Hmnn kolega <moniek_km> zrobił edit swojego posta więc i ja robie. Z czego się tu smiać... Też przytaknę Koledze Cordoba_2004 i powiem że to nie wina uszczelki tylko wilgoci w oleum. Przegoń auto na dłuższej trasie np. 30 km i masełko zniknie (tego dnia). Pozdrawiam
Efekt nie dogrzanego silnika , niskie temp. i małe przebiegi. Normalne. Jaka uszczelka , normalny objaw przy takich warunkach i eksploatacji.
Witam na jaki kolor kopci ci z tłumika nie masz przypadkiem ubytków w oleju albo płynie chłodniczym ? nie robi ci się masło na korku oleju ?
Dzień dobry, mam Opla Corsa D 1.2 silnik, rocznik 07. I mam taki problem, że sprawdzałam dzisiaj płyn chłodniczy. Korek od zbiorniczka był w maź, jak na to mówią "masło". Mam podejrzenia, że po prostu płyn chłodniczy pomieszał się z olejem. Ale moje pytanie jest takie: jaki jest powód tego, że olej znajduje się w płynie chłodniczym? Czy to musi być...
Witam!!! Nie jastem pewien czy to uszczelka więc postanowiłem skonsultować.Po dkręceniu korka od wlewu oleju ukazuje się masło.Mechanik powiedział że to narmalne w CC bo ciągnie wilgoć z różnych stron.Natomiast kolega zauważył że na miarce oleju jest masłowaty osad.Jestem w kropce bo płyn chłodniczy jest czyściutki i autko rano odpala bez problemu....
a może nie uszczelka Dodano po 1 1.5litra na 10000 to nie musi być uszczelka może wyciek z krućca jest to dość częste
Ma w ogóle iskrę ?
A powinny być takie miękkie jak po dłuższym postoju. Dymienie może być lekkie (nie mówie o takim widocznym w tylnim lusterku) - w końcu gdzieś musi iść płyn. A świece suche? Choć ja ostatnio robiłem UPG w astrze F ale nie grzał mi się nic a nic więcej niż zwykle choć ciśnienie było konkretne i zawór na zbiorniku płynu syczał. Oczywiście płynu ubywało,...
Witam. Posiadam Opla Corsę C 1,2 Twinport z 2005 i LPG. Przebieg 191 tys km. Instalacja sekwencja od 4 lat. Od ok 2 miesięcy zaczęło mi się robić w dużej ilości masło pod korkiem wlewu oleju. Początkowo myślałem, że to objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Jednak nie. Ostatnio zauważyłem (przy okazji czyszczenia odmy), że na korwu wlewu oleju, w...
a czy da sie to tak sprawdzic?? nie wiedzialem. Dzis wymienilem olej, zeby dokladnie zobaczyc ten stary i wiecie co tam bylo?! olej ten wyglada jak taki muł z bagna!! masakra pierwszy raz sie spotkalem z takim czyms... to chyba jednak bedzie ta uszczelka pod glowica...tylko, ze auto nie dymi i płyn chlodniczy ze zbiorniczka raczej nie wycieka. czy jak...
Wydmuchana uszczelka pod głowicą. Te stukanie to popychacze.
[quote="rafal6113"]... "masło" pod korkiem wlewu oleju lub wzrost poziomu oleju albo płynu chłodniczego.... BARDZO mało prawdopodobe. Nawet "masło" pod korkiem to nie koniecznie objaw uszkodzonej uszczelki głowicy. Zrób test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia i się wyjaśni, choć jak wcześniej powiedziano objawy wskazują na uszczelkę.
Witam Mam problem ze swoim golfem 3 1.8 bez/gaz , mianowicie brak ogrzewania i wystepuje dosyc czesto ubytek płynu chłodzącego na 2 tygodnie litr płynu Wymieniłem już termostat , nagrzewnice , sprawdziłem pompe wody , odpowietrzałem kilka krotnie bo myslałe że gdzieś stworzył sie korek powietrzny , ale nadal nic tak słabo dmucha ciepłe powietrze przy...
