czy nieszczelny stukający popychacz może doprowadzić do jakiś uszkodzeń, czy to tylko kwestia stuków, ewentualnie drobnego spadku mocy? Raczej poza stukami, żadnych poważniejszych skutków nie spowodują. czy możliwa jest wymiana samych kieliszków (jak się je wyciąga), czy trzeba wymieniać z tzw. "konikami"? Samoregulatory znajdują się pomiędzy wałkiem...
użyj Clipa lub NXR bo tak szukaj wiatru.
http://obrazki.elektroda.pl/5121337200_1... http://obrazki.elektroda.pl/8272245700_1... http://obrazki.elektroda.pl/7220484600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9878841700_1...
To zmienia postać rzeczy, w starym Masterze zatrzymanie realizowane jest za pośrednictwem plusa po zapłonie będącego cały cza na przekładni napędowej a praca przerywana to zadanie sterownika wyglądającego jak przekaźnik. Jeśli wycieraczki zatrzymują się zaraz po wyłączeniu a nie na dole szyby to sprawdź czy na kostce zasilającej masz plus po zapłonie,...
G9T to oznaczenie slupka, dalszą część to konkretny osprzęt i moc.
Trzyma uszczelniacz od strony skrzyni. Musisz wyjac skrzynie odkręcić sprzęgło i koło zamachowe oraz uszczelniacz.
Może być zawór na pompie a może sama pompa itd.Ciężko będzie tak zgadywać na odległość bez diagnozy. Nie dawno zmieniałem zawór na pompie w masterze DCI. Objawy jak u ciebie i był to właśnie zawór.
Szczotki rozrusznika powinny być zgrzane , to najpewniejsza metoda połączenia szczotek . Lutowanie przy rozruszniku potrafi puścić przy ciężkim kręceniu w zimę , ale jak nie masz możliwości zgrzania to lutuj , wystarczy topnik do elektroniki , dobry jest też topnik do lutowania miedzi w instalacjach wodnych.
8201043605
A kompresję sprawdzałeś??
Nie wiem co z nim zrobić? Podepnij clipa
Tak np kat rozpylenia czas i ilość dawki paliwa etc Dodano po 22 Oczywiście dopytaj co było wymieniane/regulowane? Za taką kwotę to masz prawo więcej niż wiedziec i zapytaj co było ewentualną przyczyną tego stanu rzeczy zawsze warto mieć takie informacje
Pasuje aczkolwiek są krótsze przełożenia.
Walczyłem z czyms takim w volvo. Dokładnie to były dwa błedy: "injector2 faulty signal" i "injector któryś tam faulty signal" Problem rozwiazała wymiana cewki ale żeby nie było tak łatwo to na którymś innym wtrysku.
No właśnie, źle ustawione koła... Koło pompy wtryskowej ma być ustawione tak aby ta kreska która jest na nim była pionowo (na obudowie powinno być wycięcie) Popraw duże literki, spacje, przecinki, bo temat zaraz w koszu będzie.
Znajomy podłączył komputer i nie pokazuje mu wgl sygnału z czujnika walka rozrządu To niech podłączy oscyloskop i zobaczy czy czujnik daje sygnał. Być może ma inny nadajnik na wałku. Podaj DOKŁADNE oznaczenie starego i nowego silnika.
Mam takiego na placu jutro sprawdzę i napiszę tutaj
Korpus wtryskiwacza nie szczelny.
Na pierwszym obrazku są koła wałków rozrządu, nie wału. Wał blokujesz wkładając blokadę w otwór po śrubie od filtra i powinien zablokować na sztywno, tam jest wycięcie w przeciwadze z tego co pamiętam, więc widocznie w złym miescu celujesz. Pierwszy tłok w górę i będzie łatwiej. pozdr
Pewnie że ma wpływ , na kole pompy jest występ do czujnika położenia cylindra jeżeli przy zablokowanym wale nie masz krótszej kreski koła w otworze czujnika to jest źle ustawiony
Kliknij "pomógł" albo po prostu podziękuj :wink: Ale jeszcze nie teraz tylko jak faktycznie on tam jest :D Jeśli go tam nie ma :crazyeyes: (w co raczej nie wierzę :) ) to daj znać to jeszcze czegoś poszukamy
Sprawdzić czujniki w kolektorze dolotowym i czy jest drożny nic tam nie wpadło, może też być filtr powietrza zabrudzony , ewentualnie EGR zabrudzony
mam jeszcze jedno pytanie-czy jak po ustawieniu na w/w blokady rozrządu auto nadal nie odpali,to już jest pewne,że trzeba podnosić głowicę?Czy coś jeszcze można sprawdzić? Spokojnie po prostu ustaw wszystko na blokadach kręć wałem ręcznie kilka obrotów i sprawdz czy się nie blokuje i wtedy odpalaj. Jak nie zagada to nic nie rozbieraj i sprawdz na plaku...
