Olej razem z czynnikiem zawsze cieknie. Jak cieknie na złączu a nie na pękniętej rurce to wymiana origów niestety czynnik do zdjęcia (jak propan czy isobutan to w powietrze).
Możliwe ze łapie lewe powietrze
Lewe powietrze.
Skoro masz właściwe sprężanie, powietrze, paliwo i iskrę to pozostaje uszkodzona sonda lambda albo zapchany, niesprawny wydech.
To czarne od przepływomierza do kolektora(gruby), lewe powietrze
Może się również samoczynnie zapowietrzać np. przez nieszczelną nagrzewnicę. Ehe, bo akurat w układzie chłodzenia panuje podciśnienie i zaciąga powietrze...
Mam mazdę 5 1.8 benzyna z 2007 roku . Samochód ma brak mocy i lekko szarpie . Chciałem sprawdzić szczelność . Czy macie pomysł po zdjęciu gdzie zatnac dopływ powietrza i gdzie wprowadzić powietrze pod ciśnieniem by poszukać nieszczelności .
Sprawdź proszę czujnik temperatury powietrza w kolektorze dolotowym,przepływomierz. Miałem kiedyś kłopot z nadmiernym spalaniem,bo okazało się że podciśnienie sterujące ssało lewe powietrze.
A powietrze będzie grzało?
To ma być szczelne bo ucieka powietrze, włącz silnik aż pedał będzie ok, wyłącz i ruszaj nie może syczeć.
Na wlocie masz przepływke umyj to delikatnie plus fałszywe powietrze (serwo).
Załóż wahacz, sruby ,podstaw pod sworzen np.kobyłke .nie moze byc w powietrzu .Weź nasadkę i przedłużkę ok. 1m. Dokręć na max i będzie ok
A Co to jest te ECU Dodano po 2 Wogle nie odpala.jak by gdzies powietrze zasysal.
Po rozegraniu powinieneś widzieć zasadę działania. Zakładając że czujnik już działa to lewe powietrze sprawdź plikiem.
Witaj Sprawdź czy nie masz spękanej-dziurawej rury dolotowej między przepustnicą a przepływomierzem. Możesz mieć też rozszczelniony kolektor ssący i łapie tzw dzikie powietrze. Pozdrawiam
zauważyłem że parownik masz lovato lub lov tec , najpierw zmień filtr gazu pokazujesz go na 2 rysunku potem włóż filtr powietrza i rurę która wciąga powietrze do filtra skieruj na bok a potem wyreguluj parownik i dawkę gazu na wężu zdjęcie 3
Odpowietrzanie z ABS powinno się zacząć od najbliższego ale przyznaje na warsztacie lecimy od tyłu pompą i zawsze jest ok. Jeżeli w zbiorniczku masz jeszcze płyn to nie zapowietrzyłeś pompy jak nie ma płynu to jest powietrze w pompie.
Ok. A jak to sprawdzic ? w sensie jak to serwo sprawdzic ? bo zawore kto czytalem ze trzeba dmuchac i zasysac. i zaworek powienien tylko wpuszczac powietrze do serwa.
Zapchane ujście ze spadającego wężyka, korek z zaworkami, bo to on reguluje ciśnienie, turbo jeśli chłodzone. Dodam jeszcze że gdy zaczyna się grzać auto automatycznie przestaje lecieć ciepłe powietrze w kabinie. Brak płynu w nagrzewnicy, w silniku też, dlatego dolewałeś. Chłodnica i oba węże do niej są gorące? Wentylator się włącza?
To jest silnik Ecco ten wężyk ma za zadanie w przypadku przedmuchu w silniku gazy które z niego się wydobywają zostają zawracane do odmy i z odmy wraz z powietrzem są spowrotem spalane w silniku.Prawdopodobnie silnik do remontu.Usunięcie tego węża powoduje że nie spalone gazy wydostają się bezpośrednio do atmosfery.
No to dmuchałem , w ten środkowy wężyk to uchodzi powietrze tym zaślepionym korkiem ,a ten pierwszy jest zablokowany.
