Witam. Panowie mam taki sam problem z audi a3 8p 140KM z DSG. Nie mogę się połączyć z silnikiem, a na skrzyni biegów błąd 18258. Na liczniku PRND podwietla się i miga. Auto kręci jak szalone a nie zapala. Kolego od Passata doszedłeś co to było u Ciebie?
01336 - Grupowa magistrala danych układu komfortu Sprawdź okablowanie.
Jak tam gregory007gr i bernijol? Temat opanowany ? Jeśli nie to poskładać wszystko podłączyć tester i sprawdzić błędy w module komfortu . Prawdopodobnie będzie tam coś w stylu , że magistrala danych w trybie jednoprzewodowym . Pozdrawiam.
passat 3c2 2007r 2.0 tdi nie działaja wycieraczki nie da sie zakodować sterownika wycieraczek ani skasowac błędów : magistrala danych LIN brak komunikacji , oraz błąd w komunikacji z silnikiem wycieraczek.
Komunikacja do diagnostyki leci po linii K . Jak z jednym modułem jest a z drugim nie to jasne że sam moduł padł. A magistrala danych to taki stary CAN bus między komfortem a sterownikami w drzwiach. Kodowanie zrobisz VCDS i nic nie trzeba przenosić bo sam podpowiada.
w liczniku sa takie błędy: 01316 magistrala danych Can ABS uszkodzone P1649 sterownik główny układu komfort J393 czy moze to byc cos zwiazane?
VAG pokazał błąd : 1329 Magistrala danych układu komfortu w trybie awaryjnym. Czyli teoretycznie ma to sens. Powiedźcie koledzy jak zabrać się do tego ? Od której strony ? Czy istnieje możliwość wymiany całej wiązki CAN ?
W moim passacie z dnia na dzień przestały działać szyby. Po podpięciu do VAG-a wyskakiwały błędy wtedy, gdy chciałem ruszyć szybę - błąd komunikacji czy coś tam. Jak wykasowałem to i tak nie działały ale błąd wyskoczył wtedy, gdy chciałem ruszyć szybę. Poczytałem trochę o sprawdziłem kable w progu - szok! Kable się zwarły ze sobą, część kabli przetrwała...
Kodowanie zrobione tylko na silniku, powinno być jeszcze gdzieś indziej? Wersja Paska to Highline, więc chyba powinny być wszystkie wymagane kable. Mam do dyspozycji V-scan i on pokazuje coś takiego: 018104 P1696 - magistrala danych układu napędowego - niewiarygodna wiadomość z sterownika kolumny kierownicy Dodam może że nie mam multimedialnej kierownicy
Tester sie komunikuje.Wszystkie bezpieczniki sa ok.Blad w tlumaczeniu na polski oznacza"Naped magistrali danych,monitorowanie oprogramowania"Tester widzi w parametrach nawet obroty wału na rozruszniku,ale nie zapala,nawet po wysterowaniu pompy paliwa na krotko.
18258 - Przesył magistrali danych - brak informacji z silnika. 18262 - CAN data bus, ABS - uszkodzenie. Przewody, rezystor w ECM. Do elektryka z autkiem.
Podobno sytuacja nastąpiła po wymianie pompy CR; nie włącza pompy paliwa tej w zbiorniku; obojętnie czy tylko wsadzi się ten pseudokluczyk w szczelinę czy już kręci się rozrusznikiem. Z funkcji testera pompę daje się uruchomić, a więc układ elektryczny od sterownika silnika przez przekaźnik do pompy jest sprawny. Po prostu tak jakby sterownik silnika...
Po CANie jest troszeczkę łatwiej, ale w sumie Passat to i tak łatwe auto więc moim zdaniem lepiej wybrać opcję bez CANa. W praktyce różnica polega na tym, że Inverter CAN odczytuje z magistrali danych sygnały o zamknięciu zamka, włączeniu stacyjki czy otwarciu drzwi. W wersji tradycyjnej będziesz musiał podpiąć te przewody (stacyjka, drzwi, zamki) samodzielnie.
Tak dochodze do wniosku, ze wszystkie bledy sa konsekwencja tego bledu: 01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode 35-00 - - i teraz na ross-techu jest informacja specjalna Ten kod błędu opisuje, że wygoda systemu magistrali danych pracuje w trybie pojedynczego przewodu. Można sprawdzić moduły sterujące drzwi przez odłączenie ich wszystkich...