Kontrolka się zapali jeśli napięcie dla komputera spadnie. Na klemach nie masz napięcia czy jak?
Główne 20Nm + 150 stopni (+-10) Korby 25Nm + 60 stopni (+- 6)
Zeby wrócić do opcji przebiegu w desce są dwa wyjścia. A/ wymiana tablicy i uch na nową nie porzypisaną. B/ znalezienie machera który wyczyści tablicę i uch Czujnik powinien mieć oznaczenia 1,2,3 i4. I tak: 1 do brązowe złącze ECU pin B4 2 do -''- -'' -'' pin H3 3 do -''- -''- -''- pin B2 4 do -''- -''- -''- pin B3 To było dla silnika G9U750 i G9U754...
TU JEST OPIS A RYSUNEK TRZEBA SOBIE SCIAGNAC http://obrazki.elektroda.net/95_11650025... MAM NADZIEJE ZE POMOGLEM POZDRAWIAM
Pompa wysokiego ciśnienia układu Common Rail :)
Raczej ze sterownika silnika
Renault Master II generacji z silnikiem 2.5dci 84kw/115km posiada pompę niskociśnieniową w zbiorniku paliwa.Sprawdz czy dochodzi sterowanie do pompy.
Od jakiegoś czasu przy przyspieszaniu miałem dźwięk takiego jakby metalicznego brzęczenia, jakby jakaś luźna blacha. Ewidentnie brzmi to na jakąś nieszczelność, jakby kolektora nie było. To w końcu jaki to dźwięk. W tych autach zdarza się oberwanie klapki chłodniczki spalin i dopóki nie wpadnie na wirnik turbiny to sobie metalicznie brzęczy. Jak wpadnie...
Co racja to racja:)
Jeśli pompa oleju w skrzyni nie dobije ciśnienia to nie zapalisz silnika - zabezpieczenie . W momencie gdy pompa się nie odzywa to stuknij po silniku od pompy , możliwe że szczotki się zawieszają.
Nie ma klina.
A jak wygląda sprawa z wtryskami?
wspomaganie masz elektryczne? Dodano po 15 Olej ELFmatic G3. Czyli do wspomagania i układów wspomagania. Najlepiej było by wymienić na nowy, przepłukując od razu układ. Spuść stary wlej trochę nowego i włącz na chwilę ok 3 sekundy silnik wtedy pompa wypchnie stary z olej z tym dolanym. Przepłuczesz uklad i nie uszkodzisz pompy. Lub Total Fluid DA -...
witam a tak jeszcze na marginesie: czy sprawdziłeś tablicę bezpieczników...czy aby tam gdzieś nie ma jakiegoś sfajczonego ustrojstwa... Pozdrawiam
Teoretycznie za zasilanie tych dwóch bezpieczników odpowiada przekaźnik mały brązowy widoczny na twoim zdjęciu
Sprawdzi przepustowości katalizatora
No i dotąd nie poznaliśmy dokładnego kodu silnika... Tak się składa że dość ważne przynajmniej w jednej wersji silnika jest precyzyjne ustawienie wału, wałków rozrządu i pompy.....wystarczy mały uślizg przy montażu koła wału albo przesunięcie koła pompy w stosunku do reszty. To silnik 2.5 DCI klawiatura to też zaskakująca konstrukcja
Witam mam bardzo podobny problem tylko master 3.0 dci. Czy doszłes już co było przyczyną? Pozdrawiam.
To nie silnik dla majsterkowicza.
Parametry pokazuje też podczas kręcenia rozrusznikiem, a nawet tylko przy włączonym zapłonie, diagnostykę zrób!
kod to 6333
AAA... są po zmianie programu. Jakie kody próbujesz wpisać ? Podaj chociaż dwa dla przykładu to sprawdzę czy są prawidłowe.
Ta żarówka do testów jakiej mocy była? Często wiązka gnije. Sprawdź ją.
Masz auto z zagadką, bez diagnostyki niewiele zdziałasz, brak błędów to nie wszystko. Jeśli nawet nie próbuje zagadać na plaku, masz problem mechaniczny, brak kompresji, zatkany dolot lub wydech.
Zasila + wszystko to co miałeś w błędach.
W masterze III tylko M9T 2,3 dCi ecu bosh EDC17C11
Przewody nie mogą być przetarte, gdyż został założony nowy silnik z całym osprzętem i przewodami, został tylko podłączony, więc przewody były sprawdzone. Chyba że można podłączyć je jakoś inaczej?