Ten żart jest dlatego, że nie naprawiłeś auta. Tak po prostu. Masło na korku oleju, dymienie i pobór oleju to bardzo poważna usterka, z którą auto juz pewnie kupiłeś. Całkiem możliwe, że właśnie jakiś doktor był wlany jak go kupowałeś i jeżeli tak było, to już wiesz jak czasowo wychodzi "naprawa doktorem".
Zacznij jeździć na dłuższych dystansach z rozgrzanym silnikiem to przestanie kapać z wydechu, masło pod korkiem też zniknie. Co do wycieku oleju- dokładnie umyć i zlokalizować po jeździe testowej. Zbiorniczek brudny-wymienić płyn na nowy po uprzednim dokładnym wypłukaniu układu. Jak tak bardzo chcesz to możesz sobie zrobić test ba obecność co2 w układzie
Dzisiaj sprawdzenie stanu i po razem około 1900 km znowu brakuje prawie 3 L oleju ,stan jak na zdjęciu i dodatkowo kierowca twierdzi że jest masło na korku wlewu oleju i w rurce, możliwe że Man berze płyn uszczelką? Myślałem że mieli na to jakiś patent
"Masło" pod korkiem może świadczyć o uszkodzeniu uszczelki głowicy, pęknięciu głowicy i jeździe na krótkich trasach, szczególnie w okresie zimowym.
A olej czysty czy jest masło pod korkiem wlewu oleju ?
Jest masło pod korkiem oleju? Śmierdzi paliwem olej albo spalinami?
Zmieniana przed awarią czy po? Dodano po 5 Płynu ubywa? Masło pod korkiem oleju? Czy olej dalej pojawia się w płynie? Czy olej nie czuć paliwem?
Witam. Dużo kilometrów robione dziennie? Masło na korku to może być nie dogrzany silnik na krótkich odcinkach? Np. Uszkodzony termostat.
Udało mi się znaleźć usterkę! Jest to rurka która idzie do parownika, dosyć mocno wytarta i pewnie pod wpływem temperatury, ciśnienia lekko się zwilża i wycieka. Wymienię ją w tym tygodniu i dam znać czy dalej coś się dzieje. Do okoła rurki wszystko jest mokre i brudne więc trzeba jakoś to wyczyścić (przynajmniej przewody). Testu na obecność uszkodzonej...
Odpowiem krótko-może..."masło"na korku to typowy objaw niedogrzanego silnika.Wymień termostat.
A co on ma szukać ma masło pod korkiem .... Woda i glikol idzie w olej a następnie w dolot przez odmę ... Później do cylindrów i w tłumik i następnie w atmosferkę.
Normalny objaw w silnikach z LPG. Zrób ze 400km w trasie i daj mu dobrze ognia i problem zniknie. NIE JEŹDZIĆ ZIMĄ NA LPG NA KRÓTKICH DYSTANSACH !!
plus "masło" widoczne na nakrętce oleju, to wg mnie uszczelka głowicy Jak latany na krótkich odcinkach z zimnym silnikiem w wilgotne aury to masło pod korkiem będzie normalnym widokiem, wystarczy przegonić go po trasie kilkadziesiąt km. i masło zginie. Co do innych objawów-silnik złom.
Tak czy inaczej musisz to naprawić. Jak zalejesz płynem to podjedź do osoby co robi test CO2. Masło pod korkiem to również niedogrzany silnik, robione krótkie odcinki.
Witam ponownie. A więc mechanik posprawdzac przy mnie. Odma była czysciutka. Zalalismy nowym olejem nowy filtr i silnik pracuje. Jakieś sugestie czemu mogło wypluc olej bagnetem i masło pod korkiem?
nie koniecznie, mozesz mieć tzw "mleko lub masło" po odkreceniu korka ale nie zawsze, odbiegajac od osobówek to w scani masło pojawia sie jak tylko spadnie temperatura otoczenia, sam kiedys byłem w strachu ze trzeba targac głowice w a okazało sie ze to taki znak szczególny tych aut Kolego nie tylko Scania tak ma. "Masło pod korkiem pojawia się zimą...
