http://obrazki.elektroda.pl/5121337200_1... http://obrazki.elektroda.pl/8272245700_1... http://obrazki.elektroda.pl/7220484600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9878841700_1...
Nie wiem co z nim zrobić? Podepnij clipa
użyj Clipa lub NXR bo tak szukaj wiatru.
Tak zgadza się. Pod osłoną jest tylko olej rozprowadzany na kołach zębatych. Płyn mógłby się przedostać jedynie po osi pompy jeśli przepuszcza to wtedy by wyciekał. Jak popatrzysz na konstrukcję pompy to możliwe, że te kanaliki odprowadzają płyn jeśli uszczelnienie osi puściło, ale tego nie wiem. Osłona jest uszczelniona z obudowa silikonem. https://obrazki.elektroda.pl/2769424900_...
To zmienia postać rzeczy, w starym Masterze zatrzymanie realizowane jest za pośrednictwem plusa po zapłonie będącego cały cza na przekładni napędowej a praca przerywana to zadanie sterownika wyglądającego jak przekaźnik. Jeśli wycieraczki zatrzymują się zaraz po wyłączeniu a nie na dole szyby to sprawdź czy na kostce zasilającej masz plus po zapłonie,...
czy nieszczelny stukający popychacz może doprowadzić do jakiś uszkodzeń, czy to tylko kwestia stuków, ewentualnie drobnego spadku mocy? Raczej poza stukami, żadnych poważniejszych skutków nie spowodują. czy możliwa jest wymiana samych kieliszków (jak się je wyciąga), czy trzeba wymieniać z tzw. "konikami"? Samoregulatory znajdują się pomiędzy wałkiem...
Zasila + wszystko to co miałeś w błędach.
8201043605
Trzyma uszczelniacz od strony skrzyni. Musisz wyjac skrzynie odkręcić sprzęgło i koło zamachowe oraz uszczelniacz.
Sterowanie masą z modułu skrzyni
Główne 20Nm + 150 stopni (+-10) Korby 25Nm + 60 stopni (+- 6)
Pewnie że ma wpływ , na kole pompy jest występ do czujnika położenia cylindra jeżeli przy zablokowanym wale nie masz krótszej kreski koła w otworze czujnika to jest źle ustawiony
Przestawiona pompa o 180 stopni. Sprawdź jaką kreskę widzisz w otworze czujnika. Długą czy krótką?
Pasuje aczkolwiek są krótsze przełożenia.
Teoretycznie za zasilanie tych dwóch bezpieczników odpowiada przekaźnik mały brązowy widoczny na twoim zdjęciu
No właśnie, źle ustawione koła... Koło pompy wtryskowej ma być ustawione tak aby ta kreska która jest na nim była pionowo (na obudowie powinno być wycięcie) Popraw duże literki, spacje, przecinki, bo temat zaraz w koszu będzie.
Mam takiego na placu jutro sprawdzę i napiszę tutaj
http://obrazki.elektroda.pl/1936684700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1747479700_1... http://obrazki.elektroda.pl/9460410700_1... http://obrazki.elektroda.pl/5906168900_1... Proszę bardzo i życzę powodzenia.
A kompresję sprawdzałeś??
Ta żarówka do testów jakiej mocy była? Często wiązka gnije. Sprawdź ją.
G9T to oznaczenie slupka, dalszą część to konkretny osprzęt i moc.
No i dotąd nie poznaliśmy dokładnego kodu silnika... Tak się składa że dość ważne przynajmniej w jednej wersji silnika jest precyzyjne ustawienie wału, wałków rozrządu i pompy.....wystarczy mały uślizg przy montażu koła wału albo przesunięcie koła pompy w stosunku do reszty. To silnik 2.5 DCI klawiatura to też zaskakująca konstrukcja
Szczotki rozrusznika powinny być zgrzane , to najpewniejsza metoda połączenia szczotek . Lutowanie przy rozruszniku potrafi puścić przy ciężkim kręceniu w zimę , ale jak nie masz możliwości zgrzania to lutuj , wystarczy topnik do elektroniki , dobry jest też topnik do lutowania miedzi w instalacjach wodnych.
Od jakiegoś czasu przy przyspieszaniu miałem dźwięk takiego jakby metalicznego brzęczenia, jakby jakaś luźna blacha. Ewidentnie brzmi to na jakąś nieszczelność, jakby kolektora nie było. To w końcu jaki to dźwięk. W tych autach zdarza się oberwanie klapki chłodniczki spalin i dopóki nie wpadnie na wirnik turbiny to sobie metalicznie brzęczy. Jak wpadnie...
