Okazało się, że był źle ustawiony zapłon.
podejrzewam brak komunikacji, i wykrywa wyłączony zapłon
Zapłon ustawiony poprawnie?
Może który wtrysk leje Zapłon ustawiałeś z VAGiem?
Tutaj może być powodów wiele, diagnostyka komputerowa mogła by dużo podpowiedzieć. Od paliwa przez czujniki do elektryki więc ciężko będzie namierzyć winowajcę. Czy samochód przerywał zanim gasł to wskazywało by na paliwo czy odciął zapłon tak jak przy gaszeniu ?
Witam .Trafiło mi sie właśnie Lupo 1,2 z opisaną przez was skrzynią ktoś już próbował to uruchomić ale niestety nie udało mu sie .Vag 3112 ustawiłem według opisu kolegi Romual-f i biegi do przodu są ,ale niestety wsteczny sie włącza i wyłącza i nie chce jechać .więc próbowałem ustawić według porady TEREFERE10 i jest tak że gdy na kanale 003 jest 5%...
Przekaźnik jest we włączniku awaryjnych. Raczej nie jest to jego wina tylko wina przełącznika pod kierownicą. Wyjmij włącznik awaryjnych, nie odpinaj go, włącz zapłon. Zrób zworkę pomiędzy czarno-białym z zielonym paskiem w poprzek a czarno-białym. Powinien wtedy zacząć działać lewy kierunek. Jeżeli tak to przełącznik pod kierownicą do wymiany. Będą...
Głowica do góry.
Jakie radio fabrycznie miałeś tam wsadzone ? https://obrazki.elektroda.pl/2098864000_... O ile się nie mylę będzie to tak: Gruby czerwony = ACC / Zapłon Gruby brązowy = Masa / GND czerwony = zasilanie anteny szaro/niebieski = ILL / podświetlanie szaro/biały = K-Bus zielono/biały = GALA (funkcja im szybciej się jedzie tym radio głośniej...
Bezpiecznik nr. 44 i 45 Te bezpieczniki są zasilane nie po zapłonie tylko z manetki kierunkowskazów po włączeniu świateł
Jak nie zadziała od razu, to włóż go do stacyjki, daj na zapłon i wciśnij przycisk zamykania. Powinno zadziałać.
Witam mam problem który dotyczy mojego lupo 1.7 SDI. Podczas zapalonego silnika gdy dodaje gazu podnosi się wskaźnik poziomu paliwa.. gdy wyłącze zapłon i włącze go z powrotem wskazówka wraca do rzeczywistego stanu. co moze byc tym spowodowane ? Prosze o pomoc.
witam niedawno kupiłem moje lupo i mam taki problem auto nie odpala gdy przekręcam kluczyk na rozruch nie reaguje nic zaznaczam że wszystko było ok wcześniej zauważyłem że gdy mam wrzucony STOP i włączony zapłon coś pyka koło lewarka gdy wciskam hamulec czego to może być wina? jakieś pomysły?
No musi chodzić bo jak będzie silnik pracował? Z takim przebiegiem to ona ma już krater na komutatorze. Kup wkład i wymień - tylko Bosch albo może być Magnetti Marelli ( kiedyś do Leona kolegi montowałem i trochę to pojeździło). Generalnie lepiej zainwestować w original. Inna sprawa ze pompa po kluczyku będzie pracować po min 5 min przerwy z wyłączonym...
Podgląd parametrów? Sprawdź, jakie ciśnienie panuje w kolektorze po zapłonie i w czasie pracy.
Witam zakupiłam 2 lata temu VW lupo 1.0 miał pęknięty zawór i klepał (niskie obroty około 600) jak traktor po naprawie u mechanika wymianie zaworu i jakiś popychaczy, dalej klepie komputer nie pokazywał żadnych błędów, do dnia gdy mąż pożyczył go sobie do pracy i samochód stał całą noc na dworze wyskoczył czek zdiagnozowane wypadanie zapłonu (iskra...
Ja to bym się wziął za sprawdzenie ciśnienia.