Napisałes: "Nie mam też charakterystycznego dla wypalonej uszczelki pod głowicą masła przy korku olejowym." Masło na korku oleju NIE jest w ZADNYM wypadku wyznacznikiem uszkodzonej uszczelki !!! Taka flegma/masło zrobi się w KAŻDYM sprawnym samochodzie, szczególnie w zimie, jezeli samochod jeżdzi na krotkich miejskich odcinkach, ma wlany olej niskiej...
Lala jeździła, jeździła i dziś już przyjechała do mnie na lawecie. Uszczelka pod głowicą puściła, masło pod korkiem oleju, płynu zero.
Masło pod korkiem może zasygnalizować uszkodzoną UPG albo krótkie odcinki na niedogrzanym motorze. A z tym gasnieciem zanim polecisz do sklepu po czujniki to zrob mu skan ECU na błędy.
Jeśli auto jeździ na krótkim odcinku i jest niedogrzane, to jest to prawie normalne. chociaż z mojego doświadczenia wynika, że ten silnik już zaczyna "oddychać rękawami". Masło maślane, spóźniłem się.
Silnik był aż tak przegrzany, że zgasł. I to nie na postoju, tylko w czasie JAZDY. Kopci na biało, masło pod korkiem, ciekawe ile oleju bierze :D Silnik na złom.
Swoją drogą jaki jest orientacyjny koszt wymiany tej uszczelki, planowania głowicy itd? A skąd mamy wiedzieć skoro dane auta to tajemnica? Dodano po 1 ale sprawdziłam jeszcze i jest maslo na korku od oleju Masło będzie jak autem jeździ się krótkimi odcinkami wkoło komina
W zbiorniczku wyrównawczym jest masło,,, pod korkiem wlewu oleju jest masło... Zastanawia mnie którędy mogło nastąpić dostawanie się płynu do układu smarowania ????? I co działo się z płynem skoro go tak ubywało ???? I jeszcze pytanko::: Czym najlepiej zabezpieczyć nakrętki i śruby przed dostawaniem się płynu ?? Z tego co mi wiadomo trzeba nakrętki...
W turbodieslu olej będzie czarny po 1000km od wymiany... więc nie generalizujmy. Jak auto było jeżdżone po mieście to "masło" pod korkiem wlewu oleju też o niczym nie świadczy, zwłaszcza w tej porze roku.
Znalazłem problem , masło jest na korku oleju oraz bagnet jak wyciagnalem jest cały w takim maśle(osadzie) czyli głowica padla...
Mechanik ma racje, nie możesz zmienić półsyntetycznego oleju na pełny syntetyk bo będzie brał więcej. Zalej go półsyntetykiem 10W40. A co do "brania" oleju,sprawdź czy w układzie chłodzenia masz spaliny lub robi się "masło" pod korkiem oleju.
Zanikające stukanie to typowy objaw dla hydraulicznych popychaczy ale nie znamy szczegółów. Potrzeba więcej danych: jaki rocznik, jaki kod silnika? Masło pod korkiem może być też efektem jazdy miejskiej na niedogrzanym silniku. Trzeba przegonić auto po autostradzie i wtedy zobaczyć co się dzieje. Na razie obserwuj poziom płynu i oleju oraz wygląd spalin....
w 700 odma jest pomiędzy filtrem powietrza a gażnikiem by nie gasł zastosuj NA WĘŻU odmy filtr przepływowy taki jak do paliwa i gaśnięcie ustąpi bo do gażnika przestanie dostawać sie woda a względem masła pod korkiem to kolega elektrik ma 1000%racji to typowy objaw 700 i bisa i co byś nie kombinował i ile zainwestował masło robić się będzie już nie...
Dla termostatu TS4 temperatura otwarcia podawana jest na 82st. Ale temperatura otwarcia powinna być wybita na korpusie termostatu. Zdaje się, że jakby była uszkodzona uszczelka to miałbyś "masło" pod korkiem chłodnicy i płynu by ubywało.
Na pewno sprawdź: 1. Termostat - w prosty sposób. Wyciągasz i wkładasz do wrzątku. Wtedy zauważysz czy pracuje 2. Wiatrak na chłodnicy 3. Czy jest w układzie płyn czy brakuje czy jest zapowietrzone Co do uszczelki pod głowicą zazwyczaj objawami są - kopcenie na biało czy "masło" pod korkiem oleju. Chociaż to też nie reguła.
