Ktoś wie jakie powinny być luzy na zaworach?
O matko a może tylko słyszysz jak zasysa powietrze? Jeśli głowice są po regeneracji a z jakiegoś powodu spaliny wracają się do kolektora ssącego to albo nie ma luzów na zaworach albo skopany jest remont. Żeby się upewnić czy zawory są szczelne trzeba by sprawdzić ciśnienie sprężania. Możesz odkręcić kolektor ssący i zakręcić ręcznie silnikiem. Będzie...
To jest mój trzeci samochód chodzący na gazie i w zasadzie z żadnym z nich nie miałem problemu, że są gonione na gazie. Silniki zachowywały się jak na benzynie. Napisałem w zasadzie, bo w corolli, wg mnie prawdopodobnie z powodu gazu były wymieniane trzy wtryskiwacze benzynowe. Gaz w corolli mam od nowości. Żeby nie tracić gwarancji na silnik, gaz zakładany...
Witam. Poszukuję wartości luzów na zaworach kosiarki Husar TB53S11E, z silnikiem OHV HUSAR, 173 cm³, nr seryjny TB53S11E21030336. Pozdrawiam AI: Z którego roku pochodzi Pana/Pani kosiarka lub silnik? Rok produkcji: 2021 AI: Czy posiada Pan/Pani instrukcję obsługi lub serwisową do tej kosiarki, czy jest ona niedostępna? Nie ma poszukiwanych wartości...
Jeśli luzy są na pewno szklankami można je wyregulować tylko dalej nie będzie wiadomo w jakim stanie zawory i gniazda czy nie są już nadpalone, ponoć przy ciśnieniu jakie mam 9 10 10 10 zawory jeszcze nie są konieczne do wymiany... Napisałem Ja bym zaczął od pomiaru luzów zaworowych, ten pomiar pokaże, czy jest konieczność regulacji luzów (małe luzy)...
Witam, jakie powinny być prawidłowe wartości luzów na zaworach w takim silniku?
...Auto: Renault Megane, silnik 1.6 8V K7M 90KM... ... Ustaw zawory na czwartym tłoku w pozycji gdy się "mijają" i reguluj luzy na zaworach na pierwszym cylindrze, nastepnie mijanka na drugim cylindrze i regulacja luzów na trzecim, mijanka na trzecim regulacja luzu na drugim i mijanka na pierwszym regulacja na czwartym... Pierwszy cylindej to cylinder...
Te podane wyżej są w calach. Oba zawory ustaw w granicach 0.08 - 0.13 mm
Brak luzów na zaworach ssących. Podłącz pompę pod pojemnik z ropą powyżej pompy i sprawdź czy idzie paliwo na powrót.
Ja to zawory ustawiałem tak. Tłok musi być na samej górze w martwym punkcie przy zamkniętych zaworach w czasie suwu pracy noi póżniej bierzemy szczelinomierz i wybieramy odpowiednią grubość i podkręciłem śrubokrętem i kluczem później dokręciłem , a później robimy to samo z resztoma tłokami:
Witam. Przyznaję, że temat to nie żart, luzy zaworowe w tym silniku cięzko jest sprawdzić, bo manewrowanie szczelinomierzem między gaźnikiem a wydechem jest nie takie proste. Mimo tego próbowałem sprawdzić, czy luzy wynoszą 0,20 i 0,15 no i by się zgadzało. Natomiast co do luzów bocznych dźwigienek, nie mam pojęcia, jak to ma wyglądać w takim silniku,...
1.8 147km to już nie jest vvti tylko valvematic. Vvti obejmowało zmienne fazy na zaworach dolotowych i regulacje luzów zaworowych płytkami a valvematic pod tym względem jest o wiele bardziej zaawansowany. Zmienne fazy ma na dolotowych i wydechowych a do tego jeszcze regulowany wznios zaworów oraz luz zaworowy jest "na hydraulice" Więc generalnie jest...
