Oglądając zdjęcie, odnoszę wrażenie, że kolega próbuje odkręcić głowicę. Tymczasem w treści mowa o wymianie baterii. Natomiast nie widzę śladów działania na nakrętkę złącza. Ustalmy więc, do czego zmierzamy. Czy ta opisana śruba to wrzeciono głowicy? W jakim celu walczysz z głowicą, skoro całość wyrzucisz na złom? Mam nadzieję, że podejmowane działania...
miałem podobny problem, pierścień tak zapieczony że ni cholery, nie pomagało nawet lanie WD 40 przez kilka dni.Jedynym skutecznym rozwiązaniem było ostrożne przecięcie pierścienia przy pomocy "dremela" z mini tarczą (wystarczyło z jednej strony).
Dziwne, że przy ustawieniu pierścienia na "7' kaloryfer jest dołem letni. Może zrobić taką operację. Na jakieś 5-10 minut nastawić ten pierścień na "N", by silniejszy przepływ przepłukał zawór i usunął zamulenie, po czym znów przestawić na "7". Ten pierścień trzeba pociągnąć w kierunku do siebie, by móc go przekręcić (czasem jest blokada - taki pierścionek...
Te zaślepki są wciskane, po wciśnięciu należy je delikatnie czymś uderzyć żeby się odkształciły i nie wypadły. Nie używaj kleju, pod zaślepkami są otworki przelotowe paliwa w zasadzie nic tam się nie dzieje, jeśli chcesz je sprawdzić to wykręć śrubę regulacji dawki paliwa, ta jedyna regulacyjna i pryśnij wd40 przez rureczkę w ten otwór. Obserwuj otworki...
(at)wopor, urwało mu "uszy" w których normalnie pracuje sworzeń, reszty destrukcji dokonała korba, która tez na tym trochę ucierpiała ;) Konstruktorzy przesadzili trochę z mocą tego silnika, wolnossący ma 165kM, uturbiony o 100 więcej. Silniki Subaru nie są tak cudowne, jak się w ogólnych opiniach słyszy, standardem jest zapieczony pierścień zgarniający,...
Maja przylegać na styk. Jak dasz na zakładkę to będzie za grubo w tym miejscu i efekt będzie taki jakby pierścień zapieczony był.
Dobra. Wszystko się już wyjaśniło. Zapieczony pierścień olejowy na 2 cylindrze
Na razie stoję z robotą. Simmering stwardniał i puszczał wodę. Z wewnętrznego łożyska został tylko zapieczony pierścień zewnętrzny który ani drgnie a wybijanie jego jest strasznie pracochłonne a efekty marne. Nie ma na czym dobrze oprzeć przecinak. Przerabiał ktoś temat jakieś sugestie.
Który rocznik pilarki? Jest wiele możliwości: - rusza się kołek w tłoku - kiepskie paliwo - wytarty wał - nieszczelność - uszkodzony gaźnik - nagar lub zapieczony pierścień
Kupiłem skuter Yamaha Majesty 250 który prawdopodobnie długo był nie używany. Silnik ładnie odpala i pracuje ale bardzo mocno kopci. Nie jest to ilość oleju, na którą można przymknąć oko, bo to 1 litr na 100 km. Kompresja 10 atm. Jak od razu ruszę po uruchomieniu silnika, mogę jechać, jak pochodzi na wolnych obrotach, to olej zaleje świecę. Czy prócz...
Miernik wyskalowany w barach. Co sądzicie o czwartym cylindrze?? Zacinający się zawór w głowicy, zapieczony pierścień na tłoku lub uszkodzony miernik. W sumie nigdy w żadnym silniku nie słyszałem o kompresji 20bar w silniku benzynowym. Max 17. Przy kompresji 8 bar powinny być problemy z odpalaniem choć tutaj tylko na jednym cylindrze to było.
Miałem to samo-dymił że z tyłu nic nie było widać. Wymieniłem uszczelniacze na trzonkach zaworów i pierścienie na tłokach . Pierścień zgarniający był zapieczony i składał się z trzech części, to wymieniłem na jednoczęściowy ze sprężynką. Tłoków nie zmieniałem, zrobiłem tylko honowanie cylindrów. Przy okazji trzeba sprawdzić panewki na korbowodach,...
jeżeli pierścień nie jest zapieczony czy za tak słabą kompresję może odpowiadać porysowany tłok bądź cylinder lub jeszcze coś innego np uszczelniacze wału ?
Dzięki za informacje Dodano po 2 Zalałem ten 3 cylinder ,trochę olejem i Ciśnienie poszło do góry na 32 bary.Czyli albo pierścień pęknięty albo zapieczony na to wychodzi.
