Klucz 13 oczko rusz góra dół i już wiesz czy zacisk czy linka
Przyczyna usterki - wypadły końcówki linki prawej i lewej z mechanizmu zaciągania. Wystarczy zdjąć osłonę dźwigni (pociągając w bok i do góry) i zamocować w odpowiednie miejsce końcówki. Niestety trzeba mocno ciągnąć lub odpiąć końcówki linek przy zaciskach, zamocować górę i dopiero dół. Zdecydowanie łatwiej i szybciej
W starych pompach dwie śrubki od spodu blokują sekcje .
To jest samoregulator, więc jak sama nazwa wskazuje jeśli nie jest przekorodowany, to... sam się wyreguluje. Regulowanie go na wciśniętym hamulcu roboczym nie ma najmniejszego sensu. Jak chcesz go wstępnie wyregulować, to tak, żeby na luźnej lince i nie wciśniętym hamulcu, szczęki ledwo co ocierały o bęben. Jak nie masz rantu na bębnach to możesz regulować...
Witam Instrukcję posłałem na PW. Bęben kręci się tylko przy wirowaniu, podczas prania nie powinien sie wcale obracać a kręci się tylko wirnik. Sprawdź czy silnik obraca się w obie strony a tylko wirnik pralki w jedną. Jeżeli obroty silnika są OK. to może być luźny hamulec przekładni planetarnej. Sprawdź sprzęgło (urządzenie z linką które odhamowuje...
WItam! Mam problem z hamlcem ręcznym w vw polo '98, :cry:mianowicie wyglada to tak.. zaciśnięte szczęki na bebnach z tyłu,i nie można praktyczne jechać.. przy czym dzwignia ręcznego porusza się luźno jakby bez najmniejszych oporów- jak przy zerwaniu.. Jestem początkującym posiadaczem i nie mam pojęcia co może być przyczyną. Proszę o pomoc!! Czy można...
Sprawdź czy poprawnie działa wyłącznik zapłonu, może jest zbyt luźna linka od hamulca lub blaszki się odkształciły.
Tylne koła się grzeją i trochę śmierdziało lekko. Tak kobitka przejechała 4 km. To jest raczej wina linki, zatarta, zamarznięta, lub zapieczonych rozpieraków. Jeżeli jechała i "się zagrzało" to gdyby linka (lub jakieś inne cięgła, które są tam zastosowane) były luźne to hamulec by "odpuścił", bo koła zrobiły się ciepłe i by "odmarzło". Ale skoro trzyma...
Sprawdź przesłonę egr-u , czy nie jest luźna w stosunku do dźwigni . To samo sprawdź z klapą hamulca silnikowego . Odepnij siłownik egr-u z dźwigni i zabezpiecz ją drutem w pozycji zamkniętej . Sprawdź czy dymi . Przesłona EGRu może otwierać się przy zblokowanym wydechu , np hamulca silnikowego lub zapchanego katalizatora/tłumika .
Jeżeli masz dźwignię do regulacji obrotów ma być luźna, jeśli gasisz puszczeniem dźwigni hamulca - nie (ale chyba wtedy jest jedna sprężyna).
Może podepne się pod temat, mam passat B5 1.9 TDI, AJM, parę dni temu pracy silnika towarzyszył pisk, albo nie wiem jak ten dźwięk nazwać , po tym jak dźwięk ucichł passat nie mam mocy wcale lub powyżej 2,5 tys obr dopiero ma.nagly przypływ mocy....byłem dziś na komputerze, miał błąd ciśnienia na turbo, po wykasowaniu, błąd nie wrócił ale mocy dalej...
Sprawdź czujniki czy wszystkie przewody stykają do kostki nie są luźne.
Znalazłem ta instrukcję i zapisałem ale niestety jest nie w naszym języku a ja po angielsku nie za bardzo. Przyjrzę się jeszcze mechanice. Tak na pierwszy rzut oka to wydało mi się dziwne , że hamulec jednego talerzyka luźny jest a ogólnie wydaje się być wszystko OK.
Głowica jest brudna lub uszkodzona, ewentualnie hamulec jest luźny.
Witam u mnie w Lagunie 2005r. zrobiło się coś podobnego tzn.po uruchomieniu zapłonu brak jakiejkolwiek reakcji hamulca zapala się kontrolka stop,awaria hamulca...hamulca nie da się zaciągnąć ani odciągnąć...linka awaryjna po pociągnięciu wydaję się jakaś luźna i nie wraca na swoją pozycje...czy ktoś może coś podpowiedzieć od czego zacząć?