Mazda 323 1,8i DOHC po umyciu silnika koniecznie zdjąć fajki ze świec / są bardzo długie i mają kapturki/ i usunąć wodę która zbiera się w gniazdach świec / wydmuchać sprężonym powietrzem /.Pozdrawiam
Niestety, nie pomogło. Co może mieć wpływ na taką zmianę kąta zapłonu? Lewe powietrze może aż tak go zmienić?
Wygląda jak zapowietrzony układ, miałem podobnie po wymianie płynu chłodniczego- rano gdy sprawdzałem to zimny płyn miał poziom wyższy w zbiorniczku wyrównawczym niż rozgrzany bo był gdzieś pęcherz powietrza i podobnie na światłach z nawiewów leciało chłodniejsze powietrze. Auto z LPG?
To strzelił gaz, coś wyrwało ( jakiegoś węża, może i kawałek kolektora) i dlatego ciągnie lewe powietrze, i nie pracuje na gazie.
Mechanikiem nie jestem ale błąd raczej wskazuje na usterkę z układem zasilania paliwem lub powietrzem a nie z usterką czujnika.
A nie, płyn do chłodzenia jest nawet w miarę tani. Poza tym chyba chłodzenia baterii nie ma, bo całkowita pojemność układu chłodzenia to 4.3 litra. (6 w przypadku hybryd). Po prostu wczoraj się bardzo zdziwiłem, że zobaczyłem najzwyklejszą w świecie żaróweczkę. A wpis miał być wesoły, bo piątek, weekend itd. A co do auta, to czekam na wiosnę aby wyprowadzić...
gdzies jest problem z powietrzem , musisz przejżec cały układ
Może masz nieszczelny wydech? TO może fałszować wynik. Powietrze wpadające do wydechu przez dziurkę może zwiększać lambdę.
Lewe powietrze to raczej nie jest, ale sprawdzić nie zaszkodzi. A jak silnik sie zachowuje na luzie, gwałtowne wdepnięcie gazu? Zatankowanie lepszego paliwa, potem wymiana filtra paliwa. Sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej, nie wiem jak w tym modelu, ale wybłyskaj sobie kody błędów. Reset komputera też nie zaszkodzi. Dzieje się tak przy każdym poziomie...
Okazało się, że w zagłębieniu silnika, tam, gdzie zamontowane są świece zapłonowe, zebrała się woda i fajki były zamoczone. Po osuszeniu sprężonym powietrzem, wymianie świec, przewodów oraz filtra powietrza, silnik pracuje idealnie.
Powiedz temu elektronikowi że ma mózg spalony. Gdzieś lewe powietrze ten wynalazek ciągnie, ew. nie widzi pozycji spoczynkowej przepustnicy.
Problem w tym ze przepatrzyłem cały dolot i nie ma nieszczelności, bo też myślałem ze ma 'lewe' powietrze, ale wtedy silnik nie pracowałby tez równo czyż nie tak?
Tak ale jak IAT widzi gorące powietrze to ECU zubaża.Popatrz na debilne "tuningowe" chipy z all.. wpinane w IAT.
To jest normalne. Wlot powietrza do silnika musi być tak ustawiony, aby pęd samochodu nie wdmuchiwał powietrza do rury doprowadzającej powietrze. Jeżeli jest skierowany do przodu samochodu, to źle. Pokombinuj.
Sterowanie nawiewem sprawdza prawdopodobnie temperature jaka bedzie dmuchac do środka.. i jeżeli jest zimno nie bedzie dmuchac bo by dmuchało zimnym powietrzem - komputer uruchamia nawiew dopiero kiedy nagrzeje sie nagrzewnica powietrza i dopiero wtedy włącza nawiew do środka aby juz dmuchac nagrzanym powietrzem... tak to wygląda z moich obserwacji...
Właśnie skończyłem. Pompka jest dobra. Wymieniłem filtr paliwowy oraz świece i przedmuchałem przewody powietrzem. Jednak nadal nic z tego
Po zimie zabrałem się za naprawę, chciałem wcześniej wymienić przepływomierz, ale jedna oporna śrubka ostudziła moje chęci (a w zimę silnik chodził znośnie). Pomogła wymiana przepływomierza, możliwe też, że stary siedział nie do końca poprawnie i przepuszczał lewe powietrze (oring częściowo nie był na miejscu).
