Mam ten sam problem w swojej Madzi. Powiedzcie ile kosztuję wymiana pierścieni?
To nie ma pierścieni.
głowice pewnie że da się zrobić pytanie ile kasy wtopisz eee z złych wiadomości LPG to luzy powinieneś sprawdzać chyba co 20 tysiecy max lub w okolicy dosyć często musisz kontrolować :((( Objawy raczej wskazuja że masz za duże luzy TO dobrze jakby były podparte to taki klekot charakterystyczny silnik wydaję samo sprawdzenie głowicy szczelność gniazda...
Tak trzeba wytoczyć pierścień redukcyjny.
Zamykam temat
A jak wyglądają świece? Chociaż i tak- niebieski dym to olej w cylindrach, trzeba sprawdzić którędy tam wchodzi. Czy uszczelniacze zaworów, czy pierścienie na tłokach puszczają. Mierzył ktoś ciśnienie na cylindrach?
Nie pan (Tutaj panów nie ma) - niewiele widać na tym zdjęciu - sprawdź, czy jeszcze na sprężynkach "się uginają - czy to już "do końca wyszły", zobacz - czy na wirniku te "pierścienie miedziane" są w dobrym stanie.
To raczej nie zapieczone pierścienie, a bardziej wytarte, czyli zużyte. Dolewanie motodoktorka, to strata pieniędzy. Albo wymiana pierścieni, jeśli to tylko pierścienie, albo poważny remont.
Kolego mierzyłeś jakie luzy miały zawory w prowadnicach? Mierzyłeś owal cylindrów? Czemu nie szlifnołeś otworów? Same pierścienie ZAWSZE pogorszą sytuacje.
Nie kombinujcie.Bez zmiany pierścieni albo całego słupka się nie naprawi.
Na bank poszła uszczelka pod głowicą. Plus inne duperele typu uszczelniacze zaworów, pierścienie...
Bierze olej i dlatego kopci na niebiesko, tylko teraz którą drogą, na początek filtr powietrza, odma, uszczelniacze zaworowe, no i na końcu pierścienie
Problem masz raczej w enkoderze z którym czujnik współpracuje, niż z samym czujnikiem. Czujnik nigdy nie był wciskany w piastę, na piaście co najwyżej był pierścień enkodera. Czujnik był w tarczy kotwicznej.
Odświerzę temat. mazdy nie wolno zalewać olejem mineralnym. Powoduje on zapiekanie się pierścieni na tłokach z racji ich specyficznej budowy. Zalewamy tylko półsyntetyk lub syntetyk. Możliwa jest wymiana oleju mineralnego na półsyntetyczny - jest wiele przykładów w których taka wymiana się powiodła i uratowała własciciela przed wymianą pierścieni.
Jeśli można coś polecić to szukaj 323 BA z silnikiem 1.8 BP. Jest pozbawiony wady zapiekających się pierścieni w silniku Z5 (1.5).
Nic się nie stanie,pobrudzisz się tylko olejem. Podczas montażu vacumpompy trzeba uważać na pierścień gumiany (o-ring),żeby siadł w swoje gniazdo.
Wyrobiony pierścień zabezpieczający piastę. Źle ustawiona zbieżność kół, koła rozjeżdżały się lub schodziły do siebie.
Czy jest masa na alternatorze łatwo sprawdzisz,prędzej może być coś z alternatorem ,a raczej regulatorem ,szczotkami ,przejściem na pierścieniach (ciągłość uzwojenia wirnika)
Mylisz zjawiska.Twoim zdaniem to w sprawnym silniku spaliny nie przedostają się do leju? To jakim cudem ten olej jest czarny i szlamiasty? Pewnie że przedostają,tylko czy w sprawnym silniku po odkręceniu korka oleju jest parowóz?Zobacz co się dzieje po odkręceniu korka w takiej maździe z uszkodzonymi podkładkami pod wtryskiwacz,jest parowóz.Objaw podobny...
Mazda 2,0 z tego rocznika ratuje tylko PRAWDZIWY remont silnika , znam takie co biorą 10l / 10000km. Lepiej dolacć za 180zl niz wywalic 8koła za remont.
Zamiast tu lamentować, to: - zrób kilka zdjęć, ale DOKŁADNYCH, z widocznymi cechami i numerami, - napisz ile przewodów ma wtyczka, i sprawdź, czy jest na nich zasilanie, masa, - czy to coś posiada jakieś elementy ruchome - pierścień wewnętrzny, dźwignia... Wtedy można coś pogłówkować.