Witam potrzebuję konkretnych informacji na temat ustawiania luzów na zaworach w wyżej wymienionym autku dziekuję pozdrawiam
Jestem po wizycie w ASO. Auto podpięte pod KDSa i wg ASO nic niepokojącego się nie dzieje.... Na starcie 3 błędy: P0328 - spalanie stukowe C1103 - usterka napięcia zapłonu C1611 - CAN - przeterminowanie EMS Wszystko skasowane i po godzinie i ponownym podpięciu - czysto. Niby chłopek poprawił mocowanie czujnika stukowego i wyczyścił przepustnicę, ale...
Witam, wiem, że odświeżam stary temat, ale w wyszukiwarce temat jest wysoko, sam nie dawno szukałem rozwiązania na podobny problem i nie mogłem znaleźć, dlatego odświeżam i napiszę co mi pomogło: Ford Focus 2.0 PB + LPG 130 koni, Zetec (ten sam silnik)- brak mocy, silnikiem rzucało, ciężko odpalał jak był zimny. 65 tyś km wcześniej zrobiona była głowica....
Witam, użytkuję od jakiegoś czasu Renię z 2003 roku,auto jest zgazowane.Problem jaki był w tym aucie od początku,to taki,że auto przy ruszaniu ma dziurę w obrotach,trzeba jej dołożyć więcej gazu,ale też np. prze przeredukowaniu z 3 na 2,łapie takiego doła i szarpie. Te objawy w większym stopniu występują na benzynie,na LPG jest jakby lepiej.Dodatkowo...
Prawdopodobnie problem z zaworami , któryś zapieka się. Miałem to samo, 10 mechaników. i nic dopiero po sprawdzeniu luzów na zaworach okazało się że jeden ma zero luzu - remont głowicy typowe po jeździe na gazie
Witam mam problem z moim quadem 110 dodam że silnik jest od Crossa 110 4 biegowy nie chce odpalic iskra jest paliwo dostaje nawet po wstrzyknięciu paliwa do cylindra lub po samostarcie nie chce odpalic.Zaplon dobrze ustawiony Nie sprawdzałem jeszcze luzów na zaworach ale jeśli to nie to to co może być przyczyną.
Witam, wiem, że odświeżam stary temat, ale w wyszukiwarce temat jest wysoko, sam nie dawno szukałem rozwiązania na podobny problem i nie mogłem znaleźć, dlatego odświeżam i napiszę co mi pomogło: Ford Focus 2.0 PB + LPG 130 koni, Zetec (ten sam silnik)- brak mocy, silnikiem rzucało, ciężko odpalał jak był zimny. 65 tyś km wcześniej zrobiona była głowica....
[url=http://forum.roverki.eu/printview.p... masz to podane
Wygląda na to, że silnik dokładnie taki sam jak w mojej corolli i u mnie od nowości siedzi Prins montowany w ASO Toyoty. Lubryfikacji u mnie nie ma i uważam ją za całkowicie zbędną. Co radzę zrobić przed montażem lub w trakcie montażu instalacji, to sprawdzenie jakie są luzy zaworowe i ich regulacja jeżeli luz na któryś zaworze zbliża się do min. Przy...
Nie prawda.Jeśli stukają to zaworki w popychaczach nie trzymają i opróżniają się z oleju.
Głowica nie pęknięta ale według firmy co regeneruje nie domykają się zawory stad brak kompresji . Trochę mnie to dziwi ze nagle na 4 cylindrach aż auto stanęło . Dałem zlecenie wymiany uszczelniaczy szlifowanie zaworów , planowane i ustawienie luzów na zaworach . Powinna być igła
Nie prawda, tak jak błędem jest ustawienie głębokiej orki tylko jednego korpusu. Głębokość powinna być jednakowa, a rama prostopadle ustawiona do podłoża. Bez obrazy ale widzę że najzwyczajniej nie masz zielonego pojęcia o ustawieniu i regulowaniu pługa i podnośnika. A jeśli orka Twoja wygląda tak jak na tym filmiku polecam zacząć używać blokady lub...
