Witam, parę dni temu zamrugala mi kontrolka oleju. Myśląc,że powodem może być zużyty lub brakujący olej, wymieniłem go razem z filtrami. Problem w tym, że kontrolka dalej mruga i Nie od razu a po przejechaniu około 10 km gdy auto jest już nagrzane. Przy czym silnik zaczyna dziwnie głośno pracować . Ktoś spotkał się z takim problemem bądź wie co może...
Potwierdzić manometrem ciśnienia jak potwierdzisz raczej wyjdzie słabe to do wymiany pompa, panewki.
Należało by sprawdzić ciśnienie na ciepłym podczas odpalania na tandem pompie. Ale to trzeba manometr podpiąć a nie komputer. Bo to raczej ona mogła troszkę zetrzeć płytki od oleju napędowego z benzyną. Zawory iglicowe w pomp wtryskach też.
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
Na początek proponowałbym sprawdzić ciśnienie oleju manometrem, możliwe że pompa oleju się skończyła, lub zapchała.
Olej się rozgrzewa i jest rzadszy. Wszystkie przecieki w układzie stają się większe i pompa nie wyrabia. Możliwe, że uszczelniacze na tłoku są do wymiany, cylinder do regeneracji. Sprawdź manometrem ciśnienie na ciepłym i zimnym oleju na złączu kipra. Możliwe, że pompa hydrauliki do wymiany.
Odpuściłem sobie zabawę z montażem wodnego zaworu zwrotnego w miejsce nieszczelnych oryginalnych. Poprzedni właściciel cos grzebał w sterowaniu kompresora, teraz zrobiłem to "po bożemu"(czyli tak jak przewiduje producent) i przed każdym uruchomieniem(zwłaszcza w trybie AUTOMATYKA), jeszcze przed załączeniem stycznika Y, przez kilka sekund odpręża się...
Witaj odkręć czujnik ciśnienia oleju i podłącz manometr. Jak wyglądała pompa oleju ?
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
może sprawdż ciśnienie oleju manometrem,może zawór w pompie oleju
sprawdź ciśnienie manometrem jak słabe to pompa oleju
Moze przwiesza sie zawór cisnienia w pompie oleju. I przepycha olej pod uszczelka w uklad chlodzenia. Manometr i zegar w kabinie w ukladzie oleju pomoglby sprawdzic.
Złożyłem smarowanie do HS 17,działa ale chyba kupiłem uszkodzoną pompę od wspomagania, wyjście oleju z pompy mogę zatkać palcem,a manometr nawet nie drgnie. Obroty na pompie mam okolice 700 ale kręciłem ją nawet powyżej 2500 obr/min i jest to samo. Pompa wymieniona na inną,smarowanie działa.
Jeżeli utrzymywało się ciśnienie na 5 bar, to na tyle jest zawór ustawiony w pompie oleju. 8 bar pokazał manometr przy zimnym oleju, gdzie nie zdążył pewnie zejść z linii ciśnienia. Jeżeli po rozgrzaniu na 600 obr/min będziesz miał 1.5 bara na superolu, to możesz tak zostawić,pod warunkiem że delikatne zwiększanie obrotów silnika zwiększa natychmiast...
A jaka jest wartość tego ciśnienia oleju? Podłączany był manometr? Na razie wiesz tylko że kontrolka się aktywuje. Manometr w miejsce czujnika oleju to jakieś 50 pln.
Czujnik jest z lewej strony przy filtrze. W celu dokonania pomiaru wykręcasz go, a następnie wkręcasz adapter z manometrem. Zużyta pompa oleju powoduje powyższe objawy. Nie używaj motoru w takim stanie. Osobiście kupowałem produkty z Hylmetu i nie miałem zastrzeżeń.
A zegar jest elektryczny czy manometr?