Lupo 1.0 (silnik ALL - Polo, Ibiza, Fox, Arosa) Nagle przestał odpalać. Akumulator dobry (12.4V), zupełny brak błędów (VCDS), po przekręceniu kluczyka w zapłon słychać przez chwilę jak pracuje pompka i.. nie odpala. Kręci jak szalony i zero odzewu. Ani nie próbuje załapać. Stało się to nagle. Wcześniej zawsze palił na dotyk. Najpierw próbowałem odpalać...
(at)ElektrodaBot Witam mam VW Lupo 1.0 i gdy próbuję odpalić to wchodzi na obroty do 500 i gaśnie potem już nie odpala tylko po kręceniu rozrusznikiem nie odpala tylko coś syczy i śmierdzi paliwem świece zmieniłem na 3 iskrowe. Macie jakieś pomysły co to może być auto nie odpala Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najbardziej prawdopodobne przyczyny...
Sprawdź alternator - napięcie ładowania oraz pobór prądu na postoju przy wyłączonym zapłonie.
Jak strzela w tłumik może być wina wypadania zapłonu lup zawór wydechowy jest podwieszony. Sprawdź luzy na zaworach ostateczność wypalony zawór wydechowy
Myślałem że już się uporałem z kłopotami ale jednak nie :(. Po opisanych wyżej przyczynach jakimś cudem zaczęło wszystko chodzić jak należy :) ale do czasu ;/ przejechałem się jakieś kilka km. Wszytko było ok. Biegi zmieniał dobrze. Następnie zgasiłem autko. Po kilkunastu minutach odpaliłem auto i chcąc cofnąć wrzuciłem bieg R. Niestety rozległ się...
Sprawdziłem Masa pin 28 do akumulatora minus zapłon właczony 0V.Masa pin 2 do akumulatora minus zapłon włączony 0V.Plus( 30) pin 15 do akumulatora minus zapłon wyłączony 11-14v.Plus( 15) pin 27 do akumulatora minus zapłon włączony napięcie11-14v.Plus na przekażnik pin 26 zapłon włączony 11-14v.Zasilania i masy ok brak napiecia 5v na pinie 67 czujnik...
Witam ponownie. Udało mi się ogarnąć podświetlenie. Winny był przełącznik opuszczania szyby w drzwiach pasażera. Chyba miał przebicie i wysyłał stały prąd na podświetlenie. Aktualnie została jeszcze jedna rzecz do zrobienia a mianowicie centralny zamek. Mam centralny na kluczyk i działa tylko otwieranie. Przełącznikiem wewnątrz można zamknąć i otworzyć...
Normalnie, podłączasz Clipa do złącza i klikasz ,,lupę,,
Czujnik Hall g40 w aparacie zapłonowym jeśli masz cewkę na podszybiu.
Masz uszkodzony licznik przerabialem temat wymiana i bedzie ok
Witam, wymiana przewodów i świec oraz skasowanie błedów rozwiązała mój problem :D
Witam Mam następujący problem ściągnąłem Fiata Ducato z Niemiec i jest w nim radyjko Blaupunkt Alpha 5 Polo/Lupo BVX i jest z nim następujący problem a mianowicie nie startuje to znaczy probuje włączyć włączyć i w ogóle nie reaguje a jak zapłon włączę z kluczyka to tylko wyświetlacz mignie i nic się nie pojawia. Próbowałem już na kilka sposobów i nie...
Możliwe, trzeba by na nie spojrzeć głębiej, może wcześniej jest zmostkowany stały plus z tym po stacyjce a oryginalny po stacyjce "wisi" luzem... Zauważyłem też, że po zamknięciu samochodu nadal czarno-białe wyświetlacze na zegarach wskazują godzine i przebieg całkowity/dzienny. Za dzieciaka szukało się wtedy takiego nowoczesnego wozu żeby sprawdzić,...
Brak zasilania 12 V na wtryskiwacze i grzałkę sondy lambda, czyli generalnie brak zasilania na jednej z linii 12 V po stacyjce... strzelałbym więc, że problem z przekaźnikiem zasilania. Do zweryfikowania przez podłączenie kontrolki równolegle do zasilania grzałki sondy lub wtryskiwaczy i obserwowanie czy jak nie chce palić, to kontrolka się świeci....
