https://obrazki.elektroda.pl/2638046800_... Witam wszystkich serdecznie Dziś Wam przestawię projekt który wykonałem na zamówienie mojej córki - projekt który był jednocześnie prezentem na I Komunię Świętą. Pamiętam jak 10 lat temu się żeniłem - czas szybko biegnie. W 2018 roku córka szła do Komunii Świętej, a że wszyscy w domu (i nie...
Witam, mam problem kupiłem radio z chin do samochodu z androidem auto i testuję go na stole.Wszystko jako tako pracuje poza 1)radiem które na antenie zwykłego przewodu okoąo5 metrów nie znajduje żad... Krótka odpowiedź 1. Brak odbioru FM wynika z prowizorycznej anteny. Radio samochodowe potrzebuje ćwierć-falowego pręta ok. 75 cm + masy karoserii oraz...
regulatorem ciśnienia paliwa - teraz nie pali sie wcale, to sie dzieje spradycznie Ale : 3 mies.temu była dziwna sytuacja.. stałam w kolejce do ronda, po wrzuceniu 1-ki i ruszeniu,przy próbie dodania gazu stracił moc, słychac było pisk, potem swąd.. czuc było na zewnatrz i w kabinie..po redukcji biegu dopiero ruszył.. dlugo nic sie nie działo az do...
Znalazłem ta instrukcję i zapisałem ale niestety jest nie w naszym języku a ja po angielsku nie za bardzo. Przyjrzę się jeszcze mechanice. Tak na pierwszy rzut oka to wydało mi się dziwne , że hamulec jednego talerzyka luźny jest a ogólnie wydaje się być wszystko OK.
Witam, udało Ci się naprawić problem? Ja mam problem co prawda z traktorkiem Gutbrod SLX 76 R, pomimo, że miałem luźny pasek od napędu noża (też ręczne zał/wył) to on nadal tak się sklejał z kołami pasowymi, że kręcił nożem pomimo, że hamulec dotykał koła pasowego. Więc wymieniłem pasek na nowy i od razu nowy hamulec, jak się okazało kupiony został...
Witam, Kupiłem używany traktorek do koszenia trawy świadomy problemu, że jeździ bardzo wolno (prędkość spacerowa z wózkiem dla niemowląt). Sprzedawca zarzekał się, że wcześniej jeździł szybciej, tylko po zdjęciu z lawety coś mu się przestawiło. Przystąpiłem do samodzielnego rozpoznania przyczyny problemu i prosiłbym o pomoc, ponieważ zupełnie nie orientuję...
Witam Instrukcję posłałem na PW. Bęben kręci się tylko przy wirowaniu, podczas prania nie powinien sie wcale obracać a kręci się tylko wirnik. Sprawdź czy silnik obraca się w obie strony a tylko wirnik pralki w jedną. Jeżeli obroty silnika są OK. to może być luźny hamulec przekładni planetarnej. Sprawdź sprzęgło (urządzenie z linką które odhamowuje...
Sprawdź, czy przewód powietrzny serwa nie jest luźny, który może być też luźny przy pompie wacum. Czy masz "dobry" hamulec nożny (np. twardy pedał i kiepski efekt hamowania). Ponadto jak pracuje silnik tj. czy sterowanie turbiną nie odbiega od normy. To, że cichnie szum przy ruszaniu kierownicą tłumaczyłbym właśnie jakimś pośrednim naciskiem na ścianę...
Jak dla mnie to jakby zbyt niskie obroty były - kto wyhamowuje auto na 3 biegu? Co prawda mi sie udawało na 2 biuegu ruszyć, ale to raczje test sprzęgla czy sie nei ślizga? Tzn nie rozumiem. taki sposób jazdy jest normalny, każdy tak jeździ. Jeśli jedziesz 40-50 km/h i chcesz zwolnic to puszczasz gaz, samochód nieznacznie zwalnia. Następnie jesli juz...