Spala olej - zużyte pierścienie i cała reszta, uszczelniacze - najbardziej prawdopodobne. Typowym objawem uszkodzonych uszczelniaczy jest dymek podczas ruszania z miejsca i podczas zmiany biegów na rozgrzanym silniku (dymek biało-niebieski). Od normalnego poziomu do minimum nie jest tak dużo, góra 0.5L:)
Kolego alternator zakłóca ,tego typu odtwarzacz jest bardzo czuły. Radziłbym wymontować alternator i zawieść do elektryka w celu wymiany pierścieni i szczotek .Jak to zrobisz wszystko będzie OK pozdrawiam
Rozpinasz zwrotnicę od wahacza i tyle wystarczy, przegub siedzi na półosi na wcisk przytrzymywany pierścieniem sprężynowym, zbijasz przegub z półosi uderzając go młotkiem
W tej gumie powinien być metalowy pierścień.A do zakładania potrzebna jest odpowiednia tuleja.Są trzy opcje.Albo masz dziadowski zestaw,zakładasz na smarze i się ześlizguje lub właśnie nie dociskasz równomiernie.
Znaczy to że nieprawidłowo pracuje separator olejowy w odpowietrzniku skrzyni korbowej. Dodatkowo jest duże ryzyko przedmuchów przez pierścienie na tłoku (pęknięty,zapieczony,wytarty ) Pozdrawiam D
Znalazłem problem: "zatkane wtryskiwacze". Iglica wogóle się nie przesuwała. Umyłem wtryski w wannie ultradźwiękowej. Wtryskiwacze działają ale cieknie z nich paliwo i czasami zawiesza się iglica. Zaraz po umyciu chodziły wzorowo. Kilka godzin po postoju jak odpaliłem auto to strasznie dymiło zwiększył mi się stan oleju i nie wchodził na obroty powyżej...
Z gory przepraszam za pytania ale jestem laikiem w sprawach budowy pompy wtryskowej. Proszę zaznacz mi na załączniku jaki element się zaciera i czy da sie go wyczyścić bez sciagania pompy. Chodzi o ten pierścień w ktory wchodzi główka nastawnika? Czy może TPS timming position sensor? Cały przekrój pompy w załączniku wraz z serwisówką do pompy zexel.....
Chłopy, jechał któryś z was na 3 cylindrach ? Kierownica mało zębów nie wybije i choroby wibracyjnej można dostać. Owszem, 5,10 czy 15 km da radę, ale nie dwieście - jest duża możliwość że skończy ostatecznie silnik przez tą trasę, tym bardziej że nie wiadomo co tam się naprawdę stało. Uruchamiałem na "ZN" silniki raz w roku i nie zdarzyły mi się jeszcze...
Skoro silnik bierze olej i dymi to i sonda nie będzie pracować prawidłowo tylko trzeba spraddzić czy to wina pierścieni tłokowych czy olej idzie z trzonków zaworów. Ja na początek (nie pakując sie od razu w koszty) proponuje pomiar kompresji i sprawdzenie uszczelniaczy zaworowych
Przewody wymieniowe, filtr od gazu muszę wymienić,gazownik podłączył pod komputer twierdzi,że wszystko ok ,że ustawiony jest tak ,że powinien palić mało a pali dużo,mówi ,że sonda działa. Był robiony remont generalny silnika ,ale to chyba nie ma znaczenia? (poszły pierścienie od kiepskiego oleju) ale zrobiłem generalkę za jednym zamachem.
Witam Porządna naprawa z nowym wałem, łożyskami ślizgowymi, pierścieniami, kompletem uszczelek i innymi tego typu częściami w solidnym warsztacie ponad 11tyś. To ostatni mi znany koszt.
Skoro jest olej w cylindrach i zakładam że w każdym jest mniej więcej tyle samo to bym się skłaniał do trafionych uszczelniaczy jak już ktoś wcześniej powiedział. Gdyby to byłby pierścienie to tylko gładzie cylindrów byłyby mokre (tak wnioskuję po własnym przykładzie). Pozdrawiam!
Wiem, że może to być problem DPF-u, gdyż przybywa mi stan oleju. Raczej DPF nie ma tu nic do rzeczy. Na zwiększający się stan oleju przyczyn może być kilka. jak przykładowo nieszczelność układu tłok - cylinder ( zapieczony, pęknięty pierścień ) czy nieszczelny układ chłodzenia ( uszczelka pod głowicą, pompa cieczy itd ) Sprawdź dokładnie czym jest...