Ciekawe, co z podkaszarką? Swoją rozebrałem po dobrych kilku latach pracy. W tym roku dałem synowi trochę popracować. Nie wiem, jak to zrobił, ale zatarł mu się wałek napędowy dolny, przy tym przypaliła się głowica z żyłką, jak również stopieniu uległa osłona. Miałem zapasowy wałek, wymieniłem, dokupiłem osłonę i naprawiłem głowicę (można osobno dokupić...
tak ale piła normalnie pali i chodzi ma cała moc. No to Chińczycy się popisali, brak kompresji a pracuje i ma moc. A ludzie kupują jakieś markowe pilarki, których, przy braku kompresji, za żadne skarby nie można uruchomić. Tak poważnie to możliwe, że był zapieczony pierścień w rowku a olej go uwolnił.
Hmm, dodam tyle: sam tłok jest OK chociaż nie jest pierwszej młodości, pierścień również nie był zapieczony i brakowało nagaru w rowku tłoka jak i w miejscu zapinki, a przy tym sam pierścień był dość mocno wytarty dlatego nie mógł się zablokować w rowku tłoka, raczej stawiam na wadliwy pierścień chociaż wątpię lub na przegrzanie piły, gdzie przy wysokiej...
Cylinder i tłok mają około 67 mm . Okazało się też że jeden pierścień jest zapieczony .
Jeśli pierścień zgarniający tłoka jest zapieczony lub uszkodzony to kompresja wyjdzie mi dobra.
wisko nie groźne, może co najwyżej być niedogrzany... dziurawy tłumik poza dyskomfortem werbalnym zmniejszy Ci moc, ale też nie powinien robić aż takich jazd z obrotami. Mimo wszystko sprawdź świece i kable. To, ze były wymieniane niedawno i to w ASO nic nie zmienia. Jak masz zapieczony pierścień na którymś tłoku to popuszcza olej do komory spalania,...
Jeśli to zapieczony lub pęknięty pierścień to może w wyniku przedmuchów może dojść do zatarcia lub wytopienia tłoka. Ile czasu przepracował silnik od remontu? Czy zużywa dużo oleju? Czy przedmuchy pojawiły się nagle? Jeśli to możliwe sprawdź ciśnienie sprężania- może to już jego czas?
Tak jak myślałem. Rozebrałem cylinder i górny pierścień zapieczony na tłoku oraz rysy na cylindrze. Chiński badziew. Dobrze że zamówiłem nowy komplet , tylko ciekawe jak długo będzie działał.
witam, zdjąłem cylinder i okazuje się że pierścień jest zapieczony i tłok zatarty, cylinder nie jest porysowany więc spróbuję wymienić tłok i pierścienie.
Trochę to trwało ale wszystko się wyjaśnilo. Dzisiaj skończyłem swapować silnik. Mimo ustawienia zaworów, wymiany kabli cewek i świec, podmiana czujników itp, silnik wciąż kulał i to dosyć mocno, po czasie doszło do tego dymienie przy mocniejszym hamowaniu. Po przełożeniu silnika, stara kulejąca jednostka z przebiegiem 274.000 km trafiła na stół w celu...
Te objawy zaczęły się w zimę nagle w aucie nie było nic grzebane jedynie sam podłączałem pod komputer zobaczyć parametry i tego samego dnia się to stało w sumie, z początku myślałem że to coś od trakcji ale gdy wleje więcej paliwa jest ok więc wygląda jakby tu był problem. Próbowałem sam zajrzeć do pompy ale nie mogłem za nic odkręcić zapieczonego pierścienia...
Ile mm ma iskra ? Tłoka raczej nie wyciągałeś z cylindra więc nie wiesz czy przypadkiem pierścień nie jest zapieczony i stąd może być brak kompresji. Druga rzecz to niesprawna cewka i gdyby tak było to wymiana raczej nie opłacalna. Nieszczelności skrzyni korbowej, wlewasz naftę przez dolot jak zdejmiesz gaźnik, potem tłok na sam dół i tak musi postać...
Pierścień może być nawet zapieczony zapieczony, przez co ma słabszą kompresję. Czyli wnioskuję po ostatnim pytaniu że ciągnik pali na jeden tłok tak? Bez zmierzenia kompresji nie obejdzie się.