Lej półsyntetyk. Wszystko i tak jest rozlewane w porcie w Antwerpii z ogromnych silosów - tylko cysterny różnych producentów podjeżdżają, olej jest ten sam (w sensie rodzajowo). Jeżeli robisz krótkie odcinki, to jak najbardziej masło na korku może się pojawić. Sprawdź czy w zbiorniczku wyrównawczym płyn chłodzący nie jest zaolejony. Jeżeli tak, to uszczelka....
to ze masz masło na korku oleju nie oznacza ze uszczelka do wymiany !!! nie wierz w takie bzdury... masło na korku oleju robi sie szczegolnie w zimie (taka mela jasna na korku oleju) i spowodowane jest przede wszystkim jazda na niskiej jakosci oleju lub bardzo czestych i krotkich odcinkach jazdy (zapalasz samochodzik w zimie, zrobisz 5-10km i gasisz,...
No i tak też bywa, masło się robi pod korkiem jak silnik zawsze jeździ niedogrzany. Sugerowałbym też sprawdzenie auta u innego mechanika, bo skoro ma problem z rozróżnieniem usterek termostatu i uszczelki pod głowicą to źle to świadczy o jego wiarygodności...
Witam, sprawź czy masz tak zwane masło pod korkiem wlewu oleju. Jak jest to również poprzez rurkę odpowietrzenia dostaje się do gaźnika. Sprubój go przedmuchać otwierając korek wlewu oleju a zatykając powietrze dolotowe do filtra przegazuj, na rozgtzanym silniku. Jak to nie pomorze to szukaj dalej: sonda, czujnik temperatury.
Witam, dziś przy kontroli poziomu płynów standardowo sprawdziłem poziom oleju i ku mojemu zdziwieniu zwiększył się on. Miesiąc temu przy sprawdzaniu oleju poziom wynosił lekko ponad połowę bagnetu, dziś wartość pokazywała w granicach maxa oraz na samym dnie bagnetu pojawiła się mała kropka znana mi już jako "masło" na korku braw objawów masła. Odcinki...
to typowa usterka głowicy lub uszczelki pod nią ubywa płynu,kopci,masło pod korkiem,brak ogrzewania i obiegu na parowniku te dwie ostatnie rzeczy są spowodowane pchaniem kompresji w układ chłodzenia i przez co sie zapowietrzają tak ja bym na to postawił choć moge sie mylić ale w poldkach to bardzo czesta usterka :)
Tak jak napisalem nie ubywa plynu chlodniczego. Na bagnecie czysty olej tylko pod korkiem wlewu jest masło.
W moim zagazowanym CC700 zimą w czasie jazdy na krótkich trasach wiecznie zbierało mi się masło w korku od oleju, ale w sumie czy to kłopot co 500 km wyczyścicć szmatką? Aha i wyciągałem z gumowego odcinka węzyka zaraz za korkiem (chyba odma? ) taką mosiężną sprężynkę bodajże tłumik płomieni i też czyściłem bo było pozapychane. Pablo
Witam jak w temacie skoda 100 z silnikiem 1.0, silnik z tyłu chłodnica tak samo chłodzona nawiewem powietrza z boków auta. Objawy przegrzewający się silnik i pozytywnie wychodzący test spalin w układzie chłodzenia. Ciśnienie sprężania po 9 na każdym cylindrze, moc jest silnik pracuje równiótko. Głowica sprawdzona, uszczelka wymieniona dwa razy objaw...
Mam tylko coś przypominającego masło. Ale nie pod korkiem tylko w układzie odpowietrzenia skrzyni korbowej. A jak bym miał coś takiego po korkiem to co by to oznaczało??
1. zrób porządek z odmą i tym syfem który się zgromadził jeśli nadal go tam pełno. Pod korkiem wlewu oleju jest masło???? 2. ogarnij ten uszkodzony wężyk (po kiego ktoś tam EGR załatał heh... ) 3. Skoro była rzeźba z wtryskami LPG to poskładaj to wszystko i popsikaj PLAKiem albo samostartem na wolnych obrotach i zobacz czy przy tryśnięciu nie rosną...