Ostatnio walcząc z Honda Accord (podobne problemy), ktoś polecił mi spryskać silnik PLAKiem, aby sprawdzić, czy ciągnie lewe powietrze. PLAK nie pomógł, więc kupiłem spray rozruchowy do diesl'a StartPilot. Na włączonym silniku spryskiwałem wszelkie miejsca dolotu, podciśnień itp. W końcu usłyszałem zmianę pracy silnika i zlokalizowałem gdzie zasysa...
Potencjometr przepustnicy sprawdziłem -jest OK. Zawór dodatkowego powietrza dostaje sygnał z ECU - sprawdziłem oscyloskopem - był czyszczony podczas czyszczenia przepustnicy - jak przysłonię wlot powietrza to delikatnie podnosi wolne obroty więc raczej działa. Znalazłem ułamany króciec na zaworze podciśnienia - przez który zasysał fałszywe powietrze....
Świece wymieniłem kable tez sprawdzałem również kopułkę i palec wszystko dobrze. Filtr od gazu tez wymieniony a może być ze łapie lewe powietrze ja to podejrzewałem ze to może uszczelka pod kolektorem ssącym.
Witam mam problem z podłączeniem E-managera Greddy do seryjnego ecu mazdy K819 chciałbym za pomocą e managera kontrolować skład mieszanki Paliwo/Powietrze załączam schemat swojego ecu k819 i informacje na temat e-managera
Wine jest obce powietrze w układzie dolotowym. Nieszczelny układ przełączania nawiewu, serwo, rurki podciśnień w silniku itd. Wysokiemu i sondzie daj spokój.
Powietrze moze wedrowac jak 'wodnik po szuwarkach' jezeli sprzeglo nigdy nie bylo dobrze odpowietrzone . Moze tez byc uszkodzona np pompka lub silownik docisk ect!
Kontrolka oleju zapali się dopiero jak nie będzie co pompować (jak smok zacznie ciągnąć powietrze) albo jak dłużej popracuje przy zbyt małej ilości oleju (przegrzany olej - ale wtedy to już duże ryzyko że silnik już uszkodzony).
raczej gumowy pedał tworzy sie poprzez wyciek płynu lub powietrze w układzie zobacz każdy z zacisków a następnie pompę czy czasem nie cieknie do serwa
Witam! Silniki spalinowe przeszły długą drogę rozwojową, wspomaganą całym arsenałem przyrządów pomiarowych, a także wiedzą i zapałem tysięcy inżynierów. Moc silnika to iloczyn momentu obrotowego i obrotów. Chcesz zwiększyć obroty? To można np. obniżyć opory przepływu spalin do wydechu (po drodze jest rura, katalizator i tłumiki). Chcesz zmienić spalanie?...
No cóż, tak jak pisałem nie jestem pewien co do opłacalności napędów pneumatycznych. Jestem zwolennikiem spalinowych i nie podjął bym próby przerobienia mojej mazdy na powietrze:)
Lewe powietrze? W jakim stanie jest gumowa rura między filtrem powietrza a przepustnicą? ECU nie zarejestrowało żadnych błędów ?
Sprawdź czy przypadkiem nie masz nieszczelności w takiej puszce "rezonansowej" znajduje się polewej stronie przy szybie. Prawdopodobnie bbierze lewe powietrze. Miałem podobną przypadłość falowanie obrotów i przygasanie silnika. Po sklejeniu jest jak nowa
Bardzo dziękuję za odpowiedz czytałem na elektrodzie że można sprawdzić czy czynnik jest w klimatyzacji poprzez odkręcenie tego kapsla i naciśniecie tego zaworku. Zrobiłem tak i psyczy tak jakbyśmy upuszczali powietrze z opony i to nawet pod sporym ciśnieniem. Czy to za małe ciśnienie ?
Miałem ten sam problem. Też mam mazde 96r. Obroty nie były stałe. Problem był następujący. Jedna przewód gumowy tuz za sinikiem(zaraz za deklem od silnika) był za duży i zasysał powietrze. zmieniłem i obroty się wyrównały na 800. Nie ma zadnych skoków.
