Na 99% niebieskie złącze pin25.
https://cardiagn.com/kia-sportage-1993-2...
Po pierwsze, zmien mechanika, ktory "podejrzewa", ale nie jest w stanie sprawdzic. Po drugie, po co ci porady, skoro oddajesz auto do mechanika i nie naprawiesz go sam? Po trzecie, jaki to system wtrysku? Po czwarte, skad odczyt bledow? Kod jest dziwny. Po piate, czy sprawdziles chociaz zasilania sterownika i ciaglosc linii komunikacji? Nie ma prostej...
nie wiadomo kto to montował i co przecinał do blokady może zabrał " +15 " z ecu daj foto centralki alarmu na pw podam ci schemat i powiem jak ją minąć
Masz opis pinów sterownika? Bo tak najprościej będzie sprawdzić czy są zasilania i masy. Czy linia komunikacji jest ciągła z OBD.
Witam, Jeśli chodzi o ścisłość to chodziło mi o DTR, pisałem bez sprawdzania dokumentacji, bez wysterowania tej linii komunikacja z miernikiem nie udaje się żadnym terminalem, czyli musi być DtrEnable = True. Nie wiem czy Voltcraft to to samo co Saftec. Do Saftec SAF350E posiadam instrukcje pol. i ang. oraz ten program na dyskietce, który chodzi tylko...
Jakieś pomiar napięcia. Obecność sygnałów na linii komunikacji.
Ja do komunikacji po RS232 zrobiłem coś takiego. Testowałem na lini 100m, ale bardzo lipnego kabla (udawany kabel telefoniczny) przy nap. na lini 24V. Działało do 4800baud, więc dla twojich celów napewno wystarczy. http://obrazki.elektroda.net/47_12433741... R8 powinien być 5k chyba z tego co pamiętam, Co do twojego schematu, tranzystory sterujące...
W skrócie i dokładnie to otrzymałem brakujące tranzystory: Q12 a jest nim AO3407, dostępny najszybciej jako "A7xx"; gdzie xx to data produkcji; ale w drugiej aku miałem jeszcze inny tranzystor znaczony jako "21ND" oraz Q13 a jest nim 2N7002, w obu aku miałem znaczone 72k zrzuciłem elektronikę aby nie doszło do zwarcia i oba tranzystory podmieniłem,...
Witaj Kolego!!! Identyfikacja baterii jest realizowana na magistrali przypominającej budową i zasadą działania i2C. Potencjalnych uszkodzeń może być sporo. Od bms w baterii poprzez taśmę na płycie tabletu skończywszy. Chyba najłatwiej by było zacząć od wykluczenia przywarcia na liniach komunikacji. Sprawdzasz czy po podłączeniu baterii na spadku nie...
Sieć CAN to cyfrowa linia komunikacji.
Witam. Mam pytanie, czy udało się naprawić moduł inwentera. U mnie poleciała linia komunikacji wraz z kontrolerem i poszukuję takiego dawcy, może jest możliwość odkupienia tego modułu?
Radio powinno normalnie działać w Clio2 po lifcie, jest to wersja update list, jeśli nie działa to pewnie kupiłeś uszkodzone lub uszkodzenie jest na linii komunikacji radia z wyświetlaczem
Witam a sprawdź miernikiem czy masz przejście między nogami SCL(6) i SDA(5) PCF8583 i nogami PICa (scl-18 i sda-23) jak nie ma podciągnięcia do plusa na tych liniach to komunikacja stoi
Pytanie czy po każdym poleceniu muszę wysłać polecenie końca linii (znak 13), co jeśli przesyłam większą liczbę (word) za pomocą dwóch bajtów to czy też muszę stosować znak końca linii? To jest binarny protokół, nie powinieneś wysyłać żądnych dodatkowych znaków poza pakietem/ramką. Dodatkowo mam pytanie w jaki sposób obliczyć CheckSum? Tak jak zostało...
Diagnostyka wykazała brak komunikacji z modułami. To nie była diagnostyka a próba jakiejś tam diagnostyki. Diagnostyką to będzie np sprawdzenie linii komunikacji i zasilań modułów.
Fakt ;) Więc co może być przyczyną skoro nie skok napięcia? Przecież sterownik nie robi zwarcia na liniach komunikacji .. ?? Gdybym miał dostęp do tego auta poświęcił bym jeszcze raz tranzystory, i wpiął oscyloskop w linie... Nie daje mi to spokoju ;) zastanawiam się czy nie dołożyć jeszcze rezystory kilkanascie/dziesiąt Ohm żeby zniwelować ewentualną...