Problemy: - maszt zdecydowanie zbyt luźny tzn. otwory na dole są zbyt duże do trzpieni, które przez nie przechodzą, nie wiem czy tam powinny być tulejki czy trzeba uciąć stare elementy i wspawać nowe, - bardzo słabe hamulce, - ręczny hamulec wcale nie działa, - nie działa większość wskaźników na tablicy, - wyciek oleju z siłownika wspomagania układu...
być może to ten krociec ponieważ był no luźny i mógł puszczać fałszywe powietrze.Skleiłem go. Jak sięgam pamięcią to hamulec też czasami wydawał się zbyt twardy. Dodatkowo wyczyściłem EGR, było tam pełno nagaru ale zawór działa poprawnie(sprawdziłem to ,,na krótko" :P) mam tylko jeszcze jedno spostrzeżenie, a mianowicie gdy robiłem test wyjść to podczas...
W serwie i/lub przy pedale hamulca jest regulacja. Prawdopodobnie trzpień jest źle ustawiony, i serwo jest w pozycji jakbyś delikatnie pedał nacisnął. Tam zacznij szukać. To chyba raczej nie to. Zeby wyeliminować kwestie ewentualnej zlej regulacji tego trzpienia odłączyłem pedał od trzpienia. I trzpień serwa sam wchodzi w kierunku serwa naciskając...
Informacyjnie podaję, iż w Golfie IV, 110 KM, TDI miałem luźny przewód wychodzący z pompy vacum. Usterka ta zaskoczyła mnie podczas jazdy tj. gdy musiałem parę razy nacisnąć na pedał hamulca, wówczas pedał hamulca stawał się "twardy" a efekt hamowania słabszy. W takiej sytuacji kierujący może wpaść w panikę myśląc, że hamulec uległ awarii. Nieraz wydawało...
Witam, mam taki problem mianowicie czasami zacina mi się hamulec ręczny i chciałem się dowiedzieć co może być tego przyczyną a mechanik ze mnie żadne. Sprawa wygląda tak, że czasami jak zaciągnę hamulec ręczny to nie chce odbić i jest luźny do takiego momentu jak został zaciągnięty, poruszanie kilkakrotne do tyłu i do przodu samochodem i hamulec wraca...
przewód który idzie do serva taki gumowy jest cały, tylko że na wejściu przy obudowie serwa jest troszkę luźny (mozna nim kręcić) Dodano po 55 Jeszcze jedno spotrzerzenie: Kiedy przegazuje samochód tak do około 3 tysiecy obrotów pierwsze uderzenie w hamulec jest lekkie do samego końca, zaś kolejne wciśniecie hamulca powoduje że pedał staje siętwardy...
Teraz hamulec znow jest twardy jak za pierwwszym razem (tak jak by padło servo) Wyjąłem pompe vacum rzeczywiście króciec był luźny uszczelnilem go (ciekły metal) zalozyłem pompe ale nadal nic to nie zmienilo pedał jak twardy był tak jest i slychać sapanie przy nacisnięciu hamulca., i zauważyłem iz czasami przy gaszeniu silnika mozna odczuć szarpnięcie...
Zaciągnij hamulec ręczny, wrzuć jedynkę i spróbuj ruszyć. Jeśli silnik nie zgaśnie, to spaliłeś waść sprzęgło. Jannaszek, po raz ostatni proszę żebyś przestał pisać bzdury - bo teraz nie będzie już litości. Nie wiem czy nie wbiły sie jakieś dwa biegi na raz.
Witam, tak jak napisałem w temacie, zostawiłem samochód w garażu na ręcznym na całą noc i teraz gdy go opuszczam jest całkiem luźny aż do momentu gdzie go zaciągnąłem. Problem może dość prosty w rozwiązaniu ale mechanik ze mnie żaden, chciałbym więc zapytać przed rozpoczęciem swojej ingerencji w naprawe auta, czy powinienem zdjąć tylnie koła i te zaciski...
Pierwsza czynnoscią jaką musisz wykonać to sprawdzenie toru prowadzenia taśmy-w tych modelach czesto poluzowaniu ulegały prowadniki tasmy(z reguły lewy-rozklejała się podstawa od miedzianego(?) wspornika i w efekcie prowadnik zmieniał wysokośc a na obrazie pojawiały się pasy lub występował efekt braku synchronizacji) pionowej.Sprawdź również hamulec...
Witam Sprzęt nie chciał oddać taśmy, więc właściciel wyciągnął ją w sobie znany sposób. Po otwarciu stwierdziłem luźny pasek napędowy. Po wymianie paska sprzęt niby działa normalnie. Z jednym wyjątkiem, nie ma siły ciągnąć taśmy przy odtwarzaniu. Po zasymulowaniu prawy talerzyk obraca się, ale widać, że jeden z hamulców dociska do talerzyka hamując...