Z twoich opisów nasuwa sie jeden wniosek MASA! Masz gdzieś luźną masę (minus)
Skrzynia przy blokowaniu nie wydaje podejrzanych dźwięków? Podnieś sobie jeszcze przód samochodu i pokręć kołami "w powietrzu do tylu" przez chwilę.Może coś jest nie tak z hamulcami podczas kręcenia się kół do tyłu,luźny klocek,odpadająca okładzina... Sprawdzić nie zaszkodzi a na pewno to tańsze niż skrzynia lub jej remont ;-).
Temat nie rozwiązany, odpuściłem. Nie zmienia to faktu, że chętnie bym się dowiedział co jest grane. Miałem jeszcze jeden pomysł: może któraś z krańcówek w mechaniźmie ale to luźna sugestia.
Pedał hamulca jest luźny i nie napiera na pompę ? Są dwie regulacje do popsucia, nieustawienia po np wymianie pompy hamulcowej/serwa. Nie to, to pompa puszcza. Z przewodami koledzy sugerują spuchnięcie w środku, lub jakiś paproch w układzie - dwa na raz, to chyba nierealne, także, pompa ?
Witam, nowy rower trójkołowy po złożeniu w czasie jazdy, bez względu na to czy kręcimy pedałami czy nie, chce skręcać w lewo a w prawo są duże problemy skręcić. Napęd ma na tylne prawe koło, 7 biegów. Po drugiej stronie jest hamulec taśmowy, luźny. Koła kręcą się lekko bez oporów. Zmierzone odległości od przedniej osi do tylnych kół, różnica 3 mm. http://www.senior.pl/porady/roznosci/375...
W prawidłowo działającym hamulcu klocki są luźne, tzn tłok się cofa na tyle żeby klocek nie dociskał do tarczy W prawidłowo działającym układzie tłok nie cofa się wcale. Klocki ślizgają się po powierzchni tarczy. To co powoduje ten luz to bicie tarczy która odpycha klocki razem z tłokiem. W idealnym przypadku klocek ślizga się po tarczy ale nie jest...
Cześć, ostatnio po mocnym zaciągnięciu hamulca ręcznego dźwignia zrobiła się luźna, więc podejrzewając, że linki się wyciągnęły, zleciłem ich wymianę. Wymianą zajmował się mechanik, odebrałem od niego samochód, jednak ręczny łapał dopiero na 6 ząbku. Chciałem trochę go podciągnąć, ale w jednym z zacisków zauważyłem dziwną sytuację. Gdy ręczny jest...
Witam. Posiadam crossa 125cc Barton 2024r produkcji. Manual 4 biegi. Po kilku wyjazdach zaczął trzymać przedni hamulec i da się przekręcić kołem rękoma ale hamuje odrazu no stawia opór. Do tego doszedł stuk najbardziej jest przy zawracaniu. Sprawdziłem w powietrzu wziąłem crossa na podnóżkę i kręcę kołem i w jednym i tym samym momencie słychać stuk....
Z kosiarka temat wyglada nastepujaco: Wymieniłem filtr powietrza i dodałem do benzyny dodatek do paliwa. O połowę lepiej. Wyglada na to że gaźnik po 12 latach nadaje się do konkretnego czyszczenia. Języczek regulatora oczywiscie ma latać ale nie az tak, problem z mieszanką czyli czyszczenie gaznika powinno załatwić sprawę. Dodatkowo zauważyłem że linka...
Jak się nie zdejmie jak się zdejmie? Z wałków zwal i masz luźny. Nie ma żadnych blokad, po drugie blokady nie służą do odkręcania koła rozrządu. Gwint jest prawy. Pneumat albo jedynka wbita i wciśnięty pedał hamulca. Blokować wał blokując wałki rozrządu w aucie na pasku to tylko desperat z elektrody może wymyślić.
Matizem to się dało bez problemu zjechać. Sztuką było zjechać trabantem albo syreną i jednocześnie nie zatrzeć silnika lub nie spalić hamulców.
Kamera OK. Przyczyna-zbyt lużny hamulec lewego talerzyka.Temat zamknięty.