W zasadzie tak, o tym myślałem. Choć mógłbyś też zastosować jakiś komplet filtr+obudowa+rura od samochodu o dużej pojemności silnika, powiedzmy >2-3l. Jeżeli jest przeznaczony na tak dużą pojemność to przy 0,7l będą dużo mniejsze opory od standardowego, a dodatkowo będzie dużo większa skuteczność filtracji niż na stożkowym. Jestem właścicielem serwisu...
No dobra, rozumiem Cię zupełnie. Jeśli tak nie wychodzi to weź długą przezroczystą rurkę (aby widzieć czy jest już sam płyn czy jeszcze powietrze) taką aby starczyła na miejsce kierowcy, coś do jej zaciskania. No i wiadomo. Dasz radę :-)
Co to za mechanik co nie umie stwierdzić którędy kompresja ucieka. Wystarczy stara świeca zarowa przewierca się ją na wylot albo toczy końcówkę, wkreca się do głowicy i przez nią z kompresora pompuje powietrze przy tłoku ustawionym w tym cylindzrze na suw pracy. Jak nie będzie spadku ciśnienia to problem z dolotem lub zaworami ssącymi.
Bedąc w niemczech po samochód miałem do wyboru Mazde 626 GE 1,8 16V i Carine E z silnikiem 1,6 16V. Wybrałem Mazde między innymi ze względu na to, że max moment ma przy 2500 obr/min. Mazda była droższa i starsza, ale przez to, że nie trzeba jej było kręcić wysoko było w niej ciszej. Acha, moc mazdy 90 KM. Pozdrawiam marek
Cześć, Wczoraj po tankowaniu odpaliłem samochód i przestała działać w/w część elektroniki . światła, liczniki , kierunki i inna zwykła elektronika działa. Bezpieczniki sprawdziłem, nie mam jednak dalej pomysłu co może być powodem, że to wszystko w jednym czasie przestało działać. Zanim oddam do warsztatu chciałabym się Was poradzić. Dodam, że dzień...
Z kratek leci bardzo zimne powietrze I to lubię. Widzisz dla afroamerykanina temperatura plus 15 stopni to już zimno a dla Lapończyka minus 5 to ciepło. Podaj konkretne wartości a nie odczucia, to nie poezja tylko technika.
A że tak zapytam, po co chcesz wypuszczać przez pompę? masz jakiś sprzęt do odzysku czynnika? jeśli się mylę to mnie popraw ale sądzę że nie i tak w powietrze pójdzie to co jest w klimie i tak. Wypuść do zera i później podłączaj pompę tylko ekologiczne to nie jest i chyba nawet zabronione. pozdr
To ja bym proponował wyjąć i rozebrać ten rozrusznik, skoro tuż przed "śmiercią techniczną" dawał właśnie takie objawy, jak opisane. Tulejki, urwanie się czegoś? Demontaż. Można jeszcze zewrzeć dwie śruby (pewnie M8) zasilającą od akumulatora z tą na szczotki do wewnątrz, ALE BEZ włączania włącznika elektromagnetycznego - czy da radę kręcić się "w powietrzu",...
Witam mam problem ze swoją mazdą 3 tz problem polega na tym że ogrzewanie oraz nadmuch raz działa bez zarzutu od razu po uruchomieniu silnika a innym razem gdy uruchomię silnik nic nie działa dopiero za którymś razem po uruchomieniu silnika działa poprawnie .... tak samo jest jeśli chodzi o klimatyzację również raz działa bez problemowo a raz tylko...
raczej nie jest to kontrolka tem.chłodnicy bo zapala się nieraz po odpaleniu a potem gaśnie , odkrece korek syknie powietrze i na jakiś czas gaśnie Dodano po 29
Osprzęt mój nic nie przekładałem oprócz silnika. A instalacja gazowa nie podłączana do silnika tego co został przełożony bo był w samej benzynie a na poprzednim silniku nawet samocho nie działał z 2 dwa lata gaz. Dodano po 2 Tak jakby mi zasysał lewe powietrze i się dławił a wszystko jest podłączone okej i nie mogę dojść o co chodzi.