Jestem już na końcowych etapach rzeźbienia mojej łuparki, silnik ogarnąłem - przełącznik L-0-P zamiast gwiazda-trójkąt jest, pozostało zamontować włączniki do ramy i osłonę na koła zrobić, być może hamulec nożny. Ale mam nietypowy problem, kupiłem dwa paski 1650 mm, nie sprawdzałem w sklepie czy są idealnie równe,, ale wydaje się, ze nie, pierwszy raz...
Ten pył potrafi skutecznie unieruchomić 'klinik' i samoregulacja przestaje działać. Zrób eksperyment. Podciągnij trochę hamulec ręczny, tak aby jeszcze nie hamował, ale aby nie miał luzu. Wtedy mechanicznie szczęki zbliżą się do bębna. Jeśli kawałek się przejedziesz i przy hamowaniu pedał nie będzie wpadał, sprawa jest jasna - nie działa samoregulacja....
To potwierdza moje przypuszczenia. Pin 50 procesora(DELAYED REC)inicjuje przełączenie wszystkich obwodów VCR biorących udział w nagrywaniu,ale stan aktywny(logiczny poziom H)pojawia się na nim dopiero po wyprowadzeniu taśmy z kasety na dysk wizyjny i ustabilizowaniu obrotów Capstan`a.Jak widać jest on opóźniony w stosunku do sygnału REC(p.41),który...
Klucz 13 oczko rusz góra dół i już wiesz czy zacisk czy linka
Kamera OK. Przyczyna-zbyt lużny hamulec lewego talerzyka.Temat zamknięty.
To jest samoregulator, więc jak sama nazwa wskazuje jeśli nie jest przekorodowany, to... sam się wyreguluje. Regulowanie go na wciśniętym hamulcu roboczym nie ma najmniejszego sensu. Jak chcesz go wstępnie wyregulować, to tak, żeby na luźnej lince i nie wciśniętym hamulcu, szczęki ledwo co ocierały o bęben. Jak nie masz rantu na bębnach to możesz regulować...
hamulec luźno świeci, a wciśnięty gaśnie. Obróć wyłącznik o 180°
Przyczyna usterki - wypadły końcówki linki prawej i lewej z mechanizmu zaciągania. Wystarczy zdjąć osłonę dźwigni (pociągając w bok i do góry) i zamocować w odpowiednie miejsce końcówki. Niestety trzeba mocno ciągnąć lub odpiąć końcówki linek przy zaciskach, zamocować górę i dopiero dół. Zdecydowanie łatwiej i szybciej
Kolega popatrzy, czy do talerzyka dosuwa się hamulec w postaci blaszki z filcem lub gumą. Hamulec może być ukryty. Kolega może również sprawdzić ręką czy lewy talerzyk w sprawnej kieszeni kręci się luźno czy z oporem gdy mechanizm jest w pozycji stop.
Nie czujniki i nie przewody. Elementy z których czujniki czytają- jeden jest pęknięty lub obraca się luźno.
Pedał jest luźny gdy tłok pompy nie cofa się za pedałem , odkręć zaślepkę pompy i wypchnij w stronę pedału . Taka awaria wskazuje na zleżałą pompę , rozbierz , wyczyść może uda się uratować . Możesz spróbować odpowietrzyć układ odpowiednim zestawem do odpowietrzania hamulców , jak układ się napełni powinno się rozruszać .
Właśnie o to mi chodzi koleżko, że jak króciec jest luźny, to hamulce jeszcze działają ok, a na turbinę już nie starcza. Jak podczas jazdy nacisnąłby ze trzy razy w krótkim odstępie czasu, to by się przekonał, że pompa nie wyrabia. Nie twierdzę, że w tym przypadku tak jest, ale w autach, które naprawiałem, była to częsta przypadłość.
Sprawdź przesłonę egr-u , czy nie jest luźna w stosunku do dźwigni . To samo sprawdź z klapą hamulca silnikowego . Odepnij siłownik egr-u z dźwigni i zabezpiecz ją drutem w pozycji zamkniętej . Sprawdź czy dymi . Przesłona EGRu może otwierać się przy zblokowanym wydechu , np hamulca silnikowego lub zapchanego katalizatora/tłumika .
napisz mi czy masz z Tyl hamulce tarczowe czy bebnowe ?