Kiedyś w pracy jednemu robiono głowicę, pierścienie i wypadały dalej zapłony. Finalnie winny był gazownik, bo jak podłączał instalację to lutował przewody i jeden pękł na lutowaniu. W skrócie kupę kasy poszło, a wystarczyło poprawić 1 przewód
Pewno 2.0 benzyna. No to takie dość normalne w tych motorach. Ostatnio robiłem taki silnik sąsiadowi w c-maxie (prawie identyczny, w mazdzie są zmienne fazy) i za głowice, pierścienie, uszczelki i tłoka bo jeden był ukruszony. Wyszło 2tys. zl za części. 7 koła za takie coś to gruba przesada.
Dzięki,za link z kluczem słownym po eng. Ale niesety na YT jest większość filmików z wymianą standardowych łożysk pojedynczych wprasowywanych. To jest prosta robota jak w cinquecento :) A mi głownie chodzi o pomiar i dobór luzu;] Ale bardzo dziękuje za odzew , powertuje co nieco na YT ale pod nazwą innych modeli może coś będzie. teraz szukam literatury...
Przyrząd kłamie - 17 kg/cm2 ciśnienia to prawie diesel, nie benzyniak. Też mam takie przypuszczenie :( Poszperałem troszkę w necie i doczytałem, że gdyby pierścienie były OK, to ciśnienie po wlaniu oleju by nie wzrosło. U mnie jednak wzrosło, więc powraca hipoteza, że jednak pierścienie są winne dymienia i zużycia oleju :( Silnik jest suchy, na pewno...
Pewnie przeguby nie mają zębów a pierścienie są magnetyczne lub sama piasta ma zęby abs-u.Dobry sklep z częściami samochodowymi załatwił by sprawe. W Szczecinie bym ci polecił ale chyba to za daleko.Pozdrawiam
Phonocar z tweeterami 119,00 Pierścienie 30,00 Maty wygłuszające ok. 50,00 Trochę własnej pracy. Myślę, że będzie to lepiej grało niż tani współosiowy na tylnej półce. A w dwóch stówkach się mieścisz.
Ja "na zapas" nie wymieniam. Podejrzewam, że jest w pełni sprawny, bo nie jest narażony na ciężkie warunki pracy. Dodatkowo kondensator ten jest raczej bipolarny, bo układ jest zasilany raz napięciem dodatnim, a raz ujemnym. Wstawienie zwykłego kondensatora (unipolarnego) może zakończyć się fajerwerkiem. Wg mnie układ działa w sposób następujący: https://obrazki.elektroda.pl/4991253200_...
Akurat mam borę z tym silnikiem i mi łyka około 0.3 - 0.4. Większe prędkości przelotowe tak jak piszesz zwiększają zużycie. Czytałem gdzieś, że na oleju 10w60 trochę mniej ubywa, ale problemem są i tak pierścienie. Podobno wymiana na pierścienie o konstrukcji starego typu z silników 2.0 z golfa mk3/passata b4 rozwiązuje problem.
Jest to wersja europejska, wchodzi 3,5l oleju z filtrem. Wiem, że serwis mi tego nie sprawdzi. Madzia od środy stoi u mechaniku i hospitalizuje się, diagnoza-wymiana pierścieni i naprawa głowicy. Mam jeszcze jedno pytanie, na zimnym silniku, po otwarciu maski słychać takie jakby syczenie przy napinaczu paska. Co to może być? Kiedy silnik się rozgrzeje...
Skoro bierze jak już kolega wyżej napisał nic dobrego. U mnie zakończyło się to wymianą pierścieni oraz uszczelniaczy no ale niestety aby to zrobić należy rozłożyć praktycznie cały silnik. A jako uzasadnienie faktu iż z wydechu wydostaje się niebieski dym na zimnym silniku. Pierścienie olejowe po nagrzaniu rozszerzają się i wtedy dostatecznie uszczelniają...
od pierścienia stacyjki odchodzą przewody czerwony i zielony - widać że nie ma wpiętej w to kostki jak i jest druga kostka, myślę że odpięty został sterownik imo ,chyba jedynym sensownym rozwiązaniem jest zakup zestawu startowego czyli sterownika silnika, sterownika ima i kluczyków z imem
Głowica nie była planowana ale test uszczelki pod głowicą wyszedł dobrze. Trochę to naciągane, zdjąć i położyć aluminiową głowice na żeliwny blok bez planowania, zawsze kończy się przedmuchami do układu chłodzenia.