Źle podłączony moduł GPS. Powinien się uaktywniać w przypadku podania napięcia na odpowiedni przewód z centralki. Jak przy radyjku samochodowym 2x +12v. Jeden stały z aku drugi po stacyjce. Chyba że jedno +12v źle podłączone (stałe 12v) a ma być 12v po stacyjce. Żadne dodatkowe akumulatory nie potrzebne. Prosta sprawa. Ok, rozumiem że GPS w takim scenariuszu...
Tak , lub pomylone podłączenie do kostki stacyjki. Sprawdź też bezpieczniki. Jeszcze pytanie: czy przed odpaleniem , a właczonym zapłonie te 3 fukcje pracują?
Polo variant 6KV5 2001r 1,9tdi 90km, silnik ALH Witam wszystkich. To moja pierwsza aktywność. Interesuje mnie głównie co ma być na poszczególnych kanałach. A najbardziej na 2,4,5,6,7,9,10,11,12,30,35, bo na nich mogę coś zmienić. Polo variant 1,9tdi 66KW 90km ALH 2001r licznik po lifcie taki jak w lupo Wyskoczyła mi INSP i nie mogę skasować. Przy próbie...
Na stronie beru znalazłem ze na pinie 1-4 powinno byc napiecie min. 11.5 v u mnie jest 2 -0 v Na odłączonej wtyczce cewki - gniazdo nr 2, po przekręceniu zapłonu ma być zakres 11-14V. Witam Ma może ktoś schemat podłączenia?przewodow do kostki?prosze o pomoc. 1014136
Hej wichruPL musisz przeanalizować kilka spraw jak; -olej w siniku jaki jest (jak za gesty ciężki start ,naj. jak zaleca producent symbole na bance ) -pompa paliwa czy się nie zapowietrza,spróbuj kilka razy przekręcić kluczyk z poziomu 0 do poziomu przed włączenia rozruchu pompki się załączą tak 2 -3 razy bez zapalania to nabije paliwo na wtryski ,możesz...
Witam, proszę osoby zorientowane w temacie o pomoc w kwestii adaptacji nowego klucza. Pacjent: VW Lupo 2001 1.4 16V AUA Immo 6x0 953 257 Program VAG-COM 311.2 i 208.1PL Próbuję zaadaptować trzy klucze (procedura standardowa, ale dla porządku napiszę) Wprowadzam PIN Czytam kanał 01 Wprowadzam 0 do kanału 01 Wprowadzam 3 do kanału 01 Czekam ok 5s (profilaktycznie),...
A i jeszcze jedno pytanko, czy zapłon tzn 12V które pojawia się po przekręceniu kluczyka na pozycję pierwsza, czy chodzi o typowe danie plusa przy włączeniu kluczyka na pozycję druga kiedy zaswiecaja się wszystkie kontrolki? Z tego co się orientuję to plus po stacyjce jest przewodem czarnym. Chyba że możecie mi podpowiedzieć który przewód trzeba dać...
Witam Jak w temacie. Po 24h postoju auto rozładowywuje aku do zera . Do tej pory wykluczyłem alternator, rozrusznik i całą elektronikę silnika. Po wyciągnięciu wszystkich bezpieczników i przekaźników problem jest nadal. Doszedłem, że odpinając przewód doprowadzjacy zasilanie do kabiny ( zapłon, zegary itd) problem znika jedno za cholerę nie mogę zlokalizować...
Co oznacza ta ikonka na liczniku(ikonka pod numerkiem 6)? Oświeca sie w momencie przełączenia zapłonu najpierw na kolor czerwony po sekundzie na niebieski
sprawdź sobie swiece i przewody ewentualnie cewkę bo jak masz wypadające zapłony to może być przyczyną szarpania
Na pewno nie psuje się od drgań. https://obrazki.elektroda.pl/9766253000_... Całość to jest przekaźnik przerywacz i przekaźnik blokady zapłonu. Sekcje przerywacza zostawmy w spokoju dwa styki G,F. Weźmy pod lupę sekcje blokady zapłonu, tam nic ciekawego nie ma styki A,B,C,D,E dwie diody i przekaźnik. Bardziej bym obstawiał że psują...
