Wymień filtr oleju bo zakatujesz silnik. Ten kisiel z oleju i płynu okleja się na filtrze zmniejszając jego przepustowość, olej idzie na silnik by-passem pomijając filter - silnik smarowany niefiltrowanym olejem. Zużycie silnika błyskawiczne. Aż tyle się tej mazi nie odkłada, żeby zapchać filtr oleju, filtr oleju czysty był zawsze. Masło robi się tylko...
1.8t masło w układzie. Panowie, mam wywaloną odmę, zastopioną oil catchtank, korek od oleju po odkręcaniu podskakuje tak jak powinien, a w całym układzie zbiera się mało z wodą. Czy jest jakaś inna możliwość niż UPG? Chłodnica oleju nad filtrem oleju może dawać takie objawy? To już drugi słupek, a masło się zbiera dalej.
Witam, Dziś dużo jeździłem samochodem ze znajomymi od punktu do punktu i odkryłem kilka mankamentów. Mój Seat Cordoba 6K2 1.4 MPI AKK z 2000 roku jeździ tylko na benzynie, gazu nie było i nie ma, a szkoda... Proszę o poważne odpowiedzi, choć to, co zaraz powiem, pewnie doprowadzi niejednego do śmiechu. Latając od lewej do prawej ze znajomymi, zatrzymaliśmy...
Dzień dobry, mam Opla Corsa D 1.2 silnik, rocznik 07. I mam taki problem, że sprawdzałam dzisiaj płyn chłodniczy. Korek od zbiorniczka był w maź, jak na to mówią "masło". Mam podejrzenia, że po prostu płyn chłodniczy pomieszał się z olejem. Ale moje pytanie jest takie: jaki jest powód tego, że olej znajduje się w płynie chłodniczym? Czy to musi być...
Panowie zrobiłem dzisiaj około 100 km i dodatkowo zostawiłem włączony silnik na około 20 - 30 min. Masełko powoli zaczęło znikać. korek oleju robił się ciemny. Świece ok sprężanie ok. Dzięki wszystkim za odpowiedzi.:D:D
Dobry wieczór, mam problem z bąbelkami pokazującymi się w zbiorniku wyrównawczym, i to problem który już występuje tak od około 50 000 km. Postaram się krótko w punktach opisać objawy: auto: Passat B7 2.0 140 km, CFFB, 248 000 km, 1. Przy przebiegu około 200 000 km, wyskoczyła mi informacja w zimie o niskim poziomie płynu chłodniczego. Jednak nie przypominałem...
Nic nie ubywa,nic nie przybywa.wszystko jest oki jeśli chodzi o płyn chłodniczy.Mysle że to norma bo w kazdym cienkim któremu zagłądam pod korek jest masełko.Dziękuje za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam!!!
A jaką ma barwę ? Olej czy kawa z mlekiem ? Korek wlewu oleju w pokrywie odkręć i zobacz co tam się wyrabia. Czy jest masło i ile go tam jest. Nadmiar oleju powinieneś upuścić tak do 3/4 stanu między min a max na bagnecie i obserwuj co się z nim dzieje. Jak będzie przybierał - niestety głowica do zdjęcia. A w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzenia...
Odkręciłem korek oleju - jest masło, wydaje mi się, że od wody (samochód jeździ ostatnio w krótkich trasach, jest niedogrzany na pewno), poziom płynu chłodzącego jest OK. Olej 10w40 Mobil1, wymieniany 3 miesiące temu, poziom oleju OK. jest to zjawisko TYPOWE w silnikach VW. 1. Czy ktoś miał podobny problem? Wszyscy posiadacze aut rodziny VW jeżdżący...
Witam, sprawź czy masz tak zwane masło pod korkiem wlewu oleju. Jak jest to również poprzez rurkę odpowietrzenia dostaje się do gaźnika. Sprubój go przedmuchać otwierając korek wlewu oleju a zatykając powietrze dolotowe do filtra przegazuj, na rozgtzanym silniku. Jak to nie pomorze to szukaj dalej: sonda, czujnik temperatury.
