Uważam, że lepiej spuścić kompletne szambo nie zmieniane od lat i zalać olej z regularnych wymian do płukania, przeciez nie będę zmieniać 2 razy oleju w takim samochodzie Niestety, jestem wręcz zniesmaczony takim podejściem ale pewnie mamy inną kulturę techniczną. Wolałbym odjąć sobie chleba od ust i szarpnąć się na najtańszy ale świeży olej do przepłukania....
Hmnn kolega <moniek_km> zrobił edit swojego posta więc i ja robie. Z czego się tu smiać... Też przytaknę Koledze Cordoba_2004 i powiem że to nie wina uszczelki tylko wilgoci w oleum. Przegoń auto na dłuższej trasie np. 30 km i masełko zniknie (tego dnia). Pozdrawiam
Witam. Pojawił sie problem w mojej scania. Leci para/dym z korka wlewu oleju. Mechanicy sprawdzali i zdjęli miskę olejowa patrzyli tuleje. Zauważyli masło ale tylko na przodzie silnika tj. Od przodu silnika gdzie jest pompa wody do pierwszej tuleji cała reszta silnika jest czysta. Czy ktoś może podpowiedzieć co może być taka przyczyną? Mechanik szuka...
Witam na jaki kolor kopci ci z tłumika nie masz przypadkiem ubytków w oleju albo płynie chłodniczym ? nie robi ci się masło na korku oleju ?
Efekt nie dogrzanego silnika , niskie temp. i małe przebiegi. Normalne. Jaka uszczelka , normalny objaw przy takich warunkach i eksploatacji.
Zapewne woda rozsadziła blok i dostała się do miski olejowej dlatego tyle oleju i '' masło '' się zrobiło. Także wymiana silnika będzie najlepszym rozwiązaniem .
Witam!!! Nie jastem pewien czy to uszczelka więc postanowiłem skonsultować.Po dkręceniu korka od wlewu oleju ukazuje się masło.Mechanik powiedział że to narmalne w CC bo ciągnie wilgoć z różnych stron.Natomiast kolega zauważył że na miarce oleju jest masłowaty osad.Jestem w kropce bo płyn chłodniczy jest czyściutki i autko rano odpala bez problemu....
a może nie uszczelka Dodano po 1 1.5litra na 10000 to nie musi być uszczelka może wyciek z krućca jest to dość częste
Tak . Właśnie ja tak miałem. W zbiorniku wyrównawczym oleju było masło. Dla pewności wymieniłem olej i po chwili to samo. Więc wymieniłem wszystkie uszczelki jak mi kolega doradził 😁
Mówią na to "masło". Jest to zawiesina oleju i wody/płynu chłodzącego. Jej obecność świadczy o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą/głowicy lub eksploatowaniu auta na ekstremalnie krótkich odcinkach, gdy silnik nie zdąży się rozgrzać. To w połączeniu z ubytkiem płynu nie wróży dobrze... Czy przed założeniem głowica była sprawdzana i wyrównana?
Ten żart jest dlatego, że nie naprawiłeś auta. Tak po prostu. Masło na korku oleju, dymienie i pobór oleju to bardzo poważna usterka, z którą auto juz pewnie kupiłeś. Całkiem możliwe, że właśnie jakiś doktor był wlany jak go kupowałeś i jeżeli tak było, to już wiesz jak czasowo wychodzi "naprawa doktorem".
Smarowanie ;) Ja robię to zwykłym olejem w minimalnej ilości, ewentualnie nawet masło spożywcze ;)
Witam. Posiadam Opla Corsę C 1,2 Twinport z 2005 i LPG. Przebieg 191 tys km. Instalacja sekwencja od 4 lat. Od ok 2 miesięcy zaczęło mi się robić w dużej ilości masło pod korkiem wlewu oleju. Początkowo myślałem, że to objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Jednak nie. Ostatnio zauważyłem (przy okazji czyszczenia odmy), że na korwu wlewu oleju, w...
