Jak masz 0,3bar to za niski, to się świeci lampka zapewne od oleju, dobry masz manometr.
Olej wraz z filtrem oleju dawno wymieniałeś. Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
Dobry manometr jest firmy GEKO do 7 atm i sa trzy koncówki do tego
Pasowało by podpiąć dla pewności manometr ciśnienia oleju i sprawdzić jakie jest ciśnienie, czy na pewno zatkany jest kanał?
Sprawdź manometrem ciśnienie oleju i czujniki
W tych silnikach forda jest nietypowy jak na warunki europejskie gwint czujnika cisnienia (stożkowy 1/4" 18NPT) więc najpierw się upewnij że manometr masz z odpowiednią końcówką
Zmierz manometrem ciśnienie oleju. Zobaczysz jakie jest faktyczne.
Druga sprawa, to że ten twój wskaźnik to chyba pochodzi od T25 prawda? Takie wskaźniki są mało dokładne i być może ciśnienie masz prawidłowe tylko wskaźnik daje błędny odczyt. Próbowałeś to mierzyć manometrem do pomiaru ciśnienia oleju takim jak używają w warsztatach? Ewentualnie podjedź do pobliskiego mechanika niech zmierzy ci ciśnienie dedykowanym...
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
Sprawdź manometrem ciśnienie oleju - jak mruga kontrolka ciśnienia to chyba od tego trzeba zacząć.
Jeśli jesteś pewien silnika to można wykręcić czujnik ciśnienia oleju wkręcić dobry dokładny manometr i sprawdzić ciśnienie oleju w rzeczywistości jakie jest. Ale to chyba mechanik by musiał bo powinien mieć lepszy sprzęt. Jeśli ciśnienie oleju będzie odpowiednie więc wina czujnika . Jeśli wskaże ciśnienie za niskie to jest kilka przyczyn- zużyte panewki...
Poziom to nie wszystko, trzeba sprawdzić ciśnienie manometrem a nie sugerować się czujnikiem. O skutkach braku ciśnienia oleju to sobie poszukaj w Google.
Trzeba podjechać do warsztatu i sprawdzić ciśnienie oleju manometrem. Zakładam, ze jest wlany właściwy olej i we właściwej ilości.
Może inny manometr podłączyć?
Zmierz ciśnienie oleju manometrem, to będzie naj bardziej wiarygodna diagnoza.
a sprawdzałeś manometrem jakie masz ciśnienie oleju
Sprawdź ciśnienie normalnym manometrem.
Manometr do oleju i w drogę, jeżeli ciśnienie ok - szukaj w instalacji
Zmierz manometrem ciśnienie oleju, bo może jest niskie i przez to się zaświeca, albo może czujnik szwankować. To na początek.
Zmierz faktyczne ciśnienie oleju manometrem. Z obudowy filtra wycieknie pewna ilość oleju i to jest normalne. Z poziomu diagnoskopu nie zobaczysz wartości ciśnienia
Usterka czujnika ciśnienia oleju nie powoduje błędu. Jeśli problem pojawił się po wymianie oleju to lepiej sprawdź ciśnienie manometrem i wymień filtr. Koszt niewielki, a prawdopodobnie rozwiążesz problem. Pozdrawiam
Witam! Potrzebuję pomocy gdyż wisko wyrwało instalację (łącznie z wtykami) idącą do czujnika temperatury oleju i ciśnienia oleju... Czy byłby ktoś na tyle dobry aby wrzucić rozpiskę kolorów idących do tych dwóch czujników bo nie chciałbym czegoś uszkodzić lub kawałek schematu. Actros mpI 2635 Czujnik oleju jest 3 pinowy a temperatury 2 pinowy Pozdrawiam!!
Na dzień dobry zmierz ciśnienie oleju manometrem ,później dalsze kroki.
Olej jest? Ciśnienie mierzone manometrem prawidłowe? Na 99% uszkodzony czujnik poziomu oleju w misce.
Zamieni czujnik na manometr i zmierzy rzeczywiste ciśnienie oleju. Może też sprawdzić punkt załączenia i wyłaczenia czujnika ciśnienia oleju. Generalnie możliwe są trzy usterki: 1. Za niskie ciśnienie oleju np przez zatkany smok olejowy lub wadliwą pompę. 2. Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. 3. Usterka kabelków do czujnka.
Jeśli filtr byłby zle założony zgubiłbyś olej.Zmierz manometrem ciśnienie oleju. Sprawdz czy masz założony odpowiedni filtr.
