carcherem uszkodziłem jakieś przewody. Jeśli nie myłeś silnika to raczej nie, sprawdź przewody masy za silnikiem ( jak otworzysz maskę po lewej stronie silnika jak idzie wiązka z tyłu głowicy z niej oczka masy przykręcone do głowicy) szarpnij bo one często są luźne i odpadają.
Cewka jest po prawej stronie na grodzi silnika. Odchodzi od niej 1 kabel WN do kopułki zapłonowej. Możesz wieczorem podnieść maskę i sprawdzić czy obok cewki nie tworzą się łuki elektryczne. Możesz ją wymontować i sprawdzić czy nie ma uszkodzeń mechanicznych
Naładuj dobrze akumulator i wtedy sprawdź, czy cykanie będzie nadal występowało. A jak tak, to otwórz maskę i zlokalizuj na słuch skąd to cykanie dochodzi i z jakiego elementu, przekaźnika itp. Wtedy np fotka i próba zlokalizowania od czego jest ten element cykający i dalsza diagnostyka.
UPC otwierasz maskę silnika i po prawej stronie masz plastik na dwie śrubki torx 30 :) i tam znajdziesz bezpieczniki pomiędzy masą wtyczek Niedokładnie. W tym roczniku UPC jest drugiej generacji. Odkręcasz dwa torx 30 otwierasz skrzynkę i nic , tylko jedna wtyczka. Bezpieczniki są włożone w moduł od dołu. Nie dostaniesz się do ich bez wyciągnięcia...
Inna opcja jest jeszcze peknieta membrana w gruszce. Jak zacznie falować na obrotach, podnieś maskę i obserwuj jej cięgło.
map jest u góy na grodzi komory silnika, patrząc pod maskę to za silnikiem doprowadzony jest do niego przewód gumowy podciśnienia i złącze elektryczne, jest na nim wytłoczenie GM bo takie stosują też w Oplach
Zdarza się to przy porannym uruchamianiu (w różnych odstępach czasu, raz na trzy miesiące a czasem raz na trzy dni) rozrusznik kręci silnik nie odpala. Podczas szukania przyczyny doszedłem do złącza przewodów sondy lambda, które po rozłączeniu i złączeniu powodują że silnik odpala . Problem jednak powraca , w tym tygodniu maskę otwierałem trzy razy....
Sprawdzałem wtryski też przez zamianę i również bez zmian.Czy za ten stan rzeczy może być odpowiedzialny czujnik polożenia wału? Naprawdę podmieniałeś wtryskiwacze??? A to drugie pytanie wyklucza dalszą pomoc Masz maskę otwartą i pytasz gdzie sterownik silnika i jak go wymienić?, odpuść i oddaj do naprawy
Silnik kręci ? Jezeli tak to podlaczyc kompa, sprawdzić rozrząd czy nie przeskoczył, czujnik uderzeniowy pod maską po stronie kierowcy, zasilania na czujniki ;-)
A jaki tam siedzi silnik pod maską ?
czemu towarzyszy zapalenie się kontrolki immo, która juz nie gaśnie. Musisz zweryfikować swoje "zeznania" albo oddaj auto do fachowca, bo nie masz pojęcia o niczym i nasza pomoc nie ma sensu zweryfikować? opisuję fakt, jaki ma miejsce! co jest niejasne? Czy już wiesz jaki masz błąd w temacie i czy to jest jasne, że nie potrafisz opisać problemu Może...
Wszystko wskazuje że nie ma obiegu płynu przez nagrzewnicę. Na rozgrzanym silniku podnieś maskę i chwyć za wynrze do i od nagrzewnicy. Musimy ustalić czy jest w ogóle obieg wody przez nagrzewnice, by pruć sam mechanizm przesłon nagrzewnicy.
Jak nie działają kierunki i klakson dodatkowo to sprawdż skrzynkę pod maską...
