Różne drogi prowadzą do Rzymu Zastosowałeś jedną w VBA (jak dla mnie trochę przekombinowaną - ale działa) Ja bym to zrobił np. tak edit: Jak teraz patrze na "twoje" rozwiązanie to widzę że właściwie są tam zmieszane ze soba (przedstawione wyżej przeze mnie) dwie metody na raz, co jeszcze bardziej przekonuje mnie w stwierdzeniu "przekombinowane".
Witaj. Prosto i bezboleśnie to w Excelu możesz stworzyć tabelkę dwuwymiarową i... tyle. To, co chce Kolega zrobić będzie wymagać co najmniej dobrego korzystania z filtrów (o ile sposób zapisania danych na to pozwoli), albo makr. Jeśli w jednej tabeli będzie tylko Case ID, opis zawartości i ilość sztuk tej zawartości - to w jaki sposób, wybierając pracownika...
Witam, Mam pytanie do drogich elektrodowiczów. Mam do stworzenia projekt uczelniany. Postaram się to jak najlepiej przedstawić. Powiedzmy, że chodzi o system wydawania numerków na poczcie. Będzie dostępna lista pracowników tego dnia i trzy rodzaje numerków. Każdy potrzebuje innej długości czasu obsługi. Np: Numer 1 - 10 min Numer 2 - 30 min Numer 3...
Witam Mam taki problem, dwa arkusze w jednym plan pracy, w którym jest tabela z listą pracowników i wszystkie dni miesiąca, oznaczone, „8” gdy pracownik jest w obecny w pracy i „W” gdy pracownik jest nieobecny. W drugim arkuszu jest lista obecności danego pracownika, chcę, aby w niej pojawiało się tylko, „W” kiedy...
No właśnie o tym zapomniałem , a jest to bardzo ważne tzn. kolumna A - NR.budowy jest zależna od kolumny N która jest okresem pobytu pracownika na wybranej budowie tzn. pracownik o ID 01072 przebywał na dwóch budowach 348,339 w okresie 17-29 na 348 i 1-16 na 339 i teraz przy składaniu ręcznym lista płac jest przypisana do ostatniego dnia na budowie...
Witam Po krótce: na początku mam dwie zakładki Arkusz, lista Chcę wprowadzać błędy pracownikom i..nie obędzie się bez Waszej pomocy. Forma "arkusz" spełnia moje wymagania. Chciałbym by te dane zapisywało w takiej formie do nowej zakładki która utworzy się jako nazwisko. Oczywiście wiem że brakuje "guzika" zapisz ale nie tworzyłem go bo dalej i tak nie...
witam mam takie dane w arkuszu kalkulacyjnym: ID zamówienia Klient Pracownik Data wysylki Data wymagana Data odbioru ID spedytora Fracht Nazwa odbiorcy Adres odbiorcy Miasto odbiorcy Region odbiorcy Kod pocztowy odbiorcy Kraj odbiorcy oraz druga tabele, na ktorej jest lista miast oraz liczba pracownikow pracujacych w danym miescie. mam za zadanie: sprawdzic...
Oto plik z lista. Pozdrawiam.
Witajcie, Opisze po krótce co chce zrobić Lista obecnosci - system zmianowy 4 zmiany, 3 brygady. Kazdy pracownik pracuje tak: 4 dni po 8 godzin na rano, dzien przerwy 4 dni po 8 godzin na popoludnie, dzien przerwy 4 dni po 8 godzin na noc, dwa dni przerwy Nie ma znaczenia czy weekend czy świeta, zawsze tak jest. Chce zeby excel sam uzupelnial mi te...