Kiedyś miałem taką usterkę i przyczyną był zwarty kondensator SMD na wyjściu niewielkiego zasilacza obsługującego złącze bluebus. Prześledź te zasilanie i nie daj się zwieźć np. tranzystorom do masy przez rezystory w tej linii - one obsługują komunikację. Sprubuj poszukać obok tych dwóch niebieskich cewek - ewentualnie od razu przedzwoń kondensatory...
Sprawdziłbym najpierw, co się dzieje na liniach komunikacji pomiędzy wzmacniaczem, a CD. Komunikacja opisana jest w instrukcji serwisowej CD.
Okazuję się, że brak komunikacji w Normal Mode spowodowany jest przez brak podpiętego transceiver'a. Po podpięciu i zaterminowaniu mam "coś" na lini Tx, ale na CANie widze error frames. Czy ktoś w takim razie mógłby się podzielić swoim SW z obsługą CAN'a? Najlepiej pod eclipsa, z użyciem biblioteki std peripheral i pod STM32F103 :o. Ale wszelkie inne...
W zasilaniach i linii komunikacji.
W parametrach COO brak nr vin Masz odpowiedź.
Sprawdzę schemat może jeszcze jakiś drobnica po drodze na liniach komunikacji. Bo mierzyłem kondensatory bezpośrednio na procku to nie było jakiś zwarć ani nic podejrzanego. Albo procek jest tak specyficznie uszkodzony.
Powinna być komunikacja. Linia nie musi być przyłączona. Powinno też oczywiście działać przywołanie po naciśnięciu przycisku na bazie. Nie zaszkodzi spróbować zarejestrować ponownie słuchawkę. Zrób rejestrację ręczną.
Nie ma w ogóle komunikacji,czy tylko z niektórymi modułami? Miałem coś podobnego z Golfem,sprawcą był sterownik poduszek. Brak masy powodował problem z komunikacją,a właściwie jej kompletny brak. Nie mogłem się połączyć z żadnym sterownikiem.
Potrzebujesz sprzętu, wiedzy i doświadczenia. Na początek sprawdziłbym oscyloskopem czy linia komunikacji nie ma zakłóceń. Być może jest na tyle zakłócona że ESC nie melduje usterki komunikacji BLE-ESC a przy tym część informacji o manetce przyspieszenia nie przechodzi do ESC.
Z silnikiem sie połaczysz bez problemu na lini K z audi B4.
radio orginalne jak nie to odepnij
Linia k to linia komunikacji pin 7. Pin 4,5 masa,Pin 16 cały czas 12volt.Podłacz normalny tester na próbę.
Oczywiście czyszczona była przepustnica, sorki. KTS pokazał błąd 0522 błąd na linii komunikacja ABS,ESP a sterownik silnika. Inny serwis ( ABS/ESP a silnik ) P1314.Dodatkowo pokazał 2083.Może jakieś podpowiedzi?
Ja bym się przyjrzał komunikacji CAN, czy z innymi modułami na tej linii jest komunikacja. Czasem nie masz zamontowanego jakiegoś chińskiego radia?
Masz tylko brak komunikacji ze sterownikiem silnika? Linia K dla sterownika silnika idzie przez puszkę immo. Jeżeli tam jest problem to powinna być komunikacja z puszką immo. Na puszcze immo zewrzyj linię K i W i powinna wrócić diagnoza. Są to chyba przewody szaro-białe lub bialo-szare.
Schematy są dostępne, ale proszę bardzo opiszę dla sterownika C/T i (BW/DW50) Złącze 6 pinowe X1 lub (X14) 1- Linia komunikacji sterownika zegara Telestart T60 2- Linia diagnostyki 3-czujnik temperatury zewnętrznej (BW/DW50 nie wykorzystany) 4- wyjście sterujące przekaźnik wentylatora nadmuchu kabiny +12V 5-przełącznik lato/zima 6-wyjście sterujące...
Sprawdzenie poziomów obowiązkowo. RS232C ma przeciętnie +/-12V, TTL +5V, kolejny 3,3V a teraz niektóre układy jak np. modemy w dokumentacji mają podane jeszcze niższe napięcia niż 3,3V na liniach komunikacji.
Myślisz że jest sens doszukiwać się problemu po stronie napięć na liniach komunikacji? Co to mógł by być za skok napięcia ?
