Nie jest zrozumiałe dla mnie czemu się Panowie tak czepiacie elektroniki? Sterownik można odłączyć i silnik powinien wtedy pracować na maxa. Elektronika dała by inne objawy. Osobiście przypuszczam na granicy z pewnością, że może być przerwa pomiędzy końcem któregoś z uzwojeń a wycinkiem komutatora, może też być uszkodzone łożysko lub jego gumowy pierścień...
Bierzesz pierścień tłokowy i przesuwając go równomiernie w cylindrze, obserwujesz szczelinę zamka - jeśli znacząco się zwiększa w połowie wysokości cylindra, to znaczy, że cylinder kwalifikuje się do naprawy. Inną domową metodą sprawdzenia, jest próba wciśnięcia listka szczelinomierza pomiędzy płaszcz tłoka a cylinder - jeśli da się wcisnąć inny niż...
To co narysowałeś przypomina zwrotnicę od altusa, ale do tego trzeba by pomierzyć indukcyjność cewek.Obudowy alton / mildton rozróżnisz po wcięciu pod GDWT, mildtony miały płaskie fronty, altony miały frez pod GDWT by po włożeniu korektora w/w przetwornika licował prosto z frontem i na to szedł pierścień z siateczką. A rezystory hmmm różnie było, różniaście,...
dorzucę trochę faktów... zrobiłem diagnozę komputerową. Błąd DF067 - Połączenie pierścień czytnika - dekoder, przerwa w obwodzie lub zwarcie do plusa zasilania . Na wtyku od pętli są 3 przewody - jeden masa, jeden 12V i jeden 8,8V - bez znaczenia czy zapłon włączony czy wyłączony napięcia są te same. No i teraz rozkmina.... potrzebuję schematu immo...
Witam kolegów, już kiedyś miałem problem z moją pilarka husqvarna 120 mark II. Kilka razy w serwisie i ciągle coś. Aktualnie już jest kilka miesięcy po gwarancji i już jakiś czas temu miałem ja naprawiać. Myślałem że gaźnik coś wadliwy , czyściłem i nadal to samo to zamówiłem nowy gaźnik. Zamontowałem i odpala tylko na ssaniu i po chwili gaśnie . Bez...
Ślad honu zawsze zostaje,pytanie tylko czy wszędzie. Ja homuję jak trzeba,a przeważnie trzeba. Współczesne auta maja bardzo cienkie pierścienie i bardzo słabo sprężynujące,są doszczelniane gazami w rowku.Z tego powodu nie zużywają tak gładzi jak kiedyś,gdzie jeden pierścień był stalowy pozostałe żeliwne i na dodatek olejowy ze sprężyną rozpierającą...
Witam Peugeot 407 1.6hdi 2008 rok sedan Nie działa mi ABS w prawym przednim kole Wymieniłem czujnik i problem nie ustąpił Nie wiem co dalej robić. (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej – jeżeli nowy czujnik ABS jest sprawny – przyczyną braku sygnału na prawym przednim kole w Peugeocie 407 (1.6 HDi, 2008 r.) jest: 1. uszkodzony...
Pierwotna sztuka była w 3 elementach. Druga sztuka która wytrzymała kilkanaście otworów miała tylko jedną przerwa czyli tak jak by pierścień był przecięty nożyczkami. Do kolejnej sztuki jeszcze nie rozbierałem więc rozbiorę i wstawię zdjęcia. Dodano po 29 Rozkręciłem i jestem zdziwiony pierścień jest cały więc pewno coś jeszcze jest uszkodzone skoro...
To samo dzisiaj stało się u mnie: bicie na boki uchwytu wierteł bez wiertła i po rozkręceniu przyczyna: brak łożyska lub co najmniej brak wianka na śruty po obwodzie zewnętrznym kulek łożyskowych jest plastik, więc zrobiła się już przerwa i luz na włożenie jeszcze jednej kulki, a ponadto pierścień segera nie wytrzymał takiego wyrobienia plastiku po...
Witam. Moim zdaniem jeżeli ucieka powietrze przez skrzynię korbową podczas postoju to znak że: 1 zawory zwrotne między turą tłoczną a zbiornikiem nie trzymają. 2 któryś z zaworów tłocznych w głowicy też nie trzyma. 3 na zamkach pierścieni misi być przerwa ponieważ jak pierścień się rozgrzeje do temperatury pracy zwiększa swój obwód, a 0,35 milimetra...
no ale do tego celu musiał bym zamontować ten drugi silnik żeby się przekonać... znając życie będzie to 2 dni męczarni na marne (bo już ze starego zdjąłem głowicę, no chyba że ją założę z powrotem na sztukę i włożę z drugiego silnika ten czujnik w puste miejsce przy kole pasowym... ale najpierw to chyba łatwiej będzie ściągnąć miskę i powinno być widać...
