Możesz zrobić tak: Wypisujesz sobie listę liczb w komórkach pionowo lub poziomo. Każdą komórkę formatujesz niestandardowo, przypisując jej (komórce) określony tekst. Ten tekst będzie niezależny od liczby, która jest w komórce. Na przykład pierwszą komórkę sformatujesz niestandardowo jako "a". Tworzysz listę rozwijaną, podając jako zakres tę swoją listę...
No ... trochę utrudniłeś zadanie. Było cos niedawno z pracownikami na różnych wydziałach - tworzenie ciągłej listy pracowników. Kolega adamas tam zaproponował pewne ciekawe rozwiązanie. Tu też by trzeba było zrobić podobnie. Najpierw zrobić taką sama tabelkę jak jest, tylko bez dubli w kolumnach a potem ustawić w jednej liście. edit: Choć jak się okazało...
Wszystko da sie zrobic :)
Excel- lista zmian w arkuszach
W takim razie tabela przestawna a źródłem niech będzie lista
To by było to ale jest już za późno ... :( TO JEST TO ... :D ... i nie sądzę, aby było na cokolwiek 'za późno' ... :D ... np.: na browarka ... :D ... no chyba, że chodzi o cytaty ze Stachury ... :) ... a już na pewno nie za późno na podziękowanie koledze adamasowi_nt ... w ktorym miejscu wstawić pętlę która stworzy Nie trzeba ... pętle już są ... jedna...
jak wybiorę z listy pozycję "Inne" lub "Konto klienta" to żeby w kol. D była możliwość wpisania samemu numeru konta Twoje oczekiwania, moim zdaniem są nierealne :cry: Zbliżony efekt - można jednak uzyskać poprzez zastosowanie dodatkowej kolumny i modyfikację formuły :spoko: - tak jak na zrzucie 960467 i w załaczonym pliku 960469
Zamiast "\" "\*.csv"
Mam małe pytanie jak utworzyć (jeśli się da, bo ja jestem tylko amatorem ) listę użytych do projektowania komponentów Nazywa się to BOM (Bill of Material) i jest w Reports->Bill of materials (jak dobrze pamiętam).
Rozwiązanie z kolumną wynikową i trzema kolumnami pomocniczymi.
Przykład w załączniku (do rozbudowania). Osobiście jednak zrealizowałbym to w VBA.
Wielkie dzięki adamas_nt!!!! Dokladnie o takie cos mi chodzilo. Na pewno? Bo nie jest dobrze ;) Widocznie jeszcze się wtedy nie obudziłem zupełnie. W "Arkusz1" w E2 wklej =JEŻELI(JEŻELI(A2=Arkusz2!$B$3;1... Formuły w kolumnie D są zbędne, można je usunąć.
Twoja lista rozwijalna to sprawdzanie poprawności i nie jest żadną kontrolką. Nie wchodzę w sens robienia takiej "Fakturki" poniżej przyklad powinno się dodać jeżeli() tzn że jeżeli docelowa komórkamjest pusta to też powinna być pusta a nie 0 I druga rzecz Skąd excel ma wiedzieć że kiślewski i spółka jest w arkuszu kiślewski. Aby to uzgodnić konieczna...
Mogą to być dowolne miejsca, gdzie ma być lista wyboru ?
No to pokaż (załącz) ten krnąbrny plik :D Albo spróbuj metody poprzez nazwany zakres: nadajesz dla całego skoroszytu nazwę - Zakres = Arkusz1!$B$2:$B$2000 a potem dla listy rozwijanej wprowadzasz =Zakres :spoko:
Mam to w Akcesie, więc sobie przeniesiesz.
Listę tworzysz wchodząc w: Dane >> Sprawdzanie poprawności W kryteriach poprawności wybierasz: Dozwolone: > Lista a jako źródło podajesz zakres komórek w którym są wartości na listę.
Załączam gotowy arkusz. Dodałem formatowania warunkowe i trochę formuł. Może komuś faktycznie się przyda - w każdym razie u nas w pracy na pewno.
Jeśli ma być więcej takich samych list w tym samym arkuszu, to należy je skopiować ręcznie, a następnie użyć np. takiego makra (zamiast tego poprzedniego). Dodałem tu jeszcze zabezpieczenia przed błędami. [syntax=vbscript]Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range) Set Target = Intersect(Target, Range("D1, G3, J3")) If Target Is Nothing Then...
