Sądząc po tytule nie. Jeżeli to "cyk" dobiega z pod maski samochodu, to najprawdopodobniej rozrusznik do roboty.
Samochód już jakiś czas temu odebrałem od mechanika okazało się że była wydmuchana uszczelka pomiędzy dwoma tłokami po za tym był wymieniony kolektor powietrza, uszczelka pod nim, była planowana głowica, płyn w chłodnicy wymieniony coś tam gazownik musiał nawiercac i łącznie za naprawę wyszło mnie 850 zł
Musisz zsynchronizować zacznij od oryginalnego modułu,ACC przy rozruchu nie zanika?
Ciśnienie paliwa ? wałek się kręci ?
Ale co kręci i nie odpala czy nie kręci i nie odpala.
swiece wymieniłem na nowe iskra jest cały czas podczas kręcenia przy odpalaniu z gazem tak jakby go dusi delikatnie puszcza chmurke
Tak dokładnie.Np. W Matiz cały czas pokazuje nawet po wyjęciu kluczyka.
Przynajmniej wzrokowo , ale najlepiej odkręcić i zobaczyć czy nie zaśniedziało.
zobacz,czy po włożeniu kluczyka zgasła dioda od immo,często zdarza sie ,że nie używany kluczyk się rozreguluje i wtedy trzeba do serwisu a oni za pomoca skanu zakodują kody z działajacego kluczyka
Akumulator nie wilgoć tak.
aparat zapłonowy jeśli palec rozdzielacz się kręci.
ale też mi się wydaje że gdyby to było powietrze w układzie paliwowym to chociaż by łapał i próbował zapalić a on nic tak jak by na pusto kręcił
A rozrusznik chociaż kręci??
Witam. U mnie pojawia się iskra tylko raz na początku kręcenia? Ktoś coś doradzi? 🤔
Tak Objaw jest taki jakby ta koronka się rozmagnesowała . Niema tego jak namagnesować Już kombinowałem żeby przez gniazdo od czujnika tam włożyć np magnes neodymowy i bez świec kręcić rozrusznikiem ale tam jest bardzo mało miejsca
a jesli to nie jest to ?????? co dalej gdzie szukać??????
Witam, co prawda nie jest to Audi, tylko Daewoo Matiz, ale mam taki problem z odpalaniem na benzynie. Gdy włożę kluczyk do stacyjki i kręcę od razu, to auto odpala, ale jeżeli poczekam, aż pompka się wyłączy, to kręci i nie odpala. Pompka nie puszcza, zawór zwrotny nie puszcza, nie mam pojęcia, co się mogło wydarzyć. Wcześniej tego problemu nie było.
Witam, mam problem z Matizem, mianowicie pompa paliwa po przekręceniu zapłonu działa chwilę, a podczas kręcenia silnikiem nie odpala. Ktoś wie, co to może być?
daewoo matiz nie odpala po wymianie wałka rozrządu .Silnik kręci normalnie pompa podaje paliwo iskra jest podmieniłem aparat zapłonowy ale bez zmian kompresja w silniku jest wgranicy11(bar)
Jaka jest wasza diagnoza ? Tak mi się stało 3 razy że jak brakło paliwa to musiałem odpalać 4-5 godzin aż padał akumulator bo mam uszkodzoną kontrolkę rezerwy paliwa ale teraz już nic nie daje odpalanie rozrusznik kręci wszystko ok a nie odpala nalałem 10 litrów paliwa i nic
Iskra jest? Nie sprawdzałeś. Pompa paliwa się włącza? To samo. Wtryskiwacze działają? A czort to wie. Rozrząd się kręci, silnik spręza? Na forum zgadną.
jak dla mnie to masz słaby akumulator sprawdź to sobie jeszcze raz dopiero ja na 1000% wykluczysz aku, to może być przyczyna w rozruszniku nawet na filmiku słychać że zaczyna kręcić a potem ma za mało prądu i zaczyna wyrzucać bendix
Dzień dobry , parownik zregenerowałem , wymieniłem aparat zapłonowy i niestety problem odpalania rano dalej pozostał dalej trzeba długo kręcić żeby odpalił jak odpali to potem odpala przez cały dzień macie jeszcze jakieś pomysły ? bo moje się wyczzerpały :)
Po 1 kręcisz a 2 osoba sprawdza iskrę, jeśli jest wstrzykujesz plaka do kolektora ssącego jeśli zaskoczy to nie podaje benzyny.
