Nie prawda.Jeśli stukają to zaworki w popychaczach nie trzymają i opróżniają się z oleju.
Ssący 0,45, wydech 0,70, pompowtryskiwacz 6 Nm + 60*( * stopni).
Pozamieniaj miejscami swiece, wtryski, cewke. Wykluczysz wtedy usterki elektryczne. Co z luzem na zaworach? Brak luzu spowoduje ze zawór bedzie nie domkniety i tez to spowoduje wypadanie zapłonów.
Czyszczenie gaźnika, ale nie przez moczenie w benzynie tylko rozebranie na czynniki pierwsze i udrożnienie dysz. Druga sprawa, filtr powietrza. Sprawdzenie luzów na zaworach. Jaki jest tam gaźnik? Paliwo świeże?
...Auto: Renault Megane, silnik 1.6 8V K7M 90KM... ... Ustaw zawory na czwartym tłoku w pozycji gdy się "mijają" i reguluj luzy na zaworach na pierwszym cylindrze, nastepnie mijanka na drugim cylindrze i regulacja luzów na trzecim, mijanka na trzecim regulacja luzu na drugim i mijanka na pierwszym regulacja na czwartym... Pierwszy cylindej to cylinder...
Ktoś wie jakie powinny być luzy na zaworach?
Nie musi być prąd zmienny. Plucie z gaźnika benzyną spowodowane jest brakiem luzu na zaworach i ich niedomykanie (zwłaszcza ssącego powoduje cofanie się paliwa przez gaźnik) skoro twierdzisz ,że zaworek iglicowy trzyma.
Zdejmij pokrywę zaworów i sprawdż luzy na zaworach w razie rozbieżności skoryguj szczeliny według dokumentacji.Znajomy miał podobny problem i silnik miał trafić do mechanika,zdjąłem pokrywę a tam na jednym cylindrze brak luzu zaworowego a zatem brak sprężania.Po ustawieniu na szczelinomierz luzu na zaworach silnik ożył i obyło się bez mechanika.Zwróć...
Może któryś z zaworów jest podparty? Nie wydaje mi sie, podczas skladania zawory byly dobrze osadzone, okazalo sie ze nie bylo luzu miedzy zaworami a popychaczami, d
O matko a może tylko słyszysz jak zasysa powietrze? Jeśli głowice są po regeneracji a z jakiegoś powodu spaliny wracają się do kolektora ssącego to albo nie ma luzów na zaworach albo skopany jest remont. Żeby się upewnić czy zawory są szczelne trzeba by sprawdzić ciśnienie sprężania. Możesz odkręcić kolektor ssący i zakręcić ręcznie silnikiem. Będzie...
Miałem taki gaźnik z silnikiem 110 i używanie ssania było praktycznie niepotrzebne chyba że był problem z luzem na zaworach. Być może przydałoby się przy niskich temperaturach ale ja poniżej 10'C nie korzystam z motorka. Widocznie dysza od wolnych obrotów jest lekko przewymiarowana i to wystarczy aby ułatwiać zapalanie na zimnym.
Te podane wyżej są w calach. Oba zawory ustaw w granicach 0.08 - 0.13 mm
Witam, jakie powinny być prawidłowe wartości luzów na zaworach w takim silniku?
Witam, można to zauważyć po regulacji luzu na zaworach,obracając silnik ręcznie bez założonej świecy zapłonowej, w suwie spreżania można zobaczyć sam moment uchylenia zaworu przed GMP w celu obniżenia kompresji ,pod warunkiem że jest on sprawny ,o ile dobrze sobie przypominam powinien on obniżyć kompresję z około145psi do 80psi, co pozwala na bezproblemowy...
Brak luzu na zaworach.
Maco na podanej stronie są ogólne informacje i na dodatek po czesku , ja nie poszukuje historii tego traktora tylko konkretnych wymiarów luzów na zaworach.
Brak luzów na zaworach ssących. Podłącz pompę pod pojemnik z ropą powyżej pompy i sprawdź czy idzie paliwo na powrót.
Regulacja luzów na zaworach. Robiona była kiedykolwiek?