Bębny z obu stron wchodzą na styk czy bardzo luźno tudzież z jednej ciasno a z drugiej luźno?
Klocki chodzą luźno? Prowadnice w jakim stanie?
Witam u mnie w Lagunie 2005r. zrobiło się coś podobnego tzn.po uruchomieniu zapłonu brak jakiejkolwiek reakcji hamulca zapala się kontrolka stop,awaria hamulca...hamulca nie da się zaciągnąć ani odciągnąć...linka awaryjna po pociągnięciu wydaję się jakaś luźna i nie wraca na swoją pozycje...czy ktoś może coś podpowiedzieć od czego zacząć?
Automat CVT Dodano po 10 Nie ma czujników grubości klocków, czujniki ABS działają prawidłowo. Jest czujnik poziomu płynu hamulcowego, ale płyn wymieniłem stan pod max (rozbieralem zaciski, wymienialem gumki, tłoczni luźno pracują) hamulce jak brzytwa nie czuć by były zapowietrzone. Rozlaczylem akumulator sądząc że to błąd do skasowania na komputerze,...
Witam, Rolki chodzą luźno, ale hamulec to może być niezły pomysł. Nie przyszło mi do głowy - mówiłem, że nie robię w tym na codzień :wink: Wielkie dzięki.
Sprawdź czy poprawnie działa wyłącznik zapłonu, może jest zbyt luźna linka od hamulca lub blaszki się odkształciły.
Jeżeli masz dźwignię do regulacji obrotów ma być luźna, jeśli gasisz puszczeniem dźwigni hamulca - nie (ale chyba wtedy jest jedna sprężyna).
To kol. musi dokładnie sprawdzić bo z tego co kol. pisze wychodzą sprzeczności. Ani trochę. Przecież napisał, że obraca się luźno chociaż wyczuwa minimalny opór, ale i tak za luźno bo przy działającym hamulcu musiałby się mocno zaprzeć by ruszyć nóż.
Powietrza niby odrobina jeszcze poszła z pompy ABS, ale i tak nie podoba mi się praca przednich zacisków, klocki się uginają jakby z gumy były. Klocki i tak już się kończą więc jutro dostanie nowe. edit: Na nowych klockach skuteczność dużo lepsza, ale przy okazji znalazła się prawdopodobnie główna przyczyna - nowe tłoczki w przednich zaciskach mają...
Sprawdź czujniki czy wszystkie przewody stykają do kostki nie są luźne.
i pocoś to rozebrał? roboty sobie tylko bezsensownej nadałeś... złóż teraz i zrób zdjęcie z założonym paskiem żeby widać było jak jest na wszystkich kołach pasowaych, przechyl sobie jakieś 45st, podstaw jakieś krzesło pod koło i wtedy się dobrze grzebie oleju możesz nalać i do pełna - ręcznej skrzyni nigdy nie szkodzi za dużo oleju, on i tak wycieknie...
Głowica jest brudna lub uszkodzona, ewentualnie hamulec jest luźny.
szczęki trzymają a nie klocki Musiałbyś wejść pod auto i sprawdzić czy linki hamulca ręcznego luźno " chodzą ". Może się blokują ? Jest tam w ogóle mechaniczny ręczny na linkach ?
Jak się nie zdejmie jak się zdejmie? Z wałków zwal i masz luźny. Nie ma żadnych blokad, po drugie blokady nie służą do odkręcania koła rozrządu. Gwint jest prawy. Pneumat albo jedynka wbita i wciśnięty pedał hamulca. Blokować wał blokując wałki rozrządu w aucie na pasku to tylko desperat z elektrody może wymyślić.
Z twoich opisów nasuwa sie jeden wniosek MASA! Masz gdzieś luźną masę (minus)
hamulec ma pewno nie trzyma bo tak to koło chodzi luźno
luźny zacisk hamulec luźny zawias luźny gniazdo
sprawdzanie diody lampki reballing nvidia regeneracja ogniw akumulator
ubiquiti unifi unifi konfiguracja
Panasonic TC-32FS500B Display on TCL 32S6500S: Blurry and Inverted Image Fix Lokalizacja skrzynki bezpieczników w BMW R1200GS K25