1 bar to mało na pompie tandem.
Hmm...? różnica czasu ? Może po prostu zapowietrzył się układ paliwowy i były kłopoty z rozruchem . Po kilku krotnym kręceniu odpowietrzył się i odpalił .
Podczas kręcenia silnikiem sprawdz cisnienie na listwie ,jezeli pokazuje ci ze widzi obroty wału i wałka to nie wymieniaj .Z plaka też nie odpala. Za mało danych podałeś jaki silnik 8 zaworowy czy 16 ,no i jakie masz oznaczenie silnika.
Może mieć wypalone styczniki na automacie i po przykręceniu nie zwierają, miałem tak w aucie. Albo szczotki się kończą i bez obciążenia kręci, a z obciążeniem silnik dostaje zbyt mało prądu na rotor i nie zakręci.
Co zrobić gdy mój Matiz nie odpala ? Nowy akumulator, wczoraj normalnie przyjechałem z pracy, a dziś rano nawet nie kręci.. Co mogło się stać?
Mało,jak odpalisz na włączonych światłach to ile ładuje? Powinno być ponad 14.20. Sprawdź jeszcze ile jest na akumulatorze w momencie kręcenia rozrusznikiem.
A4 b5 96+ gaz +cewka to prawdopodobnie 1.6 benzyna - zgaduję - ale za mało informacji aby pomóc. Sprawdzenie iskry w tym przypadku mocno wskazane. Prawie miesiąc nic nie robiłeś z samochodem?
Kompresja 7-8 bar. Na początek z tym zrób porządek. Dużo za mało.
http://daewooforum.pl/temat2869.html tu coś pokaże ? Kupę rzeczy sprawdziłeś... sprawdź też czy jest iskra i czy dociera paliwo do listwy wtryskowej, czy pompa paliwa działa, słychać ją ? Kontrolka immobilizera gaśnie ? Przez wlewu oleju zobacz czy kręci się wałek rozrządu, lub palec w kopułce.
Witam, Opel Vectra C 1.9 CDTI 150km, podczas jazdy zgasł i nie odpalił, wcześniej ciężko odpalał. Brak kodów usterek, na plaka nie odpala, rozrząd sprawdzony, ciśnienie paliwa przy rozruchu pokrywa się z zadanym, rozrząd sprawdzony na blokady (widzi obroty wału i wałka), uchylony był EGR (zaślepiony), odkręcony wydech, w aucie jest dpf off, podczas...
To znaczy że obraca wałem korbowym i silnikiem kręci❓ Sory że tak dopytuje ale piszesz mało jednoznacznie. W końcu nie wiem czy chodzi sam rozrusznik czy kręci silnikiem i nie odpala❓
Ciśnienie w trakcie kręcenia ok 80 Czego bar? To trochu mało.
Zbyt mało informacji. np. nie napisałeś czy rozrusznik kręci prawidłowo ,tzn równomiernie czy się "jąka". częsta przyczyna "takiego" zachowania.Słabe kable WN .Ostatnio miałem taki przypadek auto /Matiz/odpalało co n-ty raz.przyczyną była uszkodzona cela akumulatora /po potrząśnięciu aku zachowywał się normalnie ,po trasie potrafił paść/
Sprawdź w nocy w ciemności czy gdzieś iskierki nie biegają po przewodach. W deszczu jak nie chce zapalić można wilgotna ręką po przewodach podotykać , ale jest potrzebny ktoś do pomocy żeby kręcił rozrusznikiem. Upływ prądu łatwo będzie wtedy zlokalizować po głośnych przekleństwach....
Miałem kiedyś taki przypadek, winowajcą był brak masy na ECU, tylko nie pamietam czy rozrusznik kręcił czy nie, połączenie jest z tyłu silnika po prawej stronie, oczko przykręcone do łapy poduszki.
Np. brak paliwa. Ciężko coś określić - za mało danych.
Trochę mało danych, nie chce już zapalić tzn? Kręci nie odpala? Nie kręci? świecą się kontrolki? Paliwa jest wystarczająca ilość? Cewki, świece w jakim stanie? Jest jakiś błąd w sterowniku? Był podpinany pod komputer? Można spróbować rozruch na popych albo hol itp.
