Jeśli masz VAG to możesz przestawić dawkę (to zależy jak został założony nastawnik bo czasem może nie być możliwosći regulacji VAG). Wchodzimy w ENGINE potem LOGIN wipsujemy 12233 Potem 10- ADAPTACJA i na pierwszej pozycji mamy dawke paliwa zapisz sobie jakie masz ori nastawy a potem zmieniaj (oczywiście w granicach rozsądku) i sprawdzaj na main blok...
Witam 12233 Pzdr
Login podejdzie od PD Czyli do czterocylindrowych : 12233 Kanały masz opisane jak w VP (ja tak mam w Launch x431)
Wchodzisz w adaptacje 10 wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy zależnie od silnika 12233 dla 1,9tdi 10 adaptacja W adaptacji możemy zmienić 1 - dawkę paliwa- można podnieść będzie mocniejszy 2- ustawiamy wolne obroty silnika 3- współczynnik wypełniania EGR (podając graniczne wartości można go wyłączyć całkowicie) 4- przesunięcie kąta wtrysku 5...
Witam, Poszperałem w teczce i też coś znalazłem. Część powtarza się z tymi od gawlo235 . AFN, AWX, AVF, AAT, AGR - 12233,12255 AKE - 26261,26262 APT,APU - 12830,01283,07825,45678,37825 ADR - 06589,03256,02145, ABC - 02102 ACK - 01283 AFB - 26231, 26261, 26242 AJT - 22158 AKN - 26262, 26242 AEL - 22158 APU - APT, ADP, AWT - 01283, 12830, 07825, 37825...
Login 12233 ...
dawkę rozruchową poprawisz kabelkiem z portalu aukcyjnego vag za 40zł cała procedura jest bajecznie prosta "vag-com engine login : 12233 adaptacja kanał 05 wpisać wartość max" klikasz test i save od tej pory masz max dawkę jaką można uzyskać małym nakładem pieniędzy od razu powinien lepiej palić, a jeżeli nie to tylko korekta programu u kogoś ogarniętego
https://www.ross-tech.com/vag-com/m_bloc... Login 12233 nie wchodzi?
witam znalazłem na elektrodzie cos takiego ale nie wiem o co tu chodzi , a chciałbym zwiększyć moc silnika w vw 1.9tdi . czy ktos wie na czym polega ten tunning opisany ponizej 01 Motor Login 12233 Kanal 01 32784 Max Werte (da sind so Schieber die man hoch und runter schieben kann!) Kanal 02 33638 Max Werte
A jaki jest login bo 12233 coś mi nie wchodzi i czy regulacja też jest w kanale 0,5 tradycyjnie czy w innym?. Logi dziś zrobię ale chciałbym też sprawdzić tą dawkę czy będzie różnica. 12233 to login do niektórych 1,9. Kanał ten sam (05) Pytasz o login, a nie podałeś nawet kodu silnika. Najpierw logi statyczne.
Login 12233 Adaptacje kanał 5 i tam zwiększyłem dawke startową. Ustawiłem na maxa i poprawa jest znaczna.
Spróbuj 12233
silnik - dostęp upoważniony login 12233 - adaptacje 01 zakres zmiany 0 -300
dzieki wszystkim za pomoc. Numer sterownika to 4B0 907 551E próbowałem loginem 12233 i tez nie działa.
Diagnostyka komputerowa tj. dawka paliwa blok 001 oraz kąt wtrysku blok 000. Potem wydłużenie czasu grzania świec żarowych tj. login 12233 i zmniejszenie liczby w kanale 12. Powodzenia
Witam : 01 sterownik silnika, 11-login (12233) 10-adaptacja, kanał 02 - prędkość obrotowa biegu jałowego, i wsio.
12233 ??? ....
Co do zmian napięcia poprzez dane operacyjne procesora to wystarczy LOGIN 12233 i ADAPTACJA kanał 01 i korygujemy dawke końcową poprzez dane zapisane w eepromie , czyli wartość o którą procesor kalibruje dawke paliwa z mapy napięcia nastawnika . Ot cała filozofia , jest jeszcze lepszy sposób i w szerszym zakresie , wystarczy duży młotek . Jest jeszcze...
12233 powinien działać.
Takie coś mam jak poniżej jak próbowałem wpisać login 12233 http://obrazki.elektroda.pl/7733654500_1...