Alarm nie blokował zapłonu. Powodem były zaśniedziałe styki od przekaźnika. Pozdrawiam
Gdybyś przeczytał instrukcję i prawidłowo podłączył radio a zwykle jest na nim naklejka to pewnie nie było by problemu i wiedziałbyś jak działa logika zapłonu w nim. SławeK
W przypadku małego silnika benzynowego nie pracującego na max obrotach nawet zaciągnięcie wody nie powinno się źle skończyć, a objawem jest zablokowanie silnika. W twoim przypadku pewnie rano zapali, a jeśli nie to powinno wystarczyć osuszeniu elementów układu zapłonowego.
Witam, Mam mały problem z ładowaniem w lupo 2000r., mimo wymiany alternatora (używka więc nie wiem czy sprawny) jest brak ładowania, kontrolka na zegarach gaśnie, jak wypnę wtyczkę i zmierzyłem (na zapłonie) to na: L-miałem coś kolo 11V i na dfm-też kolo 11V troszkę mniej Powiedzcie czy ma być na dfm napięcie we wtyczce po zapłonie?? Zrobiłem test i...
https://obrazki.elektroda.pl/9348666500_... https://obrazki.elektroda.pl/5103248300_... https://obrazki.elektroda.pl/9582469500_... Mam problem z chińskim kablem OBD2 konkretnie HEX-V2. Chciałbym zmienić obroty jałowe w moim VW Lupo, ale jak próbuję się zalogować w programie VCDS i wpisuję kod 12233,...
Sprawdź czy do sygnału dochodzi plus po zapłonie. Jeśli tak to czy z drugiej strony dochodzi masa ze stycznika pod kierownicą. Może stycznik zgubił masę albo przerwa w obwodzie...
mogę prosić o jakiś link do tej autodjagnozy lup krótką instrukcję
Co może powodować tak niskie ciśnienie w tym jednym cylindrze Nieszczelne pierścienie w cylindrze lub nieszczelne zawory. czy na aparacie zapłonowym chodzi mi tu o trzpień na którym jest osadzony palec rozdzielacza ma być luz? bo u mnie ten trzpień chodzi na prawo i lewo. Jeżeli w aparacie zapłonowym realizowane jest wyprzedzenie zapłonu, to luz powinien...
Witam mam taki jeszcze jeden problem w moim drugim Lupo 1.4 16v 2002 rok. Chodzi mi o błąd P0303 jest to cylinder nr. 3 wykryte wypadanie zapłonów. Auto jeździ dobrze, tylko trzepie nim mocno na biegu jałowym czasami aż gaśnie, w aucie wymieniłem już świece, kable, cewkę na nowe nawet przekładałem z 1 Lupo gdzie tam auto chodzi dobrze. Zamieniałem też...
słabo działają bo trzeba trochę pokręcić trymerkiem -nie jestem pewien czy ma zmienny kod,jeżęli stały to kodowany jest nózkami a dioda świeci chyba na czerwono a jak na zielono to zmienny i jest procedura przy pomocy wciskania przcisku wewnątrz ale i tam było kilka sposobów trzeba chyba było mieć właczony zapłon i trzymać dłużej ten przycisk lupotem...
Witam Samochód to VW Lupo z roku 2000, pojemność 1,4, typ silnika AUA. Pierwszy problem: Na wale korbowym od strony skrzyni biegów jest koło impulsatora położenia wału, w obudowie simmeringa jest mocowany czujnik halla. Pytanie dotyczy sposobu pozycjonowania tego koła po wymianie simmeringa. Zdjęliśmy je z kolegą, a teraz się zastanawiamy czy nie było...
