P1188 i P1189 wskazuja na czyjnik temp spalin a o ile pamietam tam CPF nie ma. Odczytaj to czymś dobrym. Zostam czujnik temp powietrza i zmierz w koncu manometrem cisnienie paliwa na filtrze.
moze nie pokazywac błedow, ale sprawdz i porownaj wartosci rzeczywiste silnika tak jak masa powietrza zasysanego, manometrem cisnienie paliwa, to ze nie ma bledow to nie znaczy ze uklad zaplonowy masz ok, np przeplywka elektronicznie moze byc sprawna lecz zabrudzona i juz oszukuje ecu.
Wepnij manometr i zmierz cisnienie paliwa. Do tego oscyloskop pod wtryski i zobaczysz czy sie otwieraja.
Wyzerowanie parametrów samoadaptacyjnych było robione ;/ po zmianie przepustnicy zrobiłem profilaktycznie zerowanie i adaptacje pokolei wszystkie ... Na dniach będę mial manometr to zmierzę cisnienie paliwa w tej nowej pompie powinno być 3.5 - 4 bary ;) I podmienię te wtryski ... P.s zamowilem też benzynę w spreyu jakiś samostart ;) jak nie będzie chciał...
Sprawdz cisnienie paliwa manometrem.
Trzeba by z komputerem pojedzcić albo manometrem i obserwować , bo rzeczywiście wygląda na cisnienie paliwa.
Ten miernik to manometr tak mozesz sprawdzic cisnienie paliwa
A laskawie ktos sprawidzil cisnienie wzgledem manometru? czy tak walicie na pale bo a moze sie uda ?
Podłącz manometr i zmierz ciśnienie paliwa, powinno być stabilne i wynosić 3,5bar
Z opisu można wnioskować o zlej dawce paliwa (za małej), sprawdź ciśnienie paliwa manometrem, zmień filtr paliwa na nowy. Sugestia kolegi wyżej też możliwa :)
Sprawdzić manometrem ciśnienie na pompie paliwa oraz ciśnienie powietrza na spreżarce.
Po pierwsze jaki silnik? Kod albo nr ECU, bo w każdym procedura jest inna. AWG 2.0 benzyna 8 zaworów Dodano po 2 Pytanie zasadnicze, czy błąd czujnika występuje na odpalonym silniku ?, bo na zgaszonym będzie zawsze obecny. Co do objawów to zmierz manometrem ciśnienie paliwa Tak występuje na odpalonym silniku, cisnienie ponad 6 barów sprawdzone przed...
jak sprawdzic cisnienie paliwa??? Manometrem.
Lepiej zdjąć powrotny i wtedy przekonasz się czy masz odpowiednie cisnienie. Prawidłowo powinno się podpiąć manometr i sprawdzić cisnienie pompy paliwa. Ponadto podejzewam zle zamontowana pompe paliwa lub pływak wskaznika paliwa.
Clip podlaczany u znajomego mechanika, mowi ze wszystko ok, cisnienie pompy paliwa sprawdzane manometrem tez ok, wyglada to na wine gazu...
To jest zaślepka miejsca w którym podpina się manometr do pomiaru ciśnienia paliwa. Niema wpływu na nic.
Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
jak sprawdzic cisnienie paliwa czy potrzebuje do tego manometr
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
warto wkrecic manometr w filtr paliwa i obserwowac cisnienie. Sproboj zaobserwowac czy cisnienie narasta powoli i czy jak cisnienie jest juz jak trzeba to odrazu pali czy pomimo tego ze jest cisnienie to rozrusznik kreci a Scania nie pali
Wczoraj właśnie wyjechałem z kanału swoim W 168 miałem to samo co ty kolego wymieniałem listki w przepływce i nic to nie dało .Szukałem przyczyny tydzień aż w końcu kupiłem najtańszy manometr do pomiaru ciśnienia paliwa, to był strzał w dziesiątkę pompa paliwa dawała 1.5 Bara wymiana pompy i smaga.