Mi to wyglądało na szczotki, bo najpierw była przerwa absolutna na stykach przy pełnym obrocie. Potem postukałem młotkiem na około, aby zbić pokrywkę, to sprawdziłem i zaczął przewodzić na jednej połowie obrotu na jednym uzwojeniu. Jak opukałem go jeszcze rączką śrubokręta na około po plastikowej obudowie, to zaczął przewodzić na pełnym obrocie na obydwu...
Możliwe że jest za duża przerwa pomiędzy czujnikiem a pierścieniem abs.Ewentualnie wtyczki,wiązka do przejżenia lub luz na łożysku piasty i "odjeżdza" pierścień od czujnika.
Witam Właśnie jestem po wymianie łożysk w pralce Electrolux EW 1043S. W kontekście powyższego wątku niniejsza odpowiedź, to już musztarda po obiedzie. Ale nie widziałem nigdzie na forum opisu wymiany łożysk w tej pralce krok po kroku , więc mogę się podzielić. Może komuś pomoże. Wstęp Jeśli słyszymy głośną pracę łożysk (ale bęben jeszcze nie opada,...
Jeżeli wał jest w dobrym stanie, bez większych rys, rowów, zmierzony czy nie ma owalu zmiana panewek na pewno nie zaszkodzi a pomoże. co do wymiany pierścieni , polecam kupić na sztuki 1 pierścień np Prima , koszt niewielki 2-3 zł szt. wkładać go w każdą tuleję i zmierzyć jaka jest przerwa na zamku. w prosty szybki i tani sposób bez żadnych specjalistycznych...
21-37 Otwórz na zaciskach C4 i / lub C5 EBS jednostkę, czujnik koła (F513) - Dezaktywacja przedniej osi ABS prawego koła - Dezaktywacja sterowania hamulcem / ASR silnika 21-38 Niedopuszczalna częstotliwość czujnika prędkości koła (F513) na zaciskach C4 i C5 EVS: - Utrata pierścienia enkodera - Dezaktywacja ABS na kołach przedniej i tylnej osi - Dezaktywacja...
Kupiłem nowy pierścień (46 x 1,6 mm) i ku mojemu zdziwieniu jak mierzyłem sam pierścień w cylindrze (w górnej części cylindra) miał on na oko około 3 mm luzu przy zapięciu i tu pytanie czy to nie za dużo? Nie mam doświadczenia z takimi silnikami, a dodam że znanych mi konstrukcjach motorowerowych taka przerwa byłaby zbyt duża... Pierścień zmontowałem...
sygnał z czujników (jest ich 4 po 1 przy każdym kole) idzie bezpośrednio do komputera absu a następnie przekazywany do pompy absu. Przyczyny awarii: 1- uszkodzony czujnik 2- zabrudzony czujnik 3- pęknięty lub mocno skorodowany pierścień na przegubie lub piaście 4- zbyt duża lub mała odległość między czujnikiem a pierścieniem 5- przerwa na kablach między...
Panowie, ja Was serdecznie proszę - jeśli nie macie pojęcia o zagadnieniu, to przestańcie pisać bzdury. Luz nieprawidłowo zmierzony - pierścień w trakcie pracy nie idzie tak wysoko. W nowym cylindrze bez znaczenia. Mniejszy luz grozi zatarciem tłoka. Bzdura, czytaj wyżej. Przy wyższych: prędkościach obrotowych, ciśnieniach i temperaturach spalin zjawiska...
Przerwa zależy od średnicy i materiału z jakiego jest wykonany pierścień. Briggs w starych serwisówkach podaje, że przerwa dla nowego pierścienia, powinna wynosić 0.0015 cala na każdy cal średnicy cylindra. Przeliczając, 0.0015 cala to 0.037 mm razy średnica cylindra w calach. Na zdjęciu masz przykład, dolny to pierścień do wymiany a górny jest nowy....
musisz wyjąć tłok z cylindra i ostrożnie zdjąć pierścień z tłoka. Pierścień wkładasz ostrożnie do cylindra na głębokość około 2 cm. Pierścień musi być równo włożony. Teraz szczelinomierzem mierzysz przerwę z zamku. Nie szukając dokumentacji przerwa jak najmniejsza ale nie mniej niż 0,1mm i nie więcej jak 0,8mm.
Tak jak pisze manta możliwa za duża przerwa lub uszkodzony pierścień magnetyczny. Do mechanika jedziesz z samochodem a on ma zamówić i założyć części. Wtedy mechanik jest odpowiedzialny za całą naprawę. Do piekarni też idziesz ze swoją mąka ;-) Tester do sprawdzania czujników abs i sprawdzić ile jest impulsów na obrót. Tester kosztuje ok 3000zł Dlatego...