Czy to świszczenie nie pochodzi od pompy vacum tj. nieszczelnego jej króćca (sprawdź, czy jest on luźny). Ponadto, czy masz "dobry" hamulec zasadniczy tj. czy działa Ci serwo poprawnie ( wiesz chyba jak się je sprawdza ). Sprawdź ewentualnie jakie podciśnienie daje pompa vacum, bowiem od jej wydajności zależy m.in. praca turbiny.
Cześć, po zimowym serwisie mam problem z traktorkiem. Wymieniłem łożyska w wariatorze i w przeniesieniu napędu jazdy. Wszystko złożyłem prawie tak jak było. Prawie, bo nie pamiętam jak naciągnięta była sprężyna hamulca. Jednak nie to mnie martwi. Silnik pracuje, rolka paska obraca się, ale ten stoi i nie napędza wariatora. Wydaje się bardzo luźny. Przesunąłem...
Miałem dwukrotnie podobny przypadek w Ford Galaxy Mk1 1.9 tdi, rocznik 1996. Usterka była w moim przypadku banalna. W dolnej części deski rozdzielczej po stronie kierowcy nad pedałami (sprzęgło, hamulec, pedał gazu) jest skrzynka z bezpiecznikami. Ustawione są pod pewnym kątem w dół. U mnie z luźnej oprawki wypadł bezpiecznik i też wskaźniki prędkości,...
Na czysty kawałek kartki z zeszytu daj kilka kropli spirytusu i delikatnie przyłóż do szczelin, gdzie są czytniki i powoli kręć bębnem wizyjnym. Należy także wyczyścić głowicę audio/synchronizacja a także cały tor prowadzenia taśmy z rolkami włącznie. Sprawdź naciąg taśmy a szczególnie lewy hamulec. Zwróć uwagę czy ta duża rolka dociskowa nie jest...
Witam. OPEL Astra G 2002 rok 1.6 16V benzyna. Na dźwigni hamulca ręcznego jest luz, wynikający z luźnej linki hamulcowej. Gdzie znajduje się (mechanizm, śruba) podciągająca linkę, aby luz ustąpił? Pozdrawiam.
hamulec luźno świeci, a wciśnięty gaśnie. Obróć wyłącznik o 180°
No to żeś mnie załamał. Wszystko dobrze a jest źle. Hamulec lewego talerzyka luźny, nowa rolka, panewki to może trzeba się przyczepić osadzeniu pachołków w gniazdach co już sygnalizowałeś. Najlepiej sprawdzaj po kolei wszystko bo może czegoś nieszczęśliwie niedopatrzyłeś. Jak masz innego sprawnego Sharpa podstaw cały spód. Może to Cię na coś naprowadzi....
Sprawdź, czy przewód powietrzny serwa nie jest luźny, który może być też luźny przy pompie wacum. Czy masz "dobry" hamulec nożny (np. twardy pedał i kiepski efekt hamowania). Ponadto jak pracuje silnik tj. czy sterowanie turbiną nie odbiega od normy. To, że cichnie szum przy ruszaniu kierownicą tłumaczyłbym właśnie jakimś pośrednim naciskiem na ścianę...
Kupiłeś niesprawny zacisk po prostu. Proszę mi powiedzieć ile powinien wysuwać się tłoczek w zacisku, podczas przesuwania dźwigni/wajchy od ręcznego? Nie mierzyłem, ale na oko widać że to będzie ze 3mm co najmniej. Tłoczek tyle wychodzi na ile mu szczelina pozwala, ale jak zawalone rdzą syfem i bez pojęcia montaż to się nie dziwię. Po drugie jak hamulec...
Sprawdź jeszcze czy tak samo zachowuje się tablica wskaźników podczas zaciągnięcia hamulca ręcznego podczas wolnej jazdy, może przyczyną jest styk dźwigni hamulca ręcznego albo sama dźwignia jest luźna.
Mi wystarczają dwa solidne śrubokręty. Reszta to kwestia wprawy i techniki. Wszystko robisz na opuszczonej bramie. Musisz ją najpierw ręcznie spuścić do dołu. Pamiętaj o zwolnieniu hamulca jak jest zamontowany.
Witam, mam taki problem mianowicie czasami zacina mi się hamulec ręczny i chciałem się dowiedzieć co może być tego przyczyną a mechanik ze mnie żadne. Sprawa wygląda tak, że czasami jak zaciągnę hamulec ręczny to nie chce odbić i jest luźny do takiego momentu jak został zaciągnięty, poruszanie kilkakrotne do tyłu i do przodu samochodem i hamulec wraca...