Witam. W ładowarce kołowej CAT 902 mam silnik perkins 4 cylindrowy oznaczenie 104-22. Mam poważny problem z układem smarowania, otóż nie podaje oleju na klawiaturę, nawet kropli. Sprawdzone ciśnienie oleju manometrem, jest ok 4. Założona nowa pompa oleju. Ktoś sie spotkał z czymś takim?
Czyli rozumiem, że tamte manometry, które wymieniłem, nie nadają się? Czy taki może być do oleju? https://www.castorama.pl/manometr-malec-...
Wczoraj przyjechał mechanik z manometrem sprawdzał ciśnienie oleju. Manometr na zimnym silniku pokazuje 0 więc prawdopodobnie padła pompa oleju ale to dokładnie co poszło to będę wiedział dopiero jutro bo autko jest u mechanika:)
Prawidłowe ciśnienie to od 5 do 7 bar . I przy wolnych obrotach ciśnienie nie powinno się wahać. W moim pasku 1.8 20v 115km dar. Po wymianie pompy oleju manometr wskazuje 7 bar
Witam. Mam problem z kontrolka Ciśnienia oleju w ford fusion 2019r 2.0 ecoboost. Po załączeniu silnika kontrolka wyskakuje po jakichś 5min na wolnych obrotach na obrotach 2.5 tys nie wyskakuje wcale. Elektrycznie wszystko ok sprawdzany u 3 elektryków. Silnik pracuje cicho, smarowanie jest, pompa oleju działa na pewno. Ciśnienie sprawdzane na manometrze...
sprawdzić ciśnienie manometrem ew podmienić czujnik ciśnienia oleju ew pompa oleju żadnych stuków na zapalonym silniku ?
Jeżeli w filtrze nie będzie paliwa to palnik może nie zassać go. Jak regulowałeś ilość paliwa bez paliwa? Masz manometr aby teraz ustawić ciśnienie na prawidłowe? Znasz wartość tego ciśnienia? Nakręciłeś coś w ślepo, teraz będziesz musiał pokombinować aby to zadziałało. Zalej filtr olejem. Wkręć manometr do pompy i ustaw ciśnienie oleju na dyszę. Jeżeli...
Po grających zaworach i czujniku ciśnienia można wnioskować, iż ciśnienie jest za słabe, to, ze ci ustało po "naprawie układu chłodzenia" to zwykły przypadek, wepnij się manometrem w miejsce czujnika oleju i sprawdź ciśnienie, jak będzie zbyt niskie, to do wymiany pompa oleju, ale przedtem spuść olej i zobacz jaki wypłynie, jak bardzo syf to, może po...
Zmierz ciśnienie oleju manometrem . Wkręć w miejsce czujnika ciśnienia oleju manometr poprzez redukcję, dlaczego wymieniałeś pompę olejową i czujniki . Jaki olej Może zapchany lub niewłaściwy filtr oleju .Ewentualnie panewki pa.pa. 1,2 bara na zimnym czy na ciepłym silniku
Zrób pomiar ciśnienia oleju zwykłym manometrem, wkręcając go w miejsce czujnika ciśnienia.
Witam. Manometr podpiąć i obserwować. Przy wytartych panewkach cały czas ciśnienie będzie mniejsze niż zaleca producent. Podobnego przypadka miałem w starym oplu zawieszał się zawór w pompie oleju. Tam ciśnienie było w normie ale co jakiś czas był skok do zera. Tym powodem własnie był ten nieszczęsny zawór. Pozdrawiam.
Jeśli miga lampka ciśnienia oleju to sprawdź manometrem ciśnienie oleju bo może pompa olejowa się kończy lub masz luzy na panewkach. Ale niech inni też wyraża swoją opinię.
Sa tam jakies przylacza, gdzie mozna podpiac manometr?? Jakis zawor trzyma cisnienie oleju, wiec pompa stale "mieli" mimo ze nie ma na niego zapotrzebowania. Slychac jakies rzęrzenie, syczenie ?? Na wolnych obrotach tez olej sie grzeje??
