W temacie nie używamy dużych liter - zmień go. Szukaj pod hasłem: "łożysko magnetyczne".
Witam , często pęka metalowa podkładka pod przegubem napędowym zewnętrznym i jej części przyklejają się do magnetycznej strony łożyska w pieście (tej odczytywanej przez czujnik ) lub ją uszkadzają . Ściągnij przegub napędowy zewnętrzny i zobacz powierzchnię magnetyczną łożyska piasty .
Toner złej jakości, bądź zużyte łożyska wałka magnetycznego lub wałek magnetyczny wytarty na łożyskach. Używaj tonera marki INTEGRAL Polecam! Stosuję go, od ponad osmiu lat, jest niezawodny i tani. Nie używaj innych gówien.
Witam serdecznie szukałem juz troszke na forum ale nie znalazłem jeszcze takiego tematu. Czy ktos sie tym zajmował ? Chodzi mi o budowe samego siłownika elektroamgnetycznego jak i o cały układ sterowania.
Pierścień magnetyczny łożyska?
Chyba też widziałem ten program :) czy to taka turbina jest? http://obrazki.elektroda.net/77_12334921... Warto jeszcze poczytać tutaj http://energia-odnawialna.info/content/v... jeśli chodzi o nowości ;)
Mogło się zapiec. Wkręć śrubę ale nie do końca, zostaw z centymetr niedokręcony i w tą śrubę przywal. Ze trzy razy. Bezwładność koła powinna pomóc mu zejść. Nie wal za dużo żeby gwintu nie zniszczyć. Przywal ze trzy cztery razy tylko tak fest. Młotek półkilowy. Potem próbuj jak na filmie. Albo rower do jakiego* warsztatu. Obojętnie. Może nawet tam gdzie...
Bodziu , co to takiego, magnetyczne free energy i czekoladowe lody też kręci ? Co prawda sprężarki z łożyskami magnetycznymi są ale cała PC?
.. Wiem, że dzieje się to tam gdzie czytnik był wymieniany. Czy zna ktoś jaka powinna być idealna szczelina pomiędzy elementami ABS. Pozdrawiam, Darek na pierwsze.. czytnik? Pierwszy raz słyszę takie określenie czujnika. na drugie.. konstrukcja tego zdania chyba lekko nie po polsku. No i jakimi elementami ABS? Tak to wygląda jakbys nie wiedział o czym...
AVE... Ale dyskusja nie była o łożyskach magnetycznych, tylko o takich, gdzie zachodzi proces tarcia. Z łożyskami magnetycznymi są dwa duże problemy: 1. łożyska pasywne nie nadają się do pracy pod obciążeniem, bo łatwo zdecentrować oś i doprowadzić do fizycznego kontaktu, a to w najlepszym razie oznacza duże tarcie, w najgorszym zniszczenie łożyska;...
A nie da sie obejść może tego że w próżni nie można wytworzyć prądu bo o ile mi wiadomo nie można?.... aaauuuuuuu!!! ...czy ja dobrze zrozumiałem, że w próżni nie można wytworzyć prądu?! (znaczy statki kosmiczne na korbę działają?!) cholera! a za komuny można było... ale to wszystko wina SB (pchali łapy we wszystko - nawet w fizykę)... Moderatorze!...
tam te łożyska są specjalne, maja przy bierzni pierścien magnetyczny.. pewnie założył zwykłe.
Dokładnie indukcja działa niczym 'koło zamachowe' w tej sytuacji... koło na łożyskach magnetycznych bez tarcia ;)
W 90% spuchnięte łożyska pod pierścieniem magnetycznym - czyli piasta do wymiany. Przydało by się ściągnąć piastę by to obejrzeć. Jak się postarasz to powinna zejść piasta po odkręceniu tarczy i zsuwaniu jest (piasty) z czopa wraz z odchylaniem tarczy. Czujnik raczej nie będzie odsunięty a będzie wytarty od wypchniętego pierścienia. Raczej mu to nie...