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
pisałem już wcześniej, że jest to pompa wspomagania od s-coupe, ciśnienie regulowane jest za pomocą zaworu bezpieczeństwa. Manometr od ciśnienia oleju był zamontowany i ciśnienie jest prawidłowe (3atm), jak wszystko poskładam na gotowo to manometr zamontuje na stałe. Silnik ma obroty 2800 i przełożenie 2:1, czyli na sprężarce jest 1400 obr. Wentylator...
na twoim miejscu najpierw sprawdziłbym manometrem ciśnienie oleju, bo jeżdżąc tak dalej możesz zatrzeć silnik, jeżeli już go nie wykończyłeś
Z tymi obrotami to przesadziłeś . Zmierz ciśnienie oleju manometrem. Jaki olej masz zalany .
Sprawdź ciśnienie oleju(manometrem). Jeśli podasz więcej danych dotyczących silnika (co powinieneś zrobić na samym początku) to powiem Ci jakie ma być. Jeśli wymieniałeś olej to może nowy filtr jest wadliwy i nie puszcza lub coś w nim utkwiło. W każdym razie dalsza jazda baaaardzo ryzykowna.
Handlarz mirrex mógł zakleić kontrolkę lub coś podobnego. Podłącz vcds albo zmierz np ciśnienie oleju manometrem.
Mam golfa III 1,4i silnik AEX przy wolnych obrotach świeci się kontrolka od ciśnienia oleju ,Zmierzyłem manometrem ciśnienie oleju przy 2000 pokazuje 1,8.Co może być przyczyną?
Kontrolka cisnienia oleju nie ma nic wspólnego z odpalaniem. Trzeba zmierzyć ciśnienie oleju manometrem , bo może czujnik siada.
Albo wyeksploatowany silnik. Przeprowadź pomiar ciśnienia pewnym manometrem bezpośrednio na silniku.
Sprawdź kolego manometrem ciśnienie oleju jak kolega jerry1960 radzi, to jest najmniejszy koszt i najbardziej wiarygodny test.
Sprawdź ciśnienie manometrem.
A więc wszedłeś sobie tylko popisać widzę i nie słuchasz. Musisz zmierzyć ciśnienie oleju manometrem i tylko to da gwarancję. Inaczej się nie dowiesz ,rozumiesz tak?
Miałem podobny przypadek w maluchu. Na rozgrzanym silniku w czasie jazdy zapalała się kontrolka ciśnienia oleju. Wystarczyło dolać trochę zimnego oleju, lub gdy w czasie jazdy zaczął padać deszcz i kontrola gasła. Pomiar ciśnienia manometrem wykazał poprawne ciśnienie oleju. Wymiania czyjnika na nowy załatwiła sprawę. W tym przypadku nowy czujnik (zamiennik)...
Jeśli miga lampka ciśnienia oleju to sprawdź manometrem ciśnienie oleju bo może pompa olejowa się kończy lub masz luzy na panewkach. Ale niech inni też wyraża swoją opinię.
Niczym zaczniesz naprawiać silnik , sprawdz manometrem rzeczywiste ciśnienie oleju - wkręcając manometr w miejsce czujnika ciśnienia oleju!
Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
Olej się rozgrzewa i jest rzadszy. Wszystkie przecieki w układzie stają się większe i pompa nie wyrabia. Możliwe, że uszczelniacze na tłoku są do wymiany, cylinder do regeneracji. Sprawdź manometrem ciśnienie na ciepłym i zimnym oleju na złączu kipra. Możliwe, że pompa hydrauliki do wymiany.
Planuję wykonać sterowanie składające się z: - zabezpieczeń zwarciowych - czujnika zaniku, asymetrii i kolejności faz - termika - czujnika ciśnienia oleju - presostatu - rozruchu gwiazda/ trójkąt - być może zabezpieczenie przed przegrzaniem oleju, a jeśli nie to nie zwykły zegar pokazujący temperaturę oleju - zamontowany będzie też manometr pokazujący...
Witam. BIZON rocznik 1992 kolejny sezon zakończył bezawaryjnym sukcesem. Na podłączonym manometrze ciśnienie oleju 3,5 na wolnych obrotach, do 5,0 na maksymalnych na zimnym silniku. Po kilku godzinach na pełnych obrotach ciśnienie spadło do około 4,0 bar więc wskazania zegara na pulpicie były takie same jak wskazania podłączonego manometru. Przyczyną...