Wszystko podane jest, po co pytać dalej jak wszystko wyjaśnione? Usterka na linii CAN i brak komunikacji ze sterownikiem. Uszkodzony sterownik lub kable. Nic nowego w zasadzie. Jeżeli stało się to po wizycie w warsztacie, to powinno sie zacząć od wtyczek, któraś pewnie nie łączy, lub zagięte ma piny.
Witam. Dla współczesnych ludzi odkrycie, które zmieniło codzienność to przede wszystkim telewizja, wcześniej radio, a obecnie następca telewizji- internet. Te media w naszym życiu codziennym są bardzo znaczące, a wszystkie wiążą się znów z odkryciem prądu elektrycznego, który w połączeniu ze wcześniejszym odkryciem maszyny parowej stał się przyczyna...
Usterka zasilania zegarów , lub usterka na linii komunikacji.
Z licznika idzie linia komunikacja po k line do sterownika silnika. Niekiedy jest linia W kodowa z licznik a do ecu silnika.
Linii nie zabraknie, chipset sam z siebie udostępnia te 20 linii, jednakże jest pewien haczyk - komunikacja procesor <-> chipset to 3.0 x4. Wszystko podłączone do linii z chipsetu (dyski, karta sieciowa, itp), komunikujące się z procesorem, będzie współdzielić to łacze. W przypadku adaptera do 3.0 x1 powinieneś uzyskać max transfery na poziomie...
w ustawieniach opcji musisz zaznaczyć: bez testu linii telefonicznej. Ponadto w komunikacji, zakładka konfiguracja dla portu rs, po którym sie komunikujesz musisz zaznaczyć parity even - powinno działać.
bez kb bez tp itd on ogolnie wolniej startuje ale nie wiem czy to w tym modelu nie jest normą. Podmieniłem także kwarce przy PCH i KBC. Sprawdziłem rezystory w liniach komunikacji pomiędzy PCH a KBC nie ma zwarć na liniach i2c do termometrów czy innych podzespołów (wg schematu tam są 3 linie i2c do kbc) mysz na usb i klawiatura na usb działają prawidłowo...
Moce dokładnie takie - niekiedy do 2.5 A na silnik. Sam dekoder to bylejaki uC, od biedy ATtiny13 wystarczy. Niezbyt porządne dekodery można kupić jako kity AVT. Trzeba jeszcze mieć źródło sygnału - booster z mostkiem H - też są gotowe, również w AVT. Inne rozwiązanie: wziąć sam hardware z DCC - mostki H, koncepcja, a nadawać zwykłym UARTem przez mostek...
Obawiam się że niestety ale musi być oryginalna zmieniarka z komunikacją po linii K i nie da się zaadoptować żadnej innej ale dla pewności musiałbyś podać dokładnie model radia. SławeK
Na 98% stare radio to było BNS 5.0 zaś właściciel poprzedni wstawił RNS-E rok auta 2005r. No to oba radia korzystały z tego samego podłączenia, tzw. złącze ISO 2. CAN jest w kostce fabrycznie. Jeśli radio wyłącza się po stacyjce i podświetlenie klawiszy reaguje na włączenie/wyłączenie świateł to CAN działa bo m.in. te informacje tą drogą są przesyłane....
Pozwala przełączać komunikację linii k na inne piny niż standardowo 7
Witam 00500200001 Nieprawidłowe działanie kieszeni na dysk 00500400003 Nieprawidłowe działanie rejestratora czasu pracy i odpoczynku 00510004080 Wykrycie przerwy w zasilaniu stałym (+ bezpośrednio z akumulatora) 00520104002 Nieprawidłowe działanie czujnika: niewłaściwa komunikacja na linii kodowanej 00540004004 Nieprawidłowa komunikacja między wyświetlaczem...
Niebieska wtyczka pin1, 20, 23 zasilanie 12V jeżeli chcesz włączyć z podświetleniem, plus masa oczywiście pin9. Linia "K" sygnałowa, czyli transmisja danych (komunikacja) pin25.
Dziwi mnie ten dwukrotny spadek napięcia podciągającego linię I2C. Nie wykluczam tu przywarcia na samej baterii, ale do tego ta diagnoza zmierza. Skoro co do baterii masz pewność to już chyba tylko EC zostało na tej linii komunikacji.
