W instrukcji jest napisane, żeby ustawić dowolnie wybrany cylinder w gmp. Będziesz wiedział, który to, bo - tak jak wspomniałeś - krzywki wałka tego cylindra będą w w takiej pozycji, że żaden zawór nad nim nie będzie otwarty. Regulujesz luz, obracasz wałem korbowym o 180° i regulujesz luz na drugim cylindrze. Wartość luzu jest taka sama dla obu zaworów.
Znalazłem jeszcze takie dane z regulacją EVB.Pozdrawiam.
Ad1. 0,15/0,15mm Ad2. 1.0-1.2mm Ad3. Rozbryzgowo
W zależności od kodu silnika. Tak jak jest podane poniżej;
Zawór ssący 0,1 mm, zawór wydechowy 0,15 mm.
Proszę w załączniku.
tak jak w wiekszości chinoli 10 ssący i 15 wydech gdzies miałem serwisówke do tego silnika jak znajde wstawie zeby sie upewnić
Oba 0.1 mm. W załączniku serwisówka.
Witam, jeżeli jeszcze potrzeba to proszę: ssące 0,20 mm, wydechowe 0,45 mm.
Do regulacji luzu za pomocą płytek niczego nie trzeba demontować. Potrzebny jest za to odpowiedni przyrząd ściskający sprężynę zaworu - bez tego nie wymienisz płytki. Opracja raczej niewykonalna w warunkach amatorskich, m. in. dlatego, że potrzebny jest opisany przyrząd, oraz zestawy płytek o różnych grubościach (nie wiesz przecież, jakiej będziesz...
http://i164.photobucket.com/albums/u13/k... kompresja to 9 atm z tego co widać na obrazku
0,08 ssące 0,12 wydech na zimnym
Kolego dci w premium było 0.4 ssące 0.6 wydech
Mam 240 000 km bez remontu. Cały czas właśnie ma lotosie mineralnym. Hydraulika klepie, ale nie ma tragedii Szczerze mówie: jestem pod wrażeniem przebiegu twojego silnika. Mało jest takich rodzynków które tyle wytrzymują, chyba że non stop na długich odcinkach śmigały.
Tylko szlifowanie trzonka zaworu. Ssący 0.20 a wydech 0.15 mm.
Oczywiście.
Ssący 0,20mm, wydech 0,40mm oczywiście na zimnym.
Pewnie że hydrauliczne, jak we wszystkich VW po 83r.
0,20 zasilanie 0,40 wydech na zimno - tolerancji nie podano.
Jakie powinny być ustawione luzy zaworowe w silniku Kubota Z402 zamontowanym w pojeździe Aixam 400? Jakie informacje będą jeszcze potrzebne? Może rok produkcji? Na ten moment roku produkcji nie znam, ale może się dowiem. Wstępna ocena dostępnych informacji Analizując Twoje pytanie, chcesz ustalić prawidłowe wartości luzów zaworowych w silniku Kubota...
Były i SW-400, luz zaworowy na zimnym silniku to 0,5 mm na ssącym i wydechowym. Ale były też inne, poczytaj np. to. http://pl.wikipedia.org/wiki/Star_200
Regulacje luzów zaworowych (gaz) w Zafira 1.8 A18XER - kto zrobi ZGODNIE ZE SZTUKĄ w uczciwej kasie ? najlepiej w północno wschodniej Polsce, podlaskie ? Słowem kto wie z czym to się je, robił i mu dobrze wychodzi ? Może ktoś z forumowiczów ? Pozdrawiam
https://youtu.be/EcZdtv_kIss tu masz film oraz na końcu filmu jest jaki luz na zimny i na cieplym
Wielkość luzów zaworowych dla zimnego silnika 0,3 +/- 0,05 zawór ssący i wydechowy moment dokręcania głowicy 170Nm, dokręcasz od środka na zewnątrz naprzemiennie,nie dokręcaj głowicy na raz tylko na trzy etapy 60Nm 110Nm i 170Nm. kolejność pracy silnika 1-5-3-6-2-4. Chaotycznie, ale tak mi się zapamiętało
ssący 0,40 wydech 0,40
Pamiętajmy o regulacji luzów zaworowych ;)
Świece oraz regulacja luzów zaworowych było robione? Konieczna wymiana świec oraz sprawdzenie luzów zaworowych na gazie co 20 tys. km.
Wrzuć tabliczkę z silnika, to wrzucę dane.
Witam posiada serwisówkę MAN TGX Euro 6 480KM z 2016 roku a dokładnie momenty dokręcania głowicy i elementów zawartej w niej luzów zaworowych oraz stop korbowodów
Ssący 0.30, wydech 0.40.
Nie wiem jak konkretnie w Loncinach ale w wielu klonach CG125 OHV są problemy z 3cim biegiem (szybko zużywa się zębatka). Poza tym wymagają częstej regulacji luzów zaworowych (co ok 1000 km).
Szybciej chyba wyjdzie przełożyć pompę niż dobierać się ta do zaworu. W Twoim silniku najpewniej nie miałeś luzów zaworowych i przez to brak kompresji.
Zapytam tak - czy są jakieś problemy z tym autem oprócz tego że jak ręką zatkasz dolot to jest brak reakcji? Jeżeli oprócz tego że jest olej na świecy nie ma żadnych innych objawów to zostaw to lewe powietrze (które jest wedle ciebie) w spokoju bo z autem jest wszystko ok. Druga sprawa jest taka - nie rób zagadek tylko pokaż co jest u ciebie w aucie....