2 dni mu mało? Masę sprawdź
witam czerwona dioda miga w 2 pierwszych pozycjach w 3 świeci ciągle Dodano po 2 w momencie kręcenia rozrusznikiem światło ciągłe nie gaśnie
" i 320 ale moduł nóweczka ( ten w aparacie ) Zaczynam już głupieć przez ten wóz" Sam sobie odpowiedzaiłeś na pytanie. Ale po koleji: to że masz nowy moduł nie znaczy że jest OK. Ja w tamtym roku wymieniałem w ASO cały aparat zapłonowy 4 razy w przeciagu /żebym nie skłamał/ tygodnia. Wszystkie były nówki DAC. Pochodził 1 dzień , gdzieś się pojechało...
Kup z3staw rozruchowy. Sam komputer to za mało.
Silnik kręci normalnie? Jakieś kontrolki na desce przypadkiem nie gasną jak powinny? Alarm jakiś jest lub inna blokada?
A jak miałeś ustawiony miernik na jaką wartość pomiaru bo za mało pokazał.
Zaślepki można wydłubać ,przebić lekko na dole a potem zakleić tymczasowo. Tłok w górze wałki poziomo. Nie musisz być precyzyjnie dokładny . Jak odbiega od normy to będzie przestawione np 40 stopni zauważysz. Teoria o popychaczach jest możliwa ale bardzo mało prawdopodobna. Silnik raczej szrot.
podczas jazdy mógł ci rozrusznik się kręcić, no to wtedy nowy bo naprawiać się nie opłaca. A nówka koło 100-200
Jeśli po przekręceniu stacyjki kontrolki się świecą i po dalszym przekręceniu w celu rozruchu przygasają lub gasną całkiem a rozrusznik nie kręci to moim zdaniem jedno z trzech: albo akumulator nie daje rady, albo uszkodzony rozrusznik, albo silnik stawia za duży opór. Dla mnie ostatnia możliwość jest mało realna bo nie grzebałeś nic przy silniku. Jak...
Witam. Garażowana, mało jeżdżona, odpalana na "dotyk" co 1-2 msc... do teraz. Kręci żywo, ale po kilku sekundach zapala się kontrolka oleju i pika... Pamiętam, że jak kiedyś otwierałem drzwi, to słychać było jak coś tam się przestawia... Teraz cisza.
Rozrusznik właśnie nie kręci szybko tak jakby dostawał mało prądu dławi go na początku a potem normalnie odpala tak na zwykłej pompie filtry i olej wymieniałem miesiąc temu. Dodano po 8 Rozrusznik właśnie nie kręci szybko tak jakby dostawał mało prądu dławi go na początku a potem normalnie odpala tak na zwykłej pompie filtry i olej wymieniałem miesiąc...
nowoczesne z przekładnią redukcyjną za to super fajnie szybko kręcą i mało prądu ciągną więc i tak To jest bzdura pradu tyle samo pobierają , nakrecilem o tym youtuba nawet.
No i jak kolego, sprawdzałeś czy wogóle silnik zrobi jakiś obrót. Może faktycznie kolega wypowiadający się wcześniej ma racje że coś blokuje ruch tłoczków, chociaż w tak mało skomplikowanym silniku to mało prawdopodobne. No chyba że się przytarł na amen, ale to też bardzo mało prawdopodobne.
po przekręceniu kluczyka w stacyjce akumulator kręci rozrusznikiem,pompka paliwa chodzi,a silnik nie pali .kontrolka security świeci non stop. w czym problem.
Pompa paliwa sprawna, zawór w pompie też. komp obroty widzi, wiązki całe sprawdzone. W momencie kiedy auto nie odpala, kręci się rozrusznikiem a drugi gość rozpina czujnik wału i zepnie auto zaskakuje. :/ Mam 3 czujniki i na trzech jest to samo.
kolego weź jakiś pewny akumulator np z samochodu, weź 2 grube kable jeden do masy (śruby mocującej rozrusznik do silnika) a drugi do tej śruby co idzie gruby kabel plusowy do rozrusznika i bezpośrednio do akumulatora i ma kręcić (jak masz DOBRE kable rozruchowe to też mogą być, ale nie takie z supermarketu gdzie gruba to jest tylko izolacja) jak napięcie...
dyszel85 mało wiesz.
Kopułka i palec wymienione? Podejrzewam... Reduktor który przepuszcza gaz. Z powodu zbyt bogatej mieszanki, 2 paliwa gaz + benzyna, trzeba długo kręcić silnikiem, aż zaskoczy bo musi pozbyć się gazu z kolektora. Z rana, lub po długim czasie postoju auta: Zdejmij osłone, wyjmij filtr powietrza i powąchaj czy ze środka z rury nie czuć gazem. Podejrzewam......
