Musisz patrzeć na manometryczne ciśnienie bo takie właśnie odczytujesz na manometrach ;-)
W pompie ma pan filterek. Proszę sprawdzić jego stan. Dostęp od prawej strony. Ja te pompy robię sobie sam następnie ustawiam ciśnienie już po montażu w ciągniku. Na zdjęciu zaznaczyłem na czerwono 1 filterek, 2 regulacja ciśnienia pompy. Warto mieć manometr do 200 bar wpinać się w pompę do ustawiania. Ja do john deerów mam manometry 0-200 bar do przedniej...
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
Po co brać się za coś bez podstawowych narzędzi takich jakby chociaż manometry czy pompa próżniowa.. A później setka postów bo rurka przemraża bo za dużo dałem bo nie chłodzi, jak zrobić próżnie sprężarką :D A nie mówię już o podstawowej wiedzy chłodniczej.
Kolego bez manometrów, wagi, pompy próżniowej nie jesteś w stanie poprawnie zamontować klimatyzatora. Lepiej zleć to wykwalifikowanej osobie.
Najlepsza metoda to kupić najtańszy manometr oraz pompę próżniową. Jak ściągasz gaz na manometrach to nie z chodzisz do podciśnienia tylko zostawiasz jakieś 0.1 bara nadciśnienia. Przenosisz klimę podłączasz pompę próżniową na pół godziny zamykasz zawory na manometrach czekasz następne pół godziny czy przypadkiem nie zasysa Ci układ powietrza. Otwierasz...
Witaj Nie zalecam montażu manometrow na stałe, ale jeśli już bardzo musisz to glicerynowy o zakresie co najmniej 45bar. Wystarczy 1manometr ponieważ spadek ciśnienia na wymienniku jest niewielki.
Pompę sprawdzamy manometrem, jeśli jest dobra to zostaje przekładnia, stawiam na pompę.
Sprawdzić manometrem ciśnienie na pompie paliwa oraz ciśnienie powietrza na spreżarce.
Zapnij manometr na listwę. Pompy regenerują. Z 2 lata temu też z takim walczyłem, zregenerowali pompę i smiga.
Co to za filtr? Najprostsze - czy manometr sprawny. Pompa ma swobodne ssanie Ssanie szczelne, nie zapowietrza się.
0,7-0,8 bara mierzone w taki spsób że przed wtryskiem daje się trójnik (przewód z pompy, wtrysk, manometr).
Błąd w schemacie pierwszym. Na rurze bezpieczeństwa nie zakłada się żadnej armatury. (system podłączenia naczynia 2-u rurowy)
Mierzyłem ciśnienie na tej pompie manometrem, i ta pompa maksymalnie pompuje nawet do 4 bar a podczas pracy silnika bez obciążania ok 2.5 bar, 1.5 bar to trochę mało.
Za pomocą manometru.
po kilkunastu minutach pokazuje: Jest dobrze, ale nie tragicznie... Zakręć zawory i poczekaj. Pewnie nie zrobiłeś próby belki, manometrów, węży i pompy próżniowej "na sucho" ? Czyli oceny ile pokaże manometr na samej pompie. Powinnosię to zawsze robić aby mieć punkt odniesienia i konttolęszczelności.
Te przewody po części są aluminiowe, nie wyginają się tak jak chcemy lecz się łamią, zwężając w ten sposób światło rurki, przejrzyj je jeszcze raz po kolei. Jaki płyn/olej zalany? Nie zaszkodzi manometr tuż za pompą wpiąć.
Albo pompa hydrauliczna z manometrem i zaworem kalibrowanym w obiegu zamkniętym.
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Wysterowanie zaworu ciśnienia i wydatku paliwa bardzo zbliżone. Kiedy to mierzysz, tzn w jakich warunkach to porównujesz? Dziwne żeby sprawne auto miało takie samo wysterowanie jak auto gdzie nie ma wymaganego ciśnienia. Gdyby pompa poszła pełna parą to by skończyła się skala na manometrze (raczej nie masz większego jak 1000 bar). Mierzysz ciśnienie...
