najpierw stan oleju do sprawdzenia (sprawdza się w automacie na zapalonym silniku!) potem register "inhibitor switch" czyli ten przełącznik na skrzyni pod linką wyboru biegu do czyszczenia potem jak to nie pomoże to już jakaś diagnostyka/grubsza naprawa... nie miga kontrolka skrzyni?? bo to jest tryb awaryjny i po prostu skrzynia rusza z 3 albo 4 biegu
Jak masz możliwość to podmień przepływomierz z auta w którym nie falują obroty.
możę warto sprawdzić czujnik temperatury silnika być może przewód jest przetarty i dostaje błędne sygnały i włącza ssanie
Na początek wymiana filtra paliwa i czyszczenie EGR.
Pisałem że od płynu.
Sprawdź wszystkie podciśnienia dodatkowo.
Zaworek przy serwie sprawny, podciśnienia posprawdzane?
Bez skutków ubocznych nie możesz go zaślepić gdyż jego działanie jest związane między innymi za redukcję poziomu spalin. Wzrost mocy silnika po zaślepieniu EGR-a może podnieść jego temperaturę bardziej jak przewiduje to układ chłodzenia. Dlatego i z tej strony należy zachować pewną ostrożność. Masz dobre ciśnienia na cylindrach to tym bardziej nie ma...
Podmienić miejscem wtrysk lpg z tego cylindra co nie działa na inny wtrysk i zobaczyć co będzie, czy nadal na tym samym cylindrze brak zapłonu czy tam gdzie został ten wtrysk przeniesiony.
To może być wszystko. Od źle założonej kierownicy, czujnika, po przewody, ładowanie itd. Policz obroty do oporu prawo/lewo. Ja się nie zgadzają to źle założyłeś kierownicę. A jak dalej nie wychodzi na drążkach to zdrowo pokoszone to auto. Reszta tester i obserwacja parametrów.
Witam! Silniki spalinowe przeszły długą drogę rozwojową, wspomaganą całym arsenałem przyrządów pomiarowych, a także wiedzą i zapałem tysięcy inżynierów. Moc silnika to iloczyn momentu obrotowego i obrotów. Chcesz zwiększyć obroty? To można np. obniżyć opory przepływu spalin do wydechu (po drodze jest rura, katalizator i tłumiki). Chcesz zmienić spalanie?...
Witam. Na pewno nie rozrząd , jeśli obroty falują , to na 99% silniczek krokowy przepustnicy, i od tego bym zaczął, nie kosztuje dużo , wymiana to pestka , falowanie obrotów tez może być też z innej przyczyny , ale tak jak napisałem w pierwszej odpowiedzi , bez diagnostyki trudno coś napisać. Rozumiem Pani frustrację i że cała ta sytuacja jest niebezpieczna...
Tak "normalnie", gdy silnik zwiększa obroty, a nie przekłada się to na większą prędkość pojazdu, to rzekłbym "coś ze sprzęgłem, ślizga się", ale "normalnie" się skończyło, weszła elektronika, więc jaki błąd sygnalizuje żółta kontrolka w obrotomierzu?
Niedawno robiłem taką mazdę znajomemu tylko tam problemem były za wysokie obroty na biegu jałowym. To co u ciebie jest to może być źle ustawiony zapłon. Obroty biegu jałowego w trybie serwisowym powinny trzymać na ok. 800obr,/min. Trzeba ustawić obroty biegu jałowego. Jeśli nie ma innych usterek, należy ustawić potencjometr położenie przepustnicy (TPS)....
...nagle nacisnę pedał gazu to najpierw obroty delikatnie spadną o około 150-200 obrotów a dopiero wtedy wchodzi na wyższe, to jest zauważalne gdy samochód pracuje na gazie, na etylinie jest to raczej niezauważalne, mieliście kiedyś z czymś takim doczynienia ? świece, przewody...