Witam wszystkich, temat wałkowany nie raz. W Passacie kombi B5 1,9 tdi 115km AJM 99r. ABS/ASR się zapalił i cały czas świeci, po podłączeniu pod kompa błąd :18057 .P1649 Magistrala danych CAN, ABS brak sygnału. Potrzebowałbym schemat instalacji ABS/ASR żeby najpierw sprawdzić instalacje. Będę bardzo wdzięczny.
Błąd 17978 : -możliwe przyczyny usterki : - próba uruchomienia silnika nieprawidłowym kluczykiem, - próby manipulacji, - zwarcie przewodu przesyłania danych, - błędne kodowanie, - usterka w systemie immobilizera, - uszkodzony lub nie działa komputer sterujący immobilizerem, - nastąpiła wymiana komputera sterującego bez dopasowania immobilizera, Usunięcie...
Więc otczytałem błędy z silnika tylko: 17978Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 18263Magistrala danych - uszkodzenie programu monitorowania brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17678Wtryskiwacz 4 - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 18057Magistrala...
Witam odgrzewam temat ponieważ klient potrzebował auto,w komforcie jest błąd 01329 - Magistrala danych układu komfortu w trybie awaryjnym 35-00 - - nie daje się wykasować , kasuje się dopiero po odpięci drzwi obojętnie prawych lub lewych . Jak jedne drzwi odpięte komfort usypia brak poboru prądu.
Witam. Niedawno kupiłem passata b5 1.9 tdi 110km z 1998r w którym nie działały tylne el. szyby _nawet podświetlenie guzików od el. tylnych szyb oraz w tylnych drzwiach centralny zamek ( nieraz zadziała w tylnych lewych drzwiach). Ostatnio wieczorem włączone było oświetlenie wnętrza i po ok. 5 min wszystko zgasło tzn. licznik i reszta przycisków świeciła...
witam w moim pasacie wczoraj przestał działać centralny zamek, z pilota nie zamyka i nie otwiera natomiast z kluczyka zamykaja i otwieraja sie tylko drzwi od kierowcy, vag pokazał błedy 1334, 1333, 1332, 1331 czyli moduł sterujacy(wszystkich drzwi)- magistrala can brak sygnał. Jak równierz bład 1329- magistrala danych funkcji komfort w trybie awaryjnym...
Sterownik który mam to ....018 P (nie ma can), a który chcę podłączyć to ...018 GA który ma już magistrale can i oprócz tego analogowy przesył danych czyli "gada" podwójnie. Wymieniam go po to aby zmienić liczniki z ...919... na ...920... :) Ot taką ciekawostkę na forum passata wyczytałem więc chcę spróbować zabieg z wymianą licznika z "golasa" na pełen...
Kupiłem passata z 97 roku b5 tdi i w zasadzie problem był od tego momentu z zamykaniem dzwi . Kiedy wkłądam kluczyk od strony kierowcy zamykają sie tylko dzwi od kierowcy , z tylnej klapy zamykają sie dzwi prawa storna i klapa , lewa strona otwarta , troche mnie to zaczeło denerwować podpiąłem vaga i sprawdzam , dodam że moduł komfortu suchy i czysciutki...
Witam Mam problem z Passatem z 2004 r. Zgasł i nie odpala, wczoraj udało go się odpalić, ale po zgaszeniu znowu nie pali. Kody usterek jakie odczytałem : 01 - Elektronika silnika - P0672 świeca żarowa cyl2 01 - Elektronika silnika - P3101 silnik kolektora ssącego -V157- przerwa/zwarcie z masą 17 - zestaw wskaźników tablicy przyrządów - 01316 Komputer...
Krótko, zobacz by BUS komfortu nie pracuje czasem w trybie awaryjnym, nie pamiętam która grupa wskazań, masz mieć wskazanie BUS Ok. Jak masz Błąd albo 1Wire to tu kłopot- moduły się nie uśpią. Wtedy szukasz który przewód lokalnej magistrali danych ( pomarańczowy z zielonym i pomarańczowy z brązowym paskiem) jest ułamany. Drugie- zobacz na kodowanie...
