Swiece, ciśnienie paliwa.
takie objawy dają najczęściej w silnikach DV4 uszkodzone terminale we wtyku czujnika ciśnienia rail. SICMA F150 sztuk 3.
Poprawiłem ci interpunkcję (moderator musi zatwierdzić), zerknij sobie jak powinno to wyglądać. Na przyszłe posty masz kilka kropek i przecinków, bo może ci się skończyły, więc użyj tych. ........ ,,,,,,,,, Komp łączy się ze sterownikiem? Jakie ciśnienie paliwa podaje?
Ciśnienie paliwa na railu do sprawdzenia.
Pompa ma rzeczywiście niskie ciśnienie a to cudo to czujnik od kontrolki rezerwy paliwa
Sprawdź ciśnienie paliwa.
Chodzi mi o te cisnienie jakie powinno byc bo nie wiem czy szukac cisnienia czy moze wtryskow
Nie ma interfejsu do tej mazdy. Ciśnienie paliwa sprawdzone? Stwierdzenie że "ciśnienie jest ok." mnie nie interesuje - proszę podać wartość w jednostkach.
Coś Pan sprawdził ? jakieś błędy jednostki sterującej?, ciśnienie paliwa?
Nie napisałeś że masz gaz a że masz objaw na benzynie co można było odebrać że nie jest to diesel :-) Jaki gaz w takim razie?Czy próbowałeś odłączyć aku?Czy zapala kontrolkę?Ciśnienie paliwa sprawdzone?
Za wysokie i za niskie ciśnienie paliwa.
A ciśnienie paliwa??
Sprawdż przewody podciśnień, sondę lambda i ewentualnie ciśnienie paliwa.
Jak tak to prędzej czujnik wałka czy nie miesza co nie..
Ciśnienie paliwa na listwie jakie ?
Pompa paliwa może pdać, zmierz ciśnienie paliwa na listwie, ewentualnie zawór regulacji ciśnienia paliwa.
Czy w tym modelu załączenie rozrusznika jest zależne np. od pompy paliwa i ciśnienia paliwa?Pozdrawiam Marek. Jest zależne od stanu instalacji auta i samego rozrusznika, ciśnienie paliwa i stan pompy ma głęboko w ..........
Jak długo powinno utrzymywać się ciśnienie paliwa po wyłączeniu silnika ?
Więc wypadało by sprawdzić iskrę, ciśnienie paliwa, kluczowanie wtrysków.
texa, znajomy jeszcze podłączał mi cos od mazdy... ale jemu to samo co mi nic, tylko zbyt niskie ciśnienie
No właśnie błędów brak ciśnienia na listwie jest 1800bar i nie wiem czy dochodzi prąd do wtrysków i jakie tam powinno być napięcie
Wystarczy na początek sprawdzić dwie rzeczy ale niestety najszybciej przy pomocy komputera tj. czy ECU "widzi" obroty wału i jakie jest ciśnienie paliwa na listwie podczas rozruchu.
Trzeba by podłączyć pod diagnoskop i sprawdzić ciśnienie paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem. Sam nie kombinuj w CR, bo jeszcze co uszkodzisz i dopiero będziesz płakał...
Witam. Zacznij od wymiany filtra paliwa, później trzeba sprawdzić na komputerze jak wskazania ma czujnik temperatury silnika i jakie jest ciśnienie paliwa podczas startowanie jak nie odpala. Są jakieś błędy ? Pozdrawiam.
przy zdejmowaniu wężyka z listwy wtryskowej spore ciśnienie Takim sposobem napewno nie stwierdzisz czy masz odpowiednie ciśnienie paliwa, a sądzę że masz za małe i dlatego zalewa Ci świece jeżeli wszystko inne jest ok. Zmierz Ciśnienie choćby najprostrzym manonetrem.
Może trochę źle to ująłem z tym zacieraniem, ale czasami jak jest uszkodzony to ma fioletowy kolor. Pompę CR to na razie zostawił bym w spokoju ponieważ jest błąd ciśnienia paliwa(ciśnienie za wysokie), tak wiec ciśnienie daje.
Przedni wlot powietrza musisz mieć zatkany gdyż inaczej między innymi przy dojazdach do skrzyżowania samochód będzie ci gasł na gazie. Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie wtryskiwaczy.