Hejka mam pytanko do was dwa lata temu wymieniłem w silniku 1.6 AKL uszczelkę pod głowicą i nie wiem czy od początku czy jakoś teraz się zaczęło to ale zauważyłem bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym ( od remontu co ileś tam tysięcy km dolewanej lekko płynu do chłodnicy bo ubywało) teraz pytanie czy teraz lepiej znowu zrobić jeszcze raz remont silnika...
Witam, byłem na wymianie oleju w moim BMW e46 i mechanik powiedział mi, że mam jakiś wyciek, zobaczyłem do zbiornika z płynem chłodniczym i było go bardzo mało, dolałem płynu, niby mieszalnego z każdym innym płynem, patrzę na drugi dzień i zrobiła się biała "maź", coś jak majonez. Pojechałem do mechanika, po jednym dniu mechanik stwierdził, że to uszczelka...
a jak odkręcasz korek od wlewu oleju jest na nim biały osad?... Na korku zbiera się tzw "masło", a nie osad. Dalej prawie masz rację, aczkolwiek nie widzę związku tego zjawiska z odpalaniem
Jaką konsynstencje ma ten osad pod korkiem od oleju? Jak masło?
Cześć, w silniku 2,5 DCi G9U 754 rocznik 2005 ucieka mi płyn chłodnicy i do tego jest masło pod korkiem wlewu oleju. Zbiorniczek wyrównawczy czysty, ciśnienia w układzie nie ma, silnik nie dymi. Ostatnio odpowietrzyłem układ, zalałem płyn na maxa i tak samochód stał tydzień i nic nie ubyło, potem przejechałem 20km a w zbiorniczku pusto. Gdzie poza UPG...
Witam mam podobny problem. Mam cinquecento 700 z instalacja LPG i ostatnio zauważyłem tzw. masło pod korkiem wlewu oleju i nieznaczne ilości na bagnecie od oleju. Dodam też że płyn chłodniczy nie ubywa, nie ma w nim śladów oleju, autko dobrze jedzie i po nocy odpala bez problemu. Niestety nie mogę sprawdzić czy po odpaleniu są twarde węże bo poprzedni...
Prawdopodobnie problem leży w przeodzie gumowym odmy:) Naprawiam na codzień Fiaty i o tej porze roku to normalka,problem jest w tym że przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej jest na pewnym odcinku(zaraz za przepustnicą powietrza) w poziomie i w nim zbiera sie skondensowana woda zmieszna z oparami oleju itp.Po uruchomieniu zimnego silnika jest jakby...
Zdarza się nie przeczę są tacy ludzie . Dobrze było by zobaczyć co w kompie piszczy czy coś się pojawia , chodź nie wydaję mi się żeby coś wywaliło przy tej usterce . Masła na korku oleju nie będziesz miał ponieważ masło powstaję w wyniku nie dogrzania silnika .
3km to mały odcinek, może się wilgoć zbierać w okolicy korka i będzie takie masło. Żadnych "łatek" w płynie na wycieki nie lać. Zrobi to tylko syf w układzie. Trzeba było zalać sam płyn odpalić i szukać wycieków. Dopiero jak by było całkiem sucho można podejrzewać że płyn gdzieś indziej ginie.
Witam od jakiegoś czasu mam takie zjawisko w silniku 1.8t o oznaczeniu AUQ. Na bagnecie oleju pojawią się tak zwane masło po wytarciu go np 3 razy pokazuje się czysty olej. Co najlepsze płynu chłodzącego nie ubywa. Dodam także, że nie robię jakiś bardzo dużych tras. Może być to spowodowane nie dogrzanym silnikiem? Czy szukać problemu gdzie indziej?...
Witam wszystkich serdecznie, z góry dziękuje za pomoc. Sprawa dotyczy Passata B5 1999 1.9 TDI Niby wygląda na uszczelkę pod głowicą ale płynu chłodniczego nie ubywa za to olej zrobił sie nieco mleczny, do tego doszło jakby masło pod korkiem wlewu oleju, a na dodatek poziom oleju samocznnie wzrósł 3 krotnie. Czy to aby na pewno uszczelka ? Czy przy wymianię...