Czyściłem i nadal to samo, przechodzi adaptację (ADAPT OK) ale nic sie nie poprawia. A kwesti jak zrobic adaptację: W niektórych "mniejszych" silnikach (1.0-1.4 ccm np. VW Lupo, Polo...) przed właściwą procedurą adaptacji przepustnicy, należy wykasować wcześniej wyuczone wartości zapisane w sterowniku silnika. Robi się to zapisując wartość "0" na "zerowym"...
zgadzam się z mczapski, najprawdopodobniej coś pobiera Ci prąd przy wyłączonym zapłonie, ja mam taki sam problem w LUPO 1.2 TDI 3L, sprawdzałem już 2 akumulatory i o dziwo obydwa padły po 2 - 3 dniowym postoju, teraz ściągam klemę jak go zostawiam na dłużej i pali bez problemu nawet jak jest zimno. Czekam na powrót do domu, gdzie mam potrzebne narzędzia...
Witam będę podłączał alarm i osobne odcięcie zapłonu do vw luppo. Nie wiem dokładnie jakie przewody i w którym miejscu wykorzystać do odcięcia zapłonu. A potrzebuje dwa do alarmu i osobno do innego odcięcia. Nie mogę znaleść nic na ten temat pomóżcie!
Samochód przytyka na chwilę po szybszym dodaniu gazu (obojętnie czy przy ruszaniu, czy po dodaniu na wolnych obrotach). Poza tym objawem auto jeździ jak nowe. Silnik 1.0 AUC. Co było zrobione: - Wymieniony czujnik obrotów wału korbowego (był błąd i auto gasło w czasie jazdy, czasem nie zapalało itp.). Po wymianie brak jakichkolwiek błędów. - wymieniona...
Witam serdecznie mam problem bardzo duży myłem auto dokładnie WV Lupo 1.0 i myłem silnik takim preparatem do silnika i w ostatnim momencie gdy już go spryskalem preparatem pomyślałem żeby na odpalonym silniku myć silnik i już nie odpalił wymieniłem świece zapłonowe kable kopułke palec cewkę i nadal nic nie wiem oco chodzi proszę o pomoc
Witam. Mam Lupo 3L, wszystko w standardzie czyli skrzynia DSK. Jakieś 1500km temu padł wysprzęglik - został wymieniony na "poprawiony" przez człowieka, który się tym zajmuje. Ostatnio pojawił się problem - auto zaczęło gasnąć przy dźwigni zmiany biegów w pozycji N (czasami po kilku sekundach, czasami po kilku minutach). Dodatkowo kilka razy zdarzyło...
Muszę kupić alarm z centralnym zamkiem do VW Lupo. Mam dylemat, ponieważ nie wiem jaki. W interesującej mnie cenie jest ich sporo, jednak nie wiem który kupić, żeby nie psuł się zbyt często. Chce żeby był z odcienciem zapłonu, czujnikami ruchu. Chciał bym wydać na to max 250PLN. Przy okazji zna ktoś może kolory przewodów do przewodów takich jak kierunkowskazy,...
Witam. Z 3 tygodnie temu odpaliłem auto, ruszyłem, przejechałem ~500m i silnik zgasł jakby paliwa zabrakło i nie chciał już odpalić od tego czasu. Dziś w koncu miałem czas żeby go zobaczyć. Zmieniłem przewody zapłonowe, bo poprzednie były popękane i miały przebicie. Przy okazji nowe świece wrzuciłem. Dalej nie odpala. Iskra jest. Pompka paliwa działa....
10->kanał 00 to nie procedura adaptacji a wykasowania wyuczonych wartości. To cytat z instrukcji VCDS Aby prawidłowo przeprowadzić procedurę adaptacji przepustnicy, muszą zostać spełnione następujące warunki: ► Brak błędów a pamięci sterownika silnika. ► Napięcie akumulatora przynajmniej 11.5 V ► Przepustnica w pozycji: "Bieg jałowy"...
VW Lupo 3L 1.2 TDi, rocznik 1999/2000, poza ABS kompletnie goły (brak klimy, centralnego zamka, elektrycznych szyb, itd). Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala: na desce nie zaświeca się spiralka świec, pedał hamulca nie reaguje. Pedał hamulca reaguje dopiero po drugiej próbie przekręcenia zapłonu, ale spiralki świec nadal brak, rozrusznik nadal kręci,...
