Jeśli w aucie jest prawidłowo podłączone i nie ma włączonego zapłonu (kluczyka) to tak ma być. Jest to po to zrobione żeby Ci radio nie rozładowało akumulatora jak zapomnisz je wyłączyć (logika zapłonu). SławeK
Wniosek ? Różnica w kablach, nie można podłączać kostek różnych aut mimo że mechanicznie pasują, trzeba zrozumieć po co są w nich poszczególne przewody i czym się różnią. Wystarczy jak odłączysz jeden i sprawdzisz czy zasilania są na włąściwych miejscach by nie gubił pamięci i działała logika zapłonu. SławeK
Witam To radio z Blaupunktem ma wspólny tylko napis na panelu a w środku to 100% medion, tewion jednym słowem CHINA, wiem bo miałem przyjemnośc ostatnio takie badziewie rozkręcac i obstawiam że logika zapłonu w tym modelu kończy się na włączaniu po przekręceniu zapłonu pełnej logiki zapłonu na tym na pewno nie uzyskasz
Godzinę ....... Pod warunkiem, że przy włączeniu uwzględnisz AS .... i logikę zapłonu .... Jarek
Sony nie ma logiki zapłonu. Blaupunkt, Becker, Philips mają inne firmy niestety nie.
Czyżby karta nie łączyła albo nie masz jednego plusa i po godzinie się wyłącza (logika zapłonu).
Czułość wyszukiwania automatycznego . Największa Dis1.
Radio z funkcją logiki zapłonu (Blaupunkt, Philips, Grundig) może grać na jednym plusie ale do wpisania kodu potrzeba 2 plusów.
Nie da się tak podpiąć . Poczytaj o "logice zapłonu" , bo tylko radia oryginalne i stare Blaupunkty takie rzeczy potrafią .
Wystarczy wymienić żarówki w podświetlaniu wyświetlacza. A co do instalacji Opla to jest jeden szczegół który ma znaczenie, otóż plusy w kostce radia są zamienione ze sobą przez co radio nie działa bez kluczyków i nie działa logika zapłonu. SławeK
Logika zapłonu jest tylko w Blaupunkt, Philips, VDO i Grundig. Chińskie radia nie mają logiki zapłonu. Dla przypomnienia działa to tak: - wyłączamy kluczyk wyłącza się radio, włączamy kluczyk włącza się radio, jednak bez kluczyka można włączyć radio, wtedy samo wyłączy się po godzinie (chińczyk tego nie potrafi :D ).
Sony nie ma takiej funkcji jak orginalne oplowskie wiec zostaje podłączenie albo z zapłonem albo bez wzgledu na zapłon.Jak chcesz miec inaczej to kup blaupunkta one maja tak jak chcesz
jeśli dzieje sie tak przy wyłączonym zapłonie to jest to prawidłowe tak działa logika zapłonu
Radyjko ma logikę zaplonu i działa z nią wyśmienicie. Pozdrawiam
Radio nigdy nie było wyciągane a wcześniej wszystko było sprawne. Fiat wie o takiej sytuacji i serwis wysyła to do zaprzyjażnionych serwisów i tylko ingrencja w elektronice radia pomaga a logika zapłonu swoją drogą...
Drugie pytanie: czy jezeli przewód który mam teoretycznie podłączyc pod +12V stacyjki połącze z czerwonym pzrewodem zasilania, to czy na postoju radio bedzie pobierało prąd i w konsekwencji rozładuje mi akumulator ?? Nie. Prąd będzie pobierany tylko do podtrzymania pamięci. Poczytaj sobie o logice zapłonu.
mjars cyt: "przecież radyjka blaupunkta posiadają logikę zapłonu" Czy sklepowe blaupunkty też? Np. ten San Diego mp35? Pzdr. N.
Złącze ISO w Oplu jest zgodne ze standardem, jedynie ma zamienione 12V po stacyjce i podtrzymanie. Jest tylko jedno małe ale - zasadniczo w Oplu głównym zasilaniem jest to stałe 12V (które w innych radiach jest tylko do podtrzymania pamięci), a z kolei 12V po stacyjce w Oplu jest tylko sygnałem informacyjnym dla układu logiki zapłonu w radiu, podczas...