1.8t masło w układzie. Panowie, mam wywaloną odmę, zastopioną oil catchtank, korek od oleju po odkręcaniu podskakuje tak jak powinien, a w całym układzie zbiera się mało z wodą. Czy jest jakaś inna możliwość niż UPG? Chłodnica oleju nad filtrem oleju może dawać takie objawy? To już drugi słupek, a masło się zbiera dalej.
Cylinder 126p na stożek od dołu jak posmarujesz olejem to wchodzi jak w masło trzeba tylko stymulować pierścień co by równo wchodził a nie jedną częścią. No ale wszystko trzeba wyczyścić z nagaru.
A powiedzcie mi koledzy jak przepłukać silnik z tej mazi, która tam została ??? masło z olejem....
Dzisiaj sprawdzenie stanu i po razem około 1900 km znowu brakuje prawie 3 L oleju ,stan jak na zdjęciu i dodatkowo kierowca twierdzi że jest masło na korku wlewu oleju i w rurce, możliwe że Man berze płyn uszczelką? Myślałem że mieli na to jakiś patent
Trup silnika - uszczelka pod głowicą albo pekniecie bloku lub glowicy, jazda na emulsji wodno-olejowej w układzie smarowania zniszczyła panewki, stąd te stuki....Nie znam cen kompletnych silników do Fiatów w Polsce, ale sam mając podobne auto (Toyota Starlet 1996) i gdzie mieszkam oraz uwarunkowaniach cenowych , przy takim zespole objawów wymienił bym...
To trzeba porządnie umyć, odpalić i obserwować gdzie leci, a nie jeździć aż cały będzie obrzygany.
Witam. A jak zużycie paliwa? Może gaźnik źle wyregulowany i silnik zalewa paliwem. Wymieniłem pompę paliwa gdyż robiło się pod nią masło (delikatnie przepuszczała paliwo do oleju) oraz zmieniłem olej- bez zmian. Może do cylindrów dostaje się tak dużo paliwa że do oleju przesiąka. Niedopalone paliwo skutkuje białym i gryzącym dymem. Pozdrawiam
Witam Mam problem ze swoim golfem 3 1.8 bez/gaz , mianowicie brak ogrzewania i wystepuje dosyc czesto ubytek płynu chłodzącego na 2 tygodnie litr płynu Wymieniłem już termostat , nagrzewnice , sprawdziłem pompe wody , odpowietrzałem kilka krotnie bo myslałe że gdzieś stworzył sie korek powietrzny , ale nadal nic tak słabo dmucha ciepłe powietrze przy...
Przedmuchy na wtryskach powodują masło w oleju może czujnik brudny lub magistrala zapchana albo już po silniku.
Kolega uszczelniacze zaworowe powinny być jeszcze w miarę- to nie pada w jednym momencie tylko jest stopniowo coraz gorzej. Ponieważ jest masło w oleju (i to jest ta ważna informacja) to raczej trzeba szukać w uszczelce pod głowicą na 4 cylindrze. Na pęknięcia głowicy ten silnik jest dość odporny ale też trzeba sprawdzić. Planować głowicę jak wygryzło...
Jest masło pod korkiem oleju? Śmierdzi paliwem olej albo spalinami?
Witam.Kolega napisał,że zużycie płynu to 20 litrów,a tpo nie jest mało,tyle chyba by nie odparowało.Byłby podwyższony stan oleju,może masło w oleju,a po pewnym czasie postoju plyn na dnie misy itp.Wiec obstawiałbym na chłodnicę egr.Miałem podobny przypadek,podobne zużycie płynu,nie dymił na biało,miał moc tylko wcinał płyn chłodniczy.Pozdrawiam.