Witam Czy ktoś z kolegów rozwiązywał juz problem właczających sie samoczynnie wycieraczek w nowych VW? Widziałęm,ze problem ten kilka razy pojawiał sie na elektrodzie,ale nie znalazłem żadnego jego rozwiązania,a sam aktualnie walcze z Lupo, któremu doskwierają szalejące wycieraczki. Otóż wycieraczki potrafią się włączyć np. po: -mrugnięciu długimi swiatłami...
Witam. Przejrzałem już chyba wszystkie tematy o tej tematyce i dalej kupa. Nikt nie miał takiego przypadku. Mój problem wygląda tak. Mam lupo 1.0 50KM. Pali na dotyk, czy zimny, czy ciepły. Wchodzi normalnie na obroty. Nie bierze oleju, płyn chłodzący w normie. Świece wyglądają wręcz świetnie, delikatny białawy nalot na końcówkach, więc wychodzę z założenia,...
Witam. To dopiero początek przygody z elektrodą, wcześniej rzadko sam pracowałem przy aucie. Mam problem. Od dwóch tygodni moja połówka jest szczęśliwą posiadaczka VW Lupo. Auto na samym początku zostało oddane do diagnosty w celu znalezienia wszystkich błędów i dokonania napraw. Już na początku auto nie trzymało niskich obrotów i po zagrzaniu się spadało...
Po kilku tygodniach temat Lupo wrócił te same objawy.Okazało się, że cewka zapłonowa padła. W końcu sprawa się rozwiązała. mimo ze po wyciągnięciu cewki iskra była na świecach. :) Teraz dopiero śmiga.:)
dobra opisze po kolei co robię. wszystko robię według procedury podanej na stronie vag-com.pl Aby prawidłowo przeprowadzić procedurę adaptacji przepustnicy, muszą zostać spełnione następujące warunki: ► Brak błędów a pamięci sterownika silnika. Błędów brak więc nie ma czego kasować. ► Napięcie akumulatora przynajmniej 11.5 V Napięcie jest...
Dzięki za podpowiedż.Po nowym roku jadę na kolejną sesje do mechanika ,zapytam wtedy.Tylko zastanawiam sie czy egr może powodować brak iskry i co za tym idzie zapłonu.Byłem u elektryka i kazał mi jeździć z odpiętym egr dla sprawdzenia czy ma wpływ na czujnik poł.wału i niestety okazało sie że nie ma, auto dalej ma problem z odpaleniem.
Witam, Problem jak w temacie, a mianowicie jadę sobie spokojnie, 2500rpm, puszczam gaz, a tu łup jak w dużym fiacie ze źle ustawionym zapłonem. Problem tylko przy zdjęciu nogi z gazu. Przy przyspieszaniu, nawet do dechy nic się nie dzieje. Na zimno też ok. Czasami Wyskakuje błąd 1671. Niedawno wrzuciłem filtr cząstek stałych w serwisie razem z wymapowaniem....
Witam, mam problem z VW Lupo 1.0 MPI benzyna+lpg. Samochód odpala na benzynie bez problemu lecz na zimnym silniku po 5/10 sekundach zaczyna sie dusić strzela w dolot, gaśnie, chyba ze trzyma sie go powyżej 3000 obrotów. Na ciepłym nie jest lepiej lecz nie gaśnie, słychać jak wypadaja zapłony. Na lpg jest duzo lepiej, czasem sie przymuli poniżej 3000...
No foty strzeliłeś takie że bez lupy to nikt nie dojdzie o co chodzi..
Okresowo (ale nienastępująco po sobie) występuje wybuchowy zapłon gazu - Gz41,5 przy rozpoczęciu grzania w układzie c. o. natomiast bardzo rzadko w c.w.u. Iskra skacze długo (kilka sekund) a potem łup!!! Im dłużej skacze tym huk większy a kocioł wisi w kuchni!!. Co może być przyczyną takiego działania kotła?