Witam, mam problem ze swoim autem, a mianowicie przestał w nim kręcić rozrusznik i miga kontrolka od immo. Po podłączeniu w immo wyskoczył błąd DF067 połączenie pierścień czytnika dekoder przerwa w obwodzie lub zwarcie do plusa, może ktoś już miał z tym problem i wie co to jest ?
Sprawdziłem dokładnie właśnie wszystkie pierścienie. Na 3 tłokach gdzie było olej są pierścienie olejowe zaciśnięte niemal do powierzchni płaszcza tłoka, ciężko nawet nimi obrócić. Na tłoku gdzie był zgromadzony nagar pierścień olejowy nie jest tak mocno zaciśnięty i można nim swobodnie obracać, ale w tym pierścieniu widzę, że przerwa na części górnej...
0020 - przegrzanie , problem z botowaniem , przerwa na płycie. Często idzie w parze z 0102 może równiesz oznaczać całkowite odlutowanie gpu
Witam, Odkurzacz nie działa, prawdopodobnie przerwa na zwijaczu kabla. Mój problem polega na tym, że nie mogę się do niego dobrać. Wykręciłem wszystkie dostępne wkręty, podważam obudowę a ta nie chce puścić. Co trzyma? Jakieś zatrzaski, czy po prostu gumowy pierścień na którym osadzony jest silnik w obudowie? Nie chcę go bardzo zmasakrować, a nie widzę...
być może pierścień się z deka przesunął lub czujnik pada. Wykręcałeś go czy tylko sprawdziłeś wzrokowo? kolega miał podobnie w cordobie czasami zapalała mu się kontrolka abs aż się zapaliła i abs zniknął. czujnik okazał się padnięty, na zewnątrz wyglądał dobrze ale w srodku koła tragedia. Jeżeli komp pokazał brak sygnału z czujnika to musi być gdzieś...
Niestety, w takim przypadku wymianie podlega cały zespół DRUM. Przerwa następuje w dolnej połówce transformatora wirującego a konkretnie na połączeniach tasiemki z końcami uzwojeń. Do tych połączeń nie ma dostępu ponieważ pierścień ferrytowy (wraz z uzwojeniami) jest przyklejony do metalowej podstawy.
Witam .Myślę że przy odrobinie zręczności i pasku tekturki będzie szansa na powrót na powrót magnesu do poprzedniego stanu.Trzeba go będzie rozebrać i nałożyć na miejsce cewki pierścień z paska tektury i przykleić żeby się nie ruszał ,oczywiście na moment mocowania magnesu .Złożyć magnes ,skręcić wszystko i wyciągnąć pierścień. To się nazywa centrowanie.Sam...
Z tego co pamiętam to moduł ABS rozpoznaje trzy rodzaje błędów czujnika. Zwarcie -wiadomo Przerwa - w obwodzie Sygnał niewłaściwy niezrozumiały. Podaj kod błędu bo może pierścień ABS jest odgięty w jednym miejscu albo zerdzewiał i daje niezrozumiały sygnał do sterownika. Możliwe że z kabelkami od czujnika do sterownika jest coś nie tak.
arbobo- bardzo ci dziękuję za pomoc - była przerwa na wirniku, po przylutowaniu uzwojenia do komutatora podgiąłem je lekko i pod cyną zrobiła się przerwa (przewód się urwał), zlutowałem na nowo i jest git - brakowało mi poprostu sformułowania "(jeden pierścień to początek, a drugi koniec uzwojenia)" kwantor- nie wszyscy mają wiedzę absolutną i niektórzy...
Witam Zabrałem się dziś za wymianę pierścieni w swoim pugu, wczoraj doszły do mnie części i mam małą zagwozdkę. W orginalnie zapakowanym pudełku dedykowanym do tego modelu (Goetze Engine 08-154200-00) znjduje się 5 pierścieni: 1 szt. olejowy 2 szt. kompresyjno olejowe 2 szt. kompresyjny W olejowym brakuje sprenżynki (mimo że na obrazku jest namalowana)....
różnica jest taka: Zeusy mają 200W mocy znamionowej, 400W maksymalnej i impedancję 4Ω "Tonsil Zeus": Hi-Fi i Muzyka 5/2003 strona 35 Zeusy gromowładne mają ciekawą historię. Powstały z myślą o rynku angielskim, myślę że jako produkt przeznaczony dla młodzieży. Jak sądzę, trafiający do wyobraźni i, co równie istotne, niedrogi. Z oficjalnych źródeł...