Tabelki nie mają żadnej nazwy Okazuje się, że jest inaczej: http://obrazki.elektroda.pl/4887606500_1... Z jednej strony powinno to ułatwić, z drugiej... te naaazwyyy :( Spróbuję napisać jakieś makro i najpierw je wszystkie uporządkować. Jakieś przeciwwskazania? Powinny być, jeśli gdzieś są one używane w odwołaniach (dot. również ew....
Wpisz do kodu "kliknięcia" jednej i drugiej opcji dodatkową linię kodu: [syntax=vbnet]Me.ComboBox1.ListIndex = 0 'jak ma się pojawiać od razu litera lub cyfra[/syntax] lub [syntax=vbnet]Me.ComboBox1.Text = "" ' gdy ma być po zmianie okienko puste [/syntax] Aha Zaznaczę, że pomimo tego że widzisz w okienku cyfry są to jednak dla VB wartości tekstowe.
Formułę: =PRZESUNIĘCIE($H$20;ILE.WIERSZY($M$20:M2... 1 )-1) Zmień na: =PRZESUNIĘCIE($H$20;ILE.WIERSZY($M$20:M2... 0 )-1) Więcej wiary Kolego ;) Pozdro.
Mysle, ze tutaj masz dokladnie taki sam przypadek. Wszystko po angielsku, ale jest tez filmik. Mam nadzieje, ze sobie poradzisz http://www.contextures.com/xldataval02.h...
... Czy moglibyście mi doradzić w czym najlepiej zrobić taki kosztorys co zrobiłem w Excelu? Pojawiły się tutaj propozycje aby baza była w Accesie a budowanie kosztorysu w Excelu?... Na razie część odpowiedzi w excelu właśnie ... :) ... : 838523 Zmiany: 1. Dodane zależne pola list, według załączonego obrazka 2. Dodane dodatkowe menu " KOSZTORYS " w...
Różne drogi prowadzą do Rzymu Zastosowałeś jedną w VBA (jak dla mnie trochę przekombinowaną - ale działa) Ja bym to zrobił np. tak edit: Jak teraz patrze na "twoje" rozwiązanie to widzę że właściwie są tam zmieszane ze soba (przedstawione wyżej przeze mnie) dwie metody na raz, co jeszcze bardziej przekonuje mnie w stwierdzeniu "przekombinowane".
Panowie mam taki problem excel nie chce mi dodawać godzin pracy a dokładnie mówiąc to nie chce dodawać minut. Chodzi mi o to że jak np. pracuje jednego dnia 11godz30minut a następnego tylko 11godz to excel podlicza mi 22godz a nie 22godz30minut proszę o pomoc bo już próbowałem różnych sposobów i nic nie działa. Dodano po 39 tu jest załącznik z moją...
Witam Za pomocą makra Oops... Spóźnienie...
Witaj http://obrazki.elektroda.pl/1872197800_1...
Nie zadziałało. Odzyskałem wcześniejszą wersję pliku, to samo. Na środku komórki pusta lista rozwijalna.
Najprościej użyć funkcji INDEKS powiązanej z łączem listy.
Witaj, da się to zrobić
U ciebie są pięknie posortowane dane, a u mnie nie - i nie będzie tak bo dane są dopisywane na bieżąco W kolumnie 'G' (Lista unikatów 'Projekty') masz funkcję wyświetlającą posortowane unikaty - zastosuj ją do innych kolumn (projekty, osoby) i będziesz mieć porządek.
w angielskiej wersji data -> validation wybrać "List" i określić listę komórek z których ma wybierać (wpisane gdzieś na boku)
Ok dzieki - o cos takiego mi chodzi ale jeszcze w poziomie i do kazdego zadania nowa lista
Przydatne pojęcia to: - spradzanie poprawności danych dla utworzenia listy rozwijanej - baza danych (model, cena) - funkcja wbudowana wyszukaj.pionowo() Liste rozwijaną tworzysz z poprawności danych odwołując sie do danych z bazy a potem funkcją wyszukaj.pionowo pobierasz dane z tabeli. W załączniku przykład.
Najprostsze rozwiązanie w tym przypadku polega na nadaniu nazw kolumnom, a następnie wykorzystanie formuły =ADR.POŚR(wybór_pierwotny). W podanym przykładzie problem jest taki, że nagłówki kolumn nie spełniają warunków poprawności nazwy, dlatego dodałem tam znaki podkreślenia. To rozwiązanie ma jednak wadę, wynikającą ze specyfiki działania poprawności...