Nie napisałeś czy gaźnikowy czy na wtrysku, czy to się dzieje na benzynie czy gazie. Mało danych podałeś
Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Trochę mało danych do ustalenia przyczyny! Po to, aby autko odpaliło, potrzebne jest: paliwo i powietrze dostarczone w odpowiednich proporcjach! Na początek trzeba ustalić, w którym z tych układów tkwi problem! Dlatego wypada zacząć od dokonania prawidłowej diagnostyki. Na początek wypada sprawdzić, jakie błędy...
Jeśli akumulator kręci to przyczyn może być wiele. Począwszy od blokady immobilisera, brak iskry spowodowane jakąś usterką elektryczną itp... a także usterki mechaniczne typu brak podawania paliwa (pompka, wtrysk itp...).
Czyżbyś naganiał im frajerów, porozbijane auta w cenie 35-70 tys złotych :?: Dziękuję nie skorzystam.:D nikogo nikomu nie nagarniam, a poza tym widzę że mało w temacie jesteś, bo nie każde auto kupione w USA nadaje się od razu na złom, trzeba wiedzieć od kogo kupić i jakie. a jeżeli chodzi o kupno auta w USA, to ty sam wybierasz sobie auto jakie chcesz...
Czy na pewno zasilacz jest sprawny. Co to za płyta? płyta asusa To bardzo mało mówi.
Witam problem pojawił się gdy zawitało do nas piękne lato .. Gdy na dworze jest gorąco auto nie chce zapalić od razu gaśnie nie reaguje na pedał gazu . Gdy temperatura się zmieni przykładowo jest wiaterek trochę chłodniej Matiz odpala od pierwszego razu , nie strzeli nie zakopci po mimo wcześniejszego kręcenia w gorącu.. Cewka wymieniona , kable,świece,kopułka,palec,czujnik...
Witam, Może ktoś jest w stanie mi pomóc w sprawie pieca d5ws. Problem jest nastepujący, po odpaleniu piec pracuje kilka minut i nagle zatrzymuje się, tak jakby odłączył ktoś zasilanie, a na zegarze wyskakuje błąd f30 lub f31, czyli dotyczy dmuchawy pieca. Po ponownym włączeniu znowu ten sam błąd. Jak podepnę dmuchawę bezpośrednio do akumulatora, to...
Odpalasz na gazie czy benzynie? Może być problem z pozostałością gazu w kolektorze, sprawdziłeś czy ma iskrę w momencie kręcenia? Za mało danych do udzielenia konkretnej podpowiedzi.
Witam. Przez świece samochód by Ci nie zgasł w czasie jazdy. Jeśli podczas jazdy nie świeciła się żadna kontrolka usterki silnika to sprawdź sobie czy się nie urwał pasek rozrządu. Jaki samochód ma przebieg? Czy jak kręcisz rozrusznikiem praca silnika nie jest taka jakby samochód nie miał kompresji? Przy kręceniu rozrusznikiem sprawdź czy się kręci...
Wymień filtr paliwa bo może już mało drożny. Sprawdź połączenia od gaźnika do cylindra, może łapie lewe powietrze.
Hej, przepraszam za mało szczegółów. Więc kluczyk w stacyjce przestał reagować i odpalać nawet jak się kręciło kilka razy, została wymieniona taka część: BIAREN Ignition Switch For Ford Transit Mk6 Mk7 Mk8 Transit Custom Focus C-Max Fiesta Fusion Mondeo S-Max Galaxy Transit Connect 1677531 AA6T11572AA 1363940 98AB11572BG, Ignition Starter Switch, lecz...
kręci łapie ale nie odpala wymieniony tlok A jaka przyczyna wymiany tłoka? Tłok to nie żarówa w pojeździe, że ot tak można go sobie go wymienić. Opis problemu, tematu bardzo słabo, wręcz nagannie opisany. Bardzo mało informacji. Założyć dosyć skomplikowany temat na forum za pomocą dziesięciu słów? - Mistrzostwo świata.
Witam, Mam problem z BMW 2.0D 163PS, gdy chcę zapalić to ciągle kręci, ale nie pali jest tylko na wyświetlaczu komunikat ignition switched on oraz zółta kontrolka silnika się świeci przy odpalaniu. niestety nie mam kabelka to nie mogę sprawdzić, nawet nigdzie nim nie podjadę bo nie pali, nie wiem co się mogło stać. Czy to może być związek, że dzień...