Do radekklimat pewnie że można ale skoro mam pompe i manomtery to mogę się sam nauczyć. Do jannaszek - a możesz opisać krok po kroku ewentualnie wskazać gdzie to można zaleźć. Chodzi mi o napełnienie klimatyzatora juz powieszonego. Napełnienie potrzebne bo jeden z fachowców od ocieplania budynku uszkodził rurkę miedzianą. Rurka naprawiona poprzez wlutowanie...
Jeżeli w układzie są dwie pompy CO i CWU to wogóle nie potrzeba żadnego elektrozawou. Czy zechciał byś przytoczyć fragment instrukcji w którym piszą o tym zaworze? Na manometrze zamontowanym przed pompą po jej uruchomieniu można zaobserwować spadek ciśnienia ok. 0,5atm. w zależności od pompy.
Należało by sprawdzić ciśnienie na ciepłym podczas odpalania na tandem pompie. Ale to trzeba manometr podpiąć a nie komputer. Bo to raczej ona mogła troszkę zetrzeć płytki od oleju napędowego z benzyną. Zawory iglicowe w pomp wtryskach też.
Zacznij od demontażu i wąchania tego filtru za manometrem.
Poza tym zazwyczaj awaria zaczyna się od rosnącego głośnego szumu (jakby palnik działał na maksymalnej mocy). Nie wiem, czy to palnik, czy para. Po prostu kocioł chwilowo zagotowuje wodę, stąd nagły wzrost ciśnienia a elektronika go wybija. Zawór bezpieczeństwa w tym czasie nie zdąży się otworzyć, widać to na manometrze. Sprawdź jeszcze pompę, filtry,...
Witam posiadam seata exeo z 2009r 2.0 tdi caga i mam problem ze nie odpala sprawdziłem manometrem pompę w baku podpiętą na krótko i ma 0.7 bara na mój gust stanowczo za mało kupiłem.2 pompę używana patrzę taktrze ma tyle samo ?? Ile powinna miec pompa w tym modelu z baku cisnienia ..0.5 bara czy 3.5 bara? https://obrazki.elektroda.pl/9195153300_...
Do prawidłowej pracy nagrzewnicy olejowej muszą być spełnione następujące warunki: - ciśnienie na pompie paliwa - BV 77E wynosi 12 bar, - sprawny sterownik, - odpowiednia sprawna dysza 0,40 gal/h 80 S, - sprawny fotorezystor, - sprawny układ WN - przeskok iskry na elektrodach, Moim zdaniem należy sprawdzić ciśnienie na pompie -z boku pompy jest wejście,...
Witaj, Prawdopodobnie manometr się "zapchał". Pod pompą jest taki niebieski element jest to manometr który zarósł kamieniem. Trzeba go wyjąć odkręcając dwie śrubki, ale uprzednio zamknąć zaworki pod kotłem klucz 8 przełączyć pierwsze pokrętło na śnieżynkę i skrajnym prawym spustem zrzucić wodę z kotła. Jak wymontujesz manometr to czymś cienkim delikatnie...
Proszę o wyjaśnienie zagadnień ciśnień w myjkach. Mamy robocze i max. Interesuje nas robocze-nilfisk znów podaje ciśnienie robocze i ciśnienie na dyszy (np mc3c ma 170bar robocze i na dyszy 140 i tak też pokazuje manometr przed pistoletem, stihl re163 pokazuje znów 150bar na pompie). Czy to jest tylko różnica gdzie mam podłączony manometr- w korpusie...
Jeśli dobrze rozkodowałem instalację to to pokrętło po prawej jest zaworem bocznikującym rozdzielacz. Może on jest uszkodzony i puszcza olej bokiem a nie powinien. Ale wciąż nie wiem gdzie jest podpięty manometr.
Chyba raczej nie. Nie ma żadnego manometru.
Więc jeszcze raz sprawdziłem manometr. Pompa nabiła do 5 bar. Nie używałem wody i po 10 minutach manometr pokazywał 4,7 bara więc coś ucieka
Potwierdzić manometrem ciśnienia jak potwierdzisz raczej wyjdzie słabe to do wymiany pompa, panewki.
