Z tego co piszesz to w twoim aucie zamontowane jest dodatkowe urządzenie- prawdopodobnie alarm lub centralny zamek+odcinka przeciwkradzieżowa (immobiliser jak to określasz). Natomiast jest jeszcze fabryczny immobiliser zamontowany ale nie o nim tu mowa. Teraz musisz znaleźć w aucie gdzie instalator umieścił ową centralkę i sprawdzić czy faktycznie jest...
mój matiz posiadał fabryczny centralny zamek ale to mi nie wystarczało, kupiłem radiowy sterownik do centralnego zamka, do drzwi kierowcy założyłem uniwersalny siłownik sterujący i wszystko ok poza jednym szczegółem ze fabryczny siłownik od strony pasażera którego wcale nie ruszałem nie zawsze wciąga bolec, czasami wciągnie do połowy i mozna drzwi otwożyc,...
Witam, posiadam fabryczny centralny zamek i ostatnio wystąpił następujący problem. Przy zamykaniu "master" daje za krótki impuls do pozostałych siłowników, przez co drzwi się nie zamykają. Przy otwieraniu wszystko jest ok. Który element w "masterze" może być za to odpowiedzialny? Z góry dziękuję.
Hmmm właśnie nie wiem czy to jest fabryczny czy nie to jest matiz w wersji life. Ten sterownik co teraz jest, jest trochę dłuższy i węższy niż ten na zdjęciu. Tak teraz jest tylko z kluczyka pilot jest ale bez baterii więc nie wiem czy na pilota działa. Czyli np. podpinam aby ten sterownik do tej kostki co tam jest i już mogę się cieszyć centralnym...
Można jeszcze inaczej . Zakładałeś tylko centralny zamek czyli sterownik +siłowniki.W sterowniku centralnego zamka (schemat zamieściłeś )jest wtyczka a w tej wtyczce dwa przewody zielony i niebieski -zamień je miejscami i też będzie dobrze.
W drzwiach kierowcy masz siłownik master bez siłownika ;) czyli samą wkładkę ze stykami, musisz go zastąpić siłownikiem master a alarm może sterować silnikiem tego siłownika (za pośrednictwem przekaźników).
sprawdż mozę najpierw bezpieczniki. masz prawdopodobnie typowy układ : alarm steruje siłownikiem w drzwiach kierowcy /i dletego on działa /.a ten steruje dopiero zamkiem fabrycznym.czy zamek jest fabryczny czy nie najlepiej sprawdż oglądając przepusty w tylnych drzwiach
Witam po raz pierwszy dzisiaj istalowalem sterownik centralnego zamka w Matizie autko mialo fabryczny centralny zamek dolozylem silownik slave podlączylem i wszystko bylo by dobrze gdyby nie jakies zwarcie(pali mi bezbiecznik od zamka centralnego oryginalnego) wszystkie drzwi sie zamykaja a otwieraja sie tylko kierowcy (dzieki silownikowi ktory zalozylem)...
Hej, Od paru dni walczę z centralnym zamkiem oraz z alarmem w Matizie. Centralny zamek dorzucony przeze mnie (nie fabryczny). Problem polega na tym, że pilot od alarmu nie otwiera auta po kliknięciu rozbrojenia, alarm reaguje i rozbraja ale nie otwiera centralnego zamka. Kiedy kliknie się na pilocie na kłódkę auto się zamyka. Według schematu co posiadam...
Witam. Zakupiłem żonie Kię Picanto 2009 w dieslu bo poprzedni Daewoo Matiz zakończył żywot. W Matizie miałem podłączone światła do jazdy dziennej oraz sam zakładałem centralny zamek. W nowej kijce jest już ale otwierany i zamykany z kluczyka. W Matizie mieliśmy założoną centralkę którą można było obsługiwać telefonem ( nie trzeba szukać kluczyka jest...
Witam wszystkich. Mam pewien problem z fabrycznym zamkiem centralnym mojego matiza. Otóż nie mogę zamknąć ani otworzyć samochodu żadnym z dwóch pilotów. Samochód da się jedynie zamknąć i otworzyć kluczykiem (wówczas wszystkie drzwi się zamykają i otwierają). Reasumując, zamek centralny działa z kluczyka, a nie działa z pilota. Stąd moje pytanie; dlaczego...
. Ogolnie nie powinnes miec problemow , auto proste . Jesli znasz chociaz podstawy elektryki to dasz rade Jesli masz fabryczny centralny zamek to musisz zamontowac silownik w drzwiach kierowcy
Witam. Jeżeli masz centralny zamek fabryczny, to w drzwiach kierowcy będziesz musiał wstawić siłownik 2-przewodowy i zrobić sterownik na dwóch przekaźnikach i do tego sterownika podpiąć alarm. Jeżeli masz centralny dostawiany to z alarmu musisz się "wpiąć" w przewody brązowy i biały (najczęściej te kolory) wychodzące z drzwi kierowcy. Pozdrwiam.