Lewe powietrze to raczej nie jest, ale sprawdzić nie zaszkodzi. A jak silnik sie zachowuje na luzie, gwałtowne wdepnięcie gazu? Zatankowanie lepszego paliwa, potem wymiana filtra paliwa. Sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej, nie wiem jak w tym modelu, ale wybłyskaj sobie kody błędów. Reset komputera też nie zaszkodzi. Dzieje się tak przy każdym poziomie...
Citroen, Peugeot, Volvo, Ford, Mazda? p1169, p1197 przy tych błędach bym popracował. p1169 za wysokie ciśnienie paliwa to zwykle zacięty regulator ciśnienia w pozycji max lub usterka sterowania tego regulatora p1197 sterowanie wtryskiwacza-błąd ogólny - zwarcie na którymś wtrysku, instalacja lub sterownik silnika Jeśli pobujasz kabiną i jest ok to raczej...
Odstawiłem auto do ludzi zajmujących się elektroniką samochodową. Powoli konczy mi się cierpliwość bo niby po stronie elektronicznej jest ok. Mają zmierzyć ciśnienie na listwie paliwa i wymienię wtryski Zobaczymy.
witaj Jurku,więc filtr jest świeży,błędy skasowane,wyskoczył błąd na pierwszym cylindrze,nie zdejmowano wtyczki na pracującym silniku, do sprawdzenia zostaje ciśnienie na listwie i zawór wydatku paliwa. Dzięki za kolejne ruchy,po niedzieli działam,pozdrawiam! :wink:
Witam , miałem mazdę 323c 1.5 16v też miałem takie problemy z odpalaniem a w szczególności rano to była masakra, posprawdzane wszystko, ciśnienie paliwa przepływomierz podmieniony , ciągle to samo brak mocy i ciężko zapał, okazało się ! ciasne zawory i nie było kompresji , tam zawory są regulowane płytkami
Zmierz ciśnienie paliwa powinno być około 3bar wtedy będziesz pewny, że pompka jest ok., Bez tego nie ruszysz z miejsca.
Właśnie chodzi mi o te 0,8 ms Motronica. Poniżej 1,05 ms zawiesza się wtryskiwacz, a startuje 1,15 ms. A ponieważ tam jest wysokie ciśnienie paliwa jak na jednopunkta to chciałem się upewnić.
Co to znaczy że pompa działa ? Czy tylko bzyknie na parę sekund a podczas rozruchu pracuje ? Próbowałeś odpalić z samostartu w spray-u ? Czy podaje ciśnienie paliwa na wtryski (zdjąć przewód paliwowy zasilający wtryskiwacze, podpiąć pod zbiornik przelewowy ) sprawdziłeś jakie daje ciśnienie podczas "kręcenia rozrusznikiem" ?
Hej, dzięki wszystkim za zainteresowanie. 1. Nie podałem, jaki to silnik i auto, bo był to pytanie ogólne, nie sądziłem, że ma to szczególne znacznie. Auto mazda 323 bj, silnik 1,6 zm 2. Nie chodzi o sprężanie tłoka, tylko o ciśnienie paliwa podawane do cylindra za pomocą listwy wtryskowej. 3. Zgadza się, błąd to P0420 Ponawiam więc pytanie, czy taki...
Jeśli jest to bezpośredni wtrysk paliwa to ciśnienie paliwa i ustawienie rozrządu. Jeszcze sugestia że cylinder liczony odwrotnie tj. przy rozrządzie jest czwarty - choć to wątpliwa wersja ale najtańsza opcja podmiany cewki.
niestety raczej to nie możłiwe. Autko stoi drugą dobę w ciepłym garażu, filtr paliwa profilaktycznie wymieniłem nie był zasyfiały do pompy wysokiego ciśnienia paliwo dociera bez problemów, niestety z niej ledwie strzyka. Mierzone wyniki pomiaru dają ciśnienie po dłuższym kręceniu około 120-100barów. Ciągle mnie zastanawia zawór SCV tylko nie chce bez...
Witam, Mazda 3 BL 2.0 MZR DISI bezpośredni wtrysk 2010r Po zrobieniu trasy 300 km obroty na biegu jałowym zaczęły falować, dzieje się to z najmocniejszym odczuciem na rozgrzanym silniku (tak samo problem z odpaleniem na rozgrzanym, na zimnym zapali szybciej), samochód oddany do mechanika Sprawdzono: Ciśnienie na wszystkich cylindrach Luzy zaworowe Wtryski...