Musisz oprogramować ComboBox. Jeśli zmiana działa, to wynik z Combo zapisz do komórki "pod nim" i masz zdarzenie WorksheetChange. [syntax=vbscript]Private Sub ComboBox1_Change() Range("F11") = ComboBox1.Text End Sub[/syntax] Problem w tym, że dla każdego musi być osobna procedura. A dlaczego nie poprawność/lista? Działa przecież...
Jeśli chcesz wybierać wartość w kolumnie F, to zastosuj listę wyboru poprawności danych. Tylko po co ten wybór? Czy tylko do identyfikacji, czy do dalszych obliczeń? Jeśli do obliczeń, to należałoby ujednolicić jednostki. Po co powtarzać 700 ml i 0,7 l, jeśli to jest to samo?
Rozumiem że gdzieś masz pełną tabele z danymi np Nazwisko (M) | Dochód (N) Nie do końca wiem jak masz zorganizowany wybór z listy (okno combo box czy komórka) Zakładam że w komórce (poprzez tzw sprawdzanie poprawności - lista) Wykorzystaj do tego Szukaj.pionowo =wyszukaj.pionowo(adres komórki z wyborem; Cała tabela z danymi; liczba kolumny z dochodem;...
Witam If Left(Cells(w2, k).Value,6) = lista(licznik_petli) Then
Czy to da się w ogóle zrobić? Da się. Z tym, że nie ma wbudowanych funkcji Excela formatujących komórki. Trzeba napisać makro. Mały przykład w załączniku. Paletę ściągnąłem[url=http://konspekt.eu/?palet... stąd. .
Ja preferuję rozwiązania najprostsze, za pomocą zwykłych funkcji i narzędzi Excela. Część a). Skopiować tabele A i B jedna nad drugą, najpierw B, potem A. Zaznaczyć obie. Użyć narzędzia Usuń duplikaty. U góry pozostaną unikaty z B (które nie są potrzebne), pod spodem będą unikaty z A (bo jeśli były w B, to pozostały w górnej części). Tę część można...
Pomysł Macieja Goneta chyba najekonomiczniejszy i do rękodzieła i do automatyki - połączyć dwie listy, wysortować, usunąć duplikaty, skopiować wynik na dwa obszary i mamy dwie listy. [syntax=vba]Option Explicit Sub ListaA_ListaB() Dim wB&, k% k% = 3 Application.ScreenUpdating = False wB = Range("F3", Range("F" & Rows.Count).End(xlUp)).Rows.Count Range("A"...
Zerknij do załącznika. Kod w arkuszu + UserForm. Kod uruchamia dwuklik w zakresie E2-E22 ;)
Witaj. Jest: https://support.office.com/pl-pl/article...
Wszystko co potrzebujesz masz w załączniku. Jedyne czego "nie widać na wierzchu" to poprawność danych na podstawie listy. Klawisz F1, trochę chęci, ciut cierpliwości i na pewno sobie poradzisz.
Aby zmienić opcje: kliknij prawym pm w obszar osi (poza obszarem kreślenia) i wybierz "właściwości". Czy mógłbyś wstawić tu ten poprawiony skoroszyt.
Naprawdę nie chcesz pójść w tym kierunku? Zobacz w pliku - Arkusz1 komórka A2 - wybierasz użytkownika i resztę danych przenosi ci się samo. Szybko, prosto i bez makr.
Witam Pliki musisz pakować rar/zip itp. Co do ładowania danych do comboboxa odpowiedzialna jest część j.n musisz dopisać z jakiej zakładki są pobierane dane czyli [syntax=vbnet]Private Sub UserForm_Initialize() Dim i As Long i = 2 'bez nagłówka 'zapisanie do tablicy Do While Sheets("Articles").Cells(i, 1) <> "" AddItem Sheets("Articles").Cells(i,...
Może być takie proste rozwiązanie bez VBA - patrz załącznik. W komórce B1 jest zwykła lista rozwijana kontroli poprawności. Dane można wpisać wprost do okienka kontrolki. W komórkach B2:B3 definiujemy kontrolę poprawności z listą zdefiniowaną za pomocą formuły nazwanej (w Menedżerze nazw). Zestaw odpowiedzi musi być zakresem w arkuszu. Jeśli są to te...
Rozumiem, że masz świadomość, że na samej liście rozwijanej kolorów nie będzie widać, bo taka już jej uroda. Natomiast można ustawić kolor za pomocą makra zdarzeniowego Worksheet_Change na podstawie wyboru z listy. Zakres komórek wzorcowych ma nazwę "Wzornik". Sprawdzanie poprawności trzeba ustawić ręcznie, pamiętając o wyłączeniu alertów. Komórki ze...