Jak wkładałeś (wbijałeś) łożyska? Te blaszki uszczelniające nawet przy lekkim wgnieceniu już stykają się z kulkami co może być przyczyną dziwnych odgłosów i szybszego zużycia łożyska. Co do oporów ruchu to świeże łożysko ma więcej smaru i mniej wyrobione kulki - pracuje początkowo nieco ciężej niż "wyjechane" ale z czasem się dopasowuje, a przynajmniej...
Spotkałem się z przypadkiem usterki w systemie z tarczą magnetyczną w łożysku, gdzie pomogła dopiero wymiana łożysk. Pomimo iż wizualnie nie budziły one zastrzeżeń. Usterkę można było rozpoznać bo błędy dawały się skasować a powracały dopiero gdy samochód był w ruchu.
Pytanie czy kontrolka gaśnie po włączeniu zapłonu czy pozostaje zapalona. Jeżeli gaśnie i zaświeca się po ruszeniu to system widzi inna prędkość koła - czujnik nie widzi tarczy magnetycznej na łożysku, uszkodzona tarcza, zła odległość, odwrotnie włożona łożysko. Jeżeli nie gaśnie po włączeniu zapłonu to masz uszkodzony czujnik lub zbieg okoliczności...
Rolek separacji się generalnie nie wymienia w tym modelu jeśli bierze po kilka kartek to wymień rolkę podającą i ciągnącą. Tryb napędzający wywoływaczkę NR 4400664140 NAZWA GR-10H025-87-06 Rolka separacji NR 4400669910 NAZWA K-ROLL-SPT UWAGA WYCZYŚĆ DOKŁADNIE ŁOŻYSKA WAŁKA MAGNETYCZNEGO MIKSERÓW ORAZ WYMIEŃ KÓŁKA DYSTANSOWE JAK BĘDZIESZ WYMIENIAŁ TRYB...
Przy okazji: gdzie i po ile kupujesz łożyska magnetyczne do swoich konstrukcji? Masz katalog? Przy okazji - kto tak powiedział, że kupuję takie łożyska? Te turbiny działają podobnie jak kolej Maglev. Pierwsze słyszę o łożyskach magnetycznych. Objaśnisz jak działają?
Czyli tymczasem Twój rotor unosi się na zwykłym łożysku magnetycznym (lewituje). Do silnika Adamsa, to ma jeszcze bardzo daleko. Jeśli to ma być silnik i coś napędzać, to opory powietrza i opory łożysk kulkowych muszą być pomijalne, czyli tu łożysko magnetyczne tylko podnosi koszty.
Witam. Przeczytałem wszystkie posty kolegi Zbyszka o łożysku magnetycznym. W rozwiązaniach przemysłowych stosuje się łożyska magnetyczne wszędzie tam gdzie istnieje konieczność pracy z bardzo dużymi obrotami. Wiertarki wielowrzecionowe przy produkcji masowej, takież centra obróbcze. Gdzie obroty są w granicach od 8000/min do 20000/min. Bardzo wątpię...
Ja czyta fabryczna a jak po swapie. Fabryczny czyta z łożyska magnetycznego a ten po swapie? Bo nie podałeś z którego A3. Ale pewnie też.
Zazwyczaj problem jest w piaście. W niej (łożysku) jest pierścień magnetyczny z którego czyta czujnik. Łożysko gnije i uszkadza pierścień. Trzeba zdjąć piastę by obejrzeć pierścień. Do tego potrzeba odkręcić śrubę piasty, jarzmo zacisku i tarcze hamulcową. Można próbować zaglądać przez dziurę po wyjętym czujniku ale może nie być nic widać. Zazwyczaj...
Łożysko magnetyczne? Masz: http://www.meditronik.com.pl/doc/plus/ma... Łożyska magnetyczne i hallotrony w jednym. Tylko nie wiem, jak by to pracowało w pozycji horyzontalnej. Trzeba sprawdzić w opisach. Ostatecznie jakieś łożyska o małych oporach i uszczelnienie labiryntowe. I zapomnij, że zrobisz to po taniości używając jakiegoś trójnika i wciskając...
