Obejrzałem dzisiaj dokładnie listwę paliwową i nie ma na niej ani powrotu paliwa ani regulatora ciśnienia paliwa. Od strony zbiornika paliwa wychodzi tylko 1 przewód zasilający i wtyczka elektryczna. To logiczne że jak nie ma powrotu to regulator jest w BAKU.
A zegary od paliwa i temperatury tez szaleją?,jeśli tak, to regulator napięcia (taka mała czarna kosteczka z trzema wyjściami pod deską rozdzielczą.-20 zł.w sklepie elektronicznym)
Na pewno na jednym pinie regulator ciśnienia paliwa musisz mieć 12v.
Wolne obroty rowniez ustawia sie w trybie serwisowym, zeby ecu mialo odpowiedni punkt odniesienia. Jesli na gazie objawy nie wystepuja problem moze lezec w np brudnych wtryskiwaczach benzynowych lub regulatorze cisnienia paliwa.
Odpowietrzenie zbiornika paliwa,czujnik temp.cieczy chł.przepływomierz,regulator ciśnienia paliwa.Wężyki pozdejmuj zobacz czy nie ma tam paliwa.
ja stawiam na regulator cisnienia na listwie wtryskiwaczy ktory reguluje cisnienie paliwa moze on przepuszcza i tak sie bedzie dzialo sprawdz cisnienie na pompie a pozniej ten regulator
Citroen, Peugeot, Volvo, Ford, Mazda? p1169, p1197 przy tych błędach bym popracował. p1169 za wysokie ciśnienie paliwa to zwykle zacięty regulator ciśnienia w pozycji max lub usterka sterowania tego regulatora p1197 sterowanie wtryskiwacza-błąd ogólny - zwarcie na którymś wtrysku, instalacja lub sterownik silnika Jeśli pobujasz kabiną i jest ok to raczej...
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Witam wszystkich auto to mazda 2 de 2009 r z silnikiem 1.6 hdi psa 90km przebieg 200tys moj problem polega na ciśnieniu paliwa na listwie cr na wolnych obrotach pokazuje ok 180bar z tego co czytalem to minimum to 200 bar ale moze ten typ ma miec mniejsze nigdzie nie moge znalezc konkretnych informacji dodam ze ta mazda dobrze zapala zimna ale nie chodzi...
Cześć, Pacjent to mazda 2 1.4 HDI (problem z szalejącym ciśnieniem paliwa (raz przy 1200-1500 obr potrafi pokazać 2tys bar i zgasić go... to ewidentnie wskazywałoby na regulator ciśnienia paliwa... Problem z tym że auto przyjeżdża a tutaj objawy dokładnie odwrotne tzn nie chce dochodzić do 1000 bar.... Dodam że wg. tego co pokazuje ECU ciśnienie paliwa...
Witam Mam problem z kontrolka ładowania co jakiś czas mi się zapala i gaśnie razem z kontrolką poziomu wody w filtrze paliwa. Ale już wiem,że jak mam z ładowaniem to się zapalają obydwie kontrolki. Alternator wydaje mi się,ze jest ok bo akumulator mi się nie rozładowuje. W momencie zapalenia się kontrolek napięcie ładowania wynosi aż 15,2 V a przy normalnej...
A czy istnieje możliwość, że gdzieś robi się jakieś zwarcie? Wpinaliśmy się bezpośrednio do przekaźnika od pompy paliwa, z którego było słychać te "syki". Na chwilę obecną wykluczyłem zepsucie regulatora, ponieważ ten, który daliśmy działał bez zarzutów. Ładowanie do chwili "przejechania się" było normalne.
U mnie nie ma kontrolki Check Engine. Odłączałem aku, podłączałem znowu i nic. Odłączałem gaz (ktoś mi sugerował, że może przepala gaz i benzynę) i też nie ma poprawy. Instalację gazową mam taką: sterownik Stag-300-4, reduktor Tomassetto AT09, wtryskiwacze Valtek czerwone 3ohm. Kombinując na własną rękę podmieniłem przepływomierz, regulator ciśnienia...
regulator ciśnienia sprawdza się w rezystancji (1.5Ω do 3Ω) i czy nie zwiera któryś pin do obudowy pompy zasilanie 5 v lub 12 v na listwie jest czujnik ciśnienia paliwa zasilanie 5 v pin z sygnałem (środkowy) zakres od 0v do 5v powinno być 1v do 1,5v
P0140 to: Czujnik O2 (Bank 1, Czujnik 2) – brak aktywności. Obwód grzałki czujnika tlenu O₂ może być zwarty. (Zazwyczaj wymaga wymiany bezpiecznika obwodu grzejnika, również w skrzynce bezpieczników). Zwarcie w obwodzie sygnałowym czujnika tlenu O₂. Stopienie złącza wiązki lub wiązki przewodów w wyniku kontaktu z układem wydechowym. Woda dostała się...