Witam :) Potrzebuje zrobić parę pomiarów na magistrali can. Chcę wymusić parę typowych usterek, taki jak przerwanie linii, zwarcie między liniami, zwarcie do masy i zwarcie do plusa. Czy jeśli zasymuluję zwarcie do plusa z linią danych to żaden sterownik nie ulegnie uszkodzeniu? Pozdrawiam
Witam ponownie, mam od dawna passata 1.9 T DI b5 (3b) z99r. postanowiłem zmienić mu licznik z małym fisem od passata po lifcie (3bg) i powiem tak: podpiąłem licznik problem z immo bez najmniejszych problemów auto pali. Tylko po pierwsze, że był to licznik z benzyny a ja mam T DI i na starym liczniku mam kodowanie 04140 a na nowym 05115 a niestety nie...
Witam. Mam ten sam problem, po uruchomieniu auta zapala sie kontrolka abs i esp. Po ruszeniu z miejsca słychać potrójny sygnał dźwiękowy i zapala sie kontrolka hamulca ręcznego. Walcze z tym 3 miesiące i nic. Passat 1.9 TDI 131 KM (automat). Zrobiłem wydruk i komputer znalazł następujące błędy: 1. Kod: 18258 - Napęd magistrali. Brak info. z jednostki...
Witam mam problem z pasatem nie można skasować błęndu 18263,P1855 na VAG u opis tego błendu jest przesyłanie magistrali danych monitorowanie oprogramowania nie wiem gdzie szukać przyczyny dodam ze auto nie pracuje dobrze na obrotach ok. 2000 zachowuje się jak by nie pracował na jednym tłoku i wywala następny błąd 17669,P1261 ten błąd daje się skasować...
Zapoznałem się z szukaczką, ale nie wiem dalej o co chodzi 1329 Magistrala danych funkcji komfort w trybie awaryjnym brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 953 przekroczenie czasu wlaczenia oswietlenia wnętrza nieznane ustawienie przelacznikow. 1330 Sterownik centralny funkcji komfort magistrala CAN brak sygnału wszystko OK gdyby nie to, że po skasowaniu...
Witam tak jak w temacie po wpięciu bezpieczników w każde brakujące miejsce w samochodzie oraz po odpięciu akumulatora męcza mnie pewne błędy mianowicie: 01299- łącze szeregowe diagnostyki magistrali danych -nieprawidłowość lub brak podstawowych ustawień/korek stały 00470- szyna danych sterowania regulacją jednoprzewooda nieprawidłowe działanie obwodu...
Widocznie po moim grzebaniu dzisiejszym coś poruszyłem i jest już dobrze. W takim razie dziś zobaczymy czy się połączę. Poszedłem za radą i sprawdzę na windzie xp . Będę informował o postępach lub ich braku. Dodano po 2 Ruszyło się po wymianie niebieskiego interfejsu na vag polski. Niestety po chwili radości czas na smutek. 4 błędy AG-COM Version: Release...
I już wszystko już jasne. Podłączyłem się VAG'iem i po skasowaniu poniższych błędów wszystko wróciło do poprzedniego stanu Moduł komfortu 1328Magistrala danych funkcji komfort brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1334Moduł sterujący drzwi prawy tył-J389 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1333Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388 brak osprzętu...
Zabrałem się do pracy i są wyniki. Problem z brakiem połączenia był w oryginalnym radiu ktore zamontowałem po wymianie licznika (był ściągnięty na stałe cod radia). Po wypięciu radia wszystko się łączy . Jeśli chodzi o błedy to są: 1. wskaźniki 00779 czujnik tem.zew.g17 (w starych zegarach była tem.ok),01315 mod.danych can komp.ster.skrzyni biegów brak...
Ja także dołączam się do pytania, z tym że chciałbym do Ibizy II 1,9 TDI zaadoptować licznik z Lupo 1,0 w benzynie. Jak licznik z Arosy jest na 32 pinach, to Lupek ma w gratisie "tylko" dwie złączki po 32 piny (niebieska i zielona). Podejrzewam, że nie da się tego łatwo zrobić (jeśli w ogóle się da). Od razu dla nadgorliwych - deska rozdzielcza będzie...