Po odpięciu czujnika wałka rozrządu auto odpala lecz obroty max. do 2.5-3tys. Auto odpala na odpiętym czujniku lecz w momencie podpięcia wtyczki gaśnie. Przecież to jest podpowiedź i jest na to rozwiązanie...The End...
Ok. usterka zrobiona. Kolega Andrzej20001 dobrze kombinował, tylko z tym że nie EGR, a AGR tzn. zawór który jest miedzy EGR-em, a układem wydechowym . On się zawiesił i spaliny cały czas szły do kolektoru ssącego.
a jak myślicie na komputerze jak go podepne powinny mi błędy wyskoczyć czy niepowiedziane jak myślicie ? dzięki za odp :D
Gdzie i na którym gubi zapłon? Bo gubi na 100%...
Jak wciśniesz sprzęgło nawet przy 100km/h powinieneś mieć obroty na poziomie 750 obr/min.
Wymieniłem wczoraj dwu pinowy czujnik temperatury w bloku. Od tej pory chodzi jak złoto, rano bajka po odpaleniu obroty 1500 potem ładnie spadają. Poczekam parę dni i dam znać.
podpowiem mam ten sam problem tylko że mi falują obroty na benzynie ciężko jest go odpalić na zimnym i ciepłym silniku sam szukam jeszcze przyczyny ale wiem na 99% że jest to wina instalacji gazowej albo jest źle podłączona albo tak musi być i już
reset ECU (usunąć na 10 sek bezpiecznik 7,5A opisany jako BACK UP w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika. )odpalić silnik i pozwolić mu się rozgrzać do pierwszego włączenia wentylatora chłodnicy. Podczas tej procedury ECU dobierze odpowiednie nastawy dla przepustnicy . nie dodawać gazu !!
Miałem taki problem to wymieniłem aparat (cały). Na jałowym bez problemu funkcjonował, jak dodawałem gazu to się dusił.
nieszczelność dolotu
To miała być zagadka czy sam sobie udzieliłes odpowiedzi?
Spadajace obroty na biegu jalowym spowodowane sa czujnikiem na skrzyni biegow. Dodano po 1 to byla moja przyczyna zibi
626 z jakim silnikiem ile mocy i dokładnie jakie wtryskiwacze bo to najbardziej istotny szczegół. Jak dla mnie masz tandem valtek, alaska. Odłącz klemę na 15 minut, podłącz i pojeździj 2 dni tylko na PB i powiedz jak działa auto. Mile widziana diagnostyka kompem.
Mam problem przerobiłem swoja Mazdę na gaz, wstawiłem sekwencyjny wtrysk gazu na rozpałkę użuwałem paliwa ze wschdu. Teraz faluja mi obroty od 700 do 1500 na gazie ( nie zawsze czsami trzyma mi je na 1500 obrotów a cxzasmi też spada) Jak przełącze na benzynę to nie ma falowania ale spadają mi obroty poniżej 700, silnik czasem przygasa co może być przyczyną....
Jak obroty sobie a prędkość sobie to sprzęgło.
Witam,mam Mazde 323 f 1.5 z 1995 roku a problem jest taki że po odpaleniu obroty falują i zanim się silnik zagrzeje samochód przy skręcie kierownicą jak też przy hamowaniu gaśnie, w lecie jeszcze jest dobrze bo samochód moment osiąga odpowiednią temperaturę,natomiast w zimie jest to problem nie do zniesienia. Przepustnice jak też silniczek krokowy wyczyściłem...
Sprawdzałem przepływomierz na dwa sposoby obroty zmieniaja sie jak go odlacze wiec sprawny. Dwa omomierzem tez wskazuje na to ze jest sprawny. Wymieniłem filtr powietrza rura załozona poprawnie aczkolwiek ma prawo lapac bo dosyc marnie ona sie trzyma. Jednak nie to po rozgrzaniu silnika auto chodzi normalnie nie dusi się. Jednak problem z obrotami dalej...
Na pewno nie reguluj tego linką.