Mam problem z ciągłym zapowietrzaniem się samochodu, przewody paliwowe od zbiornika paliwa do pompki przejrzałem, są w porządku, filtr paliwa czysty. Jednak po przejechaniu kilku kilometrów pojawia się powietrze przy pompce ręcznej i samochód gaśnie. Zastanawiam się czy przyczyną może być nieszczelność przy pompce ręcznej. Będę wdzięczny za odpowiedź...
Nie wiem jak w 1.8 16V ale u mnie w 1.6 16V zawór powietrz jest na kolektorze ssącym z lewej strony zakryty czarną gumką. Gdy go zakręcisz powinien samochód zgasnąć. Nim ustawiasz powietrze ale musisz podłączyć kompa lub poszukaj na www.forum.mazdaspeed.pl tam jest opisane jakoś poprzez dwa kabelki:) pozdrawiam
Przepływomierz sprawdziłem wizualnie - jest czysty. Dodam jeszcze ze szarpie bardzo przy 2 tys. obr/min. I jeszcze jedna bardzo ważna sprawa: Zauważyłem ze w chwili wystrzału odpadła taka obejma która znajduje się zaraz za przepływomierzem i dostawało się lewe powietrze. Szczelinę zakleiłem tymczasowo szczelnie taśmą, niestety to nic nie pomogło. Po...
Właśnie obrotomierz jest wporządku jak jeżdże spokojnie tez jest wporządku gdy obroty przytrzymam na wysokości 2,8krpm przez chwile autem zaczyna szarpać przez chwile poczym przestaje i znowu jeżdże normalnie. Czasami na zimnym też mi podszarpnie. Tak sie zastanawiam żeby sprawdzić wszystkie węzyki od podciśnienia może gdzieś lewe powietrze łapie i...
Witam, mam Mazdę 6 2004r. 2.0 benz+LPG, DOHC 141 km, czy jest możliwość zamontowania w tym silniku dogrzewacza? Wiem że to świetna sprawa w zimie, zwłaszcza podczas dojazdów do pracy. Ogólnie w miarę szybko silnik łapie 90st. ale podczas dużych mrozów -20 po ~8 km dmucha gorącym powietrzem. Jakie będą koszty i kto podejmuje się takiej operacji?
Był raz u mechanika.Głowica była wygięta została szlifowana.Przewody były płukane zalany nowy płyn.Mechanik twierdził że na 4000 obrotów idzie ciepłe powietrze.Dodam że przed tym problemem wszystko grzało i normalnie działało.Silnik się nie grzał i leciało ciepłe powietrze.Podczas krótkiego wyjazdu około 50 km wzrosła temperatura silnika od tamtej pory...
Zima dla o sobie znac, wigosc, mróz i styki nie dzialaja jak nalezy. Kiedy przyjdzie porzadna odwilz zapewne wszystkow wroci do normy. Zdejmij boczki w drzwiach, a przynajmniej u kierowcy gdzie jest zapewne zamek - baza i sprobuj go przeczyscic. Moze popsikaj na poczatek preparatem, ktory wytraca wode i poprawi elektrycznosc. Przypuszczam, ze gdybys...
Witam kolegów, Mam problem z mazda 2 przedlift, Silnik Forda 1.6, Rzecz się tyczy klimatyzacji, która "miała być sprawna" a jako, że auto było zakupione w zimę to ciężko to było sprawdzić :) Przycisk klimatyzacji reaguje, dioda zaświecą się. Okazało się jednak, że na tym koniec, przy próbie uzupełnienia gazu okazało się, że chłodnica klimy to sito.......
Witam Jakiś czas temu pojawił się problem w Mazdzie 626 1,8 1994r otóż na benzynie falują obroty (od 1000 - 2000 obr/min) ponadto od razu po uruchomieniu zimnego silnika wskaźnik temperatury wskazuje ok 90*C i mimo długiej jazdy ogrzewanie wnętrza dmucha zimnym powietrzem. Zastanawiam się czy te usterki mogą być powiązane oraz gdzie szukać rozwiązania...