Sprawdź przewody od sondy do sterownika. Sprawdź ciśnienie paliwa pośnięciu najlepiej manometrem. Może cię wtrysk zwieszać i ucieka ciśnienie. Ostatni podejrzany to ecu. Powodzenia
Jeżeli występują zmiany ciśnienia paliwa w zakresie 3.0 - 4,2 MPa. To są dwie opcje: pompa lub regulator (ameryki nie odkryłem). Moge się mylić,ale... (przyznaje się, że nie pamietam dokładnie). Masz chyba pompę wysokiego cisnienia napędzaną bezpośrednio od wałka rozrządu, jest ona przykręcona jakby nad skrzynią biegów. Napęd przenoszony jest poprzez...
pod pedałem hamulca czuje jak zgrzyta Hmm, efekt działania ABS ? Co do braku mocy to trzeba by sprawdzić manometrem ciśnienie paliwa oraz testerem diagnostycznym odczyty z map-sensora
Sprawdź evap (elektrozawór pochłaniacza oparów paliwa) Sprawdź ciśnienie paliwa manometrem
12 litrowy silnik z elektryczna pompka wersja elektryki2 z 2002r najczesciej spotykane usterki to "zuzyta sprezynka" w zaworku zwrotnym --- na schemacie w poprzednim poscie oznaczona jako 2 odkrecasz wyjmujesz rozciagasz sprezynke najlepiej 2x kontrolujesz plastikowy grzybek czy nie ma uszkodzen i skladasz spowrotem (JAK WYMIENIALES KOMPLETNA POMPE...
Sprawdzić manometrem z rana ciśnienie paliwa,
a filtra poszukaj pod autem za zbiornikiem paliwa i przydalo by sie wpiac manometr i sprawdzic cisnienie w ukladzie w momencie rozruchu
sprawdz cisnienie pompy wpinajac manometr w uklad jezeli bedzi przytkany powrot paliwa lub nie bedzi odpowitrzania zbiornika paliwa cisnienie w ukladzi wzrosnie i bedzie zalewalo swiece
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
cisnienie w ukladzie powinno wynosic 17-20 bar. Za utrzymywanie cisnienia odpowiada zawor przelewowy ktory znajduje sie w kolektorze paliwowym wkrecony od czola w okolicach 2 cylindra. Sproboj go wymontowac i przedmuchac powietrzem. Warto tez zmierzyc cisnienie w filtrze paliwa manometrem i porownac ze wskazaniem komputera
Przewody WN powinno się zmieniać wraz ze świecami to raz a dwa to by trzeba było teraz podłączyć tester i podejrzeć temperaturę silnika oraz zmierzyć manometrem ciśnienie paliwa.
cisnienie mierzone kompem czy manometrem? Jakie jest cisnienie na wolnych obrotach i jakie na 1500 obr/min? mieżone manaometrem Jakie średnie dawkowanie paliwa? Jak zachowóje sie Visco na obrotach 1500 obr/min?
Biały wężyk który idzie do chyba filtra paliwa, potem do przepustnicy nie ma paliwa To odpowietrzenie zbiornika ,ma nie mieć. Sprawdz manometrem cisnienie. Iskra jest? Jak pryśniesz plakiem do przepustnicy odzywa się?
Mało danych by tak doradzić, sprawdzić manometrem jakie ciśnienie paliwa, pod obciążeniem też, byc może nieszczelność w układzie i pojawia się powietrze, można wykluczyć dając zbiornik, dwa węże i tak chwilę pojeździć albo przezroczysty wężyk w układ podłączyć
Sprawdz pomope paliwa, ale na manometrze cisnienie 4 bary. Odłącz jedną klemę od akumulatora i podłącz do ładowania. Prawdopodobnie masz stary akumulator i dość niskie napięcie. Komp dopasowuje do aktualnego napięcia pracę podzespolów. Zmień akumulator.
W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym zamkniętym manometrem. Regulator ciśnienia...
musisz podjechać do mechanika żeby ci sprawdził manometrem ciśnienie paliwa nie palcem
Podłącz manometr i sprawdź ciśnienie paliwa kiedy występuje problem.
Zauwazylem ze cisnienie na biegu jalowym skacze 307 - 357 caly czas oscyluje w tych granicach. Niby cisnienie ok ale czy to normalne ze takie sa wahania. Podczas postoje nie ma problemu z autem odpala wkreca sie cisnienie na listwie rosnie 400 500 600 itd utrzymuje wartosci zalecane przes kompiter podczas jazdy po gwaltownym wciśnięciu auto przyspiesza...