Tak są czujniki. Dziś je odłączyłem i obroty stoją w miejscu . nawet minimalnie wędrują w górę po naciśnięciu któregoś z tych dwóch pedałów.
Witam. Jednak to wina pompy.
Witam Przy hamowaniu silnikiem wtryskiwacze są martwe dopiero przy dodaniu delikatnie gazu lub wciśnięciu sprzęgła zaczynają pracować
Dziwne co ma akumulator do obrotów??? hmm.
Witam. Moja mazda wkręca się na obroty, ale na nie ciągnie wgl ... Na 3 biegu powyżej 3 tys obrotów słychać dziwny dźwięk. Ja kby jakieś stukanie czy coś.
Wine jest obce powietrze w układzie dolotowym. Nieszczelny układ przełączania nawiewu, serwo, rurki podciśnień w silniku itd. Wysokiemu i sondzie daj spokój.
wojciech26poz: Sprawdź poziom płynu chłodniczego. Uzupełnij.
Masz dwa takie same auta, ale z innymi silnikami. Skrzynie też mogą być inne, lub jedna jest przerobiona tak jak to niektórzy robią w oplach, wkładają kółka 5 biegów z innych skrzyń, bo 100km/h na 5 biegu mam 3,4 tys obrotów głośno trochę jest :( , ale to znaczna różnica 2,5 a 3,5 tys obrotów. Średnica kół jest taka sama ? Tu zauważyłem ok 10 km/h w...
Wolne obroty rowniez ustawia sie w trybie serwisowym, zeby ecu mialo odpowiedni punkt odniesienia. Jesli na gazie objawy nie wystepuja problem moze lezec w np brudnych wtryskiwaczach benzynowych lub regulatorze cisnienia paliwa.
ale on ma cewke wmontowana w module aparaty zapłonowego
Jeśli jest tam silnik krokowy to należy go wyczyścić oraz przepustnicę. Jeśli to nie pomoże ,to daj znać będziemy się zastanawiać dalej.
Jezeli autko ma zrobione więcej niż 100 000 km na tych samych przewodach wysokiego napięcia i tych samych świecach to już są do wymiany bo inaczej będzie przerywać. Przewody w serwisie kosztują 400 zł a świeca jedna 80 zł ale można spokojnie kupić przewody za 190 zł orginalne japońskie.
Sterownik silnika błędów nie widzi, ale zobaczy je dobry diagnosta. Podałeś za mało danych żeby rozwiązać problem tutaj. Poza tym coś tak wyczuwam, że diagnozowałeś zabawką, a nie sprzętem prawdziwym.
Witam. Posiadam Mazdę 121 1.3 i mam problem z obrotami. Jak odpalę silnik, obroty od razu 2000, jak wcisnę pedał sprzęgła, to obroty spadają na 900, jak puszczę to znowu 2000. Tak samo w czasie jazdy, jak wyrzucę na luz, obroty rosną, jak przycisnę pedał gazu, to spadają. Miał ktoś taki problem? Proszę o radę.
Mazda 626 1.8 16V (z maja 1995r) - pływające obroty Dzisiaj kupiłem płyn do czyszczenia przepustnic i gaźników. Wyczyściłem przepustnicę i rozebrałem silniczek krokowy. W silniczku krokowym wyjąłem tłoczek który jest odpychany przez sprężynkę wymyłem go i cylinderek w którym chodzi tłoczek, wyczyściłem patyczkami do uszu, Wszystko lśni jak nowe. Super...
Czytałem że przyczyną może być zapowietrzony układ. Sprawdzałem na kodach błyskowych i wyskoczył czujnik położenia przepustnicy więc go wyjąłem i sprawdziłem miernikiem ale nie wiem jakie wskazanie powinien mieć.
Ja miałem zasilanie na monowtrysku i tam czujnik jest podłączony bezpośrednio pod alternator,raz mi się wypiął i nie zauważyłem tego miałem podobną sytuacje z obrotami tylko u mnie jeszcze był problem że na zimnym silniku ciężko zapalał .Po wpięciu tego kabelka wszystko wróciło do normy.