Chodzi mi o to czy da się mając elektronikę tylko od jednej j wew wydusić z j zew pełną moc. Trzeba eprom z elektroniki jednostki wewnętrznej która ma w zawartości wsadu pełnej mocy jednostki wewnętrznej, chociaż niektóre wewn. jednostki z mocą przepołowioną potrafią wyciągnąć pełną moc jednostki zewn. Dziękuję za odpowiedź. A wiesz może czy przeszedł...
http://obrazki.elektroda.pl/2559219800_1... http://obrazki.elektroda.pl/2559219800_1...
To jest linia komunikacji [2 przewody ]która łączy sterowniki np; ABS, AIR BAG.KOMFORT,itp W necie jest schemat CAN do A4
Bo to mało prawdopodobne aby padł soft. Obstawiam iż moduł uległ uszkodzeniu. Pokątnego serwisu nawet nie szukaj. A dlaczego ma nie szukać? Swoją drogą zgłoś do producenta, iż w modułach sypie się hardware na linii komunikacji danych.
BCM suchy, wtyczki obok też ok. Sprawdziłem też linię CAN do BCM i jest ok. Połączenie z PINU 2 ECU do IMMO też jest ok. IMMO wywala błędy B3040 i B3059. Brak mi już pomysłów. Powinien ECU się też połączyć na stole po linii CAN czy musi być komunikacja przez BCM? Bo po linii K się mogę połączyć na stole.
pewnie przewód od czujnika walu do kolma i dalej linia komunikacji z deska, ewentualnie złe kodowanie
A mógłbys mnie kolego nakierować gdzie tą zwrokę zrobić, jakie kabelki i w której wtyczce. U mnie w auci linia "K" ma kolor zielony z różnymi paskami.
Nie ma prostej odpowiedzi na takie pytanie. Metod diagnozy może być wiele w zależności od dostępnych narzędzi. Podstawy to pomiary linii zasilania, przebiegów zegarowych, obserwacja linii komunikacji z pamięcią. Jak nasz dostęp to analizujesz logi z konsoli, jak masz dostęp do bootloadera to możesz wykorzystać jego narzędzia diagnostyczne. Możesz robić...
Witam Podejrzany układ Kbc i na linii komunikacji zasilacza z płytą powinien być zerowy rezystor on czasami ulega uszkodzeniu. Rejony gniazda zasilania .
1. Podejmij ponownie zdjęty PLC pod pc i sprawdź ustawienia komunikacyjne portu pod który był podpięty panel . Konfiguracja komunikacji portów pewnie nie przenosi się ze softem tak jak w Fatekach . 2. W PLC pewnie poleciał driver linii SN 75176N lub rezystory zabezpieczające na linii przed nim. Pozdrawiam
Tu masz rysunek terminatora do Profibus. https://obrazki.elektroda.pl/6730880700_... Natomiast dwa mastery w tej sieci potrzebują układu z jakimś arbitrażem, bo może być "cyrk" na liniach.
Skombinuj myszkę na RS-a i sprawdź, albo jakiś stary modem i przetestuj komunikacje (oczywiście bez podłączania linii )
czym tam sie mozna podpiac ? podejdzie cos od opla ? jaka linia komunikacji ktory pin?
Identyfikator komunikacji - Instrukcja programowanie 5.2 Odnośnie linii zabrajającej - tak jest.
W Twoim przypadku ten błąd może również wskazywać na alternator, sam kiedyś dałem regulator z zamiennika i ów błąd występował. Jednocześnie może być też uszkodzona linia komunikacji sterownika silnika i skrzyni biegów. Zdiagnozuj auto vagiem , vasem , vcdsm. Błąd poduszki(zawieszenia silnika ) można ignorować gdyż jest to system utwardzania zawieszenia...
Czyli podejrzenie pada na główny procesor. Wiem, że w nowych modelach Alpine lubiły padać właśnie na liniach komunikacji z panelem.
Posiadając 2 schodowe między nie możesz zamontować tzw. krzyżowy . Na marginesie dowolną ich ilość w dowolnym miejscu byle by między schodowymi na linii komunikacji
7887 też? Na schemacie jest tylko sygnał z centranego zamka + sygnał migania awaryjnymi. Nie widziałem tam linii do komunikacji. Chyba, że źle patrze...
Sprawdz przewody zółty i czarny, to jest linia komunikacji. Przy sterowniku silnika sprawdz oporność , powino być 60 omów. Najprędzej będzie uszkodzony sterownik silnika.