Czujnik masz u góry głowicy, Pomierz ciśnienie bo możliwe że masło ci przymarzło i pompuje olej a nie spływa. Patrzyłeś w ogóle czy jest poziom oleju?
ma przewód do dolnej części obudowy filtra wyrzuciłem z pod filtra takie coś jak masło z olejem czy tam powinna być jakaś gąbka
Jeśli masz "masło" w oleju to może to świadczyć że płyn dostaje sie do oleju.np. uszkodzona uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica lub blok silnika. Oleju ci nie przybywa?
Witam od jakiegoś czasu mam takie zjawisko w silniku 1.8t o oznaczeniu AUQ. Na bagnecie oleju pojawią się tak zwane masło po wytarciu go np 3 razy pokazuje się czysty olej. Co najlepsze płynu chłodzącego nie ubywa. Dodam także, że nie robię jakiś bardzo dużych tras. Może być to spowodowane nie dogrzanym silnikiem? Czy szukać problemu gdzie indziej?...
Swoją drogą jaki jest orientacyjny koszt wymiany tej uszczelki, planowania głowicy itd? A skąd mamy wiedzieć skoro dane auta to tajemnica? Dodano po 1 ale sprawdziłam jeszcze i jest maslo na korku od oleju Masło będzie jak autem jeździ się krótkimi odcinkami wkoło komina
Zmieniana przed awarią czy po? Dodano po 5 Płynu ubywa? Masło pod korkiem oleju? Czy olej dalej pojawia się w płynie? Czy olej nie czuć paliwem?
A skąd w dolocie wziełoby się takie masło?
A olej czysty czy jest masło pod korkiem wlewu oleju ?
1. zrób porządek z odmą i tym syfem który się zgromadził jeśli nadal go tam pełno. Pod korkiem wlewu oleju jest masło???? 2. ogarnij ten uszkodzony wężyk (po kiego ktoś tam EGR załatał heh... ) 3. Skoro była rzeźba z wtryskami LPG to poskładaj to wszystko i popsikaj PLAKiem albo samostartem na wolnych obrotach i zobacz czy przy tryśnięciu nie rosną...
Bo czasami ''masło'' zatyka powrót oleju z głowicy do miski i cały olej zostaje wypompowny do góry, w skodach spotykane.
plus "masło" widoczne na nakrętce oleju, to wg mnie uszczelka głowicy Jak latany na krótkich odcinkach z zimnym silnikiem w wilgotne aury to masło pod korkiem będzie normalnym widokiem, wystarczy przegonić go po trasie kilkadziesiąt km. i masło zginie. Co do innych objawów-silnik złom.
Znalazłem problem , masło jest na korku oleju oraz bagnet jak wyciagnalem jest cały w takim maśle(osadzie) czyli głowica padla...
Jaką konsynstencje ma ten osad pod korkiem od oleju? Jak masło?
[quote="rafal6113"]... "masło" pod korkiem wlewu oleju lub wzrost poziomu oleju albo płynu chłodniczego.... BARDZO mało prawdopodobe. Nawet "masło" pod korkiem to nie koniecznie objaw uszkodzonej uszczelki głowicy. Zrób test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia i się wyjaśni, choć jak wcześniej powiedziano objawy wskazują na uszczelkę.
Mechanik ma racje, nie możesz zmienić półsyntetycznego oleju na pełny syntetyk bo będzie brał więcej. Zalej go półsyntetykiem 10W40. A co do "brania" oleju,sprawdź czy w układzie chłodzenia masz spaliny lub robi się "masło" pod korkiem oleju.
Lala jeździła, jeździła i dziś już przyjechała do mnie na lawecie. Uszczelka pod głowicą puściła, masło pod korkiem oleju, płynu zero.
olej po spuszczeniu jest koloru szarego/siwego Czyli źle poskładany silnik został zatarty. Myślę że kolor oleju może być z tego względu że nie była zrobiona płukanka i zabrudzenia (masło/woda) zmieszało się z olejem, w oleju brak opiłków, chyba że stoją w filtrze.
Teraz mam wiekszy problem masło na bagnecie do pomiaru oleju .Czyli silnik na szrot?