Witam, otóż mam w VW lupo założony zamek centralny noxon, niestety nie wiem jaki dokładnie model. Działa on na parę drzwi przednich jak i na klapę bagażnika. Była także opcje ze gdy szyby były niedomknięte a zamykało sie pilotem samochód szyby te sie domykały i wszystko było w porządku do momentu aż nie zacząłem się bawić... Siedziałem w samochodzie,...
Jeżeli tak to podejżewam immobilizer.Rozrusznik kręci silnikiem ,a brak brak efektu zapłonu.To zabezpieczenie przed kradzieżą.Sprubój kluczykiem zapasowym.
Po włączeniu zapłonu brak świecenia lampki ładowania.Czy powinna się zaświecić na chwilę(autotest) pomimo uszkodzenia alternatora czy nie? Po podaniu masy na zacisk L także nie świeci,czy ta lampka ma wpływ na wzbudzenie się alternatora?
Była też dołożony centralny zamek na pilota, którego wymontowałem. Działał / nie działał - dlaczego wymontowałeś? Nie podpinaj żadnych sterowników, tylko doprowadź fabryczną instalację do 100% sprawności. Dopiero wtedy podłącz sterownik Quasar. Centralny zamek działał. Chciałem po prostu zmienić kluczy i piloty na oryginalny scyzoryk VW, a Quasar oferuje...
Witam W wolnych chwilach zajmuję się przeróbkami elementów lub odbiorników elektrycznych w samochodach starszych i klasykach np. VW Garbus, VW Transporter T2,T3. Najczęściej chodzi o dopasowanie obrotomierzy klasycznych o dużych cyferblatach (sterowanych przez cewkę zapłonową lub alternator). Nie jest to trudne, polega zazwyczaj na poprowadzeniu nowych...
Witam! Problem dotyczy samochodu VW Lupo 1.0 MPI. Zostalem poproszony o pomoc z uwagi, iż posiadam interfejs VAG Viakena. Niestety auto nie wykazuje żadnych błędów ze sterownika ECU, jak i z pozostałych. Załączam wydruk. Zacząłem sprawdzać przewody do świec. Dwa z nich były zaśniedziałe, wyczyściłem skrupulatnie. Jeden wykazuje mniejszą rezystancję...
Ogrzewacz przepływowy 11kW schowany w szafce - to było ok. Ogrzewacz w szafce, ja u znajomego z wizytą, i poszedłem za potrzebą, odkręcam kurek nad umywalką i zastanawiam się nad tym czemu "junkersa" nie widać, w/g tego co mi się wydawało na tym osiedlu C.W.U. centralnej nie ma... Nagle głośne "łup" i nad muszlą otwierają się drzwiczki, bo się w szafce...
Świetlówki zapłonem elektronicznym nie mają efektu stroboskopowego więc można ich używać przy tokarce. Dawno takich bzdur nie czytałem !
Diody są montowane na klej na podłożu lakierowanym AL /radiator/.Trzeba mieć zasilacz z napięciem nastawnym i ograniczeniem prądowym -aby ustalić napięcie robocze DIODY "pojedynczej". Próby wylutowania są trudne .Na obrazku jest osiem diód , ale pod lupą możesz zobaczyć, że w jednej DIODZIE może "siedzi" 4szt ...Najpierw ustalić napięcie zapłonu DIODY.Końce...
Ja żeby orientacyjne sprawdzić w którą stronę przez kratkę leci powietrze przykładam zapalniczkę i obserwuje płomień. Oczywiście czasem można coś okopcić lub spalić trochę kurzu z nieczyszczonej kratki, ale nie zajmuję się tym zawodowo i sprawdzam dla siebie. W jednym mieszkaniu było tak, że pomimo otwartych szpar wentylacyjnych w oknach, jedną kratką...
Mam Peugeota 107 z jednym kluczykiem i wpadłem na pomysł, że za pomocą PP2000 zakoduję sobie drugi kluczyk, pozyskany okazyjnie z Toyoty Aygo. Działał w Toyocie na 100%. Niestety, podczas kodowania Diagbox (5.02) odczytuje bez problemu identyfikator klucza Toyoty, ale po odczytaniu, w momencie rejestracji kodu w aucie pojawia się błąd (nieudana rejestracja)....