A ta tylna sprężysta podkładka, musi być ściśle przy łożysku, czy między nią, a łożyskiem powinna być przerwa ?. Przy łożysku od strony przedniej wirnika, tam gdzie są turbinki, łożysko blokuje pierścień segera. I on faktycznie jest ściśle przy łożysku. Lecz ta tylna sprężysta podkładka nie dochodzi ściśle. Szczerze. Nie popatrzyłem jak było oryginalnie....
Brak ładowania przy zgaszonej lampce kontrolnej to albo przerwa w obwodzie lampki Przerwa w obwodzie lampki, czyli na alternatorze już, bo sama kontrolka działa po podpięciu jej bezpośrednio pod akumulator. Tylko teraz pytanie gdzie, regulator, szczotki, uzwojenie? albo coś innego No co ty powiesz :D Pierścień do którego dotyka ta bardziej zużyta szczotka...
Przerwa czyli uszkodzony czujnik lub przewód. Sprawdź pierwszą wtyczkę od czujnika, może zaśniedziały piny. Przy krzywym pierścieniu albo za dużej szczelinie zgłosi inne błędy 40** Po wyjęciu czujnika możesz dobić pierścień tak by chodził równo, albo odgiąc tam gdzie jest za głęboko. Wahania powyżej pół milimetra wykryje i zgłosi błąd. P.S. "Na jakiej...
W lagunie jest zamontowany pierścień impulsatora ABS na przegubie zewnętrznym, czyjnik osadzony w obudowie piasty, zobacz czy masz dobrze podpięty czujnik do złącza( musiał być rozpięty przy wymianie łożyska) oraz czy pierściń jest czysty. Pomiędzy pierścieniem a głowicą czujnika powinna być przerwa ok.1 mm i nie powinno być tam żadnych opiłek, należy...
Historia silnika nieznana - "nowy" nabytek wraz z kosiarką. Ogólnie silnik cierpi na wypadające cykle, nierówną pracę - nawet zimny. Po dłuższej pracy przerywał i gasł, po ostygnięciu znów dawał się odpalić i pracował. Wyczyściłem gaźnik, odmę + nowa uszczelka na odmie, ustawiona przerwa na cewce. Luzy zaworowe - na ssącym ciasno przechodzi 0,05mm,...
magnesy sa chyba na swoim miejscu, nie dają sie ruszyć - sklejone chyba ... a moze ktos się orientuje który jest do którego koloru ... które pierścienie odpowiadają za to rozdzielenie bo jest ich 8 (patrząc od tyłu monitora) są 2 czarne z przodu razem, przerwa i dalej sześć razem 2 ciemno brązowe, 2 szare i 2 brązowe ... albo na przykład które sa do...
Witam, ostatnio wszedłem w posiadanie sprężarki dwutłokowej. Postanowiłem zrobić jej oględziny. Jako, że takie maszyny nie są moja specjalnością, proszę Was o poradę. Pierwsze pytanie co to za sprężarka? Wygląda bardzo podobnie do sprężarki HS21 (602.04.901 produkcji POLMO) ale nią nie jest. Na wielu elementach występują powtarzające się numery 411...
Kontaktron przełączany daje dwa sygnały zamiast jednego, ale nie daje więcej informacji, niż włączany - jedynie ta informacja jest czasem łatwiejsza do użycia, bo np. przełączany może sterować LED-em 2-kolorowym i w zależności od stanu żarówki zaświecać jeden, albo drugi kolor, i wystarczy do tego cewka, kontaktron, opornik i ów LED, a włączany może...
Miałem podobne problemy z 670-tką.Może więc i w Twojej jest podobna konstrukcja-a jest to możliwe...Po pierwsze;miganie lampki papieru wskazuje na problem z wciągnięciem go na wałek podajnika.Pierścienie gumowe na tym wałku (o ile jeszcze nie są popękane-jak są to mogiła) MUSZĄ być czyste,umyte i odtłuszczone.Najprościej przy wyłączonej drukarce po...
Niby nic. Ale jesteś kulturalny więc Ci odpowiem. Patrzyłeś na ten 4 cylinder? Musiałeś, w końcu głowica zwalona. Co tam widziałeś? Nic nie widziałem i nie czułem. Palcem objechałem cylinder dookoła gładziutki jak pupcia niemowlaka. Żadnego progu, tys, nawet nagaru. Normalny cylinder. Przed włożeniem tłoka namotałem na patyk dość grubą ilość waty,...
Witam. Pilarka Husqvarna 350, bardzo zadbana, wygląda jak nówka, sprawdzona szczelność i trzyma 1,5 atm nadciśnienia i max na skali podciśnienia czyli -1 atm. Dodam że standard dla tego modelu to 0,50 atm i -0,50 atm. Cylinder ściągany w trakcie już naprawy (z braku pomysłów co jest uszkodzone) i pierścień jak nowy, w porównaniu z nowym identyczne szczeliny,...
w związku z tym ze założyłem temat który jest dla mnie znaczący jak zresztą widać kosztował mnie 30pkt tak więc postanowiłem się wypowiedzieć już na temat posiadanego zestawu wczoraj dotarły mi kolumny Altusy300 podpiąłem wszystko i czas na komentarz : kupując tez zestaw myślałem ze uzyskam potężny zestaw z potężnym basem itp,same sprzęt robi wrażenie...
