czyli brak ci kontrolera stanow logicznych,nic dziwnego ze masz "szalenstwo majki skowron" ;) raczej samej tej plytki nie dostaniesz, sprobuj wyczaic na allegro nastepny z niesprawna mechanika-bo to najczestsze, wystarczy spalony tranzystor na sterowaniu silnika lub luzny pasek glowny, a wszystko tu jest zalezne od paska, jesli luzny, to od razu wyrzuca...
A wiesz jakiej średnicy może być ten trzpień do blokady wału Wystarczy zwykły pręt lub szpilka 6mm. czy znakiem na kole pasowym jest ta mała gumowa wypustka Nie ma żadnego znaku MUSI być blokada. ale był zbyt luzny pasek między kołami wałków Po to są właśnie blokady żeby to zgrać. Poradz mi proszę,czy jest jakaś szansa,że to nie jest jednak uszkodzenie...
Witam ! Odpowiadając na pytanie wprost:regulacja jest. Jednak jeśli pasek przeskakuje na zębatce silnika, świadczyć to może o zbyt dużym obciążeniu paska. Należy: dokładnie wyczyścić zębatki paska, wyczyścić ślizgi łoża głowicy, wyczyścić i dokładnie sprawdzić mechanizm napędu taśmy oraz samą taśme (czy się nie blokuje). Pozdrawiam.
Kolego masz szczęście jak ci przeskoczy to silnik do wymiany. Oddaj do mechanika, albo sam to zrób. Potrzeba odkręcić koło prawe, potem koło pasowe, potem napiąć napinacz i dokręcić jego śrube blokującą.
Opis z serwis manuala https://obrazki.elektroda.pl/7021655000_...
Doszedł bo tam urwał się rozrząd, pompa stała. Połamało koniki, zawory itp. remont wyszedł wtedy kilka tys zl.
luzny pasek, mozliwe ze masz uszkodzony napinacz lub mocno wyciagniety pasek
No jakie te jaja kolego ?
Zdjecie ma pokazac luzny pasek a flamaster nie jest tutaj istotny.
Z prawej str. śruba M8 -naciągnij i powinno pomóc. Pasek powinien wytrzymać więcej niż reszta pralki, nie ma potrzeby wymiany. Co do ost. pytania to radzę nie wnikać tylko używać tak długo aż się sprzęt znudzi albo.... poważniej zepsuje ;)
moze być wina silnika albo luzny pasek
Powodem okazal sie luzny pasek napedzajacy pompe wspomagania.
Stawiam na luzny pasek klinowy,ale moze to byc takze łozysko - choc to mniej prawdopodobne. Pozdrawiam
Moze masz luzny pasek a najprawdopodobniej zwarta jedna diode prostownicza.
Witam ,pasek napewno nie jest założony na napinacz i dlatego jest luzny
naciag paska za luzny to typowe dla seicento naciagnij i po klopocie
Uklad czysto mechaniczny. Byl opisany w ksiazce "sam naprawiam forda fieste" wyd. WKiL. Dokladnie nie pamietam jak to dzialalo ale tam te paski napedzaly modulatory hydrauliczne ktore to odpuszczaly hamulec gdy polos zbyt szybko wytracala predkosc obrotowa. Tak jak napisane juz bylo, tam sa jedynie czujniki napiecia paskow. Jezeli brak paska lub pasek...
Problem jest nastepujacy, Audik zaczal dziwnie wyć, ściągnołem osłone paska rorządu i pasek jest bardzo luzny pomiedzy wałkami (na górze), od wałków w dół pasek jest napiety, nie wiem czy moze to swiadczyc o napinaczu łancuszka czy napinaczu paska? Akurat nie moge kabla znalezc by sprawdzic VCDSem czy blad ktoregos z napinaczy lancuszka nie wyskoczyl......
A moze luzny pasek klinowy?A regulator napiecia powinien byc przymocowany do alternatora z tylu,ale najpierw zobaczylbym pasek.