A ja nadal będę się upierał że diagnoza ze strzeloną UPG jest przedwczesna. Mierzone ciśnienie sprężania, luzy zaworowe kontrolowane, sprawdzane organoleptycznie czy silnik równo pali na wszystkie cylindry? Sprawdzane czy urządzenie ssania działa prawidłowo, sprawdzany poziom paliwa w komorze pływaka? W jakim czasie i ile masz ubytku płynów ?? Masło...
Witam wszystkich. Astra g 1.6 8v z lpg, zwykły gaz nie sekwencja, od paru miesięcy czuć delikatnie w spalinach olej, troszkę kopcił ale nie zawsze. Parę dni temu zaczął bardzo kopcić, można powiedzieć cały czas i w czasie jazdy i na postoju. Jeżdżę 8 msc Dolewam olej około 1 litr na około 1000. cały czas w gazie, benzyna tylko aby odpalić i odrazu przełącza...
Jeśli nie będzie to chłodnica oleju, to w przypadku założenia używanej głowicy proponuję sprawdzić, czy nie jest pęknięta. Znam przypadek, że w krótkim czasie 2 razy zmieniano uszczelkę wraz z planowaniem głowicy i nadal płyn ubywał. Po drugim remoncie (na drugi dzień ) stwierdzono "masło" w korku, płyn ubywał plus para z rury wydechowej. Mechanik uniósł...
witam wszystkich jak w opisie Daf105/460 2008r w zbiorniczku powstaje wysokie ciśnienie i płyn się pieni na korku osadza się :masło: uszczelka pod głowicą zmieniona
Jestem przed decyzją zakupu Skody Octavii I 1,6 benzyna 260 tys. km 2004r. Auto strasznie bierze olej - 1000km/1,5 l. Olej widać na silniku zarówno na zewnątrz, jak i zapewne w środku - świecę zalewa i smaży, a więc co 500 km należy jedną i tą samą świecę czyścić... Masło na korku jest, ale może być od małych przebiegów, płynu chłodniczego nie ubywa....
Audi 80 1989 rok, silnik 1.8 S 90 koni mechanicznych zasilany starą instalacją LPG. Odpowiadając (at)mrv4 Nie rozumiem Twojego podejścia, w silniku był taki szlam, że po całkowitym rozgrzaniu nie udało się spuścić wszystkiego korkiem w misce, bo był za gęsty. Niby lepiej by było ten syf rozpuścić płukanką? https://obrazki.elektroda.pl/7108576900_...
Nie absolutnie płynu nie ubywa jest czysty w zbiorniku też nic nie pływa ani nie wypycha pod korkiem. Miałem juZ kiedyś doczynienia z uszczelką pod głowicą i wiem jakie były objawy. Z takim ów masłem też miałem doczynienia w golfie 3 i na korku było masło i odma mi się zapychała . W polo irytujące jest to że jak się odma przypcha to kontrola od oleju...
(dodam że wymieniłem olej - pod korkiem wlewu miałem "masło") to oznacza zemulgowany olej , najczesciej przyczyna jest uszczelka pod głowica o ile istnieje równiez ubytek plynu chlodniczego , lub nieszczelny korek oleju (łapie wilgoc z powietrza),wtedy poziom plynu nie ulega zmiane
Witam. Mam auto z instalacją gazową i następujący problem. Na korku wlewu oleju zbiera się białe "masło", czy to normalny objaw przy LPG, czy jest to wina źle ustawionej instalacji? A może zmienić olej na taki do gazu? Proszę o pomoc.
jeśli na korku od oleju robi sie masło, a w zbiorniczku od płunu pływają oczka (jak w rosole) to mamy 2 możliwości: -Uszczelka pod głowicą -Pęknięty blok i płaszcz wody dostaje się do cylindra.
Odkręciłem korek oleju - jest masło, wydaje mi się, że od wody (samochód jeździ ostatnio w krótkich trasach, jest niedogrzany na pewno), poziom płynu chłodzącego jest OK. Olej 10w40 Mobil1, wymieniany 3 miesiące temu, poziom oleju OK. jest to zjawisko TYPOWE w silnikach VW. 1. Czy ktoś miał podobny problem? Wszyscy posiadacze aut rodziny VW jeżdżący...
w passacie miałem walnięta uszczelkę pod głowicą i pod korkiem oleju robił się osad coś jakby masło.
