na slupku po stronie pasazera
W drzwiach kierowcy masz siłownik master bez siłownika ;) czyli samą wkładkę ze stykami, musisz go zastąpić siłownikiem master a alarm może sterować silnikiem tego siłownika (za pośrednictwem przekaźników).
mój matiz posiadał fabryczny centralny zamek ale to mi nie wystarczało, kupiłem radiowy sterownik do centralnego zamka, do drzwi kierowcy założyłem uniwersalny siłownik sterujący i wszystko ok poza jednym szczegółem ze fabryczny siłownik od strony pasażera którego wcale nie ruszałem nie zawsze wciąga bolec, czasami wciągnie do połowy i mozna drzwi otwożyc,...
Ale sterownik masz fabryczny, czy dokładany? Więc teraz centralny jest obsługiwany tylko z kluczyka? Oczywiście, że nie ma problemu, by w tak prostym systemie zastąpić stary sterownik nowym. Jeśli ten stary ma właściwe zasilania i otrzymuje poprawnie sygnały sterujące, to możliwe, że uległ uszkodzeniu, a jego naprawa jest reguły nieopłacalna.
Po co Ci tam rozpiska? Przecież to prostota do zrobienia. Matiz czy spark?
Z tego co piszesz to w twoim aucie zamontowane jest dodatkowe urządzenie- prawdopodobnie alarm lub centralny zamek+odcinka przeciwkradzieżowa (immobiliser jak to określasz). Natomiast jest jeszcze fabryczny immobiliser zamontowany ale nie o nim tu mowa. Teraz musisz znaleźć w aucie gdzie instalator umieścił ową centralkę i sprawdzić czy faktycznie jest...
Rozumiem, ze masz fabryczne piloty do centralnego zamka i chcesz podpiąć alarm bezpilotowy? Uzbrajanie i rozbrajanie weź z wiązki idącej do drzwi (przewody do siłownika w drzwiach). Rozpiskę posiadam do Premacy od 2001r. Na wszelki wypadek podesłałem ci na PW. Co do dźwięku przy uzbrajaniu i rozbrajaniu alarmu to przepisy zabraniają ich stosowania na...
to Prestige APS 150MX http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Czy jest to możliwe, żeby zamontować w nim przynajmniej centralny zamek, elektryczne sterowanie lusterkami i szybami? Ile to pracy, materiałów i jakie są tego mniej więcej koszty? Dziękuję z góry za podpowiedzi. Moim zdaniem jeżeli w samochodzie niema klimatyzacji, to pierwszą potrzebą będzie zamontowanie "elektrycznych szyb", wszystko inne jest mało...
Hej, Od paru dni walczę z centralnym zamkiem oraz z alarmem w Matizie. Centralny zamek dorzucony przeze mnie (nie fabryczny). Problem polega na tym, że pilot od alarmu nie otwiera auta po kliknięciu rozbrojenia, alarm reaguje i rozbraja ale nie otwiera centralnego zamka. Kiedy kliknie się na pilocie na kłódkę auto się zamyka. Według schematu co posiadam...
Mam pytanie dotyczące samochodu Daewoo Matiz. Chciał bym do fabrycznego centralnego zamka założyć sterowanie z pilota. I tu moje pytanie. Jak zbudowany jest ten centralny zamek? Jedni piszą że nie ma on żadnej centralki, inni że jedna jest. A jeśli jest to gdzie jest umieszczony? I jeszcze problem siłownika w drzwiach kierowcy. W kilku tematach znalazłem...
. Ogolnie nie powinnes miec problemow , auto proste . Jesli znasz chociaz podstawy elektryki to dasz rade Jesli masz fabryczny centralny zamek to musisz zamontowac silownik w drzwiach kierowcy
Witam po raz pierwszy dzisiaj istalowalem sterownik centralnego zamka w Matizie autko mialo fabryczny centralny zamek dolozylem silownik slave podlączylem i wszystko bylo by dobrze gdyby nie jakies zwarcie(pali mi bezbiecznik od zamka centralnego oryginalnego) wszystkie drzwi sie zamykaja a otwieraja sie tylko kierowcy (dzieki silownikowi ktory zalozylem)...
Witam. Zakupiłem żonie Kię Picanto 2009 w dieslu bo poprzedni Daewoo Matiz zakończył żywot. W Matizie miałem podłączone światła do jazdy dziennej oraz sam zakładałem centralny zamek. W nowej kijce jest już ale otwierany i zamykany z kluczyka. W Matizie mieliśmy założoną centralkę którą można było obsługiwać telefonem ( nie trzeba szukać kluczyka jest...
Witam, posiadam fabryczny centralny zamek i ostatnio wystąpił następujący problem. Przy zamykaniu "master" daje za krótki impuls do pozostałych siłowników, przez co drzwi się nie zamykają. Przy otwieraniu wszystko jest ok. Który element w "masterze" może być za to odpowiedzialny? Z góry dziękuję.
Te systemy pracują bardzo stabilnie, nedyne mankamenty wynikają najczęściej z zamontowanych czujników dodatkowych, niechlujnego montażu lub grzebaniu w instalacji przez niekompetentne osoby Ten alarm nie jest fabrycznym modułem w aucie więc z koreą nie ma nic wspólnego, Amervox jest od makaronów
sprawdż mozę najpierw bezpieczniki. masz prawdopodobnie typowy układ : alarm steruje siłownikiem w drzwiach kierowcy /i dletego on działa /.a ten steruje dopiero zamkiem fabrycznym.czy zamek jest fabryczny czy nie najlepiej sprawdż oglądając przepusty w tylnych drzwiach
czyli takie rozwiązanie powinno dzialac http://obrazki.elektroda.net/79_12471612... w matizie sa juz fabryczne zabezpieczenia pradowe.
witam ta dioda na panelu to od fabrycznego immo a ta nad kierownica to od alarmu jak nie miga to moooze bezpiecznik wywalilo a bateria w pilocie sprawna
Witam. Jeżeli masz centralny zamek fabryczny, to w drzwiach kierowcy będziesz musiał wstawić siłownik 2-przewodowy i zrobić sterownik na dwóch przekaźnikach i do tego sterownika podpiąć alarm. Jeżeli masz centralny dostawiany to z alarmu musisz się "wpiąć" w przewody brązowy i biały (najczęściej te kolory) wychodzące z drzwi kierowcy. Pozdrwiam.
Raczej takie mycgaverowanie bezpiecznikami od instalacji fabrycznego auta może skończyć sie pożarem, masz dwie centralki podłączone pod jeden bezpiecznik 10A?.
bezpieczniki są dobre. Okazało się że padł mi fabryczny sterownik zamku centralnego Mam pytanie, czy ktoś posiada schemat do niego.
Moje Polo już jej nie ma. Wszystko poszło weg w kosz. Zamontowałem zwykłe siłowniki. Nie mam zamiaru się użerać z tym cudem techniki. Wcześniej myślałem, że się nie da wcisnąć siłownika elektrycznego ale da się. Zamka niestety nie wymienimy rezygnując z pompy bo jest kosztowny i duży, mało miejsca aby dostać się do "wyciora otwierania drzwi". Zrobiłem...
Witam wszystkich. Mam pewien problem z fabrycznym zamkiem centralnym mojego matiza. Otóż nie mogę zamknąć ani otworzyć samochodu żadnym z dwóch pilotów. Samochód da się jedynie zamknąć i otworzyć kluczykiem (wówczas wszystkie drzwi się zamykają i otwierają). Reasumując, zamek centralny działa z kluczyka, a nie działa z pilota. Stąd moje pytanie; dlaczego...
Witam wszystkich!! Mam jedno pytanie dotyczące centralnego zamka. Otóż chcę w swoim audi b3 założyć centralny zamek bo niestety nie mam fabrycznie. Dużo sie na elektrodzie mówi o alarmach a niestety mało o samych zamkach. Chce sam zamek dla wygody gdyż autoalarmy za mniej niż 150 zł to raczej zabawki. Mam takie pytanie jaki centralny zamek polecacie...
Na tych przewodach pojawia się napięcie +12V i -12V przy wciśnięciu odpowiednio otwórz/zamknij. Pilot i sterownik są oryginalne czy dokładane ? Instalacja centralnego zamka w drzwiach oryginalna/dokładana ? Kaseta zamka jest wyposażona w "napęd" ? Jak wygląda instalacja w drzwiach pasażera - może to "Anglik" ? Jeżeli pilot i sterownik są nieoryginalne,...
Jeżeli masz siłowniki tylko Slave,to niewiadomo czy orginalny sterownik jest przystosowany do siłownika Master-Slave.Co do zamontowania siłownika pod poszyciem drzwi to niema problemu,jest tam tyle mniejsca.Ja w swoim miejszym samochodzie Matiz zamontowałem nie fabryczne siłowniki we wszystkich drzwiach bez poważnych problemów.
Tak zdecydowanie potwierdzam wersję WieśkaJ w Matizach jest coś więcej niż tylko przełacznik, mianowicie przełacznik ze sterownikiem(zielono-czarny zabudowany na podstawie zamka drzwi kierowcy) Aby podpiąć zewnetrzne sterowanie dorzuciłem slave'a do podstawy zamka z małym wspornikiem. Radio rządzi slave'em a slave fabrycznym modułem i hula od maja 1999....
mam uniwersalny sterownik centr. zamka bx10 carprotect, ale nie mogę znaleźć fabrycznego modułu centralnego zamka. poszukiwania zakończyły się na odnalezieniu bezpiecznika odcinającego zasilanie, ale modułu ani przekaźnika nie mogę namierzyć no jak mniemam to za mało. Dodano po 1 modół dzięki Waszej pomocy znalazłem teraz już działam. dzieki pozdrawiam
zdaje sobie sprawę że niestety na 100 pln niema co liczyć ;),faktycznie mało precyzji w moim poscie, sorry, więc podaje dodatkowe informacje, samochód posiada fabryczny centralny zamek + elektryczne przednie szyby, hmm moje oczekiwania co do alarmu, cos z zabezpieczeniem antyporwaniowym, czujnik ruchu może czujnik wstrząsu , syrena z wł. zasilaniem,...
może masz zamontowany silnik o większym napięciu,akumulator normalnie ma 12V,po załączeniu zapłonu napięcie wzrasta do 14,3V Że niby siłowniki na 24V? To by w ogóle nie chciały działać. Raczej wina ich jakości i/lub sposobu montażu. Chociaż w Renault 19 miałem tak z fabrycznym centralnym że jak akumulator słaby to siłowniki tylko zabrzęczały a rozrusznik...
Witam. Ostatnio skroili mi radyjko w aucie i to bez panela. A że alarmu nie mam to było im łatwiej. Teraz zamierzam wstawić alarm (jak zwykle Polak mądry po szkodzie :) ) w związku z tym zwracam się z prośbą o polecenie mi jakiegoś alarmu. Ma on być, jak w temacie, do Seicento rocznik 2001 model fun z fabrycznym immobilajzerem. Na początek chcę sam...
potrzebuje schematu modułu centralnego zamka ponieważ chciał bym sobie wydłużyć czas impulsu podawanego na siłowniki, ponieważ w moim matizie mam w przodnich drzwiach założone uniwersalne siłowniki a z tyłu orginalne z fabrycznego centralnego zamka, problem w tym ze siłowniki z tyłu (te orginalne) nie zawsze zamykają natomiast zawsze otwierają podczas...
Witam, mało alarmów zakładam i chciałem już pogonić gościa ale się uparł. Szukam najlepszego alarmu bezpilotowego do traffica. Co polecacie? Może jest coś na CAN'ie? Nie mam do tego cuda techniki żadnych schematów :/. Ma chyba uwalony zamek kierowcy bo nie zamyka i nie otwiera centralnego z kluczyka. Wszystko działa tylko z pilota fabrycznego.
Witam , przeszukałem to forum jak i inne i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na moje pytanie, a mianowicie potrzebuje wyłączyć funkcję fabryczną centralnego zamka Automatyczne zamykanie drzwi po przekroczeniu prędkości rzędu kilku km/h (nie wiem ile dokładnie ale to mało istotne). Próbowałem sposobu opisanego na którymś forum po włączeniu zapłonu...
Witam. Posiadam Xsarę II 1.6 (3d) rocznik 2002. Czy możecie mi zasugerować jaki alarm byłby odpowiedni do tego samochodu. Chcę przeznaczyć około 600-700 zł. Żeby był np. takiej klasy jak ma znajomy w Fordzie - Challenger NT z Odisem. Xsara ma fabryczny centralny zamek i tzw. multiplex co może być problemem? W zakładach instalujących alarmy maja różne...
Witam jestem w posiadaniu Golfa III z 94 roku 1.8 90kM, Alarm i centralny zamek z kluczyka bez pilota fabryczny. Problem brzmi nast.: gdy przekręcam kluczyk w stacyjce to nie palą się wszystkie lampki- akumulator, olej i tym podobne na desce rozdzielczej i nie da się go odpalić, tylko kręcić rozrusznikiem, bez odpalenia samochodu. Po mniej więcej minucie...
W I10 jest bardzo mało miejsca pomiędzy kasetą zamka a szybą i potrzebne są cienkie siłowniki. Kaseta zamka jest zabudowana i sterowana linkami. Takich standardowych od zamków uniwersalnych nie można upchać. Potrzebne są siłowniki takie jak w zestawie pod tym linkiem http://foxalarm.pl/index.php?option=com_... Trzeba...
Jeśli jest zamek fabryczny to proponuję najpierw sprawdzić bezpiecznik w skrzynce bezpieczników, później ewentualnie dostać się do sterownika, który powinien się znajdować w dolnej części prawego przedniego słupka (tak jest w innych oplach: astra, vectra, omega). Przewody mogą się ukruszyć, ale w tym przypadku mało prawdopodobne.
witam. Moze ktos mi pomoże zlokalizować w golfie III, w ktorym centralny zamek jest zainstalowany fabrycznie, gdzie znajduje sie centralka i czy da sie pod nia podpiac bezpośrednio alarm czy bedzie potrzebny sterownik. pozdrawiam W którym miejscu-tył prawa strona nadkole.Sterownik -tak.Z lewych przednich drzwi /z wiązki /pobrać sygnały do otw.(-) i...
Niestety ale tanie siłowniki do zamków centralnych nie gwarantują żadnego bezpieczeństwa. Należałoby zastosować oddzielne krańcówki do wykrywania ich pozycji ale ich awaryjność jest dość duża w/g mnie w stosunku do fabrycznych oryginałów. Poza tym jak rozwiązać awaryjne otwieranie gdy się zatnie? To może być problemem gdy zostanie autor w środku i...
witam mam fabryczny alarm w golfie III tdi z 94r, zaczołem grzebać przy alarmie chcąc dodać inną centralę która pozwoliła by otwierać auto z pilota, gdyż orginalnie nie było takiej możliwości no i zaczołem majstrować przy wtyczce zamka pnaumatycznego tj. tej z trzema kabelkami które sterują zamkiem próbując podłączyć pod nie centralkę na pilot. no i...
Mało precyzyjnie opisałeś to zamykanie drzwi przed odpaleniem. Normalnie jest tak, że jak otworzysz auto z pilota i w ciągu bodajże pół minuty nie otworzysz drzwi, to auto się samo zamknie. Jeśli jednak otworzysz w tym czasie drzwi, to auto nie powinno się już samo zamknąć. Nie wiem, jak jest fabrycznie, ale u mnie np. otwarcie drzwi kierowcy w ciągu...
do: sdzyx rozdzielenie od alarmu ma swoje dobre strony - można stosować takie elementy jak komu pasują i jak coś trzeba będzie wymontować to inne elementy zostaną. Aktualnie pracuję nad alarmem bo mój stary(fabryczny) ma trochę mało funkcji. Oprócz włączania i wyłączania chciałem dodać prostą blokadę, sterowanie otwieraniem bagażnika, ustawiane ciche...
Witam, od jakiegoś czasu nie działa mi pilot do zamka centralnego w mazdzie 626 GW(DiTD 1999r - przedlitowa). Zimą stało się to dużo bardziej uciążliwe. Tak więc czas coś z tym zrobić. Przeglądając allegro zauważyłem , że jest mało części zamiennych (instalacja fabryczna firmy Naldec, pilot wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/4264307800_1...
Tak właśnie myślałem że te 7,5A mogłoby być mało :/ . W zasadzie nie wiem czemu w takim kształcie miałoby to nie działać, ale wolę dopytać :) ... Z immo jest taki problem że one są fabryczne i złodziej zawsze wie jak do nich podejść. I nie mam babola. Wiem że pompa paliwa musiałaby mieć napięcie w momencie naciskania guzika, dlatego ja mówię o OSOBNEJ...
O jakim zastanym zawieszeniu mówicie? Mam praktycznie od nowości peugeota 406 2.1 TD rocznik 1997 (kupiony po 6 miesiącach od zarejestrowania w Faszystowie z uszkodzoną klapą tylną po stłuczce i przebiegiem 47 000 km). Sam go przywiozłem i zrobiłem, od tej pory u mnie nakręcił sto kilka tysięcy (przebieg ogólny ok. 150 000). Za cały czas w silniku wymiana...
W pewnym momencie zaczęły się problemy z centralnym zamkiem , nie zawsze chciał otworzyć auto- nasilało się , aż zdechło. Jestem mocno zalatany więc podjechałem do auto chipa we wrocku i wyłączyli mi fabryczny alarm, odcieli syrene alarmu dodatkowego. nie mieli czasu na diagnozowanie zresztą nie jest to najtańszy warsztat :) . Po tym auto dało się otwierać...
Rozebrałem dzisiaj pół samochodu i dalej nic. Od strony pasażera z przodu jest tylko komputer pokładowy, za półką też nic nie ma. Pod kierownicą solidnie teraz rozebrałem. Przewody od centralki zamka centralnego o takiego http://obrazki.elektroda.net/84_12419018... żółty pin 1 i niebiesko-biały pin 7 to sterowanie od alarmu do centralnego odpowiednio...
Witam! Na święta zakupiłem dla młodszego brata do jego fiesty MK4 no i kurde teraz mam bo montaż centralnego pozostawiono mi.... no bo skoro już przy centralnym raz się grzebałem (montaż siłownika bo poprzedni się zepsuł) to pewno drugi raz zakładając wszystko od początku będzie lajcik... znalazłem sposób aby zamontować siłownik w zamku tak aby nie...
To, że z takim wyposażeniem został kupiony w salonie, nie znaczy że to fabryczne wyposażenie. Ale to mało istotne. Sama procedura uruchamiania i dezaktywowania alarmu, jaką opisałeś, jest dla mnie trochę dziwaczna. Auto zamykać trzeba z kluczyka, otwierać z pilota i dodatkowo dezaktywować kolejnym przyciśnięciem... Sprawa jest dość prosta - do przejrzenia...
Nie kupiłem niestety bo myślałem że się obejdzie bez tego. Nie wiem w ogóle jak to wygląda i gdzie się znajduje w Vito, w innych samochodach się orientuje. Zakładałem fabryczny zamek od Vito 108 w638 i denerwowało mnie bo często zamykał na 2 razy(pewnie mikro wyłącznik karańcowy któregoś zamka uległ awarii). Wszystkie siłowniki są siłownikami sterującymi....
Witam niedawno kupiłem honde Civic z 2001r., wszytko jest w porządku tylko nie działa wgl centralny zamek ani z fabrycznego pilota który po naciśnięciu przycisku oprócz diody na pilocie nic się nie dzieje w samochodzie ani gdy normalnie otwieram bądź zamykam kluczykiem drzwi nic się nie dzieje. Poprzedni właściciel który nawet nie użytkował tego samochodu...
Witam, Samochodzik: Mazda 6 2.0 DIESEL 2002r. 121KM (89kW) Hatchback Mam pytanie odnośnie poboru prądu jaki jest w tych M6, w mojej M6 po wyłączeniu wszystkiego i zamknięciu samochodu wychodzi 50mA, składa się na to: pamięć radia, komputera, zegarka, migająca dioda na desce i sterownik od centralnego zamka który rozsyła fale do pilota. Wydaję mi się...
) Czy wilgoć, tzn deszcze, kałuże itp mogły coś namieszać w okablowaniu, wiązkach instalacji? Mogły i to bardzo. Wadą fabryczną fabii była gnijąca wiązka w okolicy podszybia z powodu wody zbierającej się pod folią owijającą wiązkę. Serwis w czasie przeglądów gwarancyjnych częściowo usuwał folię aby wiązka mogła szybciej wysychać. Jeżdżę taką fabką...
Przeglądałem, zamek a raczej bębenek jest jeden w drzwiach kierowcy jak i w całym samochodzie. Przy czym nie ma z tych drzwi sterowania i siłownik jest typu slave dwuprzewodowy. Więc nie wiem jak to ma działać, dla mnie jest to dziwne. Mało tego w aucie nie ma nawet dzwigni do otwierania klapy bagażnika, jak zamknął mi się raz z centralnego to otwierałem...
witajcie mam Range rovera i mam w nim częsty problem :cry: immo czasami łapie błędy i często uzbraja mu sie fabryczny alarm co rozładowuje baterie na 0 komputer silnika to TDS taki sam jak w e34 /omega b z tego co wiem jest to do ominięcia pomimo zablokowania komputera pokładowego poprzez immo wszystko działa jedynie odcina zasilanie na komputer silnika...
a moze cos konkretnego? mazda mx3 = brak fabrycznego siłownika w drzwiach kierowcy, więc typ samochodu ma znaczenie, sam musisz zacząć pisać konkretnie od razu w pierwszym pytaniu a nie dyskutować czy typ samochodu ma znaczenie, czy też nie. Dodano po 5 Trzeba zrobić tak jak napisał mr-perch, w mazdach jeżeli centralki nie ma w pobliżu kolumny kierowniczej,...
Możesz opisać dokładniej te siłowniki? Trochę mało tych przewodów dla master`a jak i za dużo dla slave`a Podstawowe pytanie to czy jest tam fabryczny centralny zamek bo od tego zależy jak będą podpięte przewody od przekaźników. W Proximie te przewody są źle opisane. Nie chodzi tu o to że te przewody są do otwierania tylko że ten przekaźnik działa wtedy...
Witam, dostałem samochód od rodziców, także darowanemu koniowi się w zęby nie zagląda i przyjmuje to co jest. Samochód jest sprowadzony, wydaje mi się że centralny zamek jest zamontowany fabrycznie. Sęk w tym że centralny zamek wariuje. Podaje dane zczytane przez kolegę przez kabel: 9 Faults Found: 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 53-10...
Immo fabrycznie było na 100% (chyba, że ktoś usunął fabryczne zabezpieczenie - tzw. ImmoOff). Chyba tak będzie bo nawet na środku w okolicy radia jest czerwona diodka (mrugająca) a obok napis SECURITY :D Jak drogi może być taki kluczyk? Tzn ile powinien wziąć spec, żebym później nie czuł się okradziony? Zacząłbym od docięcia nowego kluczyka, wtedy...
Post piszę ku przestrodze przed zakupem tej rozlutownicy, a jednocześnie jako poradnik, jak z badziewia zrobić sensowne narzędzie. Zamarzyła mi się rozlutownica. Najpierw miałem ją robić sam na bazie fabrycznego pistoletu, temat jednak z braku czasu wciąż odkładałem, w końcu stwierdziłem, że co tam, stać mnie, kupię sobie fabryczną. Wybór padł na ZD-8915...
To może ja zapytam Ponieważ mam Matiza z fabrycznym centralnym zamkiem i chcę domontować sterownik z pilotem oraz oczywiście siłownik żeby mi to otwierał i zamykał. W matizie tak jak w tico przy centralnym jest tylko wyłącznik który podczas przekręcania kluczyka w drzwiach daje sygnał do zamknięcia reszty drzwi. Mam taki oto sterownik centralnego zamka...
A co jeżeli niektóre pompy np. w mercedesie są gaszone podciśnieniem z kolektora dolotowego ?. Jak zablokować ?. Możesz kolego zastosować specjalny zawór podciśnieniowy(jest dostępny w sklepach z autoalarmami koszt ok.100zł).Tylko że to rozwiązanie jest dość popularne i ktoś kto zna Mercedesiki jak własną kieszeń-to poradzi sobie z tym w kilka sek....
Biorąc pod uwagę fakt, iż od marca mają wejść nowe przepisy dotyczące odliczania VAT od zakupu i eksploatacji osobówek w firmie, rozpocząłem projekt "WYMIANA POCZCIWEGO SEICENTO VAN'a"... Poszukiwany: AUTO w klasie A - typowy "maluch" WYMAGANIA: zwrotność, małe gabaryty, niska awaryjność, wspomaganie, klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby, centralny...
Witam. Nie tworze nowego tematu tylko sie tu podepnę. Znajomy zakupił Matiza z fabrycznym centralnym zamkiem.Pytanie brzmi.W którym miejscu w tym aucie znajduje sie moduł sterowania centralnym zamykaniem? Z góry dzieki za odpowiedź.
Masz dosyć wygórowane wymagania, ale tragedii nie ma. Nie wypowiem się co do Hondy jakiejkolwiek, bo jechałem raz starym Civikiem i raz nowszym Accordem jako pasażer. Nic specjalnego ani w jednym ani w drugim. Astra 2 będzie w tym budżecie w miarę dobrym stanie, z tym że jest to auto przeciętne. Na 407 w tej kwocie bym nie liczył - to musiałaby być...
Witam, Mam matiza joy z fabrycznym centralnym ale tylko na kluczyk. Postanowiłem po przeczytaniu forum dokupić sterownik i siłownik slave do drzwi kierowcy. Sterownik ma za zadanie zamknąc drzwi od kierowcy a fabryczny centralny resztę. Mam klopot w połapaniu sie w schemacie podłączenia i o to chciałem Was prosić żebyście mi to wyjaśnili, napisali który...
matiz zamek centralny matiz centralny zamek alarm centralny zamek matiz
podłączyć telewizor philips router yamaha filtr paliwo zmywarka dłużej zmywa
polonez chłodnica delete override
Wymiana lamp halogenowych na ksenonowe w Toyocie Avensis Błąd P17F0 w Nissan Qashqai J11 - powaga usterki