To sprawdz palcem czy stawia jakis opor,jesli bardzo maly to sprzęgielko do wymiany,moze to byc jeszcze luzny pasek ten ktory idzie z kola zamachowego na sprzeglo.
wszystkiemu jest winny za luzny pasek nalezy go wymienic, przy okazji przeszyscilbym szkielko od kontaktronu w linku masz narysowane jak zalozyc pasek http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Jak nie da rady wirowac to moze byc uszkodzony: -kondensator silnika -silnik -za luzny pasek Schodzacy pasek to skutek nierownoległego osadzenia kół pasowych Sprawdz duze koło czy nie ma peknięc lub picia powodzenia
Przyczyn może być wiele np zbyt luzny pasek co powoduje zwiekszenie poślizgu i miejsze obroty prądnicy która zaczyna ładować od ok 1200 obr/ min sprawdz szczotki czy nie są zużyte albo czy kolektor się zasyfił
witam,po długim okresie usterka usunieta...winny był luzny pasek rozrzadu,brakowało jednes sruby przy napinaczu.lekko jeszcze cos tam szarpnie ale to podobno luz w skrzyni biegów...pozdrawiam
stawiam na luzny pasek- wymienic i zrobic porzadna oslone przeciwwodną zeby nie chlapalo na niego spod kola ja mam na orginalnym pasku przejechane ponad 150 000 km i pasek ma sie jescze znakomicie oczywiscie od poczatku jest porzadnie osloniety
Witam Mam problem z w/w drukarka gdy ja wlaczam ustawia sie wozek z glowicami i slychac wtedy glosne trzaskanie tak jakby byl luzny pasek jak to ustawic. Czy moge zrobic to w domu czy raczej oddac drukarke? Poza tym nic nie zauwazylem drukuje ok.
Luźny pasek napędowy ,należy wymienić na nowy ponieważ nie ma regulacji naciągu paska.Pozdrawiam.
Z tego co piszesz najprawdopodobniej masz pozasychane dysze w tuszu albo kardridz jest juz uszkodzony. Podstaw inny tusz i zobacz jaki bedzie efekt. Zakladam ze masz nasmarowana prowadnice karetki i wyczyszczone styki w karetce i kardridzu. Sprawdz takze czy nie przeskakuje albo nie jest luzny pasek napedzajacy karetke.hq
Witam Stawiam na mostek prostowniczy ,lub luźny pasek,przypalony.
problem zostal rozwiazany, po 3 godzinach przypadkiem dotchnalem kolka od alternatora i sie mocno poparzylem :( juz chyba nic wiecej nie musze dodawac - > luzny pasek klinowy, i najlepsze to ze na warsztacie "fachowcy" sami do tego nie doszli tylko palanty skasowali mnie 60zl za to ze wyciagneli alternator do sprawdzenia. pozdrawim i temat do zamkniecia
sprawdz zawieszenie , jezeli masz wielowachaczowe byc moze ze cos blokuje przy gwaltownych ruchach i odbija np.: sprezynujace zatarcie konca kulowego w jednym z przegubow wachaczowych dolnych lub gornych,luzny pasek od pompki wspomagania,nie drozne przewody w obiegu wspomagania,zabrudzony uklad(jakis piach,pyl,opilki w zbiorniczu i przewodach)
Tak, opór zależny od obciążenia. Jak masz luźny pasek objawia się to np. piszczeniem podczas dodawania gazu.
Traktorek 12 KM MTD, model " 13D1450F600" z 2007 r. http://obrazki.elektroda.pl/4278777700_1...
Witam, W lutym 2023 kupiłem odśnieżarkę Hecht 9555 SE. Wtedy wykorzystałem ją 2x. W przerwie letniej uruchamiałem 2x odśnieżarkę, żeby się nasmarowała. W grudniu 2023 używałem jej 4x, ale po pierwszym odpaleniu był problem, z włączeniem wirnika. Nie chciał w ogóle zaskoczyć. W końcu jakoś się rozruszał ale widać było (pomimo, że śnieg był sypki), że...