Witam serdecznie mysle ze przyczyna jest zapowietrzanie sie ukladu chlodzenia ,a nie ukaldu zaplonowego ,gdyz po dostaniu sie powietrza do silnka krokowego ( tgz ssanie w ukaladzie wtryskowym ) silniczek ten wlasnie daje takie objawy pulsowania obrotami ,sprawdz poziom plynu w chlodnicy i wrazie czegos dolej ,i odpowietrz ukalad ... najlepiej scigajac...
Witam. Mam Mazdę 3 2005 rok 1598 benzyna. Autko jeździ dobrze ale problem polega na tym, że cały czas z nawiewu leci ciepłe powietrze. Klima sprawdzona nabita, odgrzybiona. Jak próbuję na panelu sterowania klimatyzacją zmniejszyć temperaturę, to ona się zwiększa. Jak Próbuję zwiększyć temp. to leci w dół. Przy czym jak spadnie poniżej 16 stopni, to...
mam taki problem, w aucie (Mazda6) mam zamontowany alarm zakladany w salonie firmowym, auto ma rowniez webasto, moj problem polega na tym ze uruchomienie webasto aktywuje alarm, odpinalem czujki ruchu i spokoj :) podlaczylem, webasto sie wlaczalo i zaczynalo tloczyc cieple powietrze do wnetrza i alarm sie wlaczal... czyzby kurz, albo masy powietrza...
Witam. Moja Mazda jest wyposażona w tempomat. Po remoncie silnika, mechanik zapomniał widocznie podłączyć przewód z powietrzem pod ciśnieniem do siłownika tempomatu, znajdującego się w komorze silnika. Znalazłem schemat w instrukcji serwisowej, jednak nie widzę tam, gdzie ten przewód powinien kończyć :D Zakładam, że będzie to gdzieś przy kolektorze,...
Dzięki za odpowiedź. No właśnie chodzi o to że gość mi powiedział że termostat się otworzył wtedy kiedy miał. Czyli można się domyślać że jest i działa;) Co więcej, termostat na pewno jest bo przy rozrządzie był wymieniany (40k km temu). Co prawda mógł się zagrzać przy przegrzaniu silnika... Generalnie to co mnie najbardziej interesuje to czy jest fizycznie...
Witam posiadam mazde 5 z silnikiem 2.0titd 99r. problem mam mianowicie z odpalenie autko wcześniej ładnie paliło a teraz nie chce odpalić. Wcześniej wyjąłem zawór spv i go przedmuchałem powietrzem bo miałem problem z wolnymi obrotami a teraz pompa nie daje paliwa na wtryski. Chciałem go odpalić na plaku ale nie dało rady?
Witam Mam mazde 323 1,7D z 1991r i mam bardzo slabe grzanie - nawet jesli jade w dluzsza trase to szyby ciagle sa zaparowane - nawet przednia nigdy nie jest idealna. Dmuchawa wieje w miare dobrze ale raczej chlodnym powietrzem. Ktos mi mowil ze winny moze byc jaks termostat przy silniku czy jakos tak. Gdzie sukac przyczyny tak slabego grzania?
co może być jeszcze przyczyną ? Objawy wskazują najbardziej na "lewe" powietrze w układzie dolotowym i/lub jakieś kłopoty na stykach wtyczek - jeśli np. warunki pogodowe mają wpływ na pracę silnika. Warto przeprowadzić diagnostykę komputerową - może zostały jakieś ślady, kody błędów.
Czesc Wam Ja posiadam mazde 626 1,8I dohc 98r...miał problem z falujacymi obrotami..wymiana kabli WN nie pomogó-ani świec..długo szukałem usterki..az znalazłęm przyczyne..silnik brał lewe powietrze-miałem przerwana uszczelke pomiędzy przepustnica a kolektorem sącym..poszedłem dokupic w serwisie mazdy a gosc mi na to ze on w katalogu nie ma takiej uszczelki...
dzieki krau i Damian te odpowiedzi są konkretne bo fakt niemieckie auta przeminęły również to zdanie podzielam bo sam mam gebelsa i teraz sie psują tak jak i inne mazda również ciekawa ale jaki byście proponowali silniki bo jak citroen to rozmyślałem nad 2 lub 2,2 litra a co do mazdy jaki silnik jest mniej awaryjne bo zawieszenia to prawie wszystkie...