Czyli zalewa go na wolnych a jak na podniesionych obrotach? Duze cisnienie paliwa (choc watpie), leje regulator cisnienia na listwie, pomieszane przewody paliwowe i ciagnie przez EVAP. Zwarta sonda lambda, czujnik temp. Przepływka? Złe swiece i nie przepala. A jak ma duzo paliwa to mało powietrza. Czyli zawory sie nie otwieraja lub rozrzad.
Witam! Ja bym zmierzył cisnienie paliwa.To wyeliminuje wszelkie problemy z pompką. co do paliwa, to miałem przypadek z Mazda 121 "jajo" z silnikiem 1.3 B3 na monowtrysku-brak mocy, nierówna praca, paliwo z rury, a nawet brak możliwosci uruchomienia. Przyczyna tkwiła w paliwie z hipermarketu Auchan w piasecznie k. wawy. Samo nitro! Po podłaczeniu zamiast...
aktualnie jest tak: -ciśnienie paliwa ok -rozrząd bez uwag -zawory ..tutaj zagadka-zlecałem sprawdzenie gdzie indziej i podobno ok,a tutaj zonk ,tylko 2 zawory miały odpowiednią szczelinę,reszta 0.2 mm,co jest za mało.Zostały ustawione i na razie spokój,ale jest chłodno ,a jak chłodno to nie stukało,choć przy +8 potrafiło,a teraz nie.Będę dalej obserwował....
Ja miałem podobny problem w Fordzie. Przyczyną był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa, który miał przedziurawioną membranę i zasysał "lewe" paliwo. W fordzie jest to urządzenie w kształcie małego bączka umieszczonego na listwie paliwowej gdzieś przy wtryskach. Jego zadaniem jest utrzymywanie właściwego ciśnienia w szynie paliwowej. Jest ono sterowane...
Graty gazowe, to sterownik Stag 300, reduktor Tomasetto AT09, a wtryskiwacze, to nie wiem, nie ma na nich marki, albo nie znalazłem. Na benzynie nie jest dobrze. Też wolne obroty falują i jak się rozgrzeje, to szarpie, nie wkręca się na obroty. Jak auto odpalę w trybie awaryjnym na gazie, to wszystko chodzi jak w zegarku. Na gazie samochód jedzie super....
witam,wstyd się przyznać ale mechanik potrzebuje pomocy otóż auto jak w temacie,jezdziło tylko na lpg-wtryski zabite,pompa nowa lecz odcinał ją immobiliser dokładany,więc wtryski wyczysciłem impulsami w ropie i uruchomiłem prace na benzynie. problemem jest-jak depniesz w podłoge z jałowych to wkręci się na 2 tys. i koniec tak jak by na więcej nie starczyło...
Jest to generalnie przekaźnik który zasila regulator ciśnienia paliwa, zawór odcinający paliwo, egr, przepływomierz czyli wszystko co potrzebne do uruchomienia silnika. Jeżeli będzie z nim problem, lub będzie pominięty lub zasilanie będzie "inaczej" podane to tak może się dziać jak się dzieje. Dokładna diagnostyka jest wskazana nie tylko odczyt błędów....
A w jakim toż celu mierzy się pod obciążeniem? A w takim, że w nich są bardzo kiepskie regulatory paliwa i to on może być sprawcą całego zamieszania. Częsta usterka w madziach i nissanach.
tyle znalazłem. Wskaźnik kodu błędu: 1. Między zacisk bieguna dodatniego akumulatora i FEN wtyczki diagnostycznej przyłączyć diodową lampkę diagnostyczną. 2. TEN wtyczki diagnostycznej połączyć z masą. 3. Włączyć zapłon. 4. Na diodowej lampce kontrolnej pojawiają się kody błędów. 5. Test zakończony. Kasowanie sterownika silnika: 1. Wyłączyć zapłon....
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Był syf w paliwie i dlatego siadaja ci regulatory i pompa tez ducha wyzionęła .Wyrwij pompe CR i daj do kogos kumatego.
mazda paliwa regulator mazda mazda regulator
transmisja sygnałów analogowych wentylator zatarty zaprogramować licznik
faac740 fotokomórki ekspres naprawa
Jak przywrócić ustawienia fabryczne w urządzeniach Jak odzyskać kod do radia Seat Altea?