Witam.Widzialem takie przypadki i najczesciej to byl luzny pasek na alternatorze i na wolnych sie slizgal a jak mu sie dalo gazu to potrafil rozpedzic alternator.Naciagnij ten pasek albo wymien na nowy i sprawdz.Niekiedy akumulator tez robi taki objaw jak w srodku mu sie plyty pozwieraly i taki prad pobiera ze na wolnych nie mozna go naladowac.Podmien...
Głowica nie buczy, byczyć może uszkodzenie masy głowicy, brudny przełącznik zapis-odczyt, niekiedy utraty pojemności w zasilaczu. Jak nie działa auto-stop, źle wyregulowane sprzęgło/zatłuszczony filc, za luźny pasek dla sprzęgła
Witam, tam BMW 525tds e34 z 91 roku, tam jest taki pasek co napedza rozne rzeczy , od niego zalezy np. wspomaganie kierownicy itp, i ten pasek juz mam calkiem luzny, napinacz juz jest naciagniety na maksa wiec bede musial chyba ten pasek wymienic, moj akumulator cos sie rozladowuje chyba podczas jazdy zamiast ladowac, tak mi sie zdaje bo wsadzilem naladowany...
ten rozrzad to pol godzinki roboty, wszystko na wierzchu. pompa jest mimosrodowa, dlatego poprostu zwroc uwage ktora strona nowa wkladac, nowa nie ma byc przykrecona identycznie, nowa musisz naciagnac nowy pasek aby sie dalo obrocic reka 90*, nie wiecej bo za luzny bedzie. gorne i dolne kolo na znaki, wkladasz pasek, naciagasz pompa i gotowe. wewnetrzna...
Mam problem z mieszkiem do ciasta cos jest uszkodzone mechanicznie w momencie gdy jest bardziej obciazony cos przeskakuje i nie bardzo jest w stanie sie obracac .Rozkrecilem go i pasek i zembatki sa ok nie wiem tylko czy pasek nie jest przypadkiem za luzny czy moze wyrobil sie wal napedowy?
Może być skaleczone koło silnika albo za luźny pasek. Mimo prawidłowych oznaczeń zdarzają się paski za krótkie albo za długie. Jakaś niewspółosiowość kół ?
konczac dwudniowe zmaganie sie z 19 sto letnim magnetowidem - wymieniłem pasek od sterowania mechanizmem , pojemnosci w zasilaczu , podmieniłem smd 10 mikro na capstain , cała mechanika rozłozona i przesmarowana - z przewijaniem to winda kasety nie schodziła o jeden ząbek (żle złożyłem) oraz jednak trochę luzny pasek od silnika capstain bo vhs 300 min...
Rozumiem ze autoalarm podpioles bezposrednio do akumulatora, ale jak piszesz ze czasami rozbrojenie alarmu nie dziala (otwarcie drzwi dioda mruga) to moze oznaczac ze czujnik drzwiowy zle kontaktuje (onpowinien podac mase) albo jest problem z masa auta akumulator-karoseria moze byc luzny pasek masowy warto tez sprawdzic mase karoseria-silnik juz w kilku...
Luźny pasek. Na początek sprawdziłbym napięcie na akumulatorze (11,5 - 12V) na wyłączonej stacyjce, a potem na uruchomionym silniku - powinno być około 13,5-14V. Po za tym należy sprawdzić prostownik i regulator napięcia.
zamiast tego drugiego czujnika oleju powinna byc zaslepka na ewentualny nie fabrycznie montowany czujnik mechaniczny polaczony specjalnym wezykiem i zegarem wychylowym ktory mozna zamontowac obok konsoli tzw.tuning (czytaj bajery) napewno poprzedni wlasciciel zamontowal go, a po rezygnacji z korzystania z auta wymontowal(ma to urzadzenie swoja cene)...
witam! mam problem z naciagiem paska, pasek nie jest stary, wiem ze czeba dzialac z tymi 3 srobkami ale jak sciagnolem po 1 podkladce to dalej nici, pasek jest dalej luzny i sie slizga??