Może być "zimny lut" w "zegarach" lub coś z przewodem do czujnika lub sam czujnik. Jak masz możliwość to dla czystego sumienia można sprawdzić manometrem ciśnienie oleju ale raczej to usterka "elektryki". Zdaje się że podobny temat był już poruszany.
Wczoraj przyjechał mechanik z manometrem sprawdzał ciśnienie oleju. Manometr na zimnym silniku pokazuje 0 więc prawdopodobnie padła pompa oleju ale to dokładnie co poszło to będę wiedział dopiero jutro bo autko jest u mechanika:)
Jeśli usterka pojawiła się po wymianie oleju to być może filtr jest za słabo dokrecony, ale to raczej by było widać i ubywalo by oleju. Kontrolnie wypadało by sprawdzić filtr, jeśli z nim jest wszystko dobrze to podłączenie czujnika czy nie ma przerwy no i ewentualnie sprawdzić manometrem ciśnienie oleju. A nie słychać żadnych niepokojących dźwięków...
Witam jak sprawdzić czy czujnik ciśnienia oleju jest dobry w omedze b fl 2.5td? A co, chcesz go naprawić? Manometr, sprawdzić ciśnienie oleju, jeśli OK to zakładasz nowy i po robocie, no chyba że na manometrze będą niepokojące wskazania.
Dzień dobry, Pacjent to MF255 z migającą kontrolką od ciśnienia oleju. Manometr w drodze. Proszę o podanie prawidłowych wartości ciśnienia oleju po rozgrzaniu na wolnych i wysokich obrotach. Pozdrawiam
Wykręć czujnik, i wkręć manometr. Jak ciśnienie ok. to czujnik do wymiany.
Proponuję zmierzyć ciśnienie oleju manometrem, jaki masz filtr oleju i kiedy wymieniany.
Jakie ciśnienie zmierzone manometrem na wolnych?
Jeśli chodzi o kontrokę ciśnienia oleju, jeśli problem nie pojawiał się przed wymianą oleju to może być wadliwy filtr oleju, druga sprawa jaki filtr oleju zamontowałeś, jeśli filtrona to zmień na jakiś bardziej markowy, knecht lub man, jednak czytając dalej twojego posta zastanawiam się czy objaw nie pojawił się po wymianie uszczelki pod głowicą???...
Zmierzyć ciśnienie oleju manometrem .
A czy pofatygowałeś się i zmierzyłeś ciśnienie oleju manometrem?
ale ja nie potrzebuję chłodzić płynu tylko sprężać powietrze Aha, czyli Pierwsza Zasada Termodynamiki i Adiabatyczna Przemiana Gazu przestały już obowiązywać ? Koleżko, wszystkie kompresory wymagają chłodzenia cylindrów , w twoim przypadku trafiło na wodne. pompuje powietrze, A ciśnienie oleju ? Jest tam zamontowany do tego manometr. Manometry działają,...
Poziom oleju niewiele ma wspólnego z ciśnieniem oleju, manometr w dłoń wykręcić czujnik ciśnienia oleju i w jego miejsc wkręcić manometr z odpowiednim adapterem. Jeżeli ciśnienie oleju na ciepłym silniku będzie Ok to winowajcą będzie najprawdopodobniej czujnik.
Po grających zaworach i czujniku ciśnienia można wnioskować, iż ciśnienie jest za słabe, to, ze ci ustało po "naprawie układu chłodzenia" to zwykły przypadek, wepnij się manometrem w miejsce czujnika oleju i sprawdź ciśnienie, jak będzie zbyt niskie, to do wymiany pompa oleju, ale przedtem spuść olej i zobacz jaki wypłynie, jak bardzo syf to, może po...
Na początek sprawdź manometrem jakie masz ciśnienie oleju.
nie dawno kupiłem golfa. Po kilko minutowej jeździe gdy silnik jest już ciepły zapala mi sie kontrolka i strasznie piszczy. Są momenty że kontrolka świeci chwile raz dłużej raz krócej a czasem muszę wyłączyć silnik żeby kontrolka przestała się świecić. jak na razie chcę wymienić olej i filtr. proszę o pomoc Wymień na początku czujnik ciśnienia oleju...
Sprawdzić poziom oleju, najlepiej zrobić diagnozę manometrem który pokaże czy czujnik oleju jest ok i czy silnik ma odpowiednie ciśnienie oleju... Odma powinna być szczelna bo może olej wydmuchać jak silnik pracuje, nie wolno- jakby się okazało ze silnik nie ma smarowania to szybko się silnik zatrze.