Z tego co zrozumiałem to chyba chodzi Ci o [url=http://www.excelforum.pl/topics7/29... zależne
A pro po nagrania czy kolega adamas_nt zauważył że Tak, w 2007 jest podobnie. Microsoft "ulepszył" VBA i w związku z tym nie wszystkie makra są "kompatybilne" wstecz. Większość nagranych makr w E2007 z użyciem wbudowanych narzędzi, w pliku zapisanym w wersji wcześniejszej, nie działa w E2003... Słuszna uwaga.
Dzień dobry, Problem można też rozwiązać samymi formułami, nie potrzeba żadnych kolumn pomocniczych. Do znalezienia unikatów można użyć formuły tablicowej: [syntax=text]=INDEKS($D$8:$D$57;PODAJ.PO... gdzie: $D$8:$D$57 - zakres danych (tytuły), $F$63:$F63 - zakres wyników (unikaty). Początek...
Niestety mam Excel xp i 2003 i tam nie ma SUMA.WARUNKÓW(). Ale czy nie wystarczy wskazać w formule danej komórki zamiast "ABAG" i "Termiczne" np B1 i B2 A B1 (i B2 oddzielnie ) ustawić jako łącze komórki pola kombinowanego lub pola listy wybranego z paska "Formularze" (Zakres wejściowy wskazać na listę firm a w drugim przypadku na listę "rodzajową")
:) Jak mogły Ci się nie sprawdzić INDEKS, SZUKAJ.PIONOWO ? (tablicowych nie potrzeba) Wykorzystaj np. poprawność danych z listą. I stwórz własną nazwę z wykorzystaniem PRZESUNIĘCIE() by wybierało ci odpowiednią listę pracowników. A reszta to właśnie indeks, wyszukaj.pionowo poziomo i podaj pozycję. Jeżeli chcesz namacalnego przykładu załącz plik excela...
Zastosuj taką formułę listy poprawności: [syntax=text]=PRZESUNIĘCIE($U$2;0;0;SUMA...
A to może być? [url=http://www.youtube.com/watch?v=i6sD... lista unikalnych wartości
Moja wersja danych testowych Lista je jedna na wszystko(zakres A1:D24) w poprzedniej wersji po zakończeniu wiersza 1 lista była pusta
Trochę rzucę cię na głębszą wodę. (Ale jeszcze raz zaznaczę że twoje rozwiązanie nie jest złe - po prostu ja bym to zrobił inaczej i nie mówię też że lepiej. Może ktoś ma jeszcze inny pomysł - Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu. ) Choć jeżeli ogarniasz menadżera nazw i poprawność danych to nie powinieneś mieć kłopotu ze zrozumieniem mojego sposobu. Zastosowałem...
W excelu można to zrobić tak jak w załączniku w OO się nie znam
No tak, zamień If .Cells(i, 1) > nrSpr Then na If .Cells(i, 1) > nrSpr Or .Cells(i, 1) = Empty Then
Jak mawiał A.Słodowy...
Najwygodniej byłoby zrobić UserForm z dwoma ComboBox'ami, gdzie na podstawie wyboru pierwszego (nazwa arkusza) wypełniało by się drugi danymi z dwóch kolumn. Bardzo uprościłoby ujednolicenie nagłówków. Oczywiście jest to do zrobienia w obecnej postaci, ale nie we wszystkich arkuszach występują obie poszukiwane kolumny. Co w takim przypadku? http://obrazki.elektroda.pl/5048931400_1...
Myślę że działa, ale sprawdź.
Widzę, że pytający nie odpowiedział, ale mi etr tym postem, choć 1,5 roku po odpowiedzi, pomogłeś bardzo! Dzięki!
Witam! W mojej ocenie najprostsze rozwiązanie w takim przypadku to wykorzystanie listy z poprawności danych :spoko: Wybierasz sobie z listy materiał w każdej komórce - i nie ma problemu przy wyliczaniu każdej formuły :D 906063
Wybor spolki - lista lub kursor na skrocona nazwe
A długa ta lista?
Witam! Proszę zerknąć w załączony plik.
Mi tu chodziło o to że po podaniu 31.01.2017 w powyższym przypadku otrzymam 1 i taki sam wynik dla 01.02.2017 jak i 02.02.2017 natomiast dla dni pracujących wartość 0 Ok. Przyznaję, że nawet dokładnie nie przeczytałem formuły. Może tak:[syntax=bash]=JEŻELI(ORAZ(SUMA.WARUN... i nazwisko pracownika];wart_Wyb_pracownika;Ewidencj...