No od filtra możesz zacząć . Choć przydało by sie wpiąć manometr w pompę wstępną i tandemowa by coś stwierdzić . Inaczej robisz "standardowym " systemem tzw. wymieniaczy .
Sprawdź niskie ciśnienie manometrem. Pompa paliwa lub zawór zmniejszenia nie działa.
Sprawdzić pompę paliwa w zbiorniku i czystość smoka. Miałem podobny problem, tyle że w innym samochodzie. Najlepiej podłączyć manometr za pompa nc. i wyprowadzić go na zewnątrz celem obserwacji.
Jeśli chcesz pośmigać tym autem jeszcze trochę to takie wynalazki lepiej omijać, ciśnienie pompy oraz wtryski sprawdzi Ci "pompiarz" pewnie przy pomocy odpowiedniego manometru . Poszukaj gdzie regenerują/naprawiają pompy wtryskowe. Ciśnienie sprężania zrobi każdy mechanik.
Przy załączeniu pompy manometr skacze do 5 bar i pompa się wyłącza, po czym ciśnienie spada do ciśnienia załączania i tak w kółko. Bez poboru wody?
Zacierająca się pompa paliwa może nie podawać odpowiedniego ciśnienia. Jeśli masz możliwość, należałoby podłączyć manometr i odczytać wartość ciśnienia, aby móc wykluczyć lub potwierdzić awarię pompy.
W instalacji otwartej raczej nie dobijesz ciśnienia powyżej ciśnienia maksymalnego słupa wody-chyba że ci zamarznie albo się zapcha.To że ciśnienie spada to kwestia umiejscowienia pompy i manometru na niej.Narysuj jakiś schemat i przede wszystkim to instalacja c.o. gazowa czy na paliwo stałe?
Jeszcze tak na marginesie - odpowietrzanie przeprowadzasz na wyłączonej pompie.
Sprawdziłem manometrem. Pompa paliwa praktycznie nie daje cisnienia bo nie daje nawet 0,5 bara a powinna dawać 3. Wymienię pompę i napiszę czy pomogło. Winna była pompa paliwa. Na nowej nie ma problemów. Pozdrawiam
Pompa w zbiorniku powinna dawać około 4 bar i to należy sprawdzić manometrem a nie 'ładuje jak powinno'. Zawór jest w pompie czy na listwie? Należałoby go wydmuchać sprężonym powietrzem(ten na listwie). Koniecznie od weryfikacji kosz pompy w zbiorniku - chodzi o stan filtra pompy wstępnej - czasami w zbiorniku w koszu zbiera się takie gówno że aż strach
Zbiornik hydroforu musi być opróżniony z wody do poziomu rury zasilającej instalację i wtedy dopiero ciśnienie poduszki powietrznej powinno wynosić te 1,2-1.5 bar. Istnieje możliwość, że w zbiorniku jest dużo więcej wody. Może być nawet pełno. Toż właśnie to próbuję powiedzieć od samego początku wątku. Chociaż nagle w postście #76 autor napisał: U...
Pompa ma zrobić ciśnienie i je utrzymywać ,a to można zmierzyć. Niestety wymaga to wpięcia się specjalną końcówką (trójnik z manometrem) miedzy pompę a maglownicę. Typowe ciśnienie w układzie wspomagania to 80-120 bar.
Żeby sprawdzić pompę hydrauliczną, trzeba by było podpiąć pod nią zegar oraz dławik, a najlepiej przepływomierz z manometrem .
Witam Mam pytanie do bardziej zorientowanych chcę przeprowadzić serwis klimatyzacji w moim aucie. Pytanie brzmi czy przy odsysaniu czynnika nie zamarznie mi pompa próżniowa, posiadam manometry pompę próżniową i czynnik?
Nie. Przeczytaj co napisałem jeszcze raz. Pomyśl a zrozumiesz. Schradera wlutowsłeś? Wymieniałeś filtr-odwadniacz ? Manometry, pompę próżniową masz?