Witam jeżeli świecą kontrolki i w momencie przekręcenia kluczyka w pozycję odpalania nie przygasają kontrolki to masz najprawdopodobniej uszkodzenie w rozruszniku. W przypadku przygasania to jest oznaka słabego kontaktu albo na klemach akumulatora albo w miejscu przykręcenia masy(-) do nadwozia. Jeżeli jednak rozrusznik kręci silnikiem a nie odpala...
prawdopodobnie problem z rozrusznikiem, aczkolwiek mało danych aby postawić sensowną diagnozę
No i trzeba było tak od razu. .Po około pòł godziny jak postoji przy odpalaniu słychać dziwny dźwięk jakby chrobot, trudno mi to opisać.Jak go zgasze i odpale to odpala ciszej. Przy rozruszniku prądowy był mało dokręcony i to zostało poprawione. Po odpaleniu z popychu Dlatego ja bym zainteresował się rozrusznikiem. Najpierw sprawdź klemę plusową...
Coś kojarzę że te dwa bary to za mało. 3 minimum zdarza się że 5 potrzebuje.
Co to znaczy jest ok? Świece wykręc i sprawdź jak grzeją bo sam pobór prądu to jeszcze mało
Jak żyje hydrauliki w dci 1,9 nie widziałem :D ale może mało żyję ...
Ogólnie obserwując parametry zauważyłem dziwne a może prawidłowe wartości. Na włączonym zapłonie temperatura powietrza wlotowego 172 C. - czy to prawidłowo? Common Rail ciśnienie paliwa - 0,43 - czy to nie za mało? Przy kręceniu rośnie, aż przekroczy 24 i auto odpala. Może tu jest za mała wartość na początku.
Podaje paliwo przy kręceniu , czy tylko na chwilę po włączeniu kluczyka? Jeżeli tylko po włączeniu kluczyka , to czujnik na wale - inaczej to cewka lub jej sterowanie z ECU.To ostatnie jest mało podobne.
Witam czy ktos miałtaki przypadek w ursusie c 360 ze kręcił rozrusznikiem i krecił a ciagni knie chciał odpalić dym lecui z komina a ciągnik nie odpala? Tak jakby za mało gazu było ustawione ? Ja ma mtaką przypadłosć oczywiscie wymieniłem dzwigienke w rekulatorze obrot tą na ktoej zawiesza sie te dwie sprężyny . Czy ta dzwigienka może być problemem...
Oddaj tego Autocoma i nie dotykaj go więcej. Albo zgniła instalacja i w trakcie kręcenia rozrusznikiem pompka dostaje za mało prądu do nabicia ciśnienia, albo masz zużytą stacyjkę i rozłącza zasilanie elektryki silnika w trakcie kręcenia.
88 rok, scorpio i 300tys.... :) a ja ci powiem tak: nic ci nie dadza świece, akumulator jak auto nie ma odpowiedniej kompresji.... w lecie diesel zapali jak bedzie miał nawet 22atm na cylindrze ale w zimie przy takich mrozach jak obecnie to 30atm to troche mało ! Bzdura. Zastanów się na przyszłość co wypisujesz. Do założyciela tematu - rozrusznik kręci...
Podstawiałem dobrą cewkę i aparat zapłonowy i nic z tego. Brak iskry jest już na cewce. Do cewki napięcie dochodzi ale brakuje przerywania. Podstawiałem nowy aparat i nic Przecież moduł jest w aparacie zapłonowym, czyli też wymieniony. Odkręć kopułkę z tego aparatu zapłonowego i sprawdź czy kręci się jak kręcisz silnikiem. Chyba że ta dobra cewka jest...
(at)bestboy21 Sprawa jest prosta, bo paliwo jest, tylko za mało do rozruchu.
Od tego była zaczęte i była wymieniona ta gruszka do pompowania paliwa. Tylko dziwne, że niekiedy odpali za 1 razem można powiedzieć na strzałą a innym razem trzeba kręcić ze 2 razy. Niema znaczenia czy postoi 1 dzień czy tydzień niekiedy po tygodniu odpala na strzała. Czyżby coś z elektronika? Przy dłuższym kręceniu ok. 5 sekund 9,5V to dobry wynik...