Stary licznik miał komunikację ze sterownikiem silnika po K-line, oraz dodatkowa linia immobilizera, nowe zegary mają komunikację po CAN, więc nie "dogadują" się ze starym sterownikiem silnika
Być może, ale błędy C7 to najczęściej wina kabla/styków, pokazane przez niego błędy występują przy błędach systemu plików (a nie koniecznie przy typowych błędach odczytu uszkodzonego dysku, błąd systemu plików jest zrozumiały gdy komunikacja na linii dysk-kontroler jest zaburzona). A to może sprawdzić w warunkach domowych.
Po co ktoś kazuje wymienić PCM to nie wiem. Jeżeli już naprawdę wina w jego obrębie to rzadko się trafia, że w nim samym. Przeważnie wystarcza dobra lupa albo dobry miernik aby się przekonać czy obwód PCM. Osobiście dobrze bym sprawdził ICM jednak. Kreski na wyświetlaczu to ICM nie ma żadnej komunikacji po linii CAN z PCM.
najpierw chcialem sprawdzic,czy pod pinami pod ktorymi mam podpiety lcd bedzie to chodzic...wiec to sie wiaze ze zmiana podstawowych linii komunikacji w programie... na te ktore napisalem wczesniej
Ten sterownik nie ma linii kodowej, komunikacja z UCH leci po 27 i57. Pogmeraj sobie w schematach:
A zrobiłeś pull-up'y do linii danych i zegara, masz odpowiednie napięcia (3V3, 5V1) na linii urządzeń I2C?
R510-33R. Do sprawdzenia napięcia zasilania, pomiary oscyloskopowe na liniach komunikacji z mostem, sygnał reset. Pewność że układ który wlutowałeś jest 100% sprawny. Jeśli powyższe warunki są spełnione swoją uwagę skieruj na most.
Oczywiście dziękuję za pomoc daje pomógł .-Możesz zdradzić z jakich źródeł to wiesz ? Jeśli kolega podał wszystkie plusy i masy to pozostaje jeszcze linia komunikacji .Gdzie ta K line w tym sterowniku - wie ktoś?
Kolego jeśli kupujesz 1C0962258AB to nie ma znaczenia z jakiego auta został wyjęty, jedyna rzecz to trzeba po montażu go odpowiednio zakodować. Jeśli nie masz połączenia to szukaj braku zasilania lub uszkodzenia linii komunikacji, obstawiam brak zasilania na moduł bądź uszkodzoną wiązkę.
Na obwodzie PCB brakuje Koledze połączenia GND pomiędzy FTDI a tiny2313. Z tego powodu to zapętlanie przy zainstalowanym atmelku i brak komunikacji uC<->PC. Wynika to z różnych identyfikatorów linii GND na schemacie (GND1 oraz GND2).
Najpradopodobniej masz gniazdo usb do wymiany, chyba że uszkodzony jest jakiś elemnt na linii komunikacji usb. Co do gniazda sim - zazwyczaj w tej klapce są pourywane zaczepy (takie malutkie po zewnętrznych krawędziach) i tylko pozostaje wymiana.
ori acc,0 ; ustaw bit 0 acc zmieć na: ori acc,1 ; ustaw bit 0 acc Dodano po 2 Acha. I dla punktów tego nie napisałem.
Wszystkie STM32 poza serią F1 zawierają wewnętrzny układ na linii D+, zapewniający podciąganie zgodne ze standardem USB.
Niestety całego rozpisu nie znalazłem kolego, ale mam zasilania które napewno go uruchomiom: Niebieska: pin 3 i 4 +12v (15) czyli po zapłonie Żółta : pin 9 i 10 +12v (30) czyli stały pin 18 i 19 masa (31) pin 20 linia komunikacji K życzę powodzenia.
Czy dobrze rozumiem schemat i tutaj oprócz can L i H jest linia B,A i a-bus i tymi 3 liniami idzie komunikacja z modułami. ps.Skąd ta fiszka bo jeszcze opis by się przydał.
T5 nie wiem czemu skasowałes mój post, założyciel tematu to totalny lamer-Tech2 wszelkie błędy U traktuje w sposób jednoznaczny- "zignoruj ten błąd jeżeli brak reklamacji na działnie". Op-comiki precz. To raz. Dwa- kazdy wie, że wszelkie błędy U w V C (bądź też Saab 9-3) zaczynamy od naprawy wtyczki na module ABS, nie trzeba wymieniać wtyczki ( dostępny...