Mazda 626 nie ma zadnego luzu na zaworach, ale jej silnik tak. Czy ktoś jest przytomny zadając takie pytanie?
Nie wystarczające ciśnienie sprężania. Albo przytarty tłok, albo brak luzów na zaworach.
Witam potrzebuję konkretnych informacji na temat ustawiania luzów na zaworach w wyżej wymienionym autku dziekuję pozdrawiam
[url=http://forum.roverki.eu/printview.p... masz to podane
Zacznij od regulacji luzu na zaworach ,bo skoro twierdzisz że łapie najpierw na jeden potem pozostałe cylindry to obstawiał bym podparte zawory.
Jakie powinny być wartości luzu na zaworach ssących i wydechowych.
Po pierwsze silnik nazywa się ECOTEC... po drugie, po 90k km powiniem mieć wymieniony cały rozrząd, jeśli nie maiał to jest do wymiany, silnik nie ma prawa klekotać bo ma hydrauliczne kompensatory luzu na zaworach, jeśli więc słychać zawory na wolnych obrotach to rozrząd jest do wymiany. Jak odkręcisz wlew oleju i przegazujesz silnik nie powinno się...
Prawdopodobnie problem z zaworami , któryś zapieka się. Miałem to samo, 10 mechaników. i nic dopiero po sprawdzeniu luzów na zaworach okazało się że jeden ma zero luzu - remont głowicy typowe po jeździe na gazie
Kiedy silnik "strzela w gaźnik"? Kiedy zapłon następuje przy niedomkniętym zaworze, zaworach ssania. Albo za wczesny zapłon albo brak luzu na zaworach ssania.
Rozrząd jak inni radzą warto sprawdzić. Można też jak rozebrane trochę plasteliny na tłoki pod zaworami, skręcić na starej uszczelce, przekręcić ręcznie i zobaczyć ile luzu jest między którymi zaworami i tłokiem.
Sprawdź wartości luzów na zaworach.
Warto sprawdzić wartości luzów na zaworach.
Nie ma luzów na zaworach? Możez to sprawdzić bo mimo hydraulicznej regulacji luzu zaworowego może być tam coś nie tak jak powinno.
Jeżeli Corsa posiada regulacje zaworów ręczną to sprawdź luzy na zaworach , może jak jest ciepły silnik wtedy nie ma luzu na zaworach i dlatego jest problem z zapalaniem . Sprawdź to może to byc to.
Ciężkie odpalanie i niestabilne wolne obroty to może być objaw braku luzów na zaworach. Co ok. 1500-2000km warto sprawdzić. Najczęściej do ustawienia jest ssący(górny).
Masz na myśli sprawdzenie luzu na zaworach?
Sam nie wiem czy w ogóle jest sens pakowanie w niego jakiś większych pieniędzy, czy po prostu odpuścić sobie go. Trzeba rozebrać i policzyć co jest do wymiany ale te silniki mimo iż dość prosta konstrukcja wcale w naprawie tanie nie są. Czasem taniej wyjdzie zrobić swap na inny silnik od auta. Nowe pierścienie nie miały nadmiernego luzu w rowku tłoka?...
masz jeszcze jedno pytanie - jakie są wartości luzów na zaworach wydech i ssanie ?
Brak luzu na zaworach Andrzej
Witam. Kupiłem niedawno traktorek z silnikiem jak w temacie. Dodatkowe oznaczenia: model - 285H77, typ - 0252E1. Zabrałem się za regulację i potrzebuję wartości luzów na zaworach. Z góry dzięki za ewentualne zainteresowanie.
Kolego na 10 diesli jakich miałem ostatnio w warsztacie dziewięciu pomogła regulacja zaworów.Brak luzu na zaworach dolotowych lub gdy zawór jest podparty to problemy z odpaleniem na mrozie.
Jarzmo trzyma oba zawory. Musisz wyjmować je jednocześnie razem z dwoma zaworami, spróbuj delikatnie obracać wtryskiwacze w zakresie luzu na który pozwala jarzmo.Ω
Witam serdecznie, Posiadam takową kosiarkę, wymieniłem pierścienie i także dymi mi z odmy po kilku minutach pracy silnika. Gdy silnik pracuje pod obciążeniem dymi jeszcze bardziej. Sprawdziłem: 1. Pierścienie - założone są prawidłowo. 2. Nie mam luzów na zaworach. 3. Tłumik jest drożny. Nie wiem czy zawór odmy jest sprawny. Czy w zaworze odmy powinna...