Sprawdź kolego bagnet i jego pancerz. Bagnet musi się dobrze zapinać, nie może wybujać do góry, pancerz to zwykły tekelan, lubi pękać i kruszyć się. Nieszczelność bagnetu lub obudowy filtra odmy mogą mieć takie objawy, jak masełko na bagnecie lub na korku wlewu oleju.
Witam,została ściągnięta głowica z Punto gdyż były duże ubytki płynu chłodniczego,masło pod korkiem oleju,małe wycieki oleju,lekki spadek mocy oraz brak możliwości jazdy po rozgrzaniu na lpg.Chciałbym uzyskać porady o stan mojej głowicy oraz tłoków, co zauważyłem to wypalony zawór wydechowy 6 i 8(nadaje się już do wymiany?),zawór wydechowy 4 i 6 jest...
Witam , mam pytanie odnośnie silnika w Oplu Corsie Twinport 1.2 MKII 2005 . Ponieważ po nagrzaniu się silonika zaczyna klekotać (poprzedni właściciel wlał olej full syntetyk) i zastanawiam się czy to nie wina oleju. Pod korkiem wlewu oleju jest "masło" ale być może to wina, jak gdzieś czytałem nie dogrzanego oleju jeżeli był samochód używany do jazdy...
Witam Seat Toledo 1995 2.0i 8V typ 2E Mam problem z bardzo nierówną pracą silnika odrazu po uruchonmieniu ale na zimnym silniku Najpierw zaczełem od wymiany kabli wysokiego napiecia i świec Potem mechanik stwierdził przebicie na cewce zapłonowej (tez ją wymieniłem) Następnie skupiłem sie na aparacie zapłonowym (wymieniłem palec i kopułke) Auto podłaczane...
Szyby nie paruja. A przy wymianie termostatu poszło to tylko z tego plastiku ale od razu po wymianie jak byl płyn wlewany to weszły 4 l. Nie wiem czy tak powinno być. Zdecydowanie za dużo, sprawdź jeszcze czy nie masz masła pod korkami oleju lub w płynu chłodniczego ale jeśli nie widać wycieków pod maską to zdecydowałbym się na Twoim miejscu na test...
Nie, to nie odma a najnormalniejszy objaw przy krótkich trasach. Nic niepokojącego, takie masło znalazłbyś w wielu innych silnikach...
Myśląc piana ma kolega może na myśli takie "masło" koloru jasnokremowego? Dodano po 15 Jeżeli to coś pod korkiem to właśnie takie jakby masło to prawdopodobnie jest to ten ubywający płyn chłodniczy. Dobrze byłoby gdyby kolega przejechał jakiś dłuższy odcinek i sprawdził czy osad się dalej wytrąca(możliwość niedogrzanego silnika). Chociaż 27km to nie...
1.8t masło w układzie. Panowie, mam wywaloną odmę, zastopioną oil catchtank, korek od oleju po odkręcaniu podskakuje tak jak powinien, a w całym układzie zbiera się mało z wodą. Czy jest jakaś inna możliwość niż UPG? Chłodnica oleju nad filtrem oleju może dawać takie objawy? To już drugi słupek, a masło się zbiera dalej.
Ubywa płynu chłodniczego? Zobacz, czy w zbiorniczku z płynem chłodniczym nie masz oleju, na zimnym silniku odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego i jak będzie bomblować to uszczelka pod głowicą do wymiany, sprawdź czy na korku wlewu oleju masz "masło".
nie nie powinno być żadnej gąbki, wyczyść odowietrzenie, czasem to masło poprostu zamarza i masz olej na zewnątrz silnika.
auto stało u zaufanego mechanika dwa dni sprawdzali pod względem wycieku z węży, chłodnicy, korka, pompy wody, obudowy termostatu - brak widocznych wycieków, auto stało całą sobotę i niedzielę żeby obciekło ze śniegu, następnie wjechało na podnośnik pod samochodem została umyta podłoga było to w poniedziałek samochód został odpalony chodził prawie godzinę...