Zacznij od sprawdzenia luzów zaworowych i wartości z czujnika podcisnienia i temperatury. One się liczą przy rozruchu. W tym silniku nie ma raczej filtra paliwa ani przepływomierza. Jeszcze jedna rzecz. Może masz stare paliwo w baku?
Ten silnik jest bardzo dobry do roboty.Oczywiście dla mechanika z doświadczeniem.Laik może dużo namieszać więc sam się za to nie bierz jak to twój pierwszy raz.Mam nadzieję że samochód bez gazu bo wtedy to weryfikacja luzów zaworowych i pewnie głowica do wymiany.Gdyby była potrzebna to mam na zbyciu.
0,40 ssące 0,60 wydech
Najlepiej oryginalne, ale zamienniki z wyższej półki też bedą dobre. A czy regulacja luzów zaworowych była przeprowadzona, albo chociaż ich kontrola?
Zaczałbym od sprawdzenia ustawienia rozrządu, luzów zaworowych aż po statyczny kat wyprzedzenia zapłonu.
Może opóźnić otwieranie zaworu i przyśpieszyć zamykanie. W efekcie na ssącym - gorsze napełnienie cylindra. Na wydechowym - gorsze warunki opróżniania ze spalin. Niezależnie od pochodzenia skutera z nadmiernych luzów nic pożytecznego nie powinno wyniknąć. Uprzedzając: zmniejszenie luzów zaworowych może dać efekt niedomykania zaworów po rozgrzaniu się...
Ustaw luzy zaworowe, sprawdź jaki luz zaworowy jest. Przejedź się. Odstaw motocykl na min 24 godziny i WTEDY ponów pomiar. Jeśli wtedy faktycznie ci luz zaworowy spadnie o połowę, to faktycznie masz, problem. Do tego jakie masz luzy na zaworach? Bo wartość dla zaworu ssącego i wydechowego jest różna.
ssący - 0,25 - 0,35 wydech - 0,30 - 0,40
Na rozrządzie wszystkie kropki się zgadzają Sprawdź kiedy znika luz zaworowy. Powinien ( chyba ? ) po górnym przełamaniu (GPZ lub GZP) Zaczynają się otwierać w gmp ssący zawór i podczas 2 obrotu wału na tym samym tłoku dochodzi do kolizji
Zawsze reguluje sie luzy po ingerencji w układ
Witaj, to są jakieś głupoty. Fazy są nieważne- ważne jest żeby wałek rozrządu był ustawiony w pozycji > dany zawór jest całkowicie zamknięty. Kręcisz wałem korbowym i to widzisz na młoteczkach.
Coś pomyliłeś wydech 0.06mm tolerancja +- 0.02mm, ssący 0.27+- 0.02mm. Ty tez pomyliles Sssacy 0.06 ± 0.02 Wydech 0.27 ± 0.02
https://obrazki.elektroda.pl/5888627100_... Metoda ustawiania zaworów w silniku sześciocylindrowym, kolejność pracy 1-4-2-5-3-6 E zawór ssący A zawór wydechowy
Po wymianie dwóch przepływomierzy (pierwszy używany, drugi nówka oryginał). Czyszczeniu EGR z całą chlodniczką, zaślepianiu itp. Mycie wszystkich przewodów, katalizatora, kolektorów, intercoolera przyszedł czas na sprawdzenie luzów zaworowych i sprawdzenie głowicy bo samochód nadal był słaby, a na wolnych obrotach pracował równo. Problemem okazała się...
Polecam zrobić cały układ zasilania i aparat zapłonowy - jak występuje. 1.Gaźnik (sprawdzić filtr powietrza i podstawke pod gaźnikiem) 2.Pompa paliwa (czy dostarcza odpowiednią ilość paliwa i czy zaworki w głowicy pompy trzymają) 3.Regulacja luzów zaworowych (dolot 0,20mm ; wydech 0,25mm) 4.Wymiana styków i kondensatora (przerwa na stykach 0,4mm) Po...
Oczywiście, że regulację robimy w oparciu o położenie krzywek wałka rozrządu; poczytaj proszę jednak posty od początku: brak znaków odniesienia na kole zamachowym (a może i są ale nie mają żadnych rysunków poglądowych ani instrukcji i twierdzą że nie mogą ich znaleźć), brak dostępu do napędu wałka rozrządu (albo bardzo utrudniony), silnik 5-cio cylindrowy....to...
Równie dobrze iskra może przeskakiwać w nieprawidłowym miejscu - np. na skutek osadu węglowego, który powstał przez nieprawidłowy skład mieszanki. Zapłonu tu raczej nie przestawisz - jedynie może dojść do uszkodzenia klina na wale korbowym. Z bezkolizyjnym silnikiem - BZDURA. Polecam przestawić umyślnie rozrząd i zakręcić ręką wałem korbowym. Zobaczysz,...
regulacja luzów zaworowych wartość luzów zaworowych sprawdzanie luzów zaworowych
sterownik bramek mosfet napęd faac740 rozgałęźnik gniazdo
termostat bimetaliczny wykres bodego
Gigabyte GA-M61PME-S2 brak obrazu, brak beep, czarny ekran po defragmentacji Windows XP Układ wykrywający spadek napięcia 230V AC – transformator, komparator, przekaźniki Finder, Relpol, Schneider