Nie ma problemu musisz zamontować jeszcze wyświetlacz który pracował z tym radiem, ponieważ bez niego radio nie uruchomi się. Ponieważ twoje auto nie ma szyny CAN to nawet jeśli zamontujesz komplet to radio będzie wyłączać się co godzinę, nie wspminając o logice zapłonu itd.
Przepraszam ale nie zgodzę się z tym. Osobiście posiadam blaupunkt (nie pamiętam modelu) z 2008 roku wcześniej miałem blaupunkt san diego i "logika zapłonu" działała, jak i na tym modelu działa poprawnie - właśnie tak jak chce autor postu wykonać ze swoim pioneerem.
Z tym ostępowaniem od standardu to nie jest tak. Jest standard zwykły i logic (logika zapłonu). Ale radio jest podłączane jak klasyczne na iso.
Wyłączony kod dał mi do myślenia. Owszem, masz rację że wyłączy się po godzinie i nie powinno być kłopotu z załączeniem. Ale znając życie to po coś mu wyłączyli kod. Niedawno wojowałem z SC201 w Corsie, okazało się że słaby akumulator nie pozwalał wpisać kod choć auta można było zapalić na nim jeszcze. Po podładowaniu aku problem zniknął. Logika naszych...
W Blaupunktach z tego okresu zapłon nie musi być włączone tylko radio trzeba włączyć aby się świeciło - - - - na LCD. Blaupunkt prawie zawsze miał dobrze zrobioną logikę zapłonu - i nie potrzebował włączonej stacyjki.
To radio po wyłączeniu z przycisku na radiu, przy podanych obydwu plusach BUP i ACC pobiera ok 30mA prądu, będzie rozładowywało akumulator. Żadne przekaźniki tu nie pomogą. Radio wyłączy się do zerowego poboru przy braku plusa po stacyjce ACC, a z kolei żeby się włączyło bez kluczyka z przycisku na radiu musi mieć na ACC od strony radia zasilanie i...
Poszukuje radia z logiką zapłonu. Raczej nie interesują mnie zabytki, ale coś nowszego z USB. Nie tak, że wchodzę proszę żeby mi ktoś podpowiedział ale sam nie mogę znaleźć google nie reaguje prawie na frazę logika zapłonu. Przejrzałem też specyfikację nowych Blaupunkt oraz Sony i nigdzie nie występuje taka cecha. Albo po prostu żadne z nich tego nie...
Tak też nie da rady, logika zapłonu i podświetlenie również idą po CAN. Musi być radio i wyświetlacz od przedlifta inaczej kicha.
witam nie jesteś w stanie żeby była logika musisz mieć specjalny adapter dekodujacy sygnały idące po szynie CAN jak dobrze się przyjrzysz naklejce na górnej płycie radia to się okaże ze chodzi on na jednym plusie i nie ma wejścia na drugi plus po zapłonie
To by było dobre, gdyby ten uklad zadziałał jak logika zapłonu, czyl wykrył, że zasilanie z zapłonu zniknęło i wyłączył radio i jednocześnie pozwolił na włączenie radia. Myślę, że jednak nie da się tego zrobić tym sposobem, bo układ ten nie miałby możliwości włączania i wyłączania radia (radio nie ma wejścia sterującego). To co proponujesz spowodowałoby...
Hej! Wczoraj dokładnie założyłem nowe radyjko do VECTRY, poprzednio miałem Blaupunkta San Remo RD169, który spisywał się świetnie teraz zamienił stryjek siekierkę na kijek i mam problem z tak zwaną logiką zapłonu przy nowym PANASONICU. Jest to model radia CQ-C3355N (taki sam układ połączeń jak CQ-C5355N) Logika zapłonu działała w Blaupunkcie: Po włączeniu...
Myślę, że to wyjaśni wątpliwości - jak ten kolega nie zajmuje się radiami samochodowymi, to może o tym nie wiedzieć, więc pokaż mu to oraz instrukcję od radia. http://obrazki.elektroda.net/24_11774902... To oczywiście jest widok wtyczki ISO idącej do radia od strony styków wtyczki (od przodu). Podłączenie "Opel" dotyczy radioodbiorników samochodowych...
