w celu uciecia materiału, a następnie następuje...
Dzięki grala1 Robiłem adaptacje według ADAKO I dalej miga INSP Proszę o pomoc Jak by ktoś mógł odczytać przy okazji w takim liczniku jak mój co ma zapisane na którym kanale a najbardziej kanał 35 i 30 . I pytanie. Dlaczego na kanale 9 mam 65535. Jak gdzieś wyczytałem ma tam być przebieg x10 a 65535 jest stałe nie-zmienia się Jak zauważyłem w LOGOWANIE...
Jeśli chcesz potencjometrem regulowac prędkość, to łączysz jego opór pomiędzy szyny zasilania mikrokontrolera, a suwak dajesz pod przetwornik ADC. I przykładowo program: Config Adc = Single, Prescaler = Auto, Reference = Avcc Start Adc i w programie co jakiś czas sprawdzasz sobie: opoznienie = getadc(0) i zamiast waitms 500, dajesz waitms opoznienie...
Pokaż co masz w bloku pomiarowym 24 w nowym liczniku. Prawdopodobnie masz aktywną blokadę i musisz poczekać aż czas zleci do 0 w blokadzie, czyli zostawiasz na włączonym zapłonie i czekasz aż pojawi się zero. W tych czterech okienkach ma być 0.0 Wtedy się logujesz PINem do tego licznika, adaptacja - kanał 50. Klikasz CZYATAJ/READ i w pole NOWA WARTOŚĆ/NEW...
Witam! A czy z enkodera są wysyłane impulsy A i B (czy tylko jeden kanał) Przy dwóch kanałach nawet jeżeli drga to licznik powinien poradzić sobie ze zliczaniem. Może zdarzyć się tak, że drgania są na skraju wykrywania kierunku i wtedy należy zmniejszyć rozdzielczość enkodera albo też zwiększyć na tyle wysoko aby amplituda poszczególnych wychyłów powodowała...
Nie ma nic na temat kolorowego al jest na temat dopasowania a ty możesz tak Kodujemy CAN: Wybieramy: [19 - CAN Gateway] [Recode - 07] Wprowadzamy 5-cyfrowy numer kodowania spisany uprzednio ze starego licznika. [Do It!] [Close Controller, Go Back - 06] Kodujemy Licznik: Wybieramy: [17 - Instruments] [Recode - 07] Wprowadzamy 5-cyfrowy numer kodowania...
adaptacja licznika do sterownika silnika adres 17 potem 10 dopasowanie kanał 00 potwierdzić skasować wartośći i po problemie
Przy teraźniejszych temperaturach, czyli wiosna, świece powinny się zapalić w zasadzie dosłownie na chwilę. Podejrzewam, że będzie to wina czujnika temperatury. W tych silnikach czujnik jest dwuobwodowy. Jedna część przekazuje sygnał na zegary, a druga dla komputera, i na tej podstawie komputer ocenia czy ma grzać świece czy nie. Sprawdź jeszcze moduł...
Niestety nic nie wiem o tym oprogramowaniu. Jak powiedziałem, używamy tutaj OpenBeken z kompilacjami online. Po prostu przejdź do zakładki Wydania, uzyskaj plik binarny i gotowe. Bez problemów, bez kompilacji, więcej czasu na zabawę. Pobierz plik UG tutaj: https://github.com/openshwprojects/OpenB... Odwiedź nasze repozytorium tutaj:...
Witam. Tak. Płyta do licznika jest uniwersalna posiada podłużne kanały do mocowania. Powodzenia.
17 -licznik 10-adaptacja 00-kanał i wsio pozdro.:D
Ja o ile dobrze jeszcze pamietam tez nie miałem dostepu do kanalu 50, i kanal 0 też nie działał tak jak powinien wg opisów. Mimo to po przełożeniu wszystko działało tylko licznik prawdopodobnie u mnie nie jest przyuczony do sterownika silnika, bo w polu extra soft coding nie pojawia się VIN samochodu, ale mi to nie przeszkadza. Wystarczy więc włożyć...
Jest to panel 32x16 z multiplexem 1 z 4 Wg mnie powinieneś spokojnie to zrobić całkowicie sprzętowo pod warunkiem, że masz swobodę w użyciu pinów oraz do dyspozycji odp. ilość kanałów DMA. 1. Podstawa to sygnał OE powinien być generowany jako np. fast PWM. Użyć któryś z kanałów licznika i uruchamiać licznik w trybie master. Sterując wypełnieniem tego...
Witam. Z racji wymiany silnika potrzebuję usunąć komunikat z licznika (Oil Sensor). Samochód to Audi A3 1.9TDI ALH 2001. Licznik Jaeger 8L0 920 900 E (diesel do 260kmh, 1/2fis lub bez fis, poliftowy), wersja kodowania 02040 Pierwsza kwestia - w który kanał licznika trzeba wejść i którą wartość na jaką zmienić? Druga - jeśli trzeba wejść w kanał 38 (ktoś...