No i cale szczęście, że nie nabiera skoro zostało osiągnięte poprzednie ciśnienie. Chcesz żeby Ci rozerwało zbiornik? Ile pokazuje manometr?
Napisałem Ci w poście #5 jak sprawdzić pompę paliwa, nawet nie mając manometru. Ale Ty wolisz to robić wąchając świece albo słuchając odgłosów jej pracy w zbiorniku, ręce opadają...
Nic z tego. Żeby oszacować przepływ musisz mieć minimum manometr za pompą i wykres przepływu pompy. Jak to ma być dobrze i tanio zrobione to zamontuj jakiś używany cieplomierz.
Mam pytanie co do swojego palnika. Mianowicie w opisie jest magnetiventil w drążku ktoś pisał, że nie ma, ale jakieś przewody tam dochodzą na taśmie. Z opisu kostki też jest LMV. Dodam, że na pompie nie ma elektrozaworu, a na podłączonym manometrze pod pompę ciśnienie dwa razy podskoczy tak jakby otwierał i zamykał olej po czym jak ni odpali gaśnie....
mam trochę podobny problem pompa pompuje do 3,5 i się wyłącza i włącza i tak z kilka razy (3-6 ale w końcu się wyłączy) przy czym strasznie wali mam taki układ hydrofor --> włącznik ciśnieniowy --> zawór zwrotny --> pompa z manometrem --> studnia czyli tak jak iskrownik zaleca na 1 zdjęciu tylko manometr przy pompie nie razem z włącznikiem ciś. ale...
hej czesc u mnie wystapilo to samo to jest wskazowka zatrzymala sie na poziomie 2-2,5 bara i nie opada nizej. czy udalo ci sie finalnie rozwiazac problem?
Czujnik temp silnika.Choć najwięcej dowiesz się wkręcając manometr w pompę.
Sprzedaj tą stację, za uzyskane pieniądze kup manometry, pompę próżniową, wagę elektroniczną i jeszcze parę bajerów. Przecież tam czynnika jest za mało (3 atm).
Złożyłem smarowanie do HS 17,działa ale chyba kupiłem uszkodzoną pompę od wspomagania, wyjście oleju z pompy mogę zatkać palcem,a manometr nawet nie drgnie. Obroty na pompie mam okolice 700 ale kręciłem ją nawet powyżej 2500 obr/min i jest to samo. Pompa wymieniona na inną,smarowanie działa.
Aby się dowiedzieć czy to jest możliwe o czym piszesz w ostatnim poście to zamknij wszystkie zawory odlotowe, zostaw otwarty zawór przy zbiorniku prowadzący do pompy, wyłącz pompę z zasilania i obserwuj manometr, gdy ciśnienie na nim spada w widoczny sposób nawet przez godzinę czy przez noc to wtedy może być nieszczelność w zaworze zwrotnym pod pompą...
A tak na marginesie dziwię się , że łatwiej wydać pieniądze na manometry, pompę i wątpliwej klasy czynnik niż dać tych kilkaset zł fachowcowi w zamian za solidną i fachową usługę, bez konieczności późniejszego magazynowania tych zbędnych maneli i na wpół pustych pojemników z czynnikiem chłodniczym. a co jest cenniejsze od wlasnego doswiadczenia ? a...
Połączenie pompa- hydrofor powinno być poprowadzone najprostszą drogą, no i bez takiego nagłego zwężenia( o tym już pisałem), a "odnogi" na odpływy na węże i pomiary( manometr, wyłącznik ciśnieniowy) powinny być jako drugorzędne. Drugi manometr na hydroforze nic nowego nie "powie". przeniesieniu manometru i wyłącznika w króciec ,,wysoki". Tu chodzi...
Wytłumaczy mi ktoś właściwości tych manometrów, ile powinna wynosić próżnia? .I jak odczytywać manometr do czynnika chłodzącego?,nic nie mogę znaleźć w internecie na ten temat
Więc bierz manometr i sprawdź pompy wtryskowe. Podawałem na forum jak to wykonać.