Witam sprawdziłem pompkę w baku jest ok zapobiegliwie przed listwą założyłem manometr ciśnienie paliwa jest w normie okazało się ze poprostu się przegrzewa po wyciągnięciu termostatu pomogło ale dalej jest problem z temperaturą wskaźnik pokazuje 90* w chłodnicy to samo któryś czujnik musi być za to odpowiedzialny jeszcze nie wiem który pozdrowienia[/code]
Witam- problem może być z ciśnieniem paliwa sprawdź manometrem rzeczywiste ciśnienie paliwa. Zrobisz to wykręcając czujnik ciśnienia paliwa i podłączając w to miejsce manometr. Ciśnienie powinno wynosić ok 5 bar na biegu jałowym. Jeżeli takie nie jest, lub "faluje" od 1 do 2-3 barów- wymień pompę zasilającą. EBS nie ograniczy mocy. Pozdrawiam p.s. sprawdź...
sprawdz manometrem ciśnienie paliwa na wolnych obrotach to 7 bar jest za wysokie ma miec w granicach 3 bar masz coś zapchane po stronie za czujnikiem
Sprawdź manometrem ciśnienie paliwa z pompy. W tej astrze nie wiem ile dokładnie powinno być, ale w podobnych autach ok. 3 atmosfery (np. silnik 1.4 na wielopunkcie z renault clio, thalia, megane)
Jezeli jest na pełnym to proponuje sprawdzic równiez czujnik temperatury płynu, jezeli bedzie uszkodzony to ciezko bedzie odpalic na zimnym. sprawdz cisnienie paliwa tzn. włóż przlotówke pomiedzy listwe a odpływ z listwy taka końcówke z 3 wyjsciami, po odtatnie podłącz manometr. Cisnienie tak jak pisał wczesniej kolega powinno byc między 2,5-2,8 mbara......
Teraz codziennie rano po zapaleniu zaczyna "terakować"brakuje paliwa dopiero po jakimś czasie się odpowietrza,albo naciąga paliwa i kreci prawidłowo,codziennie rano jak podnoszę klapę w odstojniku jest pusto paliwo znika,zawór na pompce wymieniłem,na nowy ,ale nie wiem czy dobry,najchętniej bym zmierzył cisnienie zasilające ,doradzcie jak to zrobić...
Zostaje pomiar ciśnienia paliwa manometrem.
Witam, po podłączeniu w szeregu manometru, ciśnienie paliwa na biegu jałowym wynosi u mnie 6bar. i gdyby nie kończąca się skala to pewnie poszłoby jeszcze bardziej. Sonda oscyluje w okolicy 700-900mV na bogato. Czy to ciśnienie nie jest zbyt duże ?
Cisnienie paliwa w układzie wtyskowym to wazny parametr,nie koniecznie pompa musi być winna w obwodzie zasilania paliwem jeszcze jest FILTR paliwa i najwazniejsze ZAWÓR regulujący ciśnienie na wtryskiwaczu(zaworem i manometrem ustawia się prawidłowe ciśnienie paliwa)-tak mają Fiaty i większość jednopunktowców.A moze to Lamda koryguje dawkę paliwa? odzywa...
a jesteś wstanie wyssać 3 atm ? ;) Ten wężyk wcale tak bardzo potrzebny nie jest.. bez niego też działa. służy do kompensacji ciśnienia paliwa w funkcji ciśnienia (podciśnienia) w dolocie. Chcesz pompę sprawdzić ? prosty test: spróbuj wylot zatkać palcem. Jak nie będziesz w stanie to cisnienie dobre Oczywiście metodą jest zmierzenie ciśnienia manometrem....
"bodek434"]Daleko z pomp do wtyczki MR nie masz. Chcesz by Ci podpowiedzieć na którym milimetrze mogła się wiązka przetrzeć? Może masz zalaną olejem albo wodą po myciu silnika. Komputer Ci podpowiedział czego szukać Zmierz ciśnienie paliwa. OK kolego tylko w którym miejscu mierzyc cisnienie paliwa?pomiar ma byc manometrem czy komputerem?jakie powinno...
Nie wiem czy sonda ma aż taki wpływ na moc, szczególnie jak jest rozgrzany, bardziej bym proponował zamontować w układ manometr do sprawdzenia ciśnienia paliwa, i jedna osoba prowadzi auto a druga sprawdza siedząc z tyłu czy podczas objawów jest spadek ciśnienia, troche bardziej byś opisał objawy tego spadku mocy, bo ciężko wywnioskować, jak dasz mocno...
No własnie tak. Manometr z długim przewodem i obserwowac podczas jazdy. Zreszta w tym przypadku to napewno nie cisnienie paliwa.