Nie, bo nie jest lutowany. Po prostu się przerwał. Musisz go przylutować, albo kupić nową "obsadę pierścieni do zwijacza" (jeżeli to ta wersja zwijacza). http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Tak też mogło się stać. Przewód jest zgrzewany do pierścienia. Tam też można szukać przerwy. Taki pierścień można zakupić...
Miałem tak przy pękniętych pierścieniach ABS. Piasta skorodowała pod pierścieniem i rozwaliła pierścień. W jednym miejscu miał przerwę i system interpretował to jako uślizg koła. Po wymianie piasty z pierścieniem problem ustał.
Super, a jak się to ma do sworznia?Boki tłoków często są przytarte więc wypadało by żeby łączenia tam chyba nie było. A łączenie sprężynki masz po przeciwnej stronie czy na środku miedzy przerwami pierścieni ?
(at)iskrownik , jeżeli dobrze pamiętam, wirnik jednoklatkowy silnika trójfazowego badało się, zasilając stojan bardzo obniżonym napięciem i obracając wolno wirnik ręcznie. Wówczas na amperomierzach kolejnych faz w stojanie następowało wahnięcie wskazówki w przypadku przerw prętów, pierścieni zwierających. W przypadku dobrej klatki amperomierze nie...
Sytuacja opanowana, tak naprawdę znaczenie miała przerwa czujnik - pierścień, w sumie jej brak. Regulacja przerwy pomogła. Dziękuje koledze Pati za trafną sugestie na PW.
W takim razie masz typowe objawy zatarcia silnika. Efekt przegrzania. Nowy silnik wymaga docierania, z mieszanką o większej ilości oleju i częstymi przerwami w pracy. Jedyna nadzieja że tylko pierścień jest zaklinowany w rowku tłoka. Musisz rozebrać silnik wyjąć tłok z cylindra i sprawdzić. Jeżeli możesz, to zrób jakieś zdjęcia. Gdy uszkodzony jest...
Zmierz przerwy w zamkach pierścieni.
Nadmierny luz na łożysku też. Za duża odległość pierścień czujnik. Podaj nr kodu błędu z dopiskiem. Są przynajmniej 3 różne wersje błędu (zwarcie do masy , zwarcie do plusa/przerwa, nieprawidłowy sygnał).
Zamki na pierścieniach doszlifowałeś? Jak jest za mała przerwa na zamku to jak się zagrzeje to jak ma nie szurać? ;)
sprawdzałeś przerwę na zamku pierścieni? tłumik nie jest czasem zatkany?
podejrzenie pada na zbyt małą przerwę na zamku pierścieni- pierścienia. Pod wpływem temparatury rozszerza sie i wiadomo co się dzieje.
Spadek napięcia przy wzroście obrotów silnika wskazuje na niesprawność alternatora. A może to być zużycie szczotek, zużycie pierścieni ślizgowych, przerwa w połączeniu pierścień-uzwojenie wirnika lub zwarcie na uzwojeniach stojana.
Wydaje mi się, że najprostszym rozwiązaniem było by naklejenie na pierścień motoreduktora i na wał ślimaka (jeśli jest taka możliwość) srebrnych pasków z kilkoma czarnymi przerwami i zamocowanie dwóch czujników optycznych (dioda podczerwieni i fototranzystor). Procesor porównywał by liczbę impulsów z czujników i jeśli ze ślimaka otrzymał by mniej zgłaszałby...
Widzisz, serwisowy ekspert od zaworów i pierścieni bajki opowiadał, bo chciał Ci sprzedać nową kosiarkę. Zamykaj kranik paliwa po skończeniu koszenia. :D
Jeśli mnie pamięć nie myli to "Sonatina" różniła się od "Sonatiny II" tylko tym, że w tej pierwszej były fale średnie podzielone na dwa podzakresy w w tej drugiej były dwa zakresy fal krótkich. Wygląd zewnętrzny był identyczny. Natomiast "Nokturn" różnił się tylko tym, że miał plastykową skrzynkę. Gałki miał takie same jak "Sonatina". Były to czarne...
Znaczy na co ? Na koło zamachowe, czy na uniwersalny pierścień zębaty na nim ?. Zresztą - w obecnej chwili 90% rozruszników masz na magnesach stałych, prosta eliminacja zwarcia/przerwy w wirniku, po cóż komplikować sobie życie stołem?