Jak już jeden z kolegów napisał.W maluchu bardzo ważnym czynnikiem jest dokładna regulacja luzów zaworowych za pomocą szczelinomierza.W Twoim przypadku luzy na zaworach są za małe i silnik po dłuższej jeżdzie uzyskuje właściwą temperaturę a żle wyregulowane zawory wskutek temperatury silnika częściowo otwierają się i silnik traci sprężanie.Po ostygnięciu...
poziom paliwa w gazniku gorny6mm dolny13,5 kolejnosc zaplonu 1,3,4,2 luzy na zaworach ssacy0,20 wydechowe0,25 sam ich nieustawisz
masz jeszcze jedno pytanie - jakie są wartości luzów na zaworach wydech i ssanie ?
Dzisiaj pomierzylem luzy na zaworach laguna 1.8 8V regulowane zawory plytkami. Na zaworach wydechowych wyszlo mi praktycnie na kazdym po 0,3 a powinno byc 0,4 Bo dolotowe mam 0,2 czyli dobrze
powodem najprawdopodobniej były zawory a dokładniej brak luzów na zaworach od 2 cylindrów. jak się z tym uporam i sprawdzę spalanie to jeszcze dam znać
Brak luzów na zaworach. Dodatkowo prowadnice do zweryfikowania. Luz na zaworach jest Ukradli ten luz, skoro wcześniej podobno był? Bo w ciągu kilku minut pracy nie zginął na pewno.
Co do paliwa to dochodzi na pewno ,a co do luzów na zaworach to nie wiem jak się to sprawdza jak to ugryźć
Witam, poszukuje danych regulacyjnych do samochodu dostawczego KIA K-3000, model troszkę większy niż popularne K2500 i K2700. Silnik Diesla o pojemności 2957cm, 4-ro cylindrowy, 8 zaworów. Potrzebne mi dane dot. ustawienia luzów na zaworach oraz regulacji wtryskiwaczy i regulacji zapłonu.
witam jakie mają być luzy na zaworach ford fiesta 1,2l Dodano po 13 przepraszam jest to silnik 1.1l żle mi podano, zna ktoś może wartości luzów zaworów. dziękuję za odpowiedż
Luzy na zaworach jak najbardziej ale w pierwszej kolejności wyczyść krokowca.Co do wartości luzów i problemów z bunią polecam to forum: http://www.bmw-klub.pl/forum/index.php
Stan krzywek oceniam na taki sam jak na pozostałych, przynajmniej niczym się nie różni od pozostałych. Przymierzam się jeszcze to wyregulowania luzów na zaworach ale tego sam nie zrobię...to na pewno nie zaszkodzi a może tylko pomóc. W tygodniu porównam ilość dawkowania paliwa na wtryskach i dam znać. z góry dzięki za podpowiedz
albo niema luzów na zaworach lub zawory i gniazda wypalone. Po rozebraniu silnika sprawdzić głowice i pierścionki(a tak nawiasem mówiąc ile to to ma kilosów przejechane, a może nie te paliwko).
Serwis zaproponował mi skasowanie luzów na tych wydechowych 8 zaworach - rozumiem, że to zrobić i problem zniknie?
możesz nie mieć luzów na zaworach może być czujnik halla i kilka innych rzeczy. Uszkodzenie czujnika temperatury to raczej kłopot przy zimnym rozruchu. Sprawdź czy jest iskra gdy nie możesz odpalić rozgrzanego
Rozrząd jest ustawiony super tylko mogę mieć wątpliwości do luzów na zaworach są dosłownie minimalne ledwo co są. Skuter odpala itp. Zawory nie są powyginane i tłok cały. Wydaje mi się ze zrobiłem błąd przy nabijaniu zębatki łańcuszka...