Witaj, Zacznij od sprawdzenia manometrem ciśnienia paliwa od zbiornika, wymień filtr paliwa, sprawdź działanie pompy wysokiego ciśnienia, zdemontuj i oczyść czujnik ciśnienia paliwa na listwie, odpowietrz dobrze układ paliwowy. Ewentualnie sprawdź napięcie na czujnikach. A i pozostał jeszcze elektrozawór zwrotny paliwa
Witam, Iveco Daily III 3,0 2005, manometr włączony pomiędzy elektryczną pompkę na ramie a filtrem paliwa pokazuje 0,4 bara. Jak zablokuję przepływ paliwa za manometrem to ciśnienie paliwa skoczy na 8 barów. Prawidłowa wartość ciśnienia 3,5 - 5 barów. Za filtrem oleju jest coś, do czego dochodzą przewody paliwowe. Może tam być regulator ciśnienia. Wygląda...
wymiana tylko, a dostaniesz go w serwisia , fota , intercars, bosch i innych sklepach oraz zlomowiskach, sprawdz prąd jaki dochodzi do regulatora podczas przyśpieszania i hamowania silnikiem - co da ci odpoiedz czy komp stara sie regulować cisnienie paliwa, nie sprawdzisz go bez specjalistycznych manometrów podłączonych pod rozdzielacz.
Jakiej rady oczekujesz? Manometr w listwę paliwową, pomiar ciśnienia paliwa i diagnostyka komputerowa. Samemu podstawowymi narzędziami nie masz szans tego naprawić.
Moim zdaniem pompa niskiego cisnienia w zbiorniku,jak czasami lapie-pewnie po dluzszym kreceniu. samemu nic nie zrobisz,najlepiej pod komputer podpiac.Jedynie mozesz sprawdzic cisnienie paliwa(niskie)ale to tez trzeba miec manometr najlepiej.
To w takim razie kupie manometr. Czy tym samym moge zmierzyc cisnienie paliwa na listwie wtryskowej? Jeszcze sprawdze jak klapa antywybuchowa w dolocie wplywa na cisnienie w kolektorze ssacym. Chyba trzeba ja usunac i na obudwie filtra zainstalowac klapy. Ona dlawi powietrze jeszcze bardziej niz mikser. Teraz widze jeszcze inna wade instalacji 1 i 2...
Jakiej pomocy oczekujesz? Co jesteś w stanie zdiagnozować oprócz wymiany kolejnych części, bo tu trzeba zrobić diagnozę. Jesteś w stanie podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa, jesteś w stanie podłączyć komputer i zobaczyć czego mu wtedy brakuje.
Potrzebny jest manometr z trójnikiem i specjalnymi końcówkami
Podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa.
Jeśli jest pompa w zbiorniku paliwa to można wysterowc ja z kompa i wtedy mozna sprawdzić jej ciśnienie poprzez założenie założenie manometru do paliwa przed filtr paliwa i czy wogole pracuje. Jeśli nie masz kompa to zlokalizuj przekaźnik tej pompy i połącz na krótko.
Pompa podaje ciśnienie 2.6 bara ale regulator ciśnienia na wtryskiwaczu zbija ciśnienie do około 1 bara. I to ciśnienie powinieneś zmierzyć wpinając się manometrem w przewód zasilający paliwa a przepustnicę. Zapomnialem o regulatorze i sprawdzalem tylko cisnienie samej pompy, jutro podepne "przelotowo" na pracujacym silniku i zobacze jaki bedzie efekt.
Witam. Jak w temacie auto zapali na chwilę zakopci nie rowno chodzi po czy zgasnie. Cisnienie paliwa na listwie skacze z 220bar na 170bar po czy gasnie a przy tym kopci. Podpiąłem manometr przed filtrem paliwa i 0 bar. W zbiorniku są 2 pompy, lewą która zasila prawa w paliwo i prawa z której wychodzą 3 króćce zasilanie,powrót i trzeci cienki to nie...
Cisnienie paliwa jest ok.:/ Jakie? Ile Barów? Podpiołeś wogule manometr? Robilem jak radzisz i dalej to samo. :/ Co robiłeś i co dalej to samo?
Jak go kupiłem rok temu, tak do dziś...Wczoraj podmieniliśmy przepustnicę z innego BCB sprawnego- dalej tak samo, potem regulator paliwa i sprawdziliśmy manometrem ciśnienie paliwa - wszystko dobrze. Błędów brak. Jedynie co było wymienione na początku to kolektor wydechowy z katalizatorem, bo padł po 3 miesiącach od kupna. Kupiłem z innego BCB, ale...