Świeci się cały czas ebs na pulpicie ,podłączany był komputer i pokazały przerwy w obwodzie,nie zawsze ,prawe przednie koło,lewe przednie koło.Zdjąłem koło prawe i lewe wymieniłem pierścienie .Pojechałem na przejażdżkę i przejechałem do domu podłączyłem komputer i pokazało zero błędów. Dodano po 3 dodam ze czujniki były sprawdzane i przewody które dochodzą...
Dwie hs11 spokojnie dają rade przy malowaniu u mnie dwie kręcą się na 1400 obr i powietrza nie brakuje z tym ze pracują cały czas bez przerwy U mnie własnie hs11 wypluła łożysko na korbowodzie ale dlatego że podkładka lub pierścień zabezpieczający pękł- dlaczego-nikt nie wie
Na jakiej zasadzie działało wybieranie numeru oparte tylko na przekaźnikach? Cała tajemnica w przekaźniku "seryjnym". Miedziany pierścień powodował opóźnione zwalnianie jego styków. Dzięki temu można zbudować dwójkę liczącą i wykryć przerwę międzyseryjną.
Dostałam inna poradę, że nalezy specjalnym kluczem przekręcić sam ten pierścień z narysowana skalą i po to mogą być te dwie przerwy. Jeżeli się nie uda dzwonię do Spółdzielni... Dokładnie to trzeba zrobić. Po przestawieniu na "8" proponowałbym jeszcze złapać trzpień kombinerkami i poszarpać nim z wyczuciem, wpychając do środka i wyciągając. Niewiele...
Odizoluj aż do pierścieni i zobacz gdzie przerwa.
Koledzy drodzy:D Mam taki problem ze słynnym silnikiem "esiokiem" :D A więc, strasznie dymi ale na wyższych obrotach nie, czasem traci moc, a czasem tak jakby coś się odetkało zero dymu i super moc :/ Pewien gość bawił się z pompą bo sprężyna pękła i rozleciała mu się przy tym sekcja, drugi powiedział "co za koleś", trochę się sekcja zarysowała. Wsadziłem...
Witam wszystkich i mam pytanie dotyczące pierścieni jaka powinna być minimalna i dopuszczalna maksymalna przerwa na pierścieniach z góry wielkie dzięki za podpowiedzi pozdrawiam
Lekko kiedyś "przypuchł" - na szczęście ślady są w obrębie płaszcza tylko, główka tłoka sprawia wrażenie nie ruszonej. Będą jeździć. Dalej - nie rozpędzaj się z wymianą pierścieni - sprawdź przerwę na zamkach, najlepiej na górnej krawędzi cylindra i podaj wartość.
To zależy skąd idą te dwa zasilania. I czym idą. W praktyce należy przełączać z przerwą. Żeby łączyć w pierścień trzeba by mieć przystosowaną do tego sieć a to się nie opłaca przy 400 V. Za dużo zachodu a korzyści żadne.
witam cię, ciężko jest określić stopień zużycia elementów, po tym opisie, pierścienie po demontażu można sprawdzić wkładając je do cylindra i zobaczysz czy schodzą sie do siebie czy w miejscu połączenia jest przerwa jezeli nie zejdą sie to zn że są zużyte, Maksymalne przerwy na "zamkach" górny - 0,3 mm środkowy - 0.6 mm olejowy - 0.6 mm Prawidłowa...
Witam Volvo 2.4 d5 163 KM, kod silnika d5244t jak przekładam koło zamachowe z manuala na automat to nie pokrywa się pierścień czujnika wału, koła zamachowe różnią się miejscem przerwy w pierścieniu czujnika wałka miał ktoś taki przypadek? https://obrazki.elektroda.pl/2478900000_...
Dobrze podszedłeś do opisu sytuacji. Wygląda na to, że twój alternator ma zbyt małą wydajność. Z tym, że dla samochodu z początku lat 90 może być to charakterystyczne (nie znam Fiesty). Obecnie, kiedy jeździmy z włączonymi światłami w dzień cecha ujawnia się bardziej. Dla pewności trzeba dokonać przeglądu tegoż alternatora. Być może stan szczotek, pierścieni,...
Z filmu kolega się nauczy diagnozować pierścienie. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... [/youtube] A tutaj jak mogą być zużyte ok 2 mm przerwy. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... [/youtube] Dla pojemności 70cmm dopuszczalny luz będzie dużo mniejszy ok. 0,06 - 0,08mm (dokładny luz można znaleźć w instrukcji serwisowej...
Masz przerwę w obwodzie wzbudzenia: kabel DF, sczotka, pierścień, uzwojenie wirnika,szczotka i.... MASA! Zmierz rezystancję między DF a masą SILNIKA.