Pompa paliwowa ciągnie paliwa z samego dna baku, więc o jaki syf chodzi? Skoro pompa sukcesywnie go wybiera. Pompę trzeba sprawdzić manometrem specjalnym do paliwa czy jest ciśnienie 3.5bara. Ogólnie mercki nie lubią gazu i po pewnym czasie zaczyna się właśnie to dziać, problem z kątem zapłonu oraz czasem wtrysku.
Zmienić olej, potem manometr i kontrola ciśnienia.
Witaj, Zakładam, że pompę masz zamontowaną w studni głębinowej . Jeśli masz tą pompę zamontowaną w studni z kręgów to pamiętaj o konieczności zrobienia płaszcza chłodzącego . Moim zdaniem pompa w opisanej przez Ciebie sytuacji nie uległa uszkodzeniu . Tego rodzaju pompa bez większego rusza również pod cienieniem. Jesli dobrze pamiętam, że w pompie jest...
A umiesz lutować lutem twardym?? bo jak nie to sobie odpuść gra nie warta świeczki. Gaz kosztuje złącza kosztują manometry kosztują pompa próżniowa kosztuje itd... to uzbiera ci się na sprawną nowszą lodówkę. Jeżeli dla nauki to tak jeżeli dla oszczędności to odpuść. A podpięcie to pod tą rurkę z lewej strony zdjęcia ślepą.
Jeżeli masz ciśnienie na manometrze za pompą przy wyłączonej pompie 1,5bar to jeżeli włączysz pompę i zamkniesz jej przepływ to manometr nie wskaże więcej jak 2,2bar.
Dyszę wymieniłem na nową i nagrzewnica odpaliła, z tym że płomień jest bardzo niestabilny i wydobywa się charakterystyczne huczenie. Ciśnienie paliwa 11 bar, sprawdzane poprzez wkręcenie manometru w pompę. Po odpaleniu i gaszeniu czuć spaliny. Na palniku jest brak opaski regulującej dopływ powietrza. Zastanawiam się, jak prawidłowo to wyregulować,...
Nagrzewnica nie jest w stanie odebrać ciepła z palnik dlatego hałas przy dochodzeniu do nastawionej temperatury. Należy zbadać ciś. max. i min. gazu z pomocą mikromanometra a następnie odkamienić nagrzewnicę. Sprawdzić czujniki NTC zasilania, cw, wydlność pompy, manometr, ciś. w naczyniu przeponowym...itd. Czyli kocioł do KONSERWACJI. Programowanie...
Otóż niedawno hydraulik podłączył mi pompę głębionową do zbiornika przeponowego w sposób pokazany na załączonym obrazku. Te zygzaki z rur niepowtarzalne - duszę artystyczną to on miał ;) Czy taki zestaw ma prawo działać poprawnie? Tak (na oko). Według mnie włącznik ciśnieniowy jest w złym miejscu bo nie mierzy on ciśnienia z zbiorniku tylko chyba ciśnienie...
Fajny temat, taki typowo polski. Gość coś buduje (tworzy), ale nie ma pojęcia jak to działa. A tu wystarczy znajomość kilku podstawowych wzorów fizycznych i pojęcie co do czego służy. Ech, ręce opadają (pompa bez manometru).
Wymieniałeś zbiornik, pompa pompuje ale nie osiąga ciśnienia. Manometr masz sprawny. Jaka pompa podaj typ.
No to prościej jest przykręcić manometr do wyjścia pompy CR bez listwy i zmierzyć ciśnienie.
Nie wiem jak można jednopunktowy wtrysk nazwać pseudo wtryskiem, martwi mnie ze to rozbierałeś. Najprawdopodobniej jest niskie ciśnienie paliwa i auto się nie wkręca na obroty – sprawdź manometrem pompę paliwa.
To stacja do odzysku czynnika i pompa próżniowa , a do napełnienia to potrzeba wagi , czynnika i zestawu zaworów z manometrami i przewodami. Oraz odpowiedniej wiedzy.