Formuła będzie mniej więcej wyglądała w następujący sposób [syntax=text]=INDEKS('Lista pracowników'!B:D;PODAJ.POZYCJĘ(B2;'Lista pracowników'!D:D;0);1)[/syntax]
Tu poprawiony kod (bo ja z kolei wszędzie dałem Wszystkie) [syntax=vb]Private Sub filtruj(knyps As Boolean) Dim ark As Worksheet, ostW As Long, i As Long Dim etat As String, firma As String, szef As String, kopalnia As String, wie As Variant Set ark = Sheets("Anketa") wie = TextBox6 Application.ScreenUpdating = False ' ark.Unprotect Password:=haslo...
[img-1][img-2][img-3]Hej, Od kilku tygodni zmagam się z pewnym plikiem .. nazwę to bazą. 90% swoich potrzeb rozwiązałem już dzięki internetom i logice, z jednym natomiast nie mogę sobie poradzić. Mam raport. Zasada jest następująca, w karcie raport wklejam cały arkusz raportu z innego pliku i przy pomocy VBA przeklejam go do arkusza z datą i wywalam...
Dlatego się "nie zmienia" bo wszystko masz powiązane z jedną komórką celu. Ale to i tak by nic nie dało gdyż obliczenia na "karta" dotyczą tylko jednego pracownika na raz (czyli tylko jednej listy rozwijalnej), więc nie zobaczyłbyś nic więcej (byś musiał pod każdą listę robić oddzielny arkusz "dublujący" arkusz "Karta"). Wydaje mi się że nie do końca...
Witam mam kłopot z użyciem odpowiedniej funkcji w jaki sposób wyszukać w jakim dziale zatrudniony jest dany pracownik przy takiej konstrukcji danych, w załączniku plik.
Ok dzieki - o cos takiego mi chodzi ale jeszcze w poziomie i do kazdego zadania nowa lista
Po prostu (blok w kodzie przycisku) [syntax=vb]With Sheets("Lista pracowników") ' ostWrs = Label14.Caption ' .Unprotect Password:=haslo ' .Cells(ostWrs, 21) = TextBox1.Value ' .Protect Password:=haslo For i = 0 To lstFiltr.ListCount - 1 If lstFiltr.Selected(i) = True Then ostWrs = .Range("B:B").Find(what:=lstFiltr.List(i... lookat:=xlWhole).Row .Cells(ostWrs,...
Witam. Mam problem z jednym kodem którym kopiuję listę pracowników z jednego pliku do drugiego. Poniższy kod kopiuje mi tą listę jednak jest coś co robi się nie tak jak chcę. Mianowicie w kodzie jest zadane że przy skopiowaniu (aktualizacji) listy, aby listy zostały nazwane zakresami. Dokładnie to kopiuję 18 list pracowników do kolumn od A do R. Jednak...
Witam, Problem pewnie będzie banalny, ale pusteczka w głowie. Otóż robię ewidencję czasu pracy pracowników w excelu. Nawet nie wiecie, drodzy państwo, jak bardzo pomocna okazała się elektroda. Ale natrafiłem na taką zagwozdkę: mam w arkuszu pole wyboru, gdzie mogę wybierać nazwiska pracowników; obok godziny pracy, nadgodziny, urlopy, itd. Chciałbym...
Odpowiednie formuły można skonstruować korzystając z funkcji LICZ.WARUNKI() i dodatkowej tabeli, w której będą zawarta lista wszystkich ekip i czynności. Na podstawie zliczania ilości osób w danej ekipie wykonujących daną czynność i mających urlop danego dnia można wyznaczyć ile osób pozostaje w dyspozycji pracodawcy. Załączam zmodyfikowany arkusz ilustrujący...
Fajne te Twoje pytania. ;) Ile sam sie przy nich uczę. ;) Znalazłem rozwiązanie na Twoje pytanie, daj mi 10 min to poskładam to czytanie i wrzucę tu. ;) [syntax=vb] Private Sub txtNazwisko_Change() Call AktualizujListe(txtNazwisko.Text, 0) End Sub Private Sub txtZnaczek_Change() Call AktualizujListe(txtZnaczek.Text, 2) End Sub Private Sub AktualizujListe(ByRef...