Wymień czujnik (tak na wszelki wypadek) i olej na dobry...jak nie pomoże to pomiar ciśnienia oleju manometrem a dalej naprawa pompy olejowej, silnika lub w odwrotnej kolejności....
Kolego luki01.02 jak poradziłeś sobie z tym problemem bo też mam podobny problem. Na wolnych obrotach ciśnienie oleju 0,5 - mierzone manometrem wkręconym na miejsce czujnika. Smok czysty. Panewki idealne. Pompa oleju jak nowa. Jedyny co znalazłem to patrząc na popychacze zaworów przy dwóch widziałem większe wycieki "bokiem" (miedzy głowicą a popychaczem)....
Standardowy hydrostat. Tracisz ciśnienie pilota i pompa się zwija. Podłącz manometry pod nitki M1 i M2 i go przeciążaj. W przypadku zużycia pompy będziesz widział, w miarę nagrzewania oleju, jak spada ciśnienie.
Ciąnienia przed rozdzielaczem nie będzie jak zasterujesz rozdzielaczem do opory. Znaczy tak by otworzył sie zawór przelewowy najlepiej sprawdzając to na wyjściu hydr. zewn. Manometr np. glicerynowy kup za 30 zeta i podłącz. Wszystko powie.
No właśnie. Jeśli jest jakiś ubytek w magistrali to obniży ciśnienie o jakąś tam wartość na stałe i tyle. A jeśli pompa raz za czasu zachłystnie się powietrzem to na manometrze zobaczysz to jako nagłe spadki ciśnienia bo sam manometr jest wpięty zaraz za pompą w filtrze oleju.
Czy to ciśnienie było fizycznie zmierzone za pomocą manometru na ciepłym silniku na wolnych obrotach?
Niektórzy mechanicy wkręcają w miejsce czujnika oleju manometr i wtedy przynajmniej można się dowiedzieć ,czy pompa olejowa "robi" prawidłowe ciśnienie oleju.
całkowity brak? czy słabe? jak odkręcisz czujnik ciśnienia oleju i odpalisz na chwilę to nic nie leci?, jak nic nie leci no to np za mało oleju, nieszczelny smok oleju, zajechana pompa oleju. jak leci ale ciśnienie jest słabe no to zwykle panewki do wymiany, ale najlepiej zmierzyć manometrem jakie jest konkretnie
Zdycha pompa w tym wraku. Po nagrzaniu się oleju zmniejsza się jego lepkość i stara nieszczelna pompa nie wytwarza poprawnego ciśnienia. Pod łączyc manometr i sprawdzić.
Wystarczy odkręcić czujnik cisnienia oleju i wpiąć się tam Manometrem ciśnienia oleju i już kolega będzie wiedział czy pompa robi ciśnienie i ile daje Bar?
(podejrzewam zapchany filtr oleju bądź uszkodzony czujnik ciśnienia). A ja zajechane panewki, albo pompę oleju :D Bierz manometr i zmierz rzeczywiste.
Pompa wymieniona, ciśnienie sprawdzone manometrem i na niskich obrotach są 2 bary. Temat do zamknięcia
Olej po rozgrzaniu staje się rzadszy więc trudniej mu utrzymać właściwe ciśnienie, gdy pompa jest ok oraz luzy pomiędzy smarowanymi elementami nie są zbyt duże ( naturalne zużycie panewki etc.) wszystko będzie ok. Gdy jednak luz jest zbyt wielki nawet dobra pompa nie wygeneruje odpowiedniego ciśnienia i odwrotnie , słaba pompa także będzie miała ten...
Witajcie Borykałem się z tym problemem od dłuższego czasu praktycznie bez skutecznie, wydaje mi się że problem faktycznie jest module wałków. Został on trochę zmodyfikowany w porównaniu z wcześniejszymi modułami z 2.0 tdi pd brakuję tam jednej panewki. Wymienione zostały Pompa oleju Panewki korbowodowe Sprawdzone panewki główne (oprócz ostatniej) brak...