Witam z systemem zasilania powietrzem tego silnika to trochę skomplikowana sprawa , myślę że szwankuje tu mechaniczny zawór chroniący turbinę przed uszkodzeniem przez przeładowanie ,jeszcze tego dokładnie nie rozgryzłem ,ale o dziwo pomaga wyjęcie filtra powietrza .
Witam ! Jak przesuwam potencjometrem na powietrze zimne lub ciepłe , to cały czas nawiewa ciepłe . Wymontowałem ten potencjometr i na nim jest napisane 470Z5kΩ . I teraz pytanie czy to jest 470 Ω i 5 kΩ , jeżeli tak to 5 kΩ reguluje , natomiast ten drugi nie ma przejścia nie reguluje . Czy ten potencjometr jest przyczyną tej awarii...
Zgadzam się z przedmówcą. Termostat musi się otworzyć również dlatego żeby odpowietrzył się cały układ chłodzenia. Trzeba też włączyć ciepłe powietrze w samochodzie żeby odpowietrzyć nagrzewnicę. Mogą być też odpowietrzniki na przewodach. Proponuję uruchomić silnik i kontrolować stan płynu, po otworzeniu termostatu, w temp. ok 90 stopni powinien się...
Nacisnąłem ten zaworek przez chwilę, ale żeby ten gaz jakoś gwałtownie uszedł to nie. Raczej to brzmiało jak spuszczone powietrze z opony, więc chyba nie ma tam zbyt wielkiego ciśnienia. Mam w związku z tym pytanie: Jako że zbliża się zima i raczej nie będę korzystał z klimy, więc czy muszę ją teraz nabić czy nie. Bo podobno sprężarka jest smarowana...
Jesli chodzi o szczegóły to jest jakos tak: 1. Żródło stałoprądowe podgrzewa drut. 2. Powietrze przepływające schładza drut. 3. Im więcej powietrza tym wyższy czynnik chłodzenia wiatrem, tym niższa rezystancja drutu. 4. Gdy prąd jest stały a rezystancja spada to napięcie tez spada.
Witam chętnych do pomocy. Problem polega na tym iż auto gaśnie na wolnych obrotach , nie trzyma wolnych obrotów wcale ale tylko jak jest zimny (ok kilka minut, lub 1-2 przejechane kilometry) Błędów nie ma żadnych w EJS. Przeczyściłem przepustnicę ale nie pomogło, uszkodzony był przewód od odmy(lewe powietrze) , po wymianie też nie ma rezultatu. Gdzie...
Masz duże szanse na lewe powietrze z jakiejś dziury 0 sprawdź dolot powietrza i stąd falowanie obrotów lub gaśnięcie silnika - mojej Madzi pomógł śrubokręt i podkręcenie silnika krokowego o pół obrotu - problem znikł - obfroty czy na gazie czy na benzynie około 900 min - równiótki i cichutko
Witam. Mam problem po podlaczeniu gazu i odpaleniu samochodu i przelaczeniu "niby" na lpg slychac w butli otwierajacy sie elektrozawor. Jak odepne weza za filtrwm fazy lotnej to czuc jak leci powietrze. A na przelacznik tak swieci caly czas(zdj w zalaczniku) Oraz filmik jak wylacze zaplon tak dwa razy piszczy Co to moze byc za przyczyna? Z gory dziekuje...
Mazda 323F BG 1991 1.8 16V sohc 106KM ,autko normalnie odpala i chodzi,obroty spadają do 800 i jest OK, nagle po rozgrzaniu obroty wzrastają do 1500 i po dodaniu gazu auto się dusi jakby nie dostawało powietrza, z rury kopci i śmierdzi samo paliwo. Trwa to ok 10minut i nagle znów obroty spadają i chodzi normalnie. Podmieniłem aparat kompletny,przepustnice...
Witam. Mazda 2 2006 rok. Auto przyjechało ze słabo działająca klimatyzacją(manualna). Sprężarka została zdemontowana i zawieziona do sprawdzenia. Sprężarka okazała się dobra . Został sprawdzony układ czy jest gdzieś przytkany. Przy okazji zmieniono zawór rozprężny który jest usytuowany w przewozie na połączeniu rurek a nie na podszybiu. Zawór rozprężny...