Dzisiaj spróbowałem w vag tacho zmienić typ licznika na magneti marelli after 2000 year no i niby pin to 2222. Nie bardzo chciało mi się wierzyć że taki jest pin, ale spróbowałem się zalogować i poszło. Wstawiłem nowy licznik, kodowanie sprawdziłem, później kanał 50, wklepuję pin ze starego licznika i d...... W miejscach gdzie powinien być VIN jest...
(at)atom1477 już to opisał, a ja powtórzę. Weź dowolny licznik, który ma min 1 kanał OC i może wyzwalać transfer DMA z 2 źródeł: porównanie i przepełnienie. Porównanie wystaw jako sygnał zewnętrzny i to będzie żądanie konwersji. Sygnał musi być aktywny min. ~3us przed przepełnieniem. Przepełnienie wyzwala transfer jednej paczki po DMA przez SPI i wrzuca...
Witam. Po wymianie licznika na taki sam (8E920930T) nie mogę adaptować nowego w kanale 50 pin licznika znam i loguje się bez problemu , ale jak w kanale 50 podaję Pin do sterownika to niestety nie idzie Pin posiadam i za każdym razem w polu gdzie powinien pokazać się VIN wyświetla się DISABLED. Oczywiście Vag eepromer i Ustawiam w tryb 4 na wyświetlaczu...
Witam Dla wszystkich zainteresowanych wymiana licznika w A4 B5 na licznik z "białym podświetleniem", czy to od A4 po 2000r lub od A6, należy przekodować licznik Vag-com'em. Kanał 60 - wartość 1024 kanał 61 - wartość 256 kanał 62 - wartość 1 Po tym "zabiegu" obrotomierz i RDS na FIS'ie będą działać. Pozdr.
ok a co jeśli kanał 60 jest zablokowany ?
Próbowałem zmienić licznik, lecz w imo kanał 50 był nie dostępny, chciałem spróbować w ecu, ecu pin przyjął, wszedłem w kanał 50 (51? dokładnie nie pamiętam) i chyba tam próbowałem wpisać pin z nowych zegarów i coś skopałem, bo już nie mogłem wejść do ecu ani ze starym pinem ani z nowym, myślałem ze to po pewnym czasie przejdzie i Bedzie sie można...
Może jakby wykorzystać kanał wentylacyjny w kominie który akurat jest przy liczniku? W piwnicy uziemić bednarkę i kanałem wentylacyjnym doprowadzić bednarkę do licznika, ewentualnie zamiast bednarki dać linkę 25mm²?
pary VPI/VCI i przypisanych do nich grup priorytetów etc Fajne to było (sądzac po jakichś zabawach "dla wiedzy" ze starymi przełącznikami). Choćby dynamicznie zestawiane połączenia wirtualne w czasach kiedy na konkurencyjnym Ethernecie o 802.1Q nikt nie śnił. Ale CCC wygrało. mam wiedzy - czy rzeczywiście dostawcy energii (jak np. Tauron) korzystają...
Dla 3 sygnałów ttl (przetłumacz sobie z Pascala na dowolny język jaki potrzebujesz): {Przebiegi na poszczególnych bitach wyjściowych} bit0 111000 bit1 001110 bit2 100011 { Ograniczenie częstotliwości do zakresu akceptowalnego} if f<10 then f=10; if f>200 then f:=200; { Wyliczenie okresu } Okres:=Int(1000/f);...
Rozdzielnie przekroju następuje od licznika do szafki z bezpiecznikami poszczególnych obwodów . Tam już nie będzie chyba potrzeby prowadzić przewodu o przekroju 5x10 mm2. Tylko chcę dać 5x6 mm2 mam tam bardzo wąski kanał i boję się żę takiego przewodu o tej średnicy tam nie zmieszczę . Chyba żę włożymy za licznikiem w stronę szafki z róznicówką i "S-kami"...
Witam po kupieniu licznika na 1J0920826B 1/2 fis immo3 zczytaniu pinu zamontowałem w samochodzie ,wkodowałem klucze bez problemu polskim vagiem 2,5 .niemam komunikatu ile na baku rkm! ,czy jest taka możliwość i czy się da? drugie pytanie dlaczego wyskakuje mi komunikat ze funkcja jest niemożliwa ,niedozwolona w adresie 17 licznik 10 adaptacja kanał...
Witam, post może wydać się reklamą lecz naprawdę nie o to mi chodzi. Na prywatny kanał wrzuciłem film z codziennej naprawy licznika. Nagranie zrobiłem dla testu sprzętu, ustawień itd. Gdyby jednak było jakieś zainteresowanie, chętnie wrzucę więcej nagrań z codziennych napraw. W przeciwnym wypadku skupię się się na firmowym kanale w języku angielskim,...
Nie jest to pewne na 100% ale możesz spróbować. Najpierw musisz aktywować adaptację, czyli w security access wpisujesz 13861. Wchodzisz w adaptację i odpalasz kanał 20. Tam powinieneś mieć wartość xx0, czyli interesuje Cię trzecia cyfra. Wpisz 1 i spróbuj zapisać. Niestety ta procedura jest do licznika 8P0.... ale o innym indeksie więc nie gwarantuję...