Jak zastane na kamień to domowo nie wyjmiesz. Teoretycznie po odkręcieniu mocowania wtryski powinny wyskoczyć 'ręką'. Wychodzą w całości, bez rozbierania cewki.
A co do tej pory sprawdziłeś poza klikaniem w klawiaturę.?
Koledzy nie było mnie dawno ale teraz jestem Master mi śmiga bez żadnych napraw poza tamtą ! mechaników pełno a kazdy to nowy pomysł miał. W końcu a zwykłego mechanika bez komputerów zostało naprawione !!! Koszt 120zł razem z butelką czegoś mocnego. Macie problem to piszcie odpowiem. Pozdro
Adolf popełniłeś błąd kupując ten zestaw, możesz to naprawić podłącząjąc bezpośrednio pod alternator. W masterach zawsze montuje dzienne załączane napięciem stacyjki w lewym nadkolu jest skrzynka bezpiecznikowa tam wystarczy się podpiąć i bez problemu wszystko działa , a gratis masz odprowadzane do domu światłąmi dziennymi w nocy bo przekaźnik systemowy...
1 pomarańczowy do pinu ECU G2 wtyczka B 2 pomarańczowy do pinu ECU E2 wtyczka B 3 fioletowy (cienki) do pinu B4 wtyczka B 4 fioletowy (gruby) zasilanie po bezpiecznik f15 12v 5 biały do pinu G1 wtyczka B 6 czarny masa stała 12v
Toś kupę kasy w błoto wywalił. Na razie komputer bez odpalania auta. Kody usterek i tak dotyczyły będą ciśnienia paliwa na rampie... Po diagnostyce zawieziesz wtryskiem i pompę do roboty i dokładnie wypluczesz CAŁY układ paliwowy. Tanio nie będzie.
http://obrazki.elektroda.pl/1936684700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1747479700_1... http://obrazki.elektroda.pl/9460410700_1... http://obrazki.elektroda.pl/5906168900_1... Proszę bardzo i życzę powodzenia.
Przestawiona pompa o 180 stopni. Sprawdź jaką kreskę widzisz w otworze czujnika. Długą czy krótką?
Jak nie masz schematu i nie wiesz gdzie szukać, to zostaje ci tylko iść po kabelku do uszkodzenia.
trzeba zrobić konfigurację sterownika silnika, UCH i licznika żeby to zadziałało
Witam, a o co chodzi z tym X1, X2 X3 i A= B= ?
Rano sprawdzę czy będę miał schemat i wyślę
Auto fabrycznie było pozbawione fotela pasażera. I co nadal nie ma? Komputerem wpisujesz konfiguracje sterownika poduszek, co jest a czego nie ma.
Sprawdź kostkę wiązki świateł w miejscu gdzie łączy się z wiązką kabiny.
Nie ma c trudnego, lepiej zawiechę opuścić
U mnie jest to samo co 5 tys wchodzi w taki tryb musisz wyłączyć zapłon wcisnąć pedal gazu i pedal hamulca po czym przekrc zapłon i parę razy puszczaj i naciskaj hamulec lewa noga a prawa cały czas na wcisnierym gazie . Tak zresetujesz wszystko i samochód wróci do normalnego trybu.
Czyli albo pompa wykończona albo ciśnienie uchodzi przez przelewy.
to jak wyglądałoby rozwiązanie bez przekaźnika U Ciebie przekaźnik (tam wcześniej) był potrzebny do 'odwrócenia' zadziałania. Sonda/kontaktron załączający po zbliżeniu magnesu z pływakiem może działać jako przełącznik - jego styki można obciążyć max 500mAh - Buzzer to tylko 25mA.
Ja rowniez od 3 lat mam ten sam problem renault master 2,8 dti 98r. po odpaleniu tylko na zimnym silniku nie wchodzi na obroty nie równo pracuje dymi na szaro po ok 2 min jest ok. Nikt nie moze mi z tym pomoc. Moze Wy koledzy juz cos wskuraliscie ?
Problem rozwiązany, jeśli tak to co było przyczyną?
A jednak :( dzięki za info i po remoncie wszystko wróciło do normy ? Dodano po 1 Czyli drugi raz wymieniłeś uszczelkę i dopiero się uspokoiło ?
Witam panów Reno master 2.5 dCi nie odpala kod błędu p1808 czy czujnik od wałka może być czaśnięty
Problem w tym, że podobno nie da się tego stwierdzić nawet po sprawdzeniu wtrysków na stole Można sprawdzić na stole , można sprawdzić na silniku. Przyrząd znany od dziesięcioleci.
Witam mam problem z masterem 2.5 dci 120 koni rok 2007 Przy zakresie obrotów 2000 tys . zaczyna coś klekotać jest tak tylko przy 2000 do 2600 obr później przestaje tylko jak jest załadowany
12V,to 2M2 i 2E3. Minus to;2L3,2L4 i 2M4.