Chodzi o to, że zimny silnik ma podwyższone obroty biegu jałowego, które powoli spadają do normalnej wartości?
warto warto bo to jest raczej przyczyna daj znac jak sprawdzisz
Mazda 121 model DB rok 93 silnik B3 1,3 na jednopunkcie. Szukam danych, jaki powinien być czas wtrysku na wolnych obrotach na ciepłym silniku. Pacjentka jak się lekko zagrzeje to gaśnie na wolnych obrotach.
Odczytaj kody za pomocą diody i rezystora, W tej Mazdzie to jest super sprawa że wystarczą 2 elementy żeby błędy odczytać. Jak wyjdzie przepływka to sprawa jasna, ale stawiałbym na nią.
panowie dobra biorę to pod uwagę samozapłon,tylko dlaczego nie kopcił na biało czyli spalał ropę a nie olej,jest taka możliwość ze coś innego nawala?może ten potencjometr gazu jest zły co mu tak dawkuje taką ilość ropy,ze wchodzi na tak wysokie obroty??
Witam ,radze zdiagnozować problem za pomoca złącza diagnostycznego znajdującego sie poprawej stronie ściany grodziowej obok silnika,oto link :kody i schemat podłączenia,http://www.mazdaspeed.pl/web... posiadac złącze, jeżeli go nie masz, to radze zacząc od wymiany czujnika temperatury silnika znajdujący sie pomiedzy...
Silnik 626 GE 2.0 16V. Obroty biegu jałowego powinny wynosić 750+-50. U mnie wynoszą na oko 600obr. Auto całe drży.Niestety na pewnym forum ktoś mi napisał instrukcje ustawienia tps ale nie napisał że to do silnika 1.8 gdzie nie ma elektrostyku. Dopiero się dowiedziałem o tym jak odkręciłem tps i ten właśnie mikrostyk. Ostatecznie ustawiłem tps na 0,55V...
Na forum "Mazdaspeed" nikt nie raczył napisać nawet "Sorry man, masz Mazdę a to forum Mazdy więc... Nie, nie pomożemy Ci", albo "Hehehe, sorki, taki mamy klimat!" Forum Mazdy jest dość specyficzne. Ich piękne japońskie samochody nigdy się nie psują, zawsze odpalają, a za wzór niezawodności stawiają sobie Mazdę 6 z 2-litrowym dieslu :D Kółko wzajemnej...
jest srubka na przepustnicy do regulacji obrotow. krecac w prawo to zmniejszasz a w lewo zwiekrzasz aha i zrob to jak silnik osiagnie temperature robocza bo na zimnym to normalne ze obroty sa wieksze.
tak :|
Jeśli obroty rosną, auto jest na biegu i nie przyspiesza to nie ma innej opcji niż uślizg na sprzęgle.
Czy nikt nie ma zadnych pomysłów?
W czerwcu tego roku - wymiana listwy wtryskowej gaz (STAG G2W) + serwis. Dodatkowo byłem u gaziarzy na "regulacji" chyba ze 3 miesiące temu. Nie wiele pomogło. Jutro planuję przeczyścić przepustnicę i krokowiec raz jeszcze. Napiszę jaki rezultat.
Mazda 626 18 .99rGF nie wchodzi na obroty powyżej 3000 byłem w serwisie po podłączeniu komputera stwierdzili że to czujnik prędkości jazdy dodam że wcześniej wymieniłem filtr paliwa i pompkę paliwa i świece .po zapaleniu wchodzi ładnie na obroty a po 2,3 minutach nie chce wejść na obroty po zgaszeniu silnika jest tak samo niezależnie czy silnik jest...
Bo to działa tak. Jedziesz to nie używasz hamulców więc wszystko jest ok a gdyby nawet to masz wyższe obroty i wyższe ciśnienie oleju dlatego pompa jest doszczelniona i wszystko jest ok. Jak zwalniasz obroty spadają i spada ciśnienie oleju i wydajność pompy vacum przez niedoszczelnienie dlatego ginie podciśnienie i tym samym wspomaganie hamulców. Nie...