Zawsze ustawia się odległość(na luźnej lince) między bębnem a szczęką na początku.Potem ustawia się linkę.Jak tak robiłeś to ok.Jak dalej nie hamuje to albo linki kiepskie albo coś nie tak w środku.Trzeba rozebrać i skontrolować.
Nie wiem jak jest dokładnie w Twoim autku ale w innych pod osłoną siłowników są włączniki krańcowe które strują elektrozaworami. Gdyby krańcówka otwartych lub zamkniętych drzwi szwankowała to nie zasteruje otwarcia i nie zwolni hamulca. Ale to jest tylko luźna podpowiedź. :)
1. Po pierwsze porządne opony! Na jakich jeździsz teraz? producent? letnie/zimowe? w jakim stanie? 2. Jeśli masz ABS to koła nie maja prawa się całkowicie blokować - jeśli tak się dzieje to masz niesprawny system ABS. Możesz to sprawdzić, najlepiej na luźnym piachu rozpędź się wciśnij hamulec do oporu - jeśli ABS działa to będziesz czuł charakterystyczne...
Powodem jest nierozprzedanie skrzyni po wciśnięciu sprzęgła. Dźwignia sprzęgła jest połączona z hamulcem. Spróbuj jeszcze regulacji. Pasek musi być luźny po wciśnięciu sprzęgła. Ta sprężyna zwalniająca sprzęgło, po nacisnięciu dźwigni, nie jest zbyt krótka?
Jeżeli łańcuch generuje drgania, to będzie wyzwalać hamulec. Wyciek oleju to standard, dlatego pisałem wcześniej o konieczności włożenia w nią pieniędzy na start. Ktoś to podłapał oferując specjalna kuwejtkę pod pilarkę. Połączenie wężyka w karterze trzeba wkleić lub zrobić patent z wężykiem (opisywałem już na elektrodzie). Następnie wymiana świecy...
ALbo ci cos odpioł z dolotu albo uwalił ecu pry spawaniu. AGA może mieć luźna rurę...
Pierwszy problem to pewnie uszczelka pod głowicą. Jeśli na gorąco luzujesz korek czyli spuszczasz ciśnienie a po jakimś czasie znowu ciśnienie jest tzn że coś pompuje w układ. Skoro kompresor wymieniony to zostaje silnik. Można zrobić test CO ale nie zawsze jest to miarodajne. Możesz jeszcze jeździć z luźnym korkiem aż przedmuch się zrobi większy.
Chodziło mi, o sprawdzenie tych ruchów bębna czy też haczy o coś........ Ale tego nie sprawdzisz na wył. ponieważ jest wł. hamulec, musisz najpierw włączyć ją aby odblokować , wtedy masz że tak powiem "luźny bęben".
Witam Układ hamulcowy nie jest zapowietrzony? Przewody hamulcowe są w dobrym stanie? Przewody wyglądają ok, brak wycieków więc zapowietrzenie wykluczam. Dodam że gdy auto stoi na podjeździe nacisnę hamulec i puszczę coś strzela w tym hamulcu. Może faktycznie coś jest luźne i gdy auto stoczy się w tyl odbija a jazdą w przód blokuje aż robi się patelnia...
Samoregulacje pewnie nie trzymają. Przyrdzewieją i będzie O.K. Co się dzieje gdy pompujesz pedałem. Podnosi się (twardnieje)? Luźne samoregulacje w nowych szczękach , to stały problem w tym autku.
Żeby sprawdzić nie potrzeba kanału.Starczy zdjąć tylne koło i sprawdzić luz linki.Najlepiej we dwóch jedne zaciąga ręczny a drugi kontroluje naciąg i już wiadomo czy zerwana czy luźna, pozdro
A po dokręceniu koła (zakładam że wiesz już z której strony jest problem) to szybko wraca ten problem? Przy pierwszym hamowniu przy większej prędkości? Śruby od felg przy odkręcaniu nie są luźne? Najbardziej pasuje że coś z hamulcami nie tak. Czuć na pedale hamulce ten problem czy nie?