Za późno, wczoraj u znajomego wycisnąłem na prasie. Chyba sobie kupię prasę do domu... Silnik położony na prasie poprzez tulejkę od strony koła magnesowego, najlepiej użyć tulejki z płaskim czołem i otworem 12+ mm, aby oparło się jednocześnie o oba pierścienie łożyska i korpus silnika który jest zlicowany z łożyskiem. Łożysko od strony komory korbowej...
Palec to podstawe narzędzie diagnostyczne amatora ;) A więc: a) gaźnik OK (czysty,uszczelki cale) b)filtr paliwa OK (czysty) c)wężyk paliwowy OK (drożny, niepopękany, podaje prawidłowo paliwo) d)odpowietrznik zbiornika paliwa OK (drożne) Przyczyną jest przytarty tłok i zapieczony pierścień od strony tłumika. Po zdjęciu tłumika zobaczyłem tą usterkę....
Po wyjęciu cylindra pierścień był zapieczony na szerokości 1cm z tylnej strony od wydechu dlatego nie było widać. Po złożeniu piła odpala, moduł był dobry, mam więc drugi na zapas. Mam jeszcze problem z ustawieniem wolnych obrotów, bo kręciłem tymi dwoma śrubkami.
Witam Tłok w cylindrze jest lekko porysowany a pierścień od strony tłumika zapieczony ale to sprawa złego oleju . Sam znalazłeś przyczyny.
Wymieniłem świece i dołożyłem smaru do przekładni. Niestety moja regulacja gaźnika była mizerna, więc kosa zaczęła gasnąć i czasem nie chciała wejść na obroty. Oddałem na regulację i przegląd do serwisu. Jak wróci do mnie to napiszę co powiedzieli. Dziś dostałem wiadomość z serwisu. Diagnoza: pierścień zapieczony i łożyska z uszczelniaczami do wymiany....
Posiadam piłę husqvarna 335 XPT, w której uszkodzeniu, wg serwisu Husqvarny uległ pierścień i uszczelniacze (pierścień był trochę zapieczony do tłoka), tłok wg nich był ok, choć posiadał małe wgłębienie tuż poniżej pierścienia lecz to nie przeszkadzało, wg nich, w normalnej pracy, cylinder ok. Po wymianie, tychże części, tj pierścieni i 2 uszczelniaczy...
To jest element wymienialny. Musisz to zrobić oczywiscie delikatnie aby nie uszkodzic pierścienia , który wirując wytwarza impulsy. U mnie w audi 80 na ośce na której osadzony jest palec trzeba było wykręcić wkręt znajdującu sie w osi ośki.( aparat jzapłonowy jest nie demontowany) To wykręceniu wkręta delikatnie musisz ściągnąć pierścień. U mnie był...
Czujnik zapieczony w tulejce a tulejka w gnieździe.Dwa dni moczenia w wd40 i delikatne opukiwanie tak żeby nie uszkodzić czujnika dało efekt że się ruszył minimalnie w kierunku tarczy.Metodą prób i błędów, testuje się dobrze ale po ruszeniu wozu zapala się abs- dalej próbuje go przybliżyć do tarczy. W końcu trafiłem że testuje się dobrze i w czasie...
Produkcja Mercedesa W168 zakończyła się w roku 2004. Tak więc nie może to być rocznik 2012. Ale to tak na marginesie. Jeden adres wysłałem ci na priv żeby nie robić nielegalnej reklamy na forum. Na początek spróbuj użyć mocnej płukanki przy wymianie oleju. Jeżeli doszło do zapieczenia pierścieni w rowkach tłoków to taki zabieg może pomóc.
Luz tłok-tuleja powinien się zawierać w 0,025 +/-0,005. Tłok nie jest równym walcem(zimny). Na zimno góra mniejsza jest o około 0,2. Za mały tłok np. nie odprowadza temperatury na gładzie co doprowadzi np. do zapieczenia pierścieni. Błąd pasowania tłok/tuleja dla pierścieni trapezowych lub pół trapezowych to także katastrofa. Zresztą pierścienie nieprostokątne...
Zależy jak długo piła pracowała na czystym paliwie, czy zgasła podczas pracy, czy ją sam wyłączyłeś. Jeżeli tylko zapiekł się pierścień, a tłok nie przytarł cylindra, to kwestia paru stówek. Niestety jak poszedł tłok i cylinder, to będzie bolało (ponad tysiąc). Na Twoim miejscu oddał bym do serwisu, nie będąc zbyt wylewnym. Jak będziesz miał pokryć...