Witam Mam problem ze swoim golfem 3 1.8 bez/gaz , mianowicie brak ogrzewania i wystepuje dosyc czesto ubytek płynu chłodzącego na 2 tygodnie litr płynu Wymieniłem już termostat , nagrzewnice , sprawdziłem pompe wody , odpowietrzałem kilka krotnie bo myslałe że gdzieś stworzył sie korek powietrzny , ale nadal nic tak słabo dmucha ciepłe powietrze przy...
Witam Pkt. 1, 3, 4, 6, 7 - odpada, ponieważ zauważyłbyś wyciekający płyn na zewnątrz. Rozumiem z Twojego opisu, że płyn nie wycieka na zewnątrz - nie zauważyłeś żadnych plam ? 2. Obsadach wtryskiwaczy - to jakaś ściema - może uciekać kompresja, ale nic związane z płynem 5. uszczelniaczu do oleju - nie wiem co masz dokładnie na myśli, ale odpada Jeżeli...
Witam! Zanim wymienisz olej to dokładnie sprawdź czy nie przyczepił się jakiś kamień między misą a obudową. Sprawdź jakie masz ciśnienie oleju.Przy wytopionej panewce ciśnienie na wolnych obrotach może spaść do zera. Gdybyś musiał zdjąć miskę olejową to zaopatrz się w uszczelki, pastę uszczelniającą. Po zdjęciu miski wystarczy poruszać każdy korbowód...
A ja bym nic nie robił tylko jeździł, i co jakiś czas wycierał korek z 'masła' jakie się na nim osadza, po kilku dniach, będzie spokój.
mi sie wydaję że mógł wywiercić dziurę bo być może miał uszkodzony korek przy zbiorniczku i nie uwalniał ciśnienia z układu. Kupię ten korek i zobaczę co będzie. A jeżeli będą węże twarde to pewnie uszczelka pod głowicą. Dzisiaj wyczyściłem z tego "masła" korek oleju, wlew i odme. Efekt tego jak narazie jest zadowalający, jest mniej wydzieliny ale nie...
Ciekaw jestem, czy ma to związek z dymieniem na biało. Z tego co widzę, stację z Carrefoura raz w miesiącu zaopatrują. Jutro zaleję 10L na Shellu i zaleję PB98. Zobaczymy co się stanie. Płyn mi nie znika, nawet grama oleju w nim nie ma. Nie przybywa też. Temperatura silnika w normie, obroty, odpalanie, moc i inne. Olej w silniku czysty, korek bez masła...
To że dymi po tym jak się przyłoży do pieca to sią czasami zdarza jak jest niskiej jakości paliwo albo i też o tym że wtryski leją (ale to będzie także odczówalne przy dynamice jazdy). Ważne by dym nie byłe niebieski !!! bo to już sprowadza powoli samochód do remontu. W Audi 100 2.5TDI gwizd turbiny słychac jak jest zimny silnik i chłodno na polu wtedy...
jak odkręcisz korek wlewu oleju to też jest "masło" jeśli tak to, może to być nie szczelna uszczelka głowicy kopci z rury wydechowej na niebiesko ?
Samochodzik świeżo kupiony, jest kartka, że na oleju zostało jeszcze jakieś 4 tysiące, tylko jak odkręciłem korek to zobaczyłem pod nim masło,
a jak odkręcasz korek od wlewu oleju jest na nim biały osad?... Na korku zbiera się tzw "masło", a nie osad. Dalej prawie masz rację, aczkolwiek nie widzę związku tego zjawiska z odpalaniem
Zauważyłem że problem pojawia się przy minusowych temperaturach, jak było chłodniej samochód musiałem odpalać po nocnym postoju z użyciem gazu nawet kilka dni pod rząd, dzisiaj znowu tylko tym razem nawet nie chciał zaskoczyć przy użyciu pedału gazu, znowu temperatura zeszła poniżej 0 ale przy odpalaniu pokazywało 5 po wyjechaniu z garażu -2, samochód...