Witam, mam nietypowy problem z wykorzystaniem rozwijanych list z osobami. Opis: Jest sobie Zeszyt a w nim dwa arkusze. Arkusz drugi służy tylko jako baza z listą nazwisk (pionowo jedno pod drugim) do wykorzystania przez rozwijalne listy. Arkusz pierwszy ma w pionie trzy kolumny. Trzecia kolumna to oznaczenia maszyn na jakie trzeba przydzielić osoby,...
Witam Jestem na etapie tworzenia pliku do utrzymania finansów firmy w porządku. wyglada to następójąco: -6 Arkuszy: Operacje,wydatki,Inwestycja,Sprzedaż,Wyp... na arkuszu operacje są stworzone guziki (makra) przenoszące do konkretnego arkusza który jest przypisany do danego guzika. Arkusze jak np:wydatki zawierają pola do wypełnienia takie...
zaimportowałem z pliku csv logi wejśc i wyjśc pracowników do tabeli gdzie poszczególne wiersze sa pojedynczymi zdarzeniami albo wejsciem albo wyjsciem danego pracownika tylko jak teraz zrobić aby zliczył mi ile dany pracownik pracował (czas wyjscia minus czas wejscia) tymbardziej że są pracownicy którzy wchodzili i wychodzili po kilka razy
Witam, mam pewien problem z kopiowaniem komórek do innego arkusza. Plik załączam do postu. Mam 5 arkuszy z nazwiskami i zarobkami pracowników. Każdy arkusz odpowiada kolejnemu miesiącowi. Potrzebuje przenieść do arkusza wynikowego każdego pracownika, z tym że każda osoba (identyfikowana po numerze ewidencyjnym) powinna mieć w arkuszu wynikowym skopiowane...
Proszę o pomoc z formułą w pliku. Są 2 arkusze o nazwie lista. Pierwszy to lista 1 i założona przeze mnie formuła, chciałem w ten sposób zaoszczędzić sobie czasu poprzez przeglądanie po kolei, kto jest w danym dniu, jednak jest to bardzo długa formuła i łatwo w niej o błędy. Czy jest inna możliwość założenia krótszej formuły, która będzie robić to samo...
Witam Drodzy Czarodzieje, Codziennie generuje liste osob do pracy. Lista sklada sie z kilku kolumn, ale pierwsza okresla na ktorym dziale dana osoba pracuje. Czy jest jakis latwy sposob, zeby drukowac dla kazdego dzialu osobna liste osob? Tzn, najpierw na np 1,5 strony wychodza osoby z dzialu nr 1. Potem pol strony to kolejny dzial, ale oczywiscie na...
Witam, problem polega na tym, że mam dane w jednej kolumnie tak jak w załączonym przykładzie. Trzeba mi połączyć dane w taki sposób, żebym wiedział, że Jan Kowalski zrobił produkt A w jakiejś ilości, a Adam kowalski zrobił ten sam produkt w innej ilości. Do tego potrzebuję jakiejś mądrej funkcji rozróżniającej poszczególne osoby. Dodam, że te dane są...
Zapewne nietypowe pytanie ale taki już mój los..... Zrobiłem całkiem spory arkusz do którego wprowadzane są dane z informacjami, co w danym dniu pracownicy wykonywali. W końcowych kolumnach są przeliczane ich wyniki końcowe. Problem w tym, że arkusz jest otwarty dla wszystkich, bo każdy coś tam edytuje (ze swojego komputera) i dane końcowe, które powinny...
Witam Wiem, że temat RCP był przerabiany wiele razy, jednak mój problem jest nieco inny. Program na którym pracuje dokonuje generacji raportu. Wygląda on tak jak ten z załącznika (po sformatowaniu). Problem w tym, że rejestruje on zdarzenia w kolejności ich powstania, a nie ma możliwości dokładniejszej filtracji. Zależy mi na tym, aby formuła w drugiej...
