Te logi, to .... Jedziesz 80 km/h na 3 biegu, odpalasz logowanie i wciskasz gaz w podłogę
Kurcze, czy ten PIN 1422 jest na pewno prawidłowy?. Próbuję dopasować ECU ale wszystko stoi w takim momencie jak na zdjęciu. Nic więcej się nie dzieje a czekałem 10 minut. Oczywiście wcześniej logowałem pinem z ECU.
Czy to możliwe aby przed liftowe moduły wymagały logowania do adaptacji? ( po liftowe wchodzą bez zalogowania)
Czas znaleźć elektryka? Sam logowałeś? Jaki login wpisywałeś przed kodowaniem / adaptacją?
Przy logowaniu sterownika 25 nie przyjmuje kodu z przywieszki 4096. Proszę o ocenę wsadu pamięci 24c04 z puszki immo tego auta.
Lizak to jest właśnie wkład. Loguj grupę 003 w Basic settings oraz dynamicznie. Zrób też 011.
Korekcja spalania w liczniku. Bez logowania, bez PIN-u. Dziwne masz te objawy ale nie pamiętam rocznika 1997.
Mam podobny problem w touranie tempomat znikną próby aktywacji ,dezaktywacji ;Kod logowania odrzucony przez sterowniki. błąd 22 Wymagane warunki nie zostały spełnione lub błąd sekwencji poleceń ,czy coś trza odblokować .
Panowie posiadam Sharana TDI 98r. Znalazłem wtyczkę przy kierownicy,zamontowałem manetkę z tempomatem,podpiąłem Polski VAG 4.9 wszedłem w silnik,następnie logowanie. Wpisałem kod 11463 i niestety nie działa a na do tatek wyskoczył błąd 17978 Proszę was o jakieś rady bo pewnie robię coś nie tak. :(
VAG czasami zczytuje błąd czujnika obrotów wału ale znajomy elektryk twierdzi, że ten błąd loguje się w VW automatycznie. Nie sądzę :) Skoro błąd jest sporadyczny to wiązka do sprawdzenia od czujnika.
witam mam problem z adaptacja nowego ecu, posiadam pin do nowego i starego ecu, wchodze w silnik kasuje bledy , loguje sie nowym piniem, wchodze w adaptacje potem kanal 50 i wpisuje stary pin mimo to nie kopiuje vinu itp , drugie pytanie czy jak uda sie ta adapacja czy odrazu przekopiuje sie immo ??
AJH to jest coś podobnego jak silnik 1,8T AGU/AEB, nie ma map sensora i jedyna opcja sprawdzenia doładowania to zewnętrzny zegar. Zlogować można jedynie przepływ, stuki, N75, lambdę, czyli loguje się dynamicznie kanały 001+013 | 002+025 | 002+007 Co do błędu to jest to czujnik obrotów walu korbowego - warto sprawdzić wtyczkę, przeczyścić, ewentualnie...
powinieneś poczytać w internecie co to są "logi dynamiczne" i jakie grupy się loguje w TDI - jest tego od groma na wielu forach ale zanim do tego przystąpisz musisz sprawdzić szczelność dolotu począwszy od turbiny do kolektora ssącego a tego to już raczej nie zrobisz a już z całą pewnością nie zdemontujesz turbiny aby ewentualnie wyczyścić zmienną geometrię...
Nie widziałem żeby miał pasażer :) manetka jest na miejscu więc chyba by mi to nie groziło :). Miałem na myśli że systemy uważałem za połączone, zrobione wg instrukcji z dedykowanego forum. Ale piszą chłopaki że obydwa nie będą działać. W takim razie 'trudno', jak się przełączyć na kierownicę? Czy też wyłączyć manetkę w ECU, bo tam nic nie widzę......
Witam, problem tyczy się sharana ASZ 130KM, 2005r. Jadąc trasę zaczęło poszarpywać przy ok 3k obrotów, niezależnie od biegu. Problem jest inny niż wszystkie które znalazłem tutaj, a trochę się naszukałem. Szarpanie ustąpiło po kilku razach, było ono od ok 2,8k, do 3.2k obrotów, w pozostałym zakresie szło dobrze. Po przejechaniu kolejnych 100km, znów...
Witam, (1.9 tdi ASZ 2004 r ) Zakupiłem nowy kluczyk ale nie mogę go dodać. Grot zrobiony, transponder w kluczyku ID48, pin immobilizera znany. W vagu wchodzę 25- immobilizer następnie Loguj ( normalnie wchodzi ) później Adaptacja kanał 01 i tutaj jak chcę dodać nowy kluczyk to wszystko mi zeruje (nawet stary kluczyk wywala). Czytałem w innym wątku,...
Witam po dłuzszej przerwie wymiana czujnika pomogła cześciowo. Do 120km/h jedzie duzo lepiej , nastepnie załapuje błeda 575. Będe dałej logowal dynamicznie. Dla potomnych wlutowanie PRka 10k załatwia sprawe da sie wystroić na stałą wartość np.1000.
Postanowiłem skrócić cięgno turbiny o 2 obroty i teraz logi wyglądają tak: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/endriu.kom_28910.... W samej jeździe odczuwam dużą różnicę auto z niskich obrotów szybciej startuje. Powiedzcie mi tylko czy tak można zostawić czy nie wykończy to turbiny?. W tym logu ciśnienie jest OK, ale to nie są typowe warunki jezdne,...
Witam. Jestem tu nowy wiec prosze o wyrozumialosc. Auto to sharan 2.0 TDI 140KM 2008r niestety nie znam oznaczenia silnika (EGR elektr. aku vaccum w pokrywie zaworow, fap, nie ma modulu elektrozaworow sterujacych, podcisnieniowych tylko n75 przy scianie grodziowej.Jezeli to pomoze komus w rozpoznaniu kodu silnika. Problem jak w temacie,walcze z autem...
logować logować hasło skype interia logować klawiatura logować
folia zegar opornik dmuchawy citroen gniazdka angielskie
philips senseo licznik geigera
Pioneer SX-P720 - zwarcie na taśmie Sound Image Control Zwarcie na taśmie w Pioneer SX-P720 - brak zasilania