Szanowny kolego Mich431.Sprawa jest jasna.Mając odmę i przewietrzanie silnika masz olej w filtrze to znaczy,że pierścieni zgarniające i nie tylko są do wymiany.Można spróbować wymienić uszczelniacze zaworów.Wszystko zobaczysz po zdjęciu głowicy.Zobaczysz nagar w cylindrach,zapieczone pierścieni,zużyte uszczelniacze,no i nieszczelne zawory.Jak zdejmiesz...
Odkręć tłumik i zobacz czy jest cały tłok bo może masz zatarty silnik albo pierścień się zapiekł i nie ma odpowiedniej kompresji.
Przy okazji ściągania nie popsuj gwintu. Wkręć tam śrubę z centralnie nawierconym otworem dla stabilizacji ściągacza. Posmaruj olejem wałek, poczekaj cierpliwie. Jeśli łożysko się rozpadnie, można rozciąć wewnętrzny pierścień flexem.
Witam, dziś przychodzę z problemem zapieczonych pierścieni. Otóż rozebrałem silnik 4t od kosiarki, w którym ktoś ewidentnie używał mieszanki. Wszystko w nagarze i żużlu po oleju. Pierwszy pierścień ciśnieniowy udało mi się ruszyć, ale i tak pękł, ale wydostałem go. Zgarniający bez większych problemów zdemontowałem, najgorzej z drugim ciśnieniowym, otóż...
Kolego 8850 zapieczenie pierścieni występuje zazwyczaj na wszystkich cylindrach. Zapiekają się łącznie z pierścieniem zgarniającym olej. Wtedy pomiar pomiar ciśnienia nie wykazuje błędu jednakże silnik pobiera nadmierne ilości oleju i dymi. Ty masz inną sytuację. Masz padnięty jeden cylinder . Oczywiście możesz zalewać naftą i innymi specyfikami . Życzę...
Witaj! Sprawdź ciśnienie w cylindrach. Wszystko wskazuje na zapieczone pierścieni lub zużyte. W dobrym warsztacie może za pomocą sądy sprawdzić gładź cylindrów oraz szczelność zaworów. Pozdrawiam Miro.Nasz
Patrząc od przodu zaworu zobaczysz taki pierścień z cyframi 1-8. Pierścień ma 2 zagłębienia po przeciwległych stronach a pozycję regulacji wskazuje wgłębienie na zewnętrznej nakrętce. Generalnie do tej regulacji stosuje się specjalny klucz ale mnie udało się to zrobić przykładając śrubokręt z jednej strony i delikatnie stukając młotkiem tak, aby obrócić...
Co mają niesprawne wtryskiwacze do zapieczonych pierścieni ???.Tyle co piernik do wiatraka. Przegrzany silnik był i tyle. Zamykam temat.
Dzwonienie w cylindrze znamionuje zapieczenie pierścieni tłokowych. Tłok obija się o gładz cylindra. Spada moc i uruchomienie silnika jest niemożliwe. Pociągając za linkę rozruchową pod ciężarem sprzętu wyciąga się w całości. U mnie w kosie pierścień się zapiekł, bo użyłem do sporządzenia mieszanki paliwowej taniego oleju Husq-Oil, produkowanego przez...
Sprawdzałem. Stare były twarde dlatego dałem nowe kable. Nic nie pomogło... ciągle to samo.. Dodano po 11 Już zanim wymieniłem iskrownik cewke i moduł dałem nowe kable bo tamte były przegrzane i pękały. Iskra jest dużo lepsza niż była niestety to nie pomogło. Może wydmuchało uszczelkę pod glowica albo zapiekło pierścień? Sam już nie wiem co mam robić
Nalej tam troche nafty i po 24 godz sprawdz ponowne. Może pierścień sie zapiekł w nagarze.
Słabsza kompresja może być spowodowana zapieczeniem pierścieni. Nieraz pomaga zalanie tak na noc kilkoma mililitrami nafty do każdego cylindra
Sprawdź uszczelniacze wału, brak podciśnienia może być spowodowany ich uszkodzeniem. Membrana pod gaźnikiem cała ? Zdejmij głowice ( cylinder ) sprawdź czy nie ma rys, lub zapieczonych pierścieni, 6 atm to stanowczo za mało.
Wydają się a są dobre to różnica. Może być też pierścień zapieczony.
Mogło dojść do zapieczenia pierścieni na tym tłoku z którym miałeś problem, jeszcze możliwe jest że uszczelnienia na turbinie nie trzymają i dochodzi do zasysania oleju z smarowania turbiny z powietrzem do komory spalania.
Nie baw się już z iskrą, odkręć tłumik i szukaj rys na tłoku, i cylindrze, ewentualnie zdejmij cylinder bo mógł się zapiec pierścień. Masz czym zmierzyć kompresje, bo na palca to nawet nie pisz że ma sprężanie.