I trzeba było tak od razu. Bez załącznika, z samego opisu problem był zupełnie niezrozumiały. W ten sposób jak Pan chciał to się nie da. Jeśli argumentem funkcji ADR.POŚR nie jest tekst adresu, tylko tekst nazwy, to taka nazwa może odwoływać się tylko do adresu wprost, a nie może być - jak w tym przypadku - nazwą formuły zwracającej adres. Takie sobie...
jeżeli po wybraniu innej komórki przycisk listy znika, to jest to lista wartości. Usuwa się ją z menu Poprawność danych poprzez ustawienie poprawności danych w komórce na "Dowolna wartość" Chyba, że arkusz ma makra i formatka pole listy jest wywoływana z kodu.
Listę, prawdopodobnie, można uznać za skończoną, jeśli ilość elementów z kolumny nazwisk będzie równa liczbie elementów kolumny karty ocen, tak więc przed wywołaniem formy porównaj liczbę niepustych komórek w obydwu kolumnach i jeżeli jest równa pomiń aktywowanie formy
Ops! Sorki, pewne rzeczy wydają się oczywiste. Żona ostatnio wydała komendę: "wsyp soli". I bądź tu mądry, wolałem uciec do piwnicy niż zadawać pytania :D Położenie arkusza w 'Initialize' formularza. Nie wiedziałem o który chodzi, wpisałem w największy. Wyszukiwanie w kodzie arkusza, podpięte pod przycisk. Nie robiłem żadnego zabezpieczenia przed błędem....
A jeśli to magazyn z żywymi karpiami? Jedna (ryba) mogła wejść (wpłynąć) najedzona, inna na czczo. :) Masz rację ale czasami księgowość jest bezduszna :) niemniej kolega Radek miał już pewne rozwiązanie wcześniej (z innego topika - wyżej zmieniłem topik i dodałem ten plik) - dlatego nie wiem co może być jeszcze nie tak. Może ograniczenie w tym zestawieniu...
Przepraszam że sie wetne ja bym zaproponował w sekcji Worksheet_Change Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range) kod_war = Target.Value Select Case kod_war Case "a": Target.Interior.ColorIndex = 6 Case "b": Target.Interior.ColorIndex = 4 Case "c": Target.Interior.ColorIndex = 45 Case "d":...
W czasie drukowania Otwórz arkusz, a następnie ukryć Sheets(.List(.Value)).Visible = True
Chyba jednak nie do końca rozumiem. Co dla Ciebie oznacza "lista rozwijana? Czy chodzi Ci o to, że w jakiejś komórce masz taką listę: https://obrazki.elektroda.pl/3840456700_... wybierasz jakiś produkt, a w innych komórkach arkusza chcesz wstawić zdjęcia z tym produktem związane? A po kolejnej zmianie z listy - zdjecia sa usuwane, a...
Nie bardzo rozumiem, masz listę użytkowników i nie umiesz znależć tego którego już znasz z loginu? Najprościej: zwykłe wyszukiwanie w tablicy (i co z tego, że to Excel). Jak wolisz po Excelowemu to użyj Range.Find i pobierz sobie wiersz (chyba to pionowa tablica?) i dalej to już proste. Jeżeli używasz pliku na serwerze to właściwie już jest to jakaś...
Zacznij z petli For Each c In Sheets(1).Cells.SpecialCells(xlCellTypeA...
Niestety nie mam zielonego pojęcia jak go zastosować. Pomożesz? Skoro nie zamieszczałeś arkusza w pierwszym poście myślałem, że wiesz jak używać makr? Nie ma problemu - przerobiony arkusz w załączeniu. Przy okazji pozbądź się tych "list rozwijalnych" - arkusz mimo niewielu danych strasznie wolno działa.
Spróbuj z polem kombi AciveX. W innym przypadku trzeba będzie wesprzeć się dodatkową komórką określającą kryteria dla listy, kolumną pomocniczą i dopiero pobierać listę...