Witam, Od kolegi z forum zapożyczyłem arkusz do liczenia godzin pracowników. Chciałbym jednak prosić o przerobienie go. 1. Dorobić jeden dzień miesiąca. 2. Chciałbym żeby było łącznie 30 wierszy na miejsce na pracowników - z wpisanymi funkcjami. 3. Usunięcie wiersza "ważne wydarzenia w listopadzie". 4. Usunięcie tabeli pomocniczej. W obecnej formie...
Moim zadaniem jest rozdzielić 150 pracowników na pokoje dwuosobowe (wg ich własnej preferencji). Schemat tych pokoi ma być obrazkowy (wg życzenia szefowej ;) ) w excelu (załącznik). Mam do tych "narysowanych" pokoi podpiętą listę rozwijaną i chciałabym aby po wpisaniu pracownika na listę do pokoju nie było więcej możliwości ponownego wybrania tego pracownika...
Dzień dobry, mam pytanie odnośnie formatowania w programie Excel. Mianowicie, tworzę w Excelu grafik z podziałem pracowników na konkretne stanowiska. Zdarza się natomiast, że jeden pracownik potrafi pracować na dwóch lub więcej stanowiskach. I teraz chciałabym żeby podczas wpisywania pracownika na danym stanowisku, w pozostałych stanowiskach komórki...
Jest przykład jest 5 pracowników razem zarobili 1215zł premia z zysku ma być liczona w zależności od etatu pracownika Cały etat 100% Pół etatu 50% Jedna czwarta etatu 25% Jak to policzyć w exelu , potrzebuje formatkę w której łatwo wprowadzić liczbe pracowników na danym etacie i zysk do podziału
No ... trochę utrudniłeś zadanie. Było cos niedawno z pracownikami na różnych wydziałach - tworzenie ciągłej listy pracowników. Kolega adamas tam zaproponował pewne ciekawe rozwiązanie. Tu też by trzeba było zrobić podobnie. Najpierw zrobić taką sama tabelkę jak jest, tylko bez dubli w kolumnach a potem ustawić w jednej liście. edit: Choć jak się okazało...
Dzień dobry, Problem można rozwiązać za pomocą formantu ActiveX typu Obrazek. Należy wstawić formant do arkusza (robi się to różnie zależnie od wersji Excela) i zapamiętać jego nazwę. Jeśli jest to pierwszy obrazek, będzie miał nazwę Image1 (nazwę widać w polu nazwy). Teraz trzeba przygotować plik do wstawienia do formantu. W zależności od tego jak...
:) Jak mogły Ci się nie sprawdzić INDEKS, SZUKAJ.PIONOWO ? (tablicowych nie potrzeba) Wykorzystaj np. poprawność danych z listą. I stwórz własną nazwę z wykorzystaniem PRZESUNIĘCIE() by wybierało ci odpowiednią listę pracowników. A reszta to właśnie indeks, wyszukaj.pionowo poziomo i podaj pozycję. Jeżeli chcesz namacalnego przykładu załącz plik excela...
Do zrobienia. Dużo zależy od tego, jak masz poukładane dane, jakiego typu lista, itp. Wrzuć plik z przykładowymi danymi, koniecznie w oryginalnym układzie.
Powiedzmy że działa - potestuj. Trochę info o pliku: Podstawa: Makro sprawdza w nagłówku (w wierszu drugim) gdzie jest tekst "Zadanie" i "Grupa interwencyjna" jak również w wierszu trzecim szuka ostatniej niepustej komórki. (po tym rozpoznaje ile jest poszczególnych kolumn. Jeżeli zmienisz nazwy dodawać dowolną ilość kolumn do zadania i do pracowników....