Ubywa płynu chłodniczego? Zobacz, czy w zbiorniczku z płynem chłodniczym nie masz oleju, na zimnym silniku odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego i jak będzie bomblować to uszczelka pod głowicą do wymiany, sprawdź czy na korku wlewu oleju masz "masło".
Do wyczyszczenia chwytacza oraz bębenka zastosuj W-40 i oczyść dokładnie w celu pozbycia się całkowicie rdzy.Maszyna pochodzi jeszcze długie lata . Tylko nie wyskakuj z masłem i olejem roślinnym :D Zmniejsz docisk stopki.
jak odkręcisz korek wlewu oleju to też jest "masło" jeśli tak to, może to być nie szczelna uszczelka głowicy kopci z rury wydechowej na niebiesko ?
to ze masz masło na korku oleju nie oznacza ze uszczelka do wymiany !!! nie wierz w takie bzdury... masło na korku oleju robi sie szczegolnie w zimie (taka mela jasna na korku oleju) i spowodowane jest przede wszystkim jazda na niskiej jakosci oleju lub bardzo czestych i krotkich odcinkach jazdy (zapalasz samochodzik w zimie, zrobisz 5-10km i gasisz,...
Na pewno sprawdź: 1. Termostat - w prosty sposób. Wyciągasz i wkładasz do wrzątku. Wtedy zauważysz czy pracuje 2. Wiatrak na chłodnicy 3. Czy jest w układzie płyn czy brakuje czy jest zapowietrzone Co do uszczelki pod głowicą zazwyczaj objawami są - kopcenie na biało czy "masło" pod korkiem oleju. Chociaż to też nie reguła.
Może masz skrzynię od innego modelu, wymieniłeś na to samo oznaczenie? porównaj wartości prędkości obrotowej dla danego biegu przy 100km/h ze starą skrzynią. Jeśli używka to sprawdź co w ogóle ją smaruje jeśli tego nie sprawdziłeś---chodzi mi o lepkość oleju -mogło zrobić się masło... Przypadkiem na sprzęgle się to wszystko nie ślizga ? Może jest tak...
Witam, mam pytanie jeżdżę moja Scania dla potrzeb własnych trasy do 200 km. Jednym z aspektów który mnie zaniepokoił jest fakt ze temperatura cieczy wynosi nie więcej niż 80 stopni czy to jest normalne zjawisko czy powinno być jak w osobówce zawsze 90 stopni ? Pojawiło się również masło na bagnecie od oleju czy te dwie sprawy maja jakiś związek ze sobą?...
I zamarzało, była akcja serwisowa, te cienkie miały taki baniak na przewodzie odmy, ten baniak zamarzał, a raczej to masło w nim i go rozsadzało, był zastępowany zwykłym wężem gumianym. Tak się dzieje w dwucylkindrowym silniku, też to miałem jak jeszcze jeździłem bisem.
Prawdopodobnie problem leży w przeodzie gumowym odmy:) Naprawiam na codzień Fiaty i o tej porze roku to normalka,problem jest w tym że przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej jest na pewnym odcinku(zaraz za przepustnicą powietrza) w poziomie i w nim zbiera sie skondensowana woda zmieszna z oparami oleju itp.Po uruchomieniu zimnego silnika jest jakby...
Zacznij jeździć na dłuższych dystansach z rozgrzanym silnikiem to przestanie kapać z wydechu, masło pod korkiem też zniknie. Co do wycieku oleju- dokładnie umyć i zlokalizować po jeździe testowej. Zbiorniczek brudny-wymienić płyn na nowy po uprzednim dokładnym wypłukaniu układu. Jak tak bardzo chcesz to możesz sobie zrobić test ba obecność co2 w układzie
To masło to skutek wody w oleju, ale skoro mówisz że auto codziennie się zdąży nagrzać to prawdopodobnie wina uszczelki pod głowicą.