Najprawdopodobniej padł czujnik ciśnienia paliwa lub co gorsze pompa dożyła swoich dni .Musisz sprawdzić ciśnienie manometrem i to da ci odpowiedź. https://forum.vectraklub.pl/topic/191342... pczytaj na tym forum
Nie zaszkodzi sprawdzić manometrem ciśnienia na pomoce paliwa.
Michal ja nie chcialbym sie z Toba boksowac na argumenty tylko pomoc w rozwiazaniu problemu. To o czym pisalem to informacja ktora uzyskalem w ASO jak oddawalem samochod do naprawy blacharsko lakierniczej a nowe i20 dostalem jako zastepcze. Samostart to tak naprawde zadne narzedzie do diagnozowania dzisiejszych silnikow a zwlaszcza benzynowych. Na samostarcie...
Sprawdź niskie ciśnienie manometrem. Pompa paliwa lub zawór zmniejszenia nie działa.
Ludzie, przestańcie pieprzyć o słabej iskrze, rozdzielaczu zapłonu itd. Sprawdzenie co mu dolega trzeba zacząć od otwarcia obudowy filtra powietrza i próby odpalenia bez niego, następnie podłączenia manometru z trójnikiem i pomiaru ciśnienia paliwa "na zimno"
Podłącz manometr do ciśnienia paliwa a zobaczysz duże wahania . Według mnie pompa paliwowa
Pompa VP44 tłoczy paliwo do wtryskiwaczy pod ciśnieniem około 1600 barów. Te 210 barów to tylko ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy. Sprawdź czy wstępna pompa zębata daje ciśnienie (zaślep powrót paliwa do zbiornika manometrem, powinno być około 20 barów). Pompa podaje na wtryskiwacze to ciśnienie, ale ich nie otwiera. Dopiero wysterowanie zaworu dawki...
Podaj konkretnie jakie masz ciśnienie paliwa. Może wtrysk słabo pyli. Objawy pasujące do braku paliwa, ciśnienia. Manometr w rękę i pomiar ciśnienia paliwa. Powinno być 3bary.
Zacierająca się pompa paliwa może nie podawać odpowiedniego ciśnienia. Jeśli masz możliwość, należałoby podłączyć manometr i odczytać wartość ciśnienia, aby móc wykluczyć lub potwierdzić awarię pompy.
Jak się okaże że to nie wina gazu to jeszcze możesz świece wykręcić i sprawdzić kolor czy taki sam na każdej i czy iskra na nich jest bo nie jest pewne że np jedna świeca nie uszkodziła się, na lpg co 10 tys nawet wymieniają świece i kable co 20 , Możesz też spryskać wodą kable wn spryskiwaczem do kwiatków czy nie ma przebicia.A po obu stronach kabli...
no tak nie sprawdzałem manometrem ciśnienia paliwa zaraz to zrobię, co do silnika ciśnienie jest OK! prawie nominał i równe na wszystkich, autko rano odpaliło i zgasło po 2-3 sekundach i nic jak kręcę trochę dłużej to odzywa się któryś cylinder ale nie łapie, myślę o aparacie zapłonowym ale jak jest iskra i to tam gdzie powinna być to chyba nie tędy...
Regulacja polega na ustawieniu dawki paliwa i powietrza. Regulacja powietrza na pełne obroty śruby to błąd. Często jest tak że wystarczy przekręcenie o 1/4 obrotu żeby palnik pracował stabilnie. To samo dotyczy regulacji paliwa. Bez analizatora spalin jak i manometru ciśnienia paliwa bardzo ciężko ustawić palnik. Może być tak że pompa jest już zużyta...
Sprawdziłem, czyściłem z wyciągniętą pompą i tragedii nie było. Zainstalowałem też manometr, który mierzy ciśnienie paliwa (wstępne), kierowca jeździ z tym i sprawdza, czy ciśnienie nie spada, gdy samochód wywala check i okazało się, że ciśnienie stabilne, około 4,5-5 bar. Więc pompa i zasilanie też odpada.
To nie jest VAG. Tutaj wcale nie odpali jak immo blokuje. Nie tylko VAG, opel ford na chwile zapala jak coś z immo, dobrze wiedzieć ze peugeot tak ma, komp jak podłączyłem spr immo dla pewności. Dodano po 5 Teraz zapala na 5 sekund i gaśnie :| zdjąłem przewód zasilający z pompy wysokiego ciśnienia i włączając - wyłączając kluczykiem przepompowałem...