Coś mod przy sobocie popróbował :D W pierwszym poście wyraźnie jest napisane, że to silnik 1,1 !! Więc to nie diesel ! Moja rada wlej olej 10w40, zastosuj dobry filtr oleju , sprawdź ciśnienie manometrem. W przypadku wątpliwości miska w dół obejrzeć smok pompy oleju , i obejrzeć panewki.
a kontrolka gasnie?? moze wskaznik jest uszkodzony?? Wkrecales manometr i sprawdziles cisnienie?? Moze pompa oleju albo panewki?? Moze olej rozzedzony przez paliwo?? Jest mnostwo powodow. Napisz cos wiecej
Silnik był niedawno po kapitalce, pompa oleju była nie ruszana. Czy manometr od T 25 się nada?
Manometr wkręcić w miejsce czujnika oleju.
Myślę że to jednak siada pompa bo sprzęgło sprawdziłem jest dobre. Żeby to sprawdzić trzeba wkręcić w odpowiednie miejsce do pompy oleju odpowiedni manometr i sprawdzić, czy to ciśnienie jest odpowiednie i czy jest w miarę stałe (zgodnie z DTR-ką kotła). Można też czekać .... i czekać .... aż coś padnie na amen. Ale polecam wezwać serwis. Natomiast,...
By mieć pewność zmierz ciśnienie oleju na gorąco manometrem i porównaj z danymi fabrycznymi. Jeśli za niskie to powodów może być wiele, od pompy oleju po panewki.
do valvetronic jest silnik, dziwi mnie to, że jak dostanie odpowiedniej temp tak szybko "odcina" ciśnienie, jak nie jest rozgrzany to nawet widać jak schodzi z obrotów i ciśnienie na manometrze delikatnie zleci poniżej ok 2,5bar i zaraz pompa podciąga, wzrasta do zadanego
Witam , Mam taki problem , zrobiłem remont silnika przy mojej 60siatce , mianowicie - wymienione tuleje , tłoki , pierścienie , tulejki korbowodowe , wał po szlifie ,panewki , nowa pompa olejowa, złozyłem silnik i po odpaleniu na manometrze cisnienie oleju wynosiło 3,5 bara ,silnik chodził z dobra godz cisnienie spadło na 3 bary lekko pzyspieszyłem...
Kolega się chyba w ogóle na niczym nie zna, skoro pyta tak infantylnie. Chyba widać już na pierwszy rzut oka, co musi być żeby była "produkcja" próżni - silnik z włącznikiem i pompa ze zbiorniczkiem oleju i manometrem. Baniak można sobie darować.
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Po pierwsze to brakuje tutaj paru informacji. Ważne są warunki w których zaświecił się komunikat. Czy silnik był dogrzany,bo to jest istotne.Na ciepłym oleju ciśnienie drastycznie spada,więc podczas krótkich odcinków na mieście może się nie zaświecić. Opis z pierwszego postu mówiący o tym że po wymianie oleju było dobrze,może sugerować że niezdegradowany...
Jakie ciśnienie zmierzone manometrem na wolnych?
napełniałem cieczą (gazozo - butla zaworem w dół). Bardzo dobrze. To teraz zważ to co zostało. Pełna GAZOZO ta duża pomarańczowa waży brutto 555g. Na pusty układ mieszanka propan/butan 50/50 odpowiada 1/3 wagowo R134A. A jak napełniać po HP? mam tak w Mazdzie 2 Zapewne podobnie jak przez LP tylko trzeba kupić przejściówkę i na zgaszonym napełniać....
Wiem jak działa klima,może być za 3000,nawet używana maszyna.Nie chce za rok kupować następnej bo ta za 3000 okaże się szajsem bez serwisu i części zamiennych.Co macie,co polecacie? Nie zrozumiałeś mnie. Chodzi o zakup manometrów, pompy próżniowej, dozownika oleju i barwnika, wagi oraz innych popierdułek. Maszyna jest fajna bo zwalnia z myślenia, a...