Jakie jest pierwsze przykazanie każdego mechanika?? Nie zakładać nowych pierścieni, na stare tłoki w "podchodzonym" silniku :D . Tyczy się to tak samo, silnika z Malucha jak i z takiej Mazdy. Niestety ale tego zużycia oleju już nie da się zminimalizować. Radze się cieszyć że tylko tyle teraz pobiera tego oleju. Bo to i tak nie dużo. Nie ma na co liczyć...
okazuje się,że jak kupie nowe pierścienie to wytrzymają max 80tys km(tak mówi mój mechanik) bez sensu...i co za 80tys znowu mam rozbierać silnik i płacić znowu.Koszty coraz większe sama robota 1300 plus części 650 plus 600planowanie głowicy ...taniej wyszłoby mi kupić nowy silnik,może ktoś z was ma jakieś namiary na dobre silniki do mazdy? wtedy mechanik...
Witam, mam na myśli tłoki, panewki, pierścienie itd..., cały remont silnika to głowica (góra silnika) i właśnie wał korbowy, tłoki z pierścieniami, panewki (dół silnika), dlatego w pierwszym poście napisałem, że należało by policzyć, czy robić taki remont czy zaryzykować wymianę silnika na inny, używany. Proponuję skonsultować moją diagnozę z uznanym...
Przy składaniu silnika zrób taką próbę: złóż tłoka z korbowodem, nie zakładaj chwilowo pierścieni, natomiast załóż panewkę korbową i po włożeniu tłoka skręć korbę na wale. Weź szczelinomierz i sprawdź, czy szczelina między tłokiem a cylindrem jest jednakowa na całym jego obwodzie, uzyskasz pewność, że korba i tulejka jest dobrze "zwinklowana"
Kolego ogur3k przewody wysokiego napięcia to dość istotny element układu zapłonowego, przez który może być słychać wypadanie zapłonów w rurze wydechowej, a odłączanie po kolei wtryskiwaczy w takim wypadku nic mu nie pomoże, no chyba, że całkowicie nie żyje jeden cylinder, a z opisu nie wynika, że tak jest, po za tym, jeśli kopułki i palca nie wymieniał...
Jeden z kolegów twierdzi że mazda 626 GE pali 7,5litra gazu w mieście - niemożliwe w 300% Mam takie auto w pedantycznym, zadbanym stanie, jeżdżę stylem emeryta z nogą ledwo dotykającą gazu i spala 8l/100km benzyny (tryb mieszany) bo gazu nie mam. Najmniejsze spalanie w trasie to 6,5l, średnie po mieście 9. Tak jak powiedziałem, jeżdżę bardzo delikatnie,...
Witam wszystkich pisałem ostatnio o swojej mazdzie 5 2.0 diesel 140km w której stukalo coś w silniku okazało się że do wymiany panewki i wał korbowy(stary nie nadaje się do szlifu) chciałbym się doradzic jakiej firmy kupić wał korbowy, panewki i pierścienie. Przy wałku i panewkach natknąłem się na firmę MV Parts mógłby ktoś mi doradzić czy to dobra...
Nie wiem kto to robił ale jeśli mechanik to mu gratuluję. W takim stadium uszkodzenia turbiny zaczynamy od diagnozy, czy silnik to przeżył. Pomiar ciśnienia oleju i sprężania, zdjęcie miski, weryfikacja pamewek. Jeśli nawet nie ucierpiał wal, korbowody i pierścienie to prawdopodobnie ucierpiała uszczelka pod głowicą. Czy ktoś opróżnil cylindry z tego...
Masz na 95% uszkodzone uszczelniacze zaworowe, reszta pierścienie. Zdania są podzielone robić tylko górę, lub razem z dołem. Temat przerabialem w 626 GW, z rańca taka petarda była że dwa domki parterowe zakrywało. U mnie pomogło wymiana samych uszczelniaczy, oczywiście jak kolega wyżej napisał przy okazji rozbiórki silnika warto sprawdzić to i tamto....
Po 1 ,500 zł za "zrobienie głowicy"? Przeciągnął papierem ściernym ,rozpiętym na desce? Po 2, sprawdzono szczelność zaworów na zdjętej głowicy? Po 3 ,Spec od szlifu głowicy nie sprawdził stanu zaworów, prowadnic i gniazd? Po 4, powyżej masz podany sposób sprawdzenia podparcia zaworów,skuteczny też przy hydropopychaczach. Po5, jak sprawdzono stan pierścieni...
mam mazde 323F 1.8 gt 128 KM mam problem z spasaniem gazu w trasie pali 12l a w mieście 15-16l wymieniłem parownik na BRC i nic sterownik lpg na AL-700 też został wymieniony i jest to samo wymiana pierścieni też nie dała rezultatu pod kompa się nie podłącze bo nie mam wejścia na com tylko na usb a przez usb nie dziala al-700 już nie wiem co mam zrobić
Witam , mam pytanie . mianowicie padło mi Turbo w MAZDA 6 2.0 CITD 136KM , oddałem do regeneracji powiedzieli ze nie da się z regenerować bo za duże luzy są ... wiec zakupiłem nową będzie w Poniedziałek, ale co mogło być przyczyna rozsypania się TURBO, Auto niedawno kupiłem w Niemczech od właściciela Przebieg 192Tys rok 2003 ! silnik nie odpalał.. po...