A zobacz czy nie masz masła zamiast oleju, może złego dolałeś, przy wymianie był inny trochę zostało i się zrobiło masło. A efekt jest taki, że smarowanie do kitu, silnik się kończy. Ale wolę, by to była inna usterka, łagodniejsza :D
W turbodieslu olej będzie czarny po 1000km od wymiany... więc nie generalizujmy. Jak auto było jeżdżone po mieście to "masło" pod korkiem wlewu oleju też o niczym nie świadczy, zwłaszcza w tej porze roku.
Zdarza się nie przeczę są tacy ludzie . Dobrze było by zobaczyć co w kompie piszczy czy coś się pojawia , chodź nie wydaję mi się żeby coś wywaliło przy tej usterce . Masła na korku oleju nie będziesz miał ponieważ masło powstaję w wyniku nie dogrzania silnika .
Jak jest uszczelka walnieta zwłaszcza jest kawa z mlekiem. Yes i like milk. Momik a co się robi jak płyn idzie do oleju? Kawa z mlekiem masło majonez Jakieś inne przetwory rolno-spożywcze?
Po pierwsze: płyn chłodniczy w oleju= "masło" (biało-żółta maź na bagnecie) podobny osad na korku wlewu oleju oznacza tylko i wyłącznie eksploatację samochodu na krótkich, miejskich trasach w, których nie ma on możliwości nagrzania się ani pracy przy wyższych obrotach (korki) Po drugie: jaki ten silnik ma system zasilania (wtrysk/gaźnik) ? jeśli gaźnik...
Napisałes: "Nie mam też charakterystycznego dla wypalonej uszczelki pod głowicą masła przy korku olejowym." Masło na korku oleju NIE jest w ZADNYM wypadku wyznacznikiem uszkodzonej uszczelki !!! Taka flegma/masło zrobi się w KAŻDYM sprawnym samochodzie, szczególnie w zimie, jezeli samochod jeżdzi na krotkich miejskich odcinkach, ma wlany olej niskiej...
Witam Ten wskażnik to manometr, służy do pomiaru ciśnienia oleju. Masło po rosyjsku to olej. musisz znaleźć termometr samochodowy oraz czujnik. Najlepiej gdy te dwa elementy będą pochodziły od tego samego auta. To znaczy jak zegar od łady to czujnik też od łady, inaczej możesz mieć przekłamania. Pozdrawiam
Silnik był aż tak przegrzany, że zgasł. I to nie na postoju, tylko w czasie JAZDY. Kopci na biało, masło pod korkiem, ciekawe ile oleju bierze :D Silnik na złom.
Witam ponownie. A więc mechanik posprawdzac przy mnie. Odma była czysciutka. Zalalismy nowym olejem nowy filtr i silnik pracuje. Jakieś sugestie czemu mogło wypluc olej bagnetem i masło pod korkiem?
Był już myty ale to leci dopiero podczas jazdy ale kiedy zdjąłem pokrywe zaworów to zauważyłem taki żółty osad jak masło co to jest
Witam, mam problem z Oplem Astrą G 1.6 8v (X16SZR) 1999 r. benzyna gaz. Ubywa mi ciągle płyn chłodniczy, odkąd go kupiłem (czyli jakiś rok). Dziś po przejechaniu 50 km (30 km w trasie, później gaszenie/odpalanie, jeździłem z punktu A do B i gasiłem) zobaczyłem na korku oleju "białą maź" i trochę tam w oleju dalej. Czy to uszczelka pod głowicą? Auto...
nie, to świadczy o bardzo gęstym oleju, pewnie jakiś Hipol ktoś nalał bo był najtańszy i on jak jest zimny to szczególnie w zimie potrafi być jak masło może to też świadczyć o kończącej się pompce lub wysprzęgliku jeśli sprzęgło hydrauliczne i jeśli pompowanie pedałem sprzęgła pomaga i jest lepiej
To że dymi po tym jak się przyłoży do pieca to sią czasami zdarza jak jest niskiej jakości paliwo albo i też o tym że wtryski leją (ale to będzie także odczówalne przy dynamice jazdy). Ważne by dym nie byłe niebieski !!! bo to już sprowadza powoli samochód do remontu. W Audi 100 2.5TDI gwizd turbiny słychac jak jest zimny silnik i chłodno na polu wtedy...
jeśli na korku od oleju robi sie masło, a w zbiorniczku od płunu pływają oczka (jak w rosole) to mamy 2 możliwości: -Uszczelka pod głowicą -Pęknięty blok i płaszcz wody dostaje się do cylindra.