Może być przytarty silnik, oś koła zamachowego, luźny pasek gumowy między silnikiem a kołem zamachowym. Ten magnetofon ma układ mechaniczny podobny do magnetofonu Tandberg V-2003 i pasek napędowy powinien pasować. To tak dla informacji gdybyś miał problem z oryginałem.
Musisz wykluczyć słabe ładowanie - luźny pasek, skorodowane złącza elektryczne, do tego "kradzież prądu" na postoju - lampki, diodki, zegarki, stereo. Dopiero potem można doszukiwać się wady samej baterii. Rozrusznikiem tez można by się zainteresować, swoje lata ma.
A Tu calosc
Płyta nadaje się do naprawy - na pierwszy rzut oka widać uszkodzony kondensator.
Przyczyną tego problemu może być luźny pasek.
Podłączenie istniejących przewodów to już bajka - plus (gruby przewód z oczkiem fi 6) do plusa na obudowie, drugi przewód (fi 5 bodaj) pod literę µ (rosyjskie C) na obudowie. A kontrolka ładowania to pracuje przy takim podłączeniu? tylko chyba pasek musze juz wymienic bo wiecej nie wychyle altka a wiatrak nie chulał... chyba że wiatrak się załącza...
Chciałbym zaznaczyć że jeden mechanik wymieniał mi szklanki i pasek, nastepny ustawiał zapłon jak sie przestawił i tylko stwierdził że luzny był pasek , i trzeci wymienił koło srube i napinacz . ten 1 to był najlepszy w okolicy :))nastepny zajmuje sie pompami wtryskowymi ustawiał mi zapłon lampom. a ostatni mysle żetelny . ale musi mi poprawić jeszcze...
Pięć tysięcy obrotów to na traktor dużo i wyżej bym tego silnika nie kręcił bo korbowody bokami powychodzą i problemy z alternatorem zejdą na drugi plan. A tak poważnie to pewnie chodziło o pięćset obrotów, przyczyn tego może być kilka na początku sprawdziłbym napięcie paska napędu alternatora .Te 500 obrotów jest dlatego że alternator wzbudza się ale...
Wymieniłem też pasek A nie jest zbyt luźny? Myłeś pasek i bieżnie na których "siedzi"? Jeżeli tak - pozostaje sam silnik, a konkretnie stabilizator obrotów lub/i komutator.
ardo A1000 ma coś takiego na pokładzie jak moduł do wysterowania silnika oraz do sprawdzenia szczotki silnika powodzenia
no ja mam taki problem z tym modelem... otoz pusta wiruje ...z praniem nie... podejrzewam ze pasek klinowy jest luzny....jesli tam wogole jest pasek;) jeszcze nie zagladalem... bo lozyska sa do wymiany...to jak bede zmienial to i pasek moze... co o tym sadzicie....
Wczoraj wieczorem zobaczylem ze ten pasek jest luzny a alternator kest naciagniety na maksa czy trudno jest wymienic kola pasowe czy dam rade sam?
Dzięki za odpowiedź, staram się tak zrobić, ale ta rolka i tak sama się przesuwa z powrotem. Mam wrażenie że coś jest nie tak z tym pokrętłem. Chciałbym się do niego dostać z przodu maszyny, tylko jak mam zdjąć przednią pokrywę w miejscu gdzie prowadnik nici wchodzi w maszynę. Reszta pokrywy jest na docisk, więc to nie stanowi problemu. Dodano po 1...
jak ma szczęście to nic się nie stanie i miałem wiele takich przypadków Ale nie w matizie i nie w Tico. Tam zapałki pomiędzy zawór i tłok nie włożysz na zamkniętym zworze w GMP.