Witam niedawno czyściłem całą przepustnice i krokowy w 323f 1,5 ba ponieważ zbyt nisko mi opadały obroty a potem wracały. I właśnie po czyszczeniu od razu musiałem obniżyć obroty bo były za wysokie a do tego na ciepłym już silniku zbyt wolno opadają najpierw tak miedzy 10-15s stają na 1500 póżniej przez chwile1100 a po chwili 800 co może być przyczyną...
Witam, Mazda 3 BL 2.0 MZR DISI bezpośredni wtrysk 2010r Po zrobieniu trasy 300 km obroty na biegu jałowym zaczęły falować, dzieje się to z najmocniejszym odczuciem na rozgrzanym silniku (tak samo problem z odpaleniem na rozgrzanym, na zimnym zapali szybciej), samochód oddany do mechanika Sprawdzono: Ciśnienie na wszystkich cylindrach Luzy zaworowe Wtryski...
Jak ci obroty spadają do zera. To nie masz zapłonu. Skup się na tym.
cos podobnego stworzyłem kiedyś do wyciągania wtryskiwacza. a gdzie można nabyć takie cudo ;)
Proponuje sprawdzić, czy przepustnica nie ma luzów.
2 wszystkie odczyty w programie masz? ciśnienie gazu obroty silnika?
wywołaj kody błyskowe i sprawdż błędy
klemy były czyszczone i nasmarowane na jesień, ładowanie sprawdziłem jeszcze raz, jest w porządku, korki wszystkie czyściutkie.Prawdopodobnie będzie regulator napięcia, albo silniczek, krokowy, też to obstawiałem. Reset zrobiłem, nie pomogło. Ten silniczek krokowy najpierw wymienie bo wysłużony jest i jego czas już nadszedł, ale na razie jeżdżę drugim...
Witam musisz zmienic sygnał z cewki zapłonowej bedzie oszukaiwał lub obroty beda sie zawieszac wież sygnał z wałka rozrzadu i muisz wtedy zmienic w ustawieniach w kompie obroty i je zapisac do swojego programu
a było grzebać ? jaki miałeś cel...zepsuć sobie auto ??
"sekwencja pierwszej generacji" a co to jest?
Witam, dotychczas nie miałem możliwości zająć się tym problemem na poważnie, ale prawdopodobnie w mojej instalacji również reduktor zaczyna odmawiać współpracy. Na razie po prostu przełączam się na benzynę i mam nadzieję że tak dojadę do wiosny, a wtedy chyba niestety czeka mnie wizyta u gazownika. pozdrawiam
gdy ciśnienie wzrośnie lekko ponad normę czyli powyżej 12 barów sprężarka się wyłączy oczywiście przy sprawnym układzie, wystarczy że wentylator nie zdąży schłodzić skraplacza i czujnik wyłącza kompresor Nie przesadzaj, przy temperaturach panujących obecnie, ok 30 stopni celsjusza, ciśnienie spoczynkowe w układzie klimatyzacji wynosi z 8bar, po włączeniu...
Witam. Mam ten sam problem z Mazda.Przyjechalem jednego wieczora do domu i rano odpalila tylko na krotka chwile,obroty skoczyly w gore,w dol,silnik zgasl i juz nie odpalil.Przeczytalem to forum... Odpialem kostke od zaworu regulacji cisnienia i auto normalnie odpala ale nie ma mocy i obroty siegaja zaledwie 2000.Jak tylko podepne kostke spowrotem auto...
Popieram poprzednika w mazdach to podstawowa przyczyna falujących obrotów.