To jest funkcja logiki zapłonu. Sprawdź czy w menu nie masz IGNI LOGIC.
Dziwne masz te odczyty. Przy połączeniu żółty-czerwony miernik powinien pokazywać zero (oba są plusowe). Nowsze Alpiny po prostu tak mają, że podłączone na stałe rozładowują akumulator. Nie wiem dlaczego, też wydaje mi się to bez sensu. Idealne dla Ciebie byłoby radio z logiką zapłonu, czyli takie jak fabryczne. W sensie że można je włączyć bez karty....
Tylko oryginalne radia potrafią tak działać jak chcesz...no może jeszcze jakieś stare Blaupunkty miały tzw. "logikę zapłonu" . Poczytaj o tym, bo temat omawiany był niejednokrotnie.
Nie dopisałem kablomania studio 24. O.k. zaczytałem instrukcje 7 po zapłonie 4 stały. Z zegarkiem i podświetleniem już wiadomo. Ale dlaczego radio ma pobór ok 450 mA ? Dużo za dużo..... Dodam że reaguje na odłączanie i podłączanie zapłonu(logika). Chodzi głównie o tak duży pobór na wyłączonym....
Jak już napisano - Alpine miewają spory pobór, gdy je podłączysz na stałe, więc z mostkowaniem trzeba uważać. Serii CDA to chyba nie dotyczy. W Alpine nie ma logiki zapłonu - jeśli jest to niezbędne to wybierz Blaupunkta czy Philipsa. Albo wróć do Clariona.
Witam Posiadam radyjko jak w temacie. Bardzo brak mi funkcji "logiki zapłonu". Poprzednio miałem Blaupunkta CD35 SanRemo. Po wyłączeniu zapłonu - radio się wyłączało. Pomimo braku kluczyka w stacyjce można było włączyć go ręcznie. Radio wyłączało się po pół godzinie. Samochód posiada złącze ISO C3. Calrion podłączony jest poprzez dołączona przejściówkę....
Wygląda na to że wzmacniacz w antenie jest uszkodzony. Wymiana całej anteny. Można też próbować go ominąć, przerobić ją na antenę pasywną, wzmacniacz jest w samym cokoliku. Tego radia tak nie przerobisz. Radia fabryczne mają taką logikę zapłonu a z nie fabrycznych większość Blaupunktów czy Grundigów tak by działało.
Czy działa Wam logika zapłonu? Czy można wyłączyć tylko sprawdzanie CANCHECK, ale żeby CAN później działał? Z moim komputerem radio nie chce się dogadać i nie przechodzi testu CANCHECK. Radio gada z licznikiem (po włączeniu wyświetla na nim FM1, działa regulacja podświetlenia..) Moje radio to Blaupunkt 169 CD/MP3 2.86 EDIT: Po wyłączeniu cancheck działa...
Nie zrobisz tak . Tylko fabryczne radia i jakieś tam antyczne Blaupunkty i Philipsy miały taką opcję , a te nowe radia już działają albo "po kluczyku" albo "na stałe" .
A co ma wspólnego airbag z instalacją radiową? Za dużo sie naoglądałeś Taxi 2. W większości radyjek napięcie załączane po stacyjce jest napięciem roboczym za wyjątkiem tych które nawet bez tego załączanego można włączyć na godzinę np Blaupunkt. To że w radiu jest bezpiecznik nie uchroni instalacji samochodu w razie jakieś przykrej sytuacji a poza tym...
Czekać trzeba minimum godzinę, musi być włączony zapłon lub kluczyk w pozycji ACC bo inaczej logika zapłonu wyłącza Ci radio. Obawiam się że jednak będziesz musiał udać się z tym radiem do specjalisty od kodów. SławeK
Nie pomaranczowy a żółty. Pomaranczow to ILL. Niektóre radia mogę grać na jednym plusie z tym że wyłączają się po godzinie same (logika zapłonu) lub w momencie wyjęcia kluczyka ale potem można je włączyć jeszcze raz bez kluczyka. Niektore auta mają taką pozycję kluczyka w której jest napięcie w instalacji bez włączenia zapłonu a nawet w niektorych można...