Panowie, pasek klinowy byl za luzny. Wystarczylo wyregulowac jego naciag.
Zostaw alternator i zajmij sie rozrzadem bo w niem jest problem, byc moze ze pasek luzny i sie rozlazi rozrzad. Masz stuki w silniku przez kilka sekund jak odpalisz rano ? Wtedy kzfr do wymiany.
Po mojemu rozleciał się wałek rozrządu. Za używkę na szrocie wiele nie zapłacisz. Poskładaj rozrząd do kupy wg instrukcji którą masz w załączniku. Spróbuj uruchomić silnik. Jeśli się nie uda sprawdź kompresję na cylindrach. W najgorszym wypadku remont głowicy lub kupno używki. Jeśli sam spróbujesz powinieneś się zamknąć w 600. W warsztacie dopłacisz...
Czy może to być lużny/kończący się pasek klinowy? Najwyraźniej tak. Może być to "tylko" słabe naciągnięcie jeżeli jest takowa regulacja.
Witam. Może pasek jest zerwany lub luzny.
Witam ,jeżeli temat aktualny to proponuje do Tico orginalne przewody zapłonowe Tico/Matiz firmy Sentech,z tego co wiem to są czarne i wymienić cały kąplet koszt ok 40zł oraz częsta przypadłość przy Tico z słabym zapłonem to kopułka zapłonu koszt ok30zł(polska jest lepsza niż orginał korea,kolor polskiej czerwony a orginał czarny).Przy sprawnej instalacji...
Powinna pracowac to napinacz paska od sprezarki, gdy pasek jest luzny piszczy, wyje czy co tam za koncert masz :). pozdrawiam
Spróbuję w czasie wolnym z inną stacją, czy wszystkie stacje do laptoptów posiadały taśmę 26 pinową z takimi samymi wyprowadzeniami? EDIT Doszło do przełomu, okazało się, że źle montowałem głowicę i wcale się nie ruszała. Obecnie jest zamontowana prawidłowo, jednak dyskietki nadal nie są wykrywane. Problemem jest dalej pasek, oryginalny jest za luźny...
Jednak okazuje sie ze to pasek musi byc luzny bo podczas mocnego skretu kierownica slizga sie na pompie pasek. Tylko problem taki ze nie mam pojecia jak go napiac bo przeciez napinacz samoczynnie go napina? nie widze innego sposobu zeby go jeszcze bardziej napiac.
zobacz który pasek jest luzny, albo mało elastyczny. nie znam na pamiec budowy wszystkich napedow. ale zwykle pasek ten jest widoczny po zdjeciu dolnej czesci obudowy. bardzo latwo go wymienic. cena okolo 1-2 zl.
Witam. Widziałem na forum kilka tematów związanych z błędem E03, ale one mój problem wygląda nieco bardziej zastanawiająco. Otóż jako, że zaczynam się interesować sprzętem VHS, kupiłem kamerę JVC na kasety (S-)VHS-C. Przez kilka dni testowałem ją, nagrywałem na podwórku i w domu. Pewnego razu odtwarzałem kasetę. Chciałem powtórzyć jeden moment i przewinąłem...
Gratulacje. Czas na wzmacniacz ? Kiedyś znalazłem gramofon tej firmy miał luźny pasek napędu i nie potrafił samoczynnie wystartować, ale grał bardzo dobrze, mi był nie potrzebny ale sklep w Londynie ze starym sprzętem elektronicznym chętnie go kupił.
W mechanizmach technicsa często wystarczy za luźny pasek dowijania co powoduje że mechanizm źle się włącza i powoduje wciąganie taśmy.