Kupując nowy gaźnik na na a.. z reguły trzeba przełożyć dysze z oryginalnego gaźnika bo prawie wszystkie są "tuningowane" i mają za duże średnice i nie da się tego ustawić. U Ciebie mogą też być nieszczelności w dolocie, brak luzów na zaworach.
zamykać zrobiony. ustawienie pompy i brak luzu na zaworach
Witam. Jakiś czas temu kupiłem kawasaki ZZR600 z 98 roku. Mam taki problem ze jak odpuszczę ssanie to silnik nierówno pracuje i po chwili gaśnie. Od poprzedniego właściciela wiem ze był niedawno czyszczony i synchronizowany gaźnik. Czy problem może być z luzem na zaworach? Czy problem może być gdzie indziej? Pozdrawiam
jeżeli nie ma luzów między zaworami a prowadnicami to po co je wymieniać ?
Co do paliwa to dochodzi na pewno ,a co do luzów na zaworach to nie wiem jak się to sprawdza jak to ugryźć
takim co nie kontrolują/ustawiają regularnie luzu na zaworach powinno się konfiskować motocykle ;)
Sprubuj zmienić świece, które mają większą wartość cieplnąm, anajlepiej sprawdź czy niemasz luzów na zaworach.
Ten silnik jest trudny do poprawnego zidentyfikowania, natomiast silniki Loncin i NAC, czyli zapewne bardzo bliscy krewni Twojego silnika, mają luzy: zawór ssący 0,10 mm zawór wydechowy 0,15 mm.
https://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic... "CFMOTO 500 - Sprawdzenie i regulacja zaworów ATON napisał(a): Jak często,albo co ile kilometrów regulujemy luzy na zaworach w naszych CF-kach. Jakie są wartości tych luzów? W zależności od stylu jazdy :oczy: lecz najlepiej co 1000-1500km :> a wartości to : 0,10 ssący a 0,12-0,14 wydechowy ."...
Zapomniałem poinformować. Skuter już jeździ. Winny był brak luzów na obydwu zaworach. Dzięki wszystkim za porady.
Nie piszesz jaki tam silnik i jaki przebieg samochodu,ale jest typowy objaw braku luzu na zaworach silnikowych. Andrzej
miałem takie auto. powiedz czy nie były u ciebie czasem ostatnim ustawiane zawory? zjawisko takie występuje gdy brak jest luzów na zaworach.
To gniazdo pewnie wyleciało. Zdejmuj głowicę.
Witam mam problem z moim quadem 110 dodam że silnik jest od Crossa 110 4 biegowy nie chce odpalic iskra jest paliwo dostaje nawet po wstrzyknięciu paliwa do cylindra lub po samostarcie nie chce odpalic.Zaplon dobrze ustawiony Nie sprawdzałem jeszcze luzów na zaworach ale jeśli to nie to to co może być przyczyną.
Zacznij od sprawdzenia luzu na zaworach być może jes za mały i gdy silnik się nagrzeje to krzywki "podsawiają" zawory.
powodem najprawdopodobniej były zawory a dokładniej brak luzów na zaworach od 2 cylindrów. jak się z tym uporam i sprawdzę spalanie to jeszcze dam znać
Strona ssąca: 0,30-0,40; a zimna: 0,45-0,55 (oczywiście na zimnym silniku!).
zaczeła nierówno pracować a pograszała się jej praca wraz z nagrzaniem silnika Brak luzów na zaworach. Dodatkowo prowadnice do zweryfikowania.
Nie ma opcji że rozrząd źle złożony.Koła nie były zdejmowane, jedynie zębatka z wału korbowego.Gdy rozbierałem wszystko ustawiłem na punkty i składałem na te same punkty. Nie ma innej możliwości,żeby tłoki spotykały się z zaworami(poza brakiem luzu na zaworach) ale skoro wiesz lepiej powodzenia.