Pytanie do praktyków: naprawiam auto które stoi pod chmurką od roku. Czas robić testy, niestety tylne kola stoją na amen. Hamulce typu tarczobebny. Zaciski z klockami zdjąłem, trzymają szczęki na bębnach. Linki ręcznego luźne. I teraz dylemat: czy nie pozostaje mi nic innego jak szlifierka i cięcie tarczobebna? Nic mądrzejszego nie przychodzi mi do...
Część zobacz czy po twoim psikaniu powietrzem w cylinder masz w środku jeszcze gumkę która uszczelnia połączenie. Możliwe że jest usKodzony zawor Y460 ale osobiście sprawdził bym wiązke elektryczna która wychodzi z obudowy bezpiecznikow silnikowych i biegnie przodem silnika koło visco do w/w zaworu. Plus często spotykałem się ze o dziwo wtyczka połączenie...
Kinematyka układu przeniesienia napędu: korbowód -> przekładnia kątowa -> przekładnia pasowa -> dyferencjał + bieg luźny -> półosie -> przekładnia łańcuchowa -> koło dyferencjał: https://obrazki.elektroda.pl/5098376500_... Lewa strona koła pasowego jest połączona z dyferencjałem, prawa jest luźna. Przesuwając pas z jednego na drugi...
Palcem pewnie Sprawdziłeś(jeżeli dobrze pamiętam tam ma być 0,9 bar), jeżeli króciec nie jest luźny i nie ma nieszczelności na, wężykach to zapewne pompa paliwa, to by wyjaśniło paliwo w oleju.
Naprawiono. Z vacum wystaje rurka, która była luźna,z tamtąd leciało powietrze,zamiast w przewód. Zakleiłem olejem epiksydowym. Jak nowy.
czyli co próbować poszukać w luźnych kablach, a mam pytanie czy przy pompie abs jest jakiś wymienny czujnik ciśnienia , ewentualnie jakiś czujnik położenia pedału hamulca czy takie coś nie występuje . Z góry dziękuję za wszelkie sugestie naprowadzenia co to może być.
Spróbuj złożyć w/g wskazówek. Na opisanym zdjęciu czarny element założony wahliwie na szarej podstawie to ten hamulec. zabezpiecza przed zwinięciem przewodu w czasie pracy. Nic prościej się chyba nie da opisać. Powodzenia.
Na to wygląda. Różowy luźny kabel z głównej wiązki ma być podłączony do hamulca ręcznego. Jeśli się podłączy go do masy przez zaciągnięcie ręcznego to umożliwi to działanie DVD. Możesz go podłączyć do masy na stałe i jeśli radio nie ma czujnika ruchu, to będziesz mógł mieć DVD/TV włączone non stop.
Dobra, wracamy do wątku. Moja opinia, ale tylko moja. Jestem zadowolony z mojego elektrowozu. 9 rok eksploatacji! 80 tys km Auto robi to, co jest od niego oczekiwane - zapewnia transport na bliskie dystanse. Podsumowanie: 6 000 litrów paliwa nie spalone (posiłkuję się średnim zużyciem paliwa w Hondzie Civic 1.8, aucie porównywalnej klasy) 40 litrów...
Ja bym się skłaniał bardziej na mechaniczną część silnika -utarte wałki -luźny łańcuch. Tą co mam wymieniałem słupek zatarte oba wałki na panewkach. Dodano po 25 A jaki masz przebieg ?
Sorki ze tak długo mnie było. Był luźny i trochę popękany wężyk od pompy vacuum w stronę Serwa. Wymieniłem i wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam.
być może to ten krociec ponieważ był no luźny i mógł puszczać fałszywe powietrze.Skleiłem go. Jak sięgam pamięcią to hamulec też czasami wydawał się zbyt twardy. Dodatkowo wyczyściłem EGR, było tam pełno nagaru ale zawór działa poprawnie(sprawdziłem to ,,na krótko" :P) mam tylko jeszcze jedno spostrzeżenie, a mianowicie gdy robiłem test wyjść to podczas...