Witam witam serdecznie moja mazda która potrzebuje remonty to na 1000km bierze pół litra oleju jest już zakatowany ale przebieg swoje zrobił bo mazda ma 815 348km Niezły przebieg jak na mazdę. Wychodzi że średnio robiła prawie 30 tysięcy km rocznie. Pozostaje w tej sytuacji zaproponować kupno kolejnej mazdy, ale tym razem szóstki. :-) Tyle że one niestety...
Wadą silników mazdy zwłaszcza FS jest szybkie zużywanie się pierścieni olejowych i objawy są takie jak w pierwszym poście. Silnik spala na początku olej, który napłynął podczas postoju. Potem pierścienie się rozprężają i wszystko jest ok. Pierścienie do wymiany. Miałem to samo, przestudiowałem forum Mazdy- MazdaSpeed- tam jest wiele takich przypadków....
Trochę poczytałem :D m.in. "najdłuższy temat współczesnej Europy" :wink: W efekcie zmienię radio na Yosana, dam porządny koncentryk do anteny (dyskusja o wyższości strojenia kabla nad nie strojeniem mnie nie ruszyła). Niestety muszę pozostać przy magnesie. Moje auto - Mazda 6 diesel jest podobno trudnym przypadkiem przy likwidowaniu zakłóceń włażących...
Witam. Moja mazda po odpaleniu na zimnym silniku wchodzi na wysokie obroty ok 1500, gdy silnik sie rozgrzewa to spada do normalnej wartosci. Ale to jeszcze nie wszystko. Gdy skręcam kierownicą na postoju na biegu jałowym, obroty zaczynają spadać i podnosic się, po prostu falują, ale żeby tego było mało, to gdy jest jakieś obciążenie np włączę dmuchawę,...
Witam wszystkich Jestem nieszczęśliwym posiadaczem Mazdy 6 w wersji przed liftem z silnikiem 2.0 Citd RF5C 136KM Otóż silnik rok temu przeszedł remont gdyż została potocznie mówiąc wywalona panewka na 4 cylindrze (standard dla tych silników) wał dany do szlifu nowe panewki nowe tłoki tulejowanie bloku nowe pierścienie głowica po remoncie. itd wpakowane...
Z tym nie spalaniem oleju to tak nie do końca prawda, zawsze jakieś pozostałości filmu olejowego pozostaną na tulei cylindra i nie da się tego uniknąć. A w miarę zużycia pierścieni tłokowych, będzie to coraz większa ilość. Nie mniej, jest to minimalizacja tego efektu/zjawiska.
Witam. Posiadam Mazdę 5 z benzynowym silnikiem 1.8. Auto nie chce zdać norm emisji spalin. Wiadomo powszechnie, że te silniki są czule na terminowe wymiany odpowiedniego oleju. Samochód zakupiony bez oleju na bagnecie. Po dolewce okazało sie, ze olej jest czarny - mimo, ze rzekomo wymieniony niewiele wcześniej. Dodatkowo samochód palił olej, dymił przy...
passat sprawdzone silniki benzynowe nawet 1.6 który według znawców jest za słaby rozmawiając z posiadaczami - nie sprawiający problemów z instalacją gazową bardzo dobrze współpracuje, wg mnie także pakowny w wersji kombi, zawieszenie - temat sporny sam byłem posiadaczem audi a4 b5 1.9tdi trochę cięższy przód przez silnik diesla, ale jako takiego problemu...
witam serdecznie wiem że przygotowanie auta to podstawa więc tym się najpierw zajmę, a klocuszki cóż musze wykorzystać to co mi pozostało po poprzednim aucie (każdy kiedyś popełniał błędy w młodości) jednostka JVC KD-SH707r http://img239.imageshack.us/img239/4922/... głośniczki to jakieś stare odseparowane magnaty z serii bull power (jeszcze wkręcone...
pierścień wału pierścień teflonowy pierścień głosnik
schemat wycieraczki szyby tylnej kabel sterownik peugeot router talktalk
mikrokomputer cobra1 czarna lista zasilaczy
Wtyczka mikrofonu Lafayette Atena - typy i kompatybilność Radio lampowe Menuet UKF - przepalający się rezystor R9 2,4 kΩ