No tak,też prawda.. A powiec mi czy jest możliwość podłączenie tej logiki zapłonu w radiu pioneer FH-P4000R? Bo mam podłączone że wyłącza się i włącza po stacyjce ale chciałbym żeby bez kluczyka w stacyjce też działało.
aden producent nie podłącza tak fabrycznie radia? Fabrycznie radia i stare Blaupunkty miały funkcję "logiki zapłonu" ale nowe radia już tego od lat nie mają . Czy ALPINE CDE-9880R jest dobrym radiem w cenie do 500zł? Co znaczy dobrym? Robi co ma robić i tyle ale poza MP3 z pendriva niczego innego nie obsłuży, a to przy innych radiach z WAV , czy nawet...
Praktycznie każde auto ma w kostce takiego plusa, i łatwo go namierzyć lampką probierczą lub żarówką. Zaczyna działać logika zapłonu, radio się wyłącza po godzinie i nie będzie podbierać prądu, niektóre modele podłączone na "ryja" rozładowują aku a potem właściciel niepotrzebnie wymienia akumulator. SławeK
w oplu jest prawdopodobnie kable zasilające z akumulatora i ze stacyjki odwrotnie niż w iso bo instalacja jest pod oryginalne radia z logiką zapłonu więc w samochodzie + ze stacyjki prawdopodobnie jest na pinie 4 a z akumulatora na 7
Witam Poproszę o pomoc odnośnie prawidłowego podłączenia radia BLAUPUNKT 169 CD w Oplu Combo D. Pierwotnie radio to było podłączone wg. następującego schematu: a) stałe +12V - podłączone do wejścia UB; b) +12V po zapłonie na wejście +15 to skutkowało tym iż radio nie włączało się i wyłączało automatycznie po przekręceniu zapłonu (ręczne załączenie/wyłączenie)...
To proste i trudne bo zależy co włożysz i jak podłączysz. Uprzedzam, górną kostkę trzeba odciąć jeśli radio nie będzie od Opla, w dolnej w stosunku do większości innych radii uniwersalnych trzeba zamienić plusy zasilania żeby logika zapłonu działała a data będzie gasła po włączeniu radia chyba że odłączysz odpowiedni przewód idący do wyświetlacza. Może...
Logika zapłonu to coś troszkę innego - jest jak piszesz, radio włącza się po przekręceniu kluczyka i wyłącza po wyjęciu go. Ale można włączyć radio także bez kluczyka. Mają to np. Blaupunkty i Philipsy. Jak pisze Irek, musisz znaleźć w skrzynce bezpieczników miejsce, gdzie pojawia się +12V po przekręceniu kluczyka.
Kable z power antena, jeden włącza fabryczny wyświetlacz do radia a drugi zasila antenę, rozumiem że radio działa na stole. Spróbuj je podłączyć beż "power anteny" radio ma tam max 150mA prądu może to w jakiś sposób wpływa na pracę radia. I musisz zmienić logikę zapłonu czyli 7 z 4 w złączu zasilania A
Przeróbka fajna, ale patrząc na to radio, zastanowiłbym się jednak nad montażem jakiegoś starszego Blaupunkta, Grundiga czy Philipsa i dołożeniem do niego modułu BT. Te radia (a przynajmniej te z wyświetlaczem) miały sprawnie działającą logikę zapłonu, umożliwiającą włączenie radia bez sygnału ACC na 10 minut. Nie wspominając o lepszej prezencji i jakości...
Po prostu, radio żeby grało musi mieć dwa zasilania, jeden plus jest stały a drugi pojawia się po przekręceniu kluczyka. Opel ma je zamienione więc albo rozbierzesz wtyczkę i zamienisz je albo zastosuj przejściówkę ISO-ISO 1 do 1 z tym ze w niej zamienisz te dwa przewody i wszystko będzie ok, będzie też działać logika zapłonu, tzn jak zapomnisz zgasić...
Prawdę mówiąc to standard jakiś jest. Zamiana plusów miejscami nic nowego nie wznosi bo to akurat jest dobrze zrobione pod logikę zapłonu (Grundig, Philips, Blaupunkt pod to też były robione). Największa plama to +12V na złączu sterowania anteny automatycznej - i to koncern VW dał tu ciała na całego, ale niektóre radia fajnie fruną przy podłączeniu...