Mazda 323C 94/95 1,5 benzyna nie pali. W serwisie stwierdzili uszkodzony czujnik obortów w kopułce(chyba kodami migowymi to wyczytali). Po wymianie całej kopułki też nie pali... Jakieś sugestie? Iskra jest, ciśnienie paliwa OK. Są jakieś typowe usterki w tym modelu?
Ciśnienie paliwa jakie, wtryski wszystkie chodzą? Świeca na niepalącym cylindrze jaka? Mokra/sucha? Za mało informacji żeby pomóc. Głowicę raczej na początku bym wykluczył.
Hmmm ... a czy czasem nie masz w tej Madzi możliwości podpompowania ręcznie paliwa?? Po takim podpompowaniu powinna się już wkręcać powyżej 2k. A ciśnienie w baku raczej świadczy o zatkaniu odpowietrzania.
sprawdzono ciśnienie paliwa na pompie,wynosi ok 4.5 bara,powinno być powyżej 5 -6.5 bara,to może jest przyczyna?koszt nowej-brak zamienników pomp to ok 800 zł
Czy usterka pojawia się w deszczowe dni z większym nasileniem? na początek ,sprawdzić układ zapłonowy Cewka WN. Moduł sterujący ,rozdzielacz ,Przewody świece. Połączenia w.w podzespołów.masa, zasilanie po wł. zapłonu. Jeśli autko ma gaz , mogą pojawiać się błędy / emulator sondy / sprawdzić ciśnienie paliwa i układ zasilania. to kilka słów na początek....
W zał. Schemat Okablowania EGI 16 MAZDA 323 1.6 16V (B6) 1989 do 1994 PS: W trakcie formatowania dokumentu "uciekło" parę pozycji opisu - (dodaje tutaj). 84. tablica rozdzielcza 90. główny przekaźnik 100. zespół sterowania 167. solenoid zwiększonego ciśnienia paliwa 185. przełącznik sprzęgła
niestety, sytuacja się nie zmieniła. Czyli dalej przeładowywuje? Czy ładowanie OK a elektryka świruje ,bo jeśli tak to przy takim napięciu to mogłeś uszkodzić wiele podzespołów łącznie z cewką zapłonową poprzez bezpieczniki po ECU. Najpierw sprawdź ciśnienie paliwa,iskrę oraz kluczowanie wtryskiwaczy ,ale na samym początku to zabierz się za bezpieczniki...
sprawdz cisnienie paliwa
Nie. Mostkujesz 3 z 5 czyli te poziome na dole zdjęcia. Moim zdaniem to w ogóle źle zaczynasz. Sprawdź czy jest iskra podczas kręcenia rozrusznikiem. Zobacz czy podawane jest paliwo jak włączasz zapłon i jak krecisz rozrusznikiem. Przy włączeniu zapłonu pompa powinna się włączyć na chwilę po czym wyłączyć oraz włączyć gdy kręci rozrusznik. Można zakręcić...
doszedłem do tego że jak zdejmę fajeczki ze świec i pokręcę go chwilę a później podepnę fajki to pali na strzał i chodzi przez ok 5 sekund i gaśnie, a po odpaleniu bez wcześniejszego kręcenia bez fajek pali na strzał i gaśnie od razu. Brakuje mu wybitnie paliwa,jeśli pompa jest nówka i jest ciśnienie to być może padł czujnik temp. silnika ten od ecu.
witam, mam mazde 6 była bita w przód instalacja została zrobiona. auto nie chce odpalić, na plaka chodzi a na paliwie nie, podejżewam że nie ma impulsu na wtryskach, komputer silnika sprawny (przełożony do innej mazdy, mazda odpala i chodzi) błędy dały się wymazać, po zakręceniu wyrzuca błąd p0628 (pompa paliwa w zbiorniku) układ paliwowy sprawdzony...
Na pewno na jednym pinie regulator ciśnienia paliwa musisz mieć 12v.
Miałem taki problem w Mustangu Gt 2007 instalacja Prins, podczas pracy na gazie na listwie benzynowej z niewiadomych powodów rosło ciśnienie paliwa, i po zgaszeniu auta, przy następnej próbie jego uruchomienia po prostu go zalewało, pomogło odcięcie pompy paliwa w czasie pracy na gazie. Jeżeli chodzi o zbiornik, to tylko podgięcie wielozaworu wchodzi...