Oleje różnią się. Pierwotny z rafinerii jest trwalszy niż te z przeróbki Dodano po 3 Wracając do wątku głównego.... Wiele zagazowanych i przegrzewanych silników Daewoo również cierpiało na zapieczenie pierścieni, a lubryfikacja w tamtych latach nie była stosowana.
Te 15 minut na wolnych obrotach może doprowadzić do zapieczenia się pierścieni tłokowych.
Mieszanka 25:1 jest ok wszystkie chińczyki na takiej pracują. Regulacji dokonuje się na uruchomionym silniku, odpalasz , kilkukrotnie wciskasz gaz na full i widzisz czy dobrze wchodzi na obroty, na zgaszonym byłby to praktycznie nie wykonalne. Oraz czy czymś grozi złe lub nie do końca prawidłowe wyregulowanie gaźnika? Na dłuższą metę oczywiście że szkodzi...
Witam. Tylko wspomnę. Znajomy lata temu ale w VW u mnie na garażu sam sobie uzdrawiał auto. Honownica na wiertarkę i nowe pierścienie. Poprawiło się mega i jeździł tym jeszcze kilka lat. Też byłem przeciwny roboty - ale jego sprawa i jego robota - wyszło. A innemu użyczyłem garażu na kilak dni. Sam pomagałem. Megane 2 1,6 Podejrzenie było zapieczonych...
witam , a więc wyżej jak w temacie opisywałem, czujnik od intercoolera nie pomógł, silnik w tryb awaryjny przy 130km/h, wyjście ponowna próba rozkręcenia turbo lub zakup nowej...macie może jakieś sposoby rozebrania turbo, nie idzie jej rozebrac po stronie wylotu do wydechu zapieczony pierścień, śruby poszły
Witam Twój opis pasuje jak ulał do zapieczonych pierścieni tłokowych (długi czas nie używania). Trzeba zdjąć cylinder i to sprawdzić, może po wyczyszczeniu będą się nadawać do dalszej eksploatacji, jak nie to trzeba nabyć nowe, zalecam ostrożność przy zakładaniu (mogą pęknąć). Pozdrawiam Grzegorz
Witam Mogłeś w ten sposób zrobić bardzo kosztowny błąd ale to można stwierdzić dopiero po objawach.Należało poczekać aż silnik całkiem ostygnie. Pierwszym objawem przegrzania silnika jest awaria uszczelki pod głowicą,zapieczenie pierścieni tłokowych,uszkodzenie uszczelniaczy zaworów. Podczas gwałtownego ochłodzenia silnika w Twoim przypadku dolaniem...
Witam, Corsa B, sprawa wygląda tak, że trochę kopci i oczywiście bierze olej w ilości około pół litra na 1000 km. Będę zmieniał olej i przy okazji chciałem wlać naftę do cylindrów i zostawić to na noc aby wyczyścić je z nagaru i być może spowodować, że puści jakiś zapieczony pierścień. Chciałem zapytać ile wlać tej nafty do każdego cylindra? Aż pojawi...
To normalna przypadłość Przechodzonych Toyot, szczególnie corolli. Litr oleju na 10tyś. km to jeszcze nie tragedia. Doradzam też zastosować olej mineralny-15W40. Na pewno czeka Cię wymiana uszczelniaczy zaworów, co niekoniecznie całkowicie wyeliminuje nadmierne zużycie oleju. Może się okazać że objaw "palenia" oleju ustąpi po wymianie ( często zapieczonych...
Pierścienie chwycone? To znaczy mogły się zapiec? Czy pękły? Wymiana samych pierścieni wystarczy?
Witam.Czy ktoś na forum miał taki przypadek,ze po wymianie oleju w silniku i poprzejechaniu ok.10 000 tys.km.doszło do zapieczenia pierścieni (w matizie),a w oplu do zapieczenia samoregulatorów zaworów i wałka rozrządu,a w konsekwencji do zerwania paska rozrzadu? Pytanie może banalne, ale biorąc pod uwage to że obydwa auta zalane były castrolem 10 w...
Może masz wyeksploatowany silnik z brakiem kompresji, cylinder w górę sprawdzić tłok i pierścienie. Ostatnio miałem taki sam motyw w podkaszarce dwusuwowej. Zapiekł się pierścień, iskra jest, świeca mokra i niby jakaś tam kompresja, ale za chiny ludowe nie odpalisz. Rozebrałem, rozruszałem zaciśnięty nagarem pierścień i maszyna gwizda.