Chodzi mi po głowie obwód funckjonalnie podobny jak logika zapłonu (ignition logic) w Baupunktach. Nie tylko w Blaupunktach, na pewno w jeszcze Grundigach i chyba w Sony. W oryginalnym układzie potrzebne są 2 "zasilania": ACC lub IGN i BAT. Różnica między ACC a IGN jest taka, że IGN znika po wyłączeniu zapłonu a ACC dopiero po wyjęciu kluczyka (czyli...
Poczytaj o "logice zapłonu" ale tylko fabryczne radia to mają i jakieś "starożytne" Blaupunkty . A co do wysysania prądu to bym się nie martwił bo póki wyłączone to powinno pobierać tylko tyle prądu co przy normalnym podtrzymaniu pamięci. Widać że nie miałeś Alpinki lub Clariona, bo tam to podtrzymanie załatwiało akumulator w bardzo krótkim czasie....
Cóż wkładanie takich wynalazków zamiast radia to jak jazda rowerem pod parasolem. Nigdy zabawka przenośna nie będzie miała tak dobrej części radiowej. A po co MP3 jak to jakość jak z kasety. Swoją drogą ja w Oplu wożę Blaupunkta Bremen RCM127, który normalnie chodzi bez problemów na standardowej instalacji nawet logika zapłonu chodzi. Co prawda miał...
Mam następujący problem. Zamontowałem w Passacie b5 98r. radio Blaupunkt Brighton mp35. Z oryginalnej kostki iso w Passacie wymontowałem styki 1,2,3, 5 zamieniłem 4 z 7 i jest wszystko Ok. Działa logika zapłonu, radio włącza się i wyłącza ze stacyjki, tylko mam problem z podświetleniem, świeci cały czas a nie kiedy są włączone światła. Okazało się,...
Cześć, proszę o pomoc w rozwiązaniu nietypowego problemu. Radio fabryczne Blaupunkt 169 CD/MP3, chcę zamontować w fiacie Panda z 2005r. Wiem o wymaganym połączeniu z CAN. Doprowadziłem przewody z licznika. Po włączeniu radia na wyświetlaczu pojawia się niestety CANCHECK. Gdyby to był jedyny objaw - to wskazywałoby na błędne połączenie z CAN, ale: -...
Nie będzie złe ;) co więcej zadziała logika zapłonu czyli automatyczne właczanie wyłączanie ;) a i na postoju wyłączy się samo po 1h A jak mają być podłączone plusy powinienneś mieć nawet w instrukcji obsługi/montażu radia a żeby zostawała data tak jak napisałem j.w.
Blaupunkt CD 32 jest znakomitym radiem pomimo posiadania tylko CD. Zamieniłem go na Clariona (bodajże 638 z MP3 i zestawem BT). Dźwięk na pewno nie lepszy niż z Blaupunkta. Funkcjonalność - przeciętna (brak logiki zapłonu, wyciszenia ręcznego i ustawienia poziomu głośności przy starcie). Po za tym czytnik padł w dwa miesiące po gwarancji (Error 6 -...
Tak panie to tylko w... radiach blaupunkta jest. I niektórych seryjnie montowanych w autach. Funkcja "one hour", która umożliwia włączenia radia radia bez kluczyka na okres jednej godziny. A w tym przypadku albo - albo. Polecam lekturę na temat logiki zapłonu na stronie www.studio24.prv.pl
Radio współpracuje z komputerem samochodu , jak nie zobaczy magistrali to tak napisze. A w niektórych Puntach magistrali CAN nie ma doprowadzonej. Owszem najprawdopodobniej dobry serwis będzie potrafił to wyłączyć , ale traci się niektóre funkcje jak logika zapłonu , podświetlenie razem z oświetleniem deski itp. Po wyłączeniu żądania CANa jest duże...
owszem musisz radia montowane w oplach maja logikę zapłonu i włączają sie niezależnie od stacyjki jednak przy wpisywaniu kodu musisz miec stacyjkę w w pozycji ign . w instrukcji jest wszystko dokładnie napisane ..tylko komu by sie chciało zerknąć. . . bo wątpię żebyś miał przerabianą instalacje fabryczna pozdrawiam
A więc. Doszedłem do tego iż na jednym radiu (blaupunkt s202c) jest jak chcę, a na tym soniaku niestety nie. Czyżby po prostu radio tego nie obsługiwało ? Ale z drugiej strony zabytkowe radio działa jak należy (bez kluczyka i reaguje na logikę zapłonu), a nowsze już nie chce :/ NIe wiem co mam już o tym myśleć :P POzdrawiam.