Witam, mam dość złożony problem z samochodem Renault Megane 3 kombi 1.2 TCE 115KM 2013r Zaczęło się od delikatnego szarpania silnikiem przy jeździe na tempomacie przy prędkości 50-60 km/h. Denerwowało na tyle, że sprawdziłem własnymi możliwościami wszystko w układzie powietrza i paliwa. Wymieniłem świece, sprawdziłem cewki, kable oraz czujniki powietrza....
Czy "padające", terkoczące KZFR będzie słychać w kabinie? Chodzi mi o opisany wcześniej odgłos słyszalny właśnie w kabinie. Pod maską już mniej, może tak gdzieś głęboko za silnikiem.
A tutaj pobiera powietrze gdzieś z lewej strony za kierownicą jak sie podniesie maskę jest tam zaślepka przykręcana i tam znajduje się filtr przeciwpyłkowy i właśnie z tej strony słychać to stukanie. I teraz nie wiem czy mam sie dostać do tego od kabiny czy od komory silnika.
[quote="tomekromanik"] Przy wyłączonym zapłonie jest wszystko OK nawet gdy antena jest podłączona tak więc to na 100% antena. Widzę że piszesz co innego, a co innego myślisz. Zakłócenia masz od silnika samochodu i tam się skup, a nie na antenie. A ferryty to wywal nic to nie dają. W zupełnej ciemności podnieś maskę silnika, może zobaczysz seledynowe...
Witam Właśnie jestem po próbach i niestety tylko raz udało mi się żeby silnik nie zakręcił i nie było to za pierwszą próbą . Następnie próbowałem kilkadziesiąt razy i zawsze odpalał. Ale do rzeczy - podłączyłem urządzenie diagnostyczne ( Maxidiag Elite ) i nie ma żadnych błędów ani bieżących ani w historii. Napięcie na aku 12.2 V, podczas rozruchu spada...
wybieram się jutro do mechanika to zobaczy co to może być. Jak podniosłem maskę i stanąłem przed autem to wyraźnie zgrzyta z lewej strony silnika! jakby miało się zatrzeć lub posypać,, jej miałem wcześniej bmw e 36 compact to jedyne co robiłem to nadkola bo rdzewiały -tyle!! tu jeszcze mało tego auto zaczyna ściągać na lewo - miesiąc pojeździłem i już...
wrzuć jeszcze zdjęcie z pod maski jak są odwierty w kolektorze ssacym
Witam Sprawdziłem ten przewód i jest cały. Dziś po przejechaniu 30 km samochód zaczął wchodzić na jeszcze wyższe obroty 2500-3000 musiałem go dusić przy dojeżdżaniu na skrzyżowanie. przyjechałem na parking i po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika stał na 1200 obrotów otworzyłem maskę i odpiąłem przewód od czujnika położenia przepustnicy obroty zaczęły...
Mam problem z wibrującym silnikiem. Nie ważne czy silnik jest ciepły, zimny czy letni. Drgania czuć na kierownicy, drążku zmiany biegów oraz w ogóle w całej kabinie. Są bardzo mocne. Dzieje się tak tylko na jałowym biegu. Jeżeli dosłownie delikatnie nacisnę pedał gazu to silnik się uspokaja, pracuje równomiernie i cicho. Zobaczyłem pod maskę i okazało...
A proponuje sprawdzić czy gdzieś nie zalało może instalacji pod maską tam są kostki rozpinające na silniku nie zaoksydowało coś tam na przekaźnikach?
Miałem i mam nadal ten sam problem co Ty. Wymiana gruszki nieco pomogła, ale na kilka/kilkanaście godzin przerwy w uruchamianiu silnika. Po upływie dłuższego czasu, też muszę dłuuuugo kręcić (też nie puszcza dymka, nie warknie), nim silnik zaskoczy. Sprawę na razie rozwiązałem w ten sposób, że najpierw podnoszę maskę i pompuję gruszką, do momentu aż...