Co nie tak, kręci rozrusznik a nie zapala.( szybko kręci czy normalnie) Może pasek urwany. Za mało podałeś wiadomości. Pozdrawiam.
Nie wiem czy dużo czy mało ale 3000 zł. Co mam robić?
Kosiarka spalinowa Stiga Combi 553 SE. Kosiarka nie odpala. Benzyna, olej, rozruch jest sprawny. Kosiarka jest mało używana, co może być przyczyną, kręci, ale nie chce odpalić. https://obrazki.elektroda.pl/3740406300_... https://obrazki.elektroda.pl/1584407000_... https://obrazki.elektroda.pl/7933768500_...
Jeśli na ciepłym długo kręci to siada pompa , ale z takim przebiegiem mało prawdopodobne ,chociaż wiele się słyszy o jakości naszego paliwa .
Jak raz działa a raz nie to nie bezpieczniki. Skorodowane złącza masy lub prądów. Może to być kilka awarii na raz, w disco instalacja gnije jakby ją francuz robił. Na początek zobacz co działa a co powinno działać na wyłączonym zapłonie. Dwojek mało robię więc i nie wszystko pamiętam. Niemniej myślę że kierunki to osobna sprawa a odpalenie osobna. Jeśli...
Witam. Mam problem z moim samochodem ponieważ nie chce odpalić. Sprawdzałem iskrę (nowe przewody oraz świece) i jest , słychać jak pompa podaje paliwo (po odkręceniu świece były mokre) oraz rozrusznik kręci (jest nowy). Samochód odpala tylko na pycha. Po czym działa tylko jeden dzień. BARDZO PROSZĘ O POMOC.
Koleś, który to robił twierdził, że głowe da za ten rozrząd, więc nie rozumiem co mówisz, albo za mało kartofli zjadłem. DTC brak, widziałem.
Co to znaczy ciężko odpala? Wymień czujnik na początek i sprawdź napięcie na wtyczce. Słabo kręci czy kręci nie pali? P0420 to katalizator szrot. Ew. lewe powietrze przed sondą 2.Choć to mało prawdopodobne.
Gruszkę wymieniałem. Mało tego, przed próbą odpalania z rana napompuję paliwa że ledwo się wciska. Dziś próbowałem odpalić i tak jak mówie kręci jak głupi a na komie odczyt ciśnienia na listwie jest 350bar zadany i 350 bar faktyczny. Obroty wału skaczą pokazuje 7, 150, 70, 30, 70, 150 różnie...... I nie odpala. Po kilku próbach odpali ale komputer nie...
Fiat siena 1.6 16v – Rozrusznik stoi , nie pali na pych, akumulator nowy. Taka sytuacja, od kilku dni było słychać, że rozrusznik jakoś słabiej kręci. Mimo jego dziwnej pracy silnik odpalał dość szybko i normalnie jeździł, palił tyle co zwykle. Akumulator raczej nie miał się jak rozładować bo była trasa 300km naraz. Po dwóch dniach przygasło mi podczas...
Nie odpala to za mało!, pojęcie względne, jeżeli nie kręci rozrusznikiem należy sprawdzić czy dochodzi w momencie przekręcenia stacyjki prąd do elektromagnesu (tzw. mylnie pojęcie bendiksu) rozrusznika na początek.Jeżeli kręci może być za mały moment obrotowy, słaby akumulator, panewki rozrusznika do wymiany itp.
Mało rozumiem z tego co napisałeś. Iskrę masz, pompę paliwa słychać? Przy kręceniu czuć nie spalonym paliwem? Wtryskiwacze słyszysz? Z gazem to czy bez?
Pompę słychać i zachowuje się prawidłowo. Przy przekręceniu kluczyka chodzi z 5sek i przy kręceniu również słychać. Pod maską czuć paliwo więc pompa raczej odpada. Może jeszcze jakieś sugestie? Dlaczego auto tak jakby odpalało ale nie wchodzi na obroty?
Po dłuższym postoju odparowywuje benzyna z komory pływakowej gaźnika. Stąd zapewne konieczność dłuższego kręcenia - musi się ponownie napełnić. Przyznaję mało komfortowe.
matiz kręci matiz odpala megane kręci odpala
projektor błąd medion internetowy cooler master zasilacz naprawa
mikrofalówka przestała grzać wzmacniacz janka
Golarka Shav nie działa i nie ładuje się - co robić? Lokalizacja immobilizera w Peugeot 307 SW