Witam. Łożyska kwalifikują się do wymiany.
pompe oleju podobno ciezko zepsuc bo jest od razu nad miska malo ktory mechanik to obstawia, a powodow slabego cisnienia slyszalem juz tyle ze mnie sie zrobilo slabo np. luzny pasek rozrzadu, zużyte panewki, nieszczelnosc gdzie, nieodpowiedni olej, zapchany filtr. Bede sklonny cos naprawiac jesli pojawia sie inne objawy poza piszczeniem jak narazie...
Pasek alternatora nie za luzny jest?
Jeśli jest tak jak piszesz to pozostało sprawdzić na początek mechanikę czyli przemyć cały tor przesuwu taśmy i sprawdzić stan pasków. Piszesz, że możesz nagrać komunikat powitalny i nawet go odtworzyć czyli przewijanie wstecz też działa. Możliwe, że jest zanieczyszczona głowica lub luźny pasek i sygnał który zostaje nagrany zawsze na końcu zapowiedzi...
Witam mam dokladnie identyczny problem z takim samym scenikiem tez niechce palic rano jak jest zimny a jak stoi w garazu w domu to pali bez problemu tez wszystko sprawdzilem co bylo mozliwe i nadal niepali auto ma przejechane 102tys mam go od nowosci rok temu bylo wszystko ok palil w zime bez problemu po diagnozie ktsem wyswietlilo dwa bledy glowny...
A zwróciłeś uwagę na prawidłowe ustawienie tego elementu ? http://obrazki.elektroda.net/90_12809534...
pasek moze byc luzny co powoduje ze czujnik obrotow silnika reaguje i wylacza mechanizm. trzeba by bylo kupic nowy pasek i go zamontowac ja tak mialem ale teraz wszystko dziala ok.
Czujnik przetarty. Czasami jest to powodem braku synchronizacji walu i walka rozrzadu. Wymien czujnik, drogi nie jest. Zapewne pasek byl juz luzny i ocieral o czujnik. Przy wymianie paska, wymienilbym caly komplet - pasek, rolki prowadzace, napinacz.
filtr czysty pasek jest troche luzny,ma byc fest naciągniety?? a jak mam sprawdzic czy kondensator jest dobry??
Może być zbyt luźny lub zerwany pasek dowijania taśmy. Ten może być widoczny od strony mechanizmu.
Witam. Mam problem z Peugotem 206 św. Przestało działać wspomaganie. Sprawdziłem bezpieczniki, olej w ukladzie jest, jako tako wycieku nie ma, pasek nie jest luzny .Więc co może jeszcze się dziać. Proszę o jakieś wskazówki.
Możesz mieć 2 usterki - akumulator : padnięty alternator / regulator a w tym roczniku po prostu szczotki , luźny pasek napędowy , trochę gorzej jest z układem chłodzenia - wygląda to jak uszczelka pod głowicą , miałem tak i prawie mi się udało przerobić auto na wodę , dość dużo paliło bo co stacja paliw tankowałem samochód 5 l wody i brałem kanisterek...
A sprawdzales pasek? Moze jest za luzny i sie slizga?
lezeli swieci ci sie kontrolka od ladowania podczas skretu kierownico t znaczy ze masz pasek luzny i altenator nie pracuje na wlasciwych obrotach w wyniku czego nie jest w stanie wydobyc z siebje odpowjedniego pradu zeby zasilic samochod i jeszcze przy okazji naladowac akulunator
Podczas mierzenia ladowania,wartosc nie moze skakac tj raz wyzej raz nizej-jak tak to moze masz trzasniety regulator napiecia przymocowany z tylu alternatora,lub pasek klinowy luzny
filtr paliwa poszedł pierwszy na odstrzał,sprawdzone wtryski,praktycznie cały układ paliwowy przeswietlony,zauważyłem że pasek rozrzadu jest zbyt luzny,czy gdyby przestawił sie rozrzad moga byc takie skutki,niewiem czego sie chwycic
Miałem przypadek ze wywalało błąd ustawienia pompy i juz sie miałem brac za nią kiedy okazało sie ze poszła rolka naciagajaca i pasek byl luzny.