O, to fajnie. Poprawka jest baaardzo skomplikowana. Uwaga! W linii 21 jest: test.Add lista(i, 2), CStr(lista(i, 2)) Usuń i podstaw[syntax=vb]test.Add lista(i, 1) & lista(i, 2), CStr(lista(i, 1) & lista(i, 2))[/syntax]
Mam np. Kraje i przypisane do nich wartości. Nie bardzo, ale rozumiem że to tylko luźny przykład ;) Najprościej (przy tym układzie danych)
With Me.lst For i = 0 To .ListCount - 1 If .List(i, 2) = "Brak JPG" Then .Selected(i) = True End If Next End With Dodano po 1 lst - to jest ListBox
Dzień dobry, Co Pan chce mieć wpisane w kolumnach? 8 (jako liczbę) czy 8 godzin (w formacie czasu Excela). Tu jakby brak konsekwencji. Komórki w kolumnach dni są sformatowane jako liczby całkowite, a kolumna podsumowania (AI) jest sformatowana jako godziny i minuty gg:mm. To nie pasuje i nic się Panu nie będzie sumować. W arkuszu są jeszcze różne inne...
Poniżej przykład do pierwszej zakładki. Resztę zrobisz sobie analogicznie.
Fajne te Twoje pytania. ;) Ile sam sie przy nich uczę. ;) Znalazłem rozwiązanie na Twoje pytanie, daj mi 10 min to poskładam to czytanie i wrzucę tu. ;) [syntax=vb] Private Sub txtNazwisko_Change() Call AktualizujListe(txtNazwisko.Text, 0) End Sub Private Sub txtZnaczek_Change() Call AktualizujListe(txtZnaczek.Text, 2) End Sub Private Sub AktualizujListe(ByRef...
Formułkę (różnica dat) wpisałem do kodu zdarzenia 'Exit' obu TextBox'ów. Oprogramowałem ComboBox_Change, wykorzystując jego ListIndex. Numer>Opis. Zmienną 'ostW' w 'Initialize' można wykorzystać wielokrotnie (tworzenie list) Ciut komplikujesz proste rzeczy, moim zdaniem ;)
A jaki sposób mogę "masowo" stworzyć chekboxa dla 1200 pozycji Możesz spróbować tak: zaznaczyć odpowiedni zakres w kolumnie dla checkboxów, a następnie uruchomić makro: [syntax=vbscript]Sub InsertCheckBoxes() Dim Rng As Range Dim WorkRng As Range Dim Ws As Worksheet On Error Resume Next xTitleId = "Excel" Set WorkRng = Application.Selection Set WorkRng...
PRL Genialne! O to mi chodziło. Powiedz mi tylko proszę czy można zrobić to jeszcze tak aby nie trzeba było za każdym razem wymazywać wyszukanych wartości aby wylistować nowe? Tzn. żeby po wpisaniu nowego wyszukiwania czyściła się cała lista poprzedniego i wczytywała się tylko aktualna lista.
Taka kombinacja z arkuszem pomocniczym, listami przez poprawność danych, nazwami zakresów... Może działaj w tym kierunku?
Excel'owska :) Zakładając, że lista (może być z "dziurami") jest w A1:A1000 [syntax=n]=ADR.POŚR("A"&SUMA.ILOCZYN...
A czy mógłbym jeszcze raz poprosić o pomoc. Z tą unikalną listą wartości klienta i daty? nie wychodzi mi poprawna lista :(
A jesteś w stanie określić w którym momencie jest uruchamiana procedura "ListaForName" ? I jeszcze jedna próba: jak masz włączony twój plik to: jeżeli masz excel 2003 wybierz menu Narzędzia - Makro - Makra ... - zaznacz "ListaForName" - kliknij uruchom i sprawdz czy jest lista w kolumnie V arkusza Admin jeżeli masz excel 2007 i wyżej to wskaż kartę...
Przykład w plikach Zeszyt1 i Zeszyt2. Dane do listy są w skoroszycie Zeszyt2. Oba skoroszyty otwarte w tym samym wystąpieniu Excela. Powinny działać synchronicznie (u mnie działają Excel 2010).
dla Adres to nie dobrze, poniewaz nie zawsze wybor bedzie dobry Wystarczy tylko zakres Nazwa, Adres z pomocy funkcji WYSZUKAJ.PIONOWO
Czy to ma tak działać?
Tak. Tyle, że w zależności od poziomu zabezpieczeń może być monit lub przy wysokim poziomie może nie działać makro/makra.
excel lista excel rozwija lista excel rozwijana lista
zacina klawisz laptop uziemienia stara instalacja sprawdzanie darlingtona
max232 programator max232 programator
Wymiana płyty głównej w smartfonie Motorola Dreambox 900 UHD 4K - brak internetu, naprawa