Witam Kosa spalinowa uległa przegrzaniu w wyniku czego pierścień zapieczony, nie chodzi swobodnie, a tłok i cylinder uległ porysowaniu. Czy ostatecznym rozwiązaniem tego problemu jest kupno nowego zestawu, czy też można coś innego kombinować Pozdrawiam
Silnik oddałem do remontu, łożyska były pokryte rdzą, jeden pierścień zapieczony, tarcze szsprzegła do wymiany, tłok też. Teraz silnik działa lecz nie mogę dolnej śruby pokrywy magneta odkręcić by założyć łańcuch, co proponujecie? Rozwiercić?
Świeca żarowa (sztyft) nie jest zanitowana, od strony przewodu paliwowego jest śruba bez łba na imbus (na trzecim zdjęciu jest zasłoniona przewodem paliwowym). Odkręcasz i łapiąc szczypcami za metalowy pierścień delikatnie starasz się zruszyć, często jest to zapieczone od temperatury. Prosty test na sprawdzenie sztyftu; wyjmij go z palnika, podłącz...
Naucz się człowieku czytać. Wyraźnie napisałem, że jeżeli silnik jest po remoncie zalecam nalanie lepszego oleju. Gdy silnik jezdzi kilka lat to oczywiste jest, że pierścienie tłokowe robią się cieńsze i pod pierścieniami zbiera się nagar z syfiastego miksola(zresztą w całej skrzyni korbowej). Gdy naleje oleju o dobrych właściwościach myjących wszystkie...
Może być jeszcze taka możliwość że pierścień się zapiekł w tłoku.
Panowie wyjaśniło się, dzisiaj rozebrałem kosę i okazało się, że tłok został przytarty i zapiekły się pierścienie z jednej strony, dlatego nie było sprężania takiego jak powinno być, paliwo nie zostawało sprężone tylko przelatywało tym bokiem do komory wału! Naprawa polegałą na wyjęciu tłoka i wystukaniu zapieczonych pierścieni. Potem trzeba było przeszlifować...
W FSO Lanosie 1,6/16 DOHC w okresie letnim, po wielogodzinnej jeździe lub krótkotrwałej jeździe podczas upału, chwilowo migocze lampka "check engine". Nie ma wypadania zapłonów (wcześniej, przy zapieczeniu pierścieni tłokowych zgarniających, jednocześnie rejestrował się błąd wypadania zapłonów; po wymianie pierścieni problem picie oleju i wypadania...
Wiem, że może to być problem DPF-u, gdyż przybywa mi stan oleju. Raczej DPF nie ma tu nic do rzeczy. Na zwiększający się stan oleju przyczyn może być kilka. jak przykładowo nieszczelność układu tłok - cylinder ( zapieczony, pęknięty pierścień ) czy nieszczelny układ chłodzenia ( uszczelka pod głowicą, pompa cieczy itd ) Sprawdź dokładnie czym jest...
Ja bym nalał odrobinkę paliwa bezpośrednio do cylindra. Jeżeli silnik da głos to bym obstawił że jest coś z przewodem paliwa lub gaźnikiem, dolotem powietrza. Ale wtedy by było wyeliminowane prawdopodobieństwo uszkodzonego zapłonu. Spróbuj najpierw na starej świecy, a jak będziesz miał nową to też można. Dodatkowo sprawdź kolor świecy. Jeżeli będzie...
Możliwe że jest zapieczony lub zakleszczony pierścień, odkręć tłumik i sprawdź w jakim są stanie. Druga sprawa, to klin koła magnesowego, może jest zerwany i silnik ma przestawiony punkt zapłonu.
Witam Z tego co piszesz wnioskuje że wina leży nie po stronie świec ale złego składu mięszanki.Należy sprawdzić sład spalin na analizatorze spalin.Prawdopodobnie masz bardzo bogaą mięszankę i to powoduje że świece są czarne zalewane i to powód ,że samochód nie zapala.Jeżeli skład spalin będzie właściwy to wymień cewkę zapłonową. UWAGA. Tak należy postąpić...
Witam Zaprezentuję poradnik jak naprawić uszkodzone lusterko w SKODA OCTAVIA 2FL I SKODA SUPER B , lusterko zamyka się elektrycznie, ale przy otwieraniu przegina się w drugą stronę. Używane lusterko el. z pamięcią to koszt nawet 700-900zł, warto zadać sobie trochę trudu i to naprawić w domowym warsztacie przy użyciu tradycyjnych narzędzi. Stopień trudności...