Witam, byłem na wymianie oleju w moim BMW e46 i mechanik powiedział mi, że mam jakiś wyciek, zobaczyłem do zbiornika z płynem chłodniczym i było go bardzo mało, dolałem płynu, niby mieszalnego z każdym innym płynem, patrzę na drugi dzień i zrobiła się biała "maź", coś jak majonez. Pojechałem do mechanika, po jednym dniu mechanik stwierdził, że to uszczelka...
Witam. Mam auto z instalacją gazową i następujący problem. Na korku wlewu oleju zbiera się białe "masło", czy to normalny objaw przy LPG, czy jest to wina źle ustawionej instalacji? A może zmienić olej na taki do gazu? Proszę o pomoc.
mętny czyli jaki zrobiło się masło? Jeśli tak to woda dostaje się do oleju.
Znawcy technologii olejów wiedzą, że każdy olej można zregenerować do dowolnych parametrów. A zjełczałe masło lub smalec też mi zregenerują ?
Witam, sprawź czy masz tak zwane masło pod korkiem wlewu oleju. Jak jest to również poprzez rurkę odpowietrzenia dostaje się do gaźnika. Sprubój go przedmuchać otwierając korek wlewu oleju a zatykając powietrze dolotowe do filtra przegazuj, na rozgtzanym silniku. Jak to nie pomorze to szukaj dalej: sonda, czujnik temperatury.
Witam po 6 miesiącach użytkowania, dzień za dniem, kompresorek nadal pracuje jedyne co zwiekszyłem ciśnienie oleju do 5bar co wpłyneło na wybitne polepszenie oddawania ciepła z cylindra. Teraz cylinder jest w temp oleju. Co jakiś czas spuszczam ''masło'' ze zbiornika. Ale niedużo ok 2l/ miesiąc, więcej wody jak oleju którego już nie gubi, ze względu...
widziałem przytarte silniki Fire z przebiegiem 100tyś, ale przytarte na tłokach, potem to poprawili dodając natrysk na tłoki/cylindry od spodu, tak czy siak, to by nie powodowało spadku ciśnienia oleju pytanie które to jest jego 100tyś... olej po 1.5 roku tak czy inaczej należało by wymienić, no i filtr oczywiście, można rozkroić stary filtr i zobaczyć...
Silnik nigdy nie pałowany a obrotomierz zamknięty Czytaj ze zrozumieniem "NA ZIMNYM OLEJU"
Witam, Zrobiłem płukankę środkiem TEC2000 i zalałem silnik syntetykiem Valvoline 5W30 Niestety po sprawdzeniu kompresji na cylindrze nr 2 jest tylko 8bar na pozostałych 14bar a na jednym nawet 16bar sprawdzane na ciepłym silniku. Na korku oleju wydziela się tzw" masło" czy przyczyną możne być uszczelka pod głowicą czy raczej pierścienie poszły ? Po...
Nw sprawdzić odmę , ewntualnie sprawdzić producenta i zmienić na coś innegomoże bubel a może błąd w montażu :: Wiem trochę masło maślane
Tylko tutaj po przekręceniu zapłonu bo chwili gaśnie jedynie kontrolka poduszki powietrznej (która też nie gasła ale po podłączeniu komputera udalo się zgasić ), Kupilem tego chevroleta z uszkodzoną uszczelka pod glowica (sprzedawca poinformował o uszkodzonym silniku - obudowa termostatu rozerwana i masło w jej okolicy )(brak oleju w misce oleju i podczas...
w passacie miałem walnięta uszczelkę pod głowicą i pod korkiem oleju robił się osad coś jakby masło.