A na dowód że to przewody rozegnij opaske metalowa co trzyma przewód w połowie tak aby przewód był luźny i sprawdź. I słuchaj kolegów dobrze radzą
Co do akumulatoru sprawa się wyjaśniła;) klema minusowa była luźna ;/ teraz błąd został tylko asr esp Naciskałem przez 15 minut pedał hamulca i zauważyłem ze zazwyczaj po naciśnięciu światła świecą lecz światło centralne w klapie swieci raz mocniej raz słabiej a czasem przy przesunięciu hamulca do końca mrugnie tak jak by mocniej...czujnik stopu czy...
zrobiłem próbę: odłączyłem przewód podciśnieniowy od serwa i gaz do dechy. załączył się ASR i zablokowały hamulce, popuściłem rurkę przy samej pompie i puściły. Więc serwo nie blokuje .Jeszcze raz w ten sam sposób zablokowałem hamulce i przy zablokowanych odkreciłem pompe od serwa ,jakieś 5 mm była luźna i tak hamulce trzymały, dopiero jak poluźniłem...
Witam. W mojej mającej cztery lata kosiarce Makita PLM5120N2 z silnikiem B&S 625E zacząłem słyszeć dziwny dźwięk podczas gaszenia silnika. Dźwięk jest nieco trudny do opisania, z jednej stron brzmi podobnie jak niedokręcona blacha/osłona (podobny miałem w starej kosiarce), taki trochę metaliczny ale z drugiej strony jest on nieco niższy, bardziej pełny....
Jeśli będzie luźna, to będzie strata podciśnienia, tym samym będzie "twardy" i mniej skuteczny hamulec (serwo mniej wydajne). Ponadto podciśnienie wytworzone przez pompę vacum steruje pracą turbiny, od której zależy m.in. moc silnika. Aby usunąć usterkę jedni uszczelniają klejem (lepiszczem) a inni wymieniają to połączenie. Ma być szczelne (ciasno wciśnięte).
Witam, auto jak w temacie rocznik 2008 silnik n43. Prosta naprawa brak podciśnienia na serwie hamulca, zlokalizowałem uszkodzony luźny króciec w vaccu pompie. Wymontowałem była oryginalna, zamontowałem nową firmy "trucktec"(miał ktoś z nimi styczność? Nie wygląda to na "chińczyka" firma niby Niemiecka produkuje tylko dla Mercedesa/ Bmw/Audi i scani...
Czy aby na pewno jest w nim przetwornica? ; chyba brzęczą luźne blachy w transormatorze zasilacza. Wyświetlacz - sprawdź/wymień D5109. Przewijanie - prawdop. masz uszkodzony prawy hamulec (pod windą). Pozdrawiam.
Witam mam pytanie popsuł mi się hamulec ręczny bylem u mechanika zrobił go działał jakieś 2 dni ;) i znów to samo zaciągam i wcale nie hamuje ,kontrolka świeci. I czuć linkę jak zaciągam, nie jest raczka całkiem luźna. Co może być powodem ze wcale nie hamuje ?
Witam, udało Ci się naprawić problem? Ja mam problem co prawda z traktorkiem Gutbrod SLX 76 R, pomimo, że miałem luźny pasek od napędu noża (też ręczne zał/wył) to on nadal tak się sklejał z kołami pasowymi, że kręcił nożem pomimo, że hamulec dotykał koła pasowego. Więc wymieniłem pasek na nowy i od razu nowy hamulec, jak się okazało kupiony został...
Niestety zegar nie działa jak powinien. Po podłączeniu go pod napięcie, założeniu ciężarka i ustawieniu głównego koła na dolną pozycję mechanizm zegara ciągle podnosił ciężarek i opuszczał. W porównaniu z filmikiem pokazującym jego działanie wygląda to na to, że brak jest jakiegoś hamulca utrzymującego ciężarek. Ponadto zauważyłem, że element wraz z...
Witam, Rolki chodzą luźno, ale hamulec to może być niezły pomysł. Nie przyszło mi do głowy - mówiłem, że nie robię w tym na codzień :wink: Wielkie dzięki.
Kabel od ręcznego ma najczęściej ciemnozielony kolor i nie jest spięty ze złączem ISO (luźny kabel). Daj zdjęcie tej kostki, postaram się zlokalizować
Dobra. Koniec tego. Bo jeszcze się okaże, że te hałasy, to luźny tłumik końcowy...
Witam. Mam problem z moim traktorem Case 1390 z 1982 roku. Biegi trudno wchodzą po wćiśnięćju sprzęgła przy zapalonym traktorze. Słychać zgrzyt na każdym biegu. Jednak gdy zgaszę traktor, włączę bieg i zapalę traktor, to biegi wchodzą normalnie, dopóki nie puszę sprzęgła. Gdy wcisnę sprzęgło, traktor jedzie dopiero po wcisnięciu hamulca traktor staje....