Witam, Panowie okazało się, że sprężarka od klimatyzacji bądź łożyska w niej nie chodzi cały czas, tylko się zawiesza i stąd wyskakiwał problem CHECK INJECTION, jak jeździłem bez włączonego nawiewu problem w ogóle się nie pojawiał ale... jak jechałem do mechanika żeby mi to zrobił usłyszałem metaliczny dźwięk (spotkały się dwie metalowe części) w silniku,...
Witam. Mam taki problem z renią rocznik 2002 1.6 16v wersja 1 po lifcie. Otóż na biegu jałowym występują drgania. Nie są one odczuwalne w kabinie kierowcy, obroty nie falują. Jak otworze maskę to widać jak silnikiem delikatnie trzęsie i jego praca nie jest równa. Odpala normalnie, spalanie w normie, dynamika w jeździe też ok. Wymieniłem świece, wyczyściłem...
temat stary ale może komuś sie przyda... w mojej megance 2 1.6 na szczęście szczelił pasek po zatrzymamiu i zgaszeniu silnika bo coś się dymiło i było czuć spaloną gumą..... pasek szczelił zamin otwarłem maskę wyraźny dzwięk , usterką było koło pasowe na alternatorze blokowało się. podczas regeneracji alternatora powiedziano mi że te koła tak mają że...
Witam! Pięknie dziękuję wszystkim za pomocne odpowiedzi/podpowiedzi w temacie! Wczoraj za pierwszym razem jak podniosłem maskę pasek był jeszcze cały. Zamknąłem maskę i przejechałem autem na "bezpieczne" miejsce. Dziś rano przyjechałem z ojcem po Renówkę. Nie musiałem przecinać paska - po podniesieniu maski okazało się że jest on... zerwany... tylko...
Witam wczoraj wracałem z Warszawy i stałem w ogromnych korkach na Wisłostradzie kiedy już się uwolniłem i pojechałem dalej, przejechałem jakieś ~150km i zaniepokoiło mnie dziwne brzmienie w silniku, zjechałem na parking otworzyłem maskę i problem znikł, ruszyłem w dalszą drogę przejechałem około 40km i zauważyłem że auto nie ma mocy coraz słabiej się...
Jutro zamierzam na diagnostykę kompem podjechać i zobaczyć co i jak. Dziwne, że żadne błędy nie wyskoczyły a teoretycznie powinny. Dodatkowym objawem jest delikatne telepanie silnikiem na jałowych, w kabinie nieodczuwalne, jak otworzy się maskę jest to widoczne, że silnik ma nierównomierne drgania. Świece wymienione, cewki zmienione na denso, nowe uszczelki...
Jeśli można. Dzisiaj udało mi się wsadzić łebek pod maskę (jak dzieciaki spały). Wiem jedno, zawór pochłaniacza par paliwa jest zamknięty na załączonym zapłonie. Bez pracy silnika jak i podczas początkowej pracy ssanie- tyle mali terroryści dali mi czasu. Nie o to jednak chodzi. Zauważyłem jednak coś co przykuło moją uwagę. Już po wyłączeniu przez silnik...
Witam, tydzień temu odebrałem swoje auto od mechanika. Wymieniono olej w silniku, uszczelkę pod głowicą, jakiś oring, rozrząd, pompę wody, odkamieniono układ chłodzenia silnika, "wyprostowano głowicę?", szlif zaworów i jeszcze tam jakiś bajer. Od razu zmieniono kable na nowe bo te miały 3 lata i przejechały sporo. Auto ma 353 tys km przebiegu, nie był...
Witam dzisiaj wsiadłem do swojej megane 1.9dci przejechałem ze 3km i na pasie do rozpędu na obwodnicy jak przycisnąłem gazu coś jakby strzeliło (nic głośnego lekko jakby coś przeskoczyło) i nagle auto brak mocy i głośno chodzi ale tylko jak dodaje gazu. Na luzie lub na sprzęgle silnik pracuje równo i normalnie. Turbina nie idzie ale nie przekroczyłem...