Witam , mam pytanie odnośnie silnika w Oplu Corsie Twinport 1.2 MKII 2005 . Ponieważ po nagrzaniu się silonika zaczyna klekotać (poprzedni właściciel wlał olej full syntetyk) i zastanawiam się czy to nie wina oleju. Pod korkiem wlewu oleju jest "masło" ale być może to wina, jak gdzieś czytałem nie dogrzanego oleju jeżeli był samochód używany do jazdy...
Poszukaj kogoś kto ma "ładę", tudzież "Uaza" i poproś niech otworzy maskę silnika - przeczytasz sobie napis na korku wlewowym oleju. Pisali co im popadło na "kalamitkach" też jest napis masło a tam oleju nie lejesz tylko smar. Takich przykładów to pełno "a klacz po rusku to koń i tyle" diodę u nich też kto inny wynalazł. Zapasowe źródło prądu -zwykła...
Cześć, w silniku 2,5 DCi G9U 754 rocznik 2005 ucieka mi płyn chłodnicy i do tego jest masło pod korkiem wlewu oleju. Zbiorniczek wyrównawczy czysty, ciśnienia w układzie nie ma, silnik nie dymi. Ostatnio odpowietrzyłem układ, zalałem płyn na maxa i tak samochód stał tydzień i nic nie ubyło, potem przejechałem 20km a w zbiorniczku pusto. Gdzie poza UPG...
a więc tak...rozrusznik jest dobry(tak pow pan który go spr.-wziął za to 5zł.;/) bezpieczniki świec są całe nic się z nimi nie działo. a damochód jak nie chce chciał odpalić tak nie chce. próbowaliśmy go podgrzać(żelazkiem podgrzaliśmy miskę olejową, zrobiliśmy "kopcia" żeby dostał ciepłe powietrze. i podgrzaliśmy filtr paliwa. a i wymieniliśmy akumulator...
Witam jak w temacie skoda 100 z silnikiem 1.0, silnik z tyłu chłodnica tak samo chłodzona nawiewem powietrza z boków auta. Objawy przegrzewający się silnik i pozytywnie wychodzący test spalin w układzie chłodzenia. Ciśnienie sprężania po 9 na każdym cylindrze, moc jest silnik pracuje równiótko. Głowica sprawdzona, uszczelka wymieniona dwa razy objaw...
W moim zagazowanym CC700 zimą w czasie jazdy na krótkich trasach wiecznie zbierało mi się masło w korku od oleju, ale w sumie czy to kłopot co 500 km wyczyścicć szmatką? Aha i wyciągałem z gumowego odcinka węzyka zaraz za korkiem (chyba odma? ) taką mosiężną sprężynkę bodajże tłumik płomieni i też czyściłem bo było pozapychane. Pablo
sprawdź czy z oleju nie zrobiło ci sie masło to oznaka uszkodzonej uszczelki, a może masz z tyłu za sobą chmurę pary z wydechu?
Witam wszystkich. Astra g 1.6 8v z lpg, zwykły gaz nie sekwencja, od paru miesięcy czuć delikatnie w spalinach olej, troszkę kopcił ale nie zawsze. Parę dni temu zaczął bardzo kopcić, można powiedzieć cały czas i w czasie jazdy i na postoju. Jeżdżę 8 msc Dolewam olej około 1 litr na około 1000. cały czas w gazie, benzyna tylko aby odpalić i odrazu przełącza...
A jaką ma barwę ? Olej czy kawa z mlekiem ? Korek wlewu oleju w pokrywie odkręć i zobacz co tam się wyrabia. Czy jest masło i ile go tam jest. Nadmiar oleju powinieneś upuścić tak do 3/4 stanu między min a max na bagnecie i obserwuj co się z nim dzieje. Jak będzie przybierał - niestety głowica do zdjęcia. A w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzenia...