W podstawie filtra oleju, obok czujnika masz druga zaślepkę. Tam wkręcasz manometr.
Takie same jak w innych, podobnych ciągnikach. Zmierz ciśnienie manometrem, na rozgrzanym silniku, wtedy będziemy mogli ocenić. Mam jednakże brzydkie podejrzenie że masz opiłki w misce olejowej.
Jedź do jakiegoś warsztatu, który zmierzy ciśnienie oleju manometrem.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem,później porozmawiamy o reszcie.
Robi się z tego tematu niekończąca historia ale brawo za wytrwałość :-) Reasumując : 1. czy ten manometr pokazuje ciśnienie oleju? 2. jeśli tak, to przy jakim ciśnieniu następuje otwarcie zaworu minimalnego ciśnienia? powinno być 4-5 bar. 3. zawór minimalnego może się zamykać ale nie do końca i może delikatnie przepuszczać tego nie usłyszysz ale może...
Witam Masz dwa czujniki brązowy, wyłancza przy 0.3 bar i biały załancza przy 1.8 bar.Ciśnienie musi być ok 2 bar przy 2000 tys.obrotów bo inaczej włączy się brzęczyk. Sprawdź podpinając manometr ciśnienie oleju czy jest odpowiednie 2 bar przy 2000 obr.jeżeli będzie dobre to należy sprawdzić połączenia elektryczne,masy połączenia z licznikiem.przerwy...
Najlepiej zmierzyć ciśnienie manometrem. Najprościej wymienić czujnik.
Witam autko to golf III 1.8 92r kod silnika ABS po wymianie uszczelki pod głowica i rozrządu + pompa wodna autko straciło smarowanie odrazu po montażu tych podzespołów go nie było. sprawdzałem manometrem ciśnienie oleju, oczywiście jest 0 :( w tym modelu pompę olejowa ustawia się na znaki wraz z rozrządem wiec ostawiłem jak było, gdzie szukać przyczyny?
Czy to ciśnienie było fizycznie zmierzone za pomocą manometru na ciepłym silniku na wolnych obrotach?
Trzeba podpiąć manometr i sprawdzić realne ciśnienie oleju, jeśli będzie za niskie, to szukać przyczyny np. wytarte wałki balansowe
może sprawdż ciśnienie oleju manometrem,może zawór w pompie oleju
Olej i filtr oleju kiedy wymieniany. Podaj ile wynosi ciśnienie oleju mierzone manometrem.
Wychodzi więc na to, że czujnik jest sprawny. Ciśnienie oleju jest ok, mierzone manometrem.
Nie inaczej, tak jak koledzy piszą z tym że, nie możesz się opierać tylko na tym, wielokrotnie je wymieniałem lecz dobrze by było sprawdzić to ciśnienie manometrem. Jak to mówią ... przezorny zawsze ubezpieczony.
Na początek zmierz ciśnienie oleju manometrem. Jaki olej i jaki filtr zastosowałeś.
Tam są faktycznie dwa czujniki ciśnienia oleju (ciśnienie da się podejrzeć na liście danych ) + elektrozawór sterujący ciśnieniem oleju . Pomiary ciśnienia manometrem w tym modelu nie zawsze dają dobre rezultaty bo przeważnie fiksuje podczas jazdy .Czujnika jeszcze nigdy w tym silniku nie miałem uszkodzonego , zaworu sterującego też . Przeważnie uszkodzona...
Proszę tu masz schemat. http://obrazki.elektroda.pl/2113959700_1...
Jaki masz stan oleju, jakie ciśnienie oleju zmierz manometrem.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem na jałowych po silnym zagrzaniu silnika.
Podłącz manometr to się dowiesz. Ogólnie wszystko poniżej jednego bara na wolnych i gorącym ,nie wróży nic dobrego.
Witam Wszystkich czytających mój post. Mam problem z passatem B5 1.6 benzyna. Od jakiegoś czasu zapala mi się kontrolka oleju przy obrotach ponad 2tysiace. Gdy obroty spadną, kontrolka gaśnie. Mierzyłem ciśnienie oleju wkręcając manometr w miejsce czujnika oleju przy filtrze i pokazuje 2bary. Gdy dodam gazu ciśnienie troszeczkę się podnosi i zapala...