Ja również miałem taki przypadek w VW też 1.9 tdi i wymiana pompy pomogła. A skubany jak była niska temp. to brakowało skali na manometrze i podstawiało zawory. Po wymianie pompy jak ręką odją.
Robię palnik ciśnieniowy na bazie weishaupt wl10 b. Drążek podgrzewany orginalny z dorobionym adapterem na dyszy Delavan SNA 30609-7 ,mamometr, zawor,pompa oleju orginalna,olej chwilowo podgrzewam grzałką do 70-80 stopni w pojemniku przed pompa(będzie przepływowy). Na razie wszystko włączam ręcznie pali za każdym razem ale ciśnienie oleju na manometrze...
Trzeba sprawdzić ciśnienie na pompie moim zdaniem. Wpiąć trójnik i założyć manometr. Możliwe że pompa się kończy. Jakim ciągnikiem go napędzasz?
Chyba wystarczy sama miska,ciekawy przypadek nie miałem takiego.Ciśnienie utrzymuje sie idealnie na 2 barach nawet po dodaniu gazu czy coś sie tam podnosi jak gazujesz?Może coś sie stało z zaworem upustowym w pompie tylko czy wtedy dawałby te 2 bary... Manometr 100% dobry?
Witam, proszę o jakąkolwiek pomoc. Pacjent Volvo FL 6, 220 KM, 2001 rok, problem z ciśnieniem oleju. Po rozgrzaniu silnika i przejechaniu około 20 km zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Wymienione panewki główne i korbowodowe, wymieniona pompa oleju bo miała rysy, zalany świeży olej Rimula 15w40, nowe filtry Filtrona i problem nie znikł. W miejsce...
jesli tak manometr pokazuje - mozna byłoby pompe oleju podmienić - co do oleju nie zaszkodzi wymienić - ale jesli olej i pompa nie pomoze kłania sie remont
Witam; mam problem z Actrosem MP4 Euro 6 z 2014r, na rozgrzanym silniku zapala się kontrolka na żółto niskie ciśnienie oleju, na wysokich obrotach załadowany pod górę na czerwono, ciśnienie mierzyłem manometrem i na rozgrzanym silniku około 1 bara, wymieniłem oringi, pompę oleju, zapobiegawczo panewki korbowe, i nadal gubi ciśnienie. Gdzie jeszcze można...
jeśli to nie trwa długo to panewki może są ok ale pewnie zawór redukcyjny w pompie oleju się blokuje (taka przypadłość tych silników) na wszelki wypadek żeby wykluczyć elektronikę zrobić pomiar ciśnienia manometrem i jeśli za niskie to wymienić pompę z panewkami żeby nie rozbierać drugi raz
Jeśli jesteś pewien silnika to można wykręcić czujnik ciśnienia oleju wkręcić dobry dokładny manometr i sprawdzić ciśnienie oleju w rzeczywistości jakie jest. Ale to chyba mechanik by musiał bo powinien mieć lepszy sprzęt. Jeśli ciśnienie oleju będzie odpowiednie więc wina czujnika . Jeśli wskaże ciśnienie za niskie to jest kilka przyczyn- zużyte panewki...
Przecież napisałem że TAK. Panie kolego w koparce oryginalnie nie ma manometru tylko kontrolki wyskalowane do owego ciśnienia wiec na ich podstawie można stwierdzić jakie jest cisnienie. Po remoncie mechanik zalozyl dodatkowo zegar i teraz mam pewność że cisnienie na kontrolkach jest takie samo jak na manometrze.