Witam, posiadam Renault Megane Scenic 1.5 DCI z 2004 roku. Szczerze się przyznam, w dziedzinie elektromechaniki jestem zielony i nawet nie wiem, z czym mam problem wiec opisze co się dzieje z samochodem. Otwieram samochód przyciskiem na kluczyku, wsiadam do samochodu i wszystko jest w porządku, działa jak powinno, wkładam kartę, wciskam sprzęgło i hamulec,...
A masz w niej klimatronik czy pokrętła? Jeśli pokrętła to czy pokrętło od ustawiania temperatury pracuje w całym zakresie obrotów nie blokuje się, czy nie pracuje jakoś dziwnie lekko? Zacznij w taki sposób: Rozgrzej silnik, ustaw na grzanie w środku, podnieś maskę i obmacaj przewody przy ścianie grodziowej te które doprowadzają ciecz do nagrzewnicy....
To proste, jak go przywieźli (było już ciemno) to tylko wskazałem miejsce gdzie ma gablota stać. Nie zaglądałem pod maskę tylko zamieniłem parę słów z właścicielem i wziąłem do niego nr telefonu. Na drugi dzień usterkę znalazłem od razu i byłem zajęty poszukiwaniem bezpiecznika. Tutaj też o dziwo nie patrzyłem na silnik tylko spisałem VIN i jazda telefonem...
Witam. Przejdę szybko do konkretów. Otóż wyleciał mi płyn z układu wspomagania kierowniczego. Zrobiłem kilkanaście km, wszystko było dobrze. Niestety po pewnym czasie , po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wspomaganie szlag trafił - rzecz jasna. Wiem , że nie powinienem jeździć , ale sytuacja mnie do tego zmusiła , ponadto nie mam możliwości naprawy...
cholera,plaga jakaś :-) moj tezna to choruje,szukam ciagle.powiedz nam jeszcze co ty tam pod maską masz :)
Witam. Jako że nie znalazłem identycznego przypadku na forum, zdecydowałem się na otwarcie nowego wątku. Wczoraj wieczorem, jadąc z szybkością ok. 100km/h, nagle usłyszałem wydobywający się z przodu z prawej strony auta, głuchy, miarowy stukot. :| Początkowo myślałem że coś nie tak z przednim prawym kołem (właśnie jechałem z garażu/warsztatu syna, gdzie...
Wcześniej nie zwróciłem uwagi na temat ale jest sposób z wspomaganiem. Podnosicie maskę i demontujecie pokrywę PCW nad lewym narożnikiem od góry (trzy zaciski mocujace) oraz pokrywę akumulatora. W ten sposób można dobrać sie do żarówki bez trenowania figur alpinistycznych i ściągania koła . Przetrenowane na H7 oraz W5W. Za pierwszym razem była prawie...
Tak mi się jeszcze przypomniały 2 historie: jak się pokazała na rynku skoda fabia montuje alarmik i wszystko jest ok no, ale trzeba przejść kablem pod maskę do syrenki, więc biorę zaostrzona antenę i od strony komory silnika wbijam się w przelotkę cisnę cisnę a tu nagle jak nie pierdyknie zwarcie i grzyb białego dymu (jak przy wybuchu jądrowym) klienta...
sprawdź masę na module zapłonu na ściance grodowej pod maską oraz masę na silniku - sprawdzaj przy włączonym zapłonie
Znajomy kupił ok. 2 lata temu Peugeota 407 1.6HDI teraz jeździ, ale zaraz po kupnie stał chyba z 3 miesiące z nim walczył. Najpierw urwał się grzybek zaworowy. Głowica do wymiany. Następnie 3x pod rząd wymiana turbo sprężarki i przewodu z sitkiem, pompa oleju. Dokładnie szczegółów nie znam co było w końcu przyczyną, ale już był dobrze zdesperowany....