Nie dziala centralny zamek w tylnych lewych drzwiach w VW Passat 2000r. Dziala natomiast podnoszenie szyby. Po podmianie zamka nadal nic. Podmienilem tez sterownik wraz z silnikem wycieraczek ale ten zaczal wariowac. W starym przy otwieraniu bylo slychac stuk przekaznika a przy zamykaniu nic. Moze ktos podpowie jak zlokalizowac usterke. Czy jest to...
Przy kodowaniu 1294 jest błąd,, sterownik żle zakodowany i interfejs diagnostyczny magistrali danych j533 ADAKO getway hm wezmę rozłącze jeszcze raz moduł hamulca ręcznego by ABS zgubił kodowanie i wtedy będę odnowa wszystko kodował i wszystkie adaptacje zrobię po kolie bez wychodzenia z nastaw podstawowych Dodano po 1 a czy czasami czujnik g200 g251...
znalazłem w sieci taki zapis, sorki za tłumaczenie.. W celu zwiększenia wymagań bezpieczeństwa zwolnienie elektronicznej blokady kolumny kierownicy musi być autoryzowane przez trzy oddzielne jednostki sterujące. Należy spełnić następujące warunki: ● Autoryzowany klucz musi zostać uznany przez imobilizera. ● interfejs diagnostyczny magistrali...
Passat b6 pokazywało cyfrowo na wyświetlaczu na ile kilometrów jest paliwa i jakie jest spalanie w trakcie jazdy a teraz nie pokazuje jaka przyczyna może być? (at)ElektrodaBot AI: Czy na desce rozdzielczej pojawiają się jakieś komunikaty o błędach lub kontrolki ostrzegawcze? Nie Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik zgłasza, że w Passacie...
Witam, kodowanie dalej u mnie leży. Może przedstawię mój problem. Passat dostał drugiego dawce z systemem kessy dlatego poszło wszystko do zmiany. Tj. : -ECU silnika -Licznik -Blokada kierownicy -Moduł kessy I teraz męczę się z kodowaniem tego ustrojstwa. Dawca był w automacie. Proszę o rady jak dojść z tym do ładu. Chodzi głównie o kodowanie z błędami...
Witam, mam problem z VW Passatem B6. Samochód został zakupiony po pieniądzach bo nie odpalał. Problem jest taki, że odpala i gaśnie po 2 sekundach. akumulator założony nowy, bezpieczniki ok. Poniżej wstawiam błędy z odczytu. Błędów jak widać jest dużo. Prosze o sugestię, który może powodować gaśniecie samochodu VIN: WVWZZZ3CZ8E131745 Numer rejestracyjny:...
Opracowanie jakie znalazłem na temat pamięci układu SPI w internecie nie mego autorstwa dlatego zacytuję: "Zastosowania i funkcje pinów układu są następujące: Linia CS służy do uaktywnienia pamięci przez układ nadrzędny z nią współpracujący (np.mk). Uaktywnienie pamięci dokonuje się poprzez wystawienie na wejście CS niskiego poziomu sygnału....
To jest VAN albo inaczej CAN comfort(do 125 kbit/s-wykorzystują go alarmy CAN a połączone są nim sterowniki komfortu-szyby,radio, alarm, centralny, klima itp), typowy CAN H-L którym sterowniki wymieniają informacje istotne dla bezpieczeństwa(silnik, skrzynia, abs,wskaźniki, airbag) leci skrętką pomarańczowo/czarny i pomarańczowo/brązowy. Jednak sam...
Dzień dobry wszystkim. Otóż mam mały problem zmieniłem licznik z audi a3 8l 919 bez can na 920 z can od passata b5 po zabawie z kablami i podlaczeniu dwóch kabli od ecu do licznika (bo według rozpisli pinow ecu miałem tylko dwa na 68 magistrala danych can i 75 to samo do licznika na pin 19 i 20 w zielonej kostce działa nawet obrotomierz ) podłączyłem...
magistrala danych passat magistrala samochodowa magistrala danych
zakładanie nowych tematów lodówka elektrozawór nagrzewa kabel
wzmacniacz tpa3110 saeco sup021y
Philips 50PUK6809 TV Firmware Dump Guide Kodowanie kluczyka Peugeot Partner 2016 - instrukcje i narzędzia