Nie cytuj siebie tylko zmieniaj - nie będzie powtarzać. ...Zresztą to nie mój kalendarz ... Jeżeli byś umiał sam "wpaść" na obliczenie daty wielkanocy zapewne nie pytał byś się jak co robic w excelu :) A kalendarz jak kalendarz do najbliższych lat może być. Jednak tak prosta funkcja wyliczająca wielkanoc ma pare błedów np rok 2079 pokazuje 16.04 a powinna...
Soboty i niedziele można podświetlić formatowaniem warunkowym, tak jak w załączniku, do świąt potrzebna byłaby lista dat. Pozdrowienia
Próbuje skopiować te formuły jak w pliku który załączyłeś. Nie da się skopiować. Masz całkiem inną strukturę danych źródłowych. Te formuły trzeba zrozumieć i napisać je od nowa pod swoje dane. Chciałbym zrobić ten autofiltr na mojej formatce ale nie wiem czy jest to możliwe ze względu na różne szerokości kolumn w arkuszu 1i 2. Jeżeli umieścisz jedną...
Pierwsze przydzielenie może polegać na skopiowaniu wszystkich dostępnych pracowników, którzy zostali wpisani. Ta liczba będzie się różnić i ona właśnie jest jakby do "żonglowania". Następnie excel może weryfikować te listę po kolei, czyli: - Zielony jako pierwszy na liście przypisany do pierwszej godziny, w tym przypadku 19:15 - pokolei wpisani są kolejni...
Zobacz, czy o coś takiego chodziło, bo nie do końca zrozumiałem. W kolumnie D arkusza 'sprzedaż' są wyliczone normalne daty i godziny, w kolumnie E jest sprzedaż bez procentów. W dalszych kolumnach (co druga, żeby było czytelnie) są nazwiska osób, które można powiązać z daną godziną sprzedaży - konkretnie są to osoby, które były w pracy o wskazanej...
Dlaczego nie używasz to PRESUNIECIE ? Po wpisaniu ostatniego pracownika lista jest pusta i End(xlUp).Row = 1
Witam Wszystkich Jestem zdecydowanym początkującym jeżeli chodzi o makra w MS Excel. Prosiłbym o pomoc zaawansowanych osób w takiej sprawie. W załączeniu przesyłam plik w excel: ZAKŁADKA /LISTA PRACOWNIKÓW/ Wszystko działa automatycznie - wybieramy miesiąc , rok i sam program wypełnia kolorem odpowiednie kolumny z sobota i niedziela. Chciałbym aby program...
Wystarczy pobrać który wiersz w kolejności z listbox'a zaznaczyłeś lstFiltr.ListIndex a jak widać wprowadzasz do boxa listę od drugiego wiersza (B2) więc mając na uwadze to że listbox "liczy" własne wiersze od 0 należy powiększyćwynik o 2 i już masz nr wiersza. nrWrs = lstFiltr.ListIndex +2
Witam ponownie. Tym razem pominę temat kopiowania wzorów sytemu (ale do tego tematu jeszcze wrócę) a chcę poruszyć temat innego kopiowania. W ostatnim pliku jaki wrzuciłem w dolnych zakładkach są trzy arkusze którymi chciałbym się zająć. Jest tam zakładka o nazwie "Pracownicy". Arkusz ten posiada cztery różne listy pracowników a dokładnie listy dwóch...
Mi tu chodziło o to że po podaniu 31.01.2017 w powyższym przypadku otrzymam 1 i taki sam wynik dla 01.02.2017 jak i 02.02.2017 natomiast dla dni pracujących wartość 0 Ok. Przyznaję, że nawet dokładnie nie przeczytałem formuły. Może tak:[syntax=bash]=JEŻELI(ORAZ(SUMA.WARUN... i nazwisko pracownika];wart_Wyb_pracownika;Ewidencj...