Zamkiem steruje moduł pod kierownicą, komputer silnika pod maską ma co innego do roboty
Witam, mam problem z szalejącą skrzynką uch - po podłączeniu zasilania dioda immo świeci jak szalona, w skrzynce uch coś strzela, wszystko w niekontrolowanych sekwencjach. Gdzie szukać problemu: bo wnioskuję że to zwarcie. Oto historia problemu: 0. Rozładowany akumulator w czasie mrozu- nie udaje się odpalić z kabli, w trakcie operacji śnieg dostaje...
Witam. Posiadam Renault Megane 16V w benzynie rocznik 2001, KM 95. Mam następujący problem, niezależnie od pogody czy jest zimno czy ciepło jeśli wskazówka jest już bliska czerwonej kreski w zbiorniku paliwa (jeszcze nie świeci kontrolka rezerwy) auto nie może odpalić. Słychać, jak się kręci, kręci ale nie może odpalić i tak ostatnio skończyłem pracę...
Witam! Co się dzieje: Przy przekroczeniu progu około 2tys obrotów i wrzuceniu auta na luz bądź tez puszczenie gazu obroty zawieszają mi się i niecąca spaść dopiero kiedy lekko przy gazuje obroty spadają lecz nie zawsze to się udaje czasem muszę taka czynność powtórzyć 2 razy. dzieje się to za każdym razem i jest okropnie uciążliwe. 2. jak ruszam i puszce...
Pewnie:) Nie zapominając o pokrywie silnika zwanej maską. Nie wiedziałeś?
Witam, mam problem z Megane 1.6 kat, rocznik 1996. W czasie jazdy zgasł mi silnik, wrażenie jakby po prostu zabrakło benzyny lub nagle został odcięty zapłon. Rozpędzony dojechałem do parkingu i próbowałem odpalić. Niestety bez skutku, wszystkie kontrolki włączają się normalnie, żadnych alarmujących cokolwiek. Rozrusznik się kręci ale nie odpala - dolałem...
Do podłożenia zostaje jeszcze włącznik wycieraczek, choć osobiście stawiam na silnik wycieraczki. Wszystkie biegi wychodzą z UPC (pod maską) sprawdź jeszcze wiązkę.
Już dawno powinieneś dać sobie spokój z tym multimetrem, zapiąć tam miernik cęgowy na zakres DC (zerując go bardzo starannie przed pomiarem to ważne) tylko nikt tego nie powie. Mierzyłem prądy spoczynkowe uni-t, sanvami, metechami. Każda cęgówka przy tak małym zakresie pokaże bzdury. Najprostsze: Podłączamy 2, 1-metrone przewody. Jeden do klemy masowej,...
To bardziej skomplikowana sprawa. Z włącznika wycieraczek sygnał cyfrowy idzie do modułu UCH nad nogami kierowcy i dalej CAN do modułu BSM pod maską. Tam przekaźnik uruchamia silnik spryskiwacza. Przekaźnik nie wymienny, tylko cały moduł. Najczęściej leci sam silnik spryskiwacza lub włącznik wycieraczek.
Witam. Megane I phI 1.6e 8v. To tak - podczas 18-letniej kariery tej Meganki pierwszy raz się coś takiego zdarza. W pewien piękny, śnieżny wieczór odpaliłem samochód, jak zwykle, nie spodziewając się niczego złego. Przejechałem jakieś +/- 5 km gdy zapaliła się kontrolka od poduszki, po chwili włączyła się kontrolka od ABS'u, światła zaczęły przygasać,...