Tam są faktycznie dwa czujniki ciśnienia oleju (ciśnienie da się podejrzeć na liście danych ) + elektrozawór sterujący ciśnieniem oleju . Pomiary ciśnienia manometrem w tym modelu nie zawsze dają dobre rezultaty bo przeważnie fiksuje podczas jazdy .Czujnika jeszcze nigdy w tym silniku nie miałem uszkodzonego , zaworu sterującego też . Przeważnie uszkodzona...
Masz w DASie listę błędów, zaznaczasz dany błąd z listy i wchodzisz głębiej klawiszem F3, w F6, F8 masz pomoc. Dodano po 13 (at)vskedzior, dźwignia zaworu bez powodu się nie uszkodzi. Jeśli stukanie to nie wina wtrysku, sprawdzaj rolkę szklanki popychacza, głębokość i skok laski, rolkę pompy wtryskowej. Zmierz ciśnienie oleju manometrem i kompresję...
trzeba by sprawdzić ciśnienie jakimś manometrem, podpiunając go w miejsce orginalnego czujnika
Pojemnik był jak najbardziej odpowiedni, nowy zakupiony na tą właśnie specjalną okoliczność :D. A z wrażenia zapomniałem o manometrze-sprawdzę :idea:, dzięki za przypomnienie.
A manometr jest sprawny? Może, dla porównania, wykonać pomiar innym.
Pawciu-85. Jak masz zorganizowany pomiar obrotów? Nie mam, bo go nie potrzebuję. Silnik w moim kompresorze pracuje po rozruchu ze stałymi obrotami nominalnymi, jak zalecił producent czyli WAN Gdynia. Ze względu na smarowanie ciśnieniowe mam manometr ciśnienia oleju i czujnik cisnienia oleju. Jak pompa nie wytworzy w ciągu 50 sekund cisnienia 1 bar...
Twoje komórki, Twój skurcz, twój problem. Jeśli ktoś jest odporny na wiedzę to ja go z niewiedzy nie będę wyprowadzał Po za tym nie masz pojęcia o silnikach a tym bardziej o tym płynie do płukania Jak silnik jest padaka i ma luzy a pompa oleju ledwo już wyrabia to w takim wypadku płukana może zabić bo pompa nie zrobi ciśnienia oleju. Dlatego ja płukanki...
Zamieni czujnik na manometr i zmierzy rzeczywiste ciśnienie oleju. Może też sprawdzić punkt załączenia i wyłaczenia czujnika ciśnienia oleju. Generalnie możliwe są trzy usterki: 1. Za niskie ciśnienie oleju np przez zatkany smok olejowy lub wadliwą pompę. 2. Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. 3. Usterka kabelków do czujnka.
-> turnip4 Kiedy ostatnio zmieniałeś olej w silniku i na jaki? Czy ktoś mierzył ciśnienie manometrem?
Tak właśnie pracuje ta pompa. Manometr wkręcasz na pompie po lewej stronie, w miejsce wężyka spustowego :) Nie masz drugiej na podstawienie? Ile ścieka tego oleju? Jaki masz olej, czy opałowy?
Musi być akumulator ciśnienia i silnik sterowany falownikiem, pozatym manometry, filtry wody itp. Ale co dokładnie ma tam robić falownik (to że ma zmieniać prędkość pompy to wiem). Jak falownik ma pozwolić na ustalenie ciśnienia np. 100bar. Bo prymitywny zawór z kulką, sprężyną i śrubą (ostatecznie bez sprężyny - iglicowy) zrobi to idealnie :D A będzie...
Komputer pokazal,ze to pompa.. To jakieś jaja chyba są. Zmierz łaskawie ciśnienie oleju manometrem , podłączanie pod żaden komputer nie pokaż tego że masz zużyta pompę oleju! A czy tranzystor , o ktorym mi mowili moze byc przyczyna ? Ździwil mnie tez koszt-okolo 70zl.to nie za duzo ? To sobie zrób sam taniej jak potrafisz. Jak widać nawet z podpowiedziami...
Podepnij manometr w miejsce czujnika i sprawdz ciśnienie.Być może zacięty zawór w pompie oleju.