Jak działa podnośnik szyby przedniej lewej (Power Window Motor LF): 1.Główny przełącznik szyb (Power Window Main Switch): •Umożliwia sterowanie szybami — sygnał trafia do przekaźników: CLOSE RELAY (zamykanie) i OPEN RELAY (otwieranie). •W zależności od wciśniętego kierunku zmieniana jest polaryzacja napięcia, co powoduje ruch silnika w odpowiednią stronę....
Według danych zbieranych na żywo przez komputer z samochodu pedal gazu prawidłowo wysyła sygnał do komputera, komputer również wysyła sygnał do przepustnicy a ona zostaje w pozycji otwarcia 16c. Usterka przepustnicy byłby dosyć dziwna ponieważ została ona wymieniana parę miesięcy temu, sprawdziłem na jakiejś używanej i wynik ten sam. Dodam że jak podłączę...
Część w 2014 roku była zmiana nazwy czujnika na w ramach gwarancji SHY6-18-W00 wpisz ten kod w google tak ja szukałem wymieniłem wszystko już jest ok ale nie wchodzi na obroty tak jak wcześniej może wieś dlaczego tak może być
Witam. Mazda 2 z silnikiem 1.4L Duratec 16V EFI DOHC bez instalacji gazowej. Taki sam jak w Fordach Fiesta, Fusion i bodajże niektórych Focusach. Objawy: 1. Brak niskich obrotów. Silnik cały czas kręci się ok. 2000obr/min, a prędkość obrotowa skacze wraz z obciążeniem. Bez obciążenia (klima, wentylator czy światła) obroty silnika skaczą do ok. 2500obr/min,...
Witam wszystkich forumowiczów, od 4 miesięcy obserwuje falujące obroty silnika przy jeździe tak jakby się dławił silnik, natomiast jak zjadę i dam na luz to po ok 30 sek. obroty wracają do normy. Wymieniłem podkładki pod wtryskami były przedmuchy nie pomogło. Czyściłem przepływomierz nie pomogło. Czy ktoś ma jakieś pomysły? Dodam że, może wydać się...
Hej, tak jak w tytule, ale z dziwnymi objawami. Czasami poklekocze, czy to ciepły, zimny. Ostatnio poszła mi chłodniczka oleju, trochę oleju jest dalej w układzie, płukam co jakiś czas, ale wiadomo, jak ciężko jest się pozbyć oleju z układu chłodzenia. Ale do rzeczy, wtryski ok, jedyne co zauważyłem to po prawej stronie przy pokrywie, jak docisnę, cichnie...
Odczytaj te obroty w koncu.
Jutro zmierzę kompresję ale mam pytanie gdy dodam lekko gazu silnik wpada odrazu na bardzo wysokie obroty i nie przyspieszając przy tym jednocześnie Może jeszcze do kompletu ślizga ci się sprzęgło.
Witam mam taki sam problem z Mazda 5 2.0 diesel auto wkrecalo sie do 2.5 tys na poczatku teraz juz nawet odcina moc czasem przy 1.2- 1.5 tys obrotow mechanik tez sie poddal wgrywal nowe softy sprawdzal zawory wtryski. Moze udalo sie rozwiazać Twoj problem? Teraz staram sie sam to jakos rozwiazac ale cholera wie. Ostatnio jak z 6 biegu zredukuje na 4...
kupilem Mazde 323f w lipcu i caly czas mi spada z obrotow czyli jak wciskam sprzeglo to obroty schodza na zero gasnie i przygasa. 4 razy wymienilem silnik krokowy wolnych obrotow pojezdzilem 2 tygodnie i dalej to samo!! potrzebuje pomocy bo tak sie nie da jezdzic!! co moze byc przyczyna tego?? i do czego sa nastepujace rzeczy i jakie maja zastosowanie...
Odpowiedz w koncu o co dokładnie Ci chodzi bo pierwsze napisałeś że silnik wchodzi na obroty a autio nie przyspiesza a teraz piszesz że nie wiesz co może być przyczyną że brakuje mocy? To jak to w końcu jest? Wchodząc na obroty przyspiesza równomiernie do obrotów czy nie?