Renault Master 2.5 dCi 120km (brak mocy) Mam Mastera, z którym mam problem. Auto nie ma mocy. Po odłączeniu przepływomierza moc jest. Przepływomierz wymieniony na oryginalny nowy, a mocy dalej brak. Żadnych błędów..
to dlaczego kontrolka przestała migać? Zbieg okoliczności. Tak czy siak coś jest nie tak i trzeba się wybrać do serwisu. Dobrze mówisz.
Renault master 2,5 dci 120 2008r. Platforma Światła stop bez pozycji działają ok, a jak włączę pozycję, to palą się razem z pozycją.
Temat zamykam.
Kupilem dostęp do autoData online ze schematem 15min i naprawione.
Ok, dzięki za pomoc
Miejscem takim jest pompa wody. Przy luzie na wirniku pompy płyn chłodzący przedostaje się bezpośrednio do oleju. Pompa jest pod deklem po lewej stronie koła pasowego (patrząc na koło pasowe). Napędzaną kołem zębatym z rozrządu.
jak chcesz to tel bo tak ci nie wytlumacze!
Ma szerokie zastosowanie, jego jednym z głównych jest zarządzanie zasilaniem.
Witam posiadam Renault Master 3.0 dCi Samochód nie odpala za każdym razem kim pokazuje uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu . Jak się zabrać za wymianę żeby poszło sprawnie Dziękuję za odpowiedzi https://obrazki.elektroda.pl/9668656800_... AI: Jaki jest dokładny rok produkcji Twojego Renault Master 3.0 dCi? 2005 AI: Czy masz...
I jak go rozwiązałeś? Wymiana na nową czy czyszczenie pomogło?
Dzięki!
Na biegu odpala
Witam nie regulujesz sa hydrauliczne.Pozdrawiam
Witam. Pisze w tym wątku bo nie chce zaczynać nowego. Mam Mastera 3.0 kupiłem bo po wymianie egr i z brakiem mocy. Autem nie idzie jeździć. Na 1 przy ruszaniu masz jeszcze jakąś moc ale później to porażka. Pożyczyłem clipa ale za dużo im nie zrobię bo nie umiem.Ogólnie błędy są df272, df209, df002, df104 o dr 091. Przejrzałem już całe kable od egr do...
Czujnik wymieniony
Zamykam temat, po zmianie ECM bus żyje. Pozdr
Mam problem z Renault Master 2.5 dCi 2006, od pewnego czasu pali się bezpiecznik stopu, czujnik wymieniony, żarówka też. Przy spaleniu bezpiecznika auto spada na obrotach i jedzie max 80 km/h. Nie mamy już pomysłu, gdzie szukać problemu, lecieć po każdym kablu szukać zwarcia? Dziś po wymianie bezpiecznika było ok, trzasnęłam drzwiami i znów to samo....
i bylo tak ze jeden przewod byl goracy te przewody co dochodza do centralki byly gorace ale jeden byl caly czas zimny jeden mechanior podejrzewal ze moze uszczelka pod glowica (ale auto ma moc nie kopci i nie ma bledow) po chwili ten drugi waz tez sie zrobil goracy i Ten zimny to pewnie dolny z chłodnicy - zimny płyn z chłodnicy płynął do silnika żeby...
Przepraszam że tak późno ale dopiero usiadłem na neta, zasilenie na obd jest. Dokładnie to połączył się z radiem i wyświetlaczem jutro powalczę z instalacją.
Nie ten dział.
W zał. Bezpieczniki i przekaźniki w RENAULT Master II 2.5 dCi 120 od 2003 do 2007 r. !. Skrzynka bezpiecznikowa w przedziale dla pasażerów.pdf 2. Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów-możliwa wersja.pdf 3. Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika.pdf 4. Skrzynka przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów.pdf...
Witam Mam problem z master 2.5 dCi Rytmiczne rzężenie od strony kół zębatych ale tylko do 2 tys obrotów i nasila się jak się zagrzeją Wymieniony pasek wielorowkowy i koło pasowe Pozdrawiam
Kolego czy problem został rozwiązany. Jaka przyczyna?
Mógłby ktoś podrzucić z jakim momentem dokręca się śruby mocujące wtryskiwacze?
master ciśnienie doładowania master napęd master naped master master podciśnienie
uszkodzony radiobudzik tylnia wycieraczka transformator monitora
samsung ww60j4063lw mikrokomputer cobra1
Panasonic DMR-49 wyświetla "Please wait" - możliwe przyczyny Antena rybaków i tuner CG-3000 - współpraca