A czy zegary moga cos krzaczyc tutaj? Bez zegarow niemoge sie polaczyc nawet z silnikiem a ze schematu wychodzi ze idzie linia komunikacji do gniazda i do zegarow. Wiazka sprawdzona, czujniki sprawne :O
Witam mam problem z Audi A6/C6 2.0 diesel 170km. Z 2011 roku po przekręceniu kluczyka stacyjki na wyświetlaczu wyświetlają się komunikaty awarii ABS, ciśnienia opon , skrzynia biegów i jeszcze parę rzeczy,i nie chce odpalić po przekręceniu kluczyka ,dopiero trzeba wyłączyć zapłon wyjąć kluczyk i ponownie uruchomić i dopiero odpali dzieje się tak tylko...
Witam, W aucie wymienionym jak w tytule jak twierdzi sprzedawca samoczynnie wystrzeliły poduszki: kierowcy, pasażera oraz w siedzeniu kierowcy. Chciałem podłączyć się testerem do modułu poduszek i niestety nie ma z nim komunikacji. Połączenie robiłem testerem Delphi DS150E. Napięcie zasilania na pinach wtyczki modułu AirBag jest prawidlowe (5 i 6 pin)....
Witam, Sprawdzenie portu przy pomocy myszki jest rozwiązaniem najprostszym..., ale nie zawsze skutecznym... Myszka może działać nawet po podłączeniu do portu w którym nie wszystkie linie (nadajniki / odbiorniki) są sprawne... w szczególności tyczy się to linii kontrolnych Mikippp
Witaj. Obecność dysku na liście wspieranych nie jest istotna, złożyłem wiele zestawów z tą płytą i tym dyskiem, pracował on w każdej wersji BIOS poprawnie w górnym slocie obsługiwanym przez CPU. Jeśli nie działa to: - trzeba sprawdzić poprawność montażu dysku w slocie M.2 - może być uszkodzone gniazdo M.2 - mogą być uszkodzone piny w gnieździe procesora...
Akumulator jest na wypadek zaniku napięcia w sieci, ale to nie akumulator sieje czy sieć tylko linia magistrali komunikacji modułów.
Podłącz je po linii K i powinieneś mieć komunikację.
Odłączaj po kolei sterowniki i zobacz kiedy pojawi się komunikacja z pozostałymi lub podskoczy napięcie na linii K
(at)edek3r Proszę pobrać najnowszy obraz Live Sytemu Debian: :arrow: https://cdimage.debian.org/debian-cd/cur... Obraz systemu, proszę nagrać Rufusem na kartę pamięci: :arrow: https://rufus.ie/pl Potem zależnie co pierwsze bootuje, proszę w BIOS płyty głównej ustawić na boot z karty pamięci, i testujemy. System jest na karcie,...
Bufory I2C zwiększają wydajność prądową w stanie L dzięki czemu można użyć mniejszych rezystorów podciągających, które szybciej przeładowują pojemność linii, schemat z pierwszego postu nie pomoże.
Jesli już sie wypowiedziałem to czuję się winny sprawdzić jak wyżej wspomniany program czuje się z Tiny2313 :D Otóż - flawlessy - bez problemu. Co ciekawe sprawdziłem czy Tiny jest ustawione w tryb CKDIV8 i jest. Także 1MHz bez problemu nawet jak ktoś zaznaczy AutoSCK przełącza się automatycznie tylko z pewnym widocznym poślizgiem w odświeżaniu UI....
Aktualnie nie odwracam sygnału w komunikacji o czym pisaliśmy wcześniej. Jeśli nie odwracasz polaryzacji sygnału na linii REQ i łączysz STM32 i Multicall na wprost, to nie masz szans się porozumieć.
Bufory? chodzi o obciążenie linii? Specyfikacja I2C dopuszcza arbitraż pomiędzy kilkoma układami master.
a pokaż jakiś schemat i kawałek kodu.
a czy ta linia analogowa z vdsl nie działa czasem przez VOIP ?
Ultradzwięki i grzanie płyty to rutynowa czynność w takich wypadkach. Powiedz po czym jest telefon (upadku, itp.). Jak zepsuł się telefon? Opowiedz dokładnie jak to z nim było.
komunikacja linia komunikacja linia zasilać komunikacja linia zasila
zmywarka bosch płucze volvo silnika raport spalania
współczesne badziewie radmor5412 przestrojenie
Zakodowany kanał w Avira 300 - co oznacza? Toshiba e-Studio 382P zgniata kartki w harmonijkę