Więc to tylko wrażenie, jak jeździsz normalnie, regularnie i silnik masz zawsze dogrzany to szybsza jazda po autostradzie nie powinna robić różnicy. W starszych autach mogłaby się tylko np wypalić odpowiednio sonda lambda niedogrzana po krótkich dystansach - w nowszych masz wszędzie już sondy z grzałką. Teoretycznie jakby auto długo stało i doszłoby...
Przy tak niskim ciśnieniu przychodzi na myśl autodekompresator, ale ten silniczek go nie posiada. Według źródeł internetowych, ciśnienie powinno wynosić 180–200 psi (produkcja indyjska, więc złe jednostki). Trzeba było na zdjętej głowicy sprawdzić czy zawory są szczelne i nie są wypalone. Wzrost ciśnienia przy próbie olejowej wskazuje że problemem mogą...
Witam serdecznie.Kolega z tym silniczkiem żartuje.Ja bym zaczął od pomiaru ciśnienia w cylindrach.Jak marne to jeszcze raz ale po wlaniu w każde gniazdo świecy oleju.Wtedy jak wzrośnie to kolega elektrit ma rację i wina leży po stronie pierścieni.Koledze udało mi się je odblokować wtryskując w kazdy cylinder aerozol do czyszczenia gaźników.Na koniec...
Szukałem czegoś, a widzę że temat jeszcze wisi na forum. W międzyczasie dowiedziałem się to i owo. Fabrycznie w Ursusach stosowano zwykłe pierścienie olejowe, tzn. bez powłoki chromowej. Takie pierścienie mają dość ograniczoną żywotność, dlatego potrzebne były dwa pierścienie na tłoku. Stosowanie nadmiarowej pierścieni celem ograniczenia spalania oleju...
Jeśli to możliwe to spuścić wodę i dopiero wtedy grzać palnikiem. Z wodą to bez sensu. Podeprzeć zawór ciężkim młotkiem i dobraną nasadką uderzyć z góry w mosiężną cześć by odbić elementy. Potem dużą Cobrą odkręcać za zewnętrzny pierścień mosiężnego elementu (większa średnica. Ostatnio odkręcałem taki 45-letni zawór, odciąłem oś tak by od góry założyć...
Jak rozebralem silnik to pierscienie były oryginalne czyli olejowe trzy częściowe, zapieczone całkowicie. Teraz założyłem pierscienie jednoczęściowe z sprężyna pod pierścieniem. Pierścień kompresujacy i zgarniajacy był ok. Ale i tak wymieniłem wszystkie na nowe.
Patrzę na zdjęcie nr 2, wydaje mi się, że jednak "przytarłeś" silnik. Moim zdaniem masz zapieczony jeden pierścień, a może i oba. Sprawdź, czy oba pierścionki luźno przemieszczają się na tłoku. Masz rozebraną "górę" silnika, więc sprawdź ( w cylindrze ) jakie mają luzy pierścionki na zamkach, jeśli zbyt duże, (powyżej o,5 mm ) to wymień na nowe. W przypadku,...
Auto puszcza rano niebieską chmurę przez chwilę, to uszczelniacze. Jeśli siwy parowóz przez kilka minut, to pierścienie. Zazwyczaj wymienia się górę i dół, bo mogą być niespodzianki. Jednak nie ma żadnej gwarancji udanego remontu.Co powiecie na to: niebieski dym rano i zużycie oleju 1 litr na 4000km. Wymiana uszczelniaczy - lokomotywa rano. Wymiana...
To i ja odgrzeję kotleta, bo zrobiłem już prawie 100tys tym silnikiem, sam silnik jest dość dobrą konstrukcją, ale ecu siemensa to totalna du......a, nikomu kto ma zafirę z tym silnikiem aulo nie pracuję idealnie a jest w mojej okolicy 5szt, czasami na lpg jest nawet lepiej niż na samej benzynie bez lpg. Zacząć trzeba od tego że auto potrzebuję oleju...
Przychylam się do przedmówcy powyżej - sprawdź ciśnienie w cylindrze, może silnik wymaga już remontu (przytarty, lub zapieczony jeden z pierścieni). Podczas uruchamiania silnika z tzw. kopki, ma on większe obroty i łatwiej uruchamia się. Jeśli skuter jest nowy, to ma sprawny zarówno akumulator, rozrusznik a także silnik i wówczas nie ma problemu z odpalaniem...
Wymieniłem łożyska i uszczelniacze, a tłok wymieniłem bo pierścienie były zapieczone.