Zapala Ci się kontrolka tzw."wysokiego ciśnienia".Masz dwa czujniki ciśnieniowe!Czujnik wysokiego ciśnienia zapala się jeżeli w układzie olejowym przy obrotach powyżej 2000 tys ciśnienie jest mniejsze niż 1.8 bara.Proponuje sprawdzić ciśnienie manometrem.Wtedy wykluczysz możliwość usterki elektrycznej.Temat stary jak swiat.Wiem bo pracuje w serwisie...
Witam potrzebuję pomocy gdzie zmierzyć ciśnienie oleju manometrem w scani r420 2007 r żeby wynik był obiektywny bo wskaźnik czasem pokazuje 8 bar a czasem prawidłowo w granicach 4
sprawdzić ciśnienie manometrem ew podmienić czujnik ciśnienia oleju ew pompa oleju żadnych stuków na zapalonym silniku ?
Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
A pytanie - z czego Kolega odczytuje wartość tego ciśnienia? Jeżeli jest to ciśnienie zmierzone na pewno sprawnym manometrem, to jest takie jakie jest i można się wtedy zastanawiać nad dalszym postępowaniem. Ale jeżeli jest to wynik z jakiegoś czujnika ciśnienia, to ja bym zaczął od sprawdzenia manometrem jakie faktycznie jest ciśnienie.
Źle myślisz, układ działa tak, że jak ciśnienie oleju nie osiąga wartości niezbędnej do zadziałania białego czujnika (1,8 bar) przy prędkości obrotowej silnika 2500 rpm to włącza się alarm i miga kontrolka. Najlepiej zweryfikować działanie układu wkręcając manometr zamiast któregoś z czujników i mierząc rzeczywiste ciśnienie oleju.
Robię palnik ciśnieniowy na bazie weishaupt wl10 b. Drążek podgrzewany orginalny z dorobionym adapterem na dyszy Delavan SNA 30609-7 ,mamometr, zawor,pompa oleju orginalna,olej chwilowo podgrzewam grzałką do 70-80 stopni w pojemniku przed pompa(będzie przepływowy). Na razie wszystko włączam ręcznie pali za każdym razem ale ciśnienie oleju na manometrze...
Zmierz ciśnienie oleju manometrem, wymień filtr oleju i olej.
Ten ciągnik ma w oryginale manometr ciśnienia oleju na desce rozdzielczej. Odbezpieczyć nakrętkę zaworu i odkręcić ją. Zapalić silnik i regulować ciśnienie śrubokrętem. Wkręcając zwiększa się ciśnienie, odkręcając zmniejsza. Regulować tak by osiągnąć 4kg/cm2.
Ciśnienie mieżyłeś manometrem ? Może czujnik oszukuje?
Jaki lejesz olej? Zmierz ciśnienie oleju manometrem na gorącym silniku.
Przy wymianie i po robocie nowej pompy oleju był manometrem sprawdzane ciśnienie oleju. Jestem tuż po kolejnej wizycie i wymianie 2 czujników pod filtrem olejowym oraz zaworu sterującego zmianą ciśnienia oleju nad miską olejów, ponadto wymieniłem po 1500km docierania silnika na olej Castrol 5 w 30 i orginalny filtr. Problem włączania się czerwonej lampki...
Witam. W ładowarce kołowej CAT 902 mam silnik perkins 4 cylindrowy oznaczenie 104-22. Mam poważny problem z układem smarowania, otóż nie podaje oleju na klawiaturę, nawet kropli. Sprawdzone ciśnienie oleju manometrem, jest ok 4. Założona nowa pompa oleju. Ktoś sie spotkał z czymś takim?
Skąd wiesz, że ciśnienie wynosi zero? Wkręciłeś manometr w magistralę?
Sprawdź ciśnienie manometrem. Sprawdź olej czy niema w nim paliwa.
Nie może się przecież po 15 sekundach pracy silnik przegrzać, czy zabrakńąc oleju w silniku (trzeba sprawdzić jednak poziom płynu w zbiorniczku i manometrem ciśnienie oleju ). Z tymi kontrolkami to nie wy pierwsi macie kłopoty. Nigdy nie byłem zbyt mocny z elektroniki w końcu nie kończyłem szkoły elektronicznej, jeno samochdówkę. Z elektroniką miałem...
Zmierz ciśnienie oleju manometrem
ciśnienie oleju manometr manometr oleju manometr pompa oleju
piła krajzegi astra przyciski szyby filtr cząstek stałych
zamykać drzwi mercedes zgrzewarka transformatorowa
Pralka Beko - komunikat "dodaj odzież" i brak prania Opel Zafira A: Różnice wyświetlaczy 03A i 03B