Cześć koledzy. Potrzebuję LOGIN do ECU Audi A4 B7 ALZ 12233 nie wchodzi. Sterownik 8e0906018AM
w wagu logujesz sie i wszystko masz w blokach, w tej chwili nie pamietam który parametr w którym bloku, ale łatwo się z orientować.Wartości fabryczne to zazwyczaj 32768, ale zbyt dużo nie można tam zmienić. Login w 4cylindrowych 12233
12233 lub 12333 nigdy nie pamiętam.
Chodzi mi o logowanie sterownika silnika (ENGINE) do adaptacji kanałów, login 12233 jest odrzucany przez sterownik. Silnik 1.9tdi 105KM, rok 2004. Jest możliwość wejścia do sterownika innym logiem, czy jest to zablokowana funkcja w tych silnikach/sterownikach?
Prosze 12233
Może byś podał jakiś link jak ustawić dawkę wtryskową Wtryski po poszczeniu są mokre jak się kreci rozrusznikiem czyli jakieś paliwo idzie z pompy "odpalasz vag-coma engine login : 12233 adaptacja kanał 05 wpisać wartość max u mnie wyszło max 33268 było 32768" Zaczerpnięte z innego forum. Ja nie ustawiałem sam - ustawił mi to znajomy na innym zupełnie...
zgadza sie: 12233 :)
Witam Golf IV 1,4 16V AXP obroty w okolicy 750 stabilne, silnik pracuje poprawnie nie ma z nim problemów. Kłopot w tym że na wolnych obrotach na postoju kierownica wpada w lekkie drgania, niby nic ale drażni. Podniesienie obrotów o 30 do 50 likwiduje ten problem. - Engine - Login --> 12233 - Adaptation ---> kanał 01 wartość 128 ale nie ma ochoty zmienić...
Mam podobny problem z 1.6 ARM przepustnica stoi na 4,5 5 stopni na odczycie (throtle) . jaki macie login w 1.8 do adaptacji? Bo 12233 nie wchodzi. Dodano po 4 SCRASH Mam podobny problem z 1.6 ARM przepustnica stoi na 4,5 5 stopni na odczycie (throtle) . jaki macie login w 1.8 do adaptacji? Bo 12233 nie wchodzi. Dodano po 15 Często dziurawa jest harmonijka...
Hej, mam ten sam problem jak większość z Was, mam bore 1,9tdi ahf, zmieniłem dawkę vagiem z domyślnej 32768 na wiekszą (niepamietam na jaka ale chyba na max ok 33300- ponieważ po przekroczeniu max granicy nie moglem już dać więcej i narazie pali ok. Tak to zrobilem w Vag: wybieram 1-engine 11 login i tu wpisujemy 12233 10 adaptacja 5 dawka startowa....
Nie kumam o co chodzi z tym a niby dlaczego? jesli chodzi po co korekcje ciężko pali na ciepłym 2 szarpie silnikiem podczas rozgrzewania i wydaje mi sie że nie jest to koło dwumasowe nie mam szarpań przy ruszaniu zadnych zmian przy wcisniętym sprzegle wiem że można w małym stopniu skrygowac dawki startowe i wolnych obrotów Problem jest taki że jak odpale...
hej! czy ktoś zna login do vag (silniki tdi 3-cylindrowe) ->01 engine -> 11- login (i tu trzeba wpisać) podkreślam że 12233 nie działa (jakby ktoś potrzebował do 6-cilinr. to: 26262
kolego ja robie tak : poluzowuje minimalnie śruby nastawnika odpalam auto z podłączonym laptopem lekko pukam w nastawnik (w przód lub tył w boki nie) i patrze jak dawka spada czy rośnie.. dodatkowo ważne jest aby w adaptacji silnika ustawić dawke na środek ( chyba w starym vagu jest 128 jednostek), ... i na koniec jak mi już pasuje lekko skręcam nastawnik...
Cześć koledzy. Potrzebuję LOGIN do ECU Audi A4 B7 ALZ 12233 nie wchodzi. Sterownik 8e0906018AM
U mnie działa 12233
Zrób tak, wybierz login i wpisz tam 12233 OK Potem zobacz co jest w adaptacjach w kanale 04 ma byc tam 32768, jeśli jest coś innego to wprowadź tą wartośc i zapisz, zobacz czy się kąt zmienił.
No dobra wszystko ok ale nie mogę właśnie zsynchronizować immo bo nie mam pinu edc. Tak jak pisałem mam pin nowej szafy i starej szafy. Stara szafa została uszkodzona praktycznie brak reakcji. Immo prawda mam off ale chce zsynchronizować immo bo auto idzie do sprzedania i na szafie świeci immo buzer piszczy itp wiec pasowało by to zrobić. Nie znam przeszłości...