Witam. Trochę dziwne zachowanie LED , które opisujesz- czy mógłbyś podać typ enkodera który podłączasz i sposób? Skoro nie podłączasz jednego z kanałów to Led nie powinien się świecić. Spróbuj wykorzystać drugi kanał licznika CH1 - i124.3 / i124.4. Pozdrawiam.
Bzdury i nabijanie wyświetleń. Ten kanał YT już dawno zszedł na psy. Autor nie ma pojęcia o elektryce i snuje teorie rzekomo na podstawie doświadczeń widzów.
To jest opis dla GOLF V - u ciebie powinno być podobnie, ale pewien nie jestem. Jeśli chodzi ci o język na FIS-ie to musisz wejść licznik, adaptacja później: Kanał 4 adaptacji - język: 1 = German 2 = English 3 = French 4 = Italian 5 = Spanish 6 = Portuguese 7 = No Text 8 = Czech Dany numerek odpowiada konkretnej wersji językowej. Dodam, że nie wiem...
Nowy blok SFB47, nowy kanał, nowy adres.
Przetrzymuj w pamieci ostatni stan portu (tylko tych bitow co cie interesuja - najprosciej trzymac bajt po funkcji AND na te bity) Teraz w petli while(1){...} jezeli stan wejscia sie zmienil dla ktoregos bitu z 0 na 1 to dodaj 1 do jego licznika - nastapil impuls. Na koniec petli ponownie do pamieci wrzuc nowy stan portu Kod by wygladal mniejwiecej...
Logikę można zrobić z licznika 4017 i enkodera diodowego.
Witam, chcę wymienić licznik z immo 3 na 2 gdyż pacjent nie posiada MFA a licznik immo2 ma, czy jest to realne, piny posiadam z obydwóch ale w liczniku z MFA jest niedostępny kanał 50, jak to idzie zrobic bo takiej przekładki jeszcze nie spotkałem w internecie:/
A to coś nowego, że zamienniki nie działają... 8-O :?: Mogę założyć te z tyłu do przodu na próbę, o ile odkręcę małe śrubki trzymające czujniki. Będzie ciężko. Podjedź na szrot i kup jeden. Załóż na prawe koło, komputer, kanał ABS, zakrec kołem i zobacz co pokazują bloki pomiarowe. Analogicznie z drugim kołem to samo.
Nie wiem jakiego typu immo jest w tym liczniku, ale dla typu 3 tutaj jest instrukcja jak zamienić liczniki kiedy zna się piny dla jednego i drugiego. Tu na filmie RossTech pokazuje, że kanał adaptacji numer 50 jest w module 17-Instruments. U mnie ten kanał jest w module 25-Immobilizer i nazywa się właśnie "Immobilizer (Vehicle Data learning)" tak jak...
Ale gdy wchodzę w licznik i loguję się kodem 00837, sterownik go przyjmuje, wchodzę w kanał 50, wpisuję nową wartość 00837, klikam testuj i po chwili w górnym lewym rogu pojawia się komunikat status nieaktywny. Całą procedurę przeprowadzasz w silniku nie w liczniku.
jest możliwość puszczenia kabli przez jakiś kanał. W kanale mogą iść kable jeżeli liczniki są w mieszkaniach . Ewentualny złodziej prądu kradnie wtedy od wszystkich mieszkańców budynku. Jeżeli liczniki zamontują w piwnicy to "sprytny"sąsiad mieszkający poniżej może kraść prąd od ciebie (wkuje się w kanał)- polak potrafi . Sadzę że z tych względów zaprojektowano...
B6 nie ma geatwaya chyba ze się mylę?? Doczytałem że w liczniku adaptacja na 60 kanale W tym celu wchodzimy w Instrumenty > Adaptacja > kanał 60 mamy tam: +00001 = ECU +00002 = Automatyczna lub przesunięcie wskaźnika (TDI e / TFSIe) +00004 = Hamulce +00016 = Airbag +00064 = Poziomowania reflektorów +00128 = Zakres regulacji reflektorów z funkcją doświetlania...
Witam. Na LPG na biegu jałowym silnik dostaje telepawki. Nie jest ważne czy silnik jest zimny, czy ma 90 stopni. Podczas telepawy VAG wykazuje nie-palenie cylindrów 1 i 3. Licznik 'missfire' (kanał 15) zwieksza ilość niewybuchów dla cyl 3 dużo szybciej niż analogiczny licznik dla cyl.1. Licznik dla cylindra 2 stoi w miejscu na zerze: 1 - zwiększa się...
adaptacja kanał licznik powoli kanał kanał zapamiętywać kanał zapamiętywać kanał
tranzystor to220 huawei b2368 agregacja przegrywanie kaset
tablica kierunkowa spawarka wybija bezpiecznik
Wymiana akumulatora w skuterze trójkołowym zabudowanym iVMS-4200 nie uruchamia podglądu zdalnego - diagnostyka