Chce sprawdzić sprężanie, bo może być przyczyną niedomykanie zaworów lub uszkodzony, a co jak co mieszankę teraz przestawiłem sobie na ubogą i dalej to samo. Co bardzo mnie irytuje to to że w układzie chłodzenia mam bardzo duże Ciśnienie, węże są bardzo twarde, a gdy odkręcę korek słyszę mocne psssssss. Masła pod korkiem nie mam , ani nie widać żadnych...
jeżeli uszczelka pod głowicą przecieka to sprawdź czy w pod korkiem nie ma masła , jak odkręcisz na ciepłym silniku (odkręcaj powoli żeby się nie oparzyć) korek od zbiorniczka wyrównawczego czy nie ma bąbelków , a jak pogazujesz czy jest więcej bąbelków czy nie ma wcale... sprawdź i napisz
Silnik prawdopodobnie został przegrzany. Przed chwilą jak odpaliłem, to nie chodził na jeden cylinder. Pochodził trochę i zaczął chodzić na wszystkie. Teraz też nie kopci na siwo, tylko na czarno, bardzo kopci. Jak odkręcę korek od oleju, to jest na nim takie jakby masło.
Inwestycja sprawny korek ze sprawnym zaworkiem . Postaw samochód przednią osią 25-30 wyżej niż tylną (nagrzewnica ze względu na sposób montażu)powinna odpowietrzyć się nawet grawitacyjnie.Zagrzej silnik do kilkakrotnego włączenia się wentylatora,wyłącz silnik pozwól ostygnąć (nie ruszając korka),po ostygnięciu uzupełnij ew. brak.Z "cienkiego"przewodu...
Hej. Jakis czas temu kupilem Citroena Xsare Picasso w silnikiem 1.8. Dzisiaj cos mnie ruszylo i sprawdzilem poziom oleju. Niestety po wyjeciu bagnetu zauwazylem maslo na miarce i dodatkowo troche ubylo oleju. Odkrecilem korek a tam zero masla. Plynu w zbiorniczku chlodzacym nic nie ubylo. Na tym oleju mam przejechane 9-10tys km i w sumie czas abym zmienil...
Witam, Chciałbym przedstawić swój problem który ostatnio zauważyłem a mianowicie podczas gdy auto się nagrzewa i osiąga temperaturę roboczą w zbiorniczku od płynu chłodzącego ukazuje mi się piana tak że wypełnia ona wolną przestrzeń. Jak auto ostygnie piana znika i poziom płynu jest na takim samym poziomie. Dodam że spróbowałem odkręcić korek na zagrzanym...
Jezdzilem jezdzilem i plynu zaczelo ubywac wiecej. W tej chwili wyraznie widac iz ilosc oleju w sielniku sie zwiekszyla - na bagnecie to widac, oraz pojawilo sie maslo pod korkiem wlewu oleju. Wczesniej korek byl suchutki. W miedzyczasie znalazlem miejsce ubytku plynu - odpowietrznik na rurze plunu chlodniczego,m ale widocznie to nie bylo jedyne miejsce...
A PŁYNU OD UKŁADU CHŁODZENIA CI CZASEM NIE UBYWA?? A OPIŁKI NIE WZIEŁY SIĘ Z NIKĄD. NIE JESTEM EKSPERTEM ALE JAK NA NIEBIESKO DYMI TO SILNIK SPALA PŁYN CHŁODNICZY PRZEZ NIESZCZELNĄ USZCZELKĘ GŁOWICY. ODKRĘĆ KOREK OD WLEWU I ZOBACZ CZY NIE MASZ MASŁA NA KORKU I CZY NA BAGNECIE NIE PRZYBYŁO OLEJU+ PLYNU Z CHŁODNICY.
No po za tym wyrzucaniem płynu przez zbiorniczek to nic innego niepokojącego się nie dzieje brak masła pod korkiem oleju, brak oleju w płynie. Nic zmienię dzisiaj ten korek i zobaczymy 😉 Dodano po 13 Ok sprawa rozwiązana, wszystkie biegi działały, problem polegał na nieszczelnym korku zbiorniczka wyrównawczego, po zmianie korka na nowy wszystko...
U mnie w polonezie miałem podobnie - olej 15w40 podjechałem do mechanika zeby mi sprawdził czy płyn sie nie dostaje do oleju ale było ok a masełko sie zbierało tylko przez to że silnik był nie dogrzany tzn nie osiągał temperatury pracy bo jeździłem na małych odcinkach. Wsadziłem kartonową przesłonkę na chłodnicę przejechałem się na dłuższą trasę z Kozienic...