Witam Mazda 5 2,0 143km diesel zgasła podczas jazdy i nie odpala ,dopali ale na samo start wtedy chodzi normalnie do momentu zgaszenia ,i na listwie chyba niema ciśnienia po odkręceniu przewodu paliwo ledwo co leci
Pompa się skończyła albo wtryski . Zazwyczaj wygląda to tak że pompa zużywa się mechanicznie w wyniku czego nie jest na tyle szczelna by moc osiągnąć wymagane ciśnienie podczas rozruchu . Jak silnik odpali i pracuje obroty są na tyle wysokie że pompa utrzymuje już ciśnienie ale przy rozruchu gdy silnik kręci się wolno pompa już nie osiąga wymaganych...
P0140 to: Czujnik O2 (Bank 1, Czujnik 2) – brak aktywności. Obwód grzałki czujnika tlenu O₂ może być zwarty. (Zazwyczaj wymaga wymiany bezpiecznika obwodu grzejnika, również w skrzynce bezpieczników). Zwarcie w obwodzie sygnałowym czujnika tlenu O₂. Stopienie złącza wiązki lub wiązki przewodów w wyniku kontaktu z układem wydechowym. Woda dostała się...
Zalałeś gęstszy olej i dowaliłeś doktorka który jeszcze bardziej zagęszcza, opory silnika są większe, pali więcej. Preparaty czyszczące układ paliwowy potrafią też zaszkodzić. Jak wtryski były w marnym stanie mogą teraz lać, niektóre preparaty potrafiły też niszczyć sondy lambda, szczególnie jak sonda już się kończyła. Płukanie silnika też potrafi mu...
Z odpaleniem na benzynie może być problem bo podejrzewam uszkodzoną pompę paliwa - niby ją słychać, ale to nie znaczy, że pompuje odpowiednie ciśnienie. Zamówiłem na Allegro zestaw do regeneracji parownika, po świętach wymienię mu wnętrzności i zobaczymy jaki będzie tego efekt. Tymczasem dziękuję wszystkim za podpowiedzi!
w zimie każde auto ma zawyżoną normę zużycia paliwa ale jest to mały procent jeśli układ jezdny i c hamulcowy jest sprawny nie ciągnierz przyczepki to ja na twoim miejscu sprawdziłbym i wyregulował ciśnienie na kojcówkach wtrysków uważam że silnik jest wmiarę dobry
Witam bylem dziś u mechanika sprawdzał te parametry i mówi,że wszystko jest dobrze niestety nie mam żadnych danych z tego komputera diagnostyki ale mówi,że wtryski ciśnienie paliwa itp.są w porządku,że to musi być jakiś czujnik. Dodano po 3 Dodał jeszcze,że kiedyś też miał podobny przypadek to czujnik położenia wału wtedy chyba poszedł.
Hej. W poprzednim roku na trasie po zatankowaniu auto traciło moc, kopciło wywalało błędy z wtryskami, egr-em. Były też problemy z uruchamianiem. Mechanik wymienił paliwo, filtr paliwa, auto odżyło. Wymienił też przy okazji EGR, ale to chyba nie dało zbyt wiele. Problemy po jakimś czasie wróciły, ale zawsze w tym przypadku Liqui moly diesel po dolaniu...
Dolej oleju przynajmniej do min. poziomu na bagnecie i kręć rozrusznikiem. Jeśli nie odpali po drugim/trzecim 5-7 sek. kręceniu (kontrolka ciśnienia oleju powinna już zgasnąć), trzeba sprawdzić układ zasilania paliwa i układ zapłonowy. Pozdrawiam.
Dziś posprawdzałem co się dało i tak: dolot jest ok. na pewno nie łapie lewego powietrza, podciśnienia też ok, wszystkie całe i dobrze podłączone (sprawdzone wg schematu), przepływomierz ok, sondy ok. Kolega mi podpowiedział że mogą lać wtryskiwacze, ale czy aby na pewno? W spalinach wyraźnie czuć zapach niespalonej benzyny, dodam jeszcze że po wymianie...
Witam wszystkich może tutaj mi ktoś pomoże z tym samochodem A mianowicie jest tak wyżej wymienione auto nie odpala na zimnym silniku i co najciekawsze odpali w momecie zatkanego kolektora dolotowego w samochodzie została wymieniona pompa paliwa bo padla ciśnienie na listwie wtryskowej ma prawidłowe kable oraz swiece wymienione na nowe bo były wypalone...