To gniazdo pewnie wyleciało. Zdejmuj głowicę.
silnik z16xer nie ma hydraulicznych popychaczy więc jedynie mechaniczna regulacja luzów natomiast częstą przypadłością jest stukanie wariatorów (czyli kół wałków rozrządu z regulacją faz ) warto też zobaczyć czy sitka w zaworach wariatorów nie są pozatykane przepalonym olejem to te dwa zaworki po obydwu stronach głowicy zaraz za osłoną rozrządu.
Samostart nic nie daje. Jeśli jest tak jak. Nawet jak by pompa nie dawała paliwa. Jeśli jest dobre sprężanie na samostart musi zapalić. U Ciebie nie pali więc brak ciśnienia. Brak luzów na zaworach a jeśli są to głowica w górę i wtedy będzie wszystko wiadomo.
Wiele osób sobie olewa luz na zawrach skoro silnik jako tako działa ale to bardzo ważne ustawienie . Mam kolegę który na złe ustawionych zaworach jeździł prawie cały sezon , do póki nie mógł wyjechać pod górkę bo silnik robił się bardzo słaby . Po ustawieniu odpowiednich luzów na zawrach silnik odzyskał moc i nawet dużo lepiej palił na zimnym.
Pierścienie nowe Rozrząd ok - sprawdzałem poszczególne fazy rozrządu ssanie , sprężanie itd. Luzy na zaworach - 0,15 wydech, 0,05 ssący - sprawdzałem pomiędzy zaworami a popychaczami (rozrząd ustawiony na znakach). Z gaźnikiem wszystko wygląda OK. Co do luzów na przepustnicy to nie bardzo mam pomysł jak to zlikwidować. Przed remontem miał problemy z...
Witam mam to taki dziwny problem w accordzie , w okolicach 3000 obrotów masz straszny hałas zaworów były już regulowane w aso jednak nic to nie dało. Dowiedziałem się natomiast że skończyła mi się regulacja ale jeszcze udało sie je ustawić. i teraz sam sprawdzałem luz po około miesiącu i luzów zbyt dużych nie ma za to na dwóch mam za mały luz tzn powinien...
Witam forumowiczów. W moim aucie przy Oryginalnym przebiegu 132 tys. km wystąpił problem. Przy temp. poniżej -10 ciężko odpala. Sprawdziłem co mogłem. Świece i zasilanie są ok. W wężykach nie ma powietrza. Aku wymieniony rok temu. Sprawdziłem dziś luzy zaworowe. Okazało się, że na trzech zaworach ssących luzy są poniżej 0,05mm ( dokładnej wartości nie...
Pozamieniaj miejscami swiece, wtryski, cewke. Wykluczysz wtedy usterki elektryczne. Co z luzem na zaworach? Brak luzu spowoduje ze zawór bedzie nie domkniety i tez to spowoduje wypadanie zapłonów.
Ten silnik jest trudny do poprawnego zidentyfikowania, natomiast silniki Loncin i NAC, czyli zapewne bardzo bliscy krewni Twojego silnika, mają luzy: zawór ssący 0,10 mm zawór wydechowy 0,15 mm.
Ssący 0,45, wydech 0,70, pompowtryskiwacz 6 Nm + 60*( * stopni).
Luzów zaworowych na szczelinomierz się tutaj nie ustawia . Są na dżwigienkach śrubki do regulacji ale ich przeznaczenie jest inne. Spytaj mechaniora co konkretnie ustawiał przy zaworach . Tam masz popychacze hydrauliczne . Pytałem o ewentualne błędy w sterowniku silnika . Ktoś odczytał ?
zaworach termostatycznych nagar zaworach kasowanie luzów
zdalne sterowanie siłownikiem volvo silnika wyciek oleju filtr
Rezystancja zastępcza i prądy w obwodzie równoległym 2Ω i 4Ω Czujnik MAP w VW Passat B5 1.9 TDI AVB: wpływ na pracę silnika i spalanie