Mam informację żę wyłączanie logiki zapłonu z klawiatury jest możliwe w ten sposób nacisnąć i przytrzymać razem klawisze 1 i 3 a następnie włączyć radio (nie sprawdzałem) . Jeśli to nie działa to ja bym podłączył na stałe plusy do końcówek kl15 i kl30 ( a nie tak jak jest że pamięć jest na stałe a główny jest po przekręceniu stacyjki)
Witam, Radyjko jak w temacie, starsze z nawigacją 1 DIN, przyjechało takie z samochodem. Wszystko pięknie działa, ale problem polega na ciągłym poborze prądu w stanie wyłączonym (ok. 0,5 A). Zasilanie podłączone zgodnie z opisem. Zamiana pinów w gnieździe ISO to nie ta droga - wtedy po wyłączeniu zapłonu nie pamięta ustawień. Wszystkie opcje TMC wyłączone....
Sprzęgając tak antenkę teleskopową z przedwzmacniaczem antenowym zostają pogwałcone w ten sposób elementarne zasady konieczne do tego by można było mówić o możliwości dopasowania źródła sygnału (o danej mocy znamionowej) do obciążenia. O co tu biega w tym dopasowaniu antenowym zrobię przez porównanie: 1. Obciążenia - do dwóch zwykłych żarówek na dwa...
Witam, pytam w imieniu brata - bowiem ma on problem z radiem Blaupunkt Lausanne CD30. Plyty w zasadzie czyta bezproblemowo (nie przeskakuje sciezka). Nagralem ostatnio plyte audio (x8 predkosc) w trybie i DAO i TAO i ma problem z odczytem kazdej z nich - dalsze sciezki (od 7 czy 8 piosenki) odtwarza z trzaskami (plyta na wiezy gra w calosci ok!). To...
Wiele radii markowych tak robi , ale nie jest to efekt zamierzony przez producenta. Miałem swojego czasu Blaupunkta Paris RCR42 który najpierw słabiej świecił a jak aku było na wykonczeniu (napięcie w instalacji spadało poniżej 10V w czasie jazdy w zimie, na światłach) to się wyłączał. Owszem , możesz sobie zaprojektować taki układ czuły na napięcie...
- ----------------------------------------... tu masz więcej informacji ze strony http://www.studio24.prv.pl/ ----------------------------------------... Jak dorobić podtrzymanie pamięci radia? Radia można podzielić na takie, które nie tracą zawartości pamięci po wyłączeniu zasilania (np. Blaupunkt, Philips, Grundig) i na takie,...
Temat można zamknąć. Kupiłem to JVC. Gdyby ktoś szukał radia w cenie do trzech stówek to zdecydowanie je polecam. Po kolei: -dźwięk ma dobry, porównywalny z Clarionem sprzed 10 lat który wtedy kosztowal...dużo. Ma lepszy dźwięk, niż różne Blaupunkty nawet za 600, 700 zł, bo i na takie byłem zdecydowany. Nie należy korzystać z ustawień fabrycznych (...
Montowałem radio do Punto II. Radio Blaupunkt High - z podłaczeniem Cana. Problem taki że w aucie nie było instalacji Can pod radio. Przy liczniku także brak Can'a - puste piny. Bez szyny radio uruchamia się z komunikatem "Check" Pociągnąłem Can bezpośrednio z "Body Computer" "BSI" - jak zwał tak zwał :) Radio normalnie się uruchamia, tzn przechodzi...
logika zapłonu logika zapłonu radio logika zapłonu zrobić
piła krajzegi netflix ekrany oporniki radia
Freeware Options for MP5 Player Model 9506W Pionowe paski na monitorze Iiyama ProLite E2403WS