Proszę o pomoc już 3 mechaników sobie nie poradziło. Po nagrzaniu się silnika wchodzi w tryb awaryjny (mazda 6 2.0 2003r) i zapala sie kontrolka silnika oraz trakcji i wyskakuje blad przeplywu paliwa (po schłodzeniu owe kontrolki nadal sie pala ale trybu awaryjnego nie ma). wszystko zaczelo sie od startej zebatki na wale i mechanik zanim doszedl co...
Witam!!! Problem dotyczy mazdy 6 w dieslu rocznik 2007. Często ostatnio koledze przytrafia się losowe nieodpalanie, lub nawet gaśniecie w czasie jazdy. Czasami autko postoi i normalnie odpala, a czasami można kręcić i nic - przychodzimy w innym terminie i pali. Dzisiaj zgasła mu pod marketem, zadzwonił wziąłem diagnoskop i podjechałem. Błędów oczywiscie...
Odpowietrzenie zbiornika paliwa,czujnik temp.cieczy chł.przepływomierz,regulator ciśnienia paliwa.Wężyki pozdejmuj zobacz czy nie ma tam paliwa.
Witam wedlug zalacznika to za niskie cisnienie na magistrali paliwa,uszkodzony czujnik cisnienia na magistrali,postaraj sie sprawdzic cisnienie paliwa.Pozdrawiam
W dzisiejszym artykule przyglądamy się zasadzie działania nowego dwusuwowego silnika z zaworami, który nie zużywa oleju. Został on niedawno opatentowany przez japońskiego producenta Mazda, który planuje zastosować go w swoich samochodach. Zastanówmy się więc, jak to działa. https://obrazki.elektroda.pl/1963567700_... Źródło: https://www.motor1.com/news/565427/mazda...
Fabryczne komputery zachowują się podobnie, niestety ilość wtryśniętego paliwa nie jest całkowicie liniowo zależna od czasu otwarcia wtrysku. Możesz pomyśleć nad współczynnikiem skalowania w zależności od czasu otwarcia wtryskiwaczy. O ile ciśnienie paliwa i jego przepływ przez dyszę wtryskiwacza jest stały to wtryskiwacz otwiera się i zamyka w określonym...
Dzień dobry potrzebuje pomocy Mazda5 2.0pb zmieniłem silnika polifta ze zmiennymi fazami rozrządu na przedlift z wiązkom kompem izegarami i stacyjkom kręci ale nieodpala czy ktoś jest w stanie mi pomóc bo czytam te posty i bym musiał kompa przeprogramować niewiem ale sprawdzę jeszcze iskrę czy ma pomocy Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego...
Nie ma pewnie wysterowania wtrysków, nie zmierzyłeś też ciśnienia "tego paliwa co leci."
Witam wszystkich. Otóż mam problem z instalacja gazową którą zakładał bardzo nieudolny gazownik samochód to Mazda MX-3 1.6 16V 65 kW(88KM ) pali 12,5l gazu na 100km wydaje mi się ze jest to dużo za duże spalanie a sama wizyta przy regulacji gazu dala mi wiele do zrozumienia, przy ustawianiu ciśnienia nie mogli zredukować na reduktorze mniejszego niż...
Będąc jakiś czas temu w serw. mazdy z powodu tych szarpnięć komputer wykazał możliwe przyczyny i wskazówki -WYDAJNOŚĆ UKŁADU KATALIZATORA PONIŻEJ WARTOŚCI ( 1 RZĄD CYLINDRÓW) -ZASTOSOWANIE BENZYNY ETYLIZOWANEJ - nie zastosowałem -KAT WYPRZEDZANIA ZAPŁONU OPÓZNIONY PONIŻEJ SPECYFIKACJI -ZANIECZYSZCZENIE OLEJU niedawno wymieniłem -USZKODZENIE SONDY LAMBDA...
Bardzo przepraszam że tak chaotycznie pisałem, ale po prostu głównie Tata robił przy tym aucie, poprosiłem go żeby po prostu opisał to i na spokojnie przygotowałem i tu jego wypowiedź zacytuję nic nie zmieniałem ani nie ruszałem: .Mam dosyć wredny przypadek z Mazdą MPV, 2,0 td,sil.RF,100 KW,2003 r.Klient zgasił auto na chwilę i po pół godzinie silnik...