Przerwa w uzwojeniu magneśnicy, zwarcie przewodów ( w okolicy pierścieni ślizgowych)/ uszkodzony regulator . Diodom daj spokój.
Sprawdź te kody jeszcze raz . Jeśli jest jakiś kod w MID 136 typu elektrycznego lub mechanicznego to należy tą usterkę usunąć . Czujniki ABS mogą mieć właśnie te uszkodzenia . Jeśli jest uszkodzenie elektryczne czujnika to po wymianie na sprawny kod znika a jeśli jest uszkodzenie mechaniczne świadczy to o zbyt dużej przerwie między czujnikiem a pierścieniem...
Jak w temacie po wymianie pierscieni trudno ją uruchomic.Jak zdejmę filtr paliwa to zapala.Jaka powinna byc przerwa cewki na magnecie.
Wyrażnie przedstawiłem przebieg prądu stacyjka - regulator napięcia aż po pierścienie wirnika i wystarczy miernikiem lub zwykłą żarówką nawet 2 Watową prześledzić obwód zasilający regulator napięcia.Jedną z przyczyn braku ładowania może być również przerwa na uzwojeniu wirnika alternatora w postaci zimnego lutu na jednym z pierścieni doprowadzających...
Co za olej tam lejesz, że tyle nagaru. Włóż, sam pierścień, do cylindra i napisz jaka jest przerwa na zamku. Sprzęgło jest sprawne?
Witam również FR 4345 - sygnał prędkości ma przerwę, lub zwarcie z masą lub zwarcie z biegunem dodatnim BS 0263 - sygnał CAN przyczepy ma przerwę MR 5427 - pompa jednosekcyjna dla cylindra 5: usterka zasterowania. MR 5327 - j/w ale dla cylindra 4 Jeżeli chodzi o skoki napięcia to prawie na pewno rozsypało się małe łożysko w alternatorze. Pierścień kontaktowy...
Problem nie leży w mechanice (mechanizm nie da się źle złożyć). Dwa sektory zębate są złożone na stałe i spięte kotwą, górny sektor jest połączony na sztywno z osią ramienia wycieraczki (jeśli się mylę popraw mnie- nie mam takiego mechanizmu). Podczas pracy silnik i białe koło nie zmieniają kierunku ruchu. Gdy dźwignia sterowania wycieraczkami (przy...
To wszystko zależy od tego w jakim stanie są pierścienie oryginalnego tłoka ( trzeba sprawdzić po włożeniu zdjętych pierścieni do cylindra i ocenić wielkość przerwy na zamkach ). Ważny oczywiście jeż też stan gładzi cylindra. Jeśli zdecydujesz się na montaż nowego tłoka to zwróć szczególną uwagę na ustawienie pierścieni według kołeczków w tłoku aby...
witam łożysko skf z czujnikiem nie do kupienia na chwile obecna ostatnio pytałem w zeszłym roku pierścień magnetyczny jest w całości po obwodzie taki sam czyli równe przerwy nie widzę sensu żeby mial byc w danym miejscu ja obstawiam na uszkodzona elektronika alternatora pod katem rozruchu alternator valeo ist 180 A ? w moim przy rozruchu zaczyna kręcić...
Bo akurat chwilę wcześniej to przeczytałem - sorki. Ale na drugi raz daj przynajmniej 24 godziny aby ludkowie z forum dali radę ogarnąć pytanie. Ale może nie wszystko stracone, bo mam radę jak to naprawić. Najpierw musisz zrzucić tarczę hamulcową. W moim szczeniaku była zintegrowana z piastą. Na piaście jest pierścień ABS. Sprawdź czy nie jest pęknięty....
Zobacz gdzie jest przerwa,ogladnij tam gdzie dochodzą końcówki izwojenia do pierścieni,czesi tam nie lutowali ,a zgrzewali,lubiało popuścić.Następnie popatrz na miejsce gdzie uzwojenie wychodzi z karkasu,tam powstawały naprężenia.
No to mógł stanąć pierścień w tłoku, za mała kompresja i nawet się nie odezwie. A przerwę modułu zapłonowego przestawiałeś, ściągałeś koło magnesowe?
No to jak nie zaskakuje to masz przerwę w uzwojeniu cewki elektromagnesu, lub zbyt duża szczelina między tarczą a kołem pasowym. Innych rozwiązań nie ma. Te 12 V to jak mierzyłeś i czym (miernikiem czy przynajmniej 21 W żarówką) ? Ostatnia rada przed wyjazdem (gdy chcesz sam naprawić) po pierwsze zobacz czy sprężarka się kręci - pokręć za tarczę umieszczoną...