Witam. Usiłuję dostosować grafik pobrany z tut. forum do własnych potrzeb. Jednak moja wiedza jest znikoma dlatego zwracam się o pomoc do fachowców. Chciałbym aby można było w nim stworzyć listy pracowników pracujących w konkretnych lokalizacjach i przy planowaniu na konkretny miesiąc móc wybrać z innego arkusza całą listę wcześniej zdefiniowanych pracowników...
Witam Jestem w trakcie odnawiania mojego starego pliku 'Szychtownica' i miałbym kilka pytań z tym związanych. W pliku mam komórki w których mam rozwijane listy za pomocą 'Poprawności danych'. Czy jest możliwość aby w tych rozwijanych listach można było w jakiś sposób zapodać jaka list ma się tam wyświetlić? Chodzi o to że na chwilę obecną mam 6 list...
CheckBox'y, to nie jest najlepsze rozwiązanie. Musisz stosować VBA i przy każdej zmianie nazwy/ilości firm, potrzebna byłaby korekta makra. Uprę się przy liście. W przykładzie lista układa się niemal automatycznie. Użyłem nazwy i kolumny "A" jako pomocniczej. Cała korekta to skopiowanie formuły lub wyczyszczenie komórek w kolumnie "i". Przetestuj, a...
Witam ponownie. Jak mogę poniższy kod umożliwiający przejście do zawartości folderu przerobić tak aby kod nie przenosił mnie do managera ale żeby pokazała zawartość folderu jako lista np. w oknie TextBox? Czy jest taka możliwość? [syntax=vb]sciezka = ActiveWorkbook.Path & "\Dokumenty\Pracownik\" & NazwiskoImie If Dir(sciezka, vbDirectory) = "" Then...
Zmiana koloru czcionki nie jest rozpoznawana jako zdarzenie arkusza, ale jeśli koledzy znają jakąś funkcję dot. formatowania komórek to proszę podać. Przyda się nie tylko autorowi. Osobiście zmieniłbym podejście. Np lista przez poprawność danych, lub system zero-jedynkowy. Jeden - zrealizowane, zero - nie. Komórkę z datą potraktować formatowaniem warunkowym...
Witam ponownie. Zanim zadam tutaj pytanie staram się rozwiązać go szukając już w gotowych tematach. Poznajdywałem rozwiazania zbliżonych problemów do mojego ale bez możliwości ich zastosowania w tym przypadku. Chodzi mianowicie o to że mam na jednym arkuszu trzy kolumny. Jedna zawiera nazwiska wszystkich pracowników, druga to lista pracowników na urlopie...
Bardzo dziękuje za pomoc. A gdybym chciał by taki wiersz gdy wstawiamy pracownikowi datę zwolnienia nie tylko był ukryty ale przenosił sie do innego arkusza by mieć listę zwolnionych
Dziękuje Ci seta za zainteresowanie :) Właśnie o Iksińskiego chodzi ;) a dokładnie o umożliwienie wyszukiwania i kopiowania z dokumentu informacji o pracowniku, a następnie ich drukowania. Wcześniej za każdym, kiedy musiałem wydrukować dla każdego pracownika osobno te zestawienie, szukałem i kopiowałem ręcznie, a lista sie wydłuża i miesięcy przybywa...
W załączeniu pół rozwiązania. Lista pracowników (wybór) jest na zasadzie sprawdzania poprawności danych. (korzystam z nazwanego zakresu) A co do głównego zadania i mankamentów mojego rozwiązania: Na chwilę obecną nie przewiduje więcej zwolnień niż jedno na dany miesiąc (liczba dni nie ma znaczenia). Jeżeli czas zwolnienia wypada między miesiącami należy...
Mam w moim pliku dodane okno (na poniższym screenie) na podstawie którego drukuję arkusz z odpowiednimi danymi. Ogólnie to wszystko jest OK. Poniżej jest kod który wszystko przesyła do arkusza. Okno pozwala na wydruk pojedynczej listy dla jednego pracownika. Jak zrobić aby okno miało możliwość wydrukować taki sam arkusz dla wielu pracowników? http://obrazki.elektroda.pl/3447331200_1...