Wymień filtr oleju bo zakatujesz silnik. Ten kisiel z oleju i płynu okleja się na filtrze zmniejszając jego przepustowość, olej idzie na silnik by-passem pomijając filter - silnik smarowany niefiltrowanym olejem. Zużycie silnika błyskawiczne. Aż tyle się tej mazi nie odkłada, żeby zapchać filtr oleju, filtr oleju czysty był zawsze. Masło robi się tylko...
Witam mam podobny problem. Mam cinquecento 700 z instalacja LPG i ostatnio zauważyłem tzw. masło pod korkiem wlewu oleju i nieznaczne ilości na bagnecie od oleju. Dodam też że płyn chłodniczy nie ubywa, nie ma w nim śladów oleju, autko dobrze jedzie i po nocy odpala bez problemu. Niestety nie mogę sprawdzić czy po odpaleniu są twarde węże bo poprzedni...
Witam. Mam problem. Samochod dymi na biało po dodaniu gazu a szczegolnie gdy nagrzeje sie do 90 stopni wtedy bardzo dymi na biało. PLynu chlodniczego nie ubywa ani oleju. Wymienielm czujnik temperatury, temostat i wlacznik termiczny wentylatora. Pod korkiem wlewu oleju jest masło. W zbiorniczku wyrownawczym plynu chlodniczego zadnego gazu ani babelkow,...
a jak odkręcasz korek od wlewu oleju jest na nim biały osad?... Na korku zbiera się tzw "masło", a nie osad. Dalej prawie masz rację, aczkolwiek nie widzę związku tego zjawiska z odpalaniem
Jesli padła uszczelka to wymiana połączona z planowaniem głowicy i wymiana płynu i oleju .Wszystko zależy jakie ubytki.Ocena możliwa po rozebraniu.Nie powinno to tak wiele kosztować.Sprawdź czy pod korkiem wlewu oleju jest taki biały nalot jak masło.
Silnik zachowuje się prawidłowo, bagdet od oleju też miałam czysty normalny bez masła Dodano po 31 Też jeszcze nie dopisałam, ja autem jeżdżę tylko do pracy czyli tak na prawdę tylko 10 km więc auto dobrze się nie dogrzeje.
Ikonka oleju ci zapala się ponieważ jest mróz i olej gęstnieje jak robi się jak masło chwilę pochodzi rozgrzeje się i jest ok,jeszcze jedno pytanie rozrusznik kręci dobrze?
Witam .... I kolejny problem z moim golfikiem...... (smieją się ze mnie że z tym autkiem nie będę się nudził) Na bagnecie i na korku wlewu oleju pojawiło mi się COŚ .... to coś wygląda jak takie delikatne masło , taka biała dziwna substancja . Co to może być i z kąd sie wzięła ????
Odpowiem krótko-może..."masło"na korku to typowy objaw niedogrzanego silnika.Wymień termostat.
Jeżeli pokonujesz krótkie odcinki,na zimnym silniku to może się robić takie "masło".
W moim Peugeocie 406 (Silnik 2.0 RFR EW10J4, Rocznik: 1999) raczej mam do wymiany uszczelkę pod głowicą albo całą głowicę, ale chciałem jeszcze upewnić się. Samochód dymi na biało, pod korkiem wlewu oleju i na bagnecie jest masło, nie osiąga prawidłowej temperatury oleju (wskazówka ledwo unosi się, nawet po dłuższym działaniu silnika), nie działa nawiew...
masło korkiem oleju masło korku oleju masło korek oleju
gniazdo roland pętla sprzężenia zwrotnego schemat wycieraczki szyby tylnej
zmywarka whirlpool ochronniki przepięć
Cztery mrugnięcia i kody P3 P4 w zmywarce Candy Demontaż układu scalonego z płytki dwustronnej - techniki i narzędzia