Sonde mozna sprawdzic specjalnym testerem lub oscyloskopem, multimetr jest za wolny. Jesli autko ma ponad 100 tkm to sonda moze byc zuzyta, zbyt powolna. Pozatym nalezy sprawdzic stan okablowania sondy (masa!) , filtr powietrza, swiece zaplonowe i cisnienie paliwa w ukladzie.
Witam. W mojej Mazdzie 6 nie dochodzi do odpalenia się silnika. 2.0 Diesel CITD 121 KM, 2003. Opiszę i w prowadzę kolegów w temat. Problem pojawił się trzykrotnie. To jest za pierwszym przypadkiem, odpalił za trzecią próbą przekręcenia kluczyka - silnik był ciepły, godzinę po jeździe. Drugi raz, kontynuując jazdę po powyższym uruchomieniu silnika, nie...
czyli nikt mi nie pomoże tak ?? Ja ci pomogę.Pomiar ciśnienia paliwa w momeńcie 1-go rozruchu sprawę wyjaśni.
Witam! Od 1,5 miesiąca mam problem z samochodem - Mazda2.. Pewnego dnia nie chciał mi odpalić , kręcił ale nie odpalil. Po odprowadzenie do mechanika i podpięciu pod komputer odczytano małe ciśnienie na pompie. Pompa paliwa została sprawdzona i stwierdzono, ze jest ok. Mechanik po kilkudniowym sprawdzaniu samochodu stwierdzil, ze tak naprawdę nie znalazl...
Dla mnie czeski film, nierozumiem jak mam zmierzyć i o co chodzi z tą regulacja, rozmumiem że ciśnienie w przewodzie którym pompa podaje paliwo
Zostaw katalizator w spokoju i sprawdz układ odpowietrzenia zbiornika paliwa-jeżeli jest to model na USA to często jest dodatkowy czujnik ciśnienia w zbiorniku.
Witam, dalszy opis mojej walki z ustawieniami Landi: - ciśnienie zostało ustawione na 1,1 bar - muszę sprawdzić po zdjęciu podciśnienia jakie będzie całkowite, ustawienie sugerowanego 1,4 bar jest bardzo trudne - małe ruchy a właściwie nawet naciśnięcie śruby powoduje sporą zmianę, podobnie poniżej 1,0 bar jakiekolwiek zmiany wymagają sporo obrotów...
Jednak stawiam na pompę paliwa i ewentualnie listwe wtryskową. Sprawdź ciśnienie paliwa, znajomy miał podobny problem z mazdą 2.0 też na wtryskach common rail , i padlo na pompę od za długiego jeżdżenia na rezerwie , tylko fakt faktem jeszcze dlużej trzeba bylo krecic tak z 5-7 sec rano żeby odpalić
Czujniki sprawne koło także :( Dodano po 36 rozrząd jest ok Dodano po 7 mam jeszcze takie pytanko czy jest w tym aucie elektryczna pompka paliwa czy bezpośrednio pompa wysokiego ciśnienia z baku zasysa
Witam pacjent to Mazda 6 2004 2.0 d nie odpala brak bledow w sterowniku silnika paliwo na przelewach jest ciśnienie na szynie dobija do 400bar. Rozrząd sprawdzony nie widzę tylko obrotów wału .
A czy była sprawdzana iskra w momencie jak nie odpalał?? Proszę napisać czego brakuje w momencie gdy nie odpala.....(paliwo, iskra, ciśnienie sprężania, synchronizacja wałka rozrządu i wału).
egr , paliwo (cisnienie, filtr, pompka w baku) czujnik wału korbowego skoro błędów brak.
Witam Mazda dostała strzała na gazie i od tej pory nie chce palić .Kiedy pomogę samostartem pali, ale dodając gazu zgaśnie na paliwie i na gazie.Wymieniłem przepływomierz i nic się nie zmieniło,wymigałem kody brak błędów,sprawdziłem ciśnienie sprężania,ciśnienie paliwa.Proszę o pomysły z góry dziękuję.
paliwo w baku czyste,bez zamarzniętej wody?sprawdz wszystkie przewody!jak wygląda ciśnienie wstępne?