Cześć. Słuchajcie mam taki problem. Mam w pliku excela "Lista pracowników" stworzoną tabelę z kolumnami : Imię, Nazwisko, Pesel, Data_ur. A w drugim pliku excela "Karta pracownika" stworzony wzór karty pracownika. I mój problem polega na tym że nie wiem jak zrobić tak jakby takie odwołanie czyli: Jak wpisze w tabeli Lista pracowników, dane pracownika...
Witam. Proszę o poradę w jaki sposób zrealizować następujące zagadnienie. Mam dwa pliki. W jednym są dane pracowników * imię i nazwisko. W drugim -> cały plik roboczy. Potrzebuję w drugim pliku zrobić listę rozwijalną ze sprawdzaniem poprawności danych z imionami i nazwiskami pracowników. Po przeniesieniu danych do jednego pliku tyle że w innym arkuszu...
Wcześniej produkowano ją w programie Excel co miesiąc robiąc praktycznie wszystko od zera. Chciałabym żeby była ona na tyle prosta, żeby każdy kto będzie musiał ją ruszyć- wydrukować czy nawet dopisać pracownika, będzie wiedział jak to zrobić
Witam. Już gdzieś poruszałem temat w sprawie tego kodu ale nie mogę odnaleźć wątku. Chodzi mi o poniższy kod. Jak go zminimalizować aby robił to samo ale wstawiał wzorce do co najmniej 1000 wierszy? Niestety rozpisanie tego kodu aby to robił miał by z kilometr, poniższy kod przerabia mi tylko 100 wierszy: [syntax=vb]Dim ark As Worksheet Set ark = ActiveSheet...
Witam W jaki sposób stworzyć rozwijane menu z listą pracowników, tak że jak wybiorę nazwisko pracownika to wyświetlą mi się kompletne dane tego pracownika które mam wpisane w kilku komórkach ale w dwóch wierszach. 1-pierwszy wiersz to 6 komórek (imię, nazwisko, rok ur., itp) 2-drugi wiersz to 6 komórek (godz pracy , stawka, dojazdy, itp) Użyłem do tego...
Borykam się z kolejnym stoperem przy pracy na pliku a mianowicie zmniejszenie wielkości kodu. Jak widać na poniższym kodzie, kod jest bardzo potężny, co prawda działa poprawnie ale jest wielki i w tej chwili potrzebuję rozszerzyć ten kod z opcji wklejania formuł z 220 pozycji na 350 pozycji. Dopisanie poprawnych kodów zajęło by sporo czasu. Proszę niech...
Witam serdecznie, mam problem w EXCEL'u z którym nie umiem sobie poradzić (jestem mocno początkujący w tym programie). Posiadam plik z 9 arkuszami, każdy ma swoją nazwę. Tworzę dziesiąty arkusz - a w nim chciał bym dać pracownikom możliwość zestawienia ze sobą danych z dwóch wybranych arkuszy. Zatem tworzę listę rozwijaną z nazwami arkuszy i tu pytanie:...
Witam, mam pewien problem. Prubuję stworzyć regułę, która pomoże mi podliczyć godziny pracy pracowników. Chodzi o to, że muszę wprowadzić pewne założenia, tj: urlop(u)=8 (godz), wolne(w)=0 (godz) Próbowałam już różnych formuł(suma jeżeli, suma itp) Może ktoś z Was miał podobny problem? Liczę na pomoc, pozdrawiam;p-)
excel lista pracownik excel lista pracownik miesiąc lista pracownik
zmiana dekoder polsat kostek zasilać radio opornica wentylatora citroen
fabia zbiornik wyrownwczy bateria parkside styki
Wózek widłowy nie czyta karty dostępu - przyczyny i rozwiązania Panasonic KX-T4401BX – nie otwiera się plik PDF z instrukcją obsługi