To nie prościej dać na 24V? I najlepiej na łożysku magnetycznym - bo najcichsze; łożyska kulkowe z założenia są najgłośniejsze i najszybciej się wyrabiają, a przez to dodatkowo hałasują.
Witam Miałem identycznie i też w Multipli. Objazd po dwóch fachowcach - diagnoza identyczna czyli czujnik (u mnie prawy tył) - do sklepu 150,00 zł i już drugi rok spokój. Po uruchomieniu silnika centralka ABS sprawdza czy są czujniki natomiast już podczas jazdy wykonuje test i w momencie niepoprawnych odczytów wywala kontrolkę. Tego typu czujnik można...
Podstaw wałek ładujący i wyczyść wałek magnetyczny.
Przecież łożyska nie są wieczne wszystko po jakimś czasie wymaga remontu. Tłumaczyłem w poście #37 Używamy łożyska magnetyczne – (ang. Magnetic bearing) łożysko wykorzystujące do działania zjawisko lewitacji magnetycznej. Łożyskowanie odbywa się bez fizycznego kontaktu części łożyskującej z częścią łożyskowaną, eliminując tym sposobem tarcie...
Zrobilem tak jak mi radziliscie i rzeczywscie wszystko poszlo po masle, ale mam jeszcze jedno pytanie: czy oprocz rozyska na kole pasowym istnieja komponenty ktore sa odpowiedzialne za glosna prace pralki w/w??? Dziekuje za dotychczasowe wskazowki okazaly sie bardzo pomocne. Pozdrawiam domino. no pewnie łożyska na silniku szczotki silnika , pompa magnetyczna...
Magnes to nie problem. W najprostszym wypadku można poprostu odpowiednio obrobic magnes sztabkowy. Przy idealnym wykonaniu tego urządenia otzryma się rozbudowane łożysko magnetyczne.
front_89 -> czy ty nie próbujesz "dorobić ideologii"? Zastanów się, dlaczego nie stosuje się takich rozwiązań dla takich mocy... Łożyska magnetycznego nie przerobisz na prądnicę, bo je same trzeba czymś zasilić. Ciekły azot jak się nie mylę również ma jakąś lepkość wyrażoną w centistokesach, albo centipłazach - zwiększysz opory. :-) Lepiej zastosuj...
Pasek magnetyczny w łożysku uszkodzony.
Tam nie ma żadnego oleju ani smaru... Jasne, na sucho działa albo na łożyskach magnetycznych......
Nie przeszkadza, ma być wyżej niż szczotka magnetyczna. Co do łożysk... Poprzyglądaj się - jakoś to zmontowano. Po prostu je wysuń i oczyść. Tak samo oczyść końcówki mieszadeł. Jeśli przedostał się tam deweloper przez wytarte zimmeringi to trzeba je wymienić. Ale najpierw oczyscić i ponownie zmontować by dalej szukać powodu bladych wydruków.
No i właśnie pytanie, co mogłem zepsuć. W lewym łożysku przed montażem zauważyłem, że pierścień magnetyczny jest wysunięty dużo ponad płaszczyznę łożyska, więc go wcisnąłem tak, aby był na równo. Czy to mogło spowodować taką usterkę?
Boże! chyba będę musiał na chwilę wrócić. PODUSZKI MAGNETYCZNE. ŁOŻYSKA MAGNETYCZNE itp. PRZECIEŻ TO OCZYWISTE! Praktycznie wszystko polega na logicznym posłużeniu się polem magnetycznym i w taki sposób ułożeniem źródeł tego pola aby wyeliminować jakiekolwiek tarcie.
Z tego co wiem, to w takich pociągach stosuje się magnesy i elektromagnesy. Coś jakby wielki silnik liniowy z łożyskiem MEGLEV (są nawet wiatraczki Sunon z łożyskami magnetycznymi). -- pozdrawiam Hefi
Paweł, zamknij ten temat, bo gość rady dostaje co ma zrobić a On i tak przy swoim rozumowaniu obstaje. Poza tym to łożysko magnetyczne bardzo podejrzane w tym roczniku.