Witam. Powodem przeładowania okazały się zapieczone kierowniczki oraz źle założony pierścień sterowania nimi (Kolega Ciachciach domyślił się usterki za co bardzo dziękuję) Turbina dziś wyczyszczona,a oto świeże logi : http://vaglog.rtnet.pl/prom.agd_34654.ht... http://vaglog.rtnet.pl/prom.agd_34651.ht... Ps.sztanga już ustawiona: http://vaglog.rtnet.pl/prom.agd_34657.ht...
witam , z tego co opisałeś moze być masakra, przegrzałeś silnik skoro nie miał obiegu ? w co trudno uwierzyc bo toc to nie prom kosmiczny i jak wsio dobrze poskładane i odpowietrzony układ to idzie to z klucza, co do braku chęci pracy na gazie to kol pietia ma racje , brak odparowania gazu, miałbym zastrzeżenia co do fachowości mechanika że próbował...
no widzisz, wymień zawór, dotrzyj i po problemie żre olej bo z pierścieni zostały listki, olejowe to zapewne zapieczone na amen i nawet nie maja już tych wystających krawędzi na górze i dole tylko wypolerowane na równo te pierścienie w tych 1.8 to jest jakieś nieporozumienie dobrze przy okazji przehonować tuleje, nawet ręczną honowniczką na wiertarkę
Informację o ciśnieniu oleju a tym samym o smarowaniu silnika na pewno sterownik nie otrzymuje a jazda przez kilometr bez pracującego silnika to fikcja. Auto stanie.Pytanie jest takie dlaczego nie wykorzystuje się danych z czujnika ciśnienia oleju.Dlaczego dopuszcza się do pracy w temperaturze niszczącej w konsekwencji uszczelkę pod głowicą,prowadzącej...
Jeżeli chcesz zrobić to poprawnie to trzeba cały zacisk rozebrać, wyczyścić wymienić tłok uszczelnienia nasmarowac elementy specjalnym smarem np ATE. Musisz Jeszcze posiadać spacjalne szczypce do pierścieni w środku.
Nowe pierścienie dały się włożyć bez problemu i po lużno się dały obracać Po odpaleniu autko chodzi jak złoto czy bierze olej to jeszcze nie sprawdziłem gdyż skończyliśmy o 4 rano i teraz odsypiam ale w czasie jazdy nie ma tej mgły za autem więc myśle że bedzie ok.Teraz odnośnie zakleszczenia--zapieczenia tych pierścieni,ja myśle że byłoby możliwe zakleszczenie...
Zapalarka gazu EZG-01, f-ma "TELZA" _Lipsk n/Biebrzą Czy jest to wyrób rozbieralny? Od strony rączki wystarczy odkręcić śrubkę, ale od strony głowicy jest czarny pierścień - czy może się wyciągał czy odkręcał ?? Teraz się zabrudził i zapiekł - może napuścić oleju - to może da się zdjąć??
To raczej nie zapieczone pierścienie, a bardziej wytarte, czyli zużyte. Dolewanie motodoktorka, to strata pieniędzy. Albo wymiana pierścieni, jeśli to tylko pierścienie, albo poważny remont.
Witam, posiadam tak jak w temacie, kosa chodziła bardzo dobrze do czasu aż jej nie przytarłem na pierścieniu [zapieczony]. Zmieniłem Tłok i Pierścień. Kosa odpala ale po rozgrzaniu gaśnie, i pali tylko na ssaniu. Byłem dzisiaj w Husqvarnie kupić świecę mechanik powiedział mi że muszę zmiejszyć dawkę paliwa, ale nie mam pojęcia jak. Gaźnik firmy Walbro...
[quote="sawczyn"]niewydaje mi sie zeby byla sprawdzana ta kompresja. moglbys rozwinac sie czemu to ma sluzyc?[ Uszczelka pod głowicą była uszkodzona z jakiegoś powodu, najprawdopodobniej przegrzanie silnika, więc oprócz niej, mógł zapiec się , lub nawet pęknąć pierścień tłokowy, w związku z tym część mieszanki zassanej do tłoka zamiast wykonać pracę...
na tulei nie bylo takiego skoku byl bardzo malutki wlasnie. a co do pierscieni to uszkodzony zostal tylko olejowy . a wymiana pierscieni zostala zarządzona ze wzgledu na zapieczenie starych pierscieni olejowych.
zapieczony gwint zapieczony termostat zapieczony wirnik
kosę spalinowy kupić zigbee licznik zasilanie wycieraczki
tester dioda schemat generator prądu
Wkrętarka nie działa z baterią BMS mimo napięcia Jak przywrócić ustawienia fabryczne w Samsungu?