Witam. Mam pytanie czy dobrze docieram silnik po wymianie cylindra, tłoka, pierścieni? Docieram w następujący sposób mieszanka bogatsza w olej jadę 7-8km później przerwa 10min jeżdżę ok 30km/h czasami przycisne go narazie już 41km nalatane mocy nie ubyło :)
Na początku (pierwsze 200/300 km) możesz lać nawet 180-200 ml na 5l, później 150 na 5l wydaje się być w porządku. Zestaw jak zestaw, cylindry zazwyczaj są w porządku, tłoki słabej jakości. Poza tym, nie 90, a 74 cm3. Jeśli wszystko dobrze poskładałeś, dobrze założyłeś zabezpieczenia sworznia tłoka, plus trafiłeś na luźniej spasowany zestaw, to powinien...
Kolego przed wymianą pierścieni i " naprawą " silnika było git? Jak tak obstawiam brak przerwy na pierścieniach które zostały wymienione.
Za pierwszym razem zle patrzyłem.Na wtyczce przy czujniku nie ma napięcia .Pierścień w piaście też już wykluczyłem podłączając wtyczke z drugiego koła na próbe.Pod fotelem kierowcy jest kostka na której jest prawie 12V po przekreceniu kluczyka czyli jest gdzieś przerwa na odcinku między fotelem a kołem.
Witam mam taki problem, otóż grałem w "władce pierścieni król Nazguli" i po pewnej przerwie gdy chciałem włączyć grę wyskakują mi błędy tj. w dodanych obrazkach. Zrobiłem format systemu , reinstalacje gry i nic nie pomaga, nie wiem co zrobić, mam nadzieje ze pomożecie. Posiadam system XP. Problem zaczął się gdy ściągnąłem aktualizacje....
Sytuacja z uchylonymi zaworami ma miejsce tylko gdy tłok jest w górnym położeniu, pomiędzy fazą wydechu i ssania. Pisałem o tym. Odległość od zaworu wydechowego do tłumika to około pięć centymetrów, więc trudno mówić o niedrożności wydechu. To jest silnik prosty, jak budowa cepa. Nie przesadzajcie z tymi podziałkami. Kol. totylkoja, jesteś pewien że...
Ostatnio mi gościu wymyślił żeby nadwymiar kupić i przyszlifować żeby nie było przerwy:):) a tłoki latały jak w Jelczu:)
Cyt : : A taki "odklejacz do łożysk" to zaj...a sprawa przy maszynach np. komutatorowych, gdzie pomiędzy łożyskiem a komutatorem czy pierścieniami ślizgowymi masz 2-3 mm przerwy. Faktycznie, tym bardziej że można sobie dorobić kilka pierścieni redukcyjnych na różne łożyska.
http://obrazki.elektroda.pl/2912038500_1... Wężownica od kolektora zostanie nawienięta na rurze fi 108mm . Wysokość wężownicy będzie posiadać ok 50cm. Czyli licząc Obwód jednego pierścienia (2*pi*r) 2*3,14*5,4cm = 34cm Na 50cm max wychodzi 40 zwoi/pierścieni. Ja doliczam ok. 0,5cm przerwy, wynosi to wtedy 24zwoje. Cały wymiennik kolektora...
Jeżeli masz alternator rozłożony to sprawdź: Wirnik: czy nie ma przerwy - mirnik między pierścienie(powinien pokazac jakąś opornośc) i czy nie ma do masy - miernik między pierścień i oś(tu miernik nie powinien nic pokazac).Do sprawdzenia przebicia międzyzwojowego potrzebny jest specjalny przyrząd. Stojan: czy nie ma przerwy - miernik wpinasz między...
Dużo kosztuje, chyba że chcesz z niej zrobić "chińczyka" za 150 złotych. Komplet włoskich zamienników "Meteor" to około 370 zł, oryginały to już przekracza wartość Twojej pilarki. Najpierw sprawdź a potem będziesz się martwił o cenę. Oryginalny cylinder nie zużywa się tak szybko, przy normalnej pracy. Gdy rozbierzesz, włóż sam pierścień do cylindra...
Witaj Sprawdź 2 rzeczy Pierwsze- pod-pompuj gaźnik dobrze z parę razy aż wycieknie trochę paliwa na obudowę- i spróbuj odpalić jeśli nie będzie efektów- wykręć świece jeśli będzie mokra to przyczyna tkwi w braku iskry- nie gaźniku.. >>>> przyczyny to uszkodzenie kabla, elementu iskrownika - fajki...świecy druga- sprawdź samą świece po wykręceniu i oczyszczeniu...
przerwa zamek pierścień stm32 przerwa przerwa zapieczony pierścień
instalacja kamper schemat instalacja elektryczna renault espace wtryskiwacz motronic
tester dioda schemat generator prądu
Woltomierz w agregacie wskazuje 380V bez obciążenia Opel Astra H 2008 - Sporadyczne Gaśnięcie Prawego Światła Mijania