Witam. Mam problem z autem. Pacjentem jest Mazda 323f ba 1.5 benzyna + LPG 1994. Problem tkwi w falujących obrotach i w tym że dławi sie strasznie przez co ma brak mocy i nie chce jechać. Obroty potrafią spaść nawet tak, że gaśnie 😕 Miał już może ktoś takowy problem? Proszę o szybką pomoc co może jej dolegać. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Tak, mam immo w samochodzie. Iskra jest. Jest też taki problem, że nie dość, że ciężko pali, dopiero za którymś razem, to jak odpali, podjadę trochę i np zatrzymuję się, to obroty wariują, spadają, trzęsie całą budą i gaśnie. I potem znowu kręcenie, zaskoczy, ale obroty są niskie (nic nie daje dodawanie gazu, bo się dusi), że trzęsie całym samochodem...
Szukam przyczyny falowania obrotów w mojej benzynowej mazdzie 626. Po zdjęciu nogi z pedału gazu obroty skaczą od 800 do 1800 i tak cały czas. Wymieniłem silniczek krokowy i to nie pomogło. Gdzieś czytałem, że ktoś miał taki sam problem i nawet wymienił obrotomierz i to nie pomogło. Może ktoś wie jak to rozwiązać?
Witam. Czy ktoś orientuje się , jaka może być przyczyna, że po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka , bez przerwy słychać przy alternatorze "tak jakby płynelo napięcie " , a po wyjęciu wtyczki z alternatora , nie slychac. Drugi jaki problem jest w Mazdzie , to po przekręceniu zapłonu ( silnik nie odpalony) słychać w miarę głośne "cykanie" które tak...
Na wolnych obrotach trzęsie wolne obroty wąchają 600 ,650 obr. A szarpać zaczęło podczas jazdy przy 3000 ,3500 obr Dodano po 1 I dodam że najpierw migała kontrolka silnika ,a potem się zapaliła .
Po ponad tygodniu postoju auto odpaliło normalnie, silnik trzymał obroty i nie gasł, jakby wcześniejszy problem nigdy nie istniał. Diagnostyka komputerowa nie wykazała żadnych błędów mimo zaświecania się kontrolki "check engine" w czasie występowania usterki. Profilaktycznie, kilka dni później, zdemontowałem przepustnicę, odkręciłem od niej silnik krokowy...
Witam, mam problem z Mazdą 3. Auto jest moich teściów, którzy wiedzą o autach tyle co jak nimi jeździć i to wszystko. Mechanik stwierdził, że zatarł się silnik. Mowa tu o 1.4 LPG oznaczenie ZJ. Poszła uszczelka pod głowicą. Objaw był taki, że spaliny wypychały płyn z bloku i objętość płynu w zbiorniczku się zwiększała, aż wywalało płyn przelewem. Bardziej...
Mam taki problem mianowicie w czasie jazdy ( bez względu na temperature silnika ) nagle spadają obroty silnika i autko traci moc i zaczyna szarpać. Sprawdzilęm juz parę rzeczy , świece ,przewody wys nap, wtrysk, pompe paliwa i dalej to samo .Mam chwilowo nieczynny czujnik temperatury załączający wentylator chłodnicy , ale silnik sie nie przegrzewa bo...
Zaczęło się od wymiany żarówki, wymieniając ja zrobiłem zwarcie wyrzuciło bezpiecznik od tamtej pory auto ma wysokie obroty, przestał działać tempomat i nawiew, po nienaciśnięciu hamulca obroty w równym tępię skaczą od ok 700 do 2000. Odwiedziłem już kilka warsztatów i wszyscy się poddają, zacytuję co dziś mi powiedział mechanik: "Auto ma zbyt wysokie...
obroty mazda mazda falujące obroty obroty przepustnicy mazda
cookies allegro canon pasek drukarka martwy laptop lenovo
Zabezpieczenia w prostownikach ULG - szczegóły i analiza Laptop po zwarciu nie włącza się - diagnostyka i naprawa