Witam, WV Lupo 1.0 2000r. W styczniu był ponoć wymieniany silnik z ANV na AUC, a po 2 miesiącach pojawiły się problemy z uruchomieniem na zimno i dużym zużyciem paliwa. Kody usterek: 17756 - wyjście zapłonu 1 przerwa w obwodzie; 17757 - wyjście zapłonu 2 przerwa w obwodzie; Brak innych kodów usterek. Na zimno czasem trzeba pokręcić rozrusznikiem 5-6...
masz, powiększ sobie ikonką lupy http://obrazki.elektroda.net/4_121339511...
Moje autko to seat cordoba 99' U mnie to samo męczyłem się cały dzień po wymianie baterii (pilot nie działał już od dłuższego czasu) po poprawieniu zimnych lutów działa jak nowy. Mimo że nawet pod lupą wszystkie luty wyglądały ok, nie było żadnych pęknięć po przelutowaniu i zaprogramowaniu pilota sposobem: 1.1.2 Zdalne sterowanie falami radiowymi modele...
bosch 5.2 Problem rzeka, walczę od ponad roku. Pokazuje kod błędu 21 (czujnik przedni prawy, otwarty obwód) ale.. strasznie sporadycznie! Klient wraca do mnie po miesiącu, dwóch.. czasem po kilku dniach. Czujnik nowy, przewód ok (zreszta tam jest lica, ułożona tak, że się nie łamie). Do sterownika przejscie ok, sterownik rozebrany, żadnych wad widocznych...
Pojęcie liczba oktanowa dotyczy - "liczba określająca jakość paliwa silnikowego do silników z zapłonem iskrowym. Parametr ten określa odporność mieszanki paliwowo-powietrznej na samozapłon i spalanie stukowe" http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_okta... Zbyt gwałtowne spalanie paliwa i może prowadzić do uszkodzenia silnika, szczególnie panewek na główce...
Witam Walczę z autem znajomego Renault Mascott 2.8 dci 2006 CLIP nie chciał się połączyć z autem za pomocą DDT2000 udało się i oto takie błędy w UCH http://obrazki.elektroda.pl/2017500100_1... ni wząb nie mogę poradzić sobie z tłumaczeniem (bo nie znam fra wcale) centralny zamek z pilota działa na wyjętym kluczyku kontrolka immo mruga...
Witam, Chciałbym się podzielić moją wiedzą z poszukującymi rozwiązania problemu związanego z: a) falowaniem obrotów podczas pracy silnika na gazie w czasie postoju, b) nierównomierną pracą silnika na benzynie i gazie, c) szarpaniem silnika, d) wypadaniem zapłonów podczas odpalania zimnego silnika. W moim samochodzie Fiat Panda II rocznik 2003 (kod silnika:...
Ja także dołączam się do pytania, z tym że chciałbym do Ibizy II 1,9 TDI zaadoptować licznik z Lupo 1,0 w benzynie. Jak licznik z Arosy jest na 32 pinach, to Lupek ma w gratisie "tylko" dwie złączki po 32 piny (niebieska i zielona). Podejrzewam, że nie da się tego łatwo zrobić (jeśli w ogóle się da). Od razu dla nadgorliwych - deska rozdzielcza będzie...
- Czy urządzenie wykazuje problemy z uruchomieniem lub pracą, takie jak trudności z zapłonem czy niestabilny płomień? Nagrzewnica mimo iskry i podawania paliwa nie zapalała mieszanki i po 10s wyłączała się. - Czy elektrody wyglądają na zużyte lub uszkodzone? Pod lupą stwierdziłem, że ktoś je obciął o co najmniej 5mm i dlatego wzrosła odległość między...
zapłon punkt zapłon lampa ustawiać zapłon zapłon punkt zapłon punkt zapłon
amplituner instrukcja viessmann vitola palnik światło dyskotekowe
zseeim technikum najlepsze czaty
Jak zdjąć pokrętło funkcyjne w piekarniku Whirlpool AKZ 237? Rodzaj gniazda wtryskiwacza Mercedes Sprinter 903