No i wie ktoś co powoduje wyskakiwanie na wyświetlaczu F-- , F oznacza błąd a zamiast -- powinien być podany numer błędu ale jak widzę u nikogo w maździe niepodaje numeru błędu. Mnie osobiście Webasto trochę zdenerwowało na jesieni,mianowicie jego załączanie się a i tak niegrzanie bo wyskakuje błąd F--, więc wyjąłem bezpiecznik 20A i tak sobie jeździłem...
zmieniłem przewody od innego auta które nie ma problemu z odpałem i nic to nie dało zaglądnąłem pod maskę popatrzyłem posłuchałem i tak na listwie od wtryskiwaczy są ucięte jakieś dwa kabelki od góry, z kolektora ssącego słychać jakby uchodziło powietrze lub leciał tam gaz nawet przy wyłączeniu instalacji gazowej co dziwne wtryskiwacze gazu pykają przy...
heh............. wyciągnełeś świeczki ? odmy nie masz raczej zatkanej bo po otwarciu korka silnik gaśnie tzn powietrze przechodzi do kolektora ssącego, jeżeli nie masz zadużo w niej syfu to pierścieni też bym się nie czepiał , tym bardziej że przebieg jak na japończyka nieduży (chyba że przegżany) , stawiałbym raczej na uszczelke pod głowicą lub ew....
a teraz mazda - ale ciezko jest kupic stary samochod. znow problem i niewiem co o tym myslec. ogolnie sammochod jest bez zarzutu super sie nim jezdzi i wogole. tylko jeden szkopul: po powiedzmy 10km zaczyna sie cos jak by przyduszac, a a po odkreceniu korka paliwa slychac jak zasysa powietrze z zewnatrz (przynajmniej sie tak mi wydaje ze zasysa - moge...
Z tego co pisał to za VAG-ami nie przepada, więc i Ibi mu do gustu nie przypadnie. Jeśli już VAG to wolałbym na jego miejscu od Ibizy, Golfa 3 (pomimo wszelakich opinii i głupich stereotypów) z ABF-em pod maską. Samochód za rozsądną cenę, do którego części są tanie i dostępne jak powietrze, z mocną jednostką, która niejedno auto do pionu na prostej...
Witam mam problem z ogrzewaniem w mazdzie 323 1,7d z 1991r, to znaczy jak już sie rozgrzeje silnik i jak poruszam regulatorem cieplo-zimnoi to przez chwile leci cieple powietrze, ale po jakims czasie zaczyna leciec zimne, znów zmienię położenie z ciepłego na zimne i spowrotem i znow poleci chwile cieple. Z tego co wiem to te nregulator jest polaczony...
Witam ! Nie jestem ekspertem w dziedzinie elektroniki ale wydaje mi sie że w Twoim przypadku to elektronika szwankuje. Tylko nie wiem czy podgrzanie elektroniki spowodowane przepływem prądu zaczyna przerywać odtwarzanie - czy podgrzanie ciepłym powietrzem nadmuchiwanym do kabiny. Spróbuj uruchomić odtwarzacz na postoju samochodu ( na zimnym silniku)...
Witam, Mam problem z webasto thermo top w mojej mazdzie 6. Otoż od kiedy temperatura otoczenia spadla ponizej 10 stopni samochod rano zaraz po odpaleniu strasznie kopci - dodam ze jest to bialy dym z rury wydechowej Webasto i tu z kolei dodam jeszcze, ze webasto jest wyposazone w jajkowaty zegar sterujacy we wnetrzu pojazdu, ale co wazne, ja w ogole...
mazda zimne powietrze klimatyzator powietrze powietrze monobloki powietrze powietrze
sonda paliwa wyłączenie czerwona kreska schemat gniazdo zapalniczka
grundig 6000x samsung ue50ru7022
Sony ACDP-085N02 85W Power Adapter Specs, Faults, Compatible BRAVIA TV Models Renault Scenic 1.9 dCi rozbieg silnika, wysokie obroty, awaria turbosprężarki, nie odpala