11 - czujnik temp powietrza lub jego obwód 14 - Czujnik ciśnienia atmosferycznego - EMS 15 - Czujnik lambda / Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym 18- fuel quantity adjuster (nastawiacz ilości paliwa ?) sygnał na wtryski jest prawidlowy ?
moim zdaniem jeżeli na zimny pali a na ciepłym nie jest to wina pompy.na rozgrzanej pompie sekcje tłoczące dostają zbyt dużego luzu i podczas próby uruchomienia silnika część paliwa przelewa się miedzy sekcjami pompy i nie stwarza wystarczającego ciśnienia potrzebnego do wtrysku.
Witam jestem aktualnie użytkownikiem mazdy 3 1.6d 2010rok. 80kw/109 PS Prawdopodobnie mam uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa wywala błąd P0193 -Powertrain Fuel Rail Pressure Sensor Circuit High Intput. Wieczorem bedę sciągał EGR i filt paliwa by sie do niego dostać i w pierwszej kolejności sprawdze wtyczki i kable . Jednak przy 'badaniu' co i jak zauważyłem...
ten model nie posiada dpf -a,moc jest ok do momentu kiedy nie zapali się czek , wówczas jest uczucie jak by brakowało gazu.Po wykasowaniu usterki P88 .jest ok ,lecz spalanie wysokie Niedawno diagnozowałem, naprawiałem, umyłem :-) z 07r. Mazda 2.0 cdtid która przyjechała do mnie z kodami typu problem dpf a okazało się, że pin w kostce od czujnika ciśnienia...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
nie bo wałki ściągałem całe z kołami i na prawym są tryby na aparat zapłonowy a na lewym nie więc to jest na pewno ok Dodano po 6 nie wiem co to może być iskra ok paliwo ok ciśnienie ok no to o co jej kaman ach te japońce
Jedź do serwisu i niech podlączą ci pod komputer samochód sprawdza ewentualne błędy i niech zrobią korekte wtryskiwaczy i w rejestratorze danych sprawdza dawke paliwa i cisnienie na szynie glownej.jesli korekty nie przejda te wtryskiwacze to moze ktorys byc uszkodzony.
Nowsza deska jest zdecedowanie fajniejsza. A odnośnie wskaźników to do wolnossącego można założyć: ciśnienie oleju, paliwa; temperatura oleju i płynu chłodzącego, AFR (chyba ważniejsze od amperomierza i woltomierza). Zawsze się przydadzą przy modyfikacjach silnika.
Auto bylo na serwisie i było sprawdzone Wiesz ile razy po ,,serwisach" coś poprawiałem i też niby wszystko sprawdzali. p0101 i może coś z paliwem? Nierealne. według komputera wszystko dmucha To poprosimy wykres ciśnienia doładowania żądanego i rzeczywistego oraz przepływu powietrza.
Ale tam może być jeszcze jakiś bezpiecznik nieopisany. Plus będzie na przewodzie wspólny który będzie ten sam na wszystkich wtryskach, zmierz miernikiem i podaj tam plusa przez bezpiecznik 10A. Powinna odpalić :) Immo odcięłoby również iskrę. Raczej. okazalo sie ze forumowicz Cisq byl w stanie podjechac do mnie i trafnie zdjagnozowal usterke - kosztowalo...
Graty gazowe, to sterownik Stag 300, reduktor Tomasetto AT09, a wtryskiwacze, to nie wiem, nie ma na nich marki, albo nie znalazłem. Na benzynie nie jest dobrze. Też wolne obroty falują i jak się rozgrzeje, to szarpie, nie wkręca się na obroty. Jak auto odpalę w trybie awaryjnym na gazie, to wszystko chodzi jak w zegarku. Na gazie samochód jedzie super....
Witam! Ja bym zmierzył cisnienie paliwa.To wyeliminuje wszelkie problemy z pompką. co do paliwa, to miałem przypadek z Mazda 121 "jajo" z silnikiem 1.3 B3 na monowtrysku-brak mocy, nierówna praca, paliwo z rury, a nawet brak możliwosci uruchomienia. Przyczyna tkwiła w paliwie z hipermarketu Auchan w piasecznie k. wawy. Samo nitro! Po podłaczeniu zamiast...
mazda ciśnienie ciśnienie mazda mazda paliwa
strona internetowa wirus zamiana pojemność kondensator wymiana sterownika pompy
mikrokomputer cobra1 blaupunkt rcr42
Silnik Briggs & Stratton - wysokie obroty, przyczyny i rozwiązania Instrukcja do napędu bramy ABM 338 - gdzie szukać?