Czyli sugerujesz, że jedyną możliwością jest podłączyć przełącznik po stronie pasażera pod prąd, z pominięciem tego, który jest koło kierowcy i UCBIC? Czy chodzi Ci o to, żeby przełączniki zamienić stronami razem z kablami i wtyczką? Chyba nie do końca zrozumiałem. Co do lutowania to nie jest to dla mnie problem. Dzisiaj wieczorem pojawił się taki oto...
kolego mam upe tylko że w spisie brak tej motki, możesz podrzucić jak podłączyć w układzie robie ster silnika megane 1.6
Opel Astra H - wymiana żarówki /szczególnie przód/ to dramat. Przecież tam jest zaślepka pod nadkolem. Nawet maski nie trzeba otwierać. Tak samo jak w Megane II
często pomaga wymiana dwóch przekaźników pod maską w takiej czarnej skrzynce - można podstawić normalne polskie
pomaranczowy kabelek od sterownika sprawdz postacyjkowy czy jest. Dodano po 1 podmień bcm pod maską na inny
Witam wszystkich, mam gigantyczny problem i proszę o pomoc !!! przełożyłem silnik megane 2 z roku 2003 osprzęt delphi na simens z roku 2005 silniki 1.5 dci , ale wtyczki nie pasują w rozdzielni pod maską z bezpiecznikami , napiszcie czy już ktoś robił takie przeszczepy i czy jest możliwość przepięcia kabli ??? Z góry dziękuje za zainteresowanie .
No wiem ze pod maska. Tylko w którym miejscu
UPC to ten pod maska po prawej? Tam często zalewa modół woda. Sprawdź wiązke i zasilanie do stera silnika.
Chodzi tu o to że kiedy sie zagapie i dodam za mało gazu na jedynce i zgaśnie mi auto. Auto samo nie gaśnie , nie ma problemu z odpalaniem, gdy wciskam i odpuszczam sprzedło nie ma żadnych świstów i pukań spod maski
Przycisk to w zasadzie wyłącznik bezwładnościowy w razie wypadku odcina dopływ paliwa/ wyłącz pompę/ jest prawdopodobie pod maską silnika przy nadkolu/strona kierowcy/w plastikowej puszce. Mało prawdoodobne żeby on zadziałał przy wjeździe do garażu .Masz alarm?
Ojoj, takich bajek to kto Ci naopowiadał?!? To że ON jest kilka gr tańszy od benzyny i że diesel spali litr mniej na 100km to od razu tańszy? Ile Ty masz zamiar jeździć aby odczuć te oszczędności? Czy ten ktoś mówił o kosztach naprawy/regeneracji wtrysków/pompy co jakiś czas? Czy ten ktoś wspominał o regularnej wymianie wcale nie tanich świec żarowych?...
Witam od jakiegoś czasu mam problem z moja Renault Megane 2 1.9 dci 2006. Po wyłączeniu silnika spod maski słychać odgłos stukania. Pozatym żadnych innych problemów nie ma oprócz tego że dwa razy trzeba kliknąć by zgasić samochód . Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i wie co to mogłoby być? W załączniku filmik.
Sprawdź styki przy wiązkach pod maską (jezeli jest to silnik na komputerze) miałem podbny przypadek w megane 1.6 16v 2005rok jeden z pin-ów był przepalony na kostce podłączonej do ECU przez co nie było napięcia do pompy. Dodano po 7 w razie problemów ze zlokalizowaniem przyczyny braku napięcia najprostsze rozwiązanie Odpiąc zasilanie (oryg) od pompy...
Fakt jeden czujnik w dzwiach mi poszedl . Ale teraz wszystkie sa sprawne. Z skad wiem ?? Mam alarm silicon i on posiada auto hazard light - po otwaricu dzwi z wlaczonym silnikiem mrugaja awaryjne. Czyli alarm reaguje na czujniki dzwiowe czyli sa sprawne. W UCBIC sprawdzalem bezpieczniki teraz dokladnie nie powiem ktory ale narysowany jest na nim samochod...
czy przyuczając nową kartę mogła coś popsuć iż mam teraz ten problem? Nie ma takiej możliwości. Sprawdź UPC w skrzynce pod maską obok akumulatora czy nie dostała się wilgoć. Włączanie się wentylatora po zapłonie to najczęściej brak komunikacji ze sterownikiem silnika - typowa usterka Megane/Scenic II z tamtych lat, sporo informacji o tym problemie...
w silniku 8V jest skrzynka z przekaznikami po lewej stronie pod maska silnika przy zbiorniczku wyrownawczym. w tym nie wiem,ale pewnie tez pod maska
Odnośnie zdemontowania skrzynki bo są trzy z bezpiecznikami - obok akumulatora ta pewnie nie - po lewej stronie samochodu w komorze silnika (pod maską) - wewnątrz samochodu po lewej stronie na wysokości kolana , tam właśnie słyszalne jest te brzęczenie Czy to właśnie chodzi o tą ze środka samochodu , czy tą z przedziału silnika ?