Witam - Klubowicz Renault z tej strony. Współczuję Koledze - jeżdżę dokładnie tym samym (g...) G9T702. Turbo zmieniłem w zeszłym roku na regenerowane i działa (moje turbo pękło, i to dosłownie). Kilka namiarów poniżej: - moto remo z chorzowa 32-2040261 raczej nowe - 22-7833636 uzywane w warszawie Avisa - 22-8378961 turboserwis z warszawie ale drodzy...
Witam mam problem z fiatem cinquecento 700tką :( szukałem podobnego tematu ale nic nie znalazłem i proszę o pomoc :( problem polega na tym że jak go kupiłem to nie sprawdziłem czy jest płyn chłodniczy czy woda i gdy przyszedł przymrozek okazało się że była woda :( wszystko zamarzło więc zaprowadziłem auto do ogrzewanego garażu aby odmrozić wodę i udało...
Uszkodzona uszczelka pod głowicą skutkująca dostawaniem się płynu chłodniczego do oleju też może być przyczyną powstawania majonezu w odmie. Przy znacznych przeciekach olej po prostu robi się jasny jak mleko. Uszkodzoną uszczelkę można wykryć na kilka sposobów. Podstawowy to pomiar kompresji w cylindrach. Inne to: kontrola ubytków płynu , sprawdzenie...
Silnik ma taką twardą skorupę nie masło, Przebieg ok 350kkm. Teraz PB z LPG.
Jeżeli pokonujesz krótkie odcinki,na zimnym silniku to może się robić takie "masło".
Wydałeś niepotrzebnie pieniądze to normalny objaw.P Nienormalne by było jakby cały olej przistoczył sie w masło. Zresztą tego masła jest tam może ze 3 łyżki jak długo nie odkręcasz korka.
Na takie przebiegi to na pewno nie diesel, a benzyna to najlepiej bez turbo. Diesel na takie trasy się całkowicie nie opłaca, do tego dolicz wyższe koszty zakupu i utrzymania, dodatkowo 10-letnie diesle zazwyczaj mają znacznie wyższe przebiegi niż auta benzynowe. Na gaz bym też nie przerabiał, zanim ci się zagrzeje auto to jedziesz na benzynie, oszczedność...
Odpowietrznik nie jest zapchany przy wczorajszym czyszczeniu chłodnicy czyściłem odpowietrznik również oraz wymieniłem ten wężyk przy tym odpowietrzniku. Dodano po 4 Więc podejrzana jest uszczelka pod głowicą.. Też mi się tak wydaję że chyba czeka mnie spory wydatek... Jakie są przyczyny zbierania się dużego ciśnienia w układzie chłodzenia - zapowietrzony...
Jesli padła uszczelka to wymiana połączona z planowaniem głowicy i wymiana płynu i oleju .Wszystko zależy jakie ubytki.Ocena możliwa po rozebraniu.Nie powinno to tak wiele kosztować.Sprawdź czy pod korkiem wlewu oleju jest taki biały nalot jak masło.
To że dymi po tym jak się przyłoży do pieca to sią czasami zdarza jak jest niskiej jakości paliwo albo i też o tym że wtryski leją (ale to będzie także odczówalne przy dynamice jazdy). Ważne by dym nie byłe niebieski !!! bo to już sprowadza powoli samochód do remontu. W Audi 100 2.5TDI gwizd turbiny słychac jak jest zimny silnik i chłodno na polu wtedy...
Witam .... I kolejny problem z moim golfikiem...... (smieją się ze mnie że z tym autkiem nie będę się nudził) Na bagnecie i na korku wlewu oleju pojawiło mi się COŚ .... to coś wygląda jak takie delikatne masło , taka biała dziwna substancja . Co to może być i z kąd sie wzięła ????
jak odkręcisz korek wlewu oleju to też jest "masło" jeśli tak to, może to być nie szczelna uszczelka głowicy kopci z rury wydechowej na niebiesko ?
masło korkiem oleju masło oleju masło silniku
uszczelkę pokrywą zaworów astra schemat wycieraczki szyby tylnej zatarty silnik naprawa
przetwornica philips przetwornica philips
Odwrócony obraz kamery cofania w radiu Android - jak naprawić? Trzaski i piski w słuchawkach JBL - przyczyny i rozwiązania