Z doświadczenia podpowiem że najczęściej w tym modelu uszkodzenie jest w przednim lewym kole. Pierścień magnetyczny na piaście. Niestety trzeba wymienić całość tj piasta z łożyskiem.
Zajrzyj do pieca i zobacz w jakim stanie jest wałek teflonowy czy nie jest obklejony tonerem. Dodatkowo sprawdż czy nie wyrobione są łożyska wałka dolnego
W moim układzie pomiędzy jedną parą magnes/kontaktron a drugą jest kawał metalu w postaci łożyska. Liczyłem, że to dość skutecznie wyeliminuje jakiekolwiek oddziaływania pomimo dość niewielkiej odległości. Mam więc Para / Łożysko/ Para / Łożysko = działa Para / Łożysko / Para / Łożysko / Para = nie działa łożysko to żelazo,żelazo to ferromagnetyk i...
U nas problemem było lozysko pierścień liczący obroty miał 2 razy więcej magnesów. Prosty sposób sprawdzenia starego i nowego lozyska przyłożyć do dziecięcego tabletu magnetycznego i zobaczyć jaki robi ślad i porównać z nowym łożyskiem. Nowe fizycznie pasują ale niektóre (tansze) liczą podwójnie prędkość
Na wałku magnetycznym od strony napędu jest łożysko kulkowe.To łożysko zaciera się i wyciera wałek magnetyczny.Dowymiany masz napewno dwa łożyska, uszczelki ,wałek magnetyczny i rolki dystansowe.
Nie wiem, co za Alek Z miałby wykonać radiometr Crookesa na zamówienie i za ile, ale może dałoby się zamówić jakiś miniaturowy? Przy małych rozmiarach może mieć sens łożysko magnetyczne - magnes neodymowy lewitujący nad wklęsłą płytką z bizmutu, bądź grafit lewitujący nad magnesami neodymowymi (np. w Wikipedii, hasło [url=https://pl.wikipedia.org/wiki/Diama...
Dziękuję, sądzę że już wiem co wiedzieć chciałem. A jeszcze... Jaka jest trwałość/koszt wytworzenia tych magnesów? Czy należy się spodziewać że łożyska magnetyczne czy torowiska szybkich kolei z magnetyczną poduszką zaczną teraz powstawać jak grzyby po deszczu?
z pierścienia magnetycznego w łożysku.
Pompa myjaca: - do wymiany łożyska - do wymiany kapsel z turbiną i uszczelniaczem Pompa spustowa: To silnik magnetyczny i nigdy nie pracuje równo, ale twój przypadek wygląda na szmelc, należało by ją wymienić.
No to to już jakaś konkretna odpowiedz an temat ;) A co jakby zastosować łożyska magnetyczne (minimalizacja oporu mechanicznego) i utrzymywać temp. w komorze z zewnętrznego źródła... czy taki system by zadziałał??
Skąd pewność że piszczy wywoływaczka ? W tych modelach najczęściej piszczy bęben obracający się na metalowej osi. Co do samych zębatek to nie występują osobno. Jeżeli zaś są mocno wytarte to masz ewidentnie problem z oporami wewnątrz wywoływaczki . Obtarcia to skutek wytartego wałka magnetycznego i tu nawet założenie białych kółek z łożyskami niewiele...
Witam. Regulacja luzu promieniowego w tego typu tokarkach polega na rozprężaniu pierścienia wewnętrznego łożyska głównego, które jest osadzone na stożku wrzeciona. W tym celu należy wymontować znajdujący się na wrzecionie przed tym łożyskiem pierścień dystansowy tzw. dwudzielny. Pierścień ten należy przeszlifować na szlifierce do płaszczyzn ze stołem...
lozysko wirnik lozysko amortyzatora lozysko sprzegla
podlaczenie radia schemat brother reset licznika bębna amortyzatory ariston
kolokwium obwody kolokwium obwody
Ursus 1224 - Problemy z uruchomieniem zimnego silnika, biały dym, nierówna praca Koszt kodowania kluczyka do immobilisera Skoda Octavia II 1.6 MPI 2004