Dość typowa usterka, najczęściej uszkodzona jest skrzynka bezpieczników pod maską (wilogoć, należy podnieść wszystkie przekaźniki od pcb oraz sprawdzić wszystkie przekaźniki), rzadziej kable od sterownika silnika do skrzynki bezpieczników.
Mógłbym, ale znalezienie rozrusznika będzie łatwiejsze, uwierz mi i następnego posta napisz dopiero po otwarciu maski, bo wydaje mi się, że nigdy pod nią nie zaglądałeś.
Witam, silnik sam z siebie zgasł i od tego momentu nie chce zakręcić, pojawia się komunikat STOP i załącza wentylator. W pierwszej kolejności naprawiona karta ( lutowanie ) potem sprawdzenie bezpieczników i czyszczenie wtyków pod maską. Sytuacja bez zmian. Dołączam zdjęcie deski, to co widać po załączeniu START ( brak kontrolki silnika i grzania świec)...
Sprawdz wlaczniki krancowe drzwi i pokryw silnika i bagaznika. Czasem zdarza sie ,ze podczas montazu alarmu zostaja podlaczone krancowki pokryw silnika i bagaznika pod jedno wspolne wejscie z drzwiowymi . W takim przypadku gdy maska niedokladnie dolega moze zapalac sie lampka wewnetrzna.
Mam podobne objawy w Toyocie Corolli e12 1.6L Dziwne stuki pod maską przy przyśpieszaniu, a przy 3000 obr/min. Są najgłośniejsze. Mechanik stwierdził że do wymiany są panewki :(
Witam wszystkich mam ten sam problem błąd p0045 napięcie do konwertera podciśnienia raz 0.3v a raz 2.30v wiązkę całą wyprułem przewody ok tyle że one idą nie do ECU tylko do modułu UPC pod maską . Czy jest możliwe że UPC padło? Może ktoś ma pomysł jak rozwiązać ten problem silnik chodzi w trybie awaryjnym. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
Silnik chodzi bez wiekszosci sygnalow do sterownika i pewnie klekocze,jak by mial za chwile wypluc tloki,co?Wiazka elekt. od skrzynki bezp/przek.pod maska idaca w dol(miedzy miska olejowa silnika a belka pod chlodnica-pognite kable.Niewykluczone,ze wiecej jest takich miejsc
Prawdopodobnie nie ta poduszkę wymienili co trzeba.Jezeli ta przednia jest zla to trzeba zaciagnac reczny i ruszyc , druga osoba przy otwartej masce musi sprawdzic czy silnik sie podnosci-odrywa ,raczej ta przy skrzyni biegow , nie wiem jak to jest w przypadku tego samochodu.
Jak w temacie, jest jakiś sposób, aby otworzyć maskę? Prawdopodobnie zerwana linka od cięgna. Pochyl się chociaż przed samochodem i zrób chociaż zdjęcia, czy jest osłona pod silnikiem, czy widać linkę, czy widać zamek, czy jest dostęp, ... Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś lub nie podjąłeś próby samodzielnej...
Witam, mój problem polega na tym że pewnego dnia wstałem chciałem odpalić samochód i dupa... jest to Renault Megane Scenik 1.6 benzyna 1998r. pompka paliwa sprawna paliwo dochodzi do filtra przy prawym kole z tyłu natomiast pod maską w przewodach paliwowych nie ma ani kropli. Potrzebuje pomocy gdzie szukać jak kombinować. Z góry dziękuję za wszystkie...