Czesty objaw! powinienes go sam rozkrecic i sprawdzic tor przesuwu tasmy.byc moze masz za luzny jakis pasek który sie juz slizga i wyluzowywuje Ci tasme .albo rolka która "zabiera-nawija tasme nie ciagnie juz z odpowiednia siła warto przesmarowac wszystkie osie specjalna oliwa do maszyn precyzyjnych dozujac ja bardzo ostrożnie w wyjatkowo mikroskopijnych...
Doszedłem ze cos jest nie tak z napięciem. Wydaje mi sie ze abs lapie blad za niskiego napiecia zasilania <10V przez 200ms. Niby napiecie ladowania jest OK, to co pasek za luzny czy regulator szwankuje?
Nie wiem dokladnie co masz na myli zrywna... Jezeli wkreca Ci sie na obroty lecz wolno to nie sadze by to pompa wtryskowa gdyz jezeli poszlaby Ci pompa to auto by wkrecalo sie np. tylko do 2.3 tys. obr./min. niezaleznie od biegu. To z auta kumpla doswiadczenia bo ma idento... Natomiast sam posiadam astre 1 w dieslu... sam mialem niedawno problem ze...
Witam. Mam problem w mojej Astrze swieci sie podczas jazdy kontrolka od ladownia i nie mam wspomagania. co robić? czy padł alternator? Pasek nie jest luzny.
Ale nie wiemy co uważasz za buczenie, łożyska wydają świst bądź szelest, zwarty stojan wyje, luźny pasek piszczy.....
Jakie auto - ale to może też piszczeć luźny pasek klinowy alternatora i reszty.
Witam. Ta sprężarka powinna dobić do 10 barów. Luźny pasek może być przyczyną, że bije tylko 3 bary. Zwiększ ciśnienie, zobaczysz, czy będzie chodzić czy będzie się ślizgać pasek. Może silnik pracuje dobrze, tylko się pasek ślizga. Ale co za problem przesunąć silnik i naciągnąć pasek?
No wiec bylem ostatnio troche zajety ale powrocilem do peugeota.i sprawdzilem zasilanie na ten zawor i jest ok. 12 v. Do tego ma przejscie 12 ohm. Wiec tu jest ok. Wiec sciagnalem obudowe rorzadu i tam pasek luzny(niewiadomo z jakiego powodu) i rorzad na wale przestawiony o jeden zabek... Moze to byc przyczyna tych obrotow? Dodam ze teraz na rozgrzanym...
Laser to to napewno nie jest bo zmieniarka nie chce nawet wziąść płyty ze slota, mogę spróbować go przeczyścić ale najpierw muszę się dostać do środka co nie jest latwe Dodano po 13 Dobra mam chyba winowajcę czy luźny pasek, spróbuję go wymienić
Witam,miałem podobny przypadek w audi 80. Wymien olej na inny, nie koniecznie na drogi markowy ale i nasz polskiw zupełnosci jest dobry. Aco do samej wmiany to dobrze by bylo spuścic stary do końca. Zwróć jeszcze uwagę na naciąg pompy wspomagania, czy pasek nie jest luzny.
Pasek nie jest luzny bo jakiś miesiąc temu pękł w trasie i jest nowy, a po założeniu nowego była iskra na kole wału, przeskakiwała i była taka mocna, ale ostatnio jej nie ma Dodano po 46 Silnik pracuje i jest 11,8v
luzny pasek alternatora sterownik pasek pasek thomson pasek pasek
prąd ciało człowieka mechanizm delonghi obliczenia przekroju kabla
zgrzewanie ogniw bezpiecznik tempomatu
Naprawa łuszczącego się lakieru bezbarwnego – cieniowanie czy taśma? Spray 1K/2K, technika blendingu Alfa Romeo 156 SW 1.8 TS 2004 – zwarcie instalacji, wariujące wskaźniki, CAN, masa, alternator