Do prawidłowej pracy nagrzewnicy olejowej muszą być spełnione następujące warunki: - ciśnienie na pompie paliwa - BV 77E wynosi 12 bar, - sprawny sterownik, - odpowiednia sprawna dysza 0,40 gal/h 80 S, - sprawny fotorezystor, - sprawny układ WN - przeskok iskry na elektrodach, Moim zdaniem należy sprawdzić ciśnienie na pompie -z boku pompy jest wejście,...
Mam zamontowany od roku gaz w silniku 1.4 wszystko bylo ok. Ostatnio pojawił mi się problem z gasnięciem silnika zimnego połączony z głośną pracą pompki paliwa. Wymieniłem ją na nową (wersja 4 bar) ale problem gasnięcia pozostał, włączyłem w obwód zasilania manometr i pokazuje mi cisnienie od 2,2 do 2,5 bar. Czy to właściwe parametry? problem gasniecia...
Według mnie to jest złącze serwisowe do podłączenia manometru aby zmierzyć ciśnienie paliwa.
Podłącz manometr i sprawdź ciśnienie paliwa.
co do ostatniego postu, ja bym zaczął od paliwa, filtr i czyszczenie baku mam gaz 2 latka i faktycznie przekonałem sie ile syfu tam jest zwłaszacza jak mało uzywasz benzyny. i jeszcze jedno, mało warsztatow ma manometr do sprawdzania cisnienia pompy paliwa a to moze byc przyczyną cisnienie na poczatku bedzie za male i klapa, a jak silnik jest cieplejszy...
od czego zacząć Od udania się do samochodu ze stosownym testerem diagnostycznym, manometrem do pomiaru ciśnienia sprężania, manometrem do pomiaru ciśnienia paliwa, lub udania się do warsztatu w przypadku braku posiadania ww narzędzi diagnostycznych
Chyba brakuje mu paliwa, sprawdz Cisnienie na listwie tak jak pisał kolega, ma wykazac około 4 barów na manometrze. Ostatnio przerabialem w sharanie,pompa pompowała 3 bary a pod obciążeniem 2.5 wiec umarła w butach.
Pompa paliwowa ciągnie paliwa z samego dna baku, więc o jaki syf chodzi? Skoro pompa sukcesywnie go wybiera. Pompę trzeba sprawdzić manometrem specjalnym do paliwa czy jest ciśnienie 3.5bara. Ogólnie mercki nie lubią gazu i po pewnym czasie zaczyna się właśnie to dziać, problem z kątem zapłonu oraz czasem wtrysku.
Pomiar ciśnienia paliwa manometrem prawdę powie
Gdzie się wpiac manometrem aby zmierzyć ciśnienie paliwa?
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa
Musisz znaleźć warsztat który dysponuje manometrem do pomiaru sterującego ciśnienia paliwa. Zwykły manometr nie posiada w komplecie specjalnego trójnika niezbędnego do pomiaru.
napewno jutro zmierze manometrem. z jakiego powodu cisnienie mogloby jeszcze spadac (zakladajac ze czujniki dobrze pokazuja) naped z kompresora i pompe wykluczam bo wszystko nowe. zaworki w ramie na powrocie moglby miec na to jakis wplyw ?
Sprawdź ciśnienie manometrem. Sprawdź olej czy niema w nim paliwa.
Butla się otwiera samochód to Skoda Fabia III 1.0 2017 r 0 korozji. Słychać otwieranie się butli stuk i w programie też pisze ok . Posiadam manometr do sprawdzenia ciśnienia paliwa jutro go podłącze.
Ciśnienie paliwa mierzy się manometrem i trzeba to sprawdzić bo przy słabym ciśnieniu wtrysk będzie pluł paliwem zamiast je wtryskiwać i od tego też mogą być błędy.
Tak powinno byc 3.5 bara. W poniedziałek wstawie manometr w przewod zasilajacy przed listwe. Sprawdzalem wtrakcie pracy na przewodzie powrotnym tuż za listwą i bezpośrednio na pompce na króćcu od barku. A z ściśnięciem węża powrotnego to tylko próba byla czy coś się poprawi praca silnika. Nie mysle zaślepiać na stale. Pompka moze robic większe cisnienie...
Zmierz ciśnienie paliwa manometrem
Ja bym zaczął od podłączenia manometru i pomiaru ciśnienia paliwa
uklad paliwa cisnienie paliwa cisnienie paliwa corsa megane cisnienie paliwa
zakupy farnell zasieg pilota zawór czterodrożny pompa ciepła
Schemat obwodu SLM4681A - sterownik LCD Samsung Lokalizacja modułu BSI w Peugeot Partner 1.6 HDI 2013