Przy wymianie i po robocie nowej pompy oleju był manometrem sprawdzane ciśnienie oleju. Jestem tuż po kolejnej wizycie i wymianie 2 czujników pod filtrem olejowym oraz zaworu sterującego zmianą ciśnienia oleju nad miską olejów, ponadto wymieniłem po 1500km docierania silnika na olej Castrol 5 w 30 i orginalny filtr. Problem włączania się czerwonej lampki...
Witam autko to golf III 1.8 92r kod silnika ABS po wymianie uszczelki pod głowica i rozrządu + pompa wodna autko straciło smarowanie odrazu po montażu tych podzespołów go nie było. sprawdzałem manometrem ciśnienie oleju, oczywiście jest 0 :( w tym modelu pompę olejowa ustawia się na znaki wraz z rozrządem wiec ostawiłem jak było, gdzie szukać przyczyny?
Nie przedobrzyłeś z tym olejem 5W30 ? jaki był wlany poprzednio ? Myślę że 5W40 był by lepszy ale należy najpierw zmierzyć ciśnienie manometrem. Do tego silnika przewidziany jest 5w30, zdarzają się problemy z pompą oleju. Proponuje wykonać pomiar ciśnienia oleju a dopiero później rozbierać miskę. Ale co do motula to średnio jestem przekonany bo jest...
Tak jak kolega pisze, konieczne sprawdzenie ciśnienia rzeczywistego manometrem, strzelam że panewka oporowa na wale skończyła żywot wraz z kołnierzem oporowym wału, do tego pompa porysowana. Ale to strzał (na podstawie obserwacji usterek w tych silnikach)
A filtr jest czysty? Jeżeli masz manometr to sprawdź jakie jest ciśnienie. Powinno być około 110-120Kpa A podnoszenie sprawdzałeś na zimnym oleju, czy pozwoliłeś żeby się trochę zagrzał. Dzisiaj mój T25 przy -14 stopniach potrzebował 15 minut żeby zaczął normalnie podnosić. Bo jak cncę podnieść balota sianokiszonki na zimnym oleju to muszę cały czas...
Panowie pytanie mam czy w rocznikach 2013 występował problem z ciśnieniem oleju z pompami chyba już nie ? Pokazuje mi na wolnych obrotach czy zimny czy ciepły 0,4- 0,6 bara jak podkręci się obroty to nic nie zmienia na fizycznym manometrze też Co obstawiacie z tego co wiem jest zawór nadciśnieniowy oleju w obudowie filtra oleju ? Czy pompa choć przy...
Raczej masz niesprawny manometr, bo nie ma możliwości cokolwiek by się działo że zimny ciepły dodajesz gazu nie ma żadnej reakcji wskazówka zawsze musi drgnąć coś tam nie coś nie da się inaczej. Nawet jakby ci się zawór przelewowy w pompie otwierał przy tym i jednym barze to zanim zareaguje po dodaniu gazu to zawsze jest drgnięcie wskazówki manometru...
Palnik, który posiadasz potrafi sprawiać sporo problemów. Czy serwisant ustawiał ciśnienie oleju na podstawie manometru wkręcanego w pompę? Czy serwisant wykonał analizę spalin? Jeżeli odpowiedź jest NIE to wezwij innego serwisanta.
witam zapomniałem odpisać :( mianowicie sprawdzone zostało ciśnienie oleju przez zegar (manometr) aż strach pisać bo zamknęło ten zegar na maxa takie ciśnienie jutro wymieniamy pompę oleju
Mi też niepasuje to, że dzieje się tak tylko w czasie przełączania. Próby z tuszem i smarem może i dobre, ale wg mnie niewiele tam wniosą.Ja bym założył mały dzwon tam gdzie ma być. Wsadził bym to w imadło do góry nogami żeby można było kręcić koszami. I podłącz normalnie olej i sprawdź czy i ile gdzie leci. Jak byś nie miał skąd wziąć oleju, to pompa...