Tylko mogę podejrzewać brak luzu na zaworach. Inne uszkodzenia wymienione przez Ciebie po takim przebiegu są mało prawdopodobne. Zaniedbanie tego tematu może dla silnika źle się skończyć. Ważne- sprawdzanie i regulacje zaworów wykonujemy na zimnym silniku!
sprawdzę to jutro, a jeszcze nie sprawdziłem luzu na zaworach (zapomniałem) czy przez nie właściwy luz mógłby nie chcieć odpalić? Czy może coś innego, jakbyś mógł to wypisz to co mam posprawdzać
witam uporałem się ztym odpalaniem rannym jednak kolega ADI_Si miałrację nie miał luzu na zaworach po zrobieniu głowicy teraz jest 100% lepiej dzięki i pozdrawiam.
Właśnie chcę wsadzić gaz i tak się zastanawiam czy przed montażem instalacji nie sprawdzic luzów na zaworach. Auto było sprowadzone w sierpniu 08r. i do końca na zachodzie serwisowane. Niby silniczek śmiga super i nie słychać zaworów ale dla świętego spokoju................
Głowica nie pęknięta ale według firmy co regeneruje nie domykają się zawory stad brak kompresji . Trochę mnie to dziwi ze nagle na 4 cylindrach aż auto stanęło . Dałem zlecenie wymiany uszczelniaczy szlifowanie zaworów , planowane i ustawienie luzów na zaworach . Powinna być igła
Witam! jakie powinny być luzy na zaworach w silniku? Proszę o ewent. wskazówki do ustawienia luzów. Pozdr
problem z gaznikiem jikow dif-23 niema wolnych obrotow,brak luzu na zaworach,co do rozrzadu tez zadnej pewnosci ustawienia....pomocy!!!!!!!!!
Witam, silnik OM364 609D 89r. Panowie, potrzebuję momentu dokręcenia zaworów i wartość luzu na zaworach oraz wszystkich przydatnych informacji związanych z wykręceniem wtrysków i pompy (regeneracja). Ciśnienie cylindrów mieści się w przedziale 16 bar. Przyczyną brak mocy. Na obecną chwilę znalezione dwa mankamenty: niedokręcony wtrysk, wyciek na przewodzie...
Sprawdzałem . Luzu na zaworach nie ma. Dodam jeszcze ze uderzyłem o krawężnik w zaznaczonym na zdjęciu miejscu. Potem skuter coraz gorzej jechał , aż w końcu zgasł. I nie można go odpalić. https://obrazki.elektroda.pl/8990514800_...
Swego czasu też miałem taki problem z Nissanem Sunny 1,7D 240tys.km :) i okazało się że wymagał regulacij luzów na zaworach. Po tym zabiegu chodził bez zarzutu do chwili kiedy go sprzedałem. :)
Niestety zwiększenie luzu na zaworach nie pomogło, obroty też próbowałem regulować. Pewnie będę musiał odkręcać tą głowice, chyba że macie jeszcze jakieś pomysły co mógłbym sprawdzić. I jeszcze jedno, jak odkręcam swiece po zgaszeniu silnika to jest mokra.
Witam, wiem, że odświeżam stary temat, ale w wyszukiwarce temat jest wysoko, sam nie dawno szukałem rozwiązania na podobny problem i nie mogłem znaleźć, dlatego odświeżam i napiszę co mi pomogło: Ford Focus 2.0 PB + LPG 130 koni, Zetec (ten sam silnik)- brak mocy, silnikiem rzucało, ciężko odpalał jak był zimny. 65 tyś km wcześniej zrobiona była głowica....
albo niema luzów na zaworach lub zawory i gniazda wypalone. Po rozebraniu silnika sprawdzić głowice i pierścionki(a tak nawiasem mówiąc ile to to ma kilosów przejechane, a może nie te paliwko).
Trzeba by sprawdzić luzy na zaworach.