Witam ponownie i pozwolę sobie opisać co się dalej działo i jakie rozwiązanie problemu. Samochód zaczął podczas jazdy gasnąć po wrzuceniu luzu lub hamowaniu, póki się jechało i obroty ponad 1000 to wszystko w porządku, Na luzie - mogiła... Przyczyna i rozwiązanie problemu. Czujnik położenia wału tuż przy kostce z czytnikiem optycznym miał przebicie,...
Dzieki wielkie wszystkim za podpowiedz gdzie szukac przyczyny z licznikiem - szukałem tam gdzie pisaliscie (chodzi o wiązke przewodów od abs do sterownika ) i okazało sie ze była ok. przyczyna była dalej - przewód był uszkodzony miedzy skrzynka bezpieczników które znajduja sie pod maska-przy silniku a bezpiecznikami głównymi wewnatrz samochodu i faktycznie...
Witam Juz raz mialem z nia problem ale pomoglo wyczyszczenie bezpiecznikow i wszystko bylo ok . Teraz problem jest taki w aucie ciagle delikatnie swieci sie dioda od immo. Immo reaguje prawidlowo - otwiera i zamyka dzwi ale dioda ciagle slabo swieci i nie idzie odpalic auta :/ Wyciagniety ostatni bezpiecznik 60 A powoduje znikniecie swiecenia diody...
Witam Samochód to Renault Megane 1,4 16V, 2002 r. Rano przy próbie zapłonu zaczeły migać wszystkie kontrolki na desce i oświetlenie wnętrza auta słychać klekotanie przekaźników (tych przy silniku - pod maską). Rozrusznik milczy. Po wyjęciu kluczyka nie zapala się nawet oświetlenie wnętrza. Ponowna próba to samo - dyskoteka. Do wczoraj żadnych problemów...
Witam, Mógłby mi ktoś wytłumaczyć, co to jest za błąd "014 - obwód zaworu opróżniania kanistra"? Taki mi wyskakuje na komputerze bez przerwy. Co to jest i gdzie tego szukać? Powiem że pierwsze słyszę. Ma to związek z pochłaniaczem par paliwa? Ostatnio coś mi się deko samochód dziwnie zachowuje, tzn. Przy gwałtownym dodaniu gazu na małym biegu (chyba...
Właśnie obroty podczas kręcenia ,gdy odczytuję Launchem skaczą na jakieś 999 o ile dobrze zauważyłem i dalej 0 , zrywa połączenie oczywiście. Jednak brak reakcji nastawnika zaraz po przekręceniu stacyjki wygląda dziwnie. Czyli może rzeczwyiscie jest część wiązki przytknięta do masy. Tylko gdzie to szukać. Wiem że w nich instalka lubi gnić zaraz pod...
Witajcie Mam następujący problem, trafił do mnie renault megane ii silnik 1.6benzyna rok 2006. Usterka to niedziałające wycieraczki z przodu i tył. Spryskiwacz działa bez problemu. Pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem bezpieczniki pod maska i w kabinie, wszystkie OK! Wyjąłem silnik z mechanizmem i sprawdziłem na stole działa czyli jest sprawny.Masa na...
do miasta polecam PB E46-nie ten budżet na cabrio po 2002. poza tym + silniki m52, m54, + odczucia z jazdy + solidna mechanika - 90% wrak na kołach (nie jest pojazdem idiotoodpornym) - korozja tak w przed jak i polift (nadkola przód i tył, maska, ..) - sprowadzane przeważnie uszkodzona -/+ diesle z przebiegami powyżej 0,5mln km (m57 bardzo żywotne)...
zamknij maskę podnieść maskę cobra maskę
zużyć pierścień zablokowane kapilary charakterystyka dynamiczna
unitra merkury merkury schemat
Skoda Fabia - Wszystkie kontrolki zapalają się podczas jazdy Skoda Fabia 1: Opadające wskazówki i kontrolki