Pomysłów jeszcze trochę zostało, pierwszy to manometr wkręcony w miejsce czujnika lub podłączony poprzez adapter. 2 jakie ciśnienia? 3 pomijając że wirówka, 2 zawory regulacji ciśnienia na obudowie chłodnicy oleju, wałek rozrządu już sprawdzone to pozostaje smarowanie sprężarki i te sławne "patyczki do lodów"
Witam Po tym co opisywałeś - jeżeli pracuje wentylator to pracuje również pompa, nie pojawia się paliwo przed dyszą więc są 4 możliwości: -powietrze w układzie - pompa nie zaciągnie samoczynnie oleju - odpowietrzyć dobrze układ, najlepiej pompką - jeżeli nie masz to "zaciągnij"- tak aby olej był w pompie. -uszkodzona pompa - manometr i sprawdzić - zapewne...
Wspomaganie działa? Prawidłowy pomiar wykonuje się specjalistycznym sprzętem pomiarowym (temperatura, przepływ, ciśnienia). Ale sprawdzić czy nie padła pompa, można zmierzyć ciśnienie na zasilaniu odpowiednim manometrem. Uwaga! Wysokie ciśnienie 120-150 bar. Do pomiaru należy użyć odpowiedniego manometru.
W poniedziałek zmierzę, bo mój manometr zawiódł, jeśli niskie to albo pompa albo panewki ?
Witam. 3 czy 4 takie przypadki miałem. Zacznij od pomiaru ciś. oleju na zimnym silniku. Mi za każdym razem kończyła się skala na manometrze (10 bar). Zawór przelewowy w pompie ma się otwierać przy +/- 7bar. W ciemno zalecam wymianę pompy oleju.
Te pompy mają zdolność zasysania ale dopiero jak się odpowietrzy cały układ smarowania. Ta pompa potrzebuje mieć na wyjściu kanał wypełniony olejem tak aby w czasie kręcenia uzyskać ciśnienie na wyjściu potrzebne do dociskania łopatek do cylindra pompy. W czasie kręcenia rozrusznikiem nie powstaje tak duża siła odśrodkowa, żeby wypychała te łopatki....
Panowie jak w temacie, auto Mazda 6 2.0 Diesel 100kW 2005r. Przy rozgrzanym silniku zapaliła się kontrolka od ciśnienia oleju. Pomiar ciśnienia oleju manometrem był następujący: zimny silnik ciśnienie ok 4 bar, gorący spadło do 1 bar ! Gdzie przyczyna ?? pompa oleju ? zawór w pompie ?? silnik ?? przebieg auta niby 150 tyś ale auto z Niemiec więc nie...
Ja mam mtz-ta tam jest napęd z wałka rozrządu przez przekładnie zwiększającą obroty pompy. U mnie się mocno olej grzeje we wspomaganiu do tego stopnia że farba na pompie wyblakła dosłownie. Najbardziej w lecie odczuwalne, w zimie jest spokój. Ja na wolnych kręcę kierownicą ale jeśli chciał bym to zrobić bardzo energicznie trzeba dodać gazy do 800. Mnie...
Chyba jeszcze można napełniać stare urządzenia czynnikiem z odzysku? Mam klimę w której siedzi jeszcze 22-ka a jest ona do demontażu. Problem z PC jest taki że według poprzedniego właściciela straciła moc i serwisanci podejrzewali sprężarkę w której mogła się uszkodzić płytka zaworowa na jednym cylindrze.Przy odłączeniu węża do manometrów rzygnęło trochę...
manometr oleju manometr pompa ciśnienie oleju manometr
konto microsoft office częstotliwość referencyjna pilot bramy garażu
najlepszy video grabber ericsson calculator
Stacja multimedialna Android PX5 - samoczynne włączanie i blokowanie Płytka wzmacniacza Proel Wave 15A - diagnostyka i naprawa