Dziś doszły manometry oraz pompa próżniowa,jak opróżniać układ już wiem,przetestowałem na manometrach(ja9-bardzo wielkie dzięki za wypowiedzi,polecą punkciki).Chciałbym się dowiedzieć jak się uzupełnia czynnik? -robię próżnię -zakręcam zawór na manometrach -odłączam pompę próżniową -zamiast pompy podłączam butle z czynnikiem postawiony na wadze -próżnia...
Olej po rozgrzaniu staje się rzadszy więc trudniej mu utrzymać właściwe ciśnienie, gdy pompa jest ok oraz luzy pomiędzy smarowanymi elementami nie są zbyt duże ( naturalne zużycie panewki etc.) wszystko będzie ok. Gdy jednak luz jest zbyt wielki nawet dobra pompa nie wygeneruje odpowiedniego ciśnienia i odwrotnie , słaba pompa także będzie miała ten...
Rada numer 1. Wezwij właściwych ludzi do właściwej roboty będziesz spać spokojnie. Rada numer 2. Potrzebujesz filtra odwadniacza, wziernika, rurek miedzianych, kształtek miedzianych, przewodów elektrycznych, spawarki propanbutan-tlen, lutów, pompy próżniowej, manometrów, właściwego czynnika chłodniczego, i parę innych drobiazgów. Ale najważniejsze są...
Może ktoś pomoże. Mam problem ze swoim palnikiem ciśnieniowym. Pompa bez elektrozaworu i manometr zamontowany na pompie bardzo skacze. Jak palnik chodzi ok pokazuje 0 bar jak idzie na pół gwizdka czyli nie ok pokazuje 4 bary. Jak kilka razy włączę wyłączę to jak źle pracuje nagle za którymś razem ładnie złapie i ładnie działa . W czym może leżeć problem...
Musisz podłączyć manometr pod pompę w głowicy i pod wstępną by ocenić ich stan. Inaczej będziecie sobie wróżyć do zimy. Chyba że nie lubisz naprawiać w taki sposób, to wymieniaj oringi w ciemno. A jeszcze się pewnie okaże że gniazda rozbite.
A manometr sprawny?
Witam, parę dni temu zamrugala mi kontrolka oleju. Myśląc,że powodem może być zużyty lub brakujący olej, wymieniłem go razem z filtrami. Problem w tym, że kontrolka dalej mruga i Nie od razu a po przejechaniu około 10 km gdy auto jest już nagrzane. Przy czym silnik zaczyna dziwnie głośno pracować . Ktoś spotkał się z takim problemem bądź wie co może...
Olej się rozgrzewa i jest rzadszy. Wszystkie przecieki w układzie stają się większe i pompa nie wyrabia. Możliwe, że uszczelniacze na tłoku są do wymiany, cylinder do regeneracji. Sprawdź manometrem ciśnienie na ciepłym i zimnym oleju na złączu kipra. Możliwe, że pompa hydrauliki do wymiany.
Dowolność jest dość duża ale nie we wszystkim. Zawór bezpieczeństwa w łazience- jak zrzuci wodę to trzeba z nią coś zrobić (gorąca) a w pokoju robić specjalny zbiornik?. Zbiornik wyrównawczy też w łazience- gdzie będzie miejsce i bardziej żeby nie lała się po nim woda, dobijanie wody niedaleko z manometrem. Odpowietrznik w najwyższym punkcie. Pompa...
Cześć, Zmieniłem te ciśnienie. Próg załączania wg manometru 2,2 bar, powietrze w zbierniku spuszczone do 2 bar. Jak pompa się załącza pompuje do 4 bar ale jak już wyłącznik ją wyłączy to od razu na manometrze ciśnienie spada do tych 2,2 bar
Mrhari Jeśli są potrzebne do tej roboty jakieś specjalistyczne i rzadziej spotykane narzędzia to napisz proszę jakie bo być może porywam się z motyką na księżyc :) Silverbald Idealnie to określiłeś do wymiany agregatu oprócz podstawowych narzędzi potrzeba palnik do lutowania,pompę próżniową,manometry,no i przede wszystkim czynnik. Spróbuj agregat odpalić...