Ubywa płynu chłodniczego? Zobacz, czy w zbiorniczku z płynem chłodniczym nie masz oleju, na zimnym silniku odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego i jak będzie bomblować to uszczelka pod głowicą do wymiany, sprawdź czy na korku wlewu oleju masz "masło".
(dodam że wymieniłem olej - pod korkiem wlewu miałem "masło") to oznacza zemulgowany olej , najczesciej przyczyna jest uszczelka pod głowica o ile istnieje równiez ubytek plynu chlodniczego , lub nieszczelny korek oleju (łapie wilgoc z powietrza),wtedy poziom plynu nie ulega zmiane
Niebieski dym to płyn chłodniczy, biały olej a czarny to za dużo ropy. Sprawdź korek od oleju czy nie ma masła i jak płyn chłodniczy. Czy spaliny się do niego nie dostają. Nie no, to już jest przesada, żeby takie "nowinki" na naszym forum wypisywać! Nie wiesz, nie znasz się, więc i się nie wypowiadaj! Dziś nakładam na Twoje konto ostrzeżenie, ale nie...
No ale płynu nie wywala jak korek otworzę... Nie ma masła na bagnecie ani na korku oleju. Poza tym wydaje mi się, że gdyby była uwalona UPG to leciałby biały dym z wydechu a i sam silnik nie pracowałby równo. A tu silniczek jak szwajcar chodzi. Owszem farfoli te kilkanaście sekund ale to tylko tyle. Trochę nie chce mi się profilaktycznie go rozbierać...
Był też taki przypadek.Kobitka uzupełniła niedobór ? płynem do spryskiwaczy-no bo pół zbiornika w passacie Dodano po 8 Ale jak to by był od spryskiwaczy ,to po odkręceniu korka na ciepłym silniku powinien być wyczuwalny zapach w/w płynu.Odkręć korek wlewu oleju i zobacz czy nie ma na nim czegoś podobnego do masła,bagnet też sprawdż.
Witam, pacjent Avensis T25 2005 r. 2.2 D-CAT 177 KM, nalot 261 tys. Problemem jest, że w trakcie jazdy wyrzuca płyn chłodniczy ze zbiorniczka wyrównawczego. Przy normalnej jeździe (V max 120), przejadę ok. 100 km i wskazówka od temperatury zaczyna iść do góry, gdy pojadę mocniej V powyżej 140, to nie zrobię więcej niż 50 km i wskazówka już się podnosi....
Podczas trasy na wakację po ok 300 km zapaliła mi sie kontrolka płynu chłodniczego. dolałem ok 300 ml . Problem ten powraca po dłuższych trasach. Co sprawdziłem : Dywaniki suche poziom oleju ok brak masła pod korkiem zbiorniczek i płyn w nim czysty nie leci przy pompie wody brak jakichkolwiek śladów korek zmieniłem Czy wentylator chłodnicy powinien...
Witam, mam problem z Oplem Astrą G 1.6 8v (X16SZR) 1999 r. benzyna gaz. Ubywa mi ciągle płyn chłodniczy, odkąd go kupiłem (czyli jakiś rok). Dziś po przejechaniu 50 km (30 km w trasie, później gaszenie/odpalanie, jeździłem z punktu A do B i gasiłem) zobaczyłem na korku oleju "białą maź" i trochę tam w oleju dalej. Czy to uszczelka pod głowicą? Auto...
Koledzy, kupilem nowy stary wóz jak w tytule. Po paru tygodniach dostrzegłem niski poziom płynu w zbiorniczku przelewowym chlodnicy. Dolalem do odpowiedniego poziomu, jednak po 3 tyg poziom ponownie sie obniżył do minimum, dolalem ponownie, łącznie 2 dolewki jakieś pół litra. Dostrzegłem ze korek od zbiornika wyrównawczego nie jest oryginalny tylko...
na rozgrzanym silniku wywalalo plyn przez korek , nie wlaczal sie wiatrak i temp silnikia siegała max. Nie ma "masła" pod korkiem ani wilgoci pod dywanikami. Taki objaw daje zacinający się termostat. Ps:kiedyś na rozgrzanym silniku zaświeciła mi sie kontrolka od wtrysków i jechałem na 3 gary wiec moze to byc przyczyna obecnosci benzyny w oleju? Niechybnie...
Witam! W autobusie z silnikiem jak w temacie zaczęło wyrzucać płyn chłodzący przez korek wlewu tego płynu do zbiorniczka, po przejechaniu ok. 150 km ubyło ok 15l płynu. Dolałem płyny i sytuacja wygląda tak, że po nagrzaniu silnika przy obrotach ustawionych na ok. 700 w sposób ciągły leci płyn przez cienką rurkę, która odchodzi od rury podającej płyn...
Odświeżam. Witam użytkowników. Mam/miałem taki problem. Mój Matiz z bardzo małym przebiegiem jak na swój wiek (45 tyś km = 2000 rok prod.), jako auto mojej mamy - wszedł w małe użytkowanie przeze mnie. Miałem wrazenie, że w samochodzie ubywa płynu chłodzącego - oczywiście to mioje subiektywne odczucie. Wszystko działało jak należy, ogrzewanie, spalanie...
Na ciepłym silniku odkręć korek wlewu oleju i zobacz czy nie ma na nim masłowatego nalotu, i tak jak wspomniał mój przemówca sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego.
Sprawdź czy nie masz masła pod korkiem wlewu oleju jak nie masz to poszukaj wycieku na wężach, chłodnicy, i nagrzewnicy, wyciek można poznać po osadzie zabarwionym na kolor płynu chłodniczego. Co do oleju to tak jak kolega napisał, ja obstawiam na pierścienie, chyba że masz wyciek? Korek jest czysty nie mam masla jest czysto - jak powącham korek to...
Dzisiaj jadąc do pracy a jest to ok 8-10 km w mieście pokazywał mi temperatury 113-115 stopni. Przy temperaturze na zewnątrz 13-14 stopni. Czy jest to możliwe żeby tak szybko się nagrzewał? Silnik oczywiście BFQ. Jeżeli chodzi o VAG to w silniku 109,5 lub 111 pokazywał ale strasznie to latało między obiema temperaturami. Na liczniku 113 w tym samym...
Witam, mam okazję kupić w dobrej cenie auto z silnikiem TDI AFN 110km, niestety problem leży gdzieś po stronie mechanicznej. Niestety wiem tylko tyle, że nie odpala. I teraz moje pytanie brzmi co i w jaki sposób mogę sprawdzić w silniku żeby wyeliminować poważne uszkodzenie go typu zerwany pasek rozrządu lub dziura w tłoku albo inne podobne ? wiem że...
Masło maślane, albo nie wiesz do czego służy filtr audio dsp. [url=http://www.cqham.ru/ftp/csnd19.exe]... Chroma Sound. Ściągnij, pobaw się, to rozjaśni nam to nieco umysły i Twoje potrzeby (jakby co w przypadku CB+PC w większości przypadków nie działa nadajnik albo trzeba dać osobny przekaźnik)
Sprawdziłem, VAG pokazał już tylko jeden błąd 16786 zawór EGR nadmierny przepływ, (recyrkulacja spalin) błąd skasowałem, jutro pojadę na próbę, i sprawdzę, może są jakieś nieszczelności, napięcie na pinach i odmę. Zawor EGR raczej do wymiany. Po prostu sie konczy. Odme warto sprawdzic, ba, nawet trzeba. Jest opcja, ze moze byc przytkana. Nie masz masla...
Więc winny okazał się termostat, gotowany ponad godzinę w czajniku nawet nie drgnął, teraz już wiatrak chłodnicy się włącza ale na postoju trzeba było czekać około 30 min. zanim włączył drugi bieg ale ważne że działa a że rzadko to może i dobrze bo znaczy silnik się nie grzeje. Niestety żeby życie miało smaczek itd. zauważyłem że bardzo robi się twardy...
masło korek oleju masło oleju masło silniku
unitra zodiak schemat uniwersalny ładowarka złącze matrycy aspire
kontrolka ducato chrysler pacifica
Honda ZR-V – światła mijania a ruch lewostronny, tryb Travel mode, naklejki, wymiana reflektorów Kontrolka akumulatora, gaśnięcie silnika po rozgrzaniu – alternator, ładowanie, diagnostyka