Jest to Renault Clio I, '92. Na przewodzie nie ma żadnego zaworka. Krócieć który wychodzi z serwa rzeczywiście wydaje sie być luźny, tylko sprawdzałem w innym aucie i tam jest tak samo, ale sprawdzę to jeszcze.
Zrobiłem pomiary na żarówkach pozycyjnych przednich, Na odłączonych światłach LED, WYŁĄCZONYCH POZYCYJNYCH ALE Z WŁĄCZONYM HAMULCEM (STOP). Wyniki: lewa strona 3,8V Prawa strona 0,31V. Przepiąłem Ledy na prawa stronę i działają normalnie, ale problem wykryty przy okazji montażu LED, pozostał. Czy to wina masy na tylnych światłach, że przód pokazuje...
Witam, Kupiłem traktorek ogrodowy John Deere LX176, z roku 1997 z hydrostatyczną skrzynią biegów. Generalnie traktorek super! Skrzynia sucha, nic nie cieknie, silnik również, zapala od strzała. Gdy traktorek jest zimny, wszystko jest ok, jedzie do przodu, do tyłu itp, czasem jak ma trudności (jakaś przeszkoda typu pień którego nie zauważyłem pod kołem)...
Automat CVT Dodano po 10 Nie ma czujników grubości klocków, czujniki ABS działają prawidłowo. Jest czujnik poziomu płynu hamulcowego, ale płyn wymieniłem stan pod max (rozbieralem zaciski, wymienialem gumki, tłoczni luźno pracują) hamulce jak brzytwa nie czuć by były zapowietrzone. Rozlaczylem akumulator sądząc że to błąd do skasowania na komputerze,...
Bolączka wielu polonezu, walczyłem kiedyś z tym problemem sprawdziłem wszystko co mogło mieć z tym związek, wszyskie luźne wsuwki i połączenia. Problem po jakimś czasie wracał i dałem sobie spokój. Zauważyłem, że jak poruszyłem urz. mikroprocesorowym to kotrolka nie raz gasła, po podgięciu wsuwek w gnieździe tego uządzenia była poprawa, ale problem...
Jak by nie ten włączony kluczyk i praca auta to by wyglądało na luźną masę ale sprawdź może to to a jak nie to egzorcysta potrzebny.
Czołem forumowicze!, mam dość ciężki problem z Vectra, parę razy wpadł mi pedal sprzęgła w podłogę, pare razy odpowietrzylem i zawsze śmigal tydzień, dwa i następne odpowietrzenie żeby się upewnić że wszystko wporzadku, po trzech tygodniach pedal znów wpadł podczas jazdy, mówię jeszcze raz spróbuję może zostało coś tego powietrza, no i znów pojeździłem...
To nie jest przyczyną przeładowania turbo. Króciec, nawet jeśli jest luźny i powoduje nieszczelność to najwyżej możesz mieć niedoładowanie i twardy pedał hamulca więc szukaj gdzie indziej bo to nie to. Jakakolwiek nieszczelność w układzie podciśnienia nigdy nie powoduje przeładowania turbo !
Stukanie pojawiło się przed rozbieraniem koła a co do mechanika mam 200% zaufania.Sam myślę że luźne są szczęki.
Bębny z obu stron wchodzą na styk czy bardzo luźno tudzież z jednej ciasno a z drugiej luźno?
Witam. Problem dotyczy corsy. Otóż po przejechaniu kawałka drogi blokuję się tylne lewe koło i samochód jedzie bardzo opornie. Czuć, że ma ciężko i nagrzewa się bęben z tyłu lewy. Zostało wymienione zawieszenie (same amortyzatory, sprężyny są w porządku), łożyska są też dobre, wywalona linka ręcznego (była pordzewiała, a ręcznego i tak nie było). Nie...
Pierwsza czynnoscią jaką musisz wykonać to sprawdzenie toru prowadzenia taśmy-w tych modelach czesto poluzowaniu ulegały prowadniki tasmy(z reguły lewy-rozklejała się podstawa od miedzianego(?) wspornika i w efekcie prowadnik zmieniał wysokośc a na obrazie pojawiały się pasy lub występował efekt braku synchronizacji) pionowej.Sprawdź również hamulec...