Jak 12233 nie zadziała, to albo naprawa zaworu, czy wymiana, albo edycja softu.
A czy mogę gdzies znaleść logi czy musze iść do serwisu VW ??? Dodano po 4 Problem rozwiązany 12233 to login do wolnych obrotów , zmiany dawki startowej i może coś jeszcze (nie wiem)
Witam Poszukuję loginu do Engine , chcę zmienić dawkę startową lecz żaden nie pasuje ... Audi A6 C5 99r 2,5 V6 AFB Próbowałem : 12233 , 26231 , 26262 , 26281 , 26261, 26282 , 26252 , 26232 , 26242 , 01283 , 11463 , 22158 , 27701 Testowałem na VAG-COM i VCDS Miałem kiedyś ten sam problem z Passatem AFB i gdzieś przypadkowo na forum znalazłem login który...
Dziękuje za twój czas i odpowiedzi Azxxc ! A wiec wczoraj zostawiłem auto na 40 minut na przekręconym zapłonie i myślałem ze odblokuje się Ecu ale jednak nie. Może po prostu potrzeba więcej czasu lub ktoś ma jakiś inny sposób do sprawdzenia? Próbowałem tez wyzerować ecu na kanale 00 wartość 000 test save i tez nic nie pomogło. Dziś podałem pin 12233...
Jak już pobierzesz nową wersję to spróbuj: 1-engine 11- login i tu wpisujemy w silnikach 4 cylindrowych 12233 10 -adaptacja zmieniasz wartość klikasz na test (sprawdzasz czy sterownik przyjmuje wartość która wpisałeś) Jeżeli przyjął to klikasz: save Powinno zadziałać :)
Błąd pamięci wewnętrznej ECU, zrób wydłużenie czasu grzania świec żarowych w adaptacji grupa 12 zmień wartość na np. 32675 (im mniej tym grzeje dłużej) w 9/10 przypadkach pomaga. Login 12233.
Witam. Czy jest możliwość podniesienia obrotów VCDS w silniku BDK Golf SDI. Opisane sposoby nie działają VCDS nie przyjmuje loginu 12233. Pozdrawiam Grzesiek
vag/select/engine/login/12233/adaptacje/... 05 , wartość zwiększasz na max jaka jest dostępna
Pierwsza grupa w VCDS, tylko rozgrzej silnik do 90st. Zobacz jaką masz dawkę, jeśli jest z przedzału 5 lub więcej, możesz spróbować zmniejszyć w okolice 3. Wchodzisz w Login, wpisujesz 12233, potem "Do it" => Adaptation - grupa 01. Tam masz wyświetlaną dawkę paliwa na skok i możesz ją zmieniać. Będziesz miał tam wartości około 32768 próbuj zmieniać...
select/engine/login/12233/adaptacja/kana... 05 Tam w kanale 05 z 32768 zmieniłem na 33768 czyli max ;/
Mam problem z przekodowaniem sterownika silnika na automat. moge zmienic kodowanie tylko na 00002 lub 00003 jak wprowadzam inne to sie nie zmieniają Prosze o szybka odpowiedz czy jest to wykonalne w tym sterowniku, czy cos robie nie tak. Spróbuj wprowadzić najpierw login 12233.
Witam, chciałbym zmienić dekikatnie dawkę startową w silniku TDI 2.5 V6 150hp o symbolu AKL ponieważ ciężko odpala na ciepło. Login z silnika 1.9 12233 niestety nie pasuje zrywa komunikację. Proszę o pomoc zoriętowanych w temacie i z góry dziekuję.
Witam po bardzo długiej przerwie odnośnie problemu związanego z adaptacją nowego sterownika. Otóż jak wiadomo sterownik jak i licznik posiadają immobiliser i jedno z drugim musi wzajemnie się odczytać, jeżeli podłączymy nowy sterownik jest blokada immobilisera, aby zaadoptować cały zestaw, wchodzi przez vagcom 01-SILNIK, następnie LOGIN 12233, Adaptacja,...
login licznika login fabia login vectra
zamiennik cdm12 verbatim firmware bosch katalog
indukcja amica używana gruntowa pompa ciepła
Przekaźnik dmuchawy: funkcje, problemy, diagnostyka Napięcie żarówek w skuterze z akumulatorami 60V