Raczej ze sterownika silnika
Tak np kat rozpylenia czas i ilość dawki paliwa etc Dodano po 22 Oczywiście dopytaj co było wymieniane/regulowane? Za taką kwotę to masz prawo więcej niż wiedziec i zapytaj co było ewentualną przyczyną tego stanu rzeczy zawsze warto mieć takie informacje
TU JEST OPIS A RYSUNEK TRZEBA SOBIE SCIAGNAC http://obrazki.elektroda.net/95_11650025... MAM NADZIEJE ZE POMOGLEM POZDRAWIAM
Walczyłem z czyms takim w volvo. Dokładnie to były dwa błedy: "injector2 faulty signal" i "injector któryś tam faulty signal" Problem rozwiazała wymiana cewki ale żeby nie było tak łatwo to na którymś innym wtrysku.
Zeby wrócić do opcji przebiegu w desce są dwa wyjścia. A/ wymiana tablicy i uch na nową nie porzypisaną. B/ znalezienie machera który wyczyści tablicę i uch Czujnik powinien mieć oznaczenia 1,2,3 i4. I tak: 1 do brązowe złącze ECU pin B4 2 do -''- -'' -'' pin H3 3 do -''- -''- -''- pin B2 4 do -''- -''- -''- pin B3 To było dla silnika G9U750 i G9U754...
Na pierwszym obrazku są koła wałków rozrządu, nie wału. Wał blokujesz wkładając blokadę w otwór po śrubie od filtra i powinien zablokować na sztywno, tam jest wycięcie w przeciwadze z tego co pamiętam, więc widocznie w złym miescu celujesz. Pierwszy tłok w górę i będzie łatwiej. pozdr
wspomaganie masz elektryczne W masterze? No ja Cię proszę.... Najlepiej było by wymienić na nowy A po co? Lub Total Fluid DA - typowy dla Peugeot/Citroen A tu mowa o renault, że to i to Francja to nie znaczy że to samo.
1 pomarańczowy do pinu ECU G2 wtyczka B 2 pomarańczowy do pinu ECU E2 wtyczka B 3 fioletowy (cienki) do pinu B4 wtyczka B 4 fioletowy (gruby) zasilanie po bezpiecznik f15 12v 5 biały do pinu G1 wtyczka B 6 czarny masa stała 12v
Rano sprawdzę czy będę miał schemat i wyślę
Korpus wtryskiwacza nie szczelny.
Znajomy podłączył komputer i nie pokazuje mu wgl sygnału z czujnika walka rozrządu To niech podłączy oscyloskop i zobaczy czy czujnik daje sygnał. Być może ma inny nadajnik na wałku. Podaj DOKŁADNE oznaczenie starego i nowego silnika.
A jak wygląda sprawa z wtryskami?
AAA... są po zmianie programu. Jakie kody próbujesz wpisać ? Podaj chociaż dwa dla przykładu to sprawdzę czy są prawidłowe.
witam a tak jeszcze na marginesie: czy sprawdziłeś tablicę bezpieczników...czy aby tam gdzieś nie ma jakiegoś sfajczonego ustrojstwa... Pozdrawiam
mam jeszcze jedno pytanie-czy jak po ustawieniu na w/w blokady rozrządu auto nadal nie odpali,to już jest pewne,że trzeba podnosić głowicę?Czy coś jeszcze można sprawdzić? Spokojnie po prostu ustaw wszystko na blokadach kręć wałem ręcznie kilka obrotów i sprawdz czy się nie blokuje i wtedy odpalaj. Jak nie zagada to nic nie rozbieraj i sprawdz na plaku...
Sprawdzić czujniki w kolektorze dolotowym i czy jest drożny nic tam nie wpadło, może też być filtr powietrza zabrudzony , ewentualnie EGR zabrudzony
Auto fabrycznie było pozbawione fotela pasażera. I co nadal nie ma? Komputerem wpisujesz konfiguracje sterownika poduszek, co jest a czego nie ma.
trzeba zrobić konfigurację sterownika silnika, UCH i licznika żeby to zadziałało
Jeśli pompa oleju w skrzyni nie dobije ciśnienia to nie zapalisz silnika - zabezpieczenie . W momencie gdy pompa się nie odzywa to stuknij po silniku od pompy , możliwe że szczotki się zawieszają.
Kontrolka się zapali jeśli napięcie dla komputera spadnie. Na klemach nie masz napięcia czy jak?
Tak Jak Koledzy Wyzej sprawdz turbinke i przepustownosc katalizatora a czy ci Dymi?
Pompa wysokiego ciśnienia układu Common Rail :)
Miejscem takim jest pompa wody. Przy luzie na wirniku pompy płyn chłodzący przedostaje się bezpośrednio do oleju. Pompa jest pod deklem po lewej stronie koła pasowego (patrząc na koło pasowe). Napędzaną kołem zębatym z rozrządu.
Co racja to racja:)
Nie ma klina.
Nie ma c trudnego, lepiej zawiechę opuścić
napęd master naped master master ciśnienie doładowania master master kompresja
schemat gramofon artur testy akumulatorów odzyskać telefon
Klonowanie ustawień dekodera HD5000: eksport i import Błąd 35F w urządzeniach: jak go skasować?