Zalałam pompę przez przewód zasilający paliwem poluzowałem śrubkę do wkręcania manometru- powietrze zeszło a pompa zaciągnęła paliwo. Działa, dziękuje za pomoc.
Manometru jeszcze się nie dorobiłem, a czy w zakładzie sprawdzali ciśnienie to nie wiem. Jedną pompę mam wyjętą. Bez manometru zapewne nie dam rady jej sprawdzić w żaden sposób? Jak po wymianie czujnika nic się nie poprawi, to może kupię manometr i sprawdzę to ciśnienie.
1.Wejście wody podepnij do tej rury z prawej str. na zdjęciu.Wyjście -nie widać na zdjęciu(czy nie ma z drugiej strony?), można ewentualnie podpiąć też tam, gdzie wejście. 2.Wyłącznik ciśnieniowy od sprężarki ma prawdopodobnie za wysoki zakres pracy. 3.Ciśnienie max. pompy powinno być napisane w dokumentacji pompy.A ustawić możesz , jakie chcesz np,...
Jeśli jest to vp44 to pompa wstępna jest elektryczna czy tak? Specyfikacja: Pompa zasilająca Typ elektronicznej pompy zasilającej.....EKP3D Ciśnienie zasilania przy pracującym silniku (przy wszystkich obrotach i obciążeniach).....+20 do +80 kPa Ciśnienie zasilania przy uruchamianiu silnika korbą. ....+20 do +30 kPa Ciśnienie należy mierzyć na wlocie...
Mnie to wygląda na uszczelki pompek albo pompa tandem duagnozuje się to przez wpiecie manometru w pompę tandem wtedy kręci aż ciśnienie wzrośnie ponad 1.5-2 bary i wtedy odpala. To potwierdza nieszczelonść pompy tandem albo pompowtryskiwaczy czyli gumki lub rozjechane ich gniazda.
Zawór przeciążeniowy się nie otwiera w rozdzielaczu. Załóż trójnik i podłącz manometr za pompa zobaczysz co się dzieje.
Gdzie masz te 180 bar, na wężu przy siłowniku? Niskie ciśnienie na wolnych wskazuje na wyrobioną pompę. Pytanie czy manometr masz dobry, ale pompa standardowa 12 mpa nie może pracować na 17,5. Jeśli na wężu masz 18 mpa i nie daje rady, to pozostaje wymiana siłowników np na średnicę 50mm zamiast standardowych 40. Tam znacząco wydłuża się ramię tura,...
W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym zamkniętym manometrem. Regulator ciśnienia...
Witam. 165--170 na wtrysku, ale przecież nie masz manometru. W pompie nic nie zrobisz, tylko wtryskiwacz można regulować.
Czyli rozumiem, że tamte manometry, które wymieniłem, nie nadają się? Czy taki może być do oleju? https://www.castorama.pl/manometr-malec-...
Jeśli jest pompa w zbiorniku paliwa to można wysterowc ja z kompa i wtedy mozna sprawdzić jej ciśnienie poprzez założenie założenie manometru do paliwa przed filtr paliwa i czy wogole pracuje. Jeśli nie masz kompa to zlokalizuj przekaźnik tej pompy i połącz na krótko.
Dziękuję za pomoc, pompa została zbadana manometrem i temat został załatwiony. Dziękuję za pomoc.
Jest wymontowane spoza samochodu... sprawdzić na sucho czy po prostu idzie siłownik? Ja bym sprawdził manometrem ciśnienie.
Wczoraj właśnie wyjechałem z kanału swoim W 168 miałem to samo co ty kolego wymieniałem listki w przepływce i nic to nie dało .Szukałem przyczyny tydzień aż w końcu kupiłem najtańszy manometr do pomiaru ciśnienia paliwa, to był strzał w dziesiątkę pompa paliwa dawała 1.5 Bara wymiana pompy i smaga.
manometr pompa oleju manometr pompa ciepła manometr junkers
suszenie zalanego silnika podsłuch telefon analogowy alarm fiata
bosch sms45gi01e radio internetowe
Jak skonfigurować subwoofer: ustawienia i porady Nowy piecyk Saunier Duval nie odpala - przyczyny