Witam, posiadam Renault Laguna 2 kombi 2002r. ostatnio mam problem z masą. Tak myślę... Podczas jazdy i postoju przy wcisnięciu pedału hamulca zapala mi się kontrolka świateł przeciwmgielnych przednich. Szukam w internecie schematu z punktami masowymi dokładnie przy jakim elemencie się znajduje może po prostu jest luźna i trzeba ją dokręcić. Lubię grzebać...
Informacyjnie podaję, iż w Golfie IV, 110 KM, TDI miałem luźny przewód wychodzący z pompy vacum. Usterka ta zaskoczyła mnie podczas jazdy tj. gdy musiałem parę razy nacisnąć na pedał hamulca, wówczas pedał hamulca stawał się "twardy" a efekt hamowania słabszy. W takiej sytuacji kierujący może wpaść w panikę myśląc, że hamulec uległ awarii. Nieraz wydawało...
Cześć, dostałem na przeglądzie info, ze prawy tył ręcznego nie działa dobrze. Sprawdzam co się dzieję: 1. Przy rączce do zaciągania ręcznego widzę, że linka od prawego ręcznego jest luźna. 2. Odkręcam koło i sprawdzam hamulec: jest dość zaciągnięty, mimo, że nie powinien. 3. Ściągam z hamulca linkę i sprawdzam- linka działa, chodzi dość luźno, nie jest...
Wyczyściłem transoptory i na jednym był jakiś paproch. Teraz trochę lepiej chodzi, ale problem dalej występuje. Czy to może być problem hamulców? 1. VCR zaczyna szybkie przewijanie 2. Orientuje się, że jest blisko początku kasety 3. Zmienia tryb na hamowanie 4. Po wyhamowaniu do zera zmienia tryb na wolne przewijanie Kiedy kaseta nie wyhamuje do zera,...
Klocki chodzą luźno? Prowadnice w jakim stanie?
Kolego porady powyższe bierz pod uwagę, ale sugeruję też, aby sprawdzić, czy przewód powietrzny, wychodzący z pompy podciśnieniowej do serwa nie jest luźny ( to połączenie lubi się rozszczelnić). W Golfie tak miałem, ale uszczelniłem i jak na razie ma spokój. Sposoby uszczelnienia, czyli usunięcia powyższej usterki opisano na forach.
Witam, Mam problem z naczepą (1 oś podnoszona) uzbrojoną w układ Wabco TEBS C&D. Po podpięciu ciągnika (Scania 4) i podłączeniu wszystkich przewodów zaczyna migać kontrolka Air Brake. Powietrze w układzie ciągnika jest, słychać jak osuszacz zbija powietrze. Powietrze dochodzi do słuchawki żółtej (po naciśnięciu hamulca nożnego) i stale w czerwonej natomiast...
reczny jest odkrecony linka jest luźna - jak sprawdzic to serwo ? auto odpowietrzane na ziemi i na podnosniku. jeszcze jedno - jak wcisne hamulec do konca i dodam gazu ( auto wejdzie na obroty ) to pedal robi sie twardy jak przed uruchomieniem silnika . i wyciska mi noge do gory
Witam, Posiadam mercedessa W126 3.8l benzyna w automacie. Problemem jest to, że jak silnik się rozgrzeje, to gaśnie przy hamowaniu i wrzuceniu biegu. Jak wrzucę bieg, to samochodem szarpnie, obroty spadną do 500 i zaraz zgaśnie, no czasami się zdarza, że się przydusi, ale nie zgaśnie i można pojechać. Jak już się jedzie, to normalnie ma moc, można cały...
Nie czujniki i nie przewody. Elementy z których czujniki czytają- jeden jest pęknięty lub obraca się luźno.
Kolega madamsz napisał Ci czy kaseta prawidłowo "siadła" (czy po wrzucie kasety i dociskając ją sprężynuje czy twardo siedzi na chassis). Sprawdź czy prawidłowo jest wyregulowany hamulec lewego talerzyka. Witam. A więc z tego co zaobserwowałem, kaseta "siada"mocno. Dwie górne sprężynki dociskają ją na tyle, że ręką, czy lekko palcem nie idzie jej praktycznie...
luźny zacisk hamulec luźny cewka luźny zawias
wentylator fotela naprawa monitorów warszawa kondensator pobór prądu
Dziura w głowicy anteny Cyfrowego Polsatu - co robić? Peugeot 3008 - brak połączenia z kalkulatorem ekranu