Sprawdź luzy na zaworach w silniku
możesz nie mieć luzów na zaworach może być czujnik halla i kilka innych rzeczy. Uszkodzenie czujnika temperatury to raczej kłopot przy zimnym rozruchu. Sprawdź czy jest iskra gdy nie możesz odpalić rozgrzanego
Po co ściągasz głowice skoro wystarczy ciśnienie zmierzyć. Znajdź sobie serwisówkę to będziesz miał wartości luzów na zaworach. Przede wszystkim sprawdź gaźnik od tego cylindra...od takich rzeczy się zaczyna.
sprawdz luzy na zaworach..
Witam sprawdzałem szczelność przewodów podciśnieniowych, reset również był robiony, z przepływomierzem też wszystko w porządku... Mam sekwencję i żadnego strzału nie miałem od założenia... Pozostaje mi sprawdzenie silniczka krokowego, układu dolotowego i sondy, zajmę się tym najszybciej jak będę mógł... Mam pytanie czy może być to wina niewłaściwych...
Witam, poszukuje danych regulacyjnych do samochodu dostawczego KIA K-3000, model troszkę większy niż popularne K2500 i K2700. Silnik Diesla o pojemności 2957cm, 4-ro cylindrowy, 8 zaworów. Potrzebne mi dane dot. ustawienia luzów na zaworach oraz regulacji wtryskiwaczy i regulacji zapłonu.
Auto ma 20 lat koszt wyeliminowania drgawek będzie większy od wartości samochodu. Ale jak chcesz przyczyn może być masa. Od dwumasy ,luzow w skrzyni ,różnicy w kompresji na poszczególnych cylindrach ,luzów na zaworach , lekko podtartych wałkach (to zmora TDI PD) samych pompwtryskach i ich uszczelnianiach , po napinacz paska alternatora i jego sprzęgło...
Witam, wiem, że odświeżam stary temat, ale w wyszukiwarce temat jest wysoko, sam nie dawno szukałem rozwiązania na podobny problem i nie mogłem znaleźć, dlatego odświeżam i napiszę co mi pomogło: Ford Focus 2.0 PB + LPG 130 koni, Zetec (ten sam silnik)- brak mocy, silnikiem rzucało, ciężko odpalał jak był zimny. 65 tyś km wcześniej zrobiona była głowica....
Witam ! jakie powinny być luzy na zaworach w silniku ? proszę o ewent wskazówki do ustawienia luzów. Pozdr
Luzy zaworowe: Zawór ssący - 0,30mm (na zimnym) Zawór wydechowy - 0,38mm (na zimnym)
Witam. Dzięki za odpowiedź jednak mam pewien problem. Wyczytałem w książce dotyczącej Polonezów oraz na jednym z forum że w takim modelu jaki posiadam są hydrauliczne popychacze i że nie muszę ustawiać żadnego luzu na zaworach. Więc jak to w końcu jest? :)[/s]
Mazda 3 1.6 benzyna wiem że bierze olej bo muszę dolewać co ileś km A tych km to ile jest miedzy jednym a drugim dolaniem Dodano po 5 możliwe też że jest wypalony zawór tym bardziej że to gaz ciągle jeżdżony ? Jak najbardziej na to bym postawił a nie na krzywy zawór, ale ja obstawiam że zabrakło luzu na zaworach ssących na 4 tłoku, daj znać czy trafiłem
Rozrząd jest ustawiony super tylko mogę mieć wątpliwości do luzów na zaworach są dosłownie minimalne ledwo co są. Skuter odpala itp. Zawory nie są powyginane i tłok cały. Wydaje mi się ze zrobiłem błąd przy nabijaniu zębatki łańcuszka...
co do oleju koledzy mająracje silnik pada powoli i raczej wątpie aby był to czujnik a kwestia zapalania to moze masz żle zapłon ustawiony spróbój opóźnic cchyba ze masz elektronike to nic nie zrobisz lub brak luzu na zaworach.
Niekoniecznie może to być wina luzu na zaworach. Z tąd co słyszałem to w VW nie ma samoczynnego ustawiania. Niewielki luz może spowodować mniejszą kompresję a co to daje niższą temperaturę. Nie musi oznaczać to dużego spadku mocy.
Witam posiadam obecnie reno megan 1.4 8 zaworowy. Ostatnio robiłem mały remont wyciągnąłem silnik itd. i nie wiem ile zostawić luzu na zaworach?
Stan krzywek oceniam na taki sam jak na pozostałych, przynajmniej niczym się nie różni od pozostałych. Przymierzam się jeszcze to wyregulowania luzów na zaworach ale tego sam nie zrobię...to na pewno nie zaszkodzi a może tylko pomóc. W tygodniu porównam ilość dawkowania paliwa na wtryskach i dam znać. z góry dzięki za podpowiedz
Robokop ma racje.... Kręcąc kołem pasowym możesz mieć trudność z obróceniem wału korbowego 2x ponieważ podczas kręcenia zachodzi cały cykl pracy. sprężania, pracy, wydechu i ssania. Podczas kręcenia możesz natrafić na opór związany ze sprężaniem mieszanki w cylindrze. Nie wiem czy dobrze kojarze ale podczas spręzania 2 zawory muszą być zamknięte dolotowy...
Witam. Ssący......0,40+/-0,05mm. Wydech...0,50+/-0,05 mm. :arrow: :arrow: Oczywiście zacząć od luzów na zaworach. Nie rozumiem jak można mieć ciśnienie raz 10 atm a raz 4 atm :?: Potem dalsze wskazówki pozdrawiam
Na tak zadane pytanie to mogę Ci odpowiedzieć, że może być wszystko, nawet przepalona żarówka:D Bardziej chodziło mi, o problemy które występują bez względu na rodzaj założonej instalacji jeśli się nie robi regularnych przeglądów, zapomina o kontroli luzu na zaworach. Chociażby wypalanie zaworów, padająca głowica itp.
Chcę wymienić świece zapłonowe oraz mam do sprawdzenia luz na zaworach w 4EFE. Czy przy zdejmowaniu pokrywy zaworów w/w silniku trzeba wykręcić świece zapłonowe? Gdzie w Bydgoszczy polecacie zrobienie sprawdzenia i ewentualną regulacje luzu na zaworach ( oprócz ASO Toyota cena usługi 500zł bez materiału ) - chodzi o problem wymiany płytek regulacyjnych....
Witam, mam problem z motorowerem a mianowicie barton fr 50 na wtrysku,nowy mam go 3 tygodnie i po 2 tygodniach zaczął gasnąć wymienione zostały przekaźnik pompy paliwa, pompa paliwa, główny komputer, odłączony czujnik bocznej stopki i gdy odpalę pochodzi chwilę i gaśnie potem ciężko jest odpalić ale jak złapie to znów to samo i też gaśnie podczas jazdy...
Samostart nic nie daje. Jeśli jest tak jak. Nawet jak by pompa nie dawała paliwa. Jeśli jest dobre sprężanie na samostart musi zapalić. U Ciebie nie pali więc brak ciśnienia. Brak luzów na zaworach a jeśli są to głowica w górę i wtedy będzie wszystko wiadomo.
Żeby ustawiać luzy na zaworach musisz najpierw ustawić wał korbowy we właściwym położeniu dla każdego cylindra innym. Bez kręcenia wałem nie da się wyregulować luzów. Jak ustawiasz wał korbowy do regulacji ?
Na biegu luzem, zawór zamyka dolot głównego strumienia powietrza. Powietrze wpada tylko malutkim kanałem umożliwiającym utrzymanie ciśnienia w zbiorniku separatora, umożliwiające prawidłową cyrkulację oleju w układzie. Nadmiar powietrza wraca z powrotem w dolot. Całość takiej pracy umożliwia zawór zwrotny z nastawianym wstępnym ciśnieniem otwarcia.
problem rozwiązany -po wyregulowaniu luzu na zaworach nowej świecy i uszczelnieniu -dokręceniu wszystkich przewodów w gażniku no i przede wszystkim wstyd się przyznać przed odpaleniem skutera dziesięć razy manetką od gazu dodanie gazu do oporu (ponoć tak jest napisane w instrukcji wyczytałem w necie)i po problemie temat zamykam
nagar zaworach zaworach termostatycznych regulacja luzów
przełącznik zmywarka skrzynka bezpiecznik voyager dziecka akumulator
Betriebsleistung w kolumnach głośnikowych - co to jest? Moduł bębna i toner w Xerox® WorkCentre® 6605