Witam. Nie tworze nowego tematu tylko sie tu podepnę. Znajomy zakupił Matiza z fabrycznym centralnym zamkiem.Pytanie brzmi.W którym miejscu w tym aucie znajduje sie moduł sterowania centralnym zamykaniem? Z góry dzieki za odpowiedź.
witam ta dioda na panelu to od fabrycznego immo a ta nad kierownica to od alarmu jak nie miga to moooze bezpiecznik wywalilo a bateria w pilocie sprawna
Witam Chciałbym ożywić temat. Pierwsze pyt to na którym słupku jest ta centralka zamka? (środkowym?) Posiadam centralny sterowany alarmem i ostatnio występuje następujący problem: przy otwieraniu zawsze działają wszystkie drzwi, natomiast czasami przy zamykaniu zamkną się tylko drzwi kierowcy, w pozostałych bolce drgną ale sie nie zamykaja.
Mam pytanie dotyczące samochodu Daewoo Matiz. Chciał bym do fabrycznego centralnego zamka założyć sterowanie z pilota. I tu moje pytanie. Jak zbudowany jest ten centralny zamek? Jedni piszą że nie ma on żadnej centralki, inni że jedna jest. A jeśli jest to gdzie jest umieszczony? I jeszcze problem siłownika w drzwiach kierowcy. W kilku tematach znalazłem...
To może ja zapytam Ponieważ mam Matiza z fabrycznym centralnym zamkiem i chcę domontować sterownik z pilotem oraz oczywiście siłownik żeby mi to otwierał i zamykał. W matizie tak jak w tico przy centralnym jest tylko wyłącznik który podczas przekręcania kluczyka w drzwiach daje sygnał do zamknięcia reszty drzwi. Mam taki oto sterownik centralnego zamka...
Te systemy pracują bardzo stabilnie, nedyne mankamenty wynikają najczęściej z zamontowanych czujników dodatkowych, niechlujnego montażu lub grzebaniu w instalacji przez niekompetentne osoby Ten alarm nie jest fabrycznym modułem w aucie więc z koreą nie ma nic wspólnego, Amervox jest od makaronów
bezpieczniki są dobre. Okazało się że padł mi fabryczny sterownik zamku centralnego Mam pytanie, czy ktoś posiada schemat do niego.
potrzebuje schematu modułu centralnego zamka ponieważ chciał bym sobie wydłużyć czas impulsu podawanego na siłowniki, ponieważ w moim matizie mam w przodnich drzwiach założone uniwersalne siłowniki a z tyłu orginalne z fabrycznego centralnego zamka, problem w tym ze siłowniki z tyłu (te orginalne) nie zawsze zamykają natomiast zawsze otwierają podczas...
Raczej takie mycgaverowanie bezpiecznikami od instalacji fabrycznego auta może skończyć sie pożarem, masz dwie centralki podłączone pod jeden bezpiecznik 10A?.
Po co Ci tam rozpiska? Przecież to prostota do zrobienia. Matiz czy spark?
czyli takie rozwiązanie powinno dzialac http://obrazki.elektroda.net/79_12471612... w matizie sa juz fabryczne zabezpieczenia pradowe.
Tak zdecydowanie potwierdzam wersję WieśkaJ w Matizach jest coś więcej niż tylko przełacznik, mianowicie przełacznik ze sterownikiem(zielono-czarny zabudowany na podstawie zamka drzwi kierowcy) Aby podpiąć zewnetrzne sterowanie dorzuciłem slave'a do podstawy zamka z małym wspornikiem. Radio rządzi slave'em a slave fabrycznym modułem i hula od maja 1999....
Jeżeli masz siłowniki tylko Slave,to niewiadomo czy orginalny sterownik jest przystosowany do siłownika Master-Slave.Co do zamontowania siłownika pod poszyciem drzwi to niema problemu,jest tam tyle mniejsca.Ja w swoim miejszym samochodzie Matiz zamontowałem nie fabryczne siłowniki we wszystkich drzwiach bez poważnych problemów.
Witam, Mam matiza joy z fabrycznym centralnym ale tylko na kluczyk. Postanowiłem po przeczytaniu forum dokupić sterownik i siłownik slave do drzwi kierowcy. Sterownik ma za zadanie zamknąc drzwi od kierowcy a fabryczny centralny resztę. Mam klopot w połapaniu sie w schemacie podłączenia i o to chciałem Was prosić żebyście mi to wyjaśnili, napisali który...
matiz zamek centralny matiz centralny zamek alarm centralny zamek matiz
pikanie radia citroen naprawa szarpaka pixma service manual
bateria macallister bitner opinie
Sterownik do pralki Ariston AVL 109 – gdzie kupić, jakie numery, programowanie, zamienniki Mini F60 2023 po